Fastighetsbyrån Tranemo

Storgatan 15, 514 33 Tranemo — Visa karta

Här i Tranemo har du den vackra Tranemosjön, närhet till all service du kan tänkas behöva och ett rikt näringsliv. Här bor 3000 invånare på centralorten och hela området runt Tranemo erbjuder massor av fina boendemöjligheter.

Vi på Fastighetsbyrån har koll på var det passar dig bäst att bo. Om du är påväg att flytta hit eller härifrån lovar vi att du får en trygg affär med oss. Vi är noggranna, affärsmässiga och engagerade, och skräddarsyr varje affär efter kundens behov. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 411 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tranemo

• 2020-11-23

Arif E skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    (Köpte hus)
    Allt gick väldigt smidigt till. Han kunde t.o.m ställa upp för att skriva på kvällstid. Läs mer
  • 2020-11-19

Bo M skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    När vi sålde huset var Robin tillmötesgående och god hjälp, en mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-11-13

Malin Emilia N skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Sålt bostad. Bra bemötande. Professionell. Det var dock problem med vår ”sälj”sidan på Fastighetsbyrån. När vi sa att vi inte kunde ändra/skriva text i tex frågeformuläret så var mäklaren sen att återkoppla samt åtgärda. Fick påminna flera gånger. Läs mer
  • 2020-11-09

Lena Ingegerd H skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Har sålt en villa. Johans vänliga bemötande var mycket bra, lätt att få tag på, arbetade snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2020-11-09

Susanne H skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Tobias visade huset vi köpte, svarade på alla frågor och återkopplade snabbt med de svar han inte kunde ge omedelbart. Detta gällde genom hela processen. Jag hade många frågor om huset och husköp generellt och jag kände mig aldrig dum som frågade. Även återkoppling efter tillträdet har varit tryggt och snabbt. Jag är mkt nöjd. Läs mer
  • 2020-11-07

Lars Gunnar R skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Duktig och kunnig. Mycket god och förtroendegivande information kring omständigheterna med att sälja hus!
    Bra råd och tips 24/7, ställer alltid upp oavsett tid och dag. Läs mer
  • 2020-10-21

Cosmin M skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Positive and good talker! He helped me a lot with my first house and do everything that is possible to be sure I understand everything. Very happy that I had him as a seller . Läs mer
  • 2020-10-04

Krum Kirilov B skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Robin was very quick and service-minded and I have felt his support to give us opportunity to buy our summer house, while at the same time negotiating well for the interst of the seller. All paperwork and organization was done very well. I plan to contact Robin if we need further support on the real estate market in Ulricehamn region. Läs mer
  • 2020-10-02

Isa Gunnel Irene B skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Har sålt en villa och det gick fort och smärtfritt tack vare Johan.
    Blev bra bemött och fick, så vitt jag kan bedöma, bra svar på mina funderingar. Läs mer
  • Robin L

2020-10-02

Robin L skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Köpt en bostad och sålt en bostad. Allt gick fort eftersom Johan är effektiv, tillmmötesgående och ärlig. Mycket bra genomfört från början till slut. Läs mer
  • 2020-10-02

Björn Ingemar N skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Trevlig. Kan området.möjligen lite stressad. Sammanfattning. Bra snubbe.jag har sålt mitt hus . Läs mer
  • 2020-09-25

Karl R skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Otroligt nöjd med Tobias som mäklare vid försäljning av mitt hus i Ulricehamn. Läs mer
  • 2020-09-20

Victoria H skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Har sålt en villa på 109kvm. Vi blev bemötta på ett mycket professionellt sätt och fick svar på de frågor som vi hade. Vi förväntade oss att få huset sålt och det fick vi. Tyvärr inte till det pris vi hoppats på men det var inte mäklarens fel.
    Vi är mycket nöjda med hans insats, trevliga bemötande och professionella arbetssätt. Läs mer
  • 2020-09-19

Christina A skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Lugn och saklig, behaglig framtoning. Läs mer
  • 2020-09-06

Ing-brith R skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi har sålt ett hus i Ulricehamn som ligger på ett attraktivt område. Vi blev bemötta på ett sätt där man känner sig riktigt välkommen. Eftersom han är en social och betrodd mäklare så har han många som vänder sig till honom och vill bli kontaktade när det dyker upp objekt. Så på detta sätt så behövde vi inte lägga ut det på sociala sidor. Så vi är väldigt nöjda och kommer att rekommendera Tobias Westman. Läs mer
  • 2020-09-02

David K skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Har sålt ett fritidshus

Glad och postivit, ger inga förhoppningar innan processen är igång eller under budgivning, vilket ger ett seriöst intryck.

Tänker mkt på att de skall bli bra för både säljare och köpare, inga oklarheter, allt tas upp till ytan i affären.

Gjorde en bra förtjänst i denna försäljning Läs mer
  • 2020-08-27

Karin J skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Sålde ett fritidshus med sjönära läge. Vår fastighetsmäklare kom och gjorde en värdering och skötte sedan hela logistiken kring försäljningen. Vi har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande vid alla kontakter och anser att våra förväntningar på alla sätt har uppfyllts till stort belåtande. Läs mer
  • 2020-08-16

Jörgen K skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Qqqwqweerrtyyuiiopppååååss det ghjkolpä Läs mer
  • 2020-07-26

Jonathan E skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Robin skötte allt mycket bra, inget som kan förbättras, vi köpte ett hus ute på landet. Vi har mött många mäklare men Robin har tveklöst varit den bäst bemötande. Läs mer
  • 2020-07-13

Frida B skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi hade Robin när vi köpte vårt hus 2018. Men redan nu i är 2020 valde vi att sälja och då använde vi oss av Robin igen. Han va suverän både för oss som köpare och säljare. Vilken underbar mäklare som gjorde att allt skulle bli så bra som möjligt. Rekommenderad till 110% Läs mer
  • 2020-07-12

Ann-charlott S skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Jag köpte ett hus. Ett projekt . Hur bra som helst. Läs mer
  • 2020-07-08

Martin C skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Bra personligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2020-07-06

Ragnhild C skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    En mycket glad o positiv person.
    Han verkar inte ge upp i första taget.
    Till slut fick vi sålt vår fastighet, kanske inte till det pris vi hade hoppats på, men vi känner oss trots det nöjda.
    Johan är en mäklare som vi skulle kunna
    rekommendera. Alltid trevlig och tillmötesgående. 😀👍 Läs mer
  • 2020-07-01

Micael R skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Köpte en stuga, trevlig bemötande o mäklaren löste dealen snabbt! Läs mer
  • 2020-06-30

Emma Camilla Clary L skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Jag har sålt ett hus med hjälp av Johan. Johan är en engagerad och erfaren mäklare. Jag kände tillit till honom genom hela processen. Johan tog sig tid att beskriva de olika delarna vid försäljningen så vi förstod allt. Johan är lätt att kommunicera med, svarade snabbt när man ringde eller sms:a oavsett vilken dag i veckan! Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-06-24

Björn C skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Har sålt en bostadsrätt. Fick ut det pris vi önskade och mäklaren har arbetat med försäljningen på ett bra och engagerat sätt.
    Bemötandet har varit väldigt bra. Läs mer
  • 2020-06-23

Kristina J skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Hjälpsam och proffesionell mäklare! Läs mer
  • 2020-06-22

Susanne S skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi är jättenöjda med Robin som mäklare när vi sålde vårt torp.
    Robin har lyssnat på våra önskemål och varit ett fantastiskt bra stöd i hela försäljningen.
    Vi har känt oss trygga med att Robin har koll på allt och vi har inte behövt tänka på något runt försäljningen vilket har varit otroligt skönt!
    Rekommenderar verkligen Robin till andra som vill sälja! Läs mer
  • 2020-06-21

Lennart B skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Fritidshus sålt. Fick 4,3 m sek mot förväntade 4,2 . Utgångspris 3,9.
    Snabbt och bra handlagt av TW Läs mer
  • 2020-06-20

Dan L skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Köpt sommarstuga.
    Blev bra bemött, ordnade ny tid för visning.
    Svarade snabbt på allt. Serviceinriktad.
    Ordnade allt snabbt och bra. Läs mer
  • 2020-06-20

Anna R skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Mycket trevliga och hjälpsama mäklare. Läs mer
  • Anita Von S

2020-06-15

Anita Von S skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Köpte ett renoveringsobjekt. Mäklare Robin var mycket bra, hjälpsam med visningen på alla sätt.
    Robin är trevlig, korrekt och ordnade allt på bästa vis. Gör gärna affär igen med Robin.
    Anitha von Schedvin Läs mer
  • 2020-06-10

Gorana R skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Vi har köpt ett hus, vi fick all hjälp och förklaringar från mäklaren. Vi fick ringa mäklaren för allt vi undrade. Tusen tack 💐 Läs mer
  • 2020-06-02

Jan B skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi har sålt vårat föräldrahem, en villa på Gunnarshill och Tobias har skött allt på ett mycket proffsigt sätt.
    Allt gick fantastiskt fort, såldes ett dygn efter visningen och vi fick mer än vi hoppats på. Läs mer
  • 2020-05-25

Ari S skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Robin hade ett upplägg för hur försäljningen skulle gå och den fungerade perfekt. Robin har varit väldigt bra i dialogen med oss och köparna vilket borgade för en smidig affär. Läs mer
  • 2020-05-13

Nora N skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Han är så jätte duktig mäklaren Läs mer
  • 2020-05-08

Mona Irene A skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Vi är väldigt belåtna med våran mäklare Johan han hade ett bra bemötande, trevlig, engagerad, hjälpsam, intresserad Och kunnig av försäljningen av våran sommarstuga. Han levde verkligen upp till våra förväntningar och vi hade fullt förtroende för honom. Läs mer
  • 2020-05-08

Sabrina B skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi har köpt ett bostad genom Tobias det gick smidigt och snabb.

Mäklare har bra bemötande.

Om jag skulle köpa igen då välja igen fastighets byrån. Läs mer
  • 2020-05-07

Helena W skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Jättebra att ha och göra med, svarar snabbt på frågor. Serviceminded! Läs mer
  • 2020-05-06

Malin S skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Han gjorde inte så mycket . Han var inte anlitad av oss . Läs mer
  • 2020-05-04

Thord E skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Upplevt Robin som kunnig och kompetent mäklare.
    Väldigt bemötande mot oss och mot köpare.
    Vi kan varmt rekommendera honom ! Läs mer
  • 2020-05-01

Åke F skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi är nöjda med försäljningen av vårt fritidshus. Läs mer
    2020-05-02 Arne W svarar Åke F
    Tack! Det har varit otroligt trevligt att få hjälpa Er att sälja Ert underbara fritidshus
  • 2020-04-16

Eva O skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Kunnig och trevlig mäklare. Trevligt bemötande på fastighetsbyrån också. Läs mer
  • 2020-04-15

Marie R skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Trevlig mäklare som visade villan vi nu flyttat in i. Har ingen stor erfarenhet av mäklare men det jag känner är att alla måste vara opartiska och när det strular med köpet så står vi som köpare på egen hand och måste lösa konflikter med säljarna. Jag hade önskat att Robin hade sagt till oss att verkligen syna huset noggrant. För vår egen skull. Nästa gång jag köper hus kommer jag flytta undan alla möbler och prylar som finns i hela huset för att vara på den säkra sidan på vad det är jag verkligen köper. Inte mäklarens fel att vi är missnöjda med säljarens information. Får ta det vidare med en jurist. Läs mer
  • Johanna L

2020-04-14

Johanna L skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Vi sålde vårt fritidshus med hjälp av Johan. Snabb och fin mäklartjänst med god kunskap och hög service. Vi rekommenderar Johan varmt och anlitar honom gärna igen. Läs mer
  • 2020-04-13

Joachim L skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    * Köpt ett hus på landet
    * Fick ett trevligt bemötande redan vid visning
    *Arne lever upp till våra förväntningar Läs mer
    2020-04-13 Arne W svarar Joachim L
    Tack Joakim👍 Hoppas Ni kommer trivas i Ert paradis!
  • 2020-04-11

Linus R skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Helt reko kille som svarade och skötte vårat husköp på ett bra sätt.
    Tack! Läs mer
  • 2020-04-09

Andreas M skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Sålt bostadsrätt och köpt hus.

Robin var med genom hela processen i båda affärerna och skötte det hela väldigt proffsigt. Rekommenderas varmt. Robin är lugn, trygg, förtroendeingivande, trevlig och kunnig. Läs mer
  • 2020-04-08

Karin Ulrika L skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Johan hjälpte mig att sälja mitt parhus. Det märks att han har stor erfarenhet och kunskap. Det är lätt att få tag på honom och han är positiv. Det som drar ned betyget något är att han pratar fort och verkar ha bråttom. Då kan det vara svårt att hänga med, slappna av och tänka ut vad man ska fråga. Särskilt när man är ovan vid denna bransch😜 Läs mer
  • 2020-04-07

Simon S skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Vi har fått hjälp med att sälja vår villa.
    Johan visar ett proffsigt intryck, och gav oss modet att verkligen sälja vår villa, som vi under många år hoppats kunna göra.
    Vi har länge tvekat, då vi känt att allt måste vara perfekt innan vi kunnat sätta ut villan till försäljning.
    Johan gav oss modet att sälja utan att allt var perfekt.
    En uppskattad egenskap hos Johan var att han var noga med att vi skulle vara ärliga med de brister som vi kände till, och att om vi var öppna med dessa så skulle vi kunna sälja utan att ha dåligt samvete.
    Hälsningar Simon och Lillemor. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte