Alla kategorier Åkeri Södermanland Nyköping Flytt-Experten i Nyköping AB

Brunnsgatan 5B, 611 32 Nyköping — Visa karta

Frejgatan 13, 11479, STOCKHOLM
Yengle´s Service
Ingrid W:
Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Läs vad 2 kunder tycker om Flytt-Experten i Nyköping AB

• Lena H
    Lena H skrev om Flytt-Experten i Nyköping AB
    Min flyttning med Flytt-Experten i början av april gick strålande! Redan vid bokningstillfället visade företaget att de månade om att det skulle bli en bra flyttning. Jag fick ett flyttningsavtal där det framgick vad vi hade kommit överens om och jag fick även en checklista med tips och råd om hur jag skulle packa på bästa sätt. Detta tyckte jag var jättebra eftersom jag fått veta att rätt packning ger en smidigare flytt och jag ville ju att flyttningen skulle gå snabbt och smidigt. Även flyttpersonalen visade sig mycket trevliga och kunniga. De kom på utsatt tid och vi gick tillsammans igenom vad som skulle vart och vilken tid som gällde för tillträdet för att de skulle kunna planera körningarna och lastningen. Några timmar senare var mitt bohag flyttat med den varsamhet och effektivitet man kan önska. Jag kunde ta mig an uppackningen och fixandet i mitt nya hem med glatt humör eftersom allt gått så bra och inte minst - till ett mycket rimligt pris!
  • Marie J
    Marie J skrev om Flytt-Experten i Nyköping AB
    Jag anlitade Flytt-Experten den 1 mars, då jag skulle flytta till lägenhet. Personalen var otrevlig, de svor och slängde ur sig könsord. De hanterade inte mina möbler varsamt, de försökte att pressa köksbordet genom dörrhålet till köket, trots att det var för trångt, de hade inte tid med att hjälpa mig med möblering, de lastade in alla flyttkartonger i vardagsrummet så att det var omöjligt att ta sig fram, de missade att sätta dit stödklossen under min dubbelsäng, de debiterade mig för längre tid än de var här, och de repade mina möbler. Jag har varit i kontakt med Konsumentvägledningen, jag har bestridit fakturan, jag har reklamerat tjänsten, jag har begärt att en skadereglerare ska inspektera skadorna på mina möbler och jag har begärt att få se utskrift från deras färdskrivare. De kommer bara med en massa bortförklaringar, och kräver att jag ska betala hela beloppet på fakturan. Jag skulle inte rekommendera någon att anlita denna flyttfirma.

Brunnsgatan 5B, 611 32 Nyköping