Flytt & Städjouren Sverige AB

Jättenöjd! Fem plus rakt igenom+++++

Städarna i Linköping AB
3.9/5 i betyg av 151 omdömen 3.9 av 151 omdömen
Badge2022

Snabb återkopplong och mycket välstädat

Robert N
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Anlitade i början av september och är jättenöjd. De kom på utsatt tid och klarade av jobbet smidigt och snabbt. Kan verkligen rekommendera dem. 👍

Sara A
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Enkel bokning och kommunikation. Inget att anmärka på. Prisvärd flyttstädning!

Flytt & Städ Sverige AB
4.2/5 i betyg av 403 omdömen 4.2 av 403 omdömen
BadgeTwoYears

Fantastiskt fin service , trevligt bemötande och proffsig

Nils-Olof W
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Tog in offert från några firmor för flyttstädning av lägenhet. Valde Flytt & Städjouren som gav proffsigt intryck, och hade ett bra pris. Städningen utfördes som planerat, inget att anmärka på. Och trevligt bemötande på telefon.

Agneta K
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Anledningen att jag valde just Flytt & Städjouren var att jag några månader innan jag visste att jag skulle flytta hade sett dem genom mitt fönster när de flyttade någon annan. De var snabba, efektiva och varsamma om det de bar på. Jag skrev ner namn och telefon nummer som stod på lastbilen. När min tur kom att flytta ringde jag och blev trevligt bemött. Flyttmännen kom i tid, artiga, proffesionella och arbeta mycket organiserat och kunnigt med en gång. De flyttade mig 5 mil. Avlastningen var lika trygg. Hyresvärden med...

Städarna i Norrköping AB
4.1/5 i betyg av 477 omdömen 4.1 av 477 omdömen
BadgeThreeYears

Bokade en storstädning då jag har svårt att göra vissa saker. Enligt pappret dom kryssa i hade dom torkat på hyllor och skåp, torkat av skåp

Susanne J Susanne J
Läs mer omdömen
Linus J
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Allt gick kanon bra med flytten :)

Diána Z
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Snabbt och smidigt. Rikshem godkänt städningen direkt och killarna som hjälpte med flytten var så duktiga och snabba att vi hade inget att klaga på. Det finns även möjlighet att låna flyttkartonger från kontoret!

Städarna i Örebro AB
3.8/5 i betyg av 168 omdömen 3.8 av 168 omdömen
Badge2023

Dom är mycket trevliga och noggranna, dom svarar fort när man kontaktar dom

Camilla G
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Snabba o duktiga flyttkillar. Städningen blev godkänd direkt av de nya ägarna. Smidigt och bra pris.

Alicia Maria Fredrika R
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Riktigt trevligt bemötande och en snabb och smidig flytt.

NDD Flytt & Städ AB
3.9/5 i betyg av 569 omdömen 3.9 av 569 omdömen
Badge2022

Trodde inte att de (en) skulle stirra sig blinda på packlistan. Väldigt svårt att veta hur mycket det blir till slut. Meddelade alla stora

Solveig S Solveig S
Läs mer omdömen
Leon M
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Bra service, effektiva, okej priser

Dzeneta H
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Tillmötesgående, snabba, effektiva .. rekommenderar varmt.

Priscila B
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

I am really grateful for the service provided and for the excellent work of the team. Everyone was very helpful and careful, and all our furniture and items arrived perfectly including our plants 🤗. We are very satisfied, and we will definitely recommend you.

Maria F
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Anlitade dom för flytt och flyttstäd. Flyttkillarna var toppenbra, men städningen var under all kritik! Ringde tillbaka dom två gånger för att fixa fullt synlig smuts som dom inte städat. När den sista i månaden kom så var det fortfarande smuts kvar, som jag då fick städa själv! Dom hade heller inte lämnat tillbaka nycklarna, så jag fick ringa och jaga dom för att få tillbaka nycklarna. Arbetsledaren för städarna var dessutom otrevlig och vägrade ta ansvar för att det var dåligt städat. Nu försöker dessutom firman att gaslighta...

Pia H
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Tack för smidig flytt på lång distans!

Maja Cecilia Lizzie S
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Supertrevliga och lätta att prata med. Fick ingen avikelse på slutbesiktningen av lägenheten dom städa, är supernöjd!!

Maria Ö
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Anlitade dem för flytt, personalen var noga med att packa in sakerna väl och snabba, kan tänka mig att boka dem igen.

Christer T
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Jag har anlitat Flytt och städjouren för två flyttningar och tre städningar under de senaste två åren. De har alla gånger jobbat effektivt och gjort ett bra jobb både när det gäller flytt och städ. Jag kan absolut tänka mig att anlita dem igen.

Sylvia B
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Mycket nöjd med både flyttning och städning. Väldigr prisvärt.Trevlig och noggrann personal. Kan verkligen rekommendera Flytt och städjouren.

Madeleine A
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Tycker att jag blev väldigt vänligt bemött i receptionen och de som skötte själva flytten och flyttstäda de var både trevliga och noggranna.

Kim K
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Supernöjd! Flytthjälpen gick undan och männen som hjälpte till var väldigt lyhörda vid önskemål om vart saker skulle ställas. Vi anlitade också flyttstäd som var minst lika bra!

Tove M
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Flytten gick smidigt och bra. Jättetrevlig och duktig personal. Gjorde flytten till ett nöje. Städarna som genomförde flyttstädningen får tumme upp. Vår hyresvärd sa: så här ska en städning se ut! Inget anmärkte de på. Vi har anlitat er en gång tidigare och då sa de hyresvärden samma sak. Så stort tack för ett väl utfört arbete. Ses nästa gång 😃

Rebecca B
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Fick hjälp med både bortforsling och städ. Jättebra och snabbt, med bra kommunikation till ett bra pris!

Tommy R
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Bokade hjälp med flytt till magasinering vid två tillfällen. Riktigt snabba och effektiva killar! Det blir säkert en tredje bokning framöver.

Per-Olof S
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Snabb och bra flytt från Linköping till Lund. Kundtjänst svarade snabt på mina frågor. Mycket nöjd.

Rebecka Maria Ulrika J
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Superbra flyttfirma!! Gjorde det supersnabbt och smidigt. Så nöjd!

Lena R
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Trevlig personal, gick snabbt och bra organiserat.

Therese B
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Snabb och bra service, trevlig personal

Timothy M
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Toppen! Inga konstigheter. Smidig och bra bemötande.

Ulrika S
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Mycket nöjda med hjälpen vi fick vid flytten av vårt bohag samt flyttstädningen som utfördes med väl godkänt. Snabba, trevliga och seriösa.

Ellen D
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Har Polisanmält! Anlitade dom för flyttstädning, en grill av märket weber stod kvar till nästkommande hyresgäster på balkongen (bor på andra våning) När dom varit där var den inte kvar. Dom säger att den stod kvar när dom lämnade lgh, men det finns ingen annan möjlighet än att dom tog den med sig. Kundtjänsten säger att hon frågat flertalet gånger, men anställda nekar stöld. Jag känner mig otrygg och missnöjd med att ha betalat detta företag pengar och sen kan du varken ersätta mig eller erkänna. Att backa sina kollegor...

Amanda Ö
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Snabba på att svara vid frågor, väl utförd städning. Inga konstigheter.

Per Åke L
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Jag upphandlade tömning av fullt möblerad lägenhet samt flyttstädning av lägenhet. Jag valde till slut Flytt &Städjouren som också hade bästa pris. Flyttkillarna kom på avtalad tid, var trevliga och gjorde uppdraget snabbt och effektivt. Flyttstädningen var också utmärkt, rent och fint. Jag är mycket nöjd med Flytt &Städjouren och kan varmt rekommendera dem!

Elinore L
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Flytt och flyttstädning utfördes effektivt och proffessionellt av supertrevlig personal som var lätta att kommunicera med. En bonus är att all kontakt med kontoret inför flytten var trevlig, snabb och smidig både via mail och telefon.

Tarja B gillar detta
Martin E
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Vi blev mycket nöjda med både flytt o städ

Anna Elin Maria G
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Bra och smidig kundtjänst med snabb återkoppling. Nöjd med flytthjälpen. Inget att anmärka på.

Johan S
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Mycket snabba och hurtiga! Städet lämnade inget att önska och de var måna om att ta hand om sakerna de flyttade. Rekommenderas starkt!

Marie Agnetha Ingegerd K
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Mycket nöjd! Hyresvärden gjorde en kontroll av städ och hade inga anmärkningar. De påpekade att det var långt ifrån alla städföretag som gör jobbet så bra.

Lovisa L
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Lägenheten blev skinande ren inför flytt, inga anmärkningar från varken oss eller hyresvärden. Trevlig personal och bra pris. Vi blev supernöjda!

Anders B
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

De kom vid utsatt tid och drog igång direkt. Vi hade lite småpill kvar att fixa och de hjälpte oss så gott de kunde medans de bar ut allting. Kommunikationen var stundtals knepig men gestikulerande funkade fint. Städningen var också klockren och vi har bara bra att säga om det vi betalade för 👍

Sara D
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Jag flyttade från villa på 140 + kvadrat till en lägenhet på 80 + kvadrat, tre trappor utan hiss. Det var tre supertrevliga killar som skötte flytten, det som jag missat att plasta in fixade de åt mig, de bar allt glatt och snabbt + att de var väldigt försiktiga med allt. Jag är supernöjd!

Johan H
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Jag bokade flytt från Stockholm till Norrköping inklusive packning av 30 lådor. Jag hade dock missuppskattat grovt hur mycket prylar jag hade så Flytt & Städjouren blev nästan tvungna att boka en extra flyttvända åt mig – men på något magiskt sätt så lyckades flyttpersonalen till sist att fylla sin lätta lastbil från botten till toppen med alla mina saker. Detta gjorde så att jag slapp en extrakostnad för en ytterligare flyttvända – en mindre professionell firma hade säkert passat på att försöka tjäna mer pengar på mig...

Mikael W
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Flyttning samt städning och allt blev bra.

Revin A
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Bra erfarenhet och trevlig personal.

Christina B
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Väldigt nöjd. Billigt och snabbt jobbat. Städningen var så väl utförd att jag blev paff. Har inte sett min lägenhet glänsa så.

David P
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Tog både flytt och städ, fungerade kanon bra. Snabba och trevliga killar som jobbade väldigt snabbt. Städningen blev godkänd direkt av hyresvärden så har absolut inget att klaga på. Priset var absolut bra för det som utfördes.

Anton E
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Fick hjälp med flytt. Väldigt bra service och snabb och smidig flytt! Noggranna med att inte skada möbler också. Ingenting negativt att anmärka på!

Silva H
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Jag är väldigt nöjd med servicen. Medarbetarna har varit super effiktiva, snabb utan att något skadas. Rekommenderar de start.

Naser A
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Bra personal som varr snabba och noggrana med flytt, städ besktning var godkännt av hyresvärden.

Veronika O
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Fick hjälp med flyttstädet på kort varsel. Och killarna som flyttade var snabba och trevliga.

Hanna L
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Supernöjd med både flytt och städ. Behövde flytta en månad tidigare än vad jag hade bokat och det löste sig smidigt med ombokning. Flytten av bohag gick snabbt och inga skador eller liknande uppstod på möbler eller annat. Städningen var fläckfri och besiktningen blev godkänd.

Filtrera omdömen