Dag Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 30 kunder tycker om Dag Jönsson

• Ellinor D köpte sin bostad med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-01-28

Köpt lägenhet av Dag, jag tycker allt fungerade som förväntat. Läs mer
  • Sara N sålde sin bostad med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-12-20

*Har sålt en 1:a på Högalidsgatan 29.
    *Bemötandet var perfekt. Öppet och ärligt ,med ett stänk av humor. Jag fick stort förtroende för Dag Jönsson.
    *Hoppades att mäklaren skulle vara kunnig och seriös. Dag Jönsson levde absolut upp till mina förväntningar och mer därtill.
    *Eftersom det var första gången jag sålde en bostad hade jag många frågor och behövde få råd från mäklaren, när olika beslut skulle tas .Dag hade alltid tid .Svarade snabbt på sms och jag behövde aldrig känna att jag var jobbig. Han framstod aldrig som stressad även om han säkert var det.
    *Sammanfattningen är den att mötet med Dag Jönsson blev en väldigt positiv upplevelse.

Hälsningar Sara Nilsson Läs mer
    2018-12-23 Dag J svarar Sara N
    Stort tack för ett härligt samarbete hela vägen och alltid med ett leende! Önskar er varmt välkomna tillbaka och även en underbar jul och nyår!
  • Sven L sålde sin bostad med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-12-18

Sålt 2-rumslägenhet och köpt 3 rumslägenhet båda på Heleneborgsgatan med Dag som mäklare i båda affärerna.
    Jag äger 70% och min dotter Kristin 30%.
    Dag agerar i sin mäklarroll lugnt och förtroendeskapande. Han visar i båda affärerna lyhördhet för respektive parter och god känsla för hur anbudsprocesserna ska hanteras m h t dagens bostadsmarknad med turbulens, ökad osäkerhet och mer varierad prisnivå. Resultaten blir i båda affärerna i nivå med våra förväntningar.
    Vi upplever sammanfattningsvis att en trygg och effektiv mäklarinsats av Dag skapat goda förutsättningar för säljare och köpare att mötas i båda dessa överlåtelser. Läs mer
    2018-12-21 Dag J svarar Sven L
    Stort tack Sven för fint samarbete och jag önskar er all lycka till och hjärtligt välkomna tillbaka!
  • Peter H sålde sin bostad med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-12-18

Sålt bostadsrätt. Synnerligen bra bemötande och arbete som överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2018-12-19 Dag J svarar Peter H
    Tack Peter och Sara för felfritt och roligt samarbete rakt igenom hela affären! Önskar er lycka till med nästa steg och God Jul!
  • Niklas C sålde sin bostad med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-12-08

Dag gjorde ett utmärkt jobb. Marknaden var/är svår för närvarande, men jag är övertygad att Dag gjorde sitt yttersta för att sälja. Hans bemötande är väldigt trevligt och personligt och en sådan liten detalj som att han cyklar mellan visningarna, alltid med ett leende till övers, gör en miljöbrydd glad! Tack Dag! Läs mer
    2018-12-18 Dag J svarar Niklas C
    Stort Tack Niklas för ett underbart samarbete hela vägen och för fina ord, det värmer verkligen! Önskar er stort lycka till med flytten och nya boendet! Kommer bli toppen!
  • Anna W sålde sin bostad med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-12-06

Sålt lägenhet på Södermalm, fick tag på Dag via rekommendationer och är genomgående nöjd. Proffsig, trevlig och personlig på rätt sätt! Läs mer
    2018-12-13 Dag J svarar Anna W
    Stort tack Anna för kanonbra samarbete och härlig energi! Önskar er all Lycka med er Skånelänga!
  • Lena Å sålde sin bostad med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-11-28

Ursäkta, jag tycker inte om sådana här frågor som handlar om person.
    Om jag är missnöjd med någon byter jag.
    Dessutom har jag tillräckligt med papper, mail o annat att hålla på med nu.
    Vänliga hälsningar, Lena Åkerström Läs mer
    2018-12-07 Dag J svarar Lena Å
    Stort Tack för bra samarbete Lena och jag önskar dig lycka till i ditt nya boende!
  • Ida K köpte sin bostad med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-11-26

Allt var bra, väldigt flexibelt, lätt att nå, hjälpsam. Läs mer
    2018-12-07 Dag J svarar Ida K
    Stort tack för kanon samarbete och stort lycka till i nya lägenheten, välkomna åter!
  • Anki Wohlfart H
    Anki Wohlfart H skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-03

Mycket seriös och noggrann Ger ett väldigt stabilt intryck Vårt köp av lägenhet gick mycket snabbt och smidigt Rekommenderas varmt Läs mer
    2018-10-26 Dag J svarar Anki Wohlfart H
    Grattis till fin lägenhet och lycka till! Stort tack för fina ord!
  • Emilie L skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-09-30

Valet av mäklare var lätt då Dag från första början förmedlade trygghet och var otroligt förtroendeingivande. Det var för oss avgörande då det var vår första bostadsförsäljning. Vi ville ha någon vi kunde lita på med positiv inställning och som trodde på objektet han skulle sälja.
    Dag prickade in alla de punkterna och mycket mer!

Han visade sig dessutom vara riktigt proffsig och kommunicerade precis så som vi ville ha kommunikationen och var dessutom snabb och lättillgänglig för våra frågor och funderingar både via sms och samtal.

Kan varmt rekommendera Dag till alla som ska sälja sin bostad! Han överträffade alla våra förväntningar och mer därtill. Wow!

Ps. Dessutom så gjorde han så bra intryck till de som köpte vår lägenhet så han fick förtroendet att sälja deras. :) Läs mer
    2018-10-03 Dag J svarar Emilie L
    Verkligen stort Tack för ett genuint bra samarbete hela processen igenom och stort tack för dessa fina ord! Det är detta som gör mitt jobb så roligt! Varmt välkomna tillbaka!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson