Fastighetsbyrån Skara

Fastighetsbyrån Skara

Funderar du på att sälja eller köpa bostad i Skara? Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter, oavsett om det gäller villor, bostadsrätter, industrier, tomter, kommersiella fastigheter och lantbruk.

Genom våra många års erfarenhet, kunskap om området och vårt nära samarbete med lokala banker kan vi lova dig en trygg bostadsaffär i Skara. Vi marknadsför ditt objekt noggrant i flera kanaler, bland annat med skyltning både hos oss och bankerna i området.

Vi gör gärna en kostnadsfri värdering av din bostad och vill du sedan få hjälp av en stylist inför visning bjuder vi även på det!

Välkommen till Fastighetsbyrån i Skara!

Läs vad 241 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skara 2

2022-11-25 Verifierad kund
    Upplever att första mötet och tiden i början var bra. Allt mer som tiden gick glesare med uppdateringar och upplever att han ibland hade svårt att skilja på sak och person. När vi skulle träffa köparna kändes det som för ont om tid. Positivt med säljcoach där vi kunde följa processen. Stor eloge för att han hade kontakt och fixade med juristen på Begravningsbyrån och även banken.
    2022-11-21 Verifierad kund
    Vi är supernöjda han va toppen kan starkt rekommendera han
    2022-11-21 Verifierad kund
    Har inget att klaga på ,blev trevligt bemötta,fick väldigt bra information både på Mail och telefon,så nöjda med affären,ock Lars,kan varmt rekommendera honom,han gjorde ett bra jobb,toppen
    2022-11-21 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett proffesionellt sätt . Mina förväntningar blev besvarade.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Calle är mäklaren som inte är den påstridiga. Han har ett trevligt och proffsigt bemötande.
    Bra struktur kring hela försäljningsprocessen, återkopplade enligt vad vi hade kommit överens om.
    Rekommenderar varmt Calle som mäklare!
    • Vedum
    2022-10-24 Verifierad kund
    Jätte professionellt,hjälpsam
    2022-10-18 Verifierad kund
    Han har skött uppdraget korrekt jag är nöjd
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Skara
    • Nya Staden
    2022-10-13 Verifierad kund
    Vi har inte så mycket erfarenhet av mäklare men vi kände ett engagemang och är nöjda med den hjälp vi fick
    • Brännebrona
    2022-09-28 Verifierad kund
    En person som på enkelt sätt kan hjälpa till med sådant som jag ej kan. Inget krångligt eller besvärligt. Lätt att prata med.
    • Brännebrona
    2022-09-26 Verifierad kund
    En mäklare av rang, lätt tillgänglig informativ och trevlig.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Är trevlig och proffsig. Köpet gick smidigt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    2022-09-12 Verifierad kund
    Mkt effektiv o trevlig, ordningsam och strukturerad
    Samt ger ett pålitligt intryck och är kunnig.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Bra och lätt att ha göra med förklarade på ett lättfattligt
    2022-08-19 Verifierad kund
    Toppenmäklare, rekommenderas starkt!
    2022-08-02 Verifierad kund
    Anders bemötte oss bra och var gärna behjälplig. Skickade besiktnings protokollet i princip direkt och svarade på våra frågor. Mycket nöjda med Anders. 🙂
    2022-07-30 Verifierad kund
    En helt fantastisk mäklare som hjälpte oss från start till slut med allt och inget. Har svarat på alla frågor vi haft och med bra, tydliga svar. Anders har verkligen gjort hela processen så enkel som den kan bli!
    • Kvänum med omnejd
    2022-07-22 Verifierad kund
    Väldigt bra å hjälpsam.!! Jag är jättenöjd.!
    • Vara
    2022-07-17 Verifierad kund
    Vi hade stora förväntningar. Mäklaren trodde han kunde sälja huset för en högre summa. Men inga som han visade huset för blev intresserade. Så min man fick visa för ett par och dom köpte det. Dock under utgångspriset för mäklaren stressade på!
    En mäklare ska prata gott ens hus och ge fördelar vad man kan göra till det bättre till spekulanterna.
    • Vedum
    2022-07-10 Verifierad kund
    Hej, jag har redan lämnat ett omdömme men sammanfattningsvis innehöll det bara positiva uppfattningningar om
    Anders Arosenius och hans utmärkta mäkliningsuppdrag.
    • Götene Tätort
    2022-07-07 Verifierad kund
    Han var lätt att prata med. Fick förtroende för honom. Lämnar nu över försäljningen av min fastighet till honom.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Calle är en väldigt kunnig mäklare och har ett väldigt proffsigt bemötande. Lätt att få kontakt med och har en bra kommunikation under hela säljprocessen.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Hela processen från första kontakten till försäljning gick väldigt smidigt. Fantastisk service , bra kontakt och det kändes väldigt tryggt med Calle som mäklare. Mycket nöjd!
    2022-06-28 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare, pratar även på ett sätt så man lätt förstår allt.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Ambitiös och kunnig. Förtroendeingivande och lätt att få tag när jag hade frågor.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Lugn & trevlig mäklare som var kunnig ang. objektet & förklarade/berättade mer än vad vi kom på att fråga om.
  • köpte sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    • Götene Tätort
    2022-05-25 Verifierad kund
    Fint bemötande! Lagom "säljande" inte för påstridig, vilket vissa mäklare tenderar att vara.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, proffsigt och smidig affär hela vägen.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Trevlig, ödmjuk och hjälpsam. Lätt att resonera med. Vi är jättenöjda!
    2022-05-15 Verifierad kund
    Var lagom pådriven, på ett sätt som kändes bekvämt. Bra och tydlig på att förklara. Jag skulle anlita Calle igen.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Tryggt och kompetent med upplevelsen av god kännedom om lokala fastighetsmarknaden
    • Essunga
    2022-04-21 Verifierad kund
    Bra mäklare, lätt att få tag på om man undrar över något och väldigt kunnig i sitt yrke 👍🏻
    2022-04-21 Verifierad kund
    Calle har ett otroligt proffsigt bemötande, är korrekt och tydlig genom hela processen.
    Kan varmt rekommendera Calle till alla som vill ha det lilla extra när en av livets viktigaste affärer ska genomföras!
    • Lidköping Väster - Landsbygd
    2022-04-07 Verifierad kund
    En fantastisk och spännande "Säljagården"resa har nu nått sitt mål och vi är supernöjda med slutpriset! Varmt Tack till Lars på Fastighetsbyrån som skapade så stort förtroende redan vid vårt första möte! Mycket professionell, trevlig, engagerad mäklare som är lätt att få kontakt med. Att sälja en gård innebär så många olika moment och Lars har genom sin långa och breda erfarenhet slussat oss genom hela processen. Smidigt att gå in på Säljcochen och få feedback. Hjärtligt Tack Lars och vi kommer vid ev kommande försäljning höra av oss igen! Mvh Birgitta & Hans
    • Fåglum
    2022-04-01 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av mäklaren
    2022-04-01 Verifierad kund
    Lätt att samarbeta med. Vill väl, återkopplar enligt överenskommelse. Sammansfattningsvis lätt och smidigt att genomföra köpet.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Snabb, smidig och bra hjälp
    Tydlig information och håller det han lovat
    2022-03-27 Verifierad kund
    Då det inte fanns några p- platser till bostaden fick mäklaren jobba hårt för att få föreningen att lösa problemet och det löste sig till slut. Han genomförde affären snabbt enkelt och smidigt trots att köparen fanns 120 mil bort. Ett minus för att mäklaren inte agerade mot säljaren angående brister som inte ens är godkända av föreningen beträffande el i närheten av vatten .
    Den kostnaden för att rätta till bristen borde ha tillfallit säljaren och att mäklaren skulle ha påtalat detta till säljaren vilket inte skedde. Bristen diskuterades vid visningen och påpekades om att det inte var fackmannamässigt utfört. Mäklaren kunde ha informerat säljaren om hans skyldigheter i samråd med föreningen vad beträffar el arbeten i bostadsrättslägenhet.
    Men för övrigt är Calle trevlig och lättsam person som försöker göra båda parter nöjda.
    Mvh Elina
  • Kim S
    köpte sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Skara
    • Lidköping Norr
    2022-03-10 Verifierad kund
    Lars var trevlig och löste köpet på ett snabbt och smidigt sätt.
    2022-03-07 Verifierad kund
    En kort sammanfattning är - Snabbt, tryggt och proffsigt.
    2022-02-25 Verifierad kund
    Det kändes tryggt genom hela processen med Calle.
    2022-02-24 Verifierad kund
    Ärlig
    Bra bemötande
    Bra representant för mäklarkåren
    2022-02-17 Verifierad kund
    Anders var snabb och korrekt i sin kommunikation och hjälpte oss att få en uppfattning om fastigheten genom en grundlig virituell visning.
    • Kålland - Kållandsö
    Vi vart bemötta med
    Proffessionalitet , trovärdighet ,ärlighet , och värme
    En mycket bra representant för mäklarkåren.

Med vänlig hälsning,
    Benny och Boel Lindqvist
    2022-02-17 Verifierad kund
    Nä ja vill inte del ge min upplevelse
    2022-02-16 Verifierad kund
    Anders gör allt för säljaren och köparen. Man kan fråga om allt och han är tydlig med all info.
    Toppenmäklare tycker jag.👍
    2022-02-09 Verifierad kund
    Bra med hänsyn till rådande situation
    2022-01-30 Verifierad kund
    Bra bemötande, inget krångel, jag är nöjd!
    2022-01-25 Verifierad kund
    Han visar stort arrangemang.

Vill att alla partner ska bli nöjda.

Han är hjälpsam . Kan ringa och fråga om man är osäker på något.

Man känner sig alltid välkommen.

Seriös.Gjort ett bra jobb.Tack Calle.
    2022-01-24 Verifierad kund
    Ett bra personligt bemötande.
    Han tog tid på sig att förklara kontraktet på ett bra sätt.