Fastighetsbyrån Tranemo

Fastighetsbyrån Tranemo

Här i Tranemo har du den vackra Tranemosjön, närhet till all service du kan tänkas behöva och ett rikt näringsliv. Här bor 3000 invånare på centralorten och hela området runt Tranemo erbjuder massor av fina boendemöjligheter.

Vi på Fastighetsbyrån har koll på var det passar dig bäst att bo. Om du är påväg att flytta hit eller härifrån lovar vi att du får en trygg affär med oss. Vi är noggranna, affärsmässiga och engagerade, och skräddarsyr varje affär efter kundens behov. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 591 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tranemo 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2022-06-03 Verifierad kund
    Allting kändes bra, Han va påläst, var det något jag fråga som han inte hade koll på så tog han reda på det och återkom med ett svar.
    Allting flöt på och kändes smidigt
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Dalum
    2022-06-03 Verifierad kund
    Bra! Alltid uppkopplad, 100% koll på läget!
    2022-05-26 Verifierad kund
    Robin är en duktig lyssnare och är bra på att tala om vad som gäller.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    2022-05-14 Verifierad kund
    Han är trevlig, gjorde affären smidig.
    • Trädet
    2022-05-06 Verifierad kund
    Han är vänlig trevlig och hjälpsam
    2022-05-02 Verifierad kund
    Trevlig och lugn bemötande, snabb återkoppling. Nöjd med allt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2022-04-27 Verifierad kund
    Mycket professionell. Stor tillgänglighet, även på helger. Bra löpande återkoppling.
    Vi har erfarenhet från tidigare fastighetsaffärer med andra mäklare som fungerat bra. Därför var våra förväntningar på Robin mycket stora. Han uppfyllde våra förväntningar till 100%.
  • köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Marbäck
    2022-04-22 Verifierad kund
    Robin har varit genomgående trevlig och behållit ett gott humör trots motgångar.
    Vi är genomgående nöjda.
    Trots att affären inte är genomförd helt och hållet.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Tack vore Robins proffsiga och lugna bemötande har vi känns oss trygga genom hela försäljningsprocessen. Detta är andra gången vi anlitar Robin i fastighetsaffärer och han är vår självklara val i framtiden.
    2022-04-01 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda.Johan var trevlig att ha på sig.Arbetar professionellt.Vi kommer rekommendera honom till varann kompisar.Bra jobbat Johan!
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2022-03-29 Verifierad kund
    Tycker det gick fort smidigt och bra. Artig trevligt bemötande och mycket hjälpsam. Vi är nöjda och tacksamma😀
  • Lars-Eric A
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    2022-03-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Kan sitt yrke.
    2022-02-15 Verifierad kund
    Bra bemötande och informativ, ej påträngande
    2022-02-12 Verifierad kund
    Raka svar utan inlindning förklarar tydligt vad som gäller.
    2022-02-12 Verifierad kund
    God lokalkännedom.
    Bra bemötande.
    2022-01-24 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb affär men känns lite tidigt att ge ett omdöme då allt inte är avslutat än. Handpenning har inte betalats ut och överlämning av huset har inte skett, inte heller betalning av slutsumma eller deklaration
    2022-01-24 Verifierad kund
    "Tänk om du kunde vara som Tobias - lite mer konstruktiv, lite mer handlingskraftig..."
    Så sa min sambo när vi var mitt upp i försöken att sälja mitt föräldrahem och någonstans...ja, jag är den förste att instämma. Tobias Westman var genom hela affären en suverän motor som aldrig slirade eller hackade i uppförsbackarna - och det ska ni veta, det kan finnas gott om uppförsbackar, isfläckar och bananskal i en process som denna, med ett hus som förvisso hade sin charm och sitt läge men också sina skavanker.
    Från första början hittade mäklare Westman en passande ton i presentationen - ett sakligt anslag som inte förskönade i onödan - och fyllde på med ett bildmaterial som beskrev fastigheten på ett lika nyanserat som gott vis. Han lockade många intressenter. Några försvann, andra kom med synpunkter, bud presenterades, banker som nyss gett lånelöfte sa blankt nej...ja, ni vet. Det var som en berg- och dalbana. Hela tiden höll Tobias oss informerade, sökte efter lösningar och till slut drev han igenom ett avslut.
    Om jag får ge er ett råd.
    Om ni ska sälja ett hus, slå Tobias en signal.
    • Ambjörnarp
    2022-01-21 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda 👍😀
    Saklig, kunnig och informativ.
    Rekommenderas.
    2022-01-21 Verifierad kund
    Inget att klaga på allt gick snabbt och bra
    2022-01-19 Verifierad kund
    Bra bemötande , kunnig om marknaden, snabb och smidig affär gjord.
  • skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    2022-01-17 Spontant omdöme
    En okej mäklare men ingen wow-faktor som många beskriver, väldigt svår o få tag på vid x antal objekt samt väldigt stressad de gånger man fick tag på honom.
    Stressat husköp, inget vidare intresse.
    Var ej informativ vilket hade uppskattas vid första husköpet.
    Trevlig när man väl möttes, men ovan nämnt kvarstår, detta då han uppfattades som väldigt överbelastad o stressad.
    De var inte jätte med på noterna när vi ville ta dit besiktning, då allt skulle va problemfritt men är tacksam idag att vi gjorde det oavsett.
    2022-01-17 Verifierad kund
    Hej,

Bemötandet var mycket bra och man kände sig trygg. Han visade kunskap och noggrannhet i sin yrke.

Konkret, vaken och trevlig.

mvh
    Soheila och Reza
    2022-01-06 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare som hjälper till med allt man behöver för hjälp.
    2022-01-05 Verifierad kund
    Jo tack det va väldigt smidigt och sakligt så nöjd det bemötandet!
    2021-12-22 Verifierad kund
    Han är kunnig , vi har fått mycket hjälp och råd av honom , jag kan rekommendera som mäklare , trevligt bemötande.
  • Annelie F
    2021-12-22 Verifierad kund
    Bra inga konstigheter hade noga förväntningar
    2021-12-22 Verifierad kund
    Rekommenderar Robin starkt, lätt att ha och göra med, proffisionell, och jobbar snabbt utan krångel 👍😊
    • Tvärred
    2021-12-22 Verifierad kund
    Alltid tillmötesgående och kunnig. Väntar för tillfället på en nyvärdering efter renovering på huset.
    2021-12-22 Verifierad kund
    En utomordentligt duktig/trevlig/lugn/kunnig mäklare.
    2021-12-22 Verifierad kund
    En bra mäklare med ett professionellt bemötande och ärliga svar och raka direktiv. Han är trevlig och hjälpsam och finns till mötesgående när man behöver honom.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Robin överträffade alla eventuella förväntningar från start till mål. Han ingav en stor portion trygghet medan han guidade oss professionellt, lugnt och noggrant genom hela affären. Det som vi uppfattat som ett stort och omfattande projekt med försäljningen blev plötsligt väldigt lätt när Robin drog i trådarna och hade järnkoll på varenda detalj. Han var alltid tillgänglig, flexibel inför önskemål och återkopplade ständigt för att försäkra sig om att vi var med på utvecklingen. Jag är svårimponerad men av 5 möjliga poäng skulle jag ändå vilja ge solklara 10!
    • Marbäck
    2021-12-22 Verifierad kund
    Han svarade på alla frågor vi hade, han va lagom närvarande genom att finnas nära men inte va påträngande under visning. Väldigt trevlig och lätt att ha och göra med 👌
  • Ingemar J
    2021-12-22 Verifierad kund
    Robin agerade hela tiden på ett ärligt och professionellt sätt, vi har inget att klaga på och kan bara ge honom våra bästa rekommendationer.
  • köpte en tomt med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-12-22 Verifierad kund
    Bra och seriös mäklare, har inget att klaga över
    • Limmared
    2021-12-18 Verifierad kund
    mkt nöjd vad det gäller försäljningen av huset, fick alt information och råd vad det gäller försäljningen av huset, har rekommenderat honom till andra säljare
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Vegby
    2021-12-10 Verifierad kund
    Jag vill bara ősa beröm över Tobias Westman.
    2021-12-10 Verifierad kund
    Min mäklare är noggrann och gör bra visning. Jag var jätteglad att träffade en sån här Mäklaren som behandlade fint. Tack ☺️
    • Röshult
    2021-12-10 Verifierad kund
    Tobias var jätte trevlig person. Svarade på alla frågor vi hade och var tillgänglig. Väldigt bra mäklare! Vi är nöjda!
    2021-12-03 Verifierad kund
    En reco kille ja rekommenderar!
    2021-12-02 Verifierad kund
    Svarade durekt på de frågor han kunde, annars bad han att få återkomma, vilket han gjorde.
    Kunnig

Helnöjda!
  • Silvia G
    • Dalstorp
    2021-11-29 Verifierad kund
    Robin e en underbar mäklare.
    Hans bemötande e underbar.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling på frågor. Lyssnade på våra önskemål och kom gemensamt fram till vad som kunde bli bäst. Blev en snabb och smidig försäljning.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Han är hjälpsam, snabb och duktig på sitt jobb!
    2021-11-20 Verifierad kund
    Johan har varit mycket tillmötesgående.
    Han har levt upp till mina förväntningar.
    Johan har gjort så gott Han kunde med försäljningen.
    2021-11-20 Verifierad kund
    Jättesmidig försäljning.
    Bra kontakt med mäklare. Trevligt bemötande. Inlyssnande och förstående.
    • Gällstad
    proffesionellt och trevligt bemötande
    mäklaren har levt upp till alla mina förväntningar.
    2021-11-18 Verifierad kund
    Bra bemött med flera möten innan husförsäljningen. Husförsäljningen gick över förväntan och Johan gjorde ett bra jobb. Vi är nöjda med honom.
    • Dalstorp
    Hej
    Robin Ljungviken var så trevlig mot oss när vi skulle sälja huset, han var tålmodig och gav oss allt information som vi behövde. Processen blev smärtfritt och trevligt.

Vi rekommenderar starkt fastighetsbyrån Ulricehamn.

Sheila & Robin Svensson
    2021-11-18 Verifierad kund
    Johan är trevlig och utstrålar självsäkerhet på ett positivt sätt !
    Försäljningen av vårt hus gick över förväntan och det blev ett bra slutresultat !