Dag Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 53 Läs vad Dag Jönsson

• Ida K sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-19

Trevlig och duktig mäklare. Jag är supernöjd! Läs mer
    2020-02-19 Dag J svarar Ida K
    Stort tack Ida för härligt samarbete! Hoppas du nu hittar det du söker och varmt välkommen tillbaka när det blir dags igen :)
  • Victor André Gunnarson C köpte sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-24

Sofia
    Vi köpte vår lägenhet med Dag och vi kände oss trygga genom hela köpet. Läs mer
    2019-12-30 Dag J svarar Victor André Gunnarson C
    Härligt att höra! Önskar er all lycka med nya boendet och varmt välkomna tillbaka samt ett gott nytt år!
  • Kerstin G sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-17

Högalid
    Engagerad, kunnig och effektiv mäklare. Föredömlig fortlöpande återkoppling
    Perfekt bemötande Läs mer
    2019-12-17 Dag J svarar Kerstin G
    Stort tack för mycket fint samarbete hela vägen Kerstin! Önskar dig en fin jul och nyår nu!
  • Michel G sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-28

Maria
    Dag hjälpte oss med försäljningen av vår bostad. Han har varit väldigt proffsig och hjälpsam genom hela försäljningen och han har gett oss bra tips och idéer på hur vi kan göra bostaden bättre och mer attraktiv på marknaden. Han har varit lätt att få tag på då frågor dykt upp vilket är ett stort plus och han har haft bra koll på marknaden som helhet. Sammanfattningsvis så har Dag styrt upp en snabb och smidig bostadsförsäljning över förväntan! Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-02 Dag J svarar Michel G
    Stort tack för ett mycket bra samarbete hela vägen från start till mål! Tack för fina ord och önskar er en fin avslutning på året och varmt välkomna tillbaka!
  • Sam B
    Sam B sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-21

Sofia
    Sålde min bostad med hjälp av Dag. Kan bara nämna bra saker med försäljningen. Varit väldigt tillmötesgående med allt, fokuserad och hängiven uppgiften. Läs mer
    2019-11-27 Dag J svarar Sam B
    Stort tack Sam för mycket bra samarbete och för de fina orden! Varmt välkommen tillbaka och lycka till på nästa Vasalopp!
  • Michaela Å köpte sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-17

Maria
    Köpt en lgh på 2 rum i stan. Han var Trevlig, intresserad, engagerad, glad, samtidigt som han inte var för påstridig.
    Sammantaget en bra upplevelse. Läs mer
    2019-09-18 Dag J svarar Michaela Å
    Grattis till lägenheten än en gång och tack för fina ord! Önskar er lycka till med renoveringen så ses vi längre fram, varmt välkomna tillbaka!
  • Lillian E sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-11

Sofia
    Duktigt och proffsig från första dagen.
    Frågade säkert samma frågor flera gånger, som Dag tålmodigt besvarade med sitt lugn. Trygg person, som kan sin sak. Väldigt nöjd. Läs mer
    2019-09-12 Dag J svarar Lillian E
    Stort tack Lillian för mycket fint samarbete från början till slut! Önskar dig ett hjärtligt lycka till med din nybyggda bostad och hoppas och tror du kommer trivas superbra! Det är du så värd! Varmt välkommen tillbaka i framtiden!
  • Sebastian G köpte sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-28

Katarina
    Köpt bostad på östögtagatan 45, 63 kvm. Ok bemötande men inte mer. Kändes under budgivningen som att man emellanåt fick jaga information. Hade önskat rappare återkoppling, saknade exempelvis information kring att man hade pausat budgivning inför kvällen.

Men trevlig och vänlig. Men som sagt, saknade lite återkoppling och man känner sig lite förbisedd som köpare. Läs mer
    2019-09-12 Dag J svarar Sebastian G
    Grattis till er superfina lägenhet! Stort lycka till med den och tack för er feedback. Varmt välkomna tillbaka när det blir dax!
  • Göran J köpte sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-03

Köpt lgh genom Dag. Proffsig och alltid snabba svar. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-04 Dag J svarar Göran J
    Tack Göran för smidig affär och för fina ord! Trevlig sommar och varmt välkommen tillbaka!
  • Lena J sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-01

Sofia
    Jag tycker att Dag var mycket kunnig och allt gick så smidigt som jag absolut inte trodde att det skulle vara, vid försäljning av min lägrnhet.Allt var klart på drygt en vecka från första samtalet till försäljning.Jag är mycket nöjd med samarbetet och är övertygad om att det inte finns någon bättre mäklare än Dag Jönsson.Bra Dag😀 Hälsningar Lena Johansson Läs mer
    2019-07-04 Dag J svarar Lena J
    Stort tack Lena för ett väldigt gott och roligt samarbete hela vägen från start till mål! Jag önskar dig all lycka i nya boendet och en underbar sommar!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Lars Falk
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk