Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Skara Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Skara

Fastighetsbyrån Skara

Skaraborgsgatan 21, 532 30 Skara — Visa karta

Funderar du på att sälja eller köpa bostad i Skara? Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter, oavsett om det gäller villor, bostadsrätter, industrier, tomter, kommersiella fastigheter och lantbruk.

Genom våra många års erfarenhet, kunskap om området och vårt nära samarbete med lokala banker kan vi lova dig en trygg bostadsaffär i Skara. Vi marknadsför ditt objekt noggrant i flera kanaler, bland annat med skyltning både hos oss och bankerna i området.

Vi gör gärna en kostnadsfri värdering av din bostad och vill du sedan få hjälp av en stylist inför visning bjuder vi även på det!

Välkommen till Fastighetsbyrån i Skara!

Läs vad 269 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skara

• Maria N
    Maria N skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har sålt en bostadsrätt som också var min sommarbostad och som betydde mycket för mig. Jag har under samtliga moment med planering, marknadsföring och försäljning av bostaden fått mycket god och professionell service. Jag har uppskattat mäklarens erfarenhet och förmåga att se sälönskemål Läs mer
  • Sofia C skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra bemötande och ger ett proffsigt intryck. Inga problem! Läs mer
  • Sandra R skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Bästa mäklare i världen!
    Lugn och försiktig, rättvis och hjälpsam. Med egen profil och egen stil!
    Tack för allt! Läs mer
  • Simone J
    Simone J skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag har köpt en villa i götene. Gustav har bemött mig proffesionellt och hjälpsamt. Kunde inte haft med en bättre mäklare att göra! Trevlig, informativ och gjorde det lilla extra genom allt. Högsta betyg! Läs mer
  • Pär-Johan E
    Pär-Johan E skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Vi har sålt en villa på 138 kvm.
    Mäklaren har agerat föredömligt genom hela processen och också maximerat affären.
    Det har också varit väldigt tydligt vad som ska hända i de respektive stegen under försäljningen.

Bara gott at säga om Gustav +++++ Läs mer
  • Tommy L skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Gustav är en mycket sympatisk och trevlig ung man, han lyssnar och är lyhörd, detsamma gäller kollegan Harald.
    Mellan juni-oktobr tittade vi på flera olika objekt, både lägenheter och hus, Gustav ställde hela tiden upp utan mankemang.
    Till slut dök huset upp som passade oss, säljaren kontaktades och vi kom överens om affären utan krångel.
    :-) Läs mer
  • Lotta H skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Alltid lika trevlig och tillmötesgående. Påläst om objekten eller tar snabbt reda på det man önskar veta i stort som i smått. Ett sant nöje att ha med Gustav Fällström att göra. Läs mer
  • Gun S skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra intryck. Ärlig. Bra bemötande och snabbt. Läs mer
  • Sandra D skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Trevlig, lätt att prata med och lätt att komma i kontakt med Läs mer
  • Joakim S skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Konkret, intresserad & driven. Bara positivt! Läs mer
  • Fredrik H skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har köpt ett litet torp. Lars var extremt lyhörd för våra behov före under och efter affären. Vi kände oss trygga i hanteringen av affären. Vi anlitar gärna Lars i framtiden. Läs mer
  • Cajsa P skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Köpt en bostad som Gustav var säljare för. Han har varit till stor hjälp och mycket informativ. Läs mer
  • Jesper A skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Mycket professionellt hanterat hela vägen. Den absolut bästa mäklare jag haft att göra med! Läs mer
  • Kerstin W skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Försälning, Torp, varsamt renoverat med modern tillbyggnad.
    Gustav har varit lyhörd med stort tålamod och avspänt bemötande.Mycket bra beskrivningar på allt rörande fastighetsförsäljning i stort och det som varit specifikt gällande vår försäljning. Bra återkoppling på frågor och fortlöpande utmärkt information om händelser i samband med försäljningen, exempel: datum för fotografering, kundintresse, budgivning mm. Vi har känt ett stort förtroende för Gustav och hans handledning.
    Vi är mycket nöjda med både förberedelser inför försäljning och själva försäljningsproceduren. Läs mer
  • Christina S skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Lyhörd, flexibel, inget förtroende och med ett stort servicetänk. Läs mer
  • Sune L skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt bostadsrätt!
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt!

Lars är trevlig och kunnig!

Hittills har allt fungerat till 100% Läs mer
  • Maria K skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Ordning och reda med lite humor i bakfickan Läs mer
  • Pelle K skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Proffsiga, engagerade, hjälpsamma och folkligt jordnära. Läs mer
  • Leif W skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Ett mycket vänligt och bra bemötande.
    Vi är mycket nöjda. Tack Gustav. Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Köpt ett hus i Lundsbrunn, blev bemött på ett tryckt och lättsamt sätt, har inte haft några större förväntningar, en bra och trevlig mäklare... Läs mer
  • Jonas E skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Mäklaren var väldigt trevlig och tog sig verkligen tid att visa runt överallt och svara på alla våra frågor. Läs mer
  • Bente P
    Bente P skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Gustav hjälpte mig sälja min bostadsrätt i Källby. En mycket kunnig och igenkännande mäklare som lyssnade till mina önskemål. Kom med mycket idéer och förslag och gav ett intryck av att han har god erfarenhet av sitt arbete. Han gillar sitt jobb helt enkelt. Tillmötesgående och alltid kontaktbar oavsett dag och tid. Är jättenöjd att fått ha Gustav till hjälp och kommer med stor sannorlighet rekommendera denna mäklare till många andra. Sen att min bostadsrätt såldes för över det dubbla mot mina förväntningar var, bara var en bonus. Läs mer
  • Ann J skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Köpt bostadsrätt i Källby. Bra bemötande. Nöjd. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag har köpt ett torp/ liten gård.

Gustav var bra på alla sätt, proffsig. Läs mer
  • Berit S skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag har sålt mitt fritidshus. Ett mycket fint och bra bemötande. Har aldrig varit i denna situation tidigare visste inte vad jag kunde förvänta mig. Kontakten med mäklaren Gustav har varit helt korrekt han har varit mycket tydlig i sin information ang säljprosessen. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • Kjell-Åke H skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Sålt en fastighet på Kinnekulle. Ett mycket bra och engagerande bemötande från Gustav. Mycket bra kontakt och bemötande under hela försäljningen.
    Försäljningspris över förväntan. Jag är mycket nöjd med Gustavs insats. Läs mer
  • Tommy S skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Vi har sålt en bostadsrätt och vi har fått ett mycket seriöst och proffsigt bemötande från Gustav från första kontakten!
    Angående förväntningar så kan vi bara svara att Gustav överträffade våra förväntningar och vi har från första kontakten känt oss mycket trygga.
    Sammanfattningsvis är vi jättenöjda, sedan blev väl inte köpeskillingen riktigt den vi hade hoppats på men det lägger vi inte på mäklaren utan mer på ett för tillfället avsomnat intresse i just vårt område. Vi fick vad vi begärde (efter råd från Gustav) och det ok. Så här långt är vi helt nöjda. (Provisionen på 7.5% tycker vi dock är hög men den sätter väl inte Gustav) MVH Gunbritt o Tommy Sabel. Läs mer
  • Victoria F
    Victoria F skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Vi har köpt ett hus ute på landet. Där Gustav var/är mäklare. Vi har tidigare erfarenhet av Gustav då vi varit på andra hus han har visat. Bemötandet har alltid varit väldigt bra. Han har visat fastigheten och varit noga med att vi ska ha information kring både huset och all övrig information vi ska ha. Vi har därför fått ett bra intryck av Gustav. Han är också lätt att föra en konversation med.

Sammanfattningsvis är att Gustav är en bra mäklare som ser både köparen och säljaren. Detta är något som varit viktigt för oss i vårat köp. Då vi valt bort andra husvisningat pågrund av mäklare. Men Huset vi köpt ser vi så framemot att bo i, då dethar ett grym bra läge för oss och är otroligt fint :) Läs mer
  • Johanna M skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag och min sambo har köpt en sommarstuga av Gustav. Vi blev proffsigt bemötta, hade en god och öppen relation och kände förtroende för Gustav som representant för säljaren. Det blev en bra affär där både köpare och säljare blev nöjda. Läs mer
  • Anette L skrev om Fastighetsbyrån Skara
    Bodelningsvärdering av hus. Trevlig mäklare, tillmötesgående om snabbt besked. Läs mer
  • Andreas E skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Inger ett stort förtroende är verkar mycket kunnig.
    /Andreas Läs mer
  • Christoffer P skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bara bra. Inga problem alls. Gjorde en värdering på huset. Läs mer
  • Bo R skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt villa.
    Mäklaren tydlig, klar och effektiv.
    Ett bra möte i god anda där ingen tid gick förlorad till onödigt löst prat. Professionellt bemötande. Läs mer
  • Martina A skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jättebra mäklare! Ärlig och rak om man hade frågor. Läs mer
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Har sålt en villa. Träffat mäklaren på visningar tidigare när jag köpt villa. Fastnade för honom. Han är seriös men ändå skojfrisk. Läs mer
  • Amanda Å skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag köpte en lägenhet.
    Gustav var väldigt trevlig och duktig på sitt jobb! Läs mer
  • Leif F skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Sålt en fastighet.-- Gustav är engagerad, levde upp till mina förväntningarna. Kände mig trygg med Gustav. Läs mer
  • Kjell N skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    MITT BETYG

Gustav Fällstrøm har vært svært imøtekommende,hjelpsom og professjonell og har betydd svært mye for meg gjennom prosessen med å få solgt sommarstugan Svanvikvn. 20. På alle måter har han opptrått smidig, forståelsesfull og alltid blid, men samtidig også proffesjonell og dyktig ved gjennomgang av papirer, avtaler, etc.

Jeg vil derfor gi ham mitt aller beste betyg for den måten han opptråtte både mot meg og mot kjøper av stugan i Svanvikvn. 20.

Götene, 12. april 2018

Med vennlig hilsen
    Kjell Nakken Läs mer
  • Hans R skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Hyggelig og dyktig.
    Gikk gjennom det som var nødvendig på en ryddig og fin måte. Läs mer
  • Robin H skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Köpt lägenhet. Blev jättebra bemött! Läs mer
  • Adisa P skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag tycker att jag har bemötts jättebra av honom. Han gör sitt bästa och är väldigt trevlig och rolig. Han gör sitt jobb bra. Och som kund känner jag mig nöjd och det kunde inte ha gått bättre! Läs mer
  • Erik H skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Vi köpte vår första tomt, mycket bra bemötande och även hjälpsam med översättningen då min fru pratar Engelska. Läs mer
  • Kristoffer W skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Glad, trevlig och otroligt hjälpsam. Helt klart bästa mäklaren i landet! Inget negstivt att påpeka alls :) Läs mer
  • Ewa G skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Gustav Fällström har gjort ett utomordentligt arbete med försäljning av en lägenhet.Haft löpande kontakt via mejl telefon kontuenligt.Ett mycket gott bemötande har vi som säljare fått av Gustav Fällström. Läs mer
  • Anette B skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag har fått ett fantastiskt bra bemötande av en mycket skicklig och kunnig mäklare. Har jag undrat över något har jag snabbt fått klarhet och förstått. Vi har även haft en trevlig sms: dialog innan, under och efter lägenhetsförsäljningen. Trevligt och avslappnat att prata med. Allt har flytit på och gått väldigt snabbt. Jag trodde från början att det skulle bli krångligt. Men det blev tvärtom. Riktigt positivt. Bra om alla kunde sina jobb så bra. Jag kan varmt rekommendera honom och skulle själv anlita honom igen. BRA JOBBAT👍 Läs mer
  • Annelie M skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Trevlig, kunnig och ett bra förhållningssätt både gentemot mig som säljare och köpare. Läs mer
  • Peter L skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    En trevlig och positiv kille. Tar sig tid att prata. Jordnära. Läs mer
  • Arvid B skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Mycket bra mäklare och fantastiskt trevlig, skulle varmt rekommendera honom till någon annan som ska köpa hus Läs mer
  • Johanna W skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra mäklare med stor kunskap! Vi är nöjda! Läs mer
  • Reza Ahmed A skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Semsta jag har träffat någonsin. Ljugit om lägenheten 👎🏽 Läs mer
    2017-10-30 Lars J svarar Reza Ahmed A
    Hej Reza. Det är väldigt tråkigt att höra hur du uppfattat situationen och jag delar inte din bild. Jag vet att du är besviken på vissa saker i din nya lägenhet. Jag anser dock inte att dessa saker faller inom ramen för mitt mäklaransvar men jag har trots detta försökt att gå dig till mötes. Du får gärna hör av dig till vår kundombudsman om du vill få en ytterligare bedömning, 08-54 54 55 20.

Skaraborgsgatan 21, 532 30 Skara