Dag Jönsson är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Dag Jönsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Dag Jönsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.8. Dag Jönsson har haft 44 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 84 Läs vad Dag Jönsson

• 2020-12-04
    Dag hjälpte oss få till en bra och snabbt köp där jag tror alla inblandade parter blev nöjda i slutändan. Han var alltid tillgänglig för frågor och hela processen var väldigt smidig.
    Sebastian M
    • 47.0 m²
    • Hornstull
    köpte sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
  • 2020-12-04
    Supereffektiv, trevlig och ärlig. Väldigt nöjd med Dag som mäklare!
    Anna S
    • 26.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Stort tack för mycket bra samarbete hela vägen genom affären! Önskar dig all lycka med nya boendet och varmt välkommen tillbaka när du behöver min hjälp! Fin helg!

• 2020-11-22
    Bra för början till slut Proffsigt bemötande , personlig service
    Martin H
    • 44.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Stort tack för mycket bra samarbete hela vägen! Önskar er all lycka i nya boendet och varmt välkomna tillbaka när ni önskar min hjälp framöver!

• 2020-11-12
    Dag sålde min lägenhet snabbt, till ett bra pris, och agerade kompetent i alla lägen. Lägenheten hade legat ute över ett år med annan mäklare, men det tog Dag tre-fyra dagar att göra en bra affär. Kan varmt rekommendera honom till er försäljning.
    Dan M
    • 55.0 m²
    • Högalid
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Stort tack Dan för väldigt bra samarbete! Önskar er stort lycka till med nya boendet och varmt välkomna tillbaka när ni önskar min hjälp igen!

• 2020-11-09
    sålde vår 2:a på södermalm. väldigt proffsigt skött och det gick alltid att få tag i Dag oavsett tid. Han hjälpte med allt från säljråd till stylingtips. Bästa mäklaren jag använt mig av.
    Christopher H
    • 68.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Stort tack för mycket bra samarbete hela vägen och för fina ord. Önskar er all lycka med nya boendet och varmt välkomna tillbaka!

• 2020-11-06
    Vi har sålt en lägenhet på Katarinabangata, och fick ett bra bemötande och den hjälp vi önskade. Skickat
    Lotta C
    Lotta C
    • 75.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Stort tack för ett mycket fint samarbete och stort grattis! Hoppas ni hittar ett nytt drömboende! Varmt välkomna tillbaka!

• 2020-11-03
    Jag har sålt en etta på Södermalm i Stockholm. Jag har fått ett mycket trevligt och hängivet bemötande av mäklaren. Mäklaren har varit tillgänglig för mina frågor och oro, och alltid svarat inom rimlig tid. Han lyckades också vända en kritisk situation så att vi kunde gå till affär i rimlig tid.
    Elisabeth H
    • 39.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Stort tack för ett väldigt bra samarbete hela vägen och för fina ord! Hoppas ni ska trivas kanon i nya lägenheten nu, varmt välkomna tillbaka när ni önskar min hjälp igen!

• 2020-10-30
    Vill du maxa din bostadsaffär rekommenderar jag starkt Dag Jönsson. Han är lojal, mångkunnig och en riktig vinnare!
    Harald K
    Harald K
    • 26.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Stort tack för kanonbra samarbete och jag önskar all lycka med nya boendet samt varmt välkommen tillbaka när ni önskar min hjälp i framtiden!

• 2020-10-30
    Kan starkt rekommendera Dag Jönsson. Kunnig, trevlig och result inriktad! Med Dag gör du din bästa bostadsaffär!
    Lars K
    • 26.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Stort tack för ett mycket gott samarbete hela vägen och för fina ord! Varmt välkomna tillbaka när ni önskar min hjälp!

• 2020-10-28
    Helt utmärkt från början till slut!
    Fredrik H
    • 75.2 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Stort grattis till en helt underbar lägenhet och tack för fina ord! Varmt välkomna tillbaka när ni önskar min hjälp så småningom!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte