Dag Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09

Läs vad 48 Läs vad Dag Jönsson

• Michaela Å köpte sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-17

Maria
    Köpt en lgh på 2 rum i stan. Han var Trevlig, intresserad, engagerad, glad, samtidigt som han inte var för påstridig.
    Sammantaget en bra upplevelse. Läs mer
    2019-09-18 Dag J svarar Michaela Å
    Grattis till lägenheten än en gång och tack för fina ord! Önskar er lycka till med renoveringen så ses vi längre fram, varmt välkomna tillbaka!
  • Lillian E sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-11

Sofia
    Duktigt och proffsig från första dagen.
    Frågade säkert samma frågor flera gånger, som Dag tålmodigt besvarade med sitt lugn. Trygg person, som kan sin sak. Väldigt nöjd. Läs mer
    2019-09-12 Dag J svarar Lillian E
    Stort tack Lillian för mycket fint samarbete från början till slut! Önskar dig ett hjärtligt lycka till med din nybyggda bostad och hoppas och tror du kommer trivas superbra! Det är du så värd! Varmt välkommen tillbaka i framtiden!
  • Sebastian G köpte sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-28

Katarina
    Köpt bostad på östögtagatan 45, 63 kvm. Ok bemötande men inte mer. Kändes under budgivningen som att man emellanåt fick jaga information. Hade önskat rappare återkoppling, saknade exempelvis information kring att man hade pausat budgivning inför kvällen.

Men trevlig och vänlig. Men som sagt, saknade lite återkoppling och man känner sig lite förbisedd som köpare. Läs mer
    2019-09-12 Dag J svarar Sebastian G
    Grattis till er superfina lägenhet! Stort lycka till med den och tack för er feedback. Varmt välkomna tillbaka när det blir dax!
  • Göran J köpte sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-03

Köpt lgh genom Dag. Proffsig och alltid snabba svar. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-04 Dag J svarar Göran J
    Tack Göran för smidig affär och för fina ord! Trevlig sommar och varmt välkommen tillbaka!
  • Lena J sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-01

Sofia
    Jag tycker att Dag var mycket kunnig och allt gick så smidigt som jag absolut inte trodde att det skulle vara, vid försäljning av min lägrnhet.Allt var klart på drygt en vecka från första samtalet till försäljning.Jag är mycket nöjd med samarbetet och är övertygad om att det inte finns någon bättre mäklare än Dag Jönsson.Bra Dag😀 Hälsningar Lena Johansson Läs mer
    2019-07-04 Dag J svarar Lena J
    Stort tack Lena för ett väldigt gott och roligt samarbete hela vägen från start till mål! Jag önskar dig all lycka i nya boendet och en underbar sommar!
  • Jens S sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-12

Högalid
    Smidig affär och förstod mig som kund. Läs mer
    2019-06-12 Dag J svarar Jens S
    Stort tack Jens för härligt samarbete! Hoppas ni hittar det ni söker snart och varmt välkomna tillbaka!
  • Calle S sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-07

Sofia
    Supertrevlig och med stenkoll! Fick till affär innan visning! Läs mer
    2019-06-10 Dag J svarar Calle S
    Tack för mycket bra samarbete Calle! Önskar er all lycka i huset och varmt välkomna tillbaka den dagen ni behöver hjälp igen!
  • Kajsa G sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-07

Katarina
    Vi är supernöjda med Dag och hans proffsiga och vänliga bemötande när han hjälpte oss att sälja vår bostad. Läs mer
    2019-06-10 Dag J svarar Kajsa G
    Stort tack för kanon samarbete rakt igenom hela affären! Varmt välkomna tillbaka när det blir dags igen!
  • Sara L sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-04

Proffsig, inkännande, engagerad och pålitlig. Toppbetyg! Läs mer
    2019-06-07 Dag J svarar Sara L
    Stort tack för härligt samarbete! Önskar er all lycka i nya boendet och varmt välkomna tillbaka!
  • Thomas K sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-26

Sofia
    Sålde en bostad på Södermalm. Dag har genom hela processen varit kommunikativ, proffsig och effektiv. Han levde verkligen upp till våra förväntningar. En mycket god representant för sin yrkesgrupp. Läs mer
    2019-06-05 Dag J svarar Thomas K
    Stort tack för mycket gott samarbete hela vägen och för fina ord! Önskar ej stort lycka till i nya boendet och varmt välkomna tillbaka!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Carl-Filip Öster
Dag Jönsson