Leverantörsvägen 2, 187 66 Täby — Visa karta

Välkommen till Folkhemmet!

Här finner du en blandning av nya inredningstrender och traditionell svensk design. God service och inspiration är våra ledord och målet är att du ska få en härlig shoppingupplevelse och att du ska känna dig inspirerad och fylld av energi när du lämnar oss.

Vi finns på tre ställen i Stockholmsområdet; här i Täby, Barkarby och i Kungens Kurva. Dessutom har vi en väl utvecklad webbshop där du kan shoppa och leta bland alla möbler och inredningsdetaljer, och sedan välja att beställa och betala tryggt och smidigt direkt på nätet eller besöka oss i butiken.
Mån-Tor: 10:00-19:00
Fre: 10:00-18:00
Lör: 10:00-17:00
Sön: 11:00-17:00

Läs vad 91 kunder tycker om Folkhemmet

• 2020-04-04

Robert N skrev om Folkhemmet
    Bra service och fin kvalitet på möblerna! Läs mer
  • Bert O

2020-04-04

Bert O skrev om Folkhemmet
    Köpte en bäddsoffa. Allt fungerade utmärkt. Läs mer
  • SOFIA B

2020-03-16

SOFIA B skrev om Folkhemmet
    Försökte göra en reklamation av ett matbord Narvik där bordsskivan innehöll 12 sprickor som var ifyllda med svart fyllningsmassa. Fick följande svar på min reklamation från Folkhemmet:

Alla bord har dessa inslag mer eller mindre. Det beror på att leverantören vill behålla träslagets unika utseende och att de tar tillvara på större delar av trät. I och med detta så blir det en större variation av nyanser, kvistar, skåror, sprickor och märgstrålar. Ihåligheter/fåror fylls i med en fyllningsmassa för att få en jämnare yta på bordet för att underlätta avtorkning bland annat.
    All denna information finns på vår hemsida och i butik. Vi ser inte detta som en reklamation.

Jag har sett detta bord i två butiker och de såg inte alls ut som det jag fick levererat. Så min rekommendation är att inte köpa något via Folkhemmet då det inte går att göra någon reklamation på varor. Läs mer
    2020-03-18 Elina S svarar SOFIA B
    Hej Sofia,

Det är tråkigt att du inte är nöjd med ditt köp. Jag sprang faktiskt ut i butiken för att dubbelkolla och där står en skylt på bordet angående sprickorna och fyllningen som är så det var oturligt att du missade den. Även det exemplaret ser ut så som du beskriver att ditt bord gör. Vi försöker vara så tydliga som möjligt med detta då vi vet att ju mer information desto bättre - vi vill ju såklart att våra kunder ska göra medvetna och bra köp hos oss. Personligen tycker jag att bordet är riktigt snyggt som det är :)

Ha en fin dag!
    2020-03-18 SOFIA B svarar Elina S
    Hej
    Det är inte i Folkhemmets butik jag har sett bordet utan i en annan butik. Jag kan också tycka en eller annan spricka som är ifylld ser naturligt och fint ut men på mitt bord är det för många sprickor samlat på en mindre yta som inte följer träets naturliga ådring. Det är framförallt på den ena bordskivan där det är många sprickor på en liten yta. Det ger inte ett naturligt intryck utan ser dessvärre onaturligt ut. Jag tycker ju bordet är jättefint i övrigt och känner mig ledsen över att jag inte kan glädjas över ett bord som i övrigt är jättefint.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2020-03-15

Peter K skrev om Folkhemmet
    Köpte en soffa i vitt linne samt soffbord.
    Tyckte vi fick ett bra bemötande av säljaren som jag upplevde som mycket kunnig på produkterna. Han kom även med bra tips och råd. Är mycket nöjd med köpet. Tycker att Folkhemmet har en bra blandning av möbler för den som både söker exklusiva som prisbilliga möbler. Kommer definitift att titta på deras sortiment igen när vi skall köpa möbler. Läs mer
    2020-03-18 Elina S svarar Peter K
    Hej Peter,

Åh vad glada vi blir av din feedback! Vi satsar hårt på att ha något riktigt fint för alla så därför ligger våra möbler i olika prisklasser :) Ja, varmt välkommen tillbaka så hjälper vi er gärna inför ert nästa köp.

Vi ses snart!
  • Mats B

2020-03-08

Mats B skrev om Folkhemmet
    Vi har köpt en hörnsoffa, 2 fåtöljer med fotpall och en matta. Kontakten med Ella, Susanna och Christian har varit fantastisk.
    Det är inte första gången som vi handlar där och vi återkommer alltid dit eftersom de har fina saker och ett fantastiskt bemötande.
    Vi rekommenderar dem till alla vi kan.
    Mats Bergstedt Läs mer
    2020-03-10 Elina S svarar Mats B
    Hej Mats,

Stort tack för din fina kommentar!! Det är det här vi jobbar för och vi blir himla glada av att höra detta från våra kunder. Vi ses säkert snart, ha det underbart fram till dess.

Bästa hälsningar,
    2020-03-10 Mats B svarar Elina S
    Jag skrev bara vad vi tyckte 👍😄. Ha det gott!
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Elina S gillar detta
  • 2020-03-07

Johan L skrev om Folkhemmet
    Mycket bra och kunnig personal. Utkörningen fungerade också perfekt. Läs mer
    2020-03-09 Folkhemmet svarar Johan L
    Hej Johan,

Tack för ditt höga betyg! Kunskap är viktigt för att vi ska kunna guida våra kunder till ett träffsäkert köp :) Härligt att leveransen gick bra, vi använder vår egen lagerpersonal för utkörningar vilket gör att även de som bär in/monterar har stenkoll på våra möbler.

Ha en bra vecka,
  • 2020-03-07

Jonas B skrev om Folkhemmet
    Väldigt nöjd med den Impulse 4-sits soffa från Sitsvi köpte hos Folkhemmet. Det enda som kunde gjort soffan bättre är en beskrivning som är lite mer utfyllning då vår soffa sprack lite när vi tydligen skruvade ihop de två delar den kom i lite för hårt.

Personalen i butiken var väldigt trevlig och hjälpsam under köper, tyvärr så vart det lite strul efteråt när vi valde att plocka bort ett tilläg till soffan och då bara delvis fick tillbaka pengarna först. Efter ett antal mejl och samtal insåg personalen sitt fel och ersatte oss samtliga delar vi efterfrågade. Läs mer
    2020-03-09 Folkhemmet svarar Jonas B
    Hej Jonas,

Vad bra att du är så nöjd med din soffa! Stort tack för din konstruktiva kritik, och vad bra att problemet med återbetalningen löste sig. Såklart tråkigt att det strulade med ändringen i er order, det får vi be om ursäkt för. Härligt att du blev bemött av hjälpsam och vänlig personal trots missförståndet - det tycker vi är extrem viktigt. :) Varmt välkommen tillbaka till oss när det är dags för ytterligare förändring hemma.

På återseende,
  • 2020-03-06

Ann-cathrine L skrev om Folkhemmet
    Köpte en soffa valde mellan mio och folkhemmet då priset var det samma
    Köpte på folkhemmet då vi tyckte personalen var trevligare Läs mer
    2020-03-06 Elina S svarar Ann-cathrine L
    Hej Anna-Cathrine,

Fantastiskt! Det är precis den känslan vi vill att våra besökare ska lämna oss med :) Varmt välkommen till oss igen när du letar inspiration för din nästa förändring i hemmet.

Vänliga hälsningar,

Per Gustaf Ö skrev om Folkhemmet
    Bra kunskap och bra råd vid köp av soffa. Läs mer
    2020-03-06 Elina S svarar Per Gustaf Ö
    Hej Per,

Stort tack för din positiva kommentar :D Vi vet hur viktigt det är att ha välutbildad personal som hjälper våra besökare att göra medvetna val till sina hem. Super bra att du fått den hjälp du behövt i ditt val av soffa.

Hoppas vi ses snart igen, kanske när det är dags för en matgrupp!

Linus R skrev om Folkhemmet
    Bra i tid enligt överenskommelse och plan Läs mer
    2020-03-05 Elina S svarar Linus R
    Hej Linus,

Vi värdesätter, precis som du, överenskommelser och tider. Kul att du uppskattar det!

Allt gott!

Ann G skrev om Folkhemmet
    Bra leverans.Bra säljare. Bra soffa! Läs mer
    2020-03-05 Elina S svarar Ann G
    Hej Ann,

Vad glada vid blir att du haft en sån positiv upplevelse. Hoppas ni får mycket glädje av den bra soffan länge :)

Vi ses!
  • 2020-02-15

Annika J skrev om Folkhemmet
    Bra pris och trevlig personal. Leverans hem till dörren som ingick i priset. Läs mer
    2020-02-18 Douglas C svarar Annika J
    Tack Annika för din rekommendation och härligt att du uppskattar våra priser och fri frakt. Du är så välkommen åter!

• Richard R

2020-02-13

Richard R skrev om Folkhemmet
    Grymt bra service och leveranser var precis som planerat!
    Fin sortiment! Läs mer
    2020-02-18 Douglas C svarar Richard R
    Tack Richard för att du lämnat ett omdöme och det värmer att du tycker att vi har grym service samt fint sortiment. Du är så välkommen åter!

Anna B skrev om Folkhemmet
    Bra bemötande, service, leverans si tid som lovat. Och med fina möbler. Läs mer
    2020-02-18 Douglas C svarar Anna B
    Tack Anna för de fina orden och härligt att du tycker att vi har bra bemötande. Du är så välkommen åter.

Ulrika K skrev om Folkhemmet
    Fina grejor, trevliga säljare, bra och snabb leverans. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2020-02-13 Douglas C svarar Ulrika K
    Tack Ulrika för din rekommendation och trevligt att höra att ni är nöjda med er upplevelse och möbler från oss. Ni är så välkomna åter.

Hamid K skrev om Folkhemmet
    Köpte en soffa, ett soffbord samt ett avlastningsbord. Beställde leverans samt uppbärning.

Blev väldig bra bemött av samtliga på butiken i Täby samt vid bokning av leverans och leveranstillfället. Fick varorna levererade i gott skikt och enligt det leveransdatum som jag blev utlovade från början.

Sammanfattar jag det hela, är jag väldig nöjd och kommer att återkomma som kund på Folkhemmet Läs mer
    2020-02-13 Douglas C svarar Hamid K
    Tack Hamid för din rekommendation. Jag ska se till att mina kollegor i Täby samt lagret får veta att deras arbete är mycket uppskattat. Du är så välkommen åter!

Lena J skrev om Folkhemmet
    jag köpte honungsfåärgad0e italienska plaststolar. De passar alldeles utmärkt till ett mörkbrunt mycket kraftigt rustikt bord..Precis vad jag önskade.

Jaghar sen tidigare en Italiensk stol skapat som en knäande naken man. Retar många men gillas aiv en del. Jag har också ett trevligt litet skrivbord
    Jag tycker om folkhemmets möbler.De är or
    ginella och enkla men ser inte billiga ut.

Lena Björnerstedt Läs mer
    2019-12-18 Elina S svarar Lena J
    Vad härligt att det blev lika bra som du tänkt dig!

Haha ja de stolarna kommer man ihåg - väldigt speciella. Kul att du väljer Folkhemmet när du önskar både originella och enkla möbler av bra kvalitet och stort tack för din fina recension Lena.

Hoppas vi ses snart igen,
    Elina S gillar detta

Bibbie M skrev om Folkhemmet
    I Arninge är personalen behjälplig och väldigt trevliga.
    Vi är väldigt nöjd med möblerna vi köpt och dess service. Läs mer
    2019-12-18 Elina S svarar Bibbie M
    Tack Bibbie, vad glada vi blir. Så roligt när både upplevelsen och resultatet blir lika fina :D

Ha det fint!

Barbro E skrev om Folkhemmet
    Köpte en fantastisk soffa och fåtölj. Blev mycket väl bemött av Jannis. Läs mer
    2019-12-13 Douglas C svarar Barbro E
    Tack Barbro för din rekommendation och härligt att du tycker om din soffa och fåtölj. Ska hälsa Iannis att du är nöjd. Du är så välkommen åter!

• 2019-12-12

Achillefs T skrev om Folkhemmet
    Köpt, säng och sovrums lampa. Trevlig bemötande i affären och leveransen blev enligt schema.
    Mycket nöjd Läs mer
    2019-12-13 Douglas C svarar Achillefs T
    Tack Achillefs för din rekommendation och hoppas att du sover skönt i ditt förnyade sovrum. Du är så välkommen åter!

• 2019-12-12

Håkan W skrev om Folkhemmet
    Köpte en soffa. Fick mycket information om produkten av en mycket kunnig och trevlig försäljare. Vi är mycket nöjda med
    köpet. Läs mer
    2019-12-13 Douglas C svarar Håkan W
    Tack Håkan för din rekommendation. Alltid kul att höra att vår kunskap om möbler kommer fram och att ni känner er mycket nöjda med er soffa. Ni är så välkomna tillbaka!

• 2019-12-11

Madeleine A skrev om Folkhemmet
    Köpte Soffa från Folhemmet. Bra service, info, kvalitet, leverans och montering! högsta poäng på allt! Läs mer
    2019-12-12 Douglas C svarar Madeleine A
    Tack Madeleine för att du kommenterar ditt köp hos oss och för din rekommendation. Det värmer att du tycker att vi gör bra ifrån oss. Du är så välkommen åter!

• 2019-12-11

Ulf B skrev om Folkhemmet
    4 fåtöljer
    Mycket vänligt och kunnigt
    Vi hittade det vi hade letat efter länge
    Produkten var av hög kvalitet och till ett bra pris,
    samt den utlovade leveranstiden hölls perfekt. Läs mer
    2019-12-12 Douglas C svarar Ulf B
    Tack Ulf för din beskrivning samt rekommendation. Trevligt att ni fann vad ni sökte efter hos oss och härligt att allt blev precis som planerat. Ni är så välkommen åter!

• Felicia Anny Maria M

2019-11-21

Felicia Anny Maria M skrev om Folkhemmet
    Magisk service ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Tack, Susanna ✨ Läs mer
    2019-11-26 Elina S svarar Felicia Anny Maria M
    Vad glada vi blir, inte minst Sanna :D Tack snälla för det fina betyget och hoppas vi ses snart igen.

Med vänlig hälsning,
  • 2019-11-13

Berit O skrev om Folkhemmet
    Vi har handlat många saker på Folkhemmet, bl a barstolar, en fåtölj, en soffa och ett parasoll.
    De har ett bra utbud av både inomhus- och utomhusmöbler, kunnig personal och smidig hemleverans. Läs mer
    2019-11-15 Douglas C svarar Berit O
    Tack Berit för din rekommendation och återkommande besök. Det värmer att höra att ni gillar vårt sortiment, personal och kundupplevelse, då vi jobbar mycket med detta för att få det så bra som möjligt. Ni är självklart så välkomna åter om ni är på jakt efter något annat!

• 2019-11-13

Frida v skrev om Folkhemmet
    Hörnsoffa. Trevlig personal som inte var för pushiga! Läs mer
    2019-11-15 Douglas C svarar Frida v
    Tack Frida för att du kommenterar och alltid uppskattat att höra att vi upplevs på rätt sätt. Du är så välkommen åter!

• 2019-11-03

Roger L skrev om Folkhemmet
    Skulle köpa matbord, kom ut med bord, stolar samt två fåtöljer.
    Allt med full belåtenhet. Vid nästa möbelinköp går vi först till Folkhemmet. Läs mer
    2019-11-08 Douglas C svarar Roger L
    Tack Roger för din rekommendation och trevligt att höra att du hittade flera produkter som du gillade hos oss. Du är självklart så välkommen tillbaka!

• 2019-10-27

Lejva S skrev om Folkhemmet
    Folkhemmet Arninge är en toppen butik med personlig o trevlig service! Vi har köpt soffa och köks stolar därifrån. Jätte nöjda. Absolut en av våra favorit butiker! Och personalen är supermysiga. Läs mer
    2019-11-15 Douglas C svarar Lejva S
    Tack Levja för de fina orden samt rekommendationen. Jag ska se till att mina kollegor i Täby får veta att deras arbete är mycket uppskattat! Du är så välkommen åter.

• 2019-10-24

Angelica Ö skrev om Folkhemmet
    Jag köpte en stringbokhylla. Jag fick snabbt en bekräftelse på min order och några dagar senare kom varan.
    Det gick snabbt och smidigt.

Allt var bra Läs mer
    2019-10-25 Douglas C svarar Angelica Ö
    Tack Angelica för din rekommendation och trevligt att det gått smidigt. Du är så välkomna åter!

• 2019-10-11

Stolpes Entreprenad AB S skrev om Folkhemmet
    från köp till installation på plats måste jag säga att det är 5 av 5 möjliga här!

super tack för allt kring våra möbler!
    mvh Thomas Stolpe Läs mer
    2019-10-14 Elina S svarar Stolpes Entreprenad AB S
    Hej Thomas,

Tackar ödmjukast för dessa fina stjärnor! Hoppas du får mycket glädje av dina möbler lång tid framöver och att vi ses snart igen.

Allt gott.
  • 2019-10-10

Marianne W skrev om Folkhemmet
    Köpt ny soffa till vårt landställe. Utmärkt service i butik och leverans. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-10-11 Douglas C svarar Marianne W
    Perfekt att höra att vi lever upp till dina förväntningar och tack för ditt omdöme. Får hoppas på bra väder så att ni får en anledning att åka till sommarstället och njuta av soffan. Ni är så välkomna åter!

• 2019-09-17

Eva T skrev om Folkhemmet
    snygga möbler,kom för att köpa fåtölj med fotpall o impulsköpte 2st barstolar också! vi blev mycket bra bemötta. Vi handlar gärna där igen. Läs mer
    2019-09-18 Elina S svarar Eva T
    Vad roligt att höra Eva! Det är alltid kul när vi kan överraska med vårt sortiment :) Hoppas ni får mycket nöje av er nya fåtölj och barstolar. Ha det fint!

• 2019-09-06

Carina N skrev om Folkhemmet
    Beställde en soffa o fick fin, personlig rådgivning i butiken i Arninge. Leverans enligt överenskommelse. Läs mer
    2019-09-13 Douglas C svarar Carina N
    Tack Carina för dina fina ord och att du delar med dig av din upplevelse hos oss.

Du är så välkommen åter.

• 2019-09-04

Thomas M skrev om Folkhemmet
    Trevliga, bra service, ordning och reda. Kommer säkert köpa mer av Folkhemmet Läs mer
    2019-09-04 Douglas C svarar Thomas M
    Tack Thomas för din rekommendation och trevligt att höra att du känner att du upplevt bra service, vilket vi alltid siktar på att leverera.

Du är så välkommen åter.

• 2019-09-02

Lotta W skrev om Folkhemmet
    Hittade drömfåtölj.
    Gick att få i orange tyg - great.
    De levererades helt i sin ordning och vi bemöttes vänligt. Läs mer
    2019-09-04 Douglas C svarar Lotta W
    Tack Lotta för din rekommendation och hoppas att du får många tillfällen att njuta i din nya fåtölj!

Välkommen åter.

• 2019-06-25

Sofia E skrev om Folkhemmet
    Hej,

Vi köpte en TV-bänk. Servicen i butik var ok. Det var 1-2 veckors leveranstid och den skulle vara färdigmonterad vid leverans. Efter att själva ha kontaktat Folkhemmet flertalet gånger får vi reda på leverans är om 9 veckor. När väl 9 veckor gått får vi åter igen kontakta Folkhemmet och den levereras ytterligare 2 veckor senare. Den är då omonterad. Vid kontakt med butiken via telefon får vi ett dåligt och otrevligt bemötande.
    Efter femte samtalet får vi tala med en trevlig från personalen som erbjuder 500kr på nästa köp för besväret.
    Jag kommer aldrig handla på Folkhemmet igen och skulle aldrig rekommendera detta ställe till någon annan.

Hälsningar,
    Sofia Läs mer
    2019-06-26 Folkhemmet M svarar Sofia E
    Hej Sofia,

Jag är ledsen att din vara blivit så försenad och att det blivit oklarheter kring monteringen av möbeln. Det är ovanligt men ibland tar möbler slut i lager och vi hör alltid av oss till kunderna via mail/telefon samma dag som vi får reda på detta för att man ska kunna ta ställning till det nya leveransbeskedet så snart som möjligt. Självklart kompenserar vi våra kunder när det har blivit ett missförstånd från vår sida, som i fallet med monteringen.

Vi tar åt oss av din kritik och jobbar på att bli bättre. Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse.

Hoppas att du får mycket glädje av din TV-bänk lång tid framöver.

Allt gott!

• 2019-05-30

Karin L skrev om Folkhemmet
    Köpte fin soffa och fick perfekt service! Läs mer
    2019-06-04 Douglas C svarar Karin L
    Tack Karin för din rekommendation och för att du valde att handla hos oss och hoppas på återseende snart igen!

• Britt-Marie E

2019-05-30

Britt-Marie E skrev om Folkhemmet
    Bra och trevligt bemötande i affären. Leveransen var förträfflig.Mycket nöjd. Läs mer
    2019-06-04 Douglas C svarar Britt-Marie E
    Tack Britt-Marie för dina härliga ord om oss! Hoppas att allt blivit bra och du är så välkommen åter

• 2019-05-29

Lars-erik S skrev om Folkhemmet
    Ej komplett leverans, skruvar saknades för att montera bordsskiva. Läs mer
    2019-06-04 Elina S svarar Lars-erik S
    Hej Lars-Erik,

Tack för din recension! Självklart försöker vi minimera dessa typer av händelser men ibland händer det, ledsen att just du saknade skruv. När sådant händer är det bara höra av sig till oss så skickar vi det som fattas illa kvickt, ofta kommer det fram via brev på bara någon dag. Hoppas du nu får mycket nöje av ditt nya bord! :)

• 2019-05-28

Christer H skrev om Folkhemmet
    Kompletterade med två fåtöljer till tidigare köp. Läs mer
    2019-05-29 Elina S svarar Christer H
    Tack för din recension! Så kul att du hittat fåtöljer du gillar hos oss :)

Varmt välkommen åter,
  • 2019-05-28

Magnus S skrev om Folkhemmet
    Giove matbord!
    Bra service i butik!
    Bordet beställdes och levererades enligt överenskommelse. Enkelt att montera! Bra kvalitet! Mycket nöjd! Läs mer
    2019-05-29 Elina S svarar Magnus S
    Vad härligt att höra! Hoppas att du får mycket nöje av ditt nya bord och att vi får se dig snart igen.

Allt gott,
  • 2019-04-16

Martin C skrev om Folkhemmet
    Mycket god service och trevligt bemötande. Hanterar även klagomål på ett mycket bra och smidigt sätt. Läs mer
    2019-04-17 Douglas C svarar Martin C
    Tack Martin och trevligt att du du uppskattar vår service och att vi lyckas med detta genom hela processen.

• 2019-04-15

Margareta W skrev om Folkhemmet
    Bra service
    Bra priser
    Bra och pålitliga leveranser
    Jag kommer tillbaka Läs mer
    2019-04-17 Douglas C svarar Margareta W
    Tack Margareta för din rekommendation och du är så välkommen åter!

• Helen Ö

2019-04-14

Helen Ö skrev om Folkhemmet
    Kunnig personal i butik och trevliga killar som levererade, trots att de fick bära upp soffan 4:a våningar. Läs mer
    2019-04-17 Douglas C svarar Helen Ö
    Tack Helen för dina trevliga ord och det är alltid bra att killarna får röra på sig ?

• 2019-03-17

Hans H skrev om Folkhemmet
    Köpte 2 Shabby-fåtöljer. Blev bra bemött av försäljare. Hon tog sig tid och jag kände mig aldrig stressad. Tyvärr fanns fåtöljen inte i butiken (Arninge) och inte heller i någon annan butik. Jag hade bara sett Shabby i nätbutiken och köpte grisen i säcken. Tycker att de varor som säljs i nätbutiken ska kunna granskas i någon av Folkhemmets butiker. En Shabby kostar trots allt över 10’. Läs mer
    2019-11-15 Douglas C svarar Hans H
    Tack Hans för din åsikt! Vi försöker erbjuda ett brett sortiment som har bra kvalitet och design. Dock har vi tyvärr inte möjligheten att visa alla produkter som går att beställa via oss men vi försöker att ha ett representativt urval i butikerna, så att man kan bilda sig en uppfattning av kvaliteten av produkterna. Shabby fåtöljen är jättefin, så jag är övertygad om att du är nöjd att du vågade "köpa grisen i säcken" i alla fall.

• 2019-03-15

Cecilia J skrev om Folkhemmet
    Soffa och säng.
    Mycket bra personal. Läs mer
    2019-03-19 Elina S svarar Cecilia J
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Sånt gör oss glada :) Varmt välkommen åter.

/Folkhemmets personal
  • 2019-02-27

Julia L skrev om Folkhemmet
    Jag köpte en soffa och blev väl bemött i butiken både när jag lade beställningen, men även när jag kom tillbaka för att ändra i min order. Det absolut bästa var att soffan levererades ca 2 veckor tidigare än beräknat vilket var en helt fantastisk överraskning som gjorde mig jätteglad Läs mer
    2019-03-12 Douglas C svarar Julia L
    Tack Julia och kul att vi kunde överträffa dina förväntningar!
  • 2019-02-14

Rikard L skrev om Folkhemmet
    Superbra bemötande vid beställning av säng i Täby. Fick bra hjälp att hitta en säng som passar mig. Snabb leverans.
    Rekommenderar! Läs mer
    2019-02-15 Douglas C svarar Rikard L
    Tack Rikard för din rekommendation och du är så välkommen åter!
  • 2019-02-09

Ingela N skrev om Folkhemmet
    Soffa + fotpall
    Bra bemött per telefon. Extremt bra packad leverans!!!

Kommer rekommendera folkhemmet! Läs mer
    2019-02-11 Douglas C svarar Ingela N
    Tack Ingela för att du rekommenderar oss och du är så välkommen åter!
  • 2019-02-08

Markus D skrev om Folkhemmet
    Bra bemötande och hjälp vid inköp av fåtölj och den levererades enligt plan. Har även köpt andra saker i butiken i Arninge och alltid bra service. Läs mer
    2019-02-11 Douglas C svarar Markus D
    Tack Markus för att du lämnar ett omdöme och härligt att höra att du uppskattar servicen från oss här i Arninge!

Leverantörsvägen 2, 187 66 Täby