Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm FixaKontraktet

FixaKontraktet

Lägenhetsförmedling Box 2261, 103 16 Stockholm — Visa karta

FixaKontraktet.se hjälper dig att hitta förstahandskontrakt på bostäder i Stockholm.Flertalet hyresvärdar lägger ut lediga hyreslägenheter på nätet som de hyr ut till den som är först med att anmäla intresse. FixaKontraktet.se hjälper dig att bli först genom att meddela dig direkt via SMS och e-post när en ny ledig lägenhet dyker upp.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om FixaKontraktet

• Hedvig M
    Hedvig M skrev om FixaKontraktet
    Otroligt bra och prisvärd tjänst!

Första gången jag blev medlem tog det 10 dagar innan jag blev erbjuden ett 1:a- handskontrakt som jag såklart tog.

Två år senare blev jag medlem igen efter att ha försökt byta på lagenhetsbyte.se i nästan ett år. Då tog det lite längre tid, jag fick förnya medlemskapet en gång, men sedan blev jag inbjuden på totalt 8(!) olika visningar och fick en av dem inom loppet av en vecka. Skriver kontrakt imorn!

Rekommenderar verkligen fixakontraktet.se till alla er som tycker att bostadsmarknaden känns hopplös.
  • Peter M
    Peter M skrev om FixaKontraktet
    Riktigt bra! Sökte i ca två veckor under juletider (!) och lyckades få ett studentrum i stan som passade mig som en handske. Det gäller att vara förberedd när chansen kommer, för det kommer att komma många chanser.

Väldigt bra tjänst i det karga Stockholmska bostadslandskapet, och väldigt prisvärt. Särskilt prisvärt är det att fortsatta månader är billigare än den första.

Rekommenderas starkt!
  • Felicia E
    Felicia E skrev om FixaKontraktet
    Var medlem 2 månader, sökte intensivt och blev kallad till en visning. Lägenheten var perfekt för mig så jg tackade givetvis ja - och fick den! Till er som är medlemmar eller tänker bli; ge inte upp efter första månaden och skriv en ordentlig ansökan till de lägenheterna ni är intresserade av. Krävs både engagemang och lite tur. Känner mig verkligen lyckligt lottad! Det enda negativa jag har säga om fixakontraktet är att andrahandsannonserna är väldigt få och en del är oseriösa. Stötte på en sådan och förstod Ganska tidigt att det rörde sig om ett bedrägeri. Annars rekommenderar jag varmt sidan till alla som är i behöv av ett boende! TACK fixakontraktet .se :)
  • Kristine A
    Kristine A skrev om FixaKontraktet
    Så bra! Fixade så min dotter fick finaste nybyggda ettan i Stockholm som medlem och bostadssökande i lite mer än en månad. Vi är så nöjda och rekommenderar er till alla!
  • Ali D
    Ali D skrev om FixaKontraktet
    Jätte dålig hemsida. De skickar bara lägenheter som blir lediga och så ska man intressanmäla till 1000 lägenheter man blir aldrig inbjuden någon kontrakt.

Lägenhetsförmedling Box 2261, 103 16 Stockholm