Dag Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-05

Läs vad 43 Läs vad Dag Jönsson

• Jens S sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-12

Högalid
    Smidig affär och förstod mig som kund. Läs mer
    2019-06-12 Dag J svarar Jens S
    Stort tack Jens för härligt samarbete! Hoppas ni hittar det ni söker snart och varmt välkomna tillbaka!
  • Calle S sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-07

Sofia
    Supertrevlig och med stenkoll! Fick till affär innan visning! Läs mer
    2019-06-10 Dag J svarar Calle S
    Tack för mycket bra samarbete Calle! Önskar er all lycka i huset och varmt välkomna tillbaka den dagen ni behöver hjälp igen!
  • Kajsa G sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-07

Katarina
    Vi är supernöjda med Dag och hans proffsiga och vänliga bemötande när han hjälpte oss att sälja vår bostad. Läs mer
    2019-06-10 Dag J svarar Kajsa G
    Stort tack för kanon samarbete rakt igenom hela affären! Varmt välkomna tillbaka när det blir dags igen!
  • Sara L sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-04

Maria
    Proffsig, inkännande, engagerad och pålitlig. Toppbetyg! Läs mer
    2019-06-07 Dag J svarar Sara L
    Stort tack för härligt samarbete! Önskar er all lycka i nya boendet och varmt välkomna tillbaka!
  • Thomas K sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-26

Sofia
    Sålde en bostad på Södermalm. Dag har genom hela processen varit kommunikativ, proffsig och effektiv. Han levde verkligen upp till våra förväntningar. En mycket god representant för sin yrkesgrupp. Läs mer
    2019-06-05 Dag J svarar Thomas K
    Stort tack för mycket gott samarbete hela vägen och för fina ord! Önskar ej stort lycka till i nya boendet och varmt välkomna tillbaka!

2019-04-05

Katarina
    Sålt lägenhet. Dag känns ärlig, ödmjuk och verkar arbeta stenhårt. Det känns som att han är mån om sina kunder och han är kul och trevlig som person. Läs mer
    2019-04-05 Dag J svarar Sara L
    Stort tack Sara för ett härligt samarbete rakt igenom och för de fina orden! Varmt välkommen tillbaka och hoppas du kommer trivas minst lika bra i din nya lägenhet, det hoppas vi!
  • Magnus A sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Maria
    Mycket bra och kunnig fastighetsmäklare som på ett positivt och engagerat sätt bemötte mig som säljare. Läs mer
    2019-03-22 Dag J svarar Magnus A
    Stort tack Magnus för härligt samarbete hela vägen! Grattis till försäljningen och varmt välkommen åter!
  • Anna W köpte sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Högalid
    Köpet en två på söder av Dag Jönsson. Smidig affär.

Valde efter det att ta hjälp av Dag vid försäljningen av min etta i samma område. Proffsigt bemötande, engagerad mäklare.
    Är mycket nöjd med mina bostadsaffärer.
    Jag har stort förtroende för Dag.
    Kan verkligen rekommendera honom som mäklare i din nästa bostadsaffär. Läs mer
    2019-03-22 Dag J svarar Anna W
    Verkligen stort tack för härligt engagemang och samarbete båda processerna igenom! Önskar dig all lycka i din underbart fina nya bostad och grattis än en gång till en fin försäljningen! Varmt välkommen tillbaka Anna!
  • Rune W sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Högalid
    Min dotter och jag har med hjälp av Dag sålt en 1:a på Södermalm. Det är huvudsakligen min dotter som haft kontakterna med Dag. Jag vill i alla fall säga att så långt jag kan förstå har Dag skött försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
    2019-03-22 Dag J svarar Rune W
    Stort Tack Rune för smidigt genomförd affär och för dina fina rader. Grattis till försäljningen än en gång!
  • Axel S sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-03-15

Hornstull
    Professionell med ett personligt bemötande. Läs mer
    2019-03-15 Dag J svarar Axel S
    Tack för smidigt samarbete, hoppas nu ni ska hitta något i er smak snart! Välkomna tillbaka!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk