Jannis Nikopoulos
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är den löpande kontakten man har med kunderna. Att träffa alla människor är otroligt kul.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Professionalismen är en stor anledning att välja mig! Jag skulle beskriva mig själv som en otroligt samarbetsvillig mäklare som hela tiden håller högt tempo.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag främst om att idrotta.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett penthouse vore inte helt fel att ha! Läs mer

Läs vad 68 Läs vad Jannis Nikopoulos

• Ulf G sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-04-07

Toppen!
    Trevlig och proffsig mäklare som går den extra milen! Läs mer
  • Alina G köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-24

Huvudsta
    Jannis har varit en utmärkt mäklare som är väldigt noggrann, mycket omtanke och har väldigt bra återkoppling och allting tillgänglig när man har frågor! Läs mer
  • Diana E sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-10

Huvudsta
    Jannis är en extraordinär mäklare. Han är enormt kompetent. Han hjälper till helhjärtat kan besvara alla frågor och funderingar. Tack vare honom så kunde jag slappna av och låta han sköta hela försäljningen utan att ifrågasätta allt. Bästa mäklaren jag haft kommer garanterat ha honom vid alla mina försäljningar. Läs mer
  • Mats H sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-06

Vi sålde en trea.
    Jannis var tillmötesgående men också drivande och gav ett förtroendefull intryck. Vi hade satt ett ganska högt säljmål men kom i mål med Jannis hjälp. Läs mer
  • Fanny K sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-04

Råsunda
    Trevlig, lättillgänglig och ordnade en mycket snabb budgivning med ett bättre slutresultat än förväntat. Läs mer
  • James A sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-01-27

Råsunda
    Jannis är en proffessionell och kommunikativ mäklare, rekommenderar hans tjänster! Läs mer
  • Bestoun N köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-12-11

Centrala Solna
    Man kände sig trygg och mäklaren var erfaren och förklarat allt på bästa sätt. Läs mer
  • Katarina O
    Katarina O sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-14

Västra Skogen
    Jannis är en mycket kompetent, engagerad och lyhörd mäklare med en naturbegåvning för yrket. Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jannis och vi är otroligt nöjda med insatsen. Därför rekommenderar vi honom varmt! Läs mer
    2019-12-07 Jannis N svarar Katarina O
    Tack Katarina för dem varma orden. Önskar er all lycka till med det nya nu också
    Med vänlig hälsning Jannis
  • Stefan O sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-01

Skytteholm
    Duktig och trevlig men något forcerande. Läs mer
  • Vesela M köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-10-27

Västra Skogen
    Jannis gör objektiva och realistiska värderingar.
    Seriös, ärlig, punktlig - allt man skulle önska av en mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson