FB's Måleri & Reparationer

FB's Måleri & Reparationer

Ring 070-749 03 99 fbmaleri.se
3.2

FB`s Måleri är ett bolag som har varigt aktivt i stockholms området i över 20 år samt är medlem i SMS och har hängavtal. Vi tillgodoser kundens alla önskemål inom måleriet. FB`s Måleri tillgodoser den Svenska marknadens behov av en trygg och behaglig levnads och arbetsmiljö genom försäljning, installation och service av måleriarbeten.

5 omdömen om FB's Måleri & Reparationer

Kasem R
Skrev om FB's Måleri & Reparationer

Varning Bluff företag, skickar faktura utan avtal och överenskommelse! Vi polis anmäler bolaget för bedrägeri Anlita inte dem

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Sandra J
Skrev om FB's Måleri & Reparationer

Jätte oseriöst företag! Avråder alla att anlita FB’s Måleri & Reparationer AB! Dom fuskbygger och är allmänt otrevliga! Ett stort stort minus!!!

Martin F
Skrev om FB's Måleri & Reparationer

Bra och snabba! Ringde och golvet var slipat och lackat inkom loppet av 1 vecka.

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 251 omdömen 4.9 av 251 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Fredrik J
Skrev om FB's Måleri & Reparationer

Fick snabbt en tid. Bra arbete och uppföljning. Trevligt bemötande.

Vincent K
Skrev om FB's Måleri & Reparationer

Rekommenderas! Fick mitt nya parkettgolv inlagt. Gick snabbt och smidigt. Riktigt snyggt lagt.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen