Fastighetsbyrån Skara

Fastighetsbyrån Skara

Funderar du på att sälja eller köpa bostad i Skara? Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter, oavsett om det gäller villor, bostadsrätter, industrier, tomter, kommersiella fastigheter och lantbruk.

Genom våra många års erfarenhet, kunskap om området och vårt nära samarbete med lokala banker kan vi lova dig en trygg bostadsaffär i Skara. Vi marknadsför ditt objekt noggrant i flera kanaler, bland annat med skyltning både hos oss och bankerna i området.

Vi gör gärna en kostnadsfri värdering av din bostad och vill du sedan få hjälp av en stylist inför visning bjuder vi även på det!

Välkommen till Fastighetsbyrån i Skara!

Läs vad 338 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skara 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    2021-10-01
    Objektiv och saklig. Flexibel och ordningsam
    2021-09-16
    Blev positivt överraskad av Calles engagemang av sälja lägenheten. Han överträffade alla mina förväntningar som mäklare.
    2021-09-14
    Bra bemötande och god kommunikation under hela bostadsförsäljningen.
    Snabba och klara besked vid frågor som uppstod under affärens gång.
    2021-09-08
    Bra bemötande. Tillgänglig för mig som kund.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-08-06
    Motsvarade våra förväntningar.
    • Götene Tätort
    2021-07-20
    Lyssnade på våra frågor och besvarade dom tydligt. Ingav förtroende.
    2021-07-18
    Har vid två tillfällen anlitat Calle Lövgren och han är proffs på de han gör.
    2021-07-02
    Bra bemötande av Calle! Lyhörd, effektiv och såg till att man fick svar på sina frågor. Ordnade en mycket snabb försäljning av lägenheten.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • Majåker - Ljunghed
    2021-06-23
    Professionell mäklare som varit lätt tillgänglig vid frågor! Toppen
    2021-06-21
    Positivt bemötande. Informativ.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    2021-06-16
    En mycket bra trevlig mäklare som är mycket noggrann. Snabb affär. Bra bemötande och lyhörd för både säljare och köpare. Rekommenderas varmt.
    2021-06-12
    En mycket skicklig o effektivt mäklare. Allt kändes enkelt o smidigt. Höll oss hela tiden informerade om vad som hände vid visningar o budgivningar. Både genom säljcoachen, sms o telefonsamtal.
    Kan varmt rekommendera Calle Lövgren
    2021-06-12
    Bra bemötande snabba svar över förväntan
    2021-06-11
    Kunnig, trevlig och lyhörd, tar sig tid och snabb på att återkoppla.
    2021-06-11
    Proffsigt och vänligt bemött av Anna, där hon lyssnade på våra behov och bemötte dem mycket bra!
    Vid frågor fick vi alltid snabb återkoppling.Det kändes tryggt.
    Vi är väldigt nöjda. Tack Anna!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-06-06
    Köpte en lägenhet och fick god hjälp och svar på våra grågor.
    • Vinninga
    2021-06-06
    Vi har köpt en enplansvilla.
    Lars är väldigt trevlig och kunnig i sin yrkesroll. Man kan fråga om allt, det mesta vet han annars tar han reda på det.
    Vi är riktigt nöjda med vårt köp och mäklare!
    2021-06-04
    Vid försäljning av vårt torp Fridhem i Skärv blev vi bemötta på ett mycket professionellt och engagerat sätt av Calle Lövgren. Han hanterade en mycket delikat situation då min hustru gick bort, på ett empatiskt och finkänsligt maner som ingav förtroende och gav stöd. Själva försäljningen av fastigheten hanterade Calle till inte bara min, men även köparens fulla belåtenhet. Jag kan med glädje rekommendera hans tjänster till andra som ämnar sälja eller köpa en fastighet!
    2021-05-18
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Allt fungerade smidigt och bra och det vi kom överens om under processen fullföljdes/genomfördes.

Mycket bra jobb av mäklaren.
    • Råda
    2021-05-17
    Köpt enfamiljshus.
    Mycket vänligt och bra bemötande.
    Hade inga speciella förväntningar.
    Mycket kunnig och påläst mäklare.
    2021-05-17
    Vi har köpt ett fritidshus där Calle på ett mycket trevligt och proffessionellt sätt bemötte oss och säljaren i detta ärende.
    Vi kände oss mycket trygga och kunde genomföra affären med hjälp av Calle utan problem.
    Tack Calle för all hjälp.
    2021-05-10
    Jag har sålt mitt hus, en permanentbostad. Jag tycker Anna har varit toppen och hon har alltid varit lätt att få tag på när man har haft frågor eller så.
    2021-05-10
    Lars är den mest objektiva mäklare vi träffat. Som köpare är ofta känslan att mäklaren företräder säljaren. Lars bemötande och kompetens samt förmåga att snabbt återkoppla med svar på frågor är suveränt!
    2021-05-10
    Sålt fritidshus. Mycket nöjd med Lars som mäklare. Inger förtroende för både säljare och köpare (våra köpare sa det till oss), kunnig, tar reda på detaljer om objektet som ger det lilla extra, t ex var badplats finns och hur man går till båthamnen. Tar med intressenter på promenad till badplatsen. Seriös och inte bara ”försäljare”
    2021-05-10
    Vi fick ett personligt, professionellt och tryggt bemötande. All tänkbar information lämnades snabbt och förtroendegivande. Det kändes som att han ville både vårt och säljarnas bästa. Lätt att nå via Mail, sms och telefon.
    2021-05-07
    Jag fick hjälp av mäklaren att sälja ett fritidshus. Han var trevlig och kunnig. Försäljningen gick smidigt.
    2021-05-07
    Positiv inställning med trevligt bemötande och erfarenhet som gör att kunden känner sig trygg.
    2021-04-09
    Har sålt en bostadsrätt, allt va kanon med Calle.
    • Grästorps Tätort
    2021-04-04
    Villa
    Utmärkt bemötande och väl genomförd affär.
    • Vinninga
    2021-03-24
    Vid första kontakten med mäklaren Lars Johansson ingav han ett positivt bemötande med stort kunnande. Fortlöpande samtal har förts professionellt från start, avseende värdering av fastigheten, under försäljningsprocessen till påskrift av kontrakt med nya fastighetsägarna.
    Kontakten har varit klar och tydlig med stor proffsighet från första början.
    Kan varmt rekommendera mäklaren Lars Johansson.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-03-13
    Sålt en bostadsrätt.
    Blev väldigt väl bemött. Lars har skött allt perfekt hela vägen från första mötet till försäljning. Jag kan verkligen rekommendera honom.
  • Ulla-maija J
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-02-14
    Jag har anlitat Anna till försäljning av mitt hus i Grästorp.
    Anna är kunnig i sin roll som mäklare.
    Jag blev bra bemött och fick en bra känsla direkt.
    Min förväntan va att få igång en budgivningen och få sålt huset ganska omgående.
    Nu när man ändå bestämt sig.
    De lyckades Anna med.
    Så min upplevelse i detta är bara positivt.
    Kan varmt rekommendera Anna.
    • Skara Syd - Landsbygd
    2021-02-10
    Vi har sålt vårat hus strax utanför Skara.
    Bara positiva omdömen om Calle. Noggrann och engagerad,
    mån om att alla parter förstår. Dessutom glad, vänlig och lätt att prata med.
    Vi förväntade oss en proffsig hantering av försäljningen innefattande presentation av objektet, ta hand om spekulanter,
    ge goda råd, sätta rimliga mål och framför allt genomföra affären med både nöjda säljare och köpare.
    Calle fixade det!
    Calle Lövgren, en mäklare att rekommendera!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • Grästorps Tätort
    2021-01-20
    Sålt en bostadsrätt, blev bra bemött och kändes tryggt under hela försäljningen, lätt och smidigt!
    2021-01-18
    Sålt en bostad. Blev väldigt bra bemött av Calle , trevlig saklig o påläst om regler o allt runt omkring en husförsäljningen. Jag skulle rekommendera alla mina vänner att Calle ska sälja deras bostad.
    • Lidköping Väster - Landsbygd
    2021-01-08
    Jag har såld en villa på landsbygden.
    Anna Lindberg var trevlig o engagerad med bra bemötande.
    2020-12-21
    Trevlig och hjälpsam, rekommenderar starkt Calle vare sig man köper eller säljer.
    2020-12-20
    Vi sålde en villa i Axvall. Vi fick ett jättebra bemötande av Calle och hela processen var smidig. Rekommenderar verkligen Calle, vi är otroligt nöjda!
    2020-12-17
    Toppen, jobbar rationellt och effektivt. Bra med info och feedback, vänlig och kunnig
    2020-12-17
    Allt var fantastiskt och solen sken.
  • Samir K
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • Råda
    2020-12-17
    En jätte trevlig mäklare som kan jag rekommendera 😁.
  • Christer G
    köpte sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    2020-12-17
    Vi har köpt en villa med hjälp av Calle Lövgren. Han har uppfyllt våra högt ställda förväntningar med råge. Vi kan därför rekommendera Calle till andra kommande spekulanter.
    2020-12-14
    Bra och trevligt bemötande! Aktiv och drivande. Snabbt avslut.
    2020-12-01
    Vi har köpt en villa genom Anna Lindberg. Allt har löpt på bra och vi är jätte nöjda med den hjälp vi har fått. Det har varit en bra resa hela vägen och kan varmt rekommendera Anna Lindberg och fastighetsbyrån i Lidköping.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2020-11-28
    Trevligt bemötande alla gånger. Vår affär gick snabbt och lätt.
    2020-11-26
    Trevligt bemötande inga problem
    • Järpås Med Omnejd
    2020-11-11
    en enplansvilla i järpås

ett bra bemötande samt hjälp och råd inför tillträdet.
    bra samt på läst.
    2020-10-27
    Förtroendeingivande och seriös när vi köpte vår lägenhet, därav valet att anlita honom när vi skulle sälja. Rak och tydlig. Viktigt att lätt kunna få kontakt med under processens gång och bli kontinuerligt uppdaterad på vad som hände, detta stämde väl med Lars. Som helhet mycket nöjd och kan varmt rekommendera honom till andra.
    • Lidköping Söder - Landsbygd
    2020-10-25
    samarbetet har fungerat fint från början till slut mellan mig och Lars Johansson på Fastighetsbyrån.
    • Majåker - Ljunghed
    2020-10-07
    Köpet av Båsgatan i Lidköping har löpt på bra även om budgivningen var trög inledningsvis. Har fått bra information under hela processen av Lars då jag upplevt honom transparent och uppdaterad.
    Även bra hjälp och förberett inför kontrakt och överlåtelse.
    Bra med en rutinerad och erfaren mäklare.