Johan Karlsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2018-12

Läs vad 26 kunder tycker om Johan Karlsson

• Kristina S köpte sin bostad med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2018-11-24

Johan har sålt min villa och tipsat om ett nytt boende. Både mitt hus och mitt nya hus såldes och köptes direkt mellan säljare/köpare utan visning.

Johan har skött sig proffsigt och korrekt och är en trevlig mäklare.
    Enda störmingen är att han varit väldigt svår att få tag i på telefon och vi har ringt om varandra många gånger
    Betyg på Johan blir väl godkänd

Mvh Kristina Söderling Läs mer
  • Moussa H skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2018-10-30

Hej,
    För mer en månad sedan köpte vi ett hus i Tranemo. Vi har anlitat en väl kunnig, trevlig och väl bemöt mäklaren ”Johan Karlsson” som hjälpte oss att nå den trevliga slutet. För nästan mer en ett år sedan letade vi efter ett köpa ett hus i Tranemo, där träffade vi Johan. Sen dess märkte vi att han är en jätte kunnig o expert mäklare. Vi får alla sanninga info o rätt beskrivning om varje hus vi tittade på under visningen. Till och med han inspirerade min åtta årig dotter att bli mäklare när hon blir stor. Han är tills nu tillgänglig vid varje fråga som behöver förklaring.
    Han förklarade allt som berör köpekontraktet,...mm.
    Till slut, vi är väldigt nöjda.
    Vi önskar honom och eran byrån all lycka. Läs mer
  • Birger A skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2018-10-10

En glad positiv man bara massa ++. Läs mer
  • Noak M skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2018-09-26

Jag har köpt ett hus .
    Jag har blivit bemött på ett professionellt sätt och känner mej trygg med honom som mäklare . Johan hjälpa mig att hitta vad jag sökte . Jag Tacker för en trevlig och smidig köp Läs mer
  • Lena S skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2018-09-25

Mycket bra, kände mig trygg och allt gick smidigt. Sålde mammas hus vid sjön Visen. Läs mer
  • Stefan S skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2018-09-23

Johan ärr en utomordentlig mäklare som gjorde allt och lite till för att försäljningen skulle gå igenom.
    Tack för din insats Läs mer
  • Margareta B skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2018-09-23

Sålt villa och köpt bostadsrätt i Tranemo. Mycket bra bemötande under hela tiden. Läs mer
  • Göran E skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2018-09-20

Förvärvat ett fritidshus. Mäklarens bemötande oklanderligt, möjligen lite stressad. Levde klart upp till förväntningar på mäklare.
    Sammanfattning av upplevelsen (ej Johan relaterat utan mer Fastighetsbyrårelaterat).
    Efter genomförd överlåtelse säger säljaren på plats i vårt nyförvärvade hus att frågeformuläret innehåller väsentliga fel som tex att badrummet inte är våtrumsklassat så som det var uppgivet. Min fråga är gör detta formulär någon nytta och har detta någon juridisk styrka?
    Mvh Göran Läs mer
  • Kristina E skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

Vi köpte ett fritidshus.
    Bra bemött. Läs mer
  • Hasse K skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2018-09-20

Sålt Fabriksgatan 9. Köpt bostadsrätt "Sjösidan".
    Har dessutom förmedlat en del objekt till Johan.
    Bemötandet var helt OK.
    Inga speciella förväntningar utöver
    Bra köpare, vettig köpeskilling.

Johan är en synnerlig effektiv mäklare/säljare som har lätt att få kontakt med sina kunder. Tror att en del kunder kan uppleva
    "högt" tempo i vissa lägen. (utan att gå in på detaljer). Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tranemo

Arne Westman