Jannis Nikopoulos
Registrerad mäklare sedan 2017-05-18
Aktiv på Reco.se sedan 2017-09-07
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är den löpande kontakten man har med kunderna. Att träffa alla människor är otroligt kul.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Professionalismen är en stor anledning att välja mig! Jag skulle beskriva mig själv som en otroligt samarbetsvillig mäklare som hela tiden håller högt tempo.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag främst om att idrotta.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett penthouse vore inte helt fel att ha! Läs mer

Läs vad 74 Läs vad Jannis Nikopoulos

• Jakob T sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-25

2:a
    Huvudsta
    Bra driv, no bullshit, trevlig, rolig och duktig. Läs mer
  • Per L sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-24

2:a
    Hungrig, alert och med ett bra kontaktnät av köpare. Läs mer
  • Faiez A sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-20

Västra Skogen
    En 3a i Västra Skogen. Jannis är mycket proffsig, korrekt och har bra kommunikationsförmåga. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Frida E sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-02

4:a
    Huvudsta
    Jannis hjälpte oss sälja vår lägenhet mitt i coronakrisen och vi kände oss trygga och nöjda under hela processen. Trevlig och förtroendeingivande. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Irene E sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-05-14

Råsunda
    Sålde min 1-a i Råsunda med hjälp av Jannis.
    Jannis är:
    Klar och tydlig
    Förmedlar realistiska förväntningar
    Kunnig och har känsla för omvärlden
    Effektiv och noggrann
    Bryr sig om både säljare och köpare Läs mer
  • Christine L köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-04-12

Huvudsta
    Jag köpte en bostadsrätt i Huvudsta.
    Min upplevelse av Jannis är att han är otroligt proffesionell och serviceminded. Otroligt trevlig och lättsam och verkligen tillmötesgående.
    Jag kommer definitivt att kontakta honom den dagen jag ska sälja.
    Skulle rekommendera honom direkt om jag hör någon vän som funderar på att sälja. Läs mer
  • Ulf G sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-04-07

Toppen!
    Trevlig och proffsig mäklare som går den extra milen! Läs mer
  • Alina G köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-24

Huvudsta
    Jannis har varit en utmärkt mäklare som är väldigt noggrann, mycket omtanke och har väldigt bra återkoppling och allting tillgänglig när man har frågor! Läs mer
  • Diana E sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-10

4:a
    Huvudsta
    Jannis är en extraordinär mäklare. Han är enormt kompetent. Han hjälper till helhjärtat kan besvara alla frågor och funderingar. Tack vare honom så kunde jag slappna av och låta han sköta hela försäljningen utan att ifrågasätta allt. Bästa mäklaren jag haft kommer garanterat ha honom vid alla mina försäljningar. Läs mer
  • Mats H sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-06

Vi sålde en trea.
    Jannis var tillmötesgående men också drivande och gav ett förtroendefull intryck. Vi hade satt ett ganska högt säljmål men kom i mål med Jannis hjälp. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson