Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Peter Olsson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 47 kunder tycker om Peter Olsson

• Annie Ardung S sålde sin bostad med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi sålde en lägenhet och den blev såld innan visning. Bra och proffsigt arbetat av Peter. I o m brett kundregister kunde Peter hitta den perfekta köparen innan visning.
    Alltid trevligt bemötande. Det var snabb affär och vi rekommenderar varmt Peter som fastighetsmäklare. Läs mer
    2018-12-11 Peter O svarar Annie Ardung S
    Hej Annie,

Stort tack för de fina rekommendationerna och att ni är nöjda med mig som mäklare!

Ha de bra och hör av er om ni behöver hjälp med något, annars så är det tillträdet som är nästa steg.

Allt gott!

Peter
  • Katherine W sålde sin bostad med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter sold our apartment and we could not have asked for better service! Super efficient, helpful and professional at all times. Läs mer
    2018-12-05 Peter O svarar Katherine W
    Hi Kate,

Many thanks for your reco and the nice reviews and what fun you are satisfied with.

Have the best and hear from you if I can help you with anything.

Best Regards
  • Narbeh S
    Narbeh S sålde sin bostad med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsig, personlig och håller alltid läget uppdaterad. Peter har alltid ett trevligt o professionellt bemötande. Jag har använt mig av Peter vid ett flertal försäljning och kan varmt rekommendera honom. Du kommer inte bli besviken. Topp mäklare! Läs mer
    2018-12-11 Peter O svarar Narbeh S
    Hej Narbeh,

Stort tack för din reco och de fina omdömena och vad kul att du är supersnöjd.

Ha de bäst!

• Gayane S
    Gayane S sålde sin bostad med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Han höll mig uppdaterad på allt som pågick. Väldigt trevlig och jobbade verkligen stenhårt för att sälja min bostad till bästa pris. Vet vad han gör och rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-11-30 Peter O svarar Gayane S
    Hej Gayane,
    Stort tack för din reco och de fina omdömena och vad kul att du är supersnöjd.

• Elisabeth G
    Elisabeth G sålde sin bostad med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har sålt en etta i Uppsala.
    Mäklaren var mycket seriös och kunnig, han visste precis hur man
    skulle lägga upp tidsplanering, marknadsföring osv.
    Vi förstod att vi inte skulle kunna sköta detta själva och anlitade därför mäklaren. Våra förväntningar på mäklaren var att han skulle marknadsföra, bedöma målgrupp, göra en rimlig tidsplanering och naturligtvis få den såld. All utföll till belåtenhet.
    Sammanfattningsvis: Mäklaren Peter Olsson har gjort ett utmärkt jobb och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-11-30 Peter O svarar Elisabeth G
    Hej Elisabeth,
    Stort tack för din reco och de fina omdömena.

Peter
  • Linn E köpte sin bostad med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har köpt en bostadsrätt. Bra bemötande från mäklaren men en del oklarheter i form av felaktig information i prospekt/annons och liknande. Inget som gör att jag ångrar köpet men hade ändå föredragit att ha all och rätt information från början.

Upplevde att mäklaren glömde bort saker jag sagt vid förra samtalet och jag fick upprepa mig mycket, förväntade mig inte den sortens krångel. Läs mer
  • Tobias B sålde sin bostad med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Uppsala.

Från första mötet med Peter fick han oss att känna oss trygga och denna känsla fanns kvar genom hela försäljningsprocessen trotts en trög marknad.

Med ett empatiskt sätt och utmärkt kommunikation, höll han oss hela tiden uppdaterade på vad som hände, vad som var på gång och vad som skulle bli nästa steg. Han var alltid lätt att få tag på och gav oss ett engagemang som var över förväntan.

Vi skulle (och har redan) rekommendera Peter som mäklare. Läs mer
    2018-11-16 Peter O svarar Tobias B
    Stort tack Tobias för de fina omdömena samt att ni är supernöjda med mig som mäklare. Sköt om er och hoppas ni trivs i ert nya hus.

Bästa hälsnigar
  • Martin E
    Martin E skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Använt Peter vid två försäljningar i Uppsala, en 2013 och en 2018. Såg ingen anledning att byta mäklare. En mäklare som gör det lilla extra för dig som säljare. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-10-31 Peter O svarar Martin E
    Stort tack Martin för din rekommendation, ha de bra så hörs vi vidare.
  • Johan A
    Johan A skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Kunnig och hjälpsam. Ett stort tack till Peter! Läs mer
    2018-11-30 Peter O svarar Johan A
    Hej Johan,
    Stort tack för att du har rekommenderat mig och hoppas du trivs bra i din nya bostad.
    Ha de bäst!
    Mvh, Peter
  • Agnes A skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter fick ta över försäljningen av min bostad, då en kollega till honom bytte kontor. Jag kände mig trygg med Peter direkt han tog över som min mäklare. Han fanns tillgänglig då jag hade frågor och lät mig aldrig gå ovetandes om vad som var på gång. Läs mer
    2018-11-30 Peter O svarar Agnes A
    Hej Agnes och Stort tack för din reco och de fina omdömena.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher