Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tranemo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tranemo

Fastighetsbyrån Tranemo

Storgatan 15, 514 33 Tranemo — Visa karta

Här i Tranemo har du den vackra Tranemosjön, närhet till all service du kan tänkas behöva och ett rikt näringsliv. Här bor 3000 invånare på centralorten och hela området runt Tranemo erbjuder massor av fina boendemöjligheter.

Vi på Fastighetsbyrån har koll på var det passar dig bäst att bo. Om du är påväg att flytta hit eller härifrån lovar vi att du får en trygg affär med oss. Vi är noggranna, affärsmässiga och engagerade, och skräddarsyr varje affär efter kundens behov. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 254 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tranemo

• 2019-03-23

Robert N skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Mäklaren var kompetent, och tillvaratog våra intressen. Läs mer
  • 2019-03-11

Malin E skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Köpt bostad och sålt bostad. Bra utfört jobb! Rekommenderas av oss till andra! Läs mer
  • 2019-03-07

Margaretha Fredsdotter F skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Hej,
    Har både köpt och sålt stugan i Udda med Johan! Mycket bra!
    Hälsningar Maggan Läs mer
  • 2019-03-04

Gunnar L skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Mycket trevlig, saklig och framförallt kunnig. Smidig affär. Läs mer
  • 2019-03-04

Alexandra F skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Var vårt första husköp vilket självklart är lite nervöst men hade man någon fråga så kunde man lätt höra av sig till Robin som förklarade på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-03-03

Åsa Pernilla Theresa M skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Sålt ett fritidshus. Johan har ett mycket bra bemötande och god kännedom om området. Jag är väldigt nöjd med Johan som mäklare och rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • 2019-03-03

Lisa G skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Superbra hjälp och allt har varit jättesmidigt. Bara positivt att säga om Robin. Läs mer

Bo B skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Sålt en villa i tätort
    Bemötandet av mäklaren är klanderfritt och mäklaren inger ett tryggt förtroende.

Kan rekommenderas Läs mer

Annie P skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Jag köpte en vilka i trädet för 4 månader sedan och träffade Robin Ljungviken , han var trevligt ! Läs mer

Mehran M skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Såld bostad villa. Bemöt bra. Stämde inte vad jag hade blivit lovat. Mäklaren hade inte bra koll på marknaden. Läs mer

Jan N skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Rak, tydlig står vid sitt ord. Läs mer
  • Karl H

2019-03-02

Karl H skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Efer att min far gick bort så fanns det ett behov att sälja pappas bostad, eftersom jag själv bor utomlands. Johan hjälpte mej igenom hela processen, och vi fick bostaden såld snabbt och enkelt. Han tog hand om det hela åt mej, eftersom jag hade begränsad chans att ta hand om mycket själv.

Johan var väldigt professionell och förklarade allt i ord som en lekman som jag enkelt junde förstå. Han visade vilka saker som fanns att tänka på och som borde hållas i åtanke.

Johan ordnade med fotograf som tog fantasticka bilder och video som visade fastigheten ifrån sin bästa sida.

Vi fick en snabb försäljning ordnad och är väldigt nöjda med resultatet. Att vara den som säljer, då vill man alltid få ut det bästa priset man kan, alltid pusha lite mera. Johan var ypperlig på att ge dom rätta förutsättningarna, men också en rättvis prisbild till mej som säljer en fastighet. Mycket viktigt, för annars blir det lätt att känna att man inte har fått ut det man önskar.

Johan gjorde hela upplevelsen att kännas enkel, smidig och snabb. Exakt vad man önskar när man behöver sälja en fastighet.

Jag kommer alltid att sakna huset, platsen som jag växte upp i, trädgården och alla minnen som man har när man går runt i ett hus. Men tack vare Johan så vet jag nu också att dom som har köpt fastigheten kommer att ta hand om den på ett sätt jag inte skulle kunna göra ifrån utlandet. För mej var det en väldigt viktig del i processen.

Tack Johan. Läs mer

Ahmed A skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    bra mäklare och jag fick bra hjälp , han hjälpa mig mycke ,bra på förklaring ,visa alla info
    jag nöd
    mvh
    jag nöd
    mvh Läs mer

Lennart M skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Tobias har sålt vår sommarstuga och gjort detta på ett proffsigt och tillfredställande sätt.
    Hans uppskattade fsg pris nåddes med råge.
    jag är mycket nöjd med hans resultat.

Lennart Läs mer

Eva T skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Har sålt en villa i Tranemo och Johan Karlsson var mäklaren som hjälpte till med detta. Johan är effektiv, duktig och trevlig och försäljningen genomfördes snabbt, innan visning fick jag ett bud jag var nöjd med. Jag är nöjd med all hjälp inkl deklaration. Eva Tengklint Läs mer
  • Haris T

2019-03-02

Haris T skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Jag köpte mitt första bostad med hjälp av Robin. Jag är ganska nöjd han gjorde ett bra jobb Läs mer
  • 2019-03-01

Gunnar A skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Sålt villa.

Korrekt bemötande.

Mäklaren bedömning av utgångspriset höll inte såldes under.

Förväntningar infriades kan man säga, villan såldes.

Arne Westman kan jag framhålla honom till såväl säljare
    som köpare av fastigheter. Läs mer
  • Theres P

2019-03-01

Theres P skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Även om han emellanåt känns lite stressad i samtalen rekommenderar jag honom varmt. Otroligt trevlig och skicklig. Känns trygg att ha som mäklare. Läs mer

Zeljko G skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Allt är okej!!! Jag har köpt hus. Läs mer

Emma G skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Tydlig bra information och återkoppling. Lättsam och kunnig. Läs mer

Per L skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Sålt villa i Trädet
    Lite mer betalt än jag trodde
    I övrigt helt OK Läs mer
  • Mattias H

2019-02-28

Mattias H skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Robin var mäklaren jag valde för att sälja min fastighet. Hans kunannde och trevliga sätt fälde avgörandet. Det var inte det billigaste alternative, men i slutändan så tjänade jag på att välja honom då den lokala förankringen och kännedomen om marknaden var störst hos honom. Läs mer

Peter O skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Mycket kunnig och seriös.Väldigt trevlig och lättsam också.Bra på att uppdatera säljaren från start till slutet av affären.Jag är mkt nöjd med Arne och hans team Läs mer

Conny M skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi har köpt och sålt hus med Robin som mäklare.
    I denna process är Robin ett bra bollplank nåbar engagerad och personlig.
    Utan detta stöd klarar man sig inte igenom alla dessa beslut och åtaganden.
    Man gör inte detta så ofta.
    Så vi har uppskattat Robin. Läs mer

Mervi Annikki B skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Köpt en liten gård och samtidigt sålt vår villa. Bra kontakt med Johan . Rak och tydlig kommunikation . Lätt och effektiv Läs mer
  • Niklas S

2019-02-23

Niklas S skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi har varit på många visningar under ett antal år. Gissar på 6-8 st med Tobias. Sista gången när vi köpte hus som han mäklade, bemötte han oss som det var första gången. Fixade återvinning bara för oss. Läs mer
  • 2019-02-22

Annika L skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Hej, har köpt en fastighet i Hulu med adress Tvärreds Skog 109. Hela affären avlöpte utan några tveksamheter. Mäklaren Tobias Westman gjorde så att hela husaffären blev en positiv upplevelse och med stor proffsighet. Kan med glädje rekommendera honom vidare. Med vänlig hälsning, Annika & Kent Läs mer
  • 2019-02-22

Ulrika B skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Sålt min bostadsrätt med hjälp av Tobias. Vid värderingen av min bostadsrätt gick han igenom hur det går till väga vid en försäljning. Förklarade lättfattligt, inga frågor va dumma. Hela försäljningen fixade han så jag slapp att ha en stor visning, vilket jag verkligen uppskattade!
    Han ingav förtroende direkt och har så varit under hela processen hittills!
    Han är alltid tillgänglig, kan han inte svara när man ringer, skriver han ett sms att han återkommer.
    Har hela tiden känt mig i högsta grad känt mig delaktig pga den info jag fått. Det har känts tryggt.
    Sen är han otroligt trevlig och tillmötesgående, och har en fantastisk social kompetens vilket gör det där ” lilla” extra som gör att det känns som om han verkligen bryr sig om en och vill att man ska va nöjd! Läs mer

Gösta H skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Sålt bostadsrätt. Tobias är klar och tydlig, känner marknaden och har glimten i ögat.
    Är helt ok och jag hittar inget speciellt som han kan förbättra. Läs mer

Joakim Å skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Kanon bra rätt igenom!
    Bra proffsigt och enkelt mot båda parter. Läs mer

Anders L skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Sålt hus. Mäklaren helt proffsig. Trevligt bemött. Mycket bra med allt Läs mer
  • 2019-02-18

Mats H skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Köpt Bostad.
    Blev bemött professionellt och personligt.
    Levde upp till mina förväntningar!

Jag har inget att tillägga, allt var smidigt och enkelt. Läs mer
  • Anki A

2019-02-15

Anki A skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Bör ta mer kontakt med sina kunder å inte be dem ringa honom Läs mer
  • 2019-02-14

Niklas C skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Fastighetsbyrån sålde mitt hus i Ulricehamn och allt gick väldigt smidigt. Kunnig mäklare som ger bra support och kan förklara alla steg i processen. Läs mer
  • 2019-02-13

Cecilia M skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Smidig försäljning av villa och proffsigt bemötande. Nöjda med vårt val av Mäklare. Har bra kontaktnät och god kunskap om marknaden . Läs mer
    2019-02-13 Arne W svarar Cecilia M
    Tack Cecilia! Det har varit mycket trevligt att få hjälpa till med försäljningen av Ert fina hus. Lycka till i Ert nya hem!
  • 2019-02-07

Stefan E skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Rak i kommunikationen och snabba ryck Läs mer
    2019-02-21 Tobias W svarar Stefan E
    Hej Stefan ! Tack för trevlig affär, hoppas du kommer trivas bra på Villagatan. Vi hörs och ses framöver.
  • Helga J

2019-02-03

Helga J skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Hej jag har köpt nyligen hus av Arne westman och jag är nöjd med hans bemötande och hans uppdrag som mäklare Mvh Helga jonsdottir på torgvägen 6 Läs mer
  • 2019-01-28

Karin K skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi har sålt en villa.
    Tobias är en väldigt lyhörd och ärlig mäklare. Vi kände oss proffsigt bemötta. Han kom med många goda råd men lät oss i slutändan ändå få ta egna beslut.
    Vi hade inga direkta förväntningar innan men är väldigt nöjda med vårat samarbete och kommer gärna att rekommendera honom till våra vänner och bekanta. Läs mer
    2019-02-21 Tobias W svarar Karin K
    Tack för de fina orden! Det var en riktigt trevlig försäljning och kul att det blev så bra köpare också.
  • 2019-01-18

Towe A skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Köpt en villa.
    Snabb o bra kontakt med mäklaren. Mycket hjälpsam. Läs mer
  • Karl P

2019-01-18

Karl P skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Har nyligen köpt ett hus och även sålt en lägenhet, med hjälp utav Robin. Kan bestämt påstå att jag inte kunde få bättre bemötande eller service. Läs mer
  • Martin A

2018-12-21

Martin A skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi har både sålt och köpt bostad inom loppet av en månad. Robin har varit tillgänglig och svarat snabbt på både telefon och mail samt alltid ringt tillbaka om något varit oklart. Vi har blivit bra bemötta och Robin har från första början gett ett professionellt intryck och bemötande. Läs mer
  • 2018-12-07

Patrik J skrev om Fastighetsbyrån Tranemo
    Köpt en villa på mindre ort. Helt ok bemötande. Läs mer
  • Monica F

2018-12-05

Monica F skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Jag har fått hjälp att sälja mitt barndomshem, ett steg som var väldigt stort för mej att ta. Robin har ett professionellt och personligt bemötande, jag har fått möjlighet att ställa alla frågor. Ingen fråga för liten för att besvaras. Det har varit lätt att få tag på Robin, antingen på telefon eller på mail. Han har hållit mej uppdaterad om nästa steg i processen. Det är lätt att säga: Jag rekommenderar Robin Ljungviken som mäklare när man ska sälja sin fastighet. Läs mer
  • 2018-12-03

Elisabeth H skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Bostadsrätt.Mycket bra bemötande. Är mycket nöjd. Allt gick smidigt och lätt. Toppenbra. Läs mer
  • 2018-11-28

Josephine W skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Har köpt småhus. Trevligt bemötande, men dåligt med info vad man som köpare ska tänka på. Läs mer
  • 2018-11-24

Kristina S skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Johan har sålt min villa och tipsat om ett nytt boende. Både mitt hus och mitt nya hus såldes och köptes direkt mellan säljare/köpare utan visning.

Johan har skött sig proffsigt och korrekt och är en trevlig mäklare.
    Enda störmingen är att han varit väldigt svår att få tag i på telefon och vi har ringt om varandra många gånger
    Betyg på Johan blir väl godkänd

Mvh Kristina Söderling Läs mer
  • Anki A

2018-11-21

Anki A skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Bra, omtänksam, svarar snabbt i alla lägen, man känner att han bryr sig ! Läs mer
  • 2018-11-19

Lars K skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Har både köpt en villa och sålt vår egen villa under loppet av 3 veckor. Tobias är väldigt tillmötesgående, svarar och agerar snabbt när det behövs. Läs mer
  • 2018-11-19

Märta P skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Snabba svar, välinformerad, inget som helst problem med någonting i samband med köpet av en villa. Läs mer
  • 2018-10-30

Moussa H skrev om Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    Hej,
    För mer en månad sedan köpte vi ett hus i Tranemo. Vi har anlitat en väl kunnig, trevlig och väl bemöt mäklaren ”Johan Karlsson” som hjälpte oss att nå den trevliga slutet. För nästan mer en ett år sedan letade vi efter ett köpa ett hus i Tranemo, där träffade vi Johan. Sen dess märkte vi att han är en jätte kunnig o expert mäklare. Vi får alla sanninga info o rätt beskrivning om varje hus vi tittade på under visningen. Till och med han inspirerade min åtta årig dotter att bli mäklare när hon blir stor. Han är tills nu tillgänglig vid varje fråga som behöver förklaring.
    Han förklarade allt som berör köpekontraktet,...mm.
    Till slut, vi är väldigt nöjda.
    Vi önskar honom och eran byrån all lycka. Läs mer

Storgatan 15, 514 33 Tranemo