Alla kategorier Hyra bil Stockholms län Stockholm Norrmalm Hertz Biluthyrning

Vasagatan 24, 111 20 Stockholm — Visa karta

Torfastleden 3, 13670, HANINGE
Min Bil Haninge
Helen N:
Skulle aldrig tänka mig att gå någon annanstans😀 Vlad är bäst och fixar in en på kort tid om det är några problem med bilen. Har alltid k...

Biluthyrare nära Hertz Biluthyrning:

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
Välkomna till Min Bil Bandhagen! Läs mer ›
Leif T:
Kunning och serviceminded personal!

Läs vad 2 kunder tycker om Hertz Biluthyrning

• Johan E
    Johan E skrev om Hertz Biluthyrning
    Efter att ha hyrt hos Hertz på Vasagatan ett par gånger tidigare och då varit ganska nöjd är jag nu riktigt less på dom.

Jag hyrde en bil sex veckor i sommar och när jag lämnade tillbaka den hade den två lackskador på stötfångaren. Killen jag lämnade tillbaka bilen till uppskattade det till att jag skulle bli ersättningsskyldig "ett par hundralappar" vilket jag tyckte verkade ok.

När jag dagen efter gick förbi uthyrningskontoret för att få en kopia på mitt hyresavtal stod det där att jag få betala 4 400 kr + moms istället för dom hundralapparna som tidigare informerats om. Det här hade dom inte tänkt informera mig ytterligare om utan det skulle jag märka sen när det drogs från mitt kort. Klåpare.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Hertz Biluthyrning
    Det är ju inte så ofta man hyr bil, men när man väl gör det vill man att det ska funka smidigt och utan strul. Det är inte vad man kan säga om Hertz. Vi hyrde en bil här och tog försäkrning och allt man borde, sen när vi oturligt nog blev påbackade av en annan bil (det blev en repa i lacken) fick vi ändå bekosta reparationen själva. Trots att vi hade betalat dyrt för extra försäkring. Peronalen var strulig och det var en massa papper vi skulle fylla i. Nästa gång hyr jag bil någon annanstans!

Vasagatan 24, 111 20 Stockholm