Bra support och trevlig personal
Folkhemmet
Om företaget
Välkommen till Folkhemmet! Här finner du en blandning av nya inredningstrender och traditionell svensk design. God service och inspiration är våra ledord och målet är att du ska få en härlig shoppingupplevelse och att du ska känna dig inspirerad och fylld av energi när du lämnar oss. Vi finns på tre ställen i Stockholmsområdet;...
355 omdömen om Folkhemmet
Sedan starten hos Reco 2017
Mycket bra Och snabb service
bra service vid beställning, lite dålig information vid leverans - ni aviserade leverans v 7, hörde inget, v 9 kom leveransen rätt snabbt, som tur var kunde jag vara hemma och ta emot, annars hade det blivit problem, speciellt som chauffören inte kunde baxa ur de stora paketen själv - undrar hur han hade gjort om jag inte hade varit hemma utan bett honom ställa paketen på marken?
Hej Karin, Tack för din återkoppling. Det är glädjande att läsa att du upplevde bra service vid beställningen men beklagar självklart att du känner att kommunikationen kring leveransen var dålig samt leveranshanteringen. Vi har nyligen stärkt upp på lagret med mer personal, vilket kan förklara problemen och vi kommer att se över våra rutiner för att säkerställa att våra kunder får tydligare information och bättre stöd under leveransprocessen. Tack för att du hjälpte till vid leveransen samt tog dig tid att dela med dig...
Trevlig personal i butiken För lång lev tid Vi köpte en 3-sitts soffa (som skulle vara lagervara) Produkten dock väldigt bra
Hej Anders, Tack för att du delar med dig av din erfarenhet. Vi är glada att höra att du fann vår personal trevlig och att du är nöjd med kvaliteten på din nya 3-sitts soffa. Det är dock självklart tråkigt att höra att leveranstiden blev längre än väntat. Då vi har lager på flera olika platser (butiker, lokallager och centrallager), så kan tyvärr leveranstiden skilja lite och vi försöker ge en tydlig, uppskattad leveranstid på vår hemsida men tyvärr så kan det skilja ibland men vi arbetar kontinuerligt med att förbättra...
Dålig kvalité på soffan jag köpte trots löfte om att den ska vara lätt att underhålla och tvätta. Ludd och fibrer som soffan släpper fastnar i soffans tyg och är omöjlig att få bort via dammsugning, tvätt, roller eller noppmaskin. Sånt som gemene kund bör kunna förvänta sig av en soffa som ska användas. Folkhemmet däremot menar att det är normalt och som personal i butiken sa "du har korta naglar, jag har längre så det är jätte enkelt för mig att pilla bort allt". Tips till ni som ska köpa från Folkhemmet, hör med dom om...
Hej Patrik, Självklart mycket tråkigt att du inte är nöjd med din soffa. Vi har gått igenom ditt ärende i detalj och även synat tyget på de kuddar som du inkommit med och finner inget fel eller ovanligheter. Just det utförande på lagersoffa som du köpte har vi sålt i 50+ exemplar och samtliga är tillverkade samtidigt och vi har inte haft några andra reklamationer på dessa. Vi har själva dessa soffor i några av våra lunchrum och även synat dessa men inte funnit några konstigheter. Tyget som sitter på sofforna är ett Boucle-likande...
Korrekt och höll avtal. Inga obehagliga överraskningar. Inga skador på emballage eller fåtölj.
Hej Henry, Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse! Vi är verkligen glada att höra att allt gick smidigt med din beställning och att du inte stötte på några obehagliga överraskningar längs vägen. Det är så viktigt för oss att du känner dig trygg och nöjd genom hela processen, från det ögonblick du gör din beställning till den spännande dagen då den anländer hem till dig. Vi förstår att ett oskadat emballage och en perfekt skick på din nya fåtölj kan göra hela skillnaden i din upplevelse. Det är hjärtvärmande...
Kvaliten på soffan är super, även fint bemötande i butik MEN jag tycker att era interna system bör uppdateras för jag har fått flertals mail där jag måste betala trots att jag redan har gjort det, pga det inte finns några noteringar, även att jag mottagit mitt presentkort när jag redan har utnyttjat det. Det känns som det inte finns ett system där ni noterar varje order vad som har sagts eller gjorts. Det är inte heller lite pengar man spenderar så jag vill inte få ett Mail där det står att ja ska betala när jag redan gjort...
Hej Sawsan, Tack för att du delade din upplevelse med oss. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med kvaliteten på soffan och bemötandet du fick i butiken. Vi strävar efter att leverera produkter av hög kvalitet samt utmärkt kundservice, så det är fantastiskt att veta att vi har lyckats med detta. Vi beklagar dock de problem du stött på gällande vår kommunikation och interna system. Det är absolut inte acceptabelt att du ska behöva uppleva osäkerhet kring din betalning eller få felaktiga påminnelser. Vi tar ditt feedback...
Perfekt service och hjälpsamma säljare
Hej Emilce, Tack så mycket för din positiva feedback! Det gläder oss att höra att du upplevde perfekt service och att våra säljare var hjälpsamma. Vårt mål är alltid att erbjuda den bästa möjliga kundupplevelsen, och dina ord bekräftar att vi är på rätt väg. Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Tack för att du valde oss! Vänliga Hälsningar, Folkhemmet
Vänligt mottagande och vi fick den hjälp vi behövde när vi valde soffa. Handlar gärna där igen.
Hej Anders, Tack för din fina recension! Vi är glada att höra att du fick ett vänligt mottagande och den hjälp du behövde när du valde soffa. Vårt team är stolta över att kunna erbjuda hjälpsam och vänlig service, och det är fantastiskt att veta att vi uppfyllde dina förväntningar. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka och hjälpa dig med dina framtida behov. Tack för att du valde att handla hos oss! Vänliga Hälsningar, Folkhemmet
We purchased a wooden table. When it was delivered we used it and anything we put on it, a glass of juice and a barely warm bowl of soup, damaged the table to the point of needing repair. We complained and were told that our claim was denied because we caused the damage. After we explained that we didn’t believe the table had been oiled or waxed before it was delivered because the surface was so fragile we were told that sometimes the tables get dried out from sitting in the cardboard. We had no way of knowing this. There...
Hi Laura, We understand your concern regarding the claim denial due to not following the care instructions provided for the wooden table. We truly regret any inconvenience this situation may have caused you. Our decision was based on our comprehensive policy, which emphasizes the importance of adhering to the specific care guidelines designed to ensure the quality and longevity of our products. We want to assure you that we have done everything within our capabilities to make the care instructions for our wooden tables...
Otroligt trevlig och tillmötesgående personal gjorde inköpet på Folkhemmet till en alltigenom positiv upplevelse.
Hej Ann, Tack för din underbara recension! Vi är oerhört glada att höra att du hade en positiv upplevelse hos oss på Folkhemmet, och att vår personal bidrog till detta med sitt trevliga och tillmötesgående bemötande. Kundnöjdhet är vår högsta prioritet, och ditt erkännande är den bästa belöningen för vårt arbete. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden. Tack för att du valde oss! Vänliga Hälsningar,
Chrissi var så bra så engagerad o proffsig. Helena livijn
Hej Helena, Tack så mycket för din positiva recension! Det gläder oss att höra att du upplevde Krissy som engagerad och professionell, hon är en pärla när det kommer till rådgivning! Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen, och det är fantastiskt att få bekräftelse på att vi är på rätt väg. Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vi ser fram emot att välkomna dig åter! Vänliga Hälsningar,
Bra produkt. Lång leveranstid. Leverans utlovad mellan 12 och 15, skedde 15.10. Jag var alltså bunden 3 timmar i onödan.
Hej Stig, Tack för din recension och för att du delar med dig av din erfarenhet. Vi är glada att höra att du tycker att produkten är bra. Samtidigt beklagar vi verkligen att leveransen tog längre tid än utlovat, vilket ledde till att du kände dig bunden och hade en mindre tillfredsställande upplevelse. Vi strävar alltid efter att ge korrekta leveranstider och jobbar kontinuerligt med att förbättra vår logistik och kommunikation för att undvika sådana situationer i framtiden. Tack för din förståelse och tålamod. Om det finns...
Trevlig och kunnig personal som lyssnade på vad vi sökte och resultatet blev mycket bra. Det känns som vi "fick" ett nytt vardagsrum och sällskapsrum.
Hej Gunnar, Tusen tack för ditt positiva omdöme! Vi blir oerhört glada av att få veta att ni tycker att vår personal mötte era förväntningar med sin engagemang och kunskap. Också fantastiskt att höra att resultatet har förvandlat ert vardagsrum och sällskapsrum till något ni känner är nytt och förbättrat. Det är precis den upplevelsen vi strävar efter att ge våra kunder här på Folkhemmet och vi hoppas ni får njuta av känslan av en förnyad atmosfär länge. Bästa hälsningar,
När jag gjorde min beställning gick allt bra men när leveransen kom så hade de missat sittpuffen och nu vet jag inte hur lång tid det tar innan den kommer. Soffan är skön men tråkigt att inte hela leveransen kom….
Hej Ola, Tack för att du meddelar oss om detta. Vi ber om ursäkt för besväret med den ofullständiga leveransen och förstår att det är frustrerande att inte få hela din beställning som planerat. Vi vill försäkra dig om att vi arbetar för att lösa denna fråga så snabbt som möjligt. Vi strävar efter att se till att den saknade delen kommer till dig så snart som möjligt. Om du saknar någon information eller om det är något som är oklart, så kontakta gärna butiken där du köpte din order, så kommer de att fortsätta hjälpa dig. Med vänliga hälsningar,
Riktig dålig och felaktig information av en ung tjej i butiken. Fick åka en lång resa i onödan. Riktigt dålig kunskap om produkterna i butiken och om hur deras erbjudanden fungerar.
Hej Carina, Det är självklart ledsamt att läsa om din negativa upplevelse hos oss. Det är absolut inte så vi arbetar och att du fick felaktig information tar vi på största allvar. Vi strävar efter att vår personal ska vara välutbildad och kunnig om våra produkter samt erbjudanden. Din feedback är ovärderlig för oss och kommer att användas för att se över vår utbildningsprocess. Om du inte varit i kontakt med butikschefen, så får du gärna kontakta denne, så att vi kan se över detta ärende. Med vänliga hälsningar,
Leverans vecka sköts upp 5 veckor (eller mer, minns inte exakt vad som sas från början
Hej Harriet, Tack för att du tog dig tid att skriva till oss om din upplevelse. Vi förstår att du påverkas negativt av förseningen av din order och detta är självklart inte önskvärt från något håll. Att väntetiden blir längre än vad som ursprungligen utlovades är ovanligt men händer tyvärr ibland och oftast pga. oförutsedda händelser. Vi arbetar aktivt med att hålla leveranstider och kommunikation kring eventuella förseningar för att du som kund ska få tydlig information. Om det finns något specifikt vi kunnat göra i din...
Köpte 2 fåtöljer- helt underbara. Synd att inte tjänst fanns att få benen ditmonterade. Annars mkt nöjd.
Hej Eva, Tack för att du tog dig tid att ge oss din feedback! Härligt att du är mycket nöjd med dina nya fåtöljer. Tråkigt att vi inte kunde erbjuda dig montering, vilket tyvärr inte är möjligt med exempelvis DHL. Din feedback är värdefull för oss och vi kommer att ta detta till eftertanke för att förbättra vår serviceutbud i framtiden. Om du behöver någon vägledning eller hjälp med monteringen, tveka inte att kontakta oss. Med vänliga hälsningar,
Bra möbler, utlovad leveranstid hölls dock inte...
Hej Robert, Tack för att du delar med dig av din upplevelse! Vi är glada att höra att du är nöjd med kvaliteten på våra möbler, men vi beklagar självklart att den utlovade leveranstiden inte hölls. Det har tyvärr varit en del förseningar på grund av världsläget men vi ska se över vad som hänt i ditt fall för att se vad vi kan förbättra. Om du har några frågor , tveka inte att kontakta oss. Med vänliga hälsningar,
Bra bemötande i butik och vid leverans.
Hej Nikolai, Tack för din feedback! Det är mycket uppmuntrande att du upplevde ett bra bemötande både i butiken och vid leverans. Vi strävar efter att alltid ge en positiv upplevelse från början till slut och är mycket glada att vi kunde leva upp till dina förväntningar. Det ger oss ett bevis på att vi är på rätt väg. Med vänliga hälsningar,
Väl mottagen i butiken Kungens Kurva Kunnig och mycket trevlig personal Isac är ett proffs De vi köpte har vi letat efter länge, nu finns de i vårt hem och vi är supernöjda Kjelle o Gittan
Hej Kjelle och Gittan, Tack för att ni delar med er av er upplevelse hos vår butik i Kungens Kurva. Det är en glädje att läsa att ni kände er väl mottagna och att ni uppskattade Isacs professionalism och trevliga bemötande, vilket han ska få veta. Vi är stolta över att ha kunnat hjälpa er att hitta precis det ni letat efter och det är fantastiskt att höra att ni är supernöjda med ert köp. Er tillfredsställelse är precis vad vi strävar efter på Folkhemmet! Med vänliga hälsningar,
Trevlig och kunnig personal i butiken, enkelt att beställa tygprover, soffan kom som planerat och vi är väldigt nöjda med den.
Hej Petra, Det är fantastiskt att höra att ditt besök i vår butik var positivt och att vår personal bistod med kunskap samt service och att det var smidigt att beställa tygprover samt din soffa levererades enligt plan. Det är också särskilt roligt att få veta att du är väldigt nöjd med din nya soffa. Din feedback är mycket uppskattad och ger oss ytterligare motivation att fortsätta erbjuda högkvalitativ service och produkter. Med vänliga hälsningar,
Bra sortiment och kvalite. Leveras i tid
Hej Taraneh, Härligt att läsa att du uppskattar vårt sortiment och kvalitet samt tack för att du delar med dig av din positiva erfarenhet av oss. Vi lägger mycket arbete i att noggrant välja ut produkter som uppfyller våra höga krav på kvalitet och design samt jobbar hårt med att leverera dessa i tid. Din feedback bekräftar att vi lyckas med detta och är mycket värdefull för oss. Med vänliga hälsningar,
Bra kundbemötande, smidiga och hjälpsamma.
Hej Mats, Tack för ditt beröm! Det gläder oss att du upplevde vårt kundbemötande som bra och att vi uppfattades som både smidiga och hjälpsamma. Det är viktigt för oss på Folkhemmet att varje kund ska känna sig väl omhändertagen och får den hjälp de behöver. Din positiva feedback är uppmuntrande och vägledande i vårt fortsatta arbete. Med vänliga hälsningar,
Hög kunskapsnivå och servicenivå. Leveransen funkade också till 100 %
Hej Sverker, Stort tack för din recension! Det är upplyftande att läsa att du tycker att vi har hög kunskaps- och servicenivå!. Härligt att höra att leveransen fungerade till fullo och att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Vi strävar efter att alltid erbjuda en hög standard i allt vi gör, och din feedback bekräftar att vi är på rätt spår. Med vänliga hälsningar,
Fick bra hjälp och tips att välja rätt möbel.
Hej Berit, Tack för att du skrivit om din upplevelse hos oss! Det är så härligt att höra att du fick bra hjälp och tips för att välja rätt möbel. Vi försöker vårt yttersta för att vara personliga och kunniga i vår service för att du som kund ska hitta det som passar bäst efter dina behov och ditt hem. Din positiva feedback betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar,
Beställde en fåtölj Natuzzi quiete som levererades 2 veckor tidigare än uppgivet Fåtöljen passar pekfekt i vårat vardagsrumSå tack folkhemmet i Uppsala
Hej Mikael, Det är verkligen upplyftande att höra att din Natuzzi Quiete fåtölj levererades tidigare än väntat och att den passar perfekt i ert vardagsrum. Vi är så glada att vi kunde bidra till en positiv upplevelse och kommer skicka detta vidare till Uppsala butik. Tack för att du valde oss för ditt köp! Med vänliga hälsningar,
Snabba svar på frågor. Bra information o framförhållning re leverans. Sammantaget bra service.
Hej Ingrid, Tack för dina uppskattande ord! Det gläder oss att höra att du är nöjd med vår snabba respons, informativa kommunikation och framförhållningen gällande leveransen. Att erbjuda bra service är kärnan i vår verksamhet och din feedback är både viktig samt uppmuntrande för oss, vilket vi är tacksamma för. Med vänliga hälsningar,
Reclinesoffan var över förväntan och leveransen skulle vara till tomtgräns men chauffören hjälpte mig ända in.
Hej Knut Arne Roland, Tack för att du delar med dig av din erfarenhet! Är verkligen underbart att lösa att du tycker att din nya reclinersoffa överträffade dina förväntningar och att vår chaufför hade möjligheten att hjälpa till med leveransen in i ditt hem. Vi försöker alltid erbjuda det lilla extra där det går och det är glädjande att vår chaufför bidrog till en ännu bättre upplevelse för dig. Din feedback är värdefull och uppmuntrar oss att fortsätta ge utmärkt service. Med vänliga hälsningar,
Mycket trevliga och hjälpsamma personal.
Hej Kerstin, Tack för din uppskattande feedback! Fantastiskt att du upplevde vår personal som mycket trevlig och hjälpsam. Vi jobbar hårt med att du som kund ska känna dig omhändertagen och stöttad i sitt beslut. Din positiva kommentar inspirerar oss att fortsätta ge den bästa möjliga servicen. Med vänliga hälsningar,
Bra hjälp med val av möbel, snabb leverans och bra uppföljning. Vi är jättenöjda med vår soffa!
Hej Mauritz, Tack för att du tog dig tiden att skriva din positiva recension! Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med hjälpen du fick vid val av möbel, vår snabba leverans och uppföljning. Att veta att ni är jättenöjda med er nya soffa gör oss verkligen glada och din återkoppling samt nöjdhet stärker oss i vårt arbete. Med vänliga hälsningar,
Vi blev väldigt bra bemötta . Vi köpte en snygg skön soffa
Hej Ulrika Maria, Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Härligt att du kände dig väl bemött och att du är nöjd med din nya soffa! Då har vi lyckats med vårt mål med att varje kund ska känna sig välkommen och nöjd med sitt köp. Din soffa är en viktig del av ditt hem, och vi är tacksamma över att ha fått vara en del av det valet. Med vänliga hälsningar,
Hej Ni gjorde bra på jobbet : kommer leveransen och svara på telefonen bra. Tack
Hej Ava, Tusen tack för din uppmuntrande kommentar! Det är verkligen glädjande att höra att du uppskattade både leveransen och vår service per telefon. Vi är här för att se till att din erfarenhet med Folkhemmet blir så problemfri och positiv som möjligt. Din tacksamhet motiverar oss att fortsätta göra vårt bästa varje dag. Med vänliga hälsningar,
Fick dålig info ang retur möjligheter, hade tagit andra beslut och sparat massa pengar.
Hej Carl, Tack för att du tog dig tid att ge oss denna viktiga feedback. Vi beklagar att du känner att informationen kring returmöjligheterna inte var tillräckligt tydlig. Vi försöker vara tydliga i all vår kommunikation om vår avboknings- & returpolicys. Vi brukar alltid försöka att vara så tillmötesgående som vi kan. I ditt fall så var varan tyvärr en beställningsvara som producerats efter dina önskemål och då kan vi tyvärr inte göra en vanlig retur. Hoppas att du är nöjd med resterande möbler i alla fall! Med vänliga hälsningar,
Fint bemötande när vi köpte vår soffa! Mycket trevlig, hjälpsam och informativ personal.
Hej Josefine, Tack för ditt fina omdöme! Det är glädjande att höra att du fick ett fint bemötande och att du fann vår personal trevlig, hjälpsam och informativ vid köpet av din soffa. Vår ambition är att varje kund ska känna sig väl omhändertagen och få all den information samt hjälp som behövs för att göra ett välgrundat beslut. Din feedback är värdefull och inspirerar oss att fortsätta ge förstklassig service. Med vänliga hälsningar,
Bra service, levererades i tid och bra kvalité
Hej Klara, Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Det är mycket uppskattat och läsa att du är nöjd med servicen, att din leverans kom i tid samt att du är tillfreds med kvaliteten på produkten. Det är verkligen upplyftande och din positiva feedback motiverar oss att fortsätta arbeta hårt med vår kundservice och produkter. Med vänliga hälsningar,
Snabb och korrekt hjälp. Trevlig personal. Leveranstiden stämde. Har bara positiva upplevelser med Folkhemmet. Soffan är dessutom både snygg och skön att sitta i.
Hej Anna-Karin, Tack för dina vänliga ord och för att du delar med dig av din positiva upplevelse hos oss. Det är fantastiskt att läsa att du är nöjd med hjälpen du fått, hur vår personal uppfattas och att leveranstiden stämde överens med dina förväntningar. Din härliga upplevelse och positiva feedback är precis vad vi strävar efter! Med vänliga hälsningar,
Jätte dålig service av er anställd. Först beställer de fel soffa till oss som vi upptäcker när vi får den levererad 8 veckor efter beställning, sen ”kompenseras” vi med korrekt beställning och nu måste vi vänta ytterligare 8 veckor. Den felaktiga soffan hämtas inte upp trots upprepade påminnelser. Vi har tidigare beställt exakt likadan soffa för 3 år sedan och vi önskade en likadan som ska komplettera, ändå lyckas de beställa fel soffa. När vi begär prisavdrag på denna felaktiga beställningen och för väntan totalt minst...
Hej Milad, Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din feedback. Det är djupt beklagligt att din upplevelse med Folkhemmet inte levde upp till förväntningarna på grund av felaktig beställning och bristfällig service. Vi inser hur frustrerande detta måste vara för dig och vill försäkra dig om att vi tar ditt ärende på största allvar. Vi kommer att diskutera situationen med den berörda butiken och undersöka möjliga lösningar för att hitta en kompromiss som känns rättvis för dig som kund. Vi är verkligen ledsna för de olägenheter...
Kunnig personal och ett bra utbud av möbler och inredning
Hej Lennart, Tack för ditt härliga omdöme! Det gläder oss att du uppskattar kompetensen hos vår personal och vårt utbud av möbler och inredning. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla vårt sortiment och din feedback är viktig samt uppmuntrande för oss. Med vänliga hälsningar,
Otroligt bra bemötande och service.
Hej Håkan, Tack för att du delar med dig av din erfarenhet! Det är fantastiskt att läsa att du är nöjd med det bemötandet och den service som du fått hos oss. Vi arbetar hårt för att säkerställa att varje kundinteraktion är av högsta kvalitet och din uppskattning betyder mycket för oss samt motiverar! Med vänliga hälsningar,
Tydlighet, bra information under vägs gång med vår order. Hög service vid telefonkontakt.
Hej Eddie, Stort tack för din feedback! Härligt att du upplevde tydlighet och bra information under processen med din order, vilket är precis det som vi eftersträvar. Din positiva upplevelse bekräftar att vi är på rätt väg och att vi ska försätta sträva efter att erbjuda hög service. Med vänliga hälsningar,
Fint bemötande av killarna i kassan. Bra service och hjälp när leverantörerna inte har levererat.
Hej Maud, Tack för ditt fina omdöme! Det är glädjande att läsa om att du upplevde ett fint bemötande från våra medarbetare i kassan och att du är nöjd med servicen, särskilt under de tillfällen då det uppstått utmaningar med leverantörerna. Vi lägger mycket vikt vid hög service och strävar efter att alltid stå redo att hjälpa våra kunder, oavsett situation. Din positiva feedback är mycket uppskattad. Med vänliga hälsningar,
Leveranstid 3-7 dagar blev 4 veckor. Felaktigt lagersaldo gjorde att bordet inte kom på avtalat datum och ingen hörde av sig för att meddela att utkörningen var inställd. Det här företaget har seriösa problem med sina leveranser.
Hej Daniel, Tack för att du delar med dig och vi ber om ursäkt för problemet som uppstått. Vi har kontrollerat ditt ärende för att se vad vi kunde ha gjort annorlunda och hur vi kan förbättras. I detta fall var det som sagt ett saldofel som försenade leveransen någon vecka, då vi var tvungna att beställa varan på nytt från leverantör. Sedan har fraktbolaget återkommit med vad som hänt och tyvärr så hade de ny personal som inte lyckades lokalisera din order på lagret. De borde då ha kontaktat dig om detta samt sett över...
Vi köpte soffan ymer. Fin soffa kom som förväntat. Vi hade redan köpt en likadan innan och två fåtöljer så detta var för att komplettera redan befintligt möbelemang.Det lite tråkiga var att man bytt ut innekuddarna mot en hårdare variant och betydligt prassligare än de vi fick för 5.månader sedan. Annars så ser den i varje fall likadan ut. Hade vi inte haft en innan att jämföra med hade man ju inte tänlt på det men när de står bredvid varandra blir det rätt tydligt. Överlag är vi nöjda.
Hej Kenny, Tack för att du valde Folkhemmet igen och för din uppriktiga feedback. Vi är glada att höra att ni gillade Ymer serien så mycket att nu köpte en till soffa. Gällande stoppningen, så har det inte skett någon uttalad ändring men ibland kan små förändringar ske i produktionen och variationer i materialet mellan olika produktioner. Som du säger så är det sällan något man märker som kund men tråkigt att det är uppenbart i ert fall, då ni har modellen sedan tidigare. Det positiva är att detta brukar korrigera sig med...
Köpte en fåtölj till soffan som jag redan hade. Bra service i butiken, mindre bra att få kontakt med de som ska leverera soffan.
Hej Anitta, Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Det är glädjande att höra att du upplevde bra service i butiken. Vi beklagar dock att du känner att det varit svårigheter med att få kontakt med leveransavdelningen. Vi tar till oss av din feedback och arbetar ständigt för att förbättra kommunikationen och processen kring leveranser. Om du fortfarande behöver hjälp med din leverans, tveka inte att kontakta oss direkt så vi kan assistera dig. Med vänliga hälsningar,
Kunnig och trevlig personal. Lite åt det dyrare hållet men soffan kommer med det lilla extra som andra ställen inte kan erbjuda.
Hej Dag, Tack för att du delar med dig av din upplevelse hos oss på Folkhemmet! Det är glädjande att höra att du upplevde vår personal som både kunnig och trevlig. Vi är glada att du känner att din soffa erbjuder det där lilla extra, vilket vi strävar efter att våra produkter ska ha. Vi arbetar även ständigt för att balansera kvalitet och pris för att ge våra kunder det bästa värdet. Med vänliga hälsningar,
Trevligt bra o fin butik med fina soffor
Hej Marie, Tack för ditt trevliga recension! Vi är mycket glada att höra att du uppskattar vår butik och vårt utbud av soffor. Vi försöker skapa en välkomnande och inspirerande miljö för våra kunder och det är alltid uppmuntrande att få bekräftelse på att vi lyckas med detta! Med vänliga hälsningar,
Fin service och urval och tillmötesgående rakt igenom! Vår bäddsoffa är nu levererad och blev utmärkt på plats!
Hej Dan, Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och att du är nöjd med vårt urval. Det är särskilt roligt att veta att din nya bäddsoffa passar perfekt i sitt nya hem. Ett av våra mål är självklart att varje kund ska känna sig fullständigt nöjd med både sin upplevelse och sitt köp. Med vänliga hälsningar,
Jag är så nöjd ! Allt funkade och jag blev vänligt bemött.
Hej Maud, Tack för att du lämnat ditt positiva omdöme! Det gläder oss verkligen att höra att du är så nöjd med din upplevelse hos Folkhemmet, från bemötandet till hur allt har fungerat. Din feedback bekräftar att det arbete vi gör uppskattas, vilket är motiverande att få veta! Med vänliga hälsningar,
Lite rörigt med leveransdatum. Ingen monteringsanvisning till mitt bord.
Hej Karin, Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Vi beklagar verkligen att det varit rörigt kring leveransdatumet och att det saknades en monteringsanvisning till ditt bord. Det är självklart inte den standard vi eftersträvar och vi kommer att ta tag i dessa frågor för att förbättra vår process. Om du fortfarande behöver monteringsanvisningen, vänligen kontakta oss så ser vi till att du får den så snart som möjligt. Med vänliga hälsningar,