Alla kategorier Resebyrå Skåne Helsingborg Flygstolen Nordic AB

Flygstolen Nordic AB

Berga Allé 1, 254 52 Helsingborg — Visa karta

Vi vill gärna ha feedback ang vår tjänst på nätet samt bemötandet från kundtjänst.Vi vill gärna bli bättre! Glöm inte att besöka oss på facebook eller twitter. Välkommen in!

Läs vad 5 kunder tycker om Flygstolen Nordic AB

• Åsa S skrev om Flygstolen Nordic AB
    Varning!
    Flygstolen säljer biljetter fastän man inte har plats på planet. Min unga vän skulle åka till USA och när vi kom till Arlanda visade det sig att hon inte hade någon plats på planet. Fflygstolen tagit betalt för biljetten men inte bokat stolen. Vid incheckningen var Arlandas personal luttrad. "Det brukar hända med flygstolen" de har nog problem med sina system. Till slut efter en och en halv timmes trasslande fick vi en "stand by biljett" utan garanti att komma med planet och då får man inte ta med check-in bagage!?!. Som tur var så kunde jag ta hem kompisens resväska och hon skulle hälsa på släktingar som har kläder i rätt storlek. Hon fick komma med planet med lite kläder i en plastkasse. Ersättning från flygstolen? Nej de vägrar- Eftersom kompisen kom med på planet så anser de att allt är ok Läs mer
  • Tanja T skrev om Flygstolen Nordic AB
    Jag kan verkligen INTE rekommendera detta företag! Visserligen hade jag gjort ett fel vid bokningen men enligt KLM som vi ska flyga med, hade ändringarna inte kostat en penny. Via flygstolen ska det nu kosta mig närmare 1000kr. Detta efter att jag hade begärt att prata med en teamledare, annars hade det kostat 200kr ovanpå detta. Hoppas att det stannar där, för nu ligger jag ute med pengar och ska invänta en viss återbetalning. Sedan checkade jag in online, detta har flygstolen avbrutit åt mig. Nu kan jag tyvärr inte checka in online längre. Det blir säkert strul på plats också...
    Rekommenderar alla att boka hos flygbolagen direkt!! Läs mer
  • Christoffer L skrev om Flygstolen Nordic AB
    Riktiga lurendrejare. Lurar folk på pengar dem inte har rätt till att behålla (tex flygskatten om man inte kan flyga). Läs mer på http://www.rejta.se/omdome/740679/flygstolen om folk som har blivit lurade på pengar! VARNING FÖR DETTA FÖRETAG! betala hellre några hundra mer eller hitta en annan researrangör är mitt tips så slipper ni riskera något!! Läs mer
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Flygstolen Nordic AB
    Jag är supernöjd med Flygstolen som har hjälpt mig att boka min resa till Thailadnd. Extra plus för att de finns på Twitter och där ger snabb respons när man behölver det. Läs mer
  • Lotta F skrev om Flygstolen Nordic AB