Feelgood Företagshälsovård AB

3.2

5 omdömen om Feelgood Företagshälsovård AB

Victor Andrée H
Skrev om Feelgood Företagshälsovård AB

Misstänksam och "överlägset" bemötande vid förstadagsintyg. Inte särskilt rättvist. Jag med psykisk ohälsa blev triggad och fick ångestattacker efter att ha kommit dit för en förkylning. Under all kritik. Företagshälsovården ska rehabilitera, komma med råd och dylikt.

ELSA B
Skrev om Feelgood Företagshälsovård AB

En kvinna suckade åt den utslitna patienten i drygt 50-årsåldern. Den s k sjukgymnasten sa inte mycket, uppenbarligen för att hon var trött på dylika medelålders damer med värk i kroppen... Verkligen dårligt att sucka och himla med ögonen då hon mötte en lidande människa som sökte hjälp och behandling! Väninnan

Kristina S
Skrev om Feelgood Företagshälsovård AB

Här kan man tala om friskvård i trevliga lokaler med kunnig personal. Min sjukgymnast Solveig är kanonproffsig och urtrevlig. Mina problem kommer att övervinnas med träning i fräscha lokaler. Man kan dessutom använda sitt högkostnadskort för att sen köpa medlemskort. Och det ska jag göra. Absolut!

Sara S gillar detta
Emma K
Skrev om Feelgood Företagshälsovård AB

Mitt jobb hade Feelgood som företagshälsovård. Tyckte att det var bra och engagerande personal som lyckades att ge både tillskott till perspektiven och konkreta övningar. Jag kände verkligen att de utgick från mig som person och vad jag skulle må bra av oavsett om det fanns ett namn på det eller inte. Hade en ganska barsk doktor däremot -kändes lite malplacerat.

martin P
Skrev om Feelgood Företagshälsovård AB

Här har jag tränat i många år. fina lokaler, Glest med folk. perfekta tränings möjligheter.