Fastighetsbyrån Tranemo

Fastighetsbyrån Tranemo

• BadgeSixYears
Ring 0321-279 90 Dela

Här i Tranemo har du den vackra Tranemosjön, närhet till all service du kan tänkas behöva och ett rikt näringsliv. Här bor 3000 invånare på centralorten och hela området runt Tranemo erbjuder massor av fina boendemöjligheter. Vi på Fastighetsbyrån har koll på var det passar dig bäst att bo. Om du är påväg att flytta hit eller...

193 omdömen om Fastighetsbyrån Tranemo

Sedan starten hos Reco 2015

Luísa D
Limmared

Bra, vi fick hjälp och stöd så Hela processen var ganska smidigt

Margaret J
Grimsås

Mycket trevlig person, som ställde upp när man fick problem

Berny Otto Gustav K

Mycket duktig mäklare.vi har bara gott och säga om Johan Karlsson Super trevlig

Anita Von S
Limmared

Har gjort ett flertal affärer med Johan Karlsson. Alltid lika trevlig, proffsigt och kunnig bemöter han mig som kund. Rekommenderar alltid Johan Karlsson till vänner som vill köpa eller sälja hus eller lägenhet.

Gullan Maj-Britt V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
Tranemo

Mycket positivt och entusiastiskt bemötande. Mycket medveten om situationen I dessa försämrade tider. Han sålde mitt hus till det pris som var satt trots de svårigheter som fanns. Jag stortrivs i min lägenhet som jag köpte efter att Johan inspirerat mig att köpa den.

Lennart A
Tranemo

Johan är en mycket bra och seriös mäklare som bryr sig om sina kunder. Både innan köpet och även efteråt.

Rikard K
Länghem

Snabbt och smidigt köp. Inga konstigheter.

Åsa Rose-Marie O
Limmared

Proffsigt och bra bemötande. En mäklare med stor kunskap vilket gjorde affären mycket smidig.

Glenn P
Ambjörnarp

Snabb, trevlig & effektiv mäklare, som lägger ett stort engagemang i sitt arbete.

Dan C
Månstad

Visade prov på att han har god koll på marknaden då begärt pris och slutpris stämde väl överens. Bra kontakt genom hela försäljningen. Smidig och enkel försäljning.

Sonata L
Ambjörnarp

Han är snabb och det är för och nackdel ( man kan känna sig stressad när pratar med han ).

INGA-LILL V
Tranemo

Att han var trevlig, men att han inte var professionell, min köpare fick ingen direkt visning eller uppmärksamhet. Johan ringde mej och bad mej visa henne en gång till, som vinden mm.. Min köpare fick en tom pärm med bara kontraktet, ingen frågelista eller objekt beskrivning. Det var likadant när jag köpte av Johan, jag fick ringa och tjata, och då var det assistenten som skickade det till mej. Väldigt lättförtjänta pengar, 5%, tog han, helt sjukt, och inte egentligen gjort något.

Rasmus K
Länghem

Väldigt trevlig och tillmötesgående! Snabb på att svara och allmänt positiv upplevelse!

Per Fredrik Marcus H
Tranemo

Väldigt bra! Förklarad allt väldigt tydligt

Stefan Göran Mikael H
Tranemo

Gillar grabben, han gör som man önskar

Leotrim A
Grimsås

Mycket trevlig och lätt att samarbeta med!

Mathilda M
Limmared

Proffsig, kunnig och stöttande hela vägen!

Marie P
Länghem

Johan har bemött oss på ett professionellt sätt vid våra möten och samtal. Han har varit öppen och ärlig kring våra frågor angående försäljning och tidsmässigt hur lång tid ungefär det kan ta att sälja en fastighet i något sämre tider, än tidigare vid bättre efterfrågan. Vi upplever att vi fått ett bra stöd kring vår husförsäljning.

Peter S
Limmared

Allt gick väldigt smidigt, snabbt och han löste en visning snabbt och bra.

Johan Ole Fabian O
Timmele

Johan har gjort ett proffsigt jobb med min husförsäljning. Han har hållt mig uppdaterad hela tiden om läget och verkligen gått in för att för ett bra jobb. Han har erfarenhet och är väldigt kunnig.

Anita Von S
Ambjörnarp

Johan är alltid påläst om objektet, tillmötesgående, ställer upp på extra visning och jag skulle vilja titta en extra gång. Han är glad och positiv och försöker ordna allt så bra som möjligt för både säljare och köpare. Mvh Anitha von Schedvin

Erik Torbjörn Å
Länghem

Bra Bra Funkade kanon sa att så som marknaden ser ut idag tar det längre tid att sälja och det stämmde så vi är nöjda

Kathleen W
Tranemo

Mycket kunnig och trevlig! Lätt att samarbeta med.

Kersti S
Tranemo

Vi blev alltid vänligt bemötta.

Gunnel I
Tranemo

En riktig trevlig kille som är rakt på sak utan några krusiduller.

Barbro Inga-Lill Christina H
Tranemo

Duktig och lätt att få tag på och att prata med.

Christina G
Tranemo

Trevlig och tillmötesgående, han är alltid glad o positiv.

Else-Maj H
Tranemo

Nonchalant och oengagerad, dålig på att ge information

Kathleen W
Tranemo

Mycket kompetent, trevlig och bra mäklare. Rekommenderas varmt!

Claudia Elisabeth B
Tranemo

Engagerad, pålitlig mäklare. Snabb och effektiv .Han vet vad precis vad som behöver göras.Tack

Gullan Maj-Britt V
Limmared

Väldigt positiv engagerad försäljare. Ville ha mitt hus sålt. Svåra tider som gjorde att jag kanske inte fick ut det pris jag ville ha. Kände ett bra stöd av Johan.

Jack K
Tranemo

Jag fick ett bra bemötande av Johan och är mycket nöjd med vårat husköp.

Inge Vilhelm O
Grimsås

Bra och hjälpsam. Ger råd och håller kontakt

Siri B
Uddebo

Johan gjorde affären snabb och smidig. Jag blev bemött personligt och professionellt och är tacksam för min nya bostad.

Gert J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
Grimsås

Alt som aftalt. Fuldt tilfreds og vil gerne anbefale JK til andre.

Susann Anneli K
Uddebo

Vi blev bemötta av en vänlig och positiv mäklare kändes jättebra. Vi hoppades på att få utgångspriset men Johan lyckades mer än så. En mycket professionell och trevlig mäklare.

Fredrik P
Hovsnäs

Väldigt trevlig, hjälpsam och engagerad.

Christina Ewertsdotter B
Ambjörnarp

Super proffsig ,hjälpsam Och smidig för både säljare och köpare Kan absolut inte blivit bättre Den bästa mäklaren !

Nina S
Grimsås

Tycker Johan är charmig och är nog mycket intresserad av människor. Lite irriterand ibland, verkar som att han jobbar mycket. Han trivs bäst ute i sitt arbete än att sitta på kontoret. Jag kände mig lite åsidosatt då kunden var man. Annars helt okej förutom att jag inte är van vid att diskutera affärer. Tyckte jag fick för lite för lägenheten.

Tamim A
Tranemo

Han är trevlig, gjorde affären smidig.

Yuriy G
Grimsås

Vi är mycket nöjda.Johan var trevlig att ha på sig.Arbetar professionellt.Vi kommer rekommendera honom till varann kompisar.Bra jobbat Johan!

Lars-Eric A
Tranemo

Trevligt bemötande. Kan sitt yrke.

Ann-christin N
Tranemo

Bra bemötande och informativ, ej påträngande

Lena K
Grimsås

Raka svar utan inlindning förklarar tydligt vad som gäller.

Karin Margrethe R
Tranemo

God lokalkännedom. Bra bemötande.

Nina Birgitta H
Tranemo

Bra bemötande och snabb affär men känns lite tidigt att ge ett omdöme då allt inte är avslutat än. Handpenning har inte betalats ut och överlämning av huset har inte skett, inte heller betalning av slutsumma eller deklaration

Ronny B
Ambjörnarp

Vi är mycket nöjda 👍😀 Saklig, kunnig och informativ. Rekommenderas.

Thomas N
Länghem

Inget att klaga på allt gick snabbt och bra

Ulf A
Länghem

Bra bemötande , kunnig om marknaden, snabb och smidig affär gjord.

ALEXANDRA L
Skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo

En okej mäklare men ingen wow-faktor som många beskriver, väldigt svår o få tag på vid x antal objekt samt väldigt stressad de gånger man fick tag på honom. Stressat husköp, inget vidare intresse. Var ej informativ vilket hade uppskattas vid första husköpet. Trevlig när man väl möttes, men ovan nämnt kvarstår, detta då han uppfattades som väldigt överbelastad o stressad. De var inte jätte med på noterna när vi ville ta dit besiktning, då allt skulle va problemfritt men är tacksam idag att vi gjorde det oavsett.