Alla kategorier Möbler Stockholms län

Möbler i Stockholms län

Inredning och möbler är verkligen det som gör ett rum personligt och välkomnande. En soffa att slappna av i, ett matbord där alla får plats och tyger och kuddar som ramar in. Hitta rekommenderade företag som säljer möbler i Stockholms län här på Reco.se!

För att få till precis din egna stil kan det vara bra att börja med att bläddra i lite härliga inredningskataloger. Där kan du få inspiration och ta reda på vad du gillar och inte. Sedan behöver du mäta och bestämma hur stora möblerna får vara, vilka behov har du och vilka möbler låter dig få all den funktion du vill ha, men låter dig ändå behålla lite yta att röra sig på.

När du kommit fram till vilka funktioner, mått och utseenden dina möbler ska ha är det dags att åka till en möbelaffär! Där kan du browsa, se möblerna i ett sammanhang och i verkligheten. Provsitta, testa, känna. Du kan också prata med personalen och få tips och råd kring din inredning. Många företag hjälper dig även med beställning och leverans av dina nya möbler!

Vi på Reco.se hoppas att du hittar allt du behöver för att skapa drömhemmet!

Orter i Stockholms län
Sundbyberg  (1 st)
Järfälla  (1 st)

Topp 17 möbelaffärer i Stockholms län

• Go to Bed

Det ska vara enkelt att köpa säng. Go to Bed, så sköter vi resten!
  • KungSängen Kungsgatan

Varmt välkomna till KungSängen!
  • KungSängen Länna

Varmt välkomna till KungSängen!
  • Handgjorda kvalitetssängar till rimliga priser. Varmt välkomna till KungSängen!
  • KungSängen Barkarby

Välkommen till KunSängen i handelsområdet Barkarby! Här i vår stora lokal hittar du ett brett utbud sängar med tillbehör.
  • KungSängen Häggvik

Välj en handgjord kvalitetssäng från KungSängen! Varmt välkommen!
  • KungSängen mitt på Södermalm har ett stort utbud av sängmodeller, tillbehör och ger självklart personlig service. Välkommen!
  • KungSängens butik i Sundbyberg ligger på Esplanaden. Här hittar du kvalitetssängar till otroliga priser. Självklart hemleverans. Välkommen!
  • Folkhemmet

Välkommen till en inredningsbutik med servicekänsla och många källor till inspiration! Handla i vår webbshop eller kom förbi butiken!
  • KungSängen i Norrtälje har en liten butik med personal som har stor kunskap om sängar. Välkommen in!
  • Välkommen till Greyson! Behöver du en byggfirma eller en möbelsnickare? Kontakta oss - vi hanterar de flesta sorters byggprojekt!
  • KungSängen i Lännersta hittar du på Värmdöleden. Vi har en stor utställning sängar och erbjuder självklart specialbeställningar och personlig service. Välkommen!
  • KungSängen Brunna

Välkommen till KungSängen i Brunna! Det var här allt började en gång i tiden. Här möts du av kunnig personal som tipsar om kvalitetssängar till bra priser.
  • KungSängen Arninge

Varmt välkomna till vår KungSängen konceptbutik i Arninge Centrum!
  • Välkommen till KungSängens butik på Östermalm i Stockholm. Här finner du kunnig personal och handgjorda sängar av hög kvalitet.
Visa sida: