Johan Karlsson
en del av Fastighetsbyrån Tranemo

Storgatan 15
514 33 Tranemo — Visa karta

Vad tror Johan att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 25 kunder tycker om Johan Karlsson

• Moussa H skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Hej,
    För mer en månad sedan köpte vi ett hus i Tranemo. Vi har anlitat en väl kunnig, trevlig och väl bemöt mäklaren ”Johan Karlsson” som hjälpte oss att nå den trevliga slutet. För nästan mer en ett år sedan letade vi efter ett köpa ett hus i Tranemo, där träffade vi Johan. Sen dess märkte vi att han är en jätte kunnig o expert mäklare. Vi får alla sanninga info o rätt beskrivning om varje hus vi tittade på under visningen. Till och med han inspirerade min åtta årig dotter att bli mäklare när hon blir stor. Han är tills nu tillgänglig vid varje fråga som behöver förklaring.
    Han förklarade allt som berör köpekontraktet,...mm.
    Till slut, vi är väldigt nöjda.
    Vi önskar honom och eran byrån all lycka. Läs mer
  • Birger A skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    En glad positiv man bara massa ++. Läs mer
  • Noak M skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Jag har köpt ett hus .
    Jag har blivit bemött på ett professionellt sätt och känner mej trygg med honom som mäklare . Johan hjälpa mig att hitta vad jag sökte . Jag Tacker för en trevlig och smidig köp Läs mer
  • Lena S skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Mycket bra, kände mig trygg och allt gick smidigt. Sålde mammas hus vid sjön Visen. Läs mer
  • Stefan S skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Johan ärr en utomordentlig mäklare som gjorde allt och lite till för att försäljningen skulle gå igenom.
    Tack för din insats Läs mer
  • Margareta B skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Sålt villa och köpt bostadsrätt i Tranemo. Mycket bra bemötande under hela tiden. Läs mer
  • Göran E skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Förvärvat ett fritidshus. Mäklarens bemötande oklanderligt, möjligen lite stressad. Levde klart upp till förväntningar på mäklare.
    Sammanfattning av upplevelsen (ej Johan relaterat utan mer Fastighetsbyrårelaterat).
    Efter genomförd överlåtelse säger säljaren på plats i vårt nyförvärvade hus att frågeformuläret innehåller väsentliga fel som tex att badrummet inte är våtrumsklassat så som det var uppgivet. Min fråga är gör detta formulär någon nytta och har detta någon juridisk styrka?
    Mvh Göran Läs mer
  • Kristina E skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Vi köpte ett fritidshus.
    Bra bemött. Läs mer
  • Hasse K skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Sålt Fabriksgatan 9. Köpt bostadsrätt "Sjösidan".
    Har dessutom förmedlat en del objekt till Johan.
    Bemötandet var helt OK.
    Inga speciella förväntningar utöver
    Bra köpare, vettig köpeskilling.

Johan är en synnerlig effektiv mäklare/säljare som har lätt att få kontakt med sina kunder. Tror att en del kunder kan uppleva
    "högt" tempo i vissa lägen. (utan att gå in på detaljer). Läs mer
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Sålt ett gammalt torp utan vatten och avlopp beläget i ett ostört och idylliskt område. Mäklaren var mycket trevlig, öppen och kunnig och vi blev vänligt bemötta. Vi hade inte så stora förväntningar, men där kom vi på skam. Intresset var stort och många personer kom på visningen. Det var ett lättsålt objekt och vi blev angenämt överraskade när det hela klarades av på några veckor. Vi är helt nöjda med mäklarens insatser. Läs mer
  • Nina J skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Johan sålde vårt hus och det gjorde han bra :) Läs mer
  • Anita Von S
    Anita Von S skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Hej! Har sålt och köpt flera fastigheter av Johan alltid blivit väl och proffsigt bemött.
    Joan är nog att informera om allt vid både försäljning och vid köp, aldrig varit några oklarheter åt något håll. Johan är glad och alltid positiv och det mesta går alltid att ordna på bäst vis. Som representant för mäklarfirman kan jag inte tänka mig någon bättre än Johan. Med vänlig hälsning Anitha von Schedvin. Läs mer
  • Jennifer B skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Jag har köpt en bostad.
    Mäklaren Johan, var väldigt engagerad, driven och kunnig! Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Har sålt ett hus i Länghem. Mäklaren Johan Katlsson var mycket positiv att hjälpa oss och vi tycker att vi fick den hjälp vi behövde. Enda nackdelen är att Johan är väldigt stressad, men han kanske är så som person. Läs mer
  • Bo H
    Bo H skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Han är toppen
    Recomendera han.
    Ksn sin sak. Läs mer
  • Tomas K skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Vi har sålt en villa o en lägenhet genom Johan Karlsson. Vi har fått ett bra bemötande av honom. Han har svarat upp till våra förväntningar bra så här långt. Vi rekommenderar gärna Johan till andra. Läs mer
  • Ann-Christine H skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Sålt hus, köpt lägenhet.
    Blev bra bemött av väl insatt mäklare.
    Hade förväntat mej mer kontakt under försäljning- köp. Läs mer
  • Marianne H skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Köpt en Bostadsrätt på Sjösidan!
    Bästa möjliga sätt!
    På de flesta punkter!
    Vi fick en brf som vi är supernöjda med! Läs mer
  • Milazim B
    Milazim B skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Vi köpte en villa där Johan var mäklare. Han är en driftig mäklare som alltid ser till att kunden får ut det mesta utav affären. Serviceminded som få och är alltid anträffbar vilket underlättar när man är mitt uppe i hetluften under en affär. Om jag någon gång ska sälja, då är Johan mitt förstaval! Läs mer
  • Daniel H skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Köpte hus i Grimsås på Planetvägen 2.
    Fick bra bemötande på visningen och Johan tog sig tid att svara på frågor fast att det var mycket folk som var och tittade.
    Bra och snabba svar under budgivningen.
    Totalupplevelsen var vad jag förväntade mig. Läs mer
  • Johanna L skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Vi har köpt ett fritidshus via Johan Karlsson som var behjälplig såväl under som efter köpet. Varma rekommendationer till Johan som är påläst och kunnig. Läs mer
  • Kennet L skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Mycket trevlig kille med ett enkelt sätt att fixa stugförsäljningen.
    Var rädd om honom. Läs mer
  • Anders B skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Snabb och kunnig! Han gjorde allt för att försäljningen skulle gå smidigt och bli så bra som möjligt för oss. Läs mer
  • Margareta C skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Köpt en gård i Limmared.
    Har fått ett bra bemötande och Johan har levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo