Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Peter Olsson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 52 kunder tycker om Peter Olsson

• Mats E köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-19

2:a
    64m²
    Fålhagen/Centrum
    Köpte en 2:a i Uppsala av Peter. Snabb och smidig hantering med ett trevligt bemötande.Förväntade och fick också ett professionellt och korrekt bemötande. Läs mer
  • Sharon F sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-04

3:a
    83m²
    Peter har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt till ett pris över förväntan. Peter har från första början lyssnat på våra önskemål och gjort allt för att uppnå de genom sitt mycket proffesionella tillvägagångssätt att styra affären från början till slut.

Tack Peter!

Vi kan starkt rekommendera Peter som mäklare! Läs mer
  • Berit R
    Berit R sålde sin bostad med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-01-28

Peter är lättsam och trevlig. Kan rekomendera honom. Läs mer
  • Heléne A
    Heléne A köpte sin bostad med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-01-25

Jag hittade en lägenhet som jag var intresserad av. När jag kom till visningen fick jag ett trevligt bemötande av Peter Olsson. Då lägenheten var helt enligt mina önskemål så anmälde jag mig som intressent/ spekulant. Under hela processen har Peter varit ett bra stöd och hjälpt mig med information. En kunnig, ärlig och duktig mäklare, jag är väldigt nöjd med Peter och min nya lägenhet. Läs mer
  • Karin J sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-01-23

3:a
    80m²
    Luthagen
    Köpt en 3-rummare. Fint och "mänskligt" bemött, Peter gör det lilla extra och månar om alla parter i affären. Läs mer
  • Annie Ardung S sålde sin bostad med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-12-11

Vi sålde en lägenhet och den blev såld innan visning. Bra och proffsigt arbetat av Peter. I o m brett kundregister kunde Peter hitta den perfekta köparen innan visning.
    Alltid trevligt bemötande. Det var snabb affär och vi rekommenderar varmt Peter som fastighetsmäklare. Läs mer
    2018-12-11 Peter O svarar Annie Ardung S
    Hej Annie,

Stort tack för de fina rekommendationerna och att ni är nöjda med mig som mäklare!

Ha de bra och hör av er om ni behöver hjälp med något, annars så är det tillträdet som är nästa steg.

Allt gott!

Peter
  • Katherine W sålde sin bostad med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-12-03

Peter sold our apartment and we could not have asked for better service! Super efficient, helpful and professional at all times. Läs mer
    2018-12-05 Peter O svarar Katherine W
    Hi Kate,

Many thanks for your reco and the nice reviews and what fun you are satisfied with.

Have the best and hear from you if I can help you with anything.

Best Regards
  • Narbeh S
    Narbeh S sålde sin bostad med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-12-01

Proffsig, personlig och håller alltid läget uppdaterad. Peter har alltid ett trevligt o professionellt bemötande. Jag har använt mig av Peter vid ett flertal försäljning och kan varmt rekommendera honom. Du kommer inte bli besviken. Topp mäklare! Läs mer
    2018-12-11 Peter O svarar Narbeh S
    Hej Narbeh,

Stort tack för din reco och de fina omdömena och vad kul att du är supersnöjd.

Ha de bäst!

• Gayane S
    Gayane S sålde sin bostad med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-11-29

Han höll mig uppdaterad på allt som pågick. Väldigt trevlig och jobbade verkligen stenhårt för att sälja min bostad till bästa pris. Vet vad han gör och rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-11-30 Peter O svarar Gayane S
    Hej Gayane,
    Stort tack för din reco och de fina omdömena och vad kul att du är supersnöjd.

Ha de bäst och hör av er om jag kan hjälpa er med något.
  • Elisabeth G
    Elisabeth G sålde sin bostad med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-11-29

Vi har sålt en etta i Uppsala.
    Mäklaren var mycket seriös och kunnig, han visste precis hur man
    skulle lägga upp tidsplanering, marknadsföring osv.
    Vi förstod att vi inte skulle kunna sköta detta själva och anlitade därför mäklaren. Våra förväntningar på mäklaren var att han skulle marknadsföra, bedöma målgrupp, göra en rimlig tidsplanering och naturligtvis få den såld. All utföll till belåtenhet.
    Sammanfattningsvis: Mäklaren Peter Olsson har gjort ett utmärkt jobb och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-11-30 Peter O svarar Elisabeth G
    Hej Elisabeth,
    Stort tack för din reco och de fina omdömena.

Ha de bäst och hör av er om jag kan hjälpa er med något.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher