Dag Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 25 kunder tycker om Dag Jönsson

• Anna W sålde sin bostad med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålt lägenhet på Södermalm, fick tag på Dag via rekommendationer och är genomgående nöjd. Proffsig, trevlig och personlig på rätt sätt! Läs mer
  • Lena Å sålde sin bostad med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Ursäkta, jag tycker inte om sådana här frågor som handlar om person.
    Om jag är missnöjd med någon byter jag.
    Dessutom har jag tillräckligt med papper, mail o annat att hålla på med nu.
    Vänliga hälsningar, Lena Åkerström Läs mer
    2018-12-07 Dag J svarar Lena Å
    Stort Tack för bra samarbete Lena och jag önskar dig lycka till i ditt nya boende!
  • Ida K köpte sin bostad med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Allt var bra, väldigt flexibelt, lätt att nå, hjälpsam. Läs mer
    2018-12-07 Dag J svarar Ida K
    Stort tack för kanon samarbete och stort lycka till i nya lägenheten, välkomna åter!
  • Anki Wohlfart H
    Anki Wohlfart H skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket seriös och noggrann Ger ett väldigt stabilt intryck Vårt köp av lägenhet gick mycket snabbt och smidigt Rekommenderas varmt Läs mer
    2018-10-26 Dag J svarar Anki Wohlfart H
    Grattis till fin lägenhet och lycka till! Stort tack för fina ord!
  • Emilie L skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Valet av mäklare var lätt då Dag från första början förmedlade trygghet och var otroligt förtroendeingivande. Det var för oss avgörande då det var vår första bostadsförsäljning. Vi ville ha någon vi kunde lita på med positiv inställning och som trodde på objektet han skulle sälja.
    Dag prickade in alla de punkterna och mycket mer!

Han visade sig dessutom vara riktigt proffsig och kommunicerade precis så som vi ville ha kommunikationen och var dessutom snabb och lättillgänglig för våra frågor och funderingar både via sms och samtal.

Kan varmt rekommendera Dag till alla som ska sälja sin bostad! Han överträffade alla våra förväntningar och mer därtill. Wow!

Ps. Dessutom så gjorde han så bra intryck till de som köpte vår lägenhet så han fick förtroendet att sälja deras. :) Läs mer
    2018-10-03 Dag J svarar Emilie L
    Verkligen stort Tack för ett genuint bra samarbete hela processen igenom och stort tack för dessa fina ord! Det är detta som gör mitt jobb så roligt! Varmt välkomna tillbaka!
  • Elisabeth G skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Köpt!
    Mycket bra bemötande!
    Pålitlig och lätt att samarbeta med Läs mer
    2018-09-28 Dag J svarar Elisabeth G
    Tack för fina ord Elisabeth! Önskar er all lycka med nya lägenheten!
  • Yvonne B skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Personlig och korrekt på samma gång. Har köpt en lägenhet av honom och skall nu sälja min med hans hjälp. Läs mer
    2018-09-20 Dag J svarar Yvonne B
    Stort tack för fina ord och grattis till en underbar lägenhet!
  • Marianne H skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Det funkade bra, lägenheten på Reimers gick iväg till ett hyfsat pris med tanke på nedgången. Vi är nöjda. Läs mer
    2018-09-20 Dag J svarar Marianne H
    Stort tack för ett fint samarbete och jag önskar er lycka till framöver och varmt välkomna tillbaka!
  • Livija B skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag köpte en lägenhet av Dag. Han var jättebra på visningen. Informativ men inte för på. Snabba svar på telefon och bra tydlig! Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-13 Dag J svarar Livija B
    Stort Tack Livija för fina ord och jag önskar er lycka till i lägenheten!
  • Jakob T skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bra bemötande och tydlig kommunikation! Tillgänglig och generellt enkel att ha och göra med! Läs mer
    2018-07-03 Dag J svarar Jakob T
    Tack för ett bra samarbete Jakob och jag önskar er lycka till och välkomna åter!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson