Johan Karlsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-03

Läs vad 38 Läs vad Johan Karlsson

• Gun-Britt Marianne R sålde sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2019-04-06

Jag har sålt Strömsfors Hotell 1 Är väldigt nöjd med Johan, han har sålt en sommarstuga åt oss förut . Är väldigt nöjd. Läs mer
  • Malin E köpte sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2019-03-11

Tranemo
    Köpt bostad och sålt bostad. Bra utfört jobb! Rekommenderas av oss till andra! Läs mer
  • Margaretha Fredsdotter F sålde sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2019-03-07

Hej,
    Har både köpt och sålt stugan i Udda med Johan! Mycket bra!
    Hälsningar Maggan Läs mer
  • Åsa Pernilla Theresa M sålde sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2019-03-03

Länghem
    Sålt ett fritidshus. Johan har ett mycket bra bemötande och god kännedom om området. Jag är väldigt nöjd med Johan som mäklare och rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • Bo B köpte sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

Sålt en villa i tätort
    Bemötandet av mäklaren är klanderfritt och mäklaren inger ett tryggt förtroende.

Kan rekommenderas Läs mer
  • Jan N köpte sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

Nittorp
    Rak, tydlig står vid sitt ord. Läs mer
  • Karl H
    Karl H sålde sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

Nittorp
    Efer att min far gick bort så fanns det ett behov att sälja pappas bostad, eftersom jag själv bor utomlands. Johan hjälpte mej igenom hela processen, och vi fick bostaden såld snabbt och enkelt. Han tog hand om det hela åt mej, eftersom jag hade begränsad chans att ta hand om mycket själv.

Johan var väldigt professionell och förklarade allt i ord som en lekman som jag enkelt junde förstå. Han visade vilka saker som fanns att tänka på och som borde hållas i åtanke.

Johan ordnade med fotograf som tog fantasticka bilder och video som visade fastigheten ifrån sin bästa sida.

Vi fick en snabb försäljning ordnad och är väldigt nöjda med resultatet. Att vara den som säljer, då vill man alltid få ut det bästa priset man kan, alltid pusha lite mera. Johan var ypperlig på att ge dom rätta förutsättningarna, men också en rättvis prisbild till mej som säljer en fastighet. Mycket viktigt, för annars blir det lätt att känna att man inte har fått ut det man önskar.

Johan gjorde hela upplevelsen att kännas enkel, smidig och snabb. Exakt vad man önskar när man behöver sälja en fastighet.

Jag kommer alltid att sakna huset, platsen som jag växte upp i, trädgården och alla minnen som man har när man går runt i ett hus. Men tack vare Johan så vet jag nu också att dom som har köpt fastigheten kommer att ta hand om den på ett sätt jag inte skulle kunna göra ifrån utlandet. För mej var det en väldigt viktig del i processen.

Tack Johan. Läs mer
  • Eva T sålde sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

Tranemo
    Har sålt en villa i Tranemo och Johan Karlsson var mäklaren som hjälpte till med detta. Johan är effektiv, duktig och trevlig och försäljningen genomfördes snabbt, innan visning fick jag ett bud jag var nöjd med. Jag är nöjd med all hjälp inkl deklaration. Eva Tengklint Läs mer
  • Zeljko G köpte sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2019-02-28

Allt är okej!!! Jag har köpt hus. Läs mer
  • Mervi Annikki B köpte sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

2019-02-28

Tranemo
    Köpt en liten gård och samtidigt sålt vår villa. Bra kontakt med Johan . Rak och tydlig kommunikation . Lätt och effektiv Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tranemo

Arne Westman