23 rekommendationer

Peter Olsson
en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22
753 80 Uppsala — Visa karta

Vad tror Peter att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 23 kunder tycker om Peter Olsson

• Malin E
    Malin E skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Anlitat Peter vid flera tillfällen och har varit väldigt nöjd!
    Trevligt bemötande och presenterar en tydlig försäljningsplan vid försäljning.
    Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Från början ett proffsigt och bekvämt möte som bestod under hela vår tid försäljningen fortgick. Läs mer
    2017-12-15 Peter O svarar Håkan B
    Hej Håkan,

Tack för de värmande orden och vad kul att ni är nöjda med mitt arbete.

• Peyman R
    Peyman R skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter Olsson har varit mycket professionell och lagt upp en klar och tydlig försäljningsplan i samband med försäljningen vilket resulterade i en rekordförsäljning inom föreningen!
    Han är mycket trevlig/lugn och lätt att samarbeta med.
    Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2017-12-13 Peter O svarar Peyman R
    Hej Peyman, Tack för dina fina omdömen du gav mig. Hoppas du trivs bra i nya bostaden så hörs vi efter nyår och gör klart skatt och deklaration.

• Mikael B
    Mikael B skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har använt Peter vid flera tillfällen och han har alltid presterat långt över våra förväntningar.

Kan varmt rekommenderas !!! Läs mer
    2017-12-12 Peter O svarar Mikael B
    Hej Mikael, Stort tack för dina fina omdömen du gav mig samt alltid lika trevligt att få hjälpa er.

• Johanna H
    Johanna H skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag kunde inte varit mer nöjd med Peter som mäklare! Proffsig, tillmötesgående, trevlig, hjälpsam och mycket duktig på sitt jobb. Redan långt innan jag själv skulle sälja fick jag hjälp och tips längs vägen hur jag skulle tänka vid kommande visningar och budgivningar. Jag har alltid känt att han gladeligen hjälpt så fort jag undrat över något. Han varit en klippa i hela processen, och jag kunde inte varit mer nöjd med Peter som mäklare! Läs mer
    2017-12-12 Peter O svarar Johanna H
    Hej Johanna,

Stort tack för de fina rekommendationerna. Jag blev väldig glad över de fina orden!

Vi hörs snart o nästa steg är skatt o deklaration som vi genomför i januari.

• Knut H
    Knut H skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och professionell. Hjälpsam vid lösning av eventuella problem. Läs mer
    2017-12-11 Peter O svarar Knut H
    Hej Knut, Tack för dina fina omdömen du gav mig. Hoppas du trivs bra i nya bostaden så hörs vi efter nyår och gör klart skatt och deklaration.

• Henrik F
    Henrik F skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag hade tidigt kontakt med Peter i och med försäljning av min lägenhet i Uppsala. Han visar på stor kunskap om marknaden vilket var mycket värdefullt genom hela processen. Peter har ett stort engagemang och visar på mycket bra fingertoppskänsla igenom hela försäljningen. Jag som kund kan känna mig trygg med Peter då jag får adekvat återkoppling hela tiden.

Jag rekommenderar Peter för att han alltid levererar det där extra!!

/Henrik Läs mer
    2017-12-07 Peter O svarar Henrik F
    Hej Henrik,
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva de fina orden om mig som mäklare, grymt kul att du är nöjd!
    Ha de bäst så hörs vi snart igen!

• Amanda L
    Amanda L skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag är väldigt nöjd med min mäklare. Bra bemötande och väldigt skicklig på sitt jobb. Kommer att rekommendera Peter till mina kontakter i Uppsala. Läs mer
    2017-12-07 Peter O svarar Amanda L
    Hej Amanda!
    Stort tack för de fina orden, det värmer.
    Ha de bäst så hörs vi snart igen och tar tag i skatt och deklaration efter nyår.
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Engagerad och ambitiös och visade sig väldigt mån om att hålla oss informerade under hela säljprocessen. Hade ett väl genomarbetat och tilltalande upplägg men mer anmärkningsvärt är att han faktiskt levererade i linje med det. Rekommenderas om engagemang är något man söker hos sin mäklare. Läs mer
    2017-12-07 Peter O svarar Mikael W
    Hej Mikael,
    Stort tack för de fina omdömena! Det har verkligen varit en ära att få hjälpa till med försäljningen av er bostad. Ha det så gott så ses vi på tillträdet.

• Anna P
    Anna P skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter var väldig professionell, väldigt insatt i marknaden och ärlig. Han är vänlig och väldigt mån om sina kunder. Jag har rekommenderat honom till min son och han var lika nöjd som jag.
    Han är en mäklare som man MÅSTE ha med sig om man vill göra en bra affär!!!!! Läs mer
    2017-12-06 Peter O svarar Anna P
    Hej Anna!
    Stort tack för de fina orden, det värmer.
  • Sevana B
    Sevana B skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra! Peter har varit suverän. Vi är väldigt nöjda med han och kommer definitivt anlita han igen. Läs mer
    2017-12-05 Peter O svarar Sevana B
    Hej Sevana,
    Tack så mycket för era fina ord!
    Kändes väldigt bra att få möjligheten att hjälpa er med försäljningen!
    Hoppas att ni mår bra och allt flyter på som det skall.

• Olof K
    Olof K skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter gav från start ett mycket bra och seriöst intryck. Vi fick ett förtroende för honom genom hela processen. Det märktes att han ansträngde sig för att det hela skulle bli bra.Tydliga förklaringar hela vägen. Vi fick ett intryck om att han var väl insatt hur marknaden var vid vår tidpunkt och vi kunde lita på information. Helt enkelt fingertopps känsla. Skulle utan att tveka rekommendera honom till vänner och kollegor. Läs mer
    2017-12-05 Peter O svarar Olof K
    Hej Olof,
    Stort tack! Det har verkligen varit en ära att få hjälpa till med försäljningen av er bostad. Även stort tack för de fina omdömena. Ha det så gott!

• Saada S
    Saada S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag fick tips om Peter av en god vän. Jag har anlitat Peter Olsson två gånger. Peter har ett ödmjukt och professionellt bemötande. Han har levt upp över mina förväntningar-alla gånger. Läs mer
    2017-12-04 Peter O svarar Saada S
    Hej Saada, Stort tack för de fina orden, det värmer.
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En väldigt trevlig person, ger väldigt mycket bra information. Fastän man har varit med på köp/sälj marknaden förut. Så ser Peter till att få dig att komma ihåg om vad som gäller.

Man känner sig trygg och säker! Läs mer
    2017-12-04 Peter O svarar Alexander P
    Hej Alexander,
    Ha de bästa så hörs vi snart igen!

• Pernilla G
    Pernilla G skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsig och visar ett stort engagemang. Läs mer
    2017-12-04 Peter O svarar Pernilla G
    Hej Pernilla, Tack för dina fina omdömen du gav mig. Hoppas du trivs bra i nya bostaden så hörs vi efter nyår och gör klart skatt och deklaration.

• Inger Å
    Inger Å skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter var engagerad och trevlig Läs mer
    2017-12-01 Peter O svarar Inger Å
    Hej Inger, Stort tack för ditt fina betyg du gav mig. Kul att ni är nöjda samt hör av er vid minsta fråga. Vi hörs vidare efter nyår så tar vi tag i kapitalvinstberäkning och deklaration.

• Erik T
    Erik T skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra helhetsupplevelse. Gav oss information löpande och det kändes som Peter lyssnade på oss när vi diskuterade hur vi ville lägga upp vår försäljning.

Rekommenderar Peter. Läs mer
    2017-11-30 Peter O svarar Erik T
    Hej Erik, Stort tack för din rekommendation och vad kul att ni är nöjda med mig som mäklare.
    Hoppas allt är bra med er och att ni trivs bra i ert nya boende.

• Ann-britt H
    Ann-britt H skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hej, Jag känner mig väldigt lyckligt lottad, som fått Peter Olsson som mäklare vid min försäljning av bostadrätt. Vänligare, mer korrekt och förberedande/uppföljande person lär man få söka efter. Han står för sitt ord, lovar inte mer än han kan hålla. Allt framför han med elegans, så man känner sig aldrig "dum" inför saker som man måste fråga om - bara gott bemötande!
    Ser fram emot fortsättningen/slutförandet via Skatteverket, då han lovat hjälpa mig med Skattedeklarationen. Känner mig Trygg!!! Läs mer
    2017-11-30 Peter O svarar Ann-britt H
    Hej Ann-Britt,

Vi hörs snart o nästa steg är skatt o deklaration som vi genomför i januari.

Ha de bra sålänge!

• Anna S
    Anna S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Fick ett bra bemötande och vad som kändes som ärliga svar. Peter levde upp till mina förväntningar. Har fått god vägledning genom hela processen som har gått väldigt smidigt. Läs mer
    2017-11-30 Peter O svarar Anna S
    Hej Anna,

Tack för att du har skrivit ett par rader om min mäklartjänst. Hoppas ni har kommit i ordning samt att ni trivs bra i er nya bostad!

Ha de gott!

• Daniel L
    Daniel L skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Seriös, professionell och engagerad. Läs mer
    2017-11-29 Peter O svarar Daniel L
    Hej Daniel, Vad kul att ni är nöjda med mig som mäklare. Hoppas ni har kommit i ordning samt att ni trivs i nya boendet.
  • Lea L
    Lea L skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Snabb respons och kontakt vid budgivningen. Smidig hantering kring kontraktskrivningen. Läs mer
    2017-11-29 Peter O svarar Lea L
    Hej Lea, Tack för du tog dig tid och besvara och ge mig dina omdömen. Som jag sa så var det tråkigt att det kom in ett nytt bud samma dag som vi skulle skriva kontrakt. Dock så är jag skyldig att meddela mina säljare ett nytt bud innan ett avtal är skrivet. Hoppas du trivs bra i din nya bostad.
  • Erika S
    Erika S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra! Rakt på sak och inte "överdriven". Mycket nöjd. Läs mer
    2017-11-29 Peter O svarar Erika S
    Hej Erika, Stort tack för din fina rekommendation. Hoppas ni är nöjda med ert nya boende och att allt är bra med er. Ha de gott!
  • Per E
    Per E skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter är go och får jobbet gjort. Jag har kommit i kontakt med för få mäklare för att betygsätta 5 Läs mer
    2017-11-29 Peter O svarar Per E
    Hej Per,
    Stort tack för att du har rekommenderat mig samt hoppas ni trivs bra i bostaden.
Alex Baz
Dennis Stenström