Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Solna Jannis Nikopoulos
Jannis Nikopoulos
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är den löpande kontakten man har med kunderna. Att träffa alla människor är otroligt kul.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Professionalismen är en stor anledning att välja mig! Jag skulle beskriva mig själv som en otroligt samarbetsvillig mäklare som hela tiden håller högt tempo.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag främst om att idrotta.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett penthouse vore inte helt fel att ha! Läs mer

Läs vad 46 Läs vad Jannis Nikopoulos

• Monica S köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-18

Huvudsta
    Köpt bostadsrätt i Solna. Mycket trevligt bemötande från Jannis. Ordnade Facetimevisning då vi bort 40mil bort. När vi var på besök ordnade Jannis visning åt oss på en kvart, mycket flexibelt. God kunskap om objektet som skulle säljas. Vi fick även en guidning av en bit av Solna. Vid försäljningen kände vi stort stöd och allt flöt på otroligt bra och snabbt. Tack Jannis! Läs mer
  • John B
    John B sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-03

Råsunda
    Vi är extremt nöjda med slutpris och insats från mäklarens sida. Jannis var rak och tydlig från dag 1 och satte rätt förväntningar. Det vi uppskattade mest var engagemanget från mäklarens sida och strukturen. Givet att han har våra varmaste rekommendationer Solnas i särklass vassaste mäklare. Läs mer
  • Ola L sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-02

Huvudsta
    Sålde en stor 3a i Huvudsta, Solna.
    Jannis är en engagerad och hårt arbetande mäklare som är noga med att följa upp samtliga potentiella köpare. Han använde både sitt eget och mäklarfirmans nätverk på ett ypperligt sätt, vilket gav betydligt mervärde för oss.
    Slutpriset blev väldigt nära det vi diskuterade på förhand, så resultatet var helt i linje med våra förhoppningar. Läs mer
  • Pin Z köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-26

Huvudsta
    Jag har köpt en 1.5:a lgh med hjälp av Jannis, vi träffades på visning på denna lgh jag köpte.

Jannis erbjöd användbar information och tog hand om andra problem som är nödvändiga för att slutföra denna övergång. Läs mer
  • Marianne K köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-08

Västra Skogen
    Vi har köpt en 3:a i Solna och då vi köpt och sålt flera bostäder tidigare så tycker vi att han uppfyllde de förväntningar vi har på en bra mäklare. Läs mer
  • Lisbet K
    Lisbet K sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-03

Bostadsrätt i Solna
    Jannis visade snabbt att hsn känner området väl och skapade en bra översikt för oss gällande försäljningsprocessen Läs mer
  • Radoslav S köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-02-13

Vireberg
    I met Jannis while buying a new apartment.
    From the moment we met till the contact was concluded Jannis act as extreme professional. He is very supportive person, always trying to help and make things happen. In this stressfull process of buying a new apartment, I would say Jannis was a person I could rely on.
    He has my high recommendations. Läs mer
  • Petar K sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-01-25

Huvudsta
    Jannis skötte försäljningen av vår lägenhet på ett utmärkt vis i en utmanande marknad. Jannis kommunicerar ärligt, rakt och effektivt med alla inblandade parter. Han gav oss en marknadsmässig och ärlig värdering som satte rimliga förväntningar. Försäljningsprocessen genomfördes snabbt, tydligt och målinriktat, vilket gjorde att vi kände oss trygga och nöjda i alla steg.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Evdoxia P köpte sin bostad med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-01-23

Professionell mäklare, kunnig, tillgänglig och enormt hjälpsam!
    Rekomenderar stark att köpa och sälja från Jannis Nikopoulos. Läs mer
  • Faruk S sålde sin bostad med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-21

I sold my apartment through Jannis. He was very transparent and helpful throughout the process. He set the right expectations and delivered what he promised. I strongly recommend Jannis. Läs mer
    2018-12-10 Jannis N svarar Faruk S
    Thank you for your words
    Wish you all the best!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna