Läs vad 150 Läs vad Peter Olsson

• 2020-12-31
    Peter har varit proffsig, vänlig och kompetent.
    Carl-filip S
    • 1:a
    • 46.5 m²
  • 2020-12-21
    Jag köpte en bostadsrätt, Peter var väldigt tillmötesgående och gav mig flera privatvisningar och var väldigt mån om att jag skulle känna att det blev bra.
    Peter ger snabbt återkoppling, eller skickar vidare mina frågor till rätt person.
    Peter har även stort tålamod med alla frågor och funderingar.
    Anna S
    • 84.4 m²
    • Centrum
  • 2020-12-13
    Jag har köpt en bostadsrätt. Peter har alltigenom haft en hög servicenivå. Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Kunnig som mäklare och förtroendeingivande. Jag är mycket nöjd från första telefonsamtalet tills dagen det var dags att få mina nycklar. Tack!
    Liselotte K
    • 63.0 m²
    • Salabacke
  • 2020-12-06
    Fått en superbra hjälp av Peter Olsson. Köpet av bostaden gick utmärkt och smidigt. Rekommenderas starkt!
    Emmy W
    Emmy W
  • 2020-12-06
    Hej vi har köpt en lgh på Svartbäcksgatan 99 inUppsala av Peter och han är en supertrevlig och proffsig mäklare som vi starkt rekommenderar till alla vi känner och har ingen negativt att säga alls allt gick smidigt genom denna affär tack vare mäklare Peter tack från mig och God jul och gott nytt år
    Johan W
  • 2020-12-06
    Köpt en liten jättefin 2a och vi har blivit grymt bra bemötta av Peter.Allt har funkat jättebra smidigt och enkelt en jättebra mäklare.Från att vi satte foten i lägenheten tills allt varit klart har varit så smidigt,vi har fått info om saker hela tiden.Supersmidigt köp av en mycket kunnig o trevlig mäklare Mvh Susanne Wallin
    Susanne W
  • 2020-12-01
    Det är ändra gången att jag ha anlitat Peter Olsson för att förmedla mig lgh. Han är så hjälpsam, effektiv och trevlig! Verkligen rekommenderas!
    Huan J
    • 84.4 m²
    • Centrum
  • 2020-11-10
    Jag har sålt en lägenhet till ett mycket bra pris. Jag tycker att Peter är trevlig och tillmötesgående och mycket kunnig. Jag skulle varmt rekommendera han till andra
    Som ska sälja
    En mycket nöjd kund
    Yvonne B
    • 78.0 m²
  • 2020-11-04
    När jag skulle köpa min första bostad så var det Peter som var mäklare, han var extremt proffsig och jag fick en väldigt bra bild av Peter.

Så nu när jag bestämde mig att sälja bostaden 2år senare så valde jag att ta hjälp av Peter och jag kunde inte ha blivit nöjdare. Peter ger dig komplett service och ger 110% för att din lägenhet ska bli såld.

När det blir dags igen att köpa/sälja lägenhet så kommer är valet av mäklare enkelt!
  • 2020-11-02
    Peter hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hela processen var smärtfri och jag är mycket nöjd.
    Rasmus G
    • 1:a
    • 46.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte