Fastighetsbyrån Tranemo

Storgatan 15, 514 33 Tranemo — Visa karta

4.7 i betyg av av 338 omdömen

Här i Tranemo har du den vackra Tranemosjön, närhet till all service du kan tänkas behöva och ett rikt näringsliv. Här bor 3000 invånare på centralorten och hela området runt Tranemo erbjuder massor av fina boendemöjligheter.

Vi på Fastighetsbyrån har koll på var det passar dig bäst att bo. Om du är påväg att flytta hit eller härifrån lovar vi att du får en trygg affär med oss. Vi är noggranna, affärsmässiga och engagerade, och skräddarsyr varje affär efter kundens behov. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 338 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tranemo

• 2019-12-26

Thomas T skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Bra, snabb och tydlig i kommunikation. Smidigt köp av fritidshus där Tobias varit engagerad och behjälplig med efterfrågad information. Läs mer
  • Reco tipsar om:
    Badge2019
    Badge2018
    4.6 / 5 i betyg — 28 omdömen
    Byvägen 29, 43836, LANDVETTER
  • 2019-12-24

Lennart K skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    sålt bostad. på ett bra sätt. hade inga för jag hade bra hört bra om Johan. helt ok Läs mer
  • 2019-12-19

Elisabeth L skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Har sålt ett radhus, Johan var lyhörd på våra önskemål och förväntningar, Läs mer
  • 2019-12-16

Louise J skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Jag har köpt Tranemo 2:190
    Har under budgivning och den processen inte haft kontakt med mäklaren alls, fick ingen information förutom de auto-meddelandena jag fick ang budgivningen. Vi hade inte högsta budet utan säljaren valde oss trots att det fanns ett bud som var högre. När jag då fick samtal utav mäklaren så sa han ”Ni får köpa huset om ni inte gör en besiktning.”. I och med den meningen så tappade jag förtroende på mäklaren, det borde ligga i hans intresse att vi köper ett hus som han kan bevisa skicket på. Jag vet inte om han trodde att det var något fel med huset och var ute efter att lura oss, men det var så det lät. Läs mer
  • 2019-11-19

Fredrik R skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Sålt bostad.
    Bra bemötande och god förståelse av behov Läs mer
  • 2019-11-15

Annemo C skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Sålde en bostadsrätt . Han hade visat intresse innan för att sälja lägenheten tidigare därför blev det han . En kille man kan lite på helt enkelt Läs mer
  • 2019-11-09

Agneta Vivianne K skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Sålde vår villa. Mäklaren kändes som om han ville att det skulle bli bra för både säljare och köpare och klarade den balansgången bra. Läs mer
  • 2019-11-07

Bengt-Göran B skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi har blivit bemötta på ett alldeles utmärkt sätt och är nöjda med affären. Läs mer
  • 2019-11-04

Carl S skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Johan Karlsson är en kunnig och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-11-04

Frida L skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Köpte en villa av, mitt första köp av en mäklare. Overall en bra helhet med hjälp på vägen. Läs mer
  • Dennis F

2019-10-20

Dennis F skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi kunde på ett smidigt och bra sätt slutföra vårat köp. Huset vi köpte var ett renoveringsobjekt men det spelade ingen roll för Robbin. Tror vi fick samma service ändå. Läs mer
  • 2019-10-14

Göran J skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Möttes av respekt när jag sålde min villa. Lite nervöst när antal intressenter minskade. Men han lyssnade och lät oss besluta. Läs mer
    2019-11-14 Tobias W svarar Göran J
    Hej! Tack för tät och bra kommunikation under försäljningen, och på slutet gick det ju riktigt fort. Vi hörs snart igen. Mvh Tobias
  • 2019-10-02

Rasim D skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Robin sålde min bostadsrätt, jag är nöjd med både bemötandet och hanteringen av själva affären. Läs mer
  • 2019-10-02

Stig Peter Tony L skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Väldigt proffsigt och personligt. Läs mer
  • 2019-09-30

Gun Ann-Marie R skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Mycket duktig och hjälpsam fick bra resultat kan rekomendera Läs mer
  • 2019-09-27

Lena L skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Sålt hus. Blivit bra bemött . Mäklaren kunde dock hört av sig lite mer, även när det inte hänt något är det bra att få veta . För övrigt bra jobbat. Läs mer
  • 2019-09-16

Jan-Åke C skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Jätte nöjda med allt trevligt bemötande hjälpsam med bra förtroende betyg 5 av 5 Läs mer
  • 2019-09-08

Ann-Marie B skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi (min syster och jag) har sålt ett stort torp, som vi haft i ca 40 år efter att ha övertagit det av våra föräldrar.

Tobias är en kunnig och sympatisk mäklare. Han har god kännedom om gamla torp. Vi är mycket nöjda med hans insats och hjälp med att sälja vårt barndomstorp.

Att vi fick mer betalt för vårt torp än vad vi vågat hoppas på är ju fantastisk roligt. Läs mer
  • 2019-08-28

Caroline L skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Jag har sålt en villa. Mäklaren är vödkgit kompetent med ett stort nätverk. Aningen stressad vid kontakt dock. Mina förväntningar var att bli lyssnad på och en snabb och smidig affär. Mina förväntningar uppfylldes smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2019-08-26

Iyad B skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Jag blev mycket nöjd av mäklaren för jag fick det huset ja köpte . Jag är också nöjd för al informationen ja fick från mäklaren för ja hade ingen aning hur det är me hus köp. Det är mitt första hus o är mycket nöjd Läs mer
  • 2019-08-07

Josef A skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Jättebra allting! Man kände Sig lugn och trygg när man köpte huset. Läs mer
  • Tomas C

2019-08-04

Tomas C skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Fick professionellt bemötande vid köp av fritidshus. En mäklare som anstränger sig både för köpare och säljare. Kan rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-30

Barry S skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Erfaren och rutinerad mäklare. Bra service. Läs mer
  • 2019-07-13

Nazmi B skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Villa ,det var bra att ha honom som mäklare Läs mer
  • 2019-06-30

Ulf P skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi har sålt våran villa.Väl bemötande av Mäklaren. Det blev över förväntan med villan. Läs mer
  • Anette H

2019-06-26

Anette H skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Vi hade egentligen inga förväntningar alls men med Johans experthjälp kände vi att vi fick den fastigheten som vi hade sökt efter. Mycket trevligt och proffsigt utförande. Läs mer
  • 2019-06-26

Carina S skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Snabb enkel effektiv arbetat hårt för att få det då bra som möjligt för alla parter. Läs mer
  • 2019-06-18

Jan W skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi sålde vår stuga.
    Tobias var kunnig och lätt att kommunicera med.
    Vi var helnöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-06-18

Joa N skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Sålde hus i Limmared. Johan var snabb och effektiv. Läs mer
  • 2019-06-16

Anette F skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Köpt hus i Hofsnäs. Trevligt och glatt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-09

Dan K skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Snabb och tydlig respons när slutanbudet lämnades. Gick snabbt att avsluta affären. Läs mer
  • 2019-06-06

krister a skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    HAR SÅLT EN FRITID/ÅRET RUNT BOSTAD
    ROBIN FÅR PÅ EN SKALA AV 10 POÄNG 15 MAO BARA BÄSTA JAG KUNDE HAFT
    TACK ROBIN FÖR PROFFSJOBB

KRISTER ABRAHAMSSON Läs mer
  • 2019-06-03

Michael F skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Trevlig, duktig, kommunikativ och väldigt månar genom hela försäljningsprocessen Läs mer
  • 2019-06-02

Toni P skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Köpt hus. Mäklaren har skötte allt bra och smidigt installeras Läs mer
  • 2019-05-31

Tabitha Clara F skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Johan är en engagerad och professionell mäklare. Det känns som att han har bra koll på marknaden.
    Han hjälpte oss att sälja vårt hus och var både drivande och lyssnade mycket på oss 🙌🏻 Läs mer
  • 2019-05-31

Daniel Leif Johannes F skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Effektiv mäklare...
    Kan bli något bättre på återkoppling.
    Men i det stora hela väldigt bra Läs mer
  • 2019-05-23

Jonna F skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    En mäklare med ett mycket stort hjärta! Är så glad att det finns så fina mäklare. Johan kan man verkligen lita på, han hjälpte mig. Läs mer
    Jonna F gillar detta
  • 2019-05-23

Per F skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Allt perfekt vid försäljning av huset
    Snabb och bra service
    Trevlig och lyssnar
    Mycket bra Läs mer
  • 2019-05-08

Jesper H skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Husköp gick jättesmidigt! Johan verkade ha bra koll och det kändes tryggt hela vägen. Läs mer
  • 2019-05-07

Solveig R skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Tobias sålde ett hus till mig han va jättetrevlig hjälpsam en mäklare att rekommendera han visste ochså en del om huset och omgivningarna jag är mycket nöjd😻 Läs mer
  • 2019-04-24

Anita C skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Är mycket nöjd med upplägget av försäljningen av min fastghet. Allt gick i lugn takt utan stress vilket är viktigt när man som lite äldre skall lämna sin bostad. Är nöjd med värdering och med det pris jag fick ut. Fick alla skeenden under under visning och budgivning via sms allteftersom, mycket bra. Fick svar på mina frågor innan jag hann ställa dem. Jag kan varmt rekommendera Robin Ljungviken för ett proffsigt utfört uppdrag.
    Med vänlig hälsning
    Anita Claesson Läs mer
  • Mona Ingegerd J

2019-04-07

Mona Ingegerd J skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Sålt fritidshus .
    Mycket trevligt bemött .
    Det gick oväntat snabbt att hitta en bra köpare ., och det hade jag inte väntat mig . Mycket nöjd med Arne Westman hjälp . Rekommenderar honom verkligen ! Läs mer
    2019-04-07 Arne W svarar Mona Ingegerd J
    Tack snälla Mona för dom fina orden. Det är mycket trevligt att få hjälpa Dig!!
    Arne W gillar detta
  • 2019-04-06

Gun-Britt Marianne R skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Jag har sålt Strömsfors Hotell 1 Är väldigt nöjd med Johan, han har sålt en sommarstuga åt oss förut . Är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-03-11

Malin E skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Köpt bostad och sålt bostad. Bra utfört jobb! Rekommenderas av oss till andra! Läs mer
  • 2019-03-07

Margaretha Fredsdotter F skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Hej,
    Har både köpt och sålt stugan i Udda med Johan! Mycket bra!
    Hälsningar Maggan Läs mer
  • 2019-03-03

Åsa Pernilla Theresa M skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Sålt ett fritidshus. Johan har ett mycket bra bemötande och god kännedom om området. Jag är väldigt nöjd med Johan som mäklare och rekommenderar honom gärna. Läs mer

Bo B skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Sålt en villa i tätort
    Bemötandet av mäklaren är klanderfritt och mäklaren inger ett tryggt förtroende.

Kan rekommenderas Läs mer

Annie P skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Jag köpte en vilka i trädet för 4 månader sedan och träffade Robin Ljungviken , han var trevligt ! Läs mer

Jan N skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Rak, tydlig står vid sitt ord. Läs mer
  • Karl H

2019-03-02

Karl H skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Efer att min far gick bort så fanns det ett behov att sälja pappas bostad, eftersom jag själv bor utomlands. Johan hjälpte mej igenom hela processen, och vi fick bostaden såld snabbt och enkelt. Han tog hand om det hela åt mej, eftersom jag hade begränsad chans att ta hand om mycket själv.

Johan var väldigt professionell och förklarade allt i ord som en lekman som jag enkelt junde förstå. Han visade vilka saker som fanns att tänka på och som borde hållas i åtanke.

Johan ordnade med fotograf som tog fantasticka bilder och video som visade fastigheten ifrån sin bästa sida.

Vi fick en snabb försäljning ordnad och är väldigt nöjda med resultatet. Att vara den som säljer, då vill man alltid få ut det bästa priset man kan, alltid pusha lite mera. Johan var ypperlig på att ge dom rätta förutsättningarna, men också en rättvis prisbild till mej som säljer en fastighet. Mycket viktigt, för annars blir det lätt att känna att man inte har fått ut det man önskar.

Johan gjorde hela upplevelsen att kännas enkel, smidig och snabb. Exakt vad man önskar när man behöver sälja en fastighet.

Jag kommer alltid att sakna huset, platsen som jag växte upp i, trädgården och alla minnen som man har när man går runt i ett hus. Men tack vare Johan så vet jag nu också att dom som har köpt fastigheten kommer att ta hand om den på ett sätt jag inte skulle kunna göra ifrån utlandet. För mej var det en väldigt viktig del i processen.

Tack Johan. Läs mer