Calle Lövgren
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-05 - 2020-04

Läs vad 22 Läs vad Calle Lövgren

• Linda L köpte sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-09-02

Ardala
    Köpt fritidshus. Calle har ett bra bemötande och är alltid trevlig samt har kunden i fokus. Läs mer
  • Margita E sålde sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-08-27

Ardala
    Calle sålde min fastighet i Skara. Calle agerade otroligt proffsigt och återkopplade alltid snabbt. Han verkar dessutom vara en trevlig kille. Honom rekommenderar jag å det varmaste. Läs mer
  • Britt-Marie Erna L sålde sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-07-01

Axvall
    Vi har sålt en villa.
    Ett bra bemötande av Calle Lövgren
    Positivt bemötande Läs mer
  • Markus M köpte sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-06-16

Köpt lägenhet i skara

Grym mäklare som kunde svara på allt

Inga problem alls

Grym service och ett otroligt bra bemötande Läs mer
    Calle L gillar detta
  • Elisabeth B sålde sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-06-01

Skara
    Mycket bra och seriös samt trevlig kille Läs mer
  • Öivind S
    Öivind S sålde sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-05-12

Varnhem
    Sålt ett hus i Varnhem. Blivit väl bemötta. Han har ringt och meddelat hur det gått med försäljningen och lyssnat på våra önskemål. Förväntningarna blev som önskat. Huset blev sålt och vi är nöjda.
    Marianne och Öivind Sjölin. Läs mer
    Calle L gillar detta
  • Dbo Gudrun L sålde sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-05-06

sålt en lägenhet.
    är mycket nöjd även om det varit svår sålt Läs mer
    Calle L gillar detta
  • John P sålde sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-04-29

Skaraberg
    Mäklaren hrälpte oss att sälja vår villa. Det fungerade bra han gav oss tipps och skötte allt praktiskt med att hitta en köpare. Läs mer
    Calle L gillar detta
  • Sara N sålde sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-02-13

Skara
    Har sålt vår villa på Per Thamsg. i Skara.
    Har alltid blivit väl bemött.

Det har känts både lättsamt och seriöst att jobba med Calle. Jag gillar när det inte blir för stelt och tillgjort ,när man ska prata med varandra. Calle har passat in i denna min förhoppning, som kanske inte är helt lätt att leva upp till., på att alldeles utmärkt sätt. Vi som anlitar en mäklare är ju alla olika och har olika förväntningar. Tror att Calle är bra på att avläsa och se hur människor vill bli bemötta och detta är ju en mkt viktig egenskap , när man jobbar som mäklare antar jag.

Sammanfattningsvis har allt varit enbart positivt och jag är mycket nöjd med det arbete Calle Lövgren gjort.

Sara Nilsson Läs mer
    2019-02-14 Calle L svarar Sara N
    Stort tack. Det är och har varit ett stort nöje att arbeta med er.
    Mvh Calle
  • Florie S
    Florie S köpte sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-01-28

5:a
    Skara
    Han är utmärk !! Han va jätte bra och medela , mellan mig och säljaren , han är jätte trevlig . Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skara

Gustav Fällström