Fastighetsbyrån Tranemo

Fastighetsbyrån Tranemo

Här i Tranemo har du den vackra Tranemosjön, närhet till all service du kan tänkas behöva och ett rikt näringsliv. Här bor 3000 invånare på centralorten och hela området runt Tranemo erbjuder massor av fina boendemöjligheter.

Vi på Fastighetsbyrån har koll på var det passar dig bäst att bo. Om du är påväg att flytta hit eller härifrån lovar vi att du får en trygg affär med oss. Vi är noggranna, affärsmässiga och engagerade, och skräddarsyr varje affär efter kundens behov. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 486 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tranemo 2

• Carolina P
    • Dalum
    2021-06-11
    Trevlig och professionell mäklare. Vi är mycket nöjda.
    2021-06-10
    Johan har varit jättebra, jag kan inte klaga på något. Trevlig bemötande och bra information.
    Mvh Karl-Åke.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-06-05
    Vi har fått all service vi har förväntat oss. Han får fem ”hus” av fem möjliga.
    2021-06-05
    Vi är väldigt nöjda med Robin. De frågor och önskemål vi haft har vi fått snabba och bra svar på.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Trädet
    2021-06-04
    Sålt fritidshus.haft kontakt med Tobias tidigare vid husköp. Tobias är trevlig och professionell i sin yrkesroll och lever upp till förväntningarna. En mäklare man kan tipsa andra personer som vill köpa eller sälja en fastighet.
    • Uddebo
    2021-06-04
    Köpt hus, inget krångel utan rak och tydlig. Han är snabb men trevlig.
    • Grimsås
    2021-06-02
    Köpt hus och ska nu sälja befintliga huset med johan, engagerad bra mäklare
    2021-06-02
    Johan hjälpte mig att sälja mitt hus. Under hela tiden han var alltid tillgänglig, hjälpsam, tydlig och professionell.
    Jag stod inför ett val av tre mäklare. Men han kunde försäkra mig om att han skulle göra ett bra jobb och han gjorde det!
    Jag var väldigt glad att jag samarbetade med honom och alla ytterligare inköp/försäljningar kommer att riktas till honom.
  • köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Kölingared
    2021-05-27
    Köpt ett fritidshus. Otroligt tillmötesgående, trevlig, svarade på alla frågor, fixade besiktningsman åt oss, lätt att få tag på, tydlig och ärlig. Vi har litat på Robin och känt förtroende!
    2021-05-27
    Köpt på fiskebacken.Allt har funkat bra Robin har varit hjälpsam och engagerad.
    2021-05-27
    Köpt bostadsrätt, har hela tiden blivit bra bemötta och informerade, utan att han är påträngande eller envis.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Kölingared
    2021-05-27
    Har både köpt och sålt hus genom samma mäklare. Har blivit professionellt bemött och känt mig trygg genom hela processen.
    2021-05-27
    Har köpt en nyproduktion i Fiskebacken utav Robin, bra och trevligt bemötande, hade dock inte jättemycket kontakt förutom lite papperskrivning, men är nöjd i det stora hela.
  • skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-05-26
    Mycket trevligt bemötande och snabb värdering av vårt fritidshus.
    Tack Julia! Önskar er en solig sommar i ert smultronställe. Tobias Westman
    2021-05-24
    Köpte via johan!

Toppen mäklare med allas intresse i fokus
    2021-05-24
    Sålt ett hus och köpt ett nytt.tycker att Johan är en bra mäklare,lätt att få tag på och hjälpsam.hans bemötande är bara positivt,lyssnar och tar sig tid samt ger bra råd.har inget att klaga på. Glad o positivt jämt . Mvh Carina
    2021-05-23
    Vårt husköp var klart på 5 dagar
    Vi blev seriöst bemötta o våra förväntningar införlivades! Mvh margareta
  • Hacke G
    2021-05-22
    Lugn sansad, låter kunden ta sin tid
    2021-05-21
    Vi fick hjälp av Robin att hitta ett fint parhus i centrala Ulricehamn, precis vad vi letade efter. Vi är inte från stan och dessutom är det vårt första bostadsköp och Robin hjälpte oss genom processen så att vi kände oss trygga och nöjda med alla val. Han berättade lite om de olika områdena i kommunen så att vi fick en bra helhetsbild. Robin svarar snabbt på mejl och telefonsamtal och har alltid bra och hjälpsamma svar. Vi är supernöjda!
    2021-05-21
    Väldigt trevlig och löser frågetecken men intrycket är oftast väldigt stressat. När det är det största köpet man gör i livet kan det ibland behövas en känsla av att mäklaren tar sig tid vilket ibland har saknats.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-05-21
    Jag köpte en lägenhet. Jag blev väldigt gott bemötta av mäklaren.
    2021-05-21
    Jag har köpt en villa, mäklare har varit mycket hjälpsamt och professionell.
    Han är bästa mäklare!
    Jag rekommenderar detta mäklare.
    2021-05-21
    Har köpt ett hus och vi blev trevligt bemötta av Johan
    2021-05-20
    Köpt en liten billig lägenhet till vår son, Stefan.
    Mycket trevlig, noga och korrekt på ett avslappnat sätt.
    • Timmele
    Vi sålt vår villa.
    Mäklaren har visat stort intresse för att sälja vårt hus och verkligen underlättat för att göra en bra och smidig affär.
    Att vi sedan fick mycket mer än vad vi hade förväntat oss för huset ger ytterligare pluspoäng!
    Riktigt kul att det blev så bra försäljning, och tack för bra samarbete. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Mvh Tobias Tobias Westman
    2021-05-04
    Fick hjälp med att sälja huset av Johan. Gick snabbt och fick ut bra pris. Ska man sälja i Tranemo/ limmared så är det han som gäller då han har kunskap om trakten och kunderna.
    2021-05-04
    Robin har varit närvarande under ett bostadsköp som tagit drygt 10 månader. Han har varit tillgänglig vid frågor, varit en bra förmedlare mellan köpare och säljare. Allt som allt har han skött detta felfritt och levt upp till förväntningarna.
    • Timmele
    2021-05-04
    Väldig tillmötesgående, kunnig .
    Allt bra , vi är mycket nöjda !!
    Tack för fina omdömet, Karl-Johan! Kul att få göra affär med er igen. Ha de gott, och njut framöver av livet på landet. Mvh Tobias Tobias Westman
    2021-05-03
    Har köpt en villa, mäklare har varit mycket hjälpsamt och professionell.
    Jag rekommenderar detta mäklare.
    2021-04-30
    Robin var proffsig och fick vårt husköp att kännas smidigt. Mycket nöjd!
    2021-04-30
    Saklig och tydlig inget oväsentligt lull lull. Uppskattar det.
    2021-04-08
    Vi har köpt ett nytt hus med Johan som mäklare. Allt har gått bra. Bra info om var vi var under hela resan vi är jätte nöjda med Johans hjälp i vår hus affär. Stabil och bra mäklare. Mvh Mikael och Lena Carlbergh
    2021-04-08
    Har köpt ett hus med Johan som mäklare. Mycket kunnig och tillmötesgående. Tack för ett bra jobb Johan
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-04-08
    Vi har sålt vår bostad och allt har gått hur smidigt som helst. Robin är engagerad och fantastisk på alla sätt - återkopplar under hela processen.

Vi skulle alltid välja Robin , även framöver och har redan rekommenderat honom som mäklare till flera.
    • Vegby
    2021-04-06
    Har sålt vår stuga.

Vi var helnöjd med Robin, bra kontakt, trevligt bemötande, och engagerad.

tack!
    • Gällstad
    2021-04-05
    Vi såle vårt hus.
    Han bemötte oss på ett trevligt sätt och var alltid tillgänglig för våra frågor.
    Tobias levde upp alla våra förväntningar.
    Vi är väldigt nöjda med vår försäljning.
    Tack Vahid! Det har varit väldig kul att samarbeta mer er. Tack för förtroendet. Tobias Westman
    2021-03-23
    Har köpt ett litet hus på 91 kvm som jag själv hittade genom ägaren ! Men dem hade redan kontaktat Johan så han har hjälp oss pyttelite genom affären! Jag har alltid blivit bra bemött av Johan. Johan är en fantastisk mäklare men undrar lite ( många i byn som undrar o det pratas ) varför dom flesta av hans fastigheter sälj på kommande . Jag har mitt fina lilla hus så jag är nöjd !
    • Dalum
    2021-03-14
    Sålt en villa i Dalum. Jag blev väldigt bra bemött. Han överträffade mina förväntningar och priset på bostaden blev jag nöjd med. På hela taget en bra affär
    Tackar för förtroendet, och trevligt bemötande genom hela processen! Mvh Tobias Tobias Westman
    • Torsbo
    2021-03-06
    Pålitlig,enkel,.Bra på alla sätt.
    • Grimsås
    2021-03-05
    Vi hade tänk sälja huset o köpa en lägenhet.Johan var hoss oss en fredag för att titta på huset o sätta huset till salu.Sen på tisdag hade vi köpt en lägenhet.På fredag ringde han o berättade att huset var såld.Allt på en vecka.Han gjorde verkligen ett bra jobb.Äffärena gick över förväntan.
    2021-03-04
    Har köpt en villa..
    Allt har fungerat på ett tillfredsställande sätt.
  • Ahmed Y
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    2021-02-24
    Bra mäklare som förstår behovet man vill åt!
    2021-02-15
    Jag köpte en villa av Robin och blev bemött på ett mycket bra och professionellt sätt. Han var påläst, kunnig och väldigt trevlig.
    Han får 10 av 10 möjliga poäng!
    2021-02-08
    Johan är väldigt professionell och snäll. Tack för allt Johan!
    2021-02-08
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Robin har varit tillmötesgående på alla tänkbara sätt mycket bra !
    • Länghem
    2021-02-05
    Johan tog hand om försäljningen av mitt hus på ett sätt som jag var nöjd med.
  • Claudia Elisabeth B
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    2021-02-05
    Bra mäklare som har är mycket på läst om sina objekt..
    Fantastisk service ..Kan varmt rekommendera Johan
    • Dalstorp
    2021-02-05
    Han stressade affären och va mer intresserad av att bara bli av med det. Svår att nå i telefonen. Fick jaga honom ofta för att få svar
    2021-02-03
    Jag har sålt ett hus och hade förväntningar att få hjälp av min mäklare med allt det praktiska runt det. Jahan hjälpe mig på bästa sätt att få huset sålt och ett snabbt avslut på affären
    • Länghem
    2021-02-01
    Har sålt en villa en plans med källare o garage byggår 1973. Blev mycket trevligt bemött av Robin. Mina förväntningar har blivit över vad jag kunde tänka mig tack vare Robins vägledning. Jag är väldigt nöjd med honom trevlig ödmjuk kille. Rekommenderar honom gärna till andra säljare/köpare i bekantskapskretsen.