Calle Lövgren

Calle Lövgren

Calle Lövgren är mäklare på Fastighetsbyrån Skara

Calle Lövgren har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Calle Lövgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Calle Lövgren har haft 42 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 40 Läs vad Calle Lövgren

• Götene Tätort
    2021-07-20
    Lyssnade på våra frågor och besvarade dom tydligt. Ingav förtroende.
    • Skara Tätort
    2021-07-18
    Har vid två tillfällen anlitat Calle Lövgren och han är proffs på de han gör.
    • Skara Tätort
    2021-07-02
    Bra bemötande av Calle! Lyhörd, effektiv och såg till att man fick svar på sina frågor. Ordnade en mycket snabb försäljning av lägenheten.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    2021-06-16
    En mycket bra trevlig mäklare som är mycket noggrann. Snabb affär. Bra bemötande och lyhörd för både säljare och köpare. Rekommenderas varmt.
    2021-06-12
    En mycket skicklig o effektivt mäklare. Allt kändes enkelt o smidigt. Höll oss hela tiden informerade om vad som hände vid visningar o budgivningar. Både genom säljcoachen, sms o telefonsamtal.
    Kan varmt rekommendera Calle Lövgren
    2021-06-04
    Vid försäljning av vårt torp Fridhem i Skärv blev vi bemötta på ett mycket professionellt och engagerat sätt av Calle Lövgren. Han hanterade en mycket delikat situation då min hustru gick bort, på ett empatiskt och finkänsligt maner som ingav förtroende och gav stöd. Själva försäljningen av fastigheten hanterade Calle till inte bara min, men även köparens fulla belåtenhet. Jag kan med glädje rekommendera hans tjänster till andra som ämnar sälja eller köpa en fastighet!
  • köpte sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
    2021-05-17
    Vi har köpt ett fritidshus där Calle på ett mycket trevligt och proffessionellt sätt bemötte oss och säljaren i detta ärende.
    Vi kände oss mycket trygga och kunde genomföra affären med hjälp av Calle utan problem.
    Tack Calle för all hjälp.
    2021-04-09
    Har sålt en bostadsrätt, allt va kanon med Calle.
    • Skara Syd - Landsbygd
    2021-02-10
    Vi har sålt vårat hus strax utanför Skara.
    Bara positiva omdömen om Calle. Noggrann och engagerad,
    mån om att alla parter förstår. Dessutom glad, vänlig och lätt att prata med.
    Vi förväntade oss en proffsig hantering av försäljningen innefattande presentation av objektet, ta hand om spekulanter,
    ge goda råd, sätta rimliga mål och framför allt genomföra affären med både nöjda säljare och köpare.
    Calle fixade det!
    Calle Lövgren, en mäklare att rekommendera!
    2021-01-18
    Sålt en bostad. Blev väldigt bra bemött av Calle , trevlig saklig o påläst om regler o allt runt omkring en husförsäljningen. Jag skulle rekommendera alla mina vänner att Calle ska sälja deras bostad.