Calle Lövgren
Registrerad mäklare sedan 2018-05-14
Aktiv på Reco.se sedan 2019-01-16
2019-07 - 2020-06

Läs vad 23 Läs vad Calle Lövgren

• Ruben L köpte sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2020-06-29

trevligt bemötande , förbered och snabb hantering av alla papper !
    insatt och driven mäklare ! Läs mer
  • Jesper K sålde sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2020-05-20

Skara Tätort
    Sålde min en lägenhet. Gick snabbt och smidigt! Calle Lövgren skötte sig utmärkt och det kunde knappast gått bättre. Läs mer
  • Dbo Gillis K sålde sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2020-04-30

Sålde mitt föräldrahem.
    Bara positivt. Och han har varit till stor hjälp.
    Mina o Calles förväntningar var rätt lika vad man kunde få för detta objekt.
    Det blev högt över vad man kunde tro och förvänta sig så Calle gjort ett jätte bra jobb. Calle har även hållit mig väl informerad och hjälp mig på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Magdi A sålde sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2020-03-26

Calle han perfekt och han jättesnäll Läs mer
  • Gunnar K köpte sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2020-03-06

4:a
    Köpt lägenhet.
    Bara och trevligt bemötande.
    Informationen var saklig och informativ. Läs mer
  • Per Olof S sålde sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2020-01-28

Eggby-öglunda
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som lyckades sälja min fastighet snabbt och till ett högre pris än jag förväntat mig. Läs mer
  • Erik E köpte sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2020-01-06

3:a
    Skara tätort
    Calle sålde en lägenhet till oss! Snabb o smidig affär. Calle kan beskrivas som en proffsig mäklare! Läs mer
  • Anette N
    Anette N sålde sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-12-19

3:a
    Axvall
    Calle har hjälpt mig med att sälja min bostadsrätt.
    Har blivit så bra bemött .
    Calle är så duktig på det han gör och mycket kunnig.
    Har känt mig så trygg hela tiden och han har stöttat och ställt upp till hundra procent.
    Ska rekommendera Calle till andra som vill sälja eller köpa bostad.

En mycket nöjd säljare Läs mer
  • Gerth G sålde sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-12-05

Skaraberg
    Vi har sålt vårt hus. Vi fick ett bra bemötande. Calle var engagerad, föreslog fler visningar. Som till slut gav resultat. Och även hörde med andra vad man skulle, när det kändes trögt. Läs mer
  • Anna G
    Anna G köpte sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-10-08

Skara
    Jag har köpt en etta, bostadsrätt. Detta var första gången jag köpte lägenhet, men jag tyckte Calle hade bra koll på läget och var professionell. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skara

Gustav Fällström