Jannis Nikopoulos

Jannis Nikopoulos

Jannis Nikopoulos är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Jannis Nikopoulos har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Jannis Nikopoulos har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.9. Jannis Nikopoulos har haft 57 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är den löpande kontakten man har med kunderna. Att träffa alla människor är otroligt kul.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Professionalismen är en stor anledning att välja mig! Jag skulle beskriva mig själv som en otroligt samarbetsvillig mäklare som hela tiden håller högt tempo.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag främst om att idrotta.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett penthouse vore inte helt fel att ha!

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 110 Läs vad Jannis Nikopoulos

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-07-09
    Jannis ger ett väldigt trevligt och förtroendeingivande intryck. Han är lyhörd och kämpar för att göra sina kunder nöjda.

Han är rak och ärlig och ger inga falska förhoppningar.

Han anstränger sig verkligen för att uppfylla kundens förväntningar.

Jag är extremt nöjd med Jannis som mäklare. Han motsvarade verkligen mina förväntningar.

Jag kommer att rekommendera honom till mina vänner och bekanta, han är mitt självklara val vid köp/försäljning av bostad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-06-14
    Vi blev väl bemötta och mäklaren hade ändast några få visningar innan vår lgh blev såld.
    2021-06-11
    Jannis är mycket professionell, kunnig och lyhörd. Arbetar snabbt och effektivt. Vi är mycket nöjda med hans service och rekommenderar honom varmt!
    2021-06-10
    Jag var mycket nöjd med Jannis
    Klar tydlig med allt och engagerad

Mvh Eva
    2021-06-08
    Hej !
    En duktig mäklare med många fina sidor ..
    Jag tyckte om honom pga hans skicklighet och erfarenhet
    Med vänlig hälsning,
    Najat Dadoun Gustafsson
    2021-06-07
    Proffsig och trygg! Svarar alltid snabbt på alla möjliga funderingar och har stenkoll på hur köpare och säljare tänker så att han kan leverera en smidig och smärtfri affär.
    2021-06-07
    Vi har sålt vår lgh 85 m2 på 5:e vån.
    Försäljningen började den 2 juni och avslutades den 4 juni med kontraktsskrivning.
    Vi hade ett bud på 6100000 men mäklaren vill vänta för ett bättre bud.
    Vi är helt nöjda med försäljningen.
    • Haga Norra
    2021-05-04
    Väldigt professionell och tillmötesgående mäklare som har varit lyhörd och engagerad.
    Hej Emil Glad att jag fick hjälpa till med er försäljning av bostad och kul att ni är nöjda med allt Mvh Jannis Jannis Nikopoulos
    2021-05-03
    Vi har fått hjälp med att sälja vår 3:a i Västra Skogen och är mycket nöjda med kontakten som vi har haft med mäklaren både före, under och efter vår försäljning. Mycket professionellt bemötande och lyckad affär! Rekommenderas varmt!
    Hej Anna Tack för att jag fick hjälpa till med er försäljning. All lycka till med det nya nu:) Mvh Jannis Jannis Nikopoulos
    • Hagalund
    2021-04-12
    Bättre mäklare får man leta efter! Tack Jannis
    Tack så mycket Barbara All lycka till i nya bostaden Mvh Jannis Jannis Nikopoulos