Mirror Line

REPROVÄGEN 13, 183 77 Täby — Visa karta

Mirror Line är en finsk tillverkare av skräddarsydda skjutdörrar och förvaringslösningar med drygt 25 års erfarenhet. Vår produktion sker i södra Österbotten, Finland. Alla våra produkter och kompletta lösningar är anpassade enligt våra kunders krav och specifikationer.

Kärnan i vår verksamhet är vår önskan att tillverka hållbara möbler som bidrar till kampen mot dagens konsumtionssamhälle. I ett vackert och tidlöst hem kan du låta ditt sinne vila.

I Sverige möter vi våra kunder först och främst online genom vår nätbutik. Där har vi även ett 3D-planeringsverktyg som du kan använda för att planera och beställa din egen förvaringslösning i lugn och ro i ditt hem.

På vårt showroom i Täby presenterar vi våra olika produkter, lösningar och materialval. Mirror Line vill leverera en kundupplevelse utöver det vanliga. Vi levererar personlig service med professionell kunskap. På vårt showroom hittar ni även inredningsarkitekter. Vårt servicekoncept inkluderar också leverans och monteringstjänster.

Välkommen hem till vårt showroom i Täby!

Läs vad 4 kunder tycker om Mirror Line

• 2020-06-01

Peeter A skrev om Mirror Line
    Hej!
    Jag köpte en spegelgarderob med inredning. Pris SEK 30.526 inklusive transport till Stockholms norra skärgård och med inbärning.
    Sökte på internet och besökte MirrorLine i Täby. Hade från början inte tänkt köpa där men Ninas stora kunskap och översvallande engagemang övertygade mig genast att jag var på rätt plats med rätt person. Jag är en mycket krävande och kräsen kund och ändrade mig flera gånger innan slutlig beställning. Nina bemötte mig lika professionellt varje gång och bidrog till min stora glädje med kreativa lösningar. Det som också imponerade var hennes känsla för design och färg och jag fick många goda - men inte påträngande - råd. Därutöver var Nina extremt snabb med återkoppling. Jag hann knappt hem till Bromma förrän det låg ett nytt förslag enligt mitt senaste önskemål. Imponerande!
    När Nina inte var tillgänglig blev jag lika väl och vänligt bemött av hennes kollega, Tina(?).
    Även killarna som utförde transporten till Blidö i skärgården var ytterst trevliga och hjälpsamma. De ringde och aviserade sin ankomst som avtalat och gav tips om montering.
    Mina förväntningar har överträffats på alla sätt!
    Jag ser Nina som mycket värdefull medarbetare för MirroLine och hoppas att företagsledningen förstår att uppskatta henne och hennes insatser.
    Jag kommer varmt att rekommendera MirrorLine och är gärna referens om så önskas.

Lycka till med fortsatt verksamhet och
    Med vänlig hälsning

Peeter Aspe
    Advokat Läs mer
    2020-06-03 Mirror Line svarar Peeter A
    Tusen tack för fina ord! Trevligt att höra att du är nöjd med garderoben samt vår service. Nina är definitivt en bra säljare, hon vet hur man tar hänsyn till alla våra kunders behov och önskemål på bästa sätt. Vi är glada över att ni hittade en bra lösning tillsammans!

Ha en fin sommar.

Med vänliga hälsningar,
    Pinja / Mirror Line
  • 2020-05-26

Birgitta L skrev om Mirror Line
    Jag köpte en vägg mellan kök och vardagsrum. Lätt att tala med Nina och få hjälp med designen. Bra med utställning i Täby. Samarbetet med monteringsfirman var bra.
    Jättebra lösning i min lägenhet med separat kök men ändå väldigt ljust genom att väggen var rutor.
    Tack Läs mer
  • 2020-05-26

Emma A skrev om Mirror Line
    Köpte skjutdörrar med montering. Fick snabbt svar, mycket bra bemötande hela vägen samt snabb leverans och grymt utförande. Vi är så nöjda! Tack! Läs mer
  • 2020-05-25

Thomas R skrev om Mirror Line
    Bra service...)

det blev mycket fint vi är nöjda. Läs mer

REPROVÄGEN 13, 183 77 Täby