Dag Jönsson
en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166
117 28 Stockholm — Visa karta

Vad tror Dag att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 22 kunder tycker om Dag Jönsson

• Anki Wohlfart H
    Anki Wohlfart H skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket seriös och noggrann Ger ett väldigt stabilt intryck Vårt köp av lägenhet gick mycket snabbt och smidigt Rekommenderas varmt Läs mer
  • Emilie L skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Valet av mäklare var lätt då Dag från första början förmedlade trygghet och var otroligt förtroendeingivande. Det var för oss avgörande då det var vår första bostadsförsäljning. Vi ville ha någon vi kunde lita på med positiv inställning och som trodde på objektet han skulle sälja.
    Dag prickade in alla de punkterna och mycket mer!

Han visade sig dessutom vara riktigt proffsig och kommunicerade precis så som vi ville ha kommunikationen och var dessutom snabb och lättillgänglig för våra frågor och funderingar både via sms och samtal.

Kan varmt rekommendera Dag till alla som ska sälja sin bostad! Han överträffade alla våra förväntningar och mer därtill. Wow!

Ps. Dessutom så gjorde han så bra intryck till de som köpte vår lägenhet så han fick förtroendet att sälja deras. :) Läs mer
    2018-10-03 Dag J svarar Emilie L
    Verkligen stort Tack för ett genuint bra samarbete hela processen igenom och stort tack för dessa fina ord! Det är detta som gör mitt jobb så roligt! Varmt välkomna tillbaka!
  • Elisabeth G skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Köpt!
    Mycket bra bemötande!
    Pålitlig och lätt att samarbeta med Läs mer
    2018-09-28 Dag J svarar Elisabeth G
    Tack för fina ord Elisabeth! Önskar er all lycka med nya lägenheten!
  • Yvonne B skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Personlig och korrekt på samma gång. Har köpt en lägenhet av honom och skall nu sälja min med hans hjälp. Läs mer
    2018-09-20 Dag J svarar Yvonne B
    Stort tack för fina ord och grattis till en underbar lägenhet!
  • Marianne H skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Det funkade bra, lägenheten på Reimers gick iväg till ett hyfsat pris med tanke på nedgången. Vi är nöjda. Läs mer
    2018-09-20 Dag J svarar Marianne H
    Stort tack för ett fint samarbete och jag önskar er lycka till framöver och varmt välkomna tillbaka!
  • Livija B skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag köpte en lägenhet av Dag. Han var jättebra på visningen. Informativ men inte för på. Snabba svar på telefon och bra tydlig! Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-13 Dag J svarar Livija B
    Stort Tack Livija för fina ord och jag önskar er lycka till i lägenheten!
  • Jakob T skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bra bemötande och tydlig kommunikation! Tillgänglig och generellt enkel att ha och göra med! Läs mer
    2018-07-03 Dag J svarar Jakob T
    Tack för ett bra samarbete Jakob och jag önskar er lycka till och välkomna åter!
  • Astrid S skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag sålde en bostadsrätt på 3 r.o.k. på Söder. Dag Jönsson gav mig en utmärkt utförlig information, både muntligen och skriftligen. Han har en imponerande förmåga att förklara även komplexa fakta så att de blir begripliga. Och han har ett personligt bemötande som skapar stort förtroende. Dessutom visar han ett enastående engagemang som upplevs som äkta och genuin. Jag har haft med ett antal mäklare att göra i mitt liv men Dag Jönsson överträffar dem alla. Affären blev lyckad, mer lyckad än jag hade förväntat mig, tack vare Dag. Läs mer
    2018-06-20 Dag J svarar Astrid S
    Stort tack Astrid för ett härligt bemötande och strålande energi genom hela affären och tack för dina fina ord, det värmer verkligen! Önskar dig all lycka framöver och på återseende hoppas jag!
  • Coralie R skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    I have had a very good experience with Dag Jönsson throughout this process of buying a 2 room apartment. Dag Jönsson made himself available to answer any questions that I might have had, which I believe is essential for a first-time buyer like me. Läs mer
    2018-06-20 Dag J svarar Coralie R
    Thank you so much Coralie for your warm words! Hope you will feel comfortable in your new apartment!
  • Elias F skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dag sålde vår 2,5a på Södermalm under en mycket tuff marknad till ett pris som var bättre än vad många var tvungna att acceptera. Nöjda. Bemötandet och tillgängen var utmärkt. Dag gör det lilla extra för dig! Läs mer
    2018-06-08 Dag J svarar Elias F
    Stort Tack Elias för fint samarbete och fina ord och stort lycka till i nya bostaden, Välkommen åter när det blir dax igen!
  • Annelie N skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Ett första mycket bra bemötande på våra funderingar att köpa tillbaka vår bostadsrätt. Vi har möts vid ett tillfälle o det kändes proffsigt o bra.

Mvh Annelie Norrby Läs mer
    2018-07-03 Dag J svarar Annelie N
    Tack för de trevliga orden och jag hoppas ni kommer trivas i lägenheten! Varmt välkomna tillbaka igen!
  • Patrik A skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Att samarbeta med Dag var en professionell upplevelse rakt igenom. Hans förmåga att anpassa sig efter situation, ärlig dialog och personligt engagemang gör honom inte bara till en skicklig yrkesman utan även en person man gärna kommer tillbaka till. Läs mer
    2018-04-06 Dag J svarar Patrik A
    Stort Tack Patrik för ett mycket gott samarbete rakt igenom. Önskar er all lycka i den nya bostaden och hjärtligt välkomna tillbaka!
  • Jens M skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket bra bemötande av Dag, han var och är en duktig mäklare som jag kan rekommendera andra potentiella säljare att anlita. Läs mer
    2018-03-14 Dag J svarar Jens M
    Tack för härligt samarbete och varmt välkomna tillbaka!
  • Janiche O skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har upplevt Dag Jönsson som engagerad, noggrann, kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2018-02-26 Dag J svarar Janiche O
    Stort tack för ett fint samarbete Janiche och för de fina orden! Välkommen tillbaka!
  • Minna N skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag träffade Dan första gången på en visning och fick ett fint första intryck, varför jag senare anlitade honom för min egen försäljning. Dag är lugn, trevlig och lagom säljig. Han jobbar hårt när det behövs och har en mer tillbakalutad profil när det behövs. Sammantaget skulle jag säga att Dag ger ett seriöst och professionellt intryck, och hela min bostadsaffär gick smidigt och jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-01-23 Dag J svarar Minna N
    Tack för väldigt fina ord Minna! Jag ser fram emot ett nytt samarbete i framtiden och önskar dig stort lycka till i din nya bostad!
  • Jonathan L skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dag gjorde ett mycket gott jobb och intryck. Hans sociala förmåga och tillgänglighet var utöver det vanliga samtidigt som han hade mycket god kännedom om marknaden och min bostads potential.

Jag skulle sammanfatta Dag som en - säljande & övertygande person med analytisk förmåga och kompetens inom sitt område Läs mer
    2018-01-25 Dag J svarar Jonathan L
    Stort Tack för väldigt fina rader om mig, det värmer! Tack till dig för väldigt bra samarbete och stort lycka till med nya boendet! Välkommen tillbaka!
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dag var mycket professionell, ambitiös, engagerad och hjälpsam från start till mål. Hela processen gick otroligt smidigt och med utmärkt resultat. Kan starkt rekommendera Dag och kommer själv kontakta honom igen vid nästa tillfälle. Läs mer
    2018-01-16 Dag J svarar Ulf E
    Stort Tack för fina ord och ett bra samarbete Ulf, önskar dig lycka till med din nya lägenhet och på återseende!
  • Elisabeth C skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket kunnig och seriös vilket gör att du känner dig trygg som säljare och litar på Dag. Läs mer
    2018-01-17 Dag J svarar Elisabeth C
    Tack för fina vitsord och för härligt samarbete! Lycka till med nya bostaden och välkommen tillbaka!
  • Magnus V skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dag är en mycket duktig, noggrann mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2018-01-25 Dag J svarar Magnus V
    Stort Tack Magnus för väldigt bra samarbete samt fina ord, varmt välkommen tillbaka!
  • Martin S
    Martin S skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dag var väldigt engagerad från början till slut och hjälpte till med allt möjligt som inte direkt hade med försäljningen att göra, utan några klagomål. Han har ett trevligt sätt och såg till att hålla oss uppdaterade hela tiden. Vi har sålt lägenheter flera gånger i Stockholm och Dag Jönsson är den bästa mäklaren vi haft. Läs mer
    2017-11-13 Dag J svarar Martin S
    Stort Tack Martin för dessa varma ord och för förtroendet att förmedla er lägenhet! Varmt välkomna tillbaka när det blir dax igen!
  • Karin L skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevlig, proffesionell och trovärdig. Läs mer
    2017-11-10 Dag J svarar Karin L
    Tack så mycket för dina fina ord Karin!
  • Tony D skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mäklaren gav en kontinuerlig detaljerad information på ett effektivt sätt under hela försäljningsprocessen.
    Fastighetsbyrån på Södermalm ger ett professionellt intryck och lägenheten presenterades på ett föredömligt sätt, vilket har gjort mig väldigt nöjd. Läs mer
    2017-11-13 Dag J svarar Tony D
    Stort Tack Tony! Ser fram emot fler samarbeten i framtiden!
Jonna Sarstedt
Cecilia Hjelmér
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson