Dag Jönsson

Dag Jönsson

Dag Jönsson är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Dag Jönsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Dag Jönsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 192 omdömen med ett betyg på 4.9. Dag Jönsson har haft 47 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 192 Läs vad Dag Jönsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Katarina
    2022-07-10 Verifierad kund
    Utmärkt mäklare som hjälpt oss med vår försäljning, snabb, engagerad, kunnig och professionellt bemötande. Rekommenderar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Maria
    2022-06-17 Verifierad kund
    Toppentrevlig och tillmötesgående mäklare!
    • Maria
    2022-06-15 Verifierad kund
    Professionell och artig! Vi var väldigt nöjda med hela processen.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Dag har varit väldigt enkel att jobba med, tydlig och snabba återkopplingar. Han har också varit väldigt drivande och ambitiös. Rekommenderar att arbeta med honom.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Trevlig, snabb och hjälpsam respons genom hela processen.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Omtänksam, ärlig, trygg och trevlig mäklare.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Dag var ihärdig och hjälpte oss sälja vår lägenhet i en tuff marknad. Även köparen var väldigt nöjd med Dags bemötande.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Mäklaren Dag Jönsson var mycket trevlig och professionell i sitt bemötande från första stund. Gav ett fantastiskt första intryck som fanns med under hela processen. De förväntningar med tydlighet och engagemang jag hade har han verkligen levt upp till. Sammanfattningsvis gav han min familjs köp av bostaden på Åsögatan en otrolig start. Alltså önskar jag att alla fick en sådan mäklare såsom Dag Jönsson.

Med vänliga hälsningar Sara.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Dag var professionell och gav mig vettiga tips och rekommendationer på vad som behövde göras inför marknadsföringen av lägenheten. Marknaden vände och blev mycket svår vid försäljningen vilket gjorde att priset blev sämre än väntat. Jag hade önskat lite tydligare kommunikation i samband med budgivning i övrigt var allt bra.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Har bara positivt att säga om Dags hantering av försäljningen av min lägenhet. Dags erfarenhet och trevliga bemötande underlättade processen och skapade de bästa förutsättningarna för en lyckad försäljning.