Dag Jönsson

Dag Jönsson

Dag Jönsson är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Dag Jönsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Dag Jönsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.9. Dag Jönsson har haft 54 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 120 Läs vad Dag Jönsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Sofia
    2021-07-16
    Vi är mycket nöjda med Dag som sålde vår lägenhet på Södermalm 2021. Han är trevlig, lätt att ha att göra med, påläst & proffsig, jordnära och okonstlad. Han sålde lägenheten till ett pris vi bara kunnat drömma om. 5/5, vi rekommenderar honom varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Maria
    2021-07-02
    Professionellt och kompetent bemötande.
    Stort grattis till en fin lägenhet! Hoppas ni kommer trivas kanon! Önskar er en underbar sommar nu! Välkomna tillbaka när jag kan hjälpa er i framtiden! Bästa / Dag Dag Jönsson
    • Maria
    2021-06-24
    Bra, trevligt bemötande, lyssnade och tog sin tid. Fokuserade på det viktiga. Bra tillgänglighet digitalt och personligt. Svarade direkt el. om upptagen återkom snabbt. Mycket hjälpsam.
    Hej David! Stort grattis till en fin lägenhet! Hoppas att ni har fixat till det sista ni ville göra med lägenheten så den blir perfekt! Önskar er en underbar sommar nu och varmt välkomna att kontakta mig när ni önskar min hjälp framöver så klart! Kanske en lunch och prata lite roliga placeringar framöver :) Tack för fina ord, blir man glad! Bästa / Dag Dag Jönsson
    • Sofia
    2021-06-23
    Vi var köpare och allt flöt på smidigt från start till mål i hela processen.
    Hej Tomas! Hoppas ni trivs bra i fina lägenheten! Varmt välkomna tillbaka när jag kan hjälpa er framöver! Fin midsommar och sommar nu! Bästa / Dag Dag Jönsson
    • Katarina
    2021-06-23
    Han ger aldrig upp, känner sitt jobb ganska bra, mycket nöjd, Go Dag!
    Grattis till en bra försäljning Mohammad! Hoppas ni hittar ett nytt boende snart som ni söker! Tack för mycket bra samarbete hela vägen och för fina ord. Ta hand om er och nu önskar jag er en fin sommar! Bästa / Dag Dag Jönsson
    2021-06-17
    Blev bra bemött av Dag, trevlig och professionell. Kommunikationen gick smidigt och bra. Möjligtvis så tycker jag att vindsförrådet, som beskrevs som relativt stort, inte riktigt stämde med verkligheten. Det var dock inget jag aktivt kollade upp, så får väl lite skylla mig själv. På det stora hela känns allt väldigt bra!
    Hej Alfred! Grattis till en mysig lägenhet på en mycket bra adress! Tack även för fina ord. Det är bara att säga till när jag skall komma förbi och titta på renoveringen framöver! Fin midsommar och sommar nu! Bara att njuta av balkongen! Dag Jönsson
    • Högalid
    2021-06-16
    Pålitlig och trevlig! Lätt att få kontakt med vid frågor och då även hjälpsam! Kändes väldigt säkert och smidigt att köpa lägenhet med Dag. Rekommenderar!
    Stort grattis Martin till en fin lägenhet! Tror ni kommer trivas kanon! Tack för senast i veckan med! Glad Midsommar och fin sommar! Tack för era fina ord. Ta hand om er och varmt välkomna att kontakta mig när jag kan hjälpa er framöver! Dag Jönsson
    2021-06-15
    Mycket nöjd! Professionellt bemötande, noggrann, flexibel och hjälpsam genom hela processen.
    Hej Erik! Stort grattis till en mycket fin lägenhet på bra adress! Tror du kommer trivas utmärkt där! Tack för fina ord och jag önskar en fin sommar tills vi ses igen! Ta hand om dig! Varmt välkommen tillbaka längre fram när du önskar min hjälp igen! Bästa / Dag Dag Jönsson
    2021-06-15
    Stort tack Dag för en smidig och trevlig upplevelse i samband med vårt köp. All beröm till Dag som varit flexibel och tillgänglig under hela resan!
    Hej Felipe! Stort grattis igen till en fin lägenhet! Tack själv för en trevlig affär. Hoppas ni trivs bra redan nu och varmt välkomna att kontakta mig när jag kan hjälpa er framöver! Kul att se dig som hastigast härom dagen. Ta hand om er nu och ha en underbar sommar! Bästa / Dag Dag Jönsson
    • Katarina
    2021-06-15
    Väldigt kunnig och engagerad. Lyhörd och flexibel men oxå väldigt proffsig
    Stort tack igen Antonio för ett härligt samarbete som gav resultat! Hoppas ni stortrivs i er nya bostad! Ta hand om er och jag önskar en underbar sommar nu! Välkomna tillbaka när ni önskar min hjälp igen. Bästa / Dag Dag Jönsson