Peter Olsson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 108 Läs vad Peter Olsson

• Lars J köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-18

Kapellgärdet
    Köpt lägenhet på Torngatan Uppsala. Proffsigt och kunnigt bemötande, nöjd med hans genomförande av köpet. Läs mer
  • Niklas F sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-13

Ekeby
    Jag har nu använt mig av Peter för andra gången som säljare av lägenhet i Uppsala. Peter har båda gångerna levererat långt över förväntan vad gäller professionalism och engagemang. Dessutom är han både kunnig och trevlig! Tack för all hjälp! Läs mer
  • Kerstin S sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-10

Kapellgärdet
    Peter känns trygg, stabil och erfaren. Han guidade oss genom hela försäljningen höll oss uppdaterade. Läs mer
  • Philip A sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-01

Centrum
    Professionell! M.a.o. Engagerad, Informativ, Effektiv, Kunnig!
    Vi rekommenderar Peter i det varmaste. Läs mer
  • Johan G köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-26

Luthagen
    Köpt en Brf på Sturegatan i uppsala. Peter var proffsig, noggrann och har ett trevligt bemötande. Han var lätt att få tag på och återkopplade snabbt. Bra service med andra ord. Läs mer
  • Joel S sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-23

Centrum - Fålhagen
    Peter jobbar väldigt hårt för dig som säljare. Han är hängiven och serviceinriktad i sitt yrke.
    Jag kan varmt rekommendera dig att anlita Peter som mäklare. Läs mer
  • Maud E sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-14

Salabacke
    Han var vänlig och tillmötesgående, sålde min lägenhet utan annonsering och ansträngde sig för att hitta intresserade köpare. Läs mer
  • Jan L sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-14

Malma
    Sålt en lägenhet.
    Peter är en mycket proffessionell yrkesman.
    Rekomenderas! Läs mer
  • Micaela C sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-08

Salabacke
    Peter har sålt två lägenheter åt oss med ett oväntat bra resultat i en svajig bostadsmarknad. Välformulerad och en bra strateg. Lyssnar på kundens åsikter och är tillmötesgående.
    Vi har redan rekommenderat honom vidare och kommer fortsätta göra det! Läs mer
  • Mattias G
    Mattias G köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-03

Salabacke
    Köpt en 2:a i Salabacke området.
    Peter kändes som ansvarsfull, proffsig och erfaren mäklare som kunde svara på mina frågor.
    Som jag skrev tidigare så kändes det tryggt och säkert och det är vad jag förväntar mig av en mäklare som jag ska köpa en bostad av vilket är en av de största affärerna man gör i sitt liv.
    Även på frågan om min totala och slutgiltiga uppfattning så är att jag kände mig trygg hela vägen från visningen tills att affären var avslutad. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher