8 rekommendationer

Dag Jönsson
en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166
117 28 Stockholm — Visa karta

Vad tror Dag att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 8 kunder tycker om Dag Jönsson

• Minna N
    Minna N skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag träffade Dan första gången på en visning och fick ett fint första intryck, varför jag senare anlitade honom för min egen försäljning. Dag är lugn, trevlig och lagom säljig. Han jobbar hårt när det behövs och har en mer tillbakalutad profil när det behövs. Sammantaget skulle jag säga att Dag ger ett seriöst och professionellt intryck, och hela min bostadsaffär gick smidigt och jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-01-23 Dag J svarar Minna N
    Tack för väldigt fina ord Minna! Jag ser fram emot ett nytt samarbete i framtiden och önskar dig stort lycka till i din nya bostad!
  • Jonathan L
    Jonathan L skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dag gjorde ett mycket gott jobb och intryck. Hans sociala förmåga och tillgänglighet var utöver det vanliga samtidigt som han hade mycket god kännedom om marknaden och min bostads potential.

Jag skulle sammanfatta Dag som en - säljande & övertygande person med analytisk förmåga och kompetens inom sitt område Läs mer
    2018-01-18 Dag J svarar Jonathan L
    Stort Tack för väldigt välskrivna rader om mig, det värmer! Tack till dig för väldigt bra samarbete och stort lycka till med nya boendet! Välkommen tillbaka!
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dag var mycket professionell, ambitiös, engagerad och hjälpsam från start till mål. Hela processen gick otroligt smidigt och med utmärkt resultat. Kan starkt rekommendera Dag och kommer själv kontakta honom igen vid nästa tillfälle. Läs mer
    2018-01-16 Dag J svarar Ulf E
    Stort Tack för fina ord och ett bra samarbete Ulf, önskar dig lycka till med din nya lägenhet och på återseende!
  • Elisabeth C
    Elisabeth C skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket kunnig och seriös vilket gör att du känner dig trygg som säljare och litar på Dag. Läs mer
    2018-01-17 Dag J svarar Elisabeth C
    Tack för fina vitsord och för härligt samarbete! Lycka till med nya bostaden och välkommen tillbaka!
  • Magnus V
    Magnus V skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dag är en mycket duktig, noggrann mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dag var väldigt engagerad från början till slut och hjälpte till med allt möjligt som inte direkt hade med försäljningen att göra, utan några klagomål. Han har ett trevligt sätt och såg till att hålla oss uppdaterade hela tiden. Vi har sålt lägenheter flera gånger i Stockholm och Dag Jönsson är den bästa mäklaren vi haft. Läs mer
    2017-11-13 Dag J svarar Martin S
    Stort Tack Martin för dessa varma ord och för förtroendet att förmedla er lägenhet! Varmt välkomna tillbaka när det blir dax igen!
    Dag J gillar detta
  • Karin L
    Karin L skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevlig, proffesionell och trovärdig. Läs mer
    2017-11-10 Dag J svarar Karin L
    Tack så mycket för dina fina ord Karin!
    Dag J gillar detta
  • Tony D
    Tony D skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mäklaren gav en kontinuerlig detaljerad information på ett effektivt sätt under hela försäljningsprocessen.
    Fastighetsbyrån på Södermalm ger ett professionellt intryck och lägenheten presenterades på ett föredömligt sätt, vilket har gjort mig väldigt nöjd. Läs mer
    2017-11-13 Dag J svarar Tony D
    Stort Tack Tony! Ser fram emot fler samarbeten i framtiden!
Jonna Sarstedt
Cecilia Hjelmér
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Rebecca Lindblom (fd Sundström)
Lars Falk
Olivia Raaé
Evelina Schmekel
Åsa von Zweigbergk
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Alexandra Hanwik
Dag Jönsson