Folkhemmet

Folkhemmet

folkhemmet.com
  • BadgeSevenYears
Omdömen totalt
274
Snittbetyg
4.3
Ring 08-509 220 06 Dela

Om företaget

Välkommen till Folkhemmet! Här finner du en blandning av nya inredningstrender och traditionell svensk design. God service och inspiration är våra ledord och målet är att du ska få en härlig shoppingupplevelse och att du ska känna dig inspirerad och fylld av energi när du lämnar oss. Vi finns på tre ställen i Stockholmsområdet;... 

Skriv ett omdöme

274 omdömen om Folkhemmet

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 274 omdömen med 4.3 i snittbetyg
Gösta L
Skrev om Folkhemmet

Trevlig personal och bra service.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Raymond F
Skrev om Folkhemmet

Allt fungersde perfekt. Leveransen kom i tid

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anders K
Skrev om Folkhemmet

Trevligt bemötande av kunnig personal!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Magnus Å
Skrev om Folkhemmet

Vi har möbler från Folkhemmet både inomhus (matbord och soffa) och utom hus. (loungmöbler samt bord) Trots hårt slitage med två småbarn ser möblerna fortfarande ut som mer eller mindre nya. /Magnus & Camilla + 2 småbarn

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Åsa J
Skrev om Folkhemmet

Trevligt och kunnigt bemötande Villiga att undersöka andra möjligheter än de som presenteras i butik/hemsida

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Åsa! Tack för ditt fina omdöme! Vi på Folkhemmet värderar våra kunders önskemål och försöker alltid att hitta lösningar som passar just dig, även om de inte direkt finns presenterade i vår butik eller på vår hemsida och det är alltid härligt att vi lyckats i detta! Då är så välkommen åter. Med vänliga hälsningar,

Therese S
Skrev om Folkhemmet

Jag handlar ofta inredning och möbler på Folkhemmet och möts alltid av väldigt trevlig och kunnig personal. Senast handlade jag ett stort vitt matbord med supersnygga och sköna stolar. Det är våran naturliga mötesplats hemma. Fick allt hemlevererat och inburet. Väldigt smidigt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Therese! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att höra att din matgrupp har blivit en naturlig mötesplats i ert hem. Detta är precis vad vi strävar efter och att våra kunder får den den bästa upplevelsen. Tack för att du väljer Folkhemmet för dina inredningsbehov. Med vänlig hälsning, Folkhemmet

Malin M
Skrev om Folkhemmet

Vi är jättenöjda med bemötandet och servicen. Vi fick hjälp av kunnig och trevlig personal. Som tog sig tid för att lyssna in och komma med bmöbelförslag till vår nya lägenhet. Vi fick leverans enligt plan och vi är jättenöjda med möblerna.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Malin! Tack så mycket för din fina återkoppling! Det gläder oss att höra att du är nöjd med vår service och våra produkter. Vår ambition är att alltid erbjuda bästa möjliga bemötande, produkter och hjälp till våra kunder. Varmt välkommen tillbaka när du vill inreda mer i ditt hem! Med vänlig hälsning, Folkhemmet

Jesper Gunnar Zacharias N

Sofforna jag köpte var bra, men efter att ha kommit överens om att inte få sofforna på ett par veckor så dyker de upp efter några dagar. Då jag påpekade detta så skulle jag behöva ta returfrakten, trots att jag blivit lovad att kunna skjuta upp leveransen som sen inte funkade.... :-( Ingen bra upplevelse... /Jesper Nordin

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Jesper, Först och främst vill jag be om ursäkt för eventuella besvär. På Folkhemmet strävar vi efter att vara flexibla och bland annat kunna erbjuda möjligheten för senarelägga leveranser, och vi är verkligen ledsna att det inte fungerade som förväntat i ditt fall. Vi uppskattar din feedback och kommer att se över vad som har gått fel i just detta fall för undvika att det upprepas igen. I vanliga fall noteras denna typ av extra information i orderbekräftelsen så att den är synlig både för dig som kund och för oss på... 

Gunnar F
Skrev om Folkhemmet

Superservice. Snabb leverans. Smidig betalning

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Gunnar! Tack för din feedback! Vad roligt att är nöjd med servicen och dina nya möbler. Önskar dig en fin dag och välkommen tillbaka. 😊

Fanny N
Skrev om Folkhemmet

Folkhemmet levererar alltid över förväntningarna; både i kvalitet och service. Mycket tillmötesgående och kunnig personal!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Fanny! Tack för din fina feedback och härligt att du är nöjd med din soffa och din upplevelse. Vi önskar dig en trevlig dag välkommen åter 😊

Cecilia J
Skrev om Folkhemmet

Snygga och funktionella möbler som har en lyxig känsla. Bra bemötande och kunnig personal.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Cecilia, Tack för din fina feedback, härligt att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du är så välkommen tillbaka.

Charlotte U
Skrev om Folkhemmet

Min upplevelse är ett mycket proffesionellt bemötande med hög service grad, över förväntan. Vi är en återkommande kund till Folkhemmet. Jag rekommenderar alltid vänner och bekanta att alltid ta med Folkhemmet som ett alternativ vid inköp av inredning. Vi har tidigare köpt flera soffor, mattor och övrig inredning hos Folkhemmet.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Charlotte! Tack för din fina feedback och härligt att du är nöjd med dina möbler och din upplevelse. Vi önskar dig en trevlig dag välkommen åter 😊

Gudrun L
Skrev om Folkhemmet

Varning! Oseriöst företag! Min vara levererades inte efter att meddelande om att varan fanns på lagret och jag gjort min slutbetalning. Inga meddelanden från fraktbolaget.under 3 veckor ringde jag dagligen, alltid fel person som skulle skicka Mail till rätt person, en ”slängde på luren”. Och en butikschef sa ” nu har jag kunder som väntar här”. När varan äntligen kom efter 3 v och daglig tfn till kundtjänst var det en grov transportskada. När varan var uppackad visade det sig att den såg ut som den borde. Gjorde... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Gudrun, Tack för ditt omdöme! Vi beklagar den besvikelse och olägenhet du upplevt med vår service. Det är viktigt för oss att varje kund är nöjd och vi beklagar att vi inte har levt upp till dina förväntningar den här gången. Vi vill klargöra att den service du beskriver inte reflekterar den standard vi strävar efter att erbjuda, och vi tar ditt omdöme på största allvar. Vi har ett pågående ärende med transportbolaget gällande fraktskadan, och vår reklamationsavdelning har försökt erbjuda olika lösningar och alternativ... 

Ronald V
Skrev om Folkhemmet

- återkom ej som de lovade. Dåligt. Att det skulle vara ett seriöst företag. Köpte en soffa som var felmonterad.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Ronald, Vi ber verkligen om ursäkt att du inte har fått den hjälp och det stöd du förväntade dig efter att ha köpt en soffa från oss. Vi beklagar för eventuella besvär du har upplevt, och vi förstår att det kan vara frustrerande när saker inte går som planerat. Har du inte fått hjälp gällande din felmonterade soffa ber vi dig att ta kontakt med oss så vi får chansen att åtgärda problemet. Kontakta oss på info@folkhemmet.com och förse oss gärna med informationen nedan så vi kan få en tydlig bild på ärendet: - Ordernummer... 

Maja F
Skrev om Folkhemmet

Jag köpte en hörnsoffa för 33000 kr som vid leverans var sned vilket jag reklamerade. Den är riktigt sned men med kuddarna som täcker kan jag möjligtvis leva med det. Efter snart två månader har de ännu inte kunnat ge mig en rimlig rabatt på den och nu när jag pressar på så erbjuder de 7%. Det är ju löjligt. Kan bara gissa vad de har för marginal på sina möbler. Dessutom måste jag hela tiden påminna dem om att fakturadatum ska skjutas fram då de sålt fakturan till finansbolag. De säger att de inte kan stoppa den. Sämre kundvård får man leta efter.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Maja, Tack för ditt omdöme och beklagar att du känner dig missnöjd med hanteringen av ärendet. Kompensationen som erbjöds är baserad på skadans omfattning och är ett förslag på lösning i ärendet, vi förstår såklart att det är tråkigt att varan inte höll måtten men samtidigt måste reklamationsavdelningen hålla sig till en rimlighetsprincip när de ger förslag på kompensationer. Dem har tidigare har meddelat dig om att ditt ärende ses om på nytt för att diskutera ytterligare förslag på lösningar.

Magnus S
Skrev om Folkhemmet

Bra bemötande med trevlig personal och kundvänlig attityd. Lång leveranstid men när soffan väl kom in i lager gick allt mycket smidigt med information om leverans processen m.m.. Mycket nöjd.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Magnus! Tack för din feedback! Vad roligt att är nöjd med servicen och dina nya möbler. Önskar dig en fin dag och välkommen tillbaka. 😊

Majida G
Skrev om Folkhemmet

Väl mottagen av Isak på folkhemmet/Kungens kurva

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Majida! Tack för din feedback! Vad roligt att är nöjd med servicen. Önskar dig en fin dag och välkommen tillbaka. 😊

Per A
Skrev om Folkhemmet

Stort sätt en bra. Ett fel i leveransen kunde efter lite strul ordnas upp.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Per! Vad roligt att är nöjd med servicen. Önskar dig en fin dag och välkommen tillbaka 😊

Martin M
Skrev om Folkhemmet

Fina varor och smidig leverans.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Martin, Tack för din fina feedback, härligt att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du är så välkommen tillbaka.

Johan E
Skrev om Folkhemmet

Smidigt och snabb leverans, kvalitén på soffan är också toppenbra!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Johan, Tack för din fina feedback, härligt att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du är så välkommen tillbaka.

Lars-håkan E
Skrev om Folkhemmet

Bra, kanske lite yviga. Lite mer produktkunskap , speciellt om tygkvalitet.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Lars-Håkan, Tack för din feedback om din upplevelse, Du är så välkommen tillbaka.

Eva L
Skrev om Folkhemmet

Jag fick en fantastisk och personligt bemötande både i butik och över telefon. 🙏

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Eva! Tack för din fina feedback och härligt att du är nöjd med din upplevelse. Vi önskar dig en trevlig dag välkommen åter 😊

Anna L
Skrev om Folkhemmet

Också väldigt bra kundservice!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Anna, Tack för din fina feedback, härligt att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du är så välkommen tillbaka.

Anna Caroline F

Bra service från titt i butik till slutförd leverans. Rekommenderas varmt!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Anna Caroline! Tack för din fina feedback och härligt att du är nöjd med din beställning och din upplevelse. Vi önskar dig en trevlig dag välkommen åter 😊

Peter N
Skrev om Folkhemmet

Har ännu inte fått soffan levererad eftersom leveransvecka är satt till v21. Så jag kan tyvärr inte recensera produkten och leveransen. Men beställningen var som andra webbsidor tydlig och bra. Återkoppling på beställningen gick enligt plan mejl anlände till min mejlkorg. Någon dag senare fick jag ett nytt mejl med ett preldatum för leverans och där är vi nu.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Peter, Tack för din feedback, härligt att du är nöjd med din upplevelse hos oss så här långt. Du är så välkommen tillbaka.

Juha K
Skrev om Folkhemmet

Jag är helnöjd, personalen i butiken var både trevliga och duktiga. Det är första gången jag handlar på Folkhemmet, så jag hade inga förväntningar, men jag är väldigt glad att jag hittade den soffa, som jag var ute efter, där. Killarna på Future Mobility, som levererade soffan ska ha en stor eloge. De gjorde ett hästjobb.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Juha! Tack för din feedback! Vad roligt att är nöjd med servicen och dina nya möbler. Önskar dig en fin dag och välkommen tillbaka. 😊

Ida O
Skrev om Folkhemmet

Superservice! På chatten svarade de på alla mina frågor på ett trevligt och proffsigt sätt. Leverans som utlovat. Helnöjd med soffan!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Ida. Tack för ditt fina omdöme, härligt att du är nöjd med din nya soffa och vår kundservice. Du är så välkommen tillbaka 😊

Elvira A
Skrev om Folkhemmet

Jättefint bemötande. Trevlig personal.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Elvira! Vad roligt att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Tack för din feedback, och ha en fin dag!

Mikael A
Skrev om Folkhemmet

Beställde ett matbord Baron Extendable CB4010 för dryga 12000 kr Bordet var skadat i leveransen. Folkhemmet låter förstående men sen ändrar attityd och drar ner kompensationen till minimum. Blir erbjuden dubbla beloppet om jag handlar av dem igen - tackar naturligtvis nej! Varning för detta företag!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Mikael, Tack för ditt omdöme och beklagar att du känner dig missnöjd med hanteringen av ärendet. Kompensationen som erbjöds är baserad på skadans omfattning. Kompensationen var ett förslag på lösning från Folkhemmets sida men Folkhemmet har även erbjudit en ny bordsskiva till bordet som ett andra alternativ. Du som kund godkände dock och tog emot den ekonomiska kompensationen och reklamationsärendet avslutades. Återkom gärna till oss på info@folkhemmet.com om du har några frågor kring din reklamation :) Vi önskar dig en fin dag!

Lars M
Skrev om Folkhemmet

Fungerade perfekt Bra bemötande och bra leveransinformstion

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Lars! Tack för ditt fina omdöme! Hoppas du får en fin dag och önskar dig välkommen tillbaka 😊

Christian J
Skrev om Folkhemmet

Mycket trevlig personal i butik. De mesta som utlovades infriades. Det enda jag kan kommentera är att den utlovade tiden mellan slutbetalning och innan transportfirman kontaktade mig för leverans, var längre en två dygn

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Christian! Tack för din feedback, vad glada vi blir att du överlag är nöjd med din upplevelse hos oss. Hoppas du är fortsatt nöjd med dina möbler, du är så välkommen tillbaka 😊

Ferenc N
Skrev om Folkhemmet

Fantastiskt service! Ella var fantastiskt ...

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Ferenc! Tack för din feedback! Vad roligt att är nöjd med servicen och dina nya möbler. Önskar dig en fin dag och välkommen tillbaka. 😊

Shayesteh A
Skrev om Folkhemmet

Köpte matbord som märkte att det är ostabilt i butiken men säljare lovat att det är inte väll skruvad. Fick leverans hem och märkte att Matbordet är jätte ostabilt, trasigt och det går inte montera inlägget. Ju säljare hade bra bemötande vid köp men tvärtom när skulle lämna tillbaka, kundservis har bra bemötande via Mail och inte allt behjälplig, fick en till matbord och har samma problem. Nu är det 2 månade jag håller på fram och tillbaka matbordet. Är trött på deras kundservis och hatar matbordet.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Shayesteh, Tråkigt att hör att du inte är nöjd med vår service på reklamationsavdelningen. Du inkom med den första reklamationen på ditt bord i slutet av februari och självklart så hanterade vi ditt ärende så snabbt som möjligt, då vi har förståelse för att det ställer till med problem när man inte fått hem en vara som är felfri. Din reklamation blev godkänd och ett nytt bord levererades till dig drygt en vecka senare. Det är självklart tråkigt att ännu ett bord inte höll måtten, men i detta fall beslutade vi att... 

Martin B
Skrev om Folkhemmet

Bra och enkla att ha att göra med, snabb leverans.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Martin! Vad roligt att är nöjd med servicen. Önskar dig en fin dag och välkommen tillbaka 😊

Inge Z
Skrev om Folkhemmet

Mycket bra bemötande och klockren leverans. Inköp av soffa.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Inge, Tack för din fina feedback, härligt att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du är så välkommen tillbaka.

Hans H
Skrev om Folkhemmet

Vänligt bemött och visade på stor flexibilitet.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Hans, Tack för din fina feedback, härligt att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du är så välkommen tillbaka.

Patrick S
Skrev om Folkhemmet

Man kan köpa mer än 38k sek då blir frakten gratis, MEN bara till dörren för 60kg varor. Vill du varorna där uppe? Betalar du 995 sek mer! Inte bra...

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Patrick, Tråkigt att du känner så. Det positiva är att du har fått ett bra pris och fri dropfrakt på din order men tyvärr så kan vi inte bjuda på tilläggstjänster, så som inbärning av två personer. Priset som vi tar för inbärning är i de flesta fallen ett självkostnadspris och inget som vi har några marginaler på utan något som vi erbjuder till dig som kund om du vill ha det men då måste man tyvärr betala för det. Hoppas att du i alla fall är nöjd med vår service och möblemang från oss samt att detta endast är en tråkig notis i en annars bra upplevelse. Mvh Folkhemmet

Anna I
Skrev om Folkhemmet

Allt mkt bra. Från butik till leverans.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Anna, Tack för din fina feedback, härligt att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du är så välkommen tillbaka.

Börje E
Skrev om Folkhemmet

Köpte 2 fåtöljer, blev trevligt bemött i butiken och även på telefon. Leveranstiden hölls men var något lång.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Börje! Vad roligt att är nöjd med servicen och dina nya möbler. Önskar dig en fin dag och välkommen tillbaka 😊

Per Andreas W
Skrev om Folkhemmet

Vi köpte en soffa. Bra produkt och bra service från personalen.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Per Andreas. Vad roligt att du är nöjd med ditt köp och servicen på folkhemmet. Ha en fin dag och välkommen tillbaka!

Vian J
Skrev om Folkhemmet

Jag fick bra bemötande och lätt smidigt service 👍jag är mycket nöjd. Jag köpte gruppsoffa👍🤗

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Vian! Tack för din fina feedback och härligt att du är nöjd med din soffa och din upplevelse. Vi önskar dig en trevlig dag välkommen åter 😊

Ewa N
Skrev om Folkhemmet

Suverän service Bra bemötande Goda råd och tips som gjorde att jag kunde ta ett beslut.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Ewa. Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att höra att du är nöjd med din upplevelse och ditt köp hos oss. Ha en fortsatt fin dag 😊

Katarina N
Skrev om Folkhemmet

Trevligt bemötande och smidig betalning

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Katarina! Tack snälla för din positiva feedback. Vi önskar dig en trevlig dag och välkommen åter.

Danial R
Skrev om Folkhemmet

Utmärkt omhändertagande. Är mycket nöjd och kommer tillbaka 👍

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Daniel! Vad glada vi blir av att du är nöjd med ditt köp hos oss. Du är så välkommen tillbaka!

Kristian-patrik A

Betyget baseras på en sammanvägning av alla upplevelser av köp, leverans och problemhantering som uppstått från beställning till montering.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Kristian-patrik! Tack för ditt fina omdöme, roligt att höra att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Vi önskar dig en trevlig dag och välkommen tillbaka 😊

VICTOR A
Skrev om Folkhemmet

Katastrofalt företag. Jag köpte en cinema biosoffa (hagagruppen) som skulle vara helt i läder. Ganska snabbt visade det sig att så inte var fallet. Konstläder på väldigt utsatta och synliga delar började spricka på en av modulerna och sedermera lossna. Kontaktade butiken som skickade en ersättningsmodul. Några veckor senare så spricker och lossnar konstläder på ytterligare moduler. Kontakt med butiken tas ånyo. De skickar bud som ska (som jag uppfattar det) byta ut även dessa delar. Men icke. Istället tar... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Victor, Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att ni känner er missnöjda med informationen och hanteringen av ert ärende. Vi ser att ärendet inkom till Folkhemmet för över två år sedan, under sommaren 2020. En bedömning av reklamationen gjordes tillsammans med soffans tillverkare och man erbjöd er en reparation av soffdelarna som en goodwill lösning. En lånesoffa var tyvärr inte möjlig vid tillfället men Folkhemmets erbjudande om reparation kvarstod. Ni är givetvis välkomna att kontakta oss på info@folkhemmet.com så kan vi se över ärendet på nytt. Ha en fin kväll! 😊

Benita E
Skrev om Folkhemmet

Fick all den hjälp jag behövde för att bli supernöjd med mitt köp

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Benita! Tack för din positiva feedback och roligt att höra att du är nöjd med dina nya möbler. Välkommen åter och ha en fin dag!

Vjekoslav P
Skrev om Folkhemmet

Proffesionell personal, hjälpsam och kunnig, samt trevlig och tillmötesgående. Kom med förslag och tips.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Vjekoslav! Vad roligt att höra att du är nöjd med din upplevelse hos oss och att du hade ett bra möte med vår härliga personal. Vi önskar dig en trevlig dag och välkommen åter.

Solveig M
Skrev om Folkhemmet

Bra att ha att göra med och är snabba nr något blir fel,

1
Folkhemmet gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Solveig! Vad härligt att höra :) tack för din positiva feedback och ha en fin dag!

Rachel H
Skrev om Folkhemmet

Köpte ett vacker och dyrt bord från Folkhemmet. Fick hemlevererat en tidigare retur med skador och repor. Jag har fått jaga kundtjänst för att få hjälp med en retur och fick till slut själv ordna med att kasta bordet själv. Inte nog med det kom leveransen mycket senare än annonserat (hela processen har tagit över 2 månader), och fick som svar att deras transportör är underbemannade och därför fördröjer det. Jag har fått jaga och påminna kundtjänst för återkoppling och hjälp. Tillslut löste jag det själv med leverantören.... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Folkhemmet

Hej Rachel! Tack för ditt omdöme. Det är alltid väldigt tråkigt när en vara levereras skadad. Att ersätta transportskadade möbler är något vår reklamationsavdelning alltid försöker prioritera och lösa så fort som möjligt. Vi beklagar att hanteringen av ert ärende inte har levt upp till era förväntningar och tar till oss av dina ord så att vi kan bli bättre i framtiden. Vi hoppas att du trots detta känner dig nöjd med det nya bordet. Vi önskar dig varmt välkommen åter till Folkhemmet och att du förhoppningsvis vill ge oss en ny chans till en positiv köpupplevelse.

Filtrera omdömen