Johan Karlsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-21
2019-07 - 2020-06

Läs vad 76 Läs vad Johan Karlsson

• Ragnhild C sålde sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2020-07-06

Tranemo
    En mycket glad o positiv person.
    Han verkar inte ge upp i första taget.
    Till slut fick vi sålt vår fastighet, kanske inte till det pris vi hade hoppats på, men vi känner oss trots det nöjda.
    Johan är en mäklare som vi skulle kunna
    rekommendera. Alltid trevlig och tillmötesgående. 😀👍 Läs mer
  • Micael R köpte sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2020-07-01

Länghem
    Köpte en stuga, trevlig bemötande o mäklaren löste dealen snabbt! Läs mer
  • Emma Camilla Clary L sålde sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2020-06-30

Länghem
    Jag har sålt ett hus med hjälp av Johan. Johan är en engagerad och erfaren mäklare. Jag kände tillit till honom genom hela processen. Johan tog sig tid att beskriva de olika delarna vid försäljningen så vi förstod allt. Johan är lätt att kommunicera med, svarade snabbt när man ringde eller sms:a oavsett vilken dag i veckan! Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Gorana R köpte sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2020-06-10

Vi har köpt ett hus, vi fick all hjälp och förklaringar från mäklaren. Vi fick ringa mäklaren för allt vi undrade. Tusen tack 💐 Läs mer
  • Mona Irene A sålde sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2020-05-08

Ljungsarp
    Vi är väldigt belåtna med våran mäklare Johan han hade ett bra bemötande, trevlig, engagerad, hjälpsam, intresserad Och kunnig av försäljningen av våran sommarstuga. Han levde verkligen upp till våra förväntningar och vi hade fullt förtroende för honom. Läs mer
  • Malin S köpte sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2020-05-06

Hovsnäs
    Han gjorde inte så mycket . Han var inte anlitad av oss . Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L sålde sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2020-04-14

Hovsnäs
    Vi sålde vårt fritidshus med hjälp av Johan. Snabb och fin mäklartjänst med god kunskap och hög service. Vi rekommenderar Johan varmt och anlitar honom gärna igen. Läs mer
  • Karin Ulrika L sålde sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2020-04-08

Tranemo
    Johan hjälpte mig att sälja mitt parhus. Det märks att han har stor erfarenhet och kunskap. Det är lätt att få tag på honom och han är positiv. Det som drar ned betyget något är att han pratar fort och verkar ha bråttom. Då kan det vara svårt att hänga med, slappna av och tänka ut vad man ska fråga. Särskilt när man är ovan vid denna bransch😜 Läs mer
  • Simon S sålde sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2020-04-07

Tranemo
    Vi har fått hjälp med att sälja vår villa.
    Johan visar ett proffsigt intryck, och gav oss modet att verkligen sälja vår villa, som vi under många år hoppats kunna göra.
    Vi har länge tvekat, då vi känt att allt måste vara perfekt innan vi kunnat sätta ut villan till försäljning.
    Johan gav oss modet att sälja utan att allt var perfekt.
    En uppskattad egenskap hos Johan var att han var noga med att vi skulle vara ärliga med de brister som vi kände till, och att om vi var öppna med dessa så skulle vi kunna sälja utan att ha dåligt samvete.
    Hälsningar Simon och Lillemor. Läs mer
  • Ulf A köpte sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2020-03-31

Länghem
    Ett mindre hyreshus och ett två familjehus.
    Allt funkat bra . Förutom sista huset som inte var/är urstädat som överenskommet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tranemo

Tobias Westman