Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Widerlöv & Co

Widerlöv & Co

Sysslomansgatan 9, 753 11 Uppsala — Visa karta

Välkomna till Widerlöv & Co! Vi har även kontor på Dragarbrunnsgatan 53 och Villavägen 7.
Box 141 45, 14145, NACKA
Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
Camilla B:
Vi sålde vårt hus genom Marielle. Hon och hennes team är mycket professionella och jag kände total trygghet genom hela affären. Marielle är...

Mäklare nära Widerlöv & Co:

Svartbäcksgatan 28, Uppsala
Välkommen in till oss på Svartbäcksgatan 28! Du hittar oss mittemot Linnéträdgå... Läs mer ›
Anna H:
Johanna är seriös, trevlig och mycket lätt att samarbeta med. Snabb och enkel i kontakterna. Vi upplevde en okonstlad ärlighet från Johannas...

Dragarbrunnsgatan 22, UPPSALA
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Jonas N:
Jag har anlitat Dennis för att sälja min lägenhet. I efterhand så vill jag beskriva Dennis som punktlig, trevlig, lugn och alltid till hands...

Kungsängsgatan 14, UPPSALA
Niklas L:
Vi är mycket nöjda med servicen som mäklaren gav. Andreas är erfaren och säker. Gav klara och kloka råd som gjorde att vi fick ut det mesta ...

Ringgatan 22, Uppsala
Välkomna till Svenska Mäklarhuset Uppsala! Läs mer ›
Peter A:
Föredömlig precision, kompetens, social förmåga och mycket bra hantering av mina förväntningar som kund.

Läs vad 46 kunder tycker om Widerlöv & Co

• Annica E
    Annica E skrev om Widerlöv & Co
    Mycket trevlig, kunnig och serviceinriktad mäklare som hela tiden har kunden i centrum. Farsad har våra varmaste rekommendationer.
  • harry f
    harry f skrev om Widerlöv & Co
    Jag och min fru valde att anlita Farshad Tajik till att vara våran mäklare när det va dags för oss att sälja vår lägenhet, vi blev tipsade om honom av en vän. Precis som min vän sa så är Farshad en väldigt duktig och kompetent mäklare som kunde allt vi frågade om, han va säkerheten själv, vi sålde efter en andra visning, dessutom till en riktigt fin förtjänst och m,ycket tack Farshads fina arbete.
    Tack så mycket! Ha en riktigt god jul till alla er på Widerlöv & Co!!

//H.F/F.F
  • Isabelle B
    Isabelle B skrev om Widerlöv & Co
    Det gick smidigt från start till början. Jag bor inte i samma stad som lägenheten låg i, men det var inga problem, Mikael skötte allt! Det kändes både enkelt och seriöst.
  • Maria W
    Maria W skrev om Widerlöv & Co
    Mycket professionelt bemötande av Mikael när vi skulle sälja vår bostadsrätt i Uppsala och vidare under hela affären.Höll kontinuerlig kontakt under hela processen och var alltid anträffbar.Hela paketet från Widerlöf & Co var utmärkt med flytthjälp och städning - vi känner oss mycket nöjda. Kan varmt rekommendera Mikael vid bostadsaffärer.
  • David H
    David H skrev om Widerlöv & Co
    Bra och trevlig mäklare som snabbt kunde lösa problem om de uppstod.
  • sara n
    sara n skrev om Widerlöv & Co
    Duktig mäklare som gjorde sitt yttersta för att sälja min bostadsrätt. Påläst, trevlig och ett stort engagemang rakt igenom. Jag är jätte nöjd!
  • Adina T
    Adina T skrev om Widerlöv & Co
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av Mikael. Jag har fått ett jättebra bemötande hela vägen igenom och alltid fått snabba svar på sms/mail/telefonsamtal och alltid kunnat få svar på det jag undrat över. Ett extra plus i kanten för goodie-bag på visning och bubbel och glas i lägenheten vid inflytt. Företagets tjänster lever helt upp till min förväntan. Min upplevelse som kund har varit mycket bra.
  • Peter J
    Peter J skrev om Widerlöv & Co
    Hela försäljningsprocessen har fungerat mycket bra, har löpande fått information och status i den omfattning som har behövts. Mikael har hela tiden varit mycket trevlig och serviceinriktad.
  • Cecilia D
    Cecilia D skrev om Widerlöv & Co
    Mikael Ekström var proffessionell, lyhörd och tillmötesgående då han hjälpte till som mäklare vid försäljning av min lägenhet.
    Han såg till till att bl. a. allt administrativt löste sig smidigt.

Mäklarfirman Widerlöv levde återigen upp till min förväntan, som en kunnig, proffessionell mäklarfirma som "kan" Uppsala.
  • Sophie K
    Sophie K skrev om Widerlöv & Co
    Utmärkt service vid köp och försäljning, personligt, trygg och rolig bemötandet. Tack!
  • Brita S
    Brita S skrev om Widerlöv & Co
    Jag fick bra bemötande och är mycket nöjd. Jag sålde en lägenhet för snart 2 år sedan
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Widerlöv & Co
    Duktig, förtroendeingivande och seriös mäklare i en bransch där alla de tre egenskaperna är sällsynta.
  • Mats H
    Mats H skrev om Widerlöv & Co
    Lätt att få en bra kontakt med mäklaren från start. Proffsig annons och en bra service genom hela affären.
    Rekommenderar Widerlöf och mäklaren Arvid för minna vänner och bekanta när dom ska sälja/köpa.
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Widerlöv & Co
    Världsklass! Proffsig mäklarfirma med det lilla extra.
  • Lena Å
    Lena Å skrev om Widerlöv & Co
    Kunnig, kompetent, lyhörd, sympatisk, strategisk och tillmötesgående.
  • Thomas V
    Thomas V skrev om Widerlöv & Co
    Widerlöv kan jag bara ge mitt bästa renome. De ger en mkt bra värdering som ligger i linje med marknaden. De har bra stylister och den administrativa personalen är behjälplig med allt.
  • Paul K
    Paul K skrev om Widerlöv & Co
    Jag sålde en lägenhet våren 2012. Företaget och mäklaren framkom som otroligt proffsiga och hjälpsamma och man kände direkt förtroende för mäklaren. Fördomar för mäklaryrket slogs bort snabbt, där jag har haft några riktigt illa exempel från tidigare lägenhetsköp.
  • Johan N
    Johan N skrev om Widerlöv & Co
    Bra service, väldigt flexibla och effektiva som leverantör av mäklartjänster.
  • Rebecka H
    Rebecka H skrev om Widerlöv & Co
    Han var pålitlig och tillmötesgående. Serviceinriktad och ärlig.
  • Berit Sylvia H
    Berit Sylvia H skrev om Widerlöv & Co
    Köpt hus, trevligt bemötande, helt ok
    2014-03-04 Representant för Widerlöv & Co svarar Berit Sylvia H
    Hej Berit! Tack för att du tog dig tid att kommentera din upplevelse av Widerlöv & Co. Varmt välkommen åter./ Daniel Jansson
  • Laila J
    Laila J skrev om Widerlöv & Co
    Jag fick ett mycket bra bemötande, mycket bra service och ett "personligt" bemötande som gjorde att jag kände fullt förtroende för Widerlöf som företag och Arvid som kontaktperson
  • Anna E
    Anna E skrev om Widerlöv & Co
    Trevlig och kunnig person som gjorde ett gott intryck. Kompetent för sitt uppdrag
  • Anne-Li M
    Anne-Li M skrev om Widerlöv & Co
    Mycket bra bemötande och snabb återkoppling, gällande försäljning av min lägenhet.

Som kund kan jag varmt rekommendera företaget och den aktuella mäklaren.
  • Peter E
    Peter E skrev om Widerlöv & Co
    Funkade jättebra. Engagerad, kunnig och har ett bra upplägg med avstämning efter inflytt.
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Widerlöv & Co
    Hej
    Jag har försökt svara tidigare men det bara försvann!
    Sålde min brf lägenhet

Proffsigt , personligt pålitligt!
    mao mer än nöjd!
    2014-03-03 Representant för Widerlöv & Co svarar Gunilla B
    Hej Gunilla! Tack för att du försökte lämna betyg igen när tekniken strulade, vi hade inte velat missa ditt fina omdöme! Fantastiskt! Det är den nivå av nöjdhet som du uttrycker, som är det vi alltid vill uppnå, med alla våra kunder. Varmt välkommen åter och tipsa gärna de du känner, om att sälja med oss. /Daniel Jansson
  • Tord K
    Tord K skrev om Widerlöv & Co
    Ett bra och trevligt bemötande och när vi köpte lägenhet åt vår dotter för ett år sedan. Allt gick snabbt med affären och vi är nöjda/Thord Carlsson
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Widerlöv & Co
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av Widerlöv & Co. De var inte helt ärliga med allt som behövde göras med lägenheten, vilket är lite dålig stil. Annars var bemötandet bra, lägenheten står mig (trots dåligt målade väggar, illa kaklade väggar i badrummet och farliga strömbrytare) varmt om hjärtat.
  • Gun T
    Gun T skrev om Widerlöv & Co
    Widerlöf & Co: Bra kontakt med personalen. Bra service. Hanteringen av försäljningen av vår stuga sköttes utomordentligt proffsigt. Bra med information under försäljningen.
    2014-02-27 Representant för Widerlöv & Co svarar Gun T
    Hej Gun! Stort tack för din rekommendation. Vi arbetar hårt för att du ska uppleva Widerlöv, precis så som du beskriver. Det är väldigt kul att höra att vi lyckades med det i mötet med dig. Varmt välkommen åter! /Daniel Jansson
  • Helen B
    Helen B skrev om Widerlöv & Co
    Jag har rekommenderat Widerlöv och co till vänner och bekanta.
    2014-02-27 Representant för Widerlöv & Co svarar Helen B
    Hej Helen! Tack för att du tipsar dina vänner att kontakta Widerlöv & Co. Vi lever på vårt goda rykte och uppskattar dina rekommendationer, mer än du tror! Varmt välkommen åter! /Daniel Jansson
  • Marie Ingrid Therese K
    Marie Ingrid Therese K skrev om Widerlöv & Co
    Mkt bra! Trevligt bemötande. Bra service och engagerade mäklare. Vi både köpte och sålde via dom.
    2014-02-27 Representant för Widerlöv & Co svarar Marie Ingrid Therese K
    Hej och tack för din fina rekommendation! Det värmer att få höra dina ord, det är precis så här vi försöker upplevas i alla lägen. Både som köpare och säljare ska du gilla Widerlöv och få all den hjälp du behöver. Varmt välkommen åter! /Daniel Jansson
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Widerlöv & Co
    Jag var väldigt nöjd med både min mäklare och Widerlöv och Co som företag. Försäljningen av både min och min killes lägenhet gick jättebra! Allt gick väldigt proffsigt till och jag kan verkligen rekommendera andra att välja Widerlöv och Co.
    2014-02-27 Representant för Widerlöv & Co svarar Sandra P
    Hej Sandra! Stort tack för ditt fina omdöme. Berätta gärna om oss för vänner och bekanta som funderar på att sälja, eller som vill ha råd inför ett köp. Varmt välkommen åter! /Daniel Jansson
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Widerlöv & Co
    Har inte så mycket erfarenhet av företaget, men den kontakt som varit i samband med mitt bostads köp har varit bra. Fick bra information och kontakt från början till slut. Den information som jag fick om bostaden var bra och vid budgivningen så var det snabb information
    2014-02-27 Representant för Widerlöv & Co svarar Marianne A
    Hej Marianne! Tack för din rekommendation, det är trevligt att höra att du fått all information som du behövde under processen. Du är varmt välkommen åter, då hoppas jag att vi kan genomföra arbetet så bra att du ger oss högsta betyg! /Daniel Jansson
  • Berit J
    Berit J skrev om Widerlöv & Co
    Jag är mycket nöjd med de tjänster jag fått av Widerlöv & Co. Mycket trevligt bemötande och hjälp vid försäljning av min villa
    och vid köp av bostadsrätt.
    De tjänster som företaget var behjälpliga med i samband med försäljning av villan var utmärkta, villan var såld innan visning.
    2014-02-26 Representant för Widerlöv & Co svarar Berit J
    Hej Berit! Vad roligt att du är mycket nöjd med både din försäljning och ditt köp, genom Widerlöv & Co. När du tog beslut att sälja innan visning så misstänker jag att du fick ett bra pris för villan, så det vill jag gratulera dig till! Tack för din rekommendation! Välkommen tillbaka! /Daniel Jansson
  • Eva-Maria I
    Eva-Maria I skrev om Widerlöv & Co
    Mäklaren höll inte privat visning som utlovades på telefon, utan bjöd in tre intressenter till utan att informera oss som köpare (eller säljaren fick vi veta i efterhand). Mäklaren hade stavat fel på namn på köpekontrakt trots tydlig, skriftlig information. Vid tillträde var inte ansvarig mäklare på plats utan ärendet lämnades över till två andra. Städfirman som anlitades hade inte utfört städningen tillräckligt. Det stod en stor flaska mousserande vin på bordet, onödigt utlägg till köpare som inte ens dricker alkohol.

Sammanfattningsvis: spar pengar på dyra arvoden bara till förmån för lite extra piff och anlita en annan firma.
    2014-02-26 Representant för Widerlöv & Co svarar Eva-Maria I
    Hej Eva-Maria! Tack för din kommentar! Vi kan bara beklaga att du inte tycker att vi varit så skickliga som vi vill vara, men tack vare din synpunkt så kan vi tänka till och bli bättre. Hoppas att du kommer få en bättre upplevelse nästa gång du är kontakt med någon på Widerlöv & Co. /Daniel Jansson
  • Dödsboet efter Inga Birgitta B
    Dödsboet efter Inga Birgitta B skrev om Widerlöv & Co
    Vi har inte kunnat få ett bättre bemötande och mäklaren var toppen
    2014-02-26 Representant för Widerlöv & Co svarar Dödsboet efter Inga Birgitta B
    Stort tack för din rekommendation! Det så här vi alltid vill att våra kunder ska uppleva kontakten med Widerlöv & Co. Vi jobbar hårt för att alla ska bli nöjda och vilja rekommendera oss till andra. Det är mycket trevligt att höra att du är nöjd. /Daniel Jansson
  • Martin B
    Martin B skrev om Widerlöv & Co
    Allt gick smidigt och proffsigt till.
    Jag skulle rekommendera Widerlöv & Co till mina vänner.
    2014-02-26 Representant för Widerlöv & Co svarar Martin B
    Hej! Vad roligt att höra att du är nöjd! Vi har som mål att alla våra kunder ska vara så nöjda att de vill rekommendera oss till vänner, det är det bästa betyget vi kan få. /Daniel Jansson på Widerlöv & Co.
  • Johan E
    Johan E skrev om Widerlöv & Co
    Smidiga och bra att ha att göra med..
    2014-02-26 Representant för Widerlöv & Co svarar Johan E
    Hej Johan! Tack för din kommentar, det är precis så vi vill uppfattas och arbeta med en förmedling. Det ska inte vara krångligt, utan mäklaren och teamet bakom ska smidigt lotsa dig genom affären. Kul att du har fått en fin upplevelse av Widerlöv & Co! Tänk på att du gärna får prata med vänner och bekanta om Widerlöv när du hör att någon funderar på att flytta. /Daniel Jansson
  • Anders Y
    Anders Y skrev om Widerlöv & Co
    Trevlig personal som arbetar snabbt och effektivt. Är även mycket nöjd med slutpriserna på bostadsrätterna som sålts.
    2014-02-26 Representant för Widerlöv & Co svarar Anders Y
    Hej Anders! Tack för din rekommendation, vårt mål är att du ska uppleva Widerlöv som du beskriver att du gjort. Sedan, att oberoende undersökningar visar att vårt arbetssätt innebär att du som säljer får ut mer, nu senast 3,5 % mer än övriga mäklare i Uppsala, det är en ren bonus för den som säljer sin bostad genom Widerlöv & Co. Välkommen åter! /Daniel Jansson
  • Peter H
    Peter H skrev om Widerlöv & Co
    Har köpt och sålt genom Widerlöv&Co och Kan varmt rekommendera företaget. Mycket proffsiga på alla plan kände mig trygg i både köp och sälj processen. Som säljare uppskattade jag foldern som presenterade mitt objekt på bästa tänkbara sätt! Kommer även i framtida försäljningar anlita Widerlöv&Co.

Peter Hedman
    2014-02-26 Representant för Widerlöv & Co svarar Peter H
    Hej Peter! Verkligen roligt att läsa ditt omdöme, stort tack för din rekommendation. Vi arbetar för att alltid göra lite mer, blir lite bättre och nå lite högre. Men viktigast är att fler blir lika nöjda som du. Varmt välkommen åter, vi ser fram emot att ha dig som kund igen! /Daniel Jansson
  • Jan V
    Jan V skrev om Widerlöv & Co
    Bra bilder på hemmet, men mäklaren var trött och gav dåliga råd i samband med budgivning.
    2014-02-26 Representant för Widerlöv & Co svarar Jan V
    Hej Jan. Tack för din kommentar. Kul att du tyckte att våra bilder på nätet var fina, våra kunder jobbar hårt med våra stylister och proffsfotografer för att lyckas ta fina bilder på hemmen. Då är det roligt att höra att du uppskattar det. Däremot är det tråkigt att du fått en sämre upplevelse av mäklaren. Så ska det inte vara och vi jobbar medvetet för att du inte ska få uppleva det på Widerlöv nästa gång du har kontakt med någon av oss. /Daniel Jansson
  • Palle
    Palle skrev om Widerlöv & Co
    Vi köpte av Widerlöv - maken till sämre måklare och får man leta efter. Passiv stod hon bara och läste innantill i broschyren. Bra för oss värdelöst för paret som sålde. Vi fick köpa till fast pris, idag fem år senare har lägenheten fördubblats i värde... Skyhöga arvoden 4,2 procent är ett skämt. Köp inte av detta företag som har avsagt sig möjligheten att bli bedömda av siten "rejta.se".
    2014-02-26 Representant för Widerlöv & Co svarar Palle
    Hej Palle. Nu har det gått lång tid sedan ärendet du beskriver faktiskt skedde och vi kan bara beklaga att det kunde ske. Ingen av våra kunder bör få uppleva Widerlöv & Co på det sättet. Vi hoppas att du vid nästa kontakt med Widerlöv kan ge oss ett helt annat omdöme. Det är vårt mål. /Daniel Jansson
  • Anders I
    Anders I skrev om Widerlöv & Co
    Vi kan väl säga såhär att syna objektet ställ alla frågor ni kan. Om man är Uppsalas dyraste innebär det också att mäklarna ska vara de bästa. Vilket vi inte kan säga när vi köpte vår bostad. En yrkeskunning mäklare ska upplysa om vad som bör göras och när t ex ett golv är slut och BÖR bytas ut!!!

Widerlöv kan man dessutom inte kommentera via rejta.se och varför frågar man då sig... Vid ett ev. nästa köp/försäljning kommer vi anlita Svensk fastighetsförmedling
    2014-02-26 Representant för Widerlöv & Co svarar Anders I
    Hej Anders. Tack för din kommentar, det kan vara svårt att veta var gränsen för mäklarens ansvar, för bostadens skick, ligger. Men det är lätt för mig att förstå hur du menar i din synpunkt om golvet. Prata gärna med någon av oss om det, eller med en annan mäklare, så kan du få veta mer. När det gäller sajt för rekommendationer så har vi valt att samla allt på ett ställe så att den som undrar enkelt får en hel överblick direkt. Varmt välkommen åter. Om du ger oss en ny chans så tror jag inte du kommer ångra dig. /Daniel Jansson
  • Peter A
    Peter A skrev om Widerlöv & Co
    Har både köpt och sålt av Widerlöv & Co och blivit extremt bra bemött. Jag har tryggt blivit guidad genom processen och fått otroligt bra hjälp med allt.
    2014-02-26 Representant för Widerlöv & Co svarar Peter A
    Hej Peter! Tack för din rekommendation. Inget är roligare än att få nöjda kunder. Varmt välkommen åter! /Daniel Jansson
  • Cattis
    Cattis skrev om Widerlöv & Co
    Vi har gjort tre fastighetsaffärer de snaste tio åren. Alla gånger har vi anlitat Widerlöv & Co. Alltid snabba, proffsiga och trevliga. Rekomenderas varmt!
    2014-02-26 Representant för Widerlöv & Co svarar Cattis
    Hej Cattis! Tack för din fina kommentar. Vi hoppas att du även nästa gång det blir dags väljer att kontakta oss, givetvis får du då det bästa erbjudande vi kan ge till en återkommande kund! /Daniel Jansson
  • M
    M skrev om Widerlöv & Co
    otroligt trevlig och tillmötesgående mäklare, välutvecklad hemsida med ett stort utbud av bostäder till försäljning, dessutom fräscha och välformulerade objektbeskrivningar.

har deltagit i flera budgivningar men har tyvärr alltid blivit överbudad, det vill säga, planerar man att sälja sin bostad skulle jag tro att widerlöv är ett säkert kort för att få ut så stor vinst som möjligt. som intressent är det dock mindre roligt...
    2014-02-26 Representant för Widerlöv & Co svarar M
    Hej! Kul att höra att du haft en bra upplevelse av Widerlöv & Co, trots att det blivit dyrt för dig att köpa. Vi har lyckats så bra på den fronten, att vi i snitt får ut 3,5 % mer än andra mäklare i Uppsala. Och det har du rätt i, det gynnar säljaren. Hoppas du återkommer när du ska sälja nästa gång. /Daniel Jansson
  • Mattias T
    Mattias T skrev om Widerlöv & Co
    Vi köpte nyss en lägenhet som förmedlades av Widerlöv och det sköttes mycket professionellt. Personalen vi hade att göra med var alltid trevlig, snabb att svara på frågor och så vidare. När vi fått nycklarna och stigit in i lägenheten stod det en flaska skumpa med två skumpaglas - fenomenalt!
    2014-02-26 Representant för Widerlöv & Co svarar Mattias T
    Hej Mattias! Vad trevligt att höra att du uppskattade den enkla gesten att ge dig en liten present. Varmt välkommen tillbaka nästa gång du ska köpa eller sälja. Eller om du bara har en fundering kring bostadsmarknaden i stort. /Daniel Jansson
    Daniel J, Stan T, Emma K gillar detta

Sysslomansgatan 9, 753 11 Uppsala