Alla kategorier Heminredning Stockholms län Täby Folkhemmet

Folkhemmet

Leverantörsvägen 2, 187 66 Täby — Visa karta

Välkommen till Folkhemmet!

Här finner du en blandning av nya inredningstrender och traditionell svensk design. God service och inspiration är våra ledord och målet är att du ska få en härlig shoppingupplevelse och att du ska känna dig inspirerad och fylld av energi när du lämnar oss.

Vi finns på tre ställen i Stockholmsområdet; här i Täby, Bromma och i Kungens Kurva. Dessutom har vi en väl utvecklad webbshop där du kan shoppa och leta bland alla möbler och inredningsdetaljer, och sedan välja att beställa och betala tryggt och smidigt direkt på nätet eller besöka oss i butiken.
Mån-Tor: 10:00-19:00
Fre: 10:00-18:00
Lör: 10:00-17:00
Sön: 11:00-17:00

Läs vad 22 kunder tycker om Folkhemmet

• Jan K
    Jan K skrev om Folkhemmet
    Köpt en utemöbelgrupp. Bra bemötande, trevlig personal, personlig service.
  • Isak H
    Isak H skrev om Folkhemmet
    Trevlig personal, bra service och grymt sköna soffor.
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Folkhemmet
    Alltid vänlig och hjälpsam personal som gör sitt bästa för att uppfylla mina önskningar.
    Jag har köpt utemöbler och fått dessa levererade vilket har funkat bra .
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Folkhemmet
    Mycket bra från början till slut. Glada och positiva anställda.
    Egna bilar och chaufförer.
    Helt klart bäst möbelaffären
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Folkhemmet
    Fantastisk personlig service på alla sätt och hemleverans fram till yttertrappan veckan före beräknad leveranstid.
  • Paul W
    Paul W skrev om Folkhemmet
    Trevlig personal och bra service. Bra utbud!
  • Marcus O
    Marcus O skrev om Folkhemmet
    De har en kanon bra service och är otroligt duktiga
  • Roger W
    Roger W skrev om Folkhemmet
    Trevligt bemötande ock kunnig personal
  • Per J
    Per J skrev om Folkhemmet
    Personligt och proffsigt bemötande. Fick "lagom" hjälp, dvs personalen var hjälpsam utan att var för "på" = mkg bra!
  • Ken M
    Ken M skrev om Folkhemmet
    Allt var perfekt. bästa rekommendationer, tummen upp !!
  • Anders N
    Anders N skrev om Folkhemmet
    Mycket tillmötesgående vid offertbegäran gällande köp av utemöbler.Kreativa förslag på möbelvalet underlättade vårt köpbeslut. Leverans av beställda varor skedde utan fördröjning. Mycket nöjda med Folkhemmet, Täby och rekommenderar gärna andra att anlita dem.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Folkhemmet
    Mycket bra bemötande under hela säljprocessen. Trevliga och kompetenta. Det enda lilla vi har att anmärka på är att man tydligen glömde bort att leverera soffansoffan efter sista betalningen. Vi påminde, och då kom dom snabbt med soffan.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Folkhemmet
    Bra......................................................
  • Ing-britt P
    Ing-britt P skrev om Folkhemmet
    Mycket trevligt bemötande och även mycket bra service.
  • Claes T
    Claes T skrev om Folkhemmet
    Personalen var toppen, inte för påtvingande utan bara rent av hjälpsamma.
  • Anna B
    Anna B skrev om Folkhemmet
    Vår upplevelse hos Folkhemmet är de i personalen vi haft kontakt med varit superproffsiga och trevliga. Vi kommer tillbaka!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Folkhemmet
    Trevligt bemötande vid köp.
    Dålig återkoppling för leverans, kund ska inte behöva själv söka info om när len ska ske.
    Mer tydlighet behövs
    2017-02-13 Markus G svarar Kerstin H
    Hej Kerstin.
    Du blev uppringd dagen efter ditt köp och det hade du blivit oavsett om du kontaktat oss eller inte. Ni fick sedan leverans dagen efter.
    Tråkigt att du upplever det som dålig återkoppling. Vi jobbar hela tiden med att förbättra vår kommunikation och service så vi tar åt oss av din kritik. Hoppas ni blir nöjda med fåtöljen.
    Folkhemmet
  • Ingemar S
    Ingemar S skrev om Folkhemmet
    Mycket trevligt och piggt bemötande. Kunnig personal, lite annorlunda sortiment och kvalitet jämfört med t ex MIO/IKEA. Det som gjorde att vi åkte till Arninge första gången, var att vi upptäckte att de säljer Natuzzi. Vi har inom loppet av några veckor beställt möbler från både Natuzzi och Calligari samt några andra varumärken. Vi är mycket nöjda! Hemleveranserna har också fungerat klanderfritt. Möblerna har t o m kommit ett par veckor tidigare än beräknat.
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Folkhemmet
    Riktigt bra och trevlig service och leverans enligt överenskommelse.
  • Git S
    Git S skrev om Folkhemmet
    Service och bemötande utöver det vanliga. Enormt nöjd med mitt inköp. Kommer handla där framöver.
  • Pernilla P
    Pernilla P skrev om Folkhemmet
    Mycket bra service och hjälpsamhet. Vi är jätte nöjda och kommer att handla fler gånger hos Folkhemmet.
    Pernilla
  • Sara L
    Sara L skrev om Folkhemmet
    Nöjd med allt. Inget att klaga på

Leverantörsvägen 2, 187 66 Täby