Flytten

Läs vad 4 kunder tycker om Flytten

• ROBIN H

2020-02-22

ROBIN H skrev om Flytten
    Suverän flytthjälp! Fixade allting jättesmidigt och enkelt. Stort plus att personalen är så trevliga och service-minded!!

Rekommenderar till alla som vill ha en smidig flytt! Läs mer
  • 2020-02-21

KUSHTRIM M skrev om Flytten
    Mycket proffsig fyttfirma med profesionell och trevlig personal. Rekommenderar dom starkt! Läs mer
  • ANDREAS N

2020-02-21

ANDREAS N skrev om Flytten
    Skriv: Jag är jättenöjd då min flytt skedde smidigt och grabbarna var oerhört professionella och mycket trevliga att prata med. Både flyttkillarna men även dom som utförde flyttstädet som föresten blev godkänt vid första besiktningen. Läs mer
    2020-02-21 Flytten svarar ANDREAS N
    Hej Andreas. Så roligt att du är nöjd med våra tjänster. Vi är glada att våra killar lever upp till bolagets policy med kundnöjdhet och kvalitet i främst fokus.

Alban
    Flytten.nu
  • JOEL S

2020-02-21

JOEL S skrev om Flytten
    Rekommenderar denna flyttfirma. Första gången jag anlitade en flyttfirma och var nervös över att det skulle gå bra men det gick superbra och smidigt! Plus för en bra kommunikation och lättillgängligheten. Var punktliga och kom i tid. Läs mer
    2020-02-21 Flytten svarar JOEL S
    Hej Joel. Tack för de fina orden. Det är alltid extra trevligt med en helnöjd kund då kundnöjdhet och kvalitet är våra viktigaste ledord i vårt arbete.

Alban
    Flytten.nu