Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Solna Jannis Nikopoulos
Jannis Nikopoulos
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är den löpande kontakten man har med kunderna. Att träffa alla människor är otroligt kul.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Professionalismen är en stor anledning att välja mig! Jag skulle beskriva mig själv som en otroligt samarbetsvillig mäklare som hela tiden håller högt tempo.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag främst om att idrotta.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett penthouse vore inte helt fel att ha! Läs mer

Läs vad 53 Läs vad Jannis Nikopoulos

• Yusuf Emre E köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-08

Huvudsta
    Mycket hjälpsam, professionell och tillmötesgående. Läs mer
  • Karl L sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-06-26

Råsunda
    Bra och trevligt bemötande. Blev en snabb och bra affär. Vi är mycket nöjda:) Läs mer
  • Ghyam Z sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-06-23

Väldigt professionell och serviceinriktad. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Rica Z sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-06-23

Huvudsta
    Jannis var väldigt professionell från början till slut. Han var lyhörd, påvisade stor kunnighet om sitt yrke samt kunde bemöta samtliga frågor med betryggande svar.
    Vi kan definitivt rekommendera Jannis till alla som vi känner som går i säljtankar! Läs mer
  • Karl B sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-06-14

Huvudsta
    Jannis var väldigt professionell i sitt arbete och lyckades sälja lägenheten till ett högt pris. Vi är väldigt nöjda med honom! Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-06-11

Snabb och tydlig kommunikation
    Proffesionellt och seriöst agerande
    Drivande
    Genuint engagerad i att göra ett bra jobb och få ut så bra pris som möjligt för lägenheten Läs mer
  • Jakob P
    Jakob P sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-06-04

Skytteholm
    Sålde en 3:a i Solna. Hård marknad ställer krav på Mäklaren. Jannis skötte det hela med stor kompetens. Kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Monica S köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-18

Huvudsta
    Köpt bostadsrätt i Solna. Mycket trevligt bemötande från Jannis. Ordnade Facetimevisning då vi bort 40mil bort. När vi var på besök ordnade Jannis visning åt oss på en kvart, mycket flexibelt. God kunskap om objektet som skulle säljas. Vi fick även en guidning av en bit av Solna. Vid försäljningen kände vi stort stöd och allt flöt på otroligt bra och snabbt. Tack Jannis! Läs mer
  • John B
    John B sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-03

Råsunda
    Vi är extremt nöjda med slutpris och insats från mäklarens sida. Jannis var rak och tydlig från dag 1 och satte rätt förväntningar. Det vi uppskattade mest var engagemanget från mäklarens sida och strukturen. Givet att han har våra varmaste rekommendationer Solnas i särklass vassaste mäklare. Läs mer
  • Ola L sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-02

Huvudsta
    Sålde en stor 3a i Huvudsta, Solna.
    Jannis är en engagerad och hårt arbetande mäklare som är noga med att följa upp samtliga potentiella köpare. Han använde både sitt eget och mäklarfirmans nätverk på ett ypperligt sätt, vilket gav betydligt mervärde för oss.
    Slutpriset blev väldigt nära det vi diskuterade på förhand, så resultatet var helt i linje med våra förhoppningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson