Alla kategorier Resebyrå Skåne Helsingborg Flygstolen Nordic AB

Flygstolen Nordic AB

Berga Allé 3, 254 52 Helsingborg — Visa karta

Vi vill gärna ha feedback ang vår tjänst på nätet samt bemötandet från kundtjänst.Vi vill gärna bli bättre! Glöm inte att besöka oss på facebook eller twitter. Välkommen in!

Läs vad 4 kunder tycker om Flygstolen Nordic AB

• Tanja T
    Tanja T skrev om Flygstolen Nordic AB
    Jag kan verkligen INTE rekommendera detta företag! Visserligen hade jag gjort ett fel vid bokningen men enligt KLM som vi ska flyga med, hade ändringarna inte kostat en penny. Via flygstolen ska det nu kosta mig närmare 1000kr. Detta efter att jag hade begärt att prata med en teamledare, annars hade det kostat 200kr ovanpå detta. Hoppas att det stannar där, för nu ligger jag ute med pengar och ska invänta en viss återbetalning. Sedan checkade jag in online, detta har flygstolen avbrutit åt mig. Nu kan jag tyvärr inte checka in online längre. Det blir säkert strul på plats också...
    Rekommenderar alla att boka hos flygbolagen direkt!!
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Flygstolen Nordic AB
    Riktiga lurendrejare. Lurar folk på pengar dem inte har rätt till att behålla (tex flygskatten om man inte kan flyga). Läs mer på http://www.rejta.se/omdome/740679/flygstolen om folk som har blivit lurade på pengar! VARNING FÖR DETTA FÖRETAG! betala hellre några hundra mer eller hitta en annan researrangör är mitt tips så slipper ni riskera något!!
    2013-06-27 Representant för Flygstolen svarar Christoffer L
    Hej Christoffer Flygstolen här.

Väldigt ledsen att du känner så. Då vi är en av Sveriges största onlineresebyråer så har vi ingen intention att lura någon. Är det något du känner att vi inte är färdig diskuterade med så hör av till oss igen så ska vi såklart göra rätt för oss eller förklara bättre om det skulle vara fallet. Det som många inte tänker på är att vi är en förmedlingsbyrå som alla de andra och det innebär att vi måste rätta oss efter 700 flygbolags olika regler och har då inte makten över alla beslut som tas. Hoppas på bättre erfarenheter en annan gång / Marknadschefen Katarina på Flygstolen
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Flygstolen Nordic AB
    Jag är supernöjd med Flygstolen som har hjälpt mig att boka min resa till Thailadnd. Extra plus för att de finns på Twitter och där ger snabb respons när man behölver det.
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Flygstolen Nordic AB