Läs vad 89 Läs vad Jannis Nikopoulos

• 2021-01-13
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren var över förväntan. Jag hade inga funderingar för mäklaren låg steget före och informerade mig hela tiden. Han är en supersäljare och jag är mycket nöjd.
    Yvonne L
    • 3:a
    • 101.6 m²
    • Frösunda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej Yvonne Tack för ert omdöme och kul att ni är nöjda med allt. Ses på tillträdet Mvh Jannis

• 2020-12-29
    Vi är extremt nöjda med Jannis! En mäklare som verkligen levererar på topp. Fantastiskt bemötande. Han Informerar mycket noggrant och lyssnar framför allt på vad kunden vill ha. Vi rekommenderar han varmt då han ger det lilla extra✨
    Malin L
    • 3:a
    • 101.6 m²
    • Frösunda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej Malin Tack för ert omdöme:) Önskar er allt gott i nya bostaden och hoppas ni kommer stormtrivas Mvh Jannis

• 2020-12-22
    Jannis was a great agent, always answered really quickly and was the perfect choice for the sale of our apartment ! I would highly recommend him
    Katherine F
    • 60.6 m²
    • Huvudsta
    Hi Thanks Katherine and best of luck with everything Br Jannis

• 2020-12-21
    Lyhörd, ambitiös, bra kommunikation och gör allt för dig som kund. Rekommenderas
    Linus R
    Linus R
    • 60.6 m²
    • Huvudsta
    Hej Linus Tack för er feedback och önskar er all lycka till med det nya nu. Mvh Jannis

• 2020-12-19
    Köp av bostad
    Utmärkt bemötande!
    Har ingen förväntningar men är mycket positivt överraskad av hur smidigt det gått!
    Rido P
    • 26.0 m²
    • Haga Norra
    Hej Rido Tack för ert omdöme och hoppas ni kommer trivas i det nya boendet All lycka till mvh Jannis

• 2020-12-16
    I samband med köp av bostadsrätt upplevde jag mäklarens engagemang som lågt. Hade gärna sett mer vilja att vara bejälplig både i sitt åtagande samt vid frågor.
    Daniel T
    • 44.5 m²
    • Västra Skogen
    Hej Daniel Tack för er feedback och tiden ni lagt ner för att skriva ett omdöme. Tar till mig av det ni skriver. Tråkigt att ni känner att jag inte varit behjälplig. Min ambition är att alltid försöka ge bästa möjliga service. Kikade på loggen och ser att jag alltid gett svar på era frågor inom loppet av Max 10-15 min. Ni hade också ett önskemål om ändring av tillträdesdagen efter kontraktet som även det löstes åt er för att försöka hjälpa er på bästa möjliga vis. Hoppas för övrigt att ni är nöjda med helheten och ert bostadsköp och skulle det vara något ni vill lyfta fram så finns jag givetvis till för att försöka hjälpa er på bästa sätt. All lycka till med det nya boendet. Mvh Jannis

• 2020-12-11
    Köpt en lgh i gamla Råsunda. Affären sköttes klanderfritt av Jannis dom var professionell, ingav stort förtroende från start till mål, kunnig och hjälpsam.
    Rekommenderar honom varmt!
    Lena S
    • 50.0 m²
    • Råsunda
    Hej Lena Tack för omdömet. All lycka till nu Mvh Jannis

• 2020-12-07
    Proffsig, tillmötesgående, svarar väldigt snabbt på frågor.
    Per T
    • 46.0 m²
    • Västra Skogen
    Hej Per Tack för omdömet. Hoppas ni komemr trivas i nya bostaden och önskar er all lycka till med projektet. Mvh Jannis

• 2020-12-06
    Bästa mäklaren i Solna! Redan vid första samtalet med Janis kände jag att Janis var rätt mäklare för mig. Janis lovade mig att han skulle lösa ett bra pris på min lägenhet och att jag inte skulle bli besviken. Slutpriset blev föreningsrekord.

Janis återkopplade regelbundet hur försäljningen låg till och hur marknaden såg ut.

En mäklare jag rekommenderar starkt!
    Elin M
    Elin M
    • 49.0 m²
    • Råsunda
    Hej Elin Kul att ni är nöjda med allt var ett sant nöjje att samarbeta med er. Önskar dig all lycka till nu Mvh Jannis

• 2020-11-20
    Very nice and Honest opinion, strongly recommend him to my friends
    Awtar Singh F
    • 5:a
    • 105.0 m²
    • Järvastaden
    Hi Awtar Thanks for your cind words. wish you all the best Br Jannis

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte