Flyttbolaget i Stockholm

Flyttbolaget i Stockholm skräddarsyr flytten så att den passar dina behov och önskemål!

När du anlitar oss för din bohagsflytt får du all vår kompetens och erfarenhet, en duktig packmästare och ett lämpligt fordon. Vi står även till tjänst i flyttens kanske jobbigaste moment: flyttstädningen. Vår utbildade städpersonal har lång erfarenhet inom flyttstäd och du kan tryggt lämna denna jobbiga detalj i våra händer.

Vi har personal som är specialutbildade för kontorsflytt och vi ser till att ert byte av kontor går så snabbt och smidigt som möjligt.

Vi har alla tillstånd som krävs och är försäkrade genom Trygg Hansa. Välkommen till oss på Flyttbolaget i Stockholm!

Läs vad 470 kunder tycker om Flyttbolaget i Stockholm 2

2022-05-13 Insamlad av företaget
    Proffsig, trevlig och effektiv personal!
    2022-05-12 Spontant omdöme
    Fläckfritt jobb av två mycket trevliga och serviceinriktade killar. Bjöd på både effektivitet och extra omtanke.
    2022-05-06 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande och seriös aktör
    2022-05-03 Spontant omdöme
    Andra gången med flyttbolaget var lika trevlig än den första. Jag vill uppmärksamma Alejandro som var båda vår packmästare och var med på flyttdagen, han är jätteduktig och proffsig.
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande och ett superbra utfört jobb.
  • Mika P
    skrev om Flyttbolaget i Stockholm
    2022-04-24 Insamlad av företaget
    Proffsigt team som jobbade effektivt och var väldigt hjälpamma med vår flytt och flyttstädning. Vi är jättenöjda!
    2022-04-22 Insamlad av företaget
    Kunde inte ha blivit bättre!
    Dom var noggranna och tog väl hand om möblerna, samt effektiva!
    Jag har oerhört svårt för att flytta, så det var väldigt trevligt att dom kunde hjälpa en packa och embalera. Riktigt trevliga killar!

Rekommenderar dom starkt!
    2022-04-21 Spontant omdöme
    Allt gick smidigt och bra. Arbetarna tog bra hand om våra saker och det kändes tryggt. De ville göra allt på bäst möjligt sätt så att inga möbler blir skadade. Vi är jätte nöjda. Rekommenderas!
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande. Noggrann emballering av möbler och tavlor. Snabbt och bra genomförande.
    2022-04-05 Spontant omdöme
    Min sambo och jag genomförde flytt från två lägenheter till vårt gemensamma boende under två dagar. Flyttarna genomfördes på ett proffsigt sätt rakt igenom; flytten skedde under avtalad tid, de meddelade när de var på väg, det var strukturerat, möbler skyddades och flyttades på ett väldigt försiktigt sätt, inte en skråma på någonting, kartonger lyftes och bars försiktigt, och killarna var väldigt trevliga. Vi riktar ett stort tack till Andreas, Joakim och Parid!
    2022-04-05 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket trevligt bemött. Har flyttat många gånger och oftast är det strul med något så mina förväntningar var inte jättehöga. Företaget levde upp till mina förväntningar 100 gånger om. Använde Flyttbolaget för 3 år sedan när jag flyttade från mitt lantställe till ett annat och nu har jag precis bokat igen för flytt inne i Stockholm. Hittills lika proffsiga som förra gången. Jag köpte flytt och städning av dem.
    2022-03-17 Spontant omdöme
    Jag vill gärna ge dem bästa möjliga vitsord. De var väldigt tillmötesgående, snabba och proffsiga. Jag hade trevliga telefonsamtal före flyttningen, fick en mycket detaljerad offert, och var gäller själva flyttdagen var allting perfekt.Rekommenderas varmt till alla som går i flyttankar.
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Seriöst företag som jag verkligen rekommenderar.
    Svarade snabbt med offert och jag fick svar på alla frågor.
    Vänliga och tillmötesgående.
    Rädda om dina saker, och plastade och filtade det som behövdes.
    Tre man som jobbade istället för två som många andra har gör att det går snabbare och smidigare.
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Smidigt samarbete från förfrågan till genomförd flytt. Rekommenderas.
    2022-03-09 Spontant omdöme
    Väldigt ostrukturerat, de verkade inte ha koll på vad som skulle flyttas trots att jag flera ggr pratat m flyttbolaget. En av flyttkillarna var även väldigt oprofessionell och frågade mig massa privata frågor. Var helt slut efter flytten. Rekommenderar ej.
    Det var ett sent omdöme som tillkom då uppdraget utfördes i början av december men jag minns detta väl då du ringde ett flertal gånger och var orolig innan uppdraget ens startat. Vi är flera på kontoret och vi har många kunder att att tänka på så ibland måste man ta namn på en kund som ringer och gå in i uppdraget och titta vad som är noterat.

Ditt uppdrag hade allt noterat som det skulle, med extra stopp på vägen och med start UEM där vi i mailtråden säger att vi inte kan garantera starttid om man bokar tid UEM men normalt blir någon bil klar till 13 tiden.
    Och kl 13:00 startade vi uppdraget så det var en bra början där. Sen flytt 9 kvm Shurgardförråd + extra stopp längs vägen med saker tog 5.5 timmar vilket också är en bra tid.

Tråkigt att du tog dig vid när det blev lite privata frågor. Jag ska ta upp det med berörd person, men det var noterat på arbetsordern att du fick åka med i bilen. Detta är ju något vi normalt inte tillåter men efter mail och samtal samt extra stopp längs vägen så gick vi med på det. Vi hoppas att vår service med att du fick åka med kan väga upp något mot att det kanske blev lite strösnack under den tiden.

Att det var ostrukturerat har jag svårt att köpa då all din info alltid har varit noterad och tiden höll vi, det som blev var att det var en annan chaufför än tänkt som fick ta uppdraget men detta var ju för att passa tiden på bästa sätt. Annars hade uppdraget startat mycket senare och blivit kvällsjobb.

Vi hoppas du trivs bra i nya boendet i alla fall!

Med vänliga hälsningar
    Sebastian Flyttbolaget Stockholm
    2022-03-05 Insamlad av företaget
    Flytten gick smidigt och vi fick trevligt bemötande både inför flytten och på flyttdagen.
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Flexibla redan vid första kontakt. Flyttarna som kom var proffsiga och effektiva. Allting var helt och rent efter flytt. Mycket nöjd!
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Använde Flyttbolaget både för flytt och flyttstäd och blev grymt nöjda. Duktiga och jättetrevliga flyttkillar och städpersonal och alltid smidig och enkel kontakt med företaget innan och efter flytten. Väldigt tillmötesgående och snabba att svara på frågor.
    2022-02-23 Insamlad av företaget
    Proffsigt företag som är rädd om dina saker. Allt viktigt bra inplastat och dom är lyhörda för kundens behov. Kan verkligen rkomendera flyttbolaget.
    2022-02-21 Insamlad av företaget
    Flyttbolaget rekommenderas med det varmaste. Trevligt och proffsigt bemötande av alla. Särskilt tack till de duktiga flyttkillarna som trots tungt och slitsamt jobb var väldigt vänliga med gott humör.
    2022-02-21 Insamlad av företaget
    Mycket bra från första kontakt till färdigt arbete, snabba, serviceminded och trevliga.

Rekommenderas starkt.
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Vi flyttar två kontor till gemensam adress och anlitade Flyttbolaget, deras killar som utförde arbetet är väldigt professionella i sitt bemötande och allt gick väldigt smidigt.
    Enkelt att beställa, kommer på utsatt tid och jobbade på bra, väldigt trevliga.
    2022-02-01 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, välfungerande flytt. Allt fungerade helt enkelt smidigt och smärtfritt.
    2022-02-01 Insamlad av företaget
    Flytten gick smidigare än vad jag trodde, snabba och trevliga flyttkillar.
    2022-01-26 Insamlad av företaget
    Noggranna, trevliga, hjälpsamma och raska killar. Strålande upplevelse!
    2022-01-13 Insamlad av företaget
    Trevliga, snabba flyttkillar och bra bemötande vid bokning!
    2022-01-11 Insamlad av företaget
    Trevliga, noggranna och effektiva.
    2022-01-11 Insamlad av företaget
    Bokade flyttbil+ 2man och har ingenting att klaga på! De var trevliga, i god tid, effektiva och hade hela flytten klar på 2 timmar! Över förväntan, inte en sur min trots 3 trappor utan hiss!
    Hej och tack för det fina omdömet Tobias! Jag ska se till att hälsa personalen =)
    // Flyttbolaget Stockholm
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Proffsiga personer som skötte leveransen och samtal till bolaget har varit mycket bra
    Hej Rose-Marie och tack för ditt omdöme! Hoppas att ni trivs i ert nya boende // Flyttbolaget Stockholm Flyttbolaget i Stockholm
    2021-12-21 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Arbetet utfördes över förväntan.. Vi flyttade från villa till lägenhet. Flyttkillarna jobbade mycket effektivt.
    Hej Inga-Lill och tack för ditt fina omdöme, det låter som det ska göra och jag ska se till att hälsa personalen! //Flyttbolaget Stockholm Flyttbolaget i Stockholm
    2021-12-20 Insamlad av företaget
    Proffsigt och noggrant. Mycket nöjd!
    Hej Eva och stort tack för ditt fina omdöme, det uppskattas och vi hoppas att ni trivs i ert nya boende //Flyttbolaget Stockholm Flyttbolaget i Stockholm
    2021-12-20 Insamlad av företaget
    Proffsigt och bra hantering av föremålen som flyttades.
    Tack för ditt omdöme Robert, jag ska se till att hälsa personalen och vi hoppas att ni trivs i ert nya boende // Flyttbolaget Stockholm Flyttbolaget i Stockholm
    2021-12-11 Insamlad av företaget
    Det var toppen. Trevliga killar som jobbar hårt och effektivt
    Hej Greg, exakt som det ska vara! Tack för omdömet och hoppas att ni trivs i ert nya boende//Flyttbolaget Stockholm Flyttbolaget i Stockholm
    2021-12-05 Insamlad av företaget
    Proffsiga och ett trevligt bemötande
    Hej Ann! Tack för uppdraget och omdömet, hoppas att ni trivs i ert nya boende //Flyttbolaget Flyttbolaget i Stockholm
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Utmärkt service från första kontakt tills sista flyttlådan anlände till nya bostaden. Otroligt smidiga och professionella flyttgubbar. Rekommenderar denna flyttfirma!
    Stort tack för omdömet, det uppskattas mycket och vi önskar lycka till på nya stället samt God Jul! Vänligen Flyttbolaget i Stockholm AB Flyttbolaget i Stockholm
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Snabbt, smidigt och proffsigt. Flytten blev enkel och är mycket nöjd
    2021-11-28 Insamlad av företaget
    Jag bokade packning, flytt och städ.
    Det absolut mesta har gått smidigt och jag har blivit trevligt bemött. Lite småsaker har gått sönder i flytten pga att vissa saker inte var så bra packade (under andra dagens packande). Första dagens packning var toppen.
    En av de tre som flyttade var ibland lite oförsiktig. De andra två var jättebra!
    Hej Sofia,

Stort tack för omdömet! Synd att ett par saker gått sönder, men vi har inte hört något, återkom om det är något som ska ersättas/fixas så ordnar vi det. God jul!
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    toppen gäng, dom kom i tid, trevliga och snabba!
    Stort tack för omdömet Alex och God jul! /Flyttbolaget Flyttbolaget i Stockholm
    2021-11-15 Insamlad av företaget
    Två mkt proffsiga killar som klarade vårt pick o pack med bravur🤩🤩
    Tack för omdömet, det uppskattas och vi önskar God Jul mvh Flyttbolaget Flyttbolaget i Stockholm
    2021-11-15 Insamlad av företaget
    Snabbt och enkelt att boka flytthjälp! Superbra service och flexibelt gällande särskilda önskemål. Superproffsiga, trevliga och snabba flyttkillar som kan sina saker!
    Stort tack för omdömet, det uppskattas och vi önskar lycka till i nya boendet samt God Jul! Vänligen Flyttbolaget i Stockholm AB Flyttbolaget i Stockholm
    2021-11-15 Insamlad av företaget
    Jag köpte flytthjälp av företaget och de motsvarade mina förväntningar, var trevliga och proffsiga.
    2021-11-11 Spontant omdöme
    Riktigt proffsiga med snabb service och väldigt bra bemötande.

Fick dessutom hjälp med hur stor beställning jag skulle göra via en enkel beskrivning av hur stor lägenhet som skulle tömmas.

Blev riktigt nöjd med hur noggranna flyttkillarna var med att plasta in allt och verkligen försiktigt men snabbt hjälpa till med hela flytten.

Kommer garanterat använda denna firman om jag flyttar fler gånger framöver.
    Stort tack för omdömet, det uppskattas mycket och vi önskar lycka till i nya boendet samt God Jul! Vänligen Flyttbolaget i Stockholm AB Flyttbolaget i Stockholm
    2021-11-11 Insamlad av företaget
    Duktiga, vänliga, hjälpsamma och snabba!
    2021-11-03 Insamlad av företaget
    Har använt Flyttbolaget i Stockholm vid två flyttar nu och båda gångerna har gått jättebra. De ankommer vid utsatt tid, är otroligt effektiva i sitt arbetssätt, är tydliga och snabba i sin kommunikation innan flytten om vad för hjälp man behöver (antal personer, storlek på bil etc).
    Kommer absolut boka igen vid nästa flytt!
    2021-11-02 Insamlad av företaget
    Allting mycket bra! Vettigt pris och trevlig inställning.
    2021-10-18 Insamlad av företaget
    Vi har fått mycket bra bemötande - från första kontakten i samband med önskan om offert, till leverans av flyttkartonger, till flyttdagen. Tre proffsiga killar som samarbetade jättebra och hade full koll, och som gav gott förtroende.
    Även nu när vi av olika anledningar behöver behålla några flyttkartonger, så har de varit mycket tillmötesgående. Vi hoppas inte flytta på många år, men gör vi det igen kommer vi garanterat anlita Flyttbolaget i Stockholm. Rekommenderar dem å det varmaste!
    2021-10-18 Insamlad av företaget
    Trevliga killar, inte en skråma på mina grejer. Tack för bra jobb!
    2021-10-18 Insamlad av företaget
    Effektiva och service minded. Bra jobb!
    2021-10-18 Insamlad av företaget
    Proffsiga med återkoppling och bemötande. Väl utförd flytt!
    2021-10-16 Insamlad av företaget
    Flytt från Solna till Uppsala.
    Tre erfarna killar och en ”pryo”?
    Snabbt o effektivt.
    Väntar på faktura som jag inom ramarna som givits.