Peter Olsson

Peter Olsson

Peter Olsson är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Peter Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2010-07. Peter Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 226 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Olsson har haft 31 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 226 Läs vad Peter Olsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2022-08-18 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket gott och professionellt bemötande av Peter.
    Han var tydlig med tidslinjer och återkopplingar samt uppskattade en tydlighet från oss som köpare - även om det tidvis lutade åt andra affärer.
    Kan inte annat än varmt rekommendera Peter.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Kungsängen
    2022-08-14 Verifierad kund
    Kunnig, professionell, påläst, tydlig, behjälplig.
    Får både säljare och köpare att känna sig nöjda.
    Sammanslaget mycket nöjd med Peter som mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Tuna Backar
    2022-07-04 Verifierad kund
    Mycket bra, saklig, kunnig. Snabb att återkopplas frågor.
    • Centrum
    2022-06-28 Verifierad kund
    Mäklaren har agerat professionellt och förtroendeingivande för att göra både säljare och köpare nöjda. Han har återkopplat snabbt med god tillgänglighet under hela processen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Tuna Backar
    2022-06-27 Verifierad kund
    vi är supernöjda med Peter en utmärkt mäklare o en väldigt trevlig kille, han har varit o är till en stor hjälp med vår försäljning, o svarat på alla frågor vi haft, vi har haft en stor tur som fick honom som mäklare
  • FREDRIK B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Centrum
    2022-06-13 Verifierad kund
    Tredje gången jag tar hjälp av Peter att sälja min bostad och jag blir alltid lika nöjd.

Peters driv och engagemang gör det så enkelt att jobba med honom. Det är inte sista gången jag tar hjälp av Peter.
  • 2022-06-05 Spontant omdöme
    Ger ett gott intryck till en början, sen när samarbetet är igång är han oengagerad, återkopplar sent.
    Kommer sent till visning så man möter kunderna före mäklaren i dörren.
    Får han inte som han vill så hetsar han och pressar kunder.
    Bad om en livevisning, då filmar han med en mobilkamera med suddig lins, orkar inte ens göra rent så det ser proffesionellt ut.

Summering, mycket snack och lite verkstad.

// Jakob
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2022-05-29 Verifierad kund
    Peter var tydlig och lyhörd inför både säljare och köpare.
    • Salabacke
    2022-05-11 Verifierad kund
    Allt har gått bra super snabb att få fotograf och annonsen på plats bra visnig och proffsigt agerande med budgivningen. Snabbt avslut och bra komunikation med oss hela tiden
    • Salabacke
    2022-05-09 Verifierad kund
    Måste säga att Peter har varit så trevlig, tillmötesgående och tillgänglig under hela processen! Ett exempel är när det blev problem under budgivningsprocessen och jag ville ha lite råd. Då ringde jag Peter och pratade i ca. 20 min där han berättade om sina erfarenheter av när det här händer, vilket var väldigt hjälpsamt.

Rekommenderar verkligen Peter för dig som vill sälja bostad!