Fastighetsbyrån Skara

Fastighetsbyrån Skara

Funderar du på att sälja eller köpa bostad i Skara? Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter, oavsett om det gäller villor, bostadsrätter, industrier, tomter, kommersiella fastigheter och lantbruk.

Genom våra många års erfarenhet, kunskap om området och vårt nära samarbete med lokala banker kan vi lova dig en trygg bostadsaffär i Skara. Vi marknadsför ditt objekt noggrant i flera kanaler, bland annat med skyltning både hos oss och bankerna i området.

Vi gör gärna en kostnadsfri värdering av din bostad och vill du sedan få hjälp av en stylist inför visning bjuder vi även på det!

Välkommen till Fastighetsbyrån i Skara!

Läs vad 311 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skara 2

• 5:a
    • 122.0 m²
    2021-04-09
    Har sålt en bostadsrätt, allt va kanon med Calle.
    • 145.0 m²
    • Grästorps Tätort
    2021-04-04
    Villa
    Utmärkt bemötande och väl genomförd affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • 133.0 m²
    • Vinninga
    2021-03-24
    Vid första kontakten med mäklaren Lars Johansson ingav han ett positivt bemötande med stort kunnande. Fortlöpande samtal har förts professionellt från start, avseende värdering av fastigheten, under försäljningsprocessen till påskrift av kontrakt med nya fastighetsägarna.
    Kontakten har varit klar och tydlig med stor proffsighet från första början.
    Kan varmt rekommendera mäklaren Lars Johansson.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • 67.0 m²
    • Gamla Staden
    2021-03-13
    Sålt en bostadsrätt.
    Blev väldigt väl bemött. Lars har skött allt perfekt hela vägen från första mötet till försäljning. Jag kan verkligen rekommendera honom.
  • Ulla-maija J
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • 55.0 m²
    2021-02-14
    Jag har anlitat Anna till försäljning av mitt hus i Grästorp.
    Anna är kunnig i sin roll som mäklare.
    Jag blev bra bemött och fick en bra känsla direkt.
    Min förväntan va att få igång en budgivningen och få sålt huset ganska omgående.
    Nu när man ändå bestämt sig.
    De lyckades Anna med.
    Så min upplevelse i detta är bara positivt.
    Kan varmt rekommendera Anna.
    • 103.0 m²
    • Skara Syd - Landsbygd
    2021-02-10
    Vi har sålt vårat hus strax utanför Skara.
    Bara positiva omdömen om Calle. Noggrann och engagerad,
    mån om att alla parter förstår. Dessutom glad, vänlig och lätt att prata med.
    Vi förväntade oss en proffsig hantering av försäljningen innefattande presentation av objektet, ta hand om spekulanter,
    ge goda råd, sätta rimliga mål och framför allt genomföra affären med både nöjda säljare och köpare.
    Calle fixade det!
    Calle Lövgren, en mäklare att rekommendera!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • 66.0 m²
    2021-01-20
    Sålt en bostadsrätt, blev bra bemött och kändes tryggt under hela försäljningen, lätt och smidigt!
    • 136.0 m²
    2021-01-18
    Sålt en bostad. Blev väldigt bra bemött av Calle , trevlig saklig o påläst om regler o allt runt omkring en husförsäljningen. Jag skulle rekommendera alla mina vänner att Calle ska sälja deras bostad.
    • Lidköping Väster - Landsbygd
    2021-01-08
    Jag har såld en villa på landsbygden.
    Anna Lindberg var trevlig o engagerad med bra bemötande.
    2020-12-21
    Trevlig och hjälpsam, rekommenderar starkt Calle vare sig man köper eller säljer.
    • 166.0 m²
    • Skara Öst - Landsbygd
    2020-12-20
    Vi sålde en villa i Axvall. Vi fick ett jättebra bemötande av Calle och hela processen var smidig. Rekommenderar verkligen Calle, vi är otroligt nöjda!
  • köpte sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • 124.0 m²
    2020-12-17
    Toppen, jobbar rationellt och effektivt. Bra med info och feedback, vänlig och kunnig
    • 124.0 m²
    2020-12-17
    Allt var fantastiskt och solen sken.
  • Samir K
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • 145.0 m²
    • Råda
    2020-12-17
    En jätte trevlig mäklare som kan jag rekommendera 😁.
  • Christer G
    köpte sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    • 135.0 m²
    2020-12-17
    Vi har köpt en villa med hjälp av Calle Lövgren. Han har uppfyllt våra högt ställda förväntningar med råge. Vi kan därför rekommendera Calle till andra kommande spekulanter.
    2020-12-14
    Bra och trevligt bemötande! Aktiv och drivande. Snabbt avslut.
    2020-12-01
    Vi har köpt en villa genom Anna Lindberg. Allt har löpt på bra och vi är jätte nöjda med den hjälp vi har fått. Det har varit en bra resa hela vägen och kan varmt rekommendera Anna Lindberg och fastighetsbyrån i Lidköping.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • 84.0 m²
    2020-11-28
    Trevligt bemötande alla gånger. Vår affär gick snabbt och lätt.
    • 4:a
    • 101.5 m²
    2020-11-26
    Trevligt bemötande inga problem
    • 106.0 m²
    • Järpås Med Omnejd
    2020-11-11
    en enplansvilla i järpås

ett bra bemötande samt hjälp och råd inför tillträdet.
    bra samt på läst.
    • 83.0 m²
    • Gamla Staden
    2020-10-27
    Förtroendeingivande och seriös när vi köpte vår lägenhet, därav valet att anlita honom när vi skulle sälja. Rak och tydlig. Viktigt att lätt kunna få kontakt med under processens gång och bli kontinuerligt uppdaterad på vad som hände, detta stämde väl med Lars. Som helhet mycket nöjd och kan varmt rekommendera honom till andra.
    • 116.0 m²
    • Lidköping Söder - Landsbygd
    2020-10-25
    samarbetet har fungerat fint från början till slut mellan mig och Lars Johansson på Fastighetsbyrån.
    • 121.0 m²
    • Majåker - Ljunghed
    2020-10-07
    Köpet av Båsgatan i Lidköping har löpt på bra även om budgivningen var trög inledningsvis. Har fått bra information under hela processen av Lars då jag upplevt honom transparent och uppdaterad.
    Även bra hjälp och förberett inför kontrakt och överlåtelse.
    Bra med en rutinerad och erfaren mäklare.
    • 134.0 m²
    2020-10-04
    Sålt en fastighet. Har haft en fin och informativt kontakt och samtal med Mäklaren.
    Att få sålt mitt hus vilket jag fick på
    Ett utmärkt sätt.
    • 102.5 m²
    2020-09-29
    Köpte en bostadsrätt av Fastighetsbyrån Skara som efter renovering värderades och såldes av Lars. Han är mycket kompetent och trevlig.
    Försäljningen gick smidigt och fort vilket vi hoppades på.
    Jag kan rekommendera Lars Johansson.
    • 135.0 m²
    2020-09-26
    Sålt hus.
    Bra bemött
    Få sålt huset. vilket mäklare klarade på ett bra sätt.
    • 4:a
    • 102.0 m²
    2020-09-23
    Utmärkt service.
    Bra information.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • 78.5 m²
    2020-09-13
    Köpte en lägenhet i Grästorp och tyckte att jag fick svar på allt ja ville veta så kan inte annat än att rekommendera Lars.
    • 52.0 m²
    • Lidköping Väster - Landsbygd
    2020-09-12
    Trevligt och bra bemötande, kan rekommenderas.
    • 56.0 m²
    2020-09-04
    Jag köpte ett litet hus nyligen. Bemötandet har från början till slut varit vänligt och professionellt. Anna har hela tiden varit beredd att svara på frågor.
    • 130.0 m²
    2020-09-03
    En mycket trevlig mäklare! Lätt att kontakta, tar sig tid, inga frågor är för dumma :)
    2020-09-02
    Köpt villa, sålt lägenhet.
    Lugn och trygg kille.
    Verklighets förankrad och tillgänglig.
    • 142.0 m²
    2020-08-19
    Vi köpte en villa i Nya Staden. Lars var påläst, ärlig, rak i informationen och mån om att både köpare och säljare skulle bli nöjda.
    • 65.0 m²
    2020-07-14
    En engagerad mäklare som är lyhörd.
    Hon kämpar för sina kunder åt båda håll.
    • 116.0 m²
    2020-06-29
    trevligt bemötande , förbered och snabb hantering av alla papper !
    insatt och driven mäklare !
    2020-06-24
    Sålt villa för huvudmans räkning. Anna skött mäkleriet på ett utmärkt sätt. Snabb trevlig. Ställt upp när vi frågat.
    • 126.0 m²
    2020-06-22
    Sålt villa, snabbt agerande då det gällde, att komma till försäljning.
    Ordnade snabbt fram besiktningsman till dolda fel försäkringen och fotograf till bilder till försäljningsunderlaget.
    Fastigheten kom sedan omedelbart ut på Hemnet. Skickligfotograf
    När det blev klart med köparen genomfördes kontraktsskrivning omgående.
    Därefter kom övrig information löpande.
    • 96.0 m²
    • Grästorp Landsbygd
    2020-06-10
    Vi har sålt vårt föräldrahem Särestad 1 Grästorp.
    Anna har varit med oss i processen försäljning redan då våra föräldrar levde. Hennes bemötande var väldigt proffsigt och ödmjukt.
    Anna har på ett mycket positivt och energisk sätt genomfört denna försäljning. Hon har varit lätt att kommunicera med och enkel att komma i kontakt med vid frågor.
    Med andra ord skulle vi gärna anlita henne igen om det blir aktuellt.
    Mvh Petra och Suzanne Karlberg
    • 149.0 m²
    2020-06-06
    Han gjorde ett grymt bra jobb👍👌
    • 50.0 m²
    2020-06-03
    Anna är en väldigt trevlig och kompetent mäklare. Hon hjälpte till med försäljning av ett litet hus på landsbydgen.
    • 165.0 m²
    2020-05-25
    I det stora hela bra. Alltid glad och trevlig men lite rörig ibland men det har kanske varit mycket att göra.
    Sålt en villa på landet
    • 95.0 m²
    2020-05-25
    Proffsig och väl utförd försäljning, lyhörd för säljarens önskemål.
    Köpt en villa.
    Lars är kunnig, trevlig, insatt och engagerad. Blev mycket bra bemött från visning till överlämning.
    • 85.0 m²
    2020-05-25
    Lägenhet, bostadsrätt på markplan.
    Trevlig, tillmötesgående och flexibel.
    Bra upplevelse med stöd i försäljningen och information kring det som vi ej hade koll på själva. Smidig gällande både visning och försäljning/skriva papper.
    • 66.0 m²
    2020-05-21
    Anna har förmedlat tre bostadsrätter till mig på ett alldeles utmärkt sätt. Två har jag köpt med hennes hjälp och en har jag sålt.
    Kan varmt rekommendera Anna till de som ska köpa eller sälja sin bostad.
    • 1:a
    • 35.0 m²
    2020-05-20
    Sålde min en lägenhet. Gick snabbt och smidigt! Calle Lövgren skötte sig utmärkt och det kunde knappast gått bättre.
    • 45.0 m²
    • Grästorp Landsbygd
    2020-05-12
    Vi har sålt en gammal fastighet på landet, torp. Kontakten med mäklaren fungerade bra. vi hade inga större förväntningar på försäljningen. Allt fungerade bra vid försäljningen, bra beskrivningar och bra bilder.

Väl sköt försäljning av Anna.
    • 77.0 m²
    2020-05-02
    Uppfyllde de förväntningar jag hade av en professionell mäklare.
    • 142.0 m²
    2020-05-02
    Duktig säljare
    Kunnig trevlig
    • 85.0 m²
    • Vinninga
    2020-04-30
    Köpt hus, trevligt bemötande och mycket lösningsorienterat.

Löste alla problem och gjorde så vi fick till en snabb affär.