Peter Olsson
Registrerad mäklare sedan 2010-07-07
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 119 Läs vad Peter Olsson

• Emma O sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-08-02

Peter är en synnerligen kompetent mäklare som med stort engagemang, tillförlitlighet och lyhördhet ansvarat för hela försäljningsprocessen på ett föredömligt sätt. Peter håller vad han lovar och återkopplar regelbundet. Med hänvisning till ovanstående är det mig ett nöje att ge Peter min allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Elsa H köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-07-24

Svartbäcken
    Köpte lägenhet via Peter. Överlag bra, men vi saknade information om detaljplan för närliggande fastighet och otydlighet kring tillträdesdatum vid visning. Läs mer
  • Sara H sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-07-23

Luthagen
    Jag sålde min 1:a med Peter. Han är väldigt kunnig och hade koll på läget under hela processen. Han var väldigt bra på att hålla mig informerad. Läs mer
  • Agnes N sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-07-16

Svartbäcken
    Peter är en suverän mäklare! Han har hjälpt mig att sälja min lägenhet, vilket gick väldigt smidigt och över mina förväntningar. Kan varmt rekommendera honom han får verkligen högsta betyg. Läs mer
  • Mahedi H köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-07-13

Kapellgärdet
    Köpte en 3a vid Kapellgärdet. Första lägenheten. Peter svara på alla möjliga frågor men entusiasm och vänlighet. Kände mig trygg som köpare. Noggrann och informativ. Alltid tillgänglig. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Dbo Efter Bibi Wretblad Å sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-07-12

5:a
    Sävja
    Vi sålde ett radhus med väldigt kort varsel, efter en släktings död. Allt gick väldigt fort. Fotografering, annons, visning och försäljning. Vi blev hela tiden uppdaterade om läget och kände oss väldigt trygga med Peter.
    Toppen! Vi rekommenderar verkligen Peter till andra som vill sälja sin bostad! Läs mer
  • Josefine A sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-15

Gränby
    Sålt bostad. Peter är väldigt professionell och levererade det slutpris vi ville ha, vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Per G
    Per G sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-11

4:a
    Har sålt min bostadsrätt på 4 rok och fick åter igen ett mycket professionellt bemötand. Vi har anlitat Peter 2 gånger tidigare vid försäljning och blivit mer än nöjda. Den här gången blev vi åter igen mer än nöjda då han trots coronatider levererade ett mycket bra resultat , ett resultat som även i normal god marknad utan covid19 hade ansetts vara ett väldigt bra resultat. En riktig strateg och har alltid bra lösningar och ideer. Litar 100 % på Peter och kommer aldrig att byta mäklare. Läs mer
  • Johan J sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-05-02

Ekeby
    Vi har sålt vår lägenhet , med hjälp av Peter Olsson som mäklare.
    Han arbetade hårt och seriöst i sin roll, han var pedagogisk, engagerad och tydlig.
    Peter gjorde som helhet ett mycket fint arbete som mäklare i försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Barbara A köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-04-28

Luthagen