Calle Lövgren
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 20 Läs vad Calle Lövgren

• Magdi A sålde sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2020-03-26

Calle han perfekt och han jättesnäll Läs mer
  • Gunnar K köpte sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2020-03-06

Skara Tätort
    Köpt lägenhet.
    Bara och trevligt bemötande.
    Informationen var saklig och informativ. Läs mer
  • Per Olof S sålde sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2020-01-28

Eggby-öglunda
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som lyckades sälja min fastighet snabbt och till ett högre pris än jag förväntat mig. Läs mer
  • Erik E köpte sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2020-01-06

Skara tätort
    Calle sålde en lägenhet till oss! Snabb o smidig affär. Calle kan beskrivas som en proffsig mäklare! Läs mer
  • Anette N
    Anette N sålde sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-12-19

Axvall
    Calle har hjälpt mig med att sälja min bostadsrätt.
    Har blivit så bra bemött .
    Calle är så duktig på det han gör och mycket kunnig.
    Har känt mig så trygg hela tiden och han har stöttat och ställt upp till hundra procent.
    Ska rekommendera Calle till andra som vill sälja eller köpa bostad.

En mycket nöjd säljare Läs mer
  • Gerth G sålde sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-12-05

Skaraberg
    Vi har sålt vårt hus. Vi fick ett bra bemötande. Calle var engagerad, föreslog fler visningar. Som till slut gav resultat. Och även hörde med andra vad man skulle, när det kändes trögt. Läs mer
  • Anna G
    Anna G köpte sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-10-08

Skara
    Jag har köpt en etta, bostadsrätt. Detta var första gången jag köpte lägenhet, men jag tyckte Calle hade bra koll på läget och var professionell. Läs mer
  • Per Åke H sålde sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-09-22

Jag har sålt en bostadsrätt

Jag fick ett bra och optimistiskt bemötande.

Mäklaren har upplevt till mina förväntningar.

Jag har en positiv upplevelse och ett bra samarbete med mäklaren. Läs mer
  • Linda L köpte sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-09-02

Ardala
    Köpt fritidshus. Calle har ett bra bemötande och är alltid trevlig samt har kunden i fokus. Läs mer
  • Margita E sålde sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-08-27

Ardala
    Calle sålde min fastighet i Skara. Calle agerade otroligt proffsigt och återkopplade alltid snabbt. Han verkar dessutom vara en trevlig kille. Honom rekommenderar jag å det varmaste. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skara

Gustav Fällström