Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Peter Olsson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 68 Läs vad Peter Olsson

• Josefin A köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-06-17

Löten
    Köpte en lägenhet utav Peter som var i kanon fint skick.
    Peter var en trevlig prick! Jag som köpare är väldigt nöjd över kapet.
    Mina förväntningar utav lägenheten var höga, & det uppfylldes också!
    Jag är väldigt nöjd & tacksam över köpet samt bemötandet.
    Det ända negativa med det hela va att de blev strul med slut datumet som var satt & det blev en stress för min del. Läs mer
  • Felicia A sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-06-13

Salabacke
    Vi sålde vår 3:a i Salabacke och fick direkt förtroende för Peter. Han kändes väldigt seriöst och gjorde ett fantastisk bra jobb! Kan verkligen rekommenderas Läs mer
  • Kristin W sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-16

Årsta
    Peter vet vad han gör, man
    märker att han har erfarenhet och fallenhet för yrket. Alltid trevlig, tillmötesgående och gör sitt yttersta för att alla parter ska gå nöjda ur affären. En trygghet hela vägen. Vi kunde inte vara nöjdare! Läs mer
  • Elise Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-14

Peter Olsson har sålt min bostadsrätt om 2 rum och kök.
    Har fått all tänkbar hjälp av Peter som är mycket förstående och har ett mycket vänligt bemötande, bästa tänkbara!
    Har lugnt kunnat överlämna allt ansvar för försäljningen till Peter som ordnat med allt det nödvändiga som behövs för en bostadsförsäljning.
    Vill rekommendera honom som den allra bästa av mäklare! Läs mer
  • Magnus W sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-13

Luthagen
    Trägen vinner den som ger upp förlorar Läs mer
  • Sindy
    Sindy köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-13

Jag och min sambo köpte en trea nu under våren. Peter var grymt skicklig och tydlig genom hela försäljningen. Han var snabb på att återkoppla och väldigt trevlig!

Plus i kanten var faktiskt att han bemötte oss väldigt proffsigt på visningen och höll god kontakt dagarna därpå. Det gjorde mycket för oss.

Utan tvekan en mäklare man får förtroende för. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Johan J
    Johan J sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-11

Årsta
    Har sålt en lägenhet genom P.Olsson Blev hela tiden vänligt och professionellt. Var l
    mycket osäker på om affären kunde genomföras pga objektets skick, men det gick över förväntan. En bra affärsuppgörelse Läs mer
  • Runo Crister L sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-04-18

Trädgårdsstaden/Norby
    Bostadsrätt såld . Bra bemötande och uppföljning med feedback under hela processen. Målet med affären uppfylldes.
    Jag kommer att rekomendera Peter som mäklare till de jag känner. Läs mer
  • Jens B sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-04-17

Ulleråker
    Peter har varit toppen från början till slut både vid köp och försäljning. Han har visat stort engagemang och varit mycket serviceinriktad! Läs mer
  • Ingela Linnéa L sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-04-12

Trädgårdsstaden/Norby
    Vi har sålt vår lägenhet och har fått ett Bra bemötande, kontinuerlig information, och en proffsigt skött affär. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher