Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Skara Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Skara

Fastighetsbyrån Skara

Skaraborgsgatan 21, 532 30 Skara — Visa karta

Funderar du på att sälja eller köpa bostad i Skara? Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter, oavsett om det gäller villor, bostadsrätter, industrier, tomter, kommersiella fastigheter och lantbruk.

Genom våra många års erfarenhet, kunskap om området och vårt nära samarbete med lokala banker kan vi lova dig en trygg bostadsaffär i Skara. Vi marknadsför ditt objekt noggrant i flera kanaler, bland annat med skyltning både hos oss och bankerna i området.

Vi gör gärna en kostnadsfri värdering av din bostad och vill du sedan få hjälp av en stylist inför visning bjuder vi även på det!

Välkommen till Fastighetsbyrån i Skara!

Läs vad 307 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skara

• 2019-05-24

Anneli D skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Har sålt en kulturhistoriskt värde-full bostad med fortsatt renoveringsbehov under kompetent ledning.Gudtaf visade starkt engagemang och förståelse för den speciella situationen vi var i och lyckades åstadkomma vad vi tror en god försäljning. Läs mer
  • 2019-05-24

Stina J skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Blev super bra bemött av Gustav när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Lyhörd och kunnig mäklare som sätter kunden främst! Läs mer
  • 2019-05-22

Christer B skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag köpte ett fritidshus. Lars bemötte oss på ett trevligt och sakligt sätt. Jag förväntade mig information om objektet och ett trevligt bemötande. Detta fick jag av Lars både vid visning och vid övriga möten. Ett stort tack till Lars för en väl genomförd affär. Läs mer
  • 2019-05-13

Ann-Christin B skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hej. Vi har sålt vårat hus. Det är ett stort hus på landet. Mellan Skara-Lidköping. Anna har bemött oss trevligt och hjälpt oss med det vi behövde ha hjälp med. Vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar. Men allt gick hur snabbt som helst. Hade en visning den 4/5och en den 8/5. Den 9/5 var huset sålt . Vi flyttar den 17/6. Det måste vara snudd på rekord. Vi är nöjda. Mvh Tina och Georg Läs mer
  • Emma N

2019-05-13

Emma N skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hej!
    Jag kan varmt rekommendera Lars som mäklare! Sålde min mammas fastighet (en mindre gårdsfastighet) precis. Han lyssnar in kunden, är saklig och har bra känsla för lantställen och lyfter fram objektets potential. Tummen upp! Läs mer
  • Öivind S

2019-05-12

Öivind S skrev om Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    Sålt ett hus i Varnhem. Blivit väl bemötta. Han har ringt och meddelat hur det gått med försäljningen och lyssnat på våra önskemål. Förväntningarna blev som önskat. Huset blev sålt och vi är nöjda.
    Marianne och Öivind Sjölin. Läs mer
  • 2019-05-09

Niklas W skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna hjälpte mig att sälja mitt hus på ett föredömligt sätt. Det känns som hon är tillgänglig dygnet runt alla dagar i veckan. Svarar snabbt när man ringer , hon är väldigt serviceminded . Hon uppfyllde mina förväntningar med "råge" Läs mer
  • 2019-05-06

Dbo Gudrun L skrev om Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    sålt en lägenhet.
    är mycket nöjd även om det varit svår sålt Läs mer
    Calle L gillar detta
  • 2019-05-03

Christina A skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bemötandet har varit mycket bra, men om han verkligen arbetat för att v i skulle kunna få ut högst möjliga pris kan man diskutera...

Att betala för att ligga etta på Hemnet är ju rena båget, kanske bra i storstäder, men här bara ett sätt att få oss att betala, har ni provision?

Känner att vi valde fel mäklare, vi skulle aldrig gjort besktning under dessa förutsättningarna. Läs mer
    2019-05-03 Lars J svarar Christina A
    Hej Christina. Tack för dina synpunkter. Jag kan garantera att jag jobbat för er och gjort allt jag kan för att det skall bli en så bra affär för er som möjligt, inte minst med att få ut högsta möjliga pris, men även en bra affär för den som köper.

Jag beklagar att Ni känner att Ni valde fel mäklare och att Ni inte tycket min rekommendation att besiktiga huset och teckna en dolda felförsäkring var ett bra råd. Det är ändå viktigt både för hussäljare och för blivande ägare att det finns en besiktning från en opartisk besiktningsman så man vet vilket skick huset hade när affären gjordes. Nu ligger den även till grund för en dolda felförsäkring som jag hoppas gör att Ni som säljare, och även köparen skall känna sig trygga med efter affären.
  • 2019-04-29

John P skrev om Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    Mäklaren hrälpte oss att sälja vår villa. Det fungerade bra han gav oss tipps och skötte allt praktiskt med att hitta en köpare. Läs mer
    Calle L gillar detta
  • 2019-04-28

Elisabet N skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Radhuslägenhet 4 rum och kök med natur och stadsnära läge

Stort beröm till Anna som tagit hänsyn till oss anhöriga efter vår mammas bortgång och den efterföljande försäljningen av hennes bostad som dödsbo ( hennes insatser har varit hanterbara och behagliga )

Mäklaren har uppfyllt våra önskemål över förväntan kring fastighetsförsäljningen.

Totalt sett en stor rekommendation för både mäklare och Anna personligen. Läs mer
  • 2019-04-25

Veronica G skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Vi har köpt en bostadsrätt. Från första visning tills vi hade nycklarna o handen har Gustav varit lättsam och fått oss att känna oss trygga i vårt köp. Han har varit tillgänglig för frågor och vi har haft en vänskaplig dialog. Tack!! Läs mer
  • 2019-04-23

Henric T skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har med hjälp av Lars sålt ett fritidshus och fått hjälp genom hela processen.
    Det som framför allt varit värdefullt för mig som haft lite tid att som ett alternativ hantera en försäljning på egen hand, har varit det pappersarbete som en fastighetsförsäljning för med sig. Här har Lars varit mycket bra att ha som stöd.
    Sammanfattningsvis kan jag rekommendera Lars Johansson på Fastighetsbyrån i Lidköping. Läs mer
  • 2019-04-23

Maud A skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Svarar snabbt .alltid anträffbar .Inger ett förtroende som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-17

Asta L skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna Lindberg har skött försäljningen av min fastighet i Grästorp. Blev mycket väl bemött av mäklaren på alla sätt. Hade redan hört positiva omdömen om mäklaren och hon levde absolut upp till dessa.
    Trevlig och kunnig. Hörde ofta av sig under försäljningen med uppdateringar. Läs mer
  • Lars B

2019-03-29

Lars B skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Hej!
    Gustav är en mycket duktig mäklare.
    Behöver du anlita honom, så ska du inte tveka.
    Behöver du anställa honom, så behöver du inte tveka.

Vi köpte ett hus i Götene genom honom. Läs mer
  • Christina R

2019-03-25

Christina R skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har sålt min 3 rumslägenhet.
    Jag blev mycket trevligt bemött av Anna. Visste inte vad jag hade för förväntningar men fick mycket hjälp och goda förklaringar på mina frågor.
    Rekommenderar Anna för framtida säljare/ köpare Läs mer
  • 2019-03-21

Leif F skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Han rekomenderas har gjort ett bra och proffsigt jobb . Läs mer
  • 2019-03-11

Gunnel J skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Sålt radhus. Det mesta var bra med försäljningen. Den gick fort. Läs mer
  • 2019-03-10

Vilhelmina O skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Precis allt kring affären och kontakten med mäklaren Gustav Fällström har varit helt perfekt. Högsta betyg på allt!!! Läs mer
  • 2019-03-04

Anna-Carin K skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har köpt en fastighet av Lars. Mkt bra mäklare: Glad trevlig och framförallt hjälpsam med utförlig och bra information om fastigheten. Mycket bra tycker jag.
    Han levde verkligen upp till förväntningarna Läs mer
  • 2019-02-23

Ulf W skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi sålde vårt sommarhus Öglunda.
    Anna Lindberg gav ett utomordentligt trevligt bemötande. Hon var väldigt professionell och mötte alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-22

Ida B skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt hus.
    Bra kommunikation och tydlig. Läs mer
  • 2019-02-17

Eric T skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Lars är en skicklig mäklare med gott bemötande. Han gör det som är bäst för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-02-14

Gun W skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna var toppenbra! Snabb, smidig och kunnig. Vi sålde en bostadsrätt och vi fick nyss påminnelse och hjälp med beräkning av vinstskatten. Så jättebra service!

Vi hade tänkt vänta till efter sommaren med försäljning, det tyckte inte Anna, hon hade rätt, vi sålde nästan direkt. Läs mer
  • 2019-02-14

Per F skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Gjorde ett bra uppdrag på ett radhus utanför Linköping. Hade väl förväntat oss lite mer aktivitet och uppföljning av intressenter efter visningar. Slutade med ett blygsamt försäljningspris. Läs mer
  • 2019-02-13

Sara N skrev om Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    Har sålt vår villa på Per Thamsg. i Skara.
    Har alltid blivit väl bemött.

Det har känts både lättsamt och seriöst att jobba med Calle. Jag gillar när det inte blir för stelt och tillgjort ,när man ska prata med varandra. Calle har passat in i denna min förhoppning, som kanske inte är helt lätt att leva upp till., på att alldeles utmärkt sätt. Vi som anlitar en mäklare är ju alla olika och har olika förväntningar. Tror att Calle är bra på att avläsa och se hur människor vill bli bemötta och detta är ju en mkt viktig egenskap , när man jobbar som mäklare antar jag.

Sammanfattningsvis har allt varit enbart positivt och jag är mycket nöjd med det arbete Calle Lövgren gjort.

Sara Nilsson Läs mer
    2019-02-14 Calle L svarar Sara N
    Stort tack. Det är och har varit ett stort nöje att arbeta med er.
    Mvh Calle
  • 2019-02-13

Marie H skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Bostadsrätt!

Mycket bra och trevligt sätt!

Gick mycket smidigt med allt! Läs mer
  • 2019-02-12

Peter N skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Lägenhet
    Allt funkade bra det gick snabbt och smidigt som jag villa Läs mer
  • 2019-02-11

Vera G skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har varit väldigt nöjda med all kontakt och fått mycket fint stöd i vårt första husköp. Läs mer
  • Florie S

2019-01-28

Florie S skrev om Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    Han är utmärk !! Han va jätte bra och medela , mellan mig och säljaren , han är jätte trevlig . Läs mer
  • Emil J

2019-01-23

Emil J skrev om Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    Jag har sålt en lägenhet..
    Och jag tycker jag blev bemött väldigt bra. Läs mer
  • 2019-01-20

Erik C skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt bostad. Lars var kunnig, trevlig och lättillgänglig. Inget att anmärka på. Läs mer
  • Fredrik G

2019-01-17

Fredrik G skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag och min sambo sålde en tomt.
    Våra förväntningar var att få tillbaka det vi investerat. Det fick vi!
    Lars levererade en tjänst där han höll i alla trådar, och meddelade när något var av intresse.
    Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-01-16

Pernilla E skrev om Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    Jag köpte en villa där Calle var mäklare. Han svarade på alla frågor vi hade och var mycket tillmötesgående! Läs mer
  • 2019-01-14

Sven G skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Har sålt en villa med Bostadsrätt.
    Trevligt bemötande under hela försäljningen.
    tillgänglighet, bra service och information. allt detta har Gustav levt upp till.
    kommer att rekomendera Gustav. Läs mer
  • 2019-01-06

Tim H skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna hjälpte mig med att köpa en lägenhet, alltid ett snabbt och trevligt bemötande utan krångel! Läs mer
  • 2018-12-19

Hans S skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Lars har sålt vårt hus.Blivit väl bemötta och det har fungerat bra med allt runtomkring. Mvh Mailis o Hans Läs mer
  • Christina E

2018-12-13

Christina E skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt bostad och har fått ett bra bemötande och Anna var aktiv i sin profession. Läs mer
  • 2018-11-24

Ann-Christine H skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har sålt min bostad i riktigt goda händer. Proffsigt, förtroendefullt och smidigt. Med ett varmt och vänligt bemötande blir det högsta betyg. Läs mer
  • 2018-11-17

Haneen A skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har både köpt och sålt bostad via Anna, detta handlade då om ett torp på landet som sedan såldes som en tomt.

Anna är trevlig, proffesionell och tar sig alltid tid. Hon har ett gott bemötande och är tillmötesgående. Inget är några problem, skulle det uppstå något hjälper hon alltid till.
    Anna är lätt att jobba med, känns mer som en vän än mäklare. :) Läs mer
  • Maria N

2018-11-16

Maria N skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har sålt en bostadsrätt som också var min sommarbostad och som betydde mycket för mig. Jag har under samtliga moment med planering, marknadsföring och försäljning av bostaden fått mycket god och professionell service. Jag har uppskattat mäklarens erfarenhet och förmåga att se sälönskemål Läs mer
  • 2018-11-15

Sofia C skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra bemötande och ger ett proffsigt intryck. Inga problem! Läs mer
  • 2018-11-10

Joel L skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Riktigt bra en bra mäklare som ser till allas bästa samt ger bra information Läs mer
  • 2018-11-10

Tiina K skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har fått ett professionellt bemötande och all adekvat information för att vårat husköp skulle kännas tryggt och säkert. Läs mer
  • 2018-11-09

Susanne S skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har i omgångar över flera år letat hus och träffat Anna ett flertal gånger. Hon är alltid lika glad och hjälpsam. Tar reda på och återkopplar snabbt på frågor. Läs mer
  • 2018-11-08

Sandra R skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Bästa mäklare i världen!
    Lugn och försiktig, rättvis och hjälpsam. Med egen profil och egen stil!
    Tack för allt! Läs mer
  • Simone J

2018-11-07

Simone J skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag har köpt en villa i götene. Gustav har bemött mig proffesionellt och hjälpsamt. Kunde inte haft med en bättre mäklare att göra! Trevlig, informativ och gjorde det lilla extra genom allt. Högsta betyg! Läs mer
  • Pär-Johan E

2018-10-27

Pär-Johan E skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Vi har sålt en villa på 138 kvm.
    Mäklaren har agerat föredömligt genom hela processen och också maximerat affären.
    Det har också varit väldigt tydligt vad som ska hända i de respektive stegen under försäljningen.

Bara gott at säga om Gustav +++++ Läs mer
  • 2018-10-26

Tommy L skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Gustav är en mycket sympatisk och trevlig ung man, han lyssnar och är lyhörd, detsamma gäller kollegan Harald.
    Mellan juni-oktobr tittade vi på flera olika objekt, både lägenheter och hus, Gustav ställde hela tiden upp utan mankemang.
    Till slut dök huset upp som passade oss, säljaren kontaktades och vi kom överens om affären utan krångel.
    :-) Läs mer

Skaraborgsgatan 21, 532 30 Skara