Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Skara Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Skara

Fastighetsbyrån Skara

Skaraborgsgatan 21, 532 30 Skara — Visa karta

Funderar du på att sälja eller köpa bostad i Skara? Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter, oavsett om det gäller villor, bostadsrätter, industrier, tomter, kommersiella fastigheter och lantbruk.

Genom våra många års erfarenhet, kunskap om området och vårt nära samarbete med lokala banker kan vi lova dig en trygg bostadsaffär i Skara. Vi marknadsför ditt objekt noggrant i flera kanaler, bland annat med skyltning både hos oss och bankerna i området.

Vi gör gärna en kostnadsfri värdering av din bostad och vill du sedan få hjälp av en stylist inför visning bjuder vi även på det!

Välkommen till Fastighetsbyrån i Skara!

Läs vad 284 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skara

• 2019-02-17

Eric T skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Lars är en skicklig mäklare med gott bemötande. Han gör det som är bäst för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-02-14

Gun W skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna var toppenbra! Snabb, smidig och kunnig. Vi sålde en bostadsrätt och vi fick nyss påminnelse och hjälp med beräkning av vinstskatten. Så jättebra service!

Vi hade tänkt vänta till efter sommaren med försäljning, det tyckte inte Anna, hon hade rätt, vi sålde nästan direkt. Läs mer
  • 2019-02-14

Per F skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Gjorde ett bra uppdrag på ett radhus utanför Linköping. Hade väl förväntat oss lite mer aktivitet och uppföljning av intressenter efter visningar. Slutade med ett blygsamt försäljningspris. Läs mer
  • 2019-02-13

Sara N skrev om Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    Har sålt vår villa på Per Thamsg. i Skara.
    Har alltid blivit väl bemött.

Det har känts både lättsamt och seriöst att jobba med Calle. Jag gillar när det inte blir för stelt och tillgjort ,när man ska prata med varandra. Calle har passat in i denna min förhoppning, som kanske inte är helt lätt att leva upp till., på att alldeles utmärkt sätt. Vi som anlitar en mäklare är ju alla olika och har olika förväntningar. Tror att Calle är bra på att avläsa och se hur människor vill bli bemötta och detta är ju en mkt viktig egenskap , när man jobbar som mäklare antar jag.

Sammanfattningsvis har allt varit enbart positivt och jag är mycket nöjd med det arbete Calle Lövgren gjort.

Sara Nilsson Läs mer
    2019-02-14 Calle L svarar Sara N
    Stort tack. Det är och har varit ett stort nöje att arbeta med er.
    Mvh Calle
  • 2019-02-13

Marie H skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Bostadsrätt!

Mycket bra och trevligt sätt!

Gick mycket smidigt med allt! Läs mer
  • 2019-02-12

Peter N skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Lägenhet
    Allt funkade bra det gick snabbt och smidigt som jag villa Läs mer
  • 2019-02-11

Vera G skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har varit väldigt nöjda med all kontakt och fått mycket fint stöd i vårt första husköp. Läs mer
  • Florie S

2019-01-28

Florie S skrev om Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    Han är utmärk !! Han va jätte bra och medela , mellan mig och säljaren , han är jätte trevlig . Läs mer
  • Emil J

2019-01-23

Emil J skrev om Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    Jag har sålt en lägenhet..
    Och jag tycker jag blev bemött väldigt bra. Läs mer
  • 2019-01-20

Erik C skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt bostad. Lars var kunnig, trevlig och lättillgänglig. Inget att anmärka på. Läs mer
  • Fredrik G

2019-01-17

Fredrik G skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag och min sambo sålde en tomt.
    Våra förväntningar var att få tillbaka det vi investerat. Det fick vi!
    Lars levererade en tjänst där han höll i alla trådar, och meddelade när något var av intresse.
    Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-01-16

Pernilla E skrev om Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    Jag köpte en villa där Calle var mäklare. Han svarade på alla frågor vi hade och var mycket tillmötesgående! Läs mer
  • 2019-01-14

Sven G skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Har sålt en villa med Bostadsrätt.
    Trevligt bemötande under hela försäljningen.
    tillgänglighet, bra service och information. allt detta har Gustav levt upp till.
    kommer att rekomendera Gustav. Läs mer
  • 2019-01-06

Tim H skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna hjälpte mig med att köpa en lägenhet, alltid ett snabbt och trevligt bemötande utan krångel! Läs mer
  • 2018-12-19

Hans S skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Lars har sålt vårt hus.Blivit väl bemötta och det har fungerat bra med allt runtomkring. Mvh Mailis o Hans Läs mer
  • Christina E

2018-12-13

Christina E skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt bostad och har fått ett bra bemötande och Anna var aktiv i sin profession. Läs mer
  • 2018-11-24

Ann-Christine H skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har sålt min bostad i riktigt goda händer. Proffsigt, förtroendefullt och smidigt. Med ett varmt och vänligt bemötande blir det högsta betyg. Läs mer
  • 2018-11-17

Haneen A skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har både köpt och sålt bostad via Anna, detta handlade då om ett torp på landet som sedan såldes som en tomt.

Anna är trevlig, proffesionell och tar sig alltid tid. Hon har ett gott bemötande och är tillmötesgående. Inget är några problem, skulle det uppstå något hjälper hon alltid till.
    Anna är lätt att jobba med, känns mer som en vän än mäklare. :) Läs mer
  • Maria N

2018-11-16

Maria N skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har sålt en bostadsrätt som också var min sommarbostad och som betydde mycket för mig. Jag har under samtliga moment med planering, marknadsföring och försäljning av bostaden fått mycket god och professionell service. Jag har uppskattat mäklarens erfarenhet och förmåga att se sälönskemål Läs mer
  • 2018-11-15

Sofia C skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra bemötande och ger ett proffsigt intryck. Inga problem! Läs mer
  • 2018-11-10

Joel L skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Riktigt bra en bra mäklare som ser till allas bästa samt ger bra information Läs mer
  • 2018-11-10

Tiina K skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har fått ett professionellt bemötande och all adekvat information för att vårat husköp skulle kännas tryggt och säkert. Läs mer
  • 2018-11-09

Susanne S skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har i omgångar över flera år letat hus och träffat Anna ett flertal gånger. Hon är alltid lika glad och hjälpsam. Tar reda på och återkopplar snabbt på frågor. Läs mer
  • 2018-11-08

Sandra R skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Bästa mäklare i världen!
    Lugn och försiktig, rättvis och hjälpsam. Med egen profil och egen stil!
    Tack för allt! Läs mer
  • Simone J

2018-11-07

Simone J skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag har köpt en villa i götene. Gustav har bemött mig proffesionellt och hjälpsamt. Kunde inte haft med en bättre mäklare att göra! Trevlig, informativ och gjorde det lilla extra genom allt. Högsta betyg! Läs mer
  • Pär-Johan E

2018-10-27

Pär-Johan E skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Vi har sålt en villa på 138 kvm.
    Mäklaren har agerat föredömligt genom hela processen och också maximerat affären.
    Det har också varit väldigt tydligt vad som ska hända i de respektive stegen under försäljningen.

Bara gott at säga om Gustav +++++ Läs mer
  • 2018-10-26

Tommy L skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Gustav är en mycket sympatisk och trevlig ung man, han lyssnar och är lyhörd, detsamma gäller kollegan Harald.
    Mellan juni-oktobr tittade vi på flera olika objekt, både lägenheter och hus, Gustav ställde hela tiden upp utan mankemang.
    Till slut dök huset upp som passade oss, säljaren kontaktades och vi kom överens om affären utan krångel.
    :-) Läs mer
  • 2018-10-26

Lotta H skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Alltid lika trevlig och tillmötesgående. Påläst om objekten eller tar snabbt reda på det man önskar veta i stort som i smått. Ett sant nöje att ha med Gustav Fällström att göra. Läs mer
  • 2018-10-13

Gun S skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra intryck. Ärlig. Bra bemötande och snabbt. Läs mer
  • 2018-10-12

Sandra D skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Trevlig, lätt att prata med och lätt att komma i kontakt med Läs mer
  • 2018-10-05

Joakim S skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Konkret, intresserad & driven. Bara positivt! Läs mer
  • 2018-10-01

Fredrik H skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har köpt ett litet torp. Lars var extremt lyhörd för våra behov före under och efter affären. Vi kände oss trygga i hanteringen av affären. Vi anlitar gärna Lars i framtiden. Läs mer
  • 2018-09-21

Cajsa P skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Köpt en bostad som Gustav var säljare för. Han har varit till stor hjälp och mycket informativ. Läs mer
  • 2018-09-20

Jesper A skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Mycket professionellt hanterat hela vägen. Den absolut bästa mäklare jag haft att göra med! Läs mer
  • 2018-09-20

Kerstin W skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Försälning, Torp, varsamt renoverat med modern tillbyggnad.
    Gustav har varit lyhörd med stort tålamod och avspänt bemötande.Mycket bra beskrivningar på allt rörande fastighetsförsäljning i stort och det som varit specifikt gällande vår försäljning. Bra återkoppling på frågor och fortlöpande utmärkt information om händelser i samband med försäljningen, exempel: datum för fotografering, kundintresse, budgivning mm. Vi har känt ett stort förtroende för Gustav och hans handledning.
    Vi är mycket nöjda med både förberedelser inför försäljning och själva försäljningsproceduren. Läs mer
  • 2018-09-18

Christina S skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Lyhörd, flexibel, inget förtroende och med ett stort servicetänk. Läs mer
  • 2018-09-17

Sune L skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt bostadsrätt!
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt!

Lars är trevlig och kunnig!

Hittills har allt fungerat till 100% Läs mer
  • 2018-09-14

Maria K skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Ordning och reda med lite humor i bakfickan Läs mer
  • 2018-09-14

Pelle K skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Proffsiga, engagerade, hjälpsamma och folkligt jordnära. Läs mer
  • 2018-09-11

Leif W skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Ett mycket vänligt och bra bemötande.
    Vi är mycket nöjda. Tack Gustav. Läs mer
  • Daniel F

2018-09-03

Daniel F skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Köpt ett hus i Lundsbrunn, blev bemött på ett tryckt och lättsamt sätt, har inte haft några större förväntningar, en bra och trevlig mäklare... Läs mer
  • 2018-07-24

Jonas E skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Mäklaren var väldigt trevlig och tog sig verkligen tid att visa runt överallt och svara på alla våra frågor. Läs mer
  • Bente P

2018-07-18

Bente P skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Gustav hjälpte mig sälja min bostadsrätt i Källby. En mycket kunnig och igenkännande mäklare som lyssnade till mina önskemål. Kom med mycket idéer och förslag och gav ett intryck av att han har god erfarenhet av sitt arbete. Han gillar sitt jobb helt enkelt. Tillmötesgående och alltid kontaktbar oavsett dag och tid. Är jättenöjd att fått ha Gustav till hjälp och kommer med stor sannorlighet rekommendera denna mäklare till många andra. Sen att min bostadsrätt såldes för över det dubbla mot mina förväntningar var, bara var en bonus. Läs mer
  • 2018-07-16

Ann J skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Köpt bostadsrätt i Källby. Bra bemötande. Nöjd. Läs mer
  • 2018-07-14

Fredrik L skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag har köpt ett torp/ liten gård.

Gustav var bra på alla sätt, proffsig. Läs mer
  • 2018-07-13

Berit S skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag har sålt mitt fritidshus. Ett mycket fint och bra bemötande. Har aldrig varit i denna situation tidigare visste inte vad jag kunde förvänta mig. Kontakten med mäklaren Gustav har varit helt korrekt han har varit mycket tydlig i sin information ang säljprosessen. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • 2018-07-13

Kjell-Åke H skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Sålt en fastighet på Kinnekulle. Ett mycket bra och engagerande bemötande från Gustav. Mycket bra kontakt och bemötande under hela försäljningen.
    Försäljningspris över förväntan. Jag är mycket nöjd med Gustavs insats. Läs mer
  • 2018-07-12

Tommy S skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Vi har sålt en bostadsrätt och vi har fått ett mycket seriöst och proffsigt bemötande från Gustav från första kontakten!
    Angående förväntningar så kan vi bara svara att Gustav överträffade våra förväntningar och vi har från första kontakten känt oss mycket trygga.
    Sammanfattningsvis är vi jättenöjda, sedan blev väl inte köpeskillingen riktigt den vi hade hoppats på men det lägger vi inte på mäklaren utan mer på ett för tillfället avsomnat intresse i just vårt område. Vi fick vad vi begärde (efter råd från Gustav) och det ok. Så här långt är vi helt nöjda. (Provisionen på 7.5% tycker vi dock är hög men den sätter väl inte Gustav) MVH Gunbritt o Tommy Sabel. Läs mer
  • Victoria F

2018-07-12

Victoria F skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Vi har köpt ett hus ute på landet. Där Gustav var/är mäklare. Vi har tidigare erfarenhet av Gustav då vi varit på andra hus han har visat. Bemötandet har alltid varit väldigt bra. Han har visat fastigheten och varit noga med att vi ska ha information kring både huset och all övrig information vi ska ha. Vi har därför fått ett bra intryck av Gustav. Han är också lätt att föra en konversation med.

Sammanfattningsvis är att Gustav är en bra mäklare som ser både köparen och säljaren. Detta är något som varit viktigt för oss i vårat köp. Då vi valt bort andra husvisningat pågrund av mäklare. Men Huset vi köpt ser vi så framemot att bo i, då dethar ett grym bra läge för oss och är otroligt fint :) Läs mer
  • 2018-05-22

Johanna M skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag och min sambo har köpt en sommarstuga av Gustav. Vi blev proffsigt bemötta, hade en god och öppen relation och kände förtroende för Gustav som representant för säljaren. Det blev en bra affär där både köpare och säljare blev nöjda. Läs mer

Skaraborgsgatan 21, 532 30 Skara