Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Widerlöv & Co

Widerlöv & Co

Sysslomansgatan 9, 753 11 Uppsala — Visa karta

Hos Widerlöv & Co får du en mäklare med lite mer engagemang, hårt arbete och passion!

Bröderna Widerlöv såg i mitten på 90-talet en lucka i mäklarbranschen och fyllde den genom att bli en fastighetsmäklare som bryter branschtraditioner och ser nya möjligheter. Att ständigt ligga i framkant, till exempel genom att vara först i Sverige bland mäklare med egen hemsida och dra igång budgivning på nätet, håller vi oss på tårna och kan bidra till att du gör din bästa möjliga bostadsaffär.

Ring oss eller kom förbi på Sysslomansgatan så berättar vi mer om vad vi kan erbjuda eller bokar en tid för kostnadsfri värdering!

Läs vad 743 kunder tycker om Widerlöv & Co

• Dilan skrev om Widerlöv & Co
    Widerlöv är bra! Men Clara Lööf Ljunglund, trött mäklare som vi sett två visningar av. Verkar inte intresserad av sitt jobb eller visa något engagemang för objekten, håller dålig kontakt med kunden, man får själv ligga på och höra av sig. Kan inte rekommendera henne! Läs mer
    2018-08-20 Representant för Widerlöv & Co svarar Dilan
    Hej Dilan,

Tråkigt att du inte är nöjd med oss. Kontakta mig gärna på telefon 070-6576510.

Vänliga Hälsningar
    Maria Danielsson
    Försäljningschef Widerlöv & Co
  • Malin E skrev om Widerlöv & Co
    Lever inte upp till sina egna ord om engagemang och det lilla extra. Vi som säljare har fått lägga mycket energi på saker som att rätta språket och påpeka sakfel i annonsen. Den första fotograferingen var riktigt dålig, de gav oss en ny vilket var bra, men det tog tid i anspråk. Tjänsten deklarationshjälp är ett skämt. Läs mer
    2018-04-19 Representant för Widerlöv & Co svarar Malin E
    Hej Malin,

Tråkigt att du inte är nöjd med oss och vår tjänst. Kontakta mig gärna på telefon 070-6576510.

Vänliga Hälsningar
    Maria Danielsson
    Försäljningschef Widerlöv & Co
  • 2016-12-30

Omdömet har granskats och är verifierat

Lina A skrev om Widerlöv & Co
    Widerlöv är en toppen mäklarfirma men att Robin Gelinder får arbeta kvar är ett mysterium. Anlita honom om ni söker en mäklare som är svår att nå, inte lyssnar av sin telefonsvarare och inte ringer upp. För honom är det "bara ett hus" men för en annan är det så mycket mer. Rekommenderar inte! Läs mer
    Dilan gillar detta
  • Gro H skrev om Widerlöv & Co
    Farshad är en fantastisk mäklare som jag varmt rekommenderar! Hans kompetens i kombination med sitt engagemang går över det förväntade! Jag fick ett starkt förtroende för Farshad redan inledningsvis och jag valde honom som mäklare efter att ha träffat fem andra mäklare. Farshad är mycket professionell, dessutom fantastiskt trevlig - och tillgänglig! En otroligt duktig och serviceinriktad mäklare! Utan tvekan ska du anlita Farshad! :-) Läs mer
  • Lasse H skrev om Widerlöv & Co
    Farshad är en hejare på att argumentera och på att sälja.
    Till det jobbet verkar han klippt och skuren - han är inte heller typen som ger upp i första taget när det gäller en försäljning. Han sålde mitt hus och jag är nöjd! Läs mer
  • Admira P
    Admira P skrev om Widerlöv & Co
    Kan varmt rekommendera Farshad.Han överträffade våra förväntningar och lite till. Vi hade redan köpt en bostad och var lite nervösa över hur det skulle gå. Farshad lyckades sälja vår lägenhet snabbt och vi kunde snabbt fokusera oss på vår nya bostad. Farshad är mycket professionell, kunnig och var alltid tillgänglig oavsett dag och tid. Läs mer
  • Roine J skrev om Widerlöv & Co
    Farshad gjorde ett utomordentligt jobb när jag sålde mitt radhus i Nyby Gård i februari 2016. Redan från början ingav han ett stort förtroende och jag valde honom efter att ha haft ett inledande samtal med fem olika mäklare. Farshad är mycket skicklig, snabb, serviceinriktad och engagerad. Under processen (från annonsering till kontraktsskrivning) gick det alltid (även på helgen) att nå honom per tel eller sms. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Stefan D. skrev om Widerlöv & Co
    Tog kontakt med Martin på grund av de goda rekommendationer han fått. Och de stämde väl in. Martin är en mycket trevlig och jordnära kille som man direkt känner förtroende för. Vi rekommenderar honom starkt om man vill ha en trygg och seriös samarbetspartner vid försäljning. Läs mer
  • Philip H skrev om Widerlöv & Co
    Supertrevlig, proffsig och hjälpsam! Enkel och snabb affär tack vare Farshad då jag köpte min lägenhet. Jag kommer garanterat rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
  • Sami A
    Sami A skrev om Widerlöv & Co
    Vad finns o säga mer än att du absolut inte kommer att ångra ditt val av mäklare. Grymt hårt o duktig i det han //( Farshad) gör !!! Läs mer
  • Samuel B
    Samuel B skrev om Widerlöv & Co
    Farshad gjorde ett kanonjobb när vi sålde vår lägenhet i Sävja sommaren 2015. Vi kände oss mycket trygga med hur han hanterade såväl förarbetet som visningarna och budgivningen.
    Vi rekommenderar honom varmt!
    /Samuel & Frida Läs mer
  • Annica E
    Annica E skrev om Widerlöv & Co
    Mycket trevlig, kunnig och serviceinriktad mäklare som hela tiden har kunden i centrum. Farsad har våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Jörgen R skrev om Widerlöv & Co
    Farshad är en otroligt duktig och serviceinriktad mäklare. Lätt att prata med och hanterar snabbt problem som uppstår. Jag kan varmt rekommendera Farshad vid köp/försäljning av bostad! Läs mer
  • Marco skrev om Widerlöv & Co
    Jag flyttade utomlands i början på mars, och så ville jag sälja min lägenhet i Uppsala. Som tur var, kände jag Farshad sedan tidigare, och kontaktade honom när jag väl bestämde mig att det var tid att sälja. Farshad är mycket professionell och väldigt engagerad, och skötte hela försäljningen så att allt gick snabbt och smidigt, Vi höll kontinuerlig kontakt via email, och han var alltid trevlig och tillgänlig. Han gjorde också så att jag fick jättebra pris!
    Vill man sälja sitt objekt så borde man vända sig till Farsahd, utan tvekan, då han kommer att ta hand om det hela, på allra bästa sättet! Läs mer
  • Muhammad S
    Muhammad S skrev om Widerlöv & Co
    Farshad is very professional and He did an excellent job in helping with selling my apartment. It was very easy to reach him and he answered all my questions in details. I highly recommend him to anyone looking for Mäklare in Uppsala. Läs mer
  • Dejan P
    Dejan P skrev om Widerlöv & Co
    Farshad var profesionell, snabb och duktik i sitt jobb. Han är trevlig och var tillgänglig från visningen till kontrakt påskrivnong. Läs mer
  • Jenny V skrev om Widerlöv & Co
    Otroligt trevlig, tillmötesgående, kunnig och professionell. Läs mer
  • lennart b
    lennart b skrev om Widerlöv & Co
    suverän kille.inga problem med snabba puckar. från det dottern ringde och sa att hon bestämt sig för att hitta större så tog det 18,5 tim till kontraktskrivning. en som inte var visad än. bästa betyget är väl att Martin fick förtroendet att sälja hennes etta på fjärdhundrag i Uppsala. Läs mer
  • Johan L skrev om Widerlöv & Co
    Är mycket nöjd med Farshad som mäklare. Han var professionell genom hela försäljningsprocessen. Framförallt värdesätter jag hans förmåga att vara smidig och effektiv utan att göra avkall på struktur och kommunikation. Rekommenderar starkt att anlita Farshad! Läs mer
  • Victor D
    Victor D skrev om Widerlöv & Co
    Mycket nöjd med Farshads hantering kring försäljningen av min lägenhet. Bra svar på frågor och en rak dialog. Läs mer
  • Ann B
    Ann B skrev om Widerlöv & Co
    Vi är mycket nöjda. Robin är ett försäljarproffs. Samtidigt trevlig, ödmjuk och driven i sitt arbete. Vi är också mycket nöjda med Widerlöfs och kan rekommendera både mäklarfirman Widerlöfs och Robin mycket varmt. Läs mer
  • Louise A skrev om Widerlöv & Co
    Utmärkt bemötande o arbete. Mycket nöjd! Läs mer
  • Paula M skrev om Widerlöv & Co
    Gott bemötande
    Hjälp med det som behövts,men inget svar på senaste tel.sökn. ang. deklaration.
    Hade velat sälja huset våren 2014 - ev. bättre pris då än på hösten. Läs mer
  • Christina K skrev om Widerlöv & Co
    Martin Jansson hanterade vår bostadsaffär mycket proffsigt och gav oss perfekt vägledning och goda råd från början till slut.

Han var alltid tillgänglig, mycket pålitlig, väldigt motiverad och dessutom ytterst trevlig i bemötandet. Utöver detta hade han goda idéer som han hjälpte oss att förverkliga på bästa möjliga sätt.

Vår bostadsaffär blev mycket bättre än förväntat och vi är mer än nöjda. Vi kan verkligen rekommendera Martin Janssons tjänster och skulle absolut välja honom igen ifall det skulle bli aktuellt. Han är en mäklare utöver det vanliga! Läs mer
  • Tobias J skrev om Widerlöv & Co
    Mycket bra bemötande. Skapar förtroende. När problem uppstod löste han situationen på ett mycket bra sätt. Erik uppfyllde våra förväntningar till fullo. Jag rekomenderar gärna. Erik och Widerlöv till andra och kommer själv att nyttja Widerlövs tjänster i framtiden. Läs mer
  • Mats N skrev om Widerlöv & Co
    Det är att ta i när det gäller personal !! Michael är en mycket trevlig o kunnig mäklare !! Er förfrágan betraktar jag inte som trevlig, utan det är ett mycket osympatiskt sätt !! Läs mer
  • Magnus K skrev om Widerlöv & Co
    Väldigt professionellt o erfaret men möjligen lite för "laid-back" Läs mer
  • Björn K skrev om Widerlöv & Co
    Saklig och kunnig mäklare.
    Påläst på sitt upptagningsområde.
    Rekommenderas starkt både för köpare och säljare. Läs mer
  • Samanthi M skrev om Widerlöv & Co
    He was easy to contact and simple with essential info, good service, can recommend to others. Läs mer
  • Richard J skrev om Widerlöv & Co
    Väldigt bra, proffsig bemötande Läs mer
  • Birgitta A skrev om Widerlöv & Co
    Ett gott och proffsigt bemötande Läs mer
  • Joakim E skrev om Widerlöv & Co
    Vi köpte en nyproducerad lägenhet av en kollega till Martin. Kollegan rekommenderade Martin som mäklare till vår gamla lägenhet.

Vi är mycket nöjda med Martin. Väldigt trevlig, lättsam och tillgänglig. Om vi skulle sälja vår nuvarande bostad skulle vi kontakta Martin igen. Läs mer
  • Sanna G skrev om Widerlöv & Co
    Seriös mäklare som gör det lilla extra. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Sasha M
    Sasha M skrev om Widerlöv & Co
    Efter att vi träffat Erik på en visning av ett hus fick vi så otroligt bra bemötande att vi sedan anlitade honom att sälja våran lägenhet. Efter att vi pratat med honom en liten stund var det sedan självklart för oss att just han skulle sälja våran lägenhet, trots att jag har flera bekanta som är mäklare.
    Ett halvt år senare köpte vi ett hus där även då var Erik mäklare,vilket kändes kanon.
    Har rekommenderat Erik till några grannar som anlitade sedan honom vid försäljning av sin bostad.
    Enligt mig har Erik allt en mäklare bör ha, (personlighet,utstrålning, engagemang, energi)!!! Läs mer
    Anton J gillar detta
  • Per-inge P skrev om Widerlöv & Co
    trevlig tillmötesgående bra att lyssna kunnig i jobbet till stor hjälp Läs mer
  • Thomas Z
    Thomas Z skrev om Widerlöv & Co
    Kan verkligen rekommendera Farshad som mäklare. Han överträffade våra förväntningar och lite till. Farshad är en lugn och tydlig person som anstränger sig ytterst för sina kunder och där av får han nog alltid nöjda kunder. Från att jag kontaktade Farshad till att han sålde vår lägenhet tog endast en vecka. Han är super duktig med att matcha sina objekt med olika spekulanter. Vi kommer definitivt att kontakta honom igen i framtiden. Tack Farshad och Widerlöv! Mvh Thomas Z Läs mer
  • Gunilla A skrev om Widerlöv & Co
    Kunnig realistiskt dedikerad. Ordnade affären snabbt fastän han hade semester. Läs mer
  • Brita N skrev om Widerlöv & Co
    Korrekt o tillmötesgående. Återkom alltid när man sökt honom. Besvarade alla mail.
    Klar o tydlig, lugn. Läs mer
  • Kerstin M skrev om Widerlöv & Co
    Jag är helt nöjd och resultatet blev över förväntan I början hände ingenting men det är nog så jag har inte sålt så många lägenheter i mina dagar Läs mer
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Widerlöv & Co
    Jag fick utmärkt hjälp av Robin med försäljningen av min lägenhet. Allt flöt på och Robin höll kontakt i varje steg. Läs mer
  • Lillebror D skrev om Widerlöv & Co
    Duktig kunnig och mycket trevlig i sitt bemötande. Svarade lugnt och tålmodigt på alla de frågor vi hade. Gav ett tryggt och säkert intryck. Fanns tillhands då vi behövde fråga om något. Läs mer
  • Stefan B skrev om Widerlöv & Co
    Kunnig, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Fredrik D skrev om Widerlöv & Co
    Första intrycket jag fick av Anna var att hon är en rak och ärlig mäklare. Det har inte förändrats efteråt, hon har sålt en lägenhet och en villa, samt hjälpt till vid husköp, och jag har bara bra erfarenheter.
    Hon är engagerad vid försäljning och ger många goda råd för att allt ska bli så bra som möjligt.
    Henne kan jag varmt rekommendera till andra. Läs mer
  • Minna J skrev om Widerlöv & Co
    Erik hanterade vår bostadsförsäljning väldigt professionellt och förtroendefullt. Jag uppskattade att han hade en tät dialog med oss och att han alltid hade tid för våra frågor och funderingar. Läs mer
  • Martin L skrev om Widerlöv & Co
    Mycket bra bemötande! Är extremt nöjd, har anlitat honom flera ggr samt rekommenderat honom, kommer kontakta honom igen om det blir aktuellt. Läs mer
  • Lisa H skrev om Widerlöv & Co
    Michael Melin är den bästa mäklaren jag har haft. Snabb, tydlig och proffessionell!! Läs mer
  • Conny S skrev om Widerlöv & Co
    En kunnig och alltid tillgänglig glad kille som värnade både för säljare o köpare.
    Må Widerlöv vara rädd om den resursen Läs mer
  • Lalith W skrev om Widerlöv & Co
    Michael is very good professional ethics and easy to work with.
    I will use him next time without any hesitation. Läs mer
  • jenny w skrev om Widerlöv & Co
    Kan verkligen rekommendera Farshad som mäklare! Duktig, påläst och professionell. Tar sig tid och håller en uppdaterad om allt och känns väldigt förtroendeingivande. Han är för duktig för lilla Uppsala med hans säljande egenskaper. Läs mer
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Widerlöv & Co
    En otroligt duktig och påläst mäklare som tar sig tid och lyssnar, kan varmt rekommendera Farshad.

Tack Farshad och widerlöv för ett kanon jobb Läs mer

Bästa mäklarna i Uppsala: