Dag Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2017-06-19
Aktiv på Reco.se sedan 2017-08-08
2019-07 - 2020-06

Läs vad 66 Läs vad Dag Jönsson

• Anna C sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-07-06

Sofia
    Jag sålde min tvåa på Södermalm med Dags hjälp. Han var oerhört proffsig och hjälpsam genom hela processen, och tack vare så kunde vi göra en snabb försäljning. Läs mer
    2020-07-06 Dag J svarar Anna C
    Stort tack Anna för fint samarbete hela vägen! Jag önskar er all lycka i nya bostaden och varmt välkomna tillbaka och fin sommar!
  • Sanna B köpte sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-07-04

Högalid
    Köpt en bostadsrätt Pålsundsgatan 1 Sthlm.
    Mkt uthållig. Mån att bägge parter ska bli nöjda. Snabb återkoppling vid kommunikation. Personlig. Läs mer
    2020-07-06 Dag J svarar Sanna B
    Stort tack Sanna för mycket trevligt samarbete. Jag önskar all lycka och varmt välkommen tillbaka.
  • Anders N sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-28

Katarina
    Mycket snabb försäljning innan visning, pris över förväntan. Läs mer
    2020-07-01 Dag J svarar Anders N
    Stort tack för härligt samarbete! Önskar all lycka med nya lägenheten och varmt välkomna tillbaka! Fin sommar!
  • Charlotte M sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-03

Hornstull
    Sålde en tvåa på södermalm. Smidig affär, nöjda med priset. Läs mer
    2020-06-04 Dag J svarar Charlotte M
    Stort tack för mycket fint samarbete hela vägen! Önskar er all lycka med kommande nya boendet!
  • Frank L sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-04-23

Reimersholme
    Lyhörd och professionell ut i fingerspetsarna.
    Tät dialog genom hela försäljningen vilket varit mycket uppskattat.
    Dag har uppfyllt mina förväntningar till punkt och prickar och utfört denna försäljning på ett utmärkt sätt.
    Helt enkelt en stjärnmäklare med det lilla extra. Läs mer
    2020-04-23 Dag J svarar Frank L
    Stort tack Frank för ett superbra samarbete hela vägen och för din kreativitet, alltid kul med en aktiv säljare!
    Önskar all lycka med nya boendet och varmt välkommen tillbaka!
  • Anneli T sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-04-10

Reimersholme
    Dag hjälpte mig att sälja min tvåa på söder blixtsnabbt och till rekordpris. Flexibel, kreativ och snabbfotad mäklare som dessutom är trevlig - rekommenderas! Läs mer
    2020-04-15 Dag J svarar Anneli T
    Stort tack för mycket bra samarbete Anneli och för fina ord! Varmt välkommen tillbaka!
  • Helen B sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-23

3:a
    Högalid
    Dag är väldigt hjälpsam och gav oss god råd. Vi skulle varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2020-03-23 Dag J svarar Helen B
    Stort tack för fint samarbete Helen! Önskar er all lycka med nytt boende och varmt välkomna tillbaka!
  • Jonas B sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-21

3:a
    Högalid
    Jag rekommenderar gladeligen unge herr Jönsson som mäklare på söder. Läs mer
    2020-03-22 Dag J svarar Jonas B
    Stort tack för underbart samarbete och för fina ord, härligt att höra att man är ung fortfarande vid 38 års ålder :) Man försöker :)
    Hoppas ni hittar ett nytt stålande hem, det kommer ni göra! Varmt välkomna tillbaka den dagen det blir dags!
  • Erik L sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-15

Katarina
    Dag är en trovärdig, ambitiös och ärlig mäklare som min sambo och jag snabbt fick stort förtroende för. Han lyssnade noga in vad som var viktigt för just oss och levererade enligt våra önskemål genom hela processen. Vi rekommenderar Dag alla dagar i veckan - stort tack för proffsigt jobb! Läs mer
    2020-03-17 Dag J svarar Erik L
    Stort tack för mycket fint samarbete genom hela processen och för fina ord! Önskar er all lycka med det kommande nya boendet och varmt välkomna tillbaka!
  • Anna-lotta P sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-12

Hornstull
    I Februari 2019 har Dag med stor finess sålt min 25m2 i Hornstull - innan visning!
    Med stor marknadskännedom, ett lugn och otrolig lyhördhet, har min säljprocess och upplevelse med Dag varit mycket positiv och gått supersnabbt, vilket var precis min önskan.

Med smidig kommunikation, och ödmjuk ton rekommenderar jag Dag varmt till er som söker en mäklare som är okomplicerad, effektiv och alltid prioriteras säljarens behov.

Stort tack! Läs mer
    2020-03-12 Dag J svarar Anna-lotta P
    Stort stort tack Lotti för de fina orden och för ett superbra samarbete rakt igenom hela försäljningen 2020 :) Önskar er all lycka med kommande boendet, var det nu blir så kommer det bli kanon för er! Tack och varmt välkommen tillbaka!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér