Alla kategorier Snickare Skåne Malmö Folkets Bygg HB

Sallerupsvägen 92, 212 28 Malmö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Folkets Bygg HB

• Valentina C
    Valentina C skrev om Folkets Bygg HB
    Vårt företag har använt Folkets Bygg som underentreprenör vid flera tillfällen. Jag kan starkt rekommendera dem. Förutom att som har hög kvalitet på sina arbeten är dom väldigt tillmötesgående och snabba! Läs mer
  • N skrev om Folkets Bygg HB
    Som boende i en av de fastigheter de för närvarande håller på att renovera vill jag ge min syn på Folkets bygg och varför de inte är bra.

De kom som utlovat och började riva på bland annat mitt tak. Detta var i sin ordning, förutom att:

Folkets bygg hade inga skydd på ställningarna. När de rev pannor, trä och papp yrde allt detta omkring på gatan, trottoaren, min entrédörr och i min trädgård. Detta fick jag uppleva i verkligheten då jag gick ut ur min lägenhet och en del av splittrad panna seglade framför och förbi mig på ett mycket otäckt avstånd. När jag skulle påtala detta för en av Folkets bygg arbetare talade vi inte samma språk och jag kunde inte göra mig förstådd.

För övrigt blev arbetet nästan bra. Till och med jag som lekman såg en del brister i Folkets bygg utförande och arbetsmetoder. Jag pratade med en del grannar och de tyckte mestadels likadant.

Med detta som underlag kommer jag inte att rekommendera Folkets bygg för vänner och bekanta. Folkets bygg lever helt enkelt inte upp till vad jag anser vara kvalitet, kompetens och kunskap. Läs mer

Bästa snickarna i Malmö:

Ekonomigatan 4, 21613, Malmö