Alla kategorier Sängar Stockholms län Järfälla KungSängen KungSängen Barkarby

KungSängen Barkarby

Herrestavägen 11, 177 38 Järfälla — Visa karta

Butiken ligger på Barkarby handelsplats, precis intill det växande bostadsområdet Barkarbystaden. Här provar du säng i en stor och luftig lokal med vår kunniga personal till förfogande. Varmt välkommen!

Läs vad 155 kunder tycker om KungSängen Barkarby

• Micael B
    Micael B skrev om KungSängen Barkarby
    Bra service, fantastisk säljare. Dock vissa otydligheter i kommunikationen gällande vad som ingick och ej.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om KungSängen Barkarby
    Jag fick ett bra bemötande av personal som hjälpte mig att hitta en bra och prisvärd säng som passade mig
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om KungSängen Barkarby
    Bra service och trevlig personal. Bra kvalité på produkterna.
  • Soran R
    Soran R skrev om KungSängen Barkarby
    Mycket trevligt och kunniga personal
  • Kristoffer L
    Kristoffer L skrev om KungSängen Barkarby
    Köpte en continentalsäng lindenäs hos Kungsängen barkaby. Fick ett mkt proffesionellt bemötande. Personalen tog sig tid, för att ge oss den bästa sovmöjlighet som passar oss. Kommer att rekommendera Kungsängen barkaby till mina vänner.
  • Nadine N
    Nadine N skrev om KungSängen Barkarby
    Vi fick bra hjälp att välja rätt. Personalen var väldigt trevliga och vi är supernöjda med vår nya säng.
  • Gordon H
    Gordon H skrev om KungSängen Barkarby
    Ett bemötande som medgav plats och tid för egna beslut med hjälp av säljarens kompetens om produkterna. Passade mig enastående bra. Vill även ge en eloge till "Praoeleven" som fanns med vid tillfället och satte guldkant på köpet. Allt fungerade bra från köp till leverans och montering.
  • Leif C
    Leif C skrev om KungSängen Barkarby
    Nu när man snart har använt sängen i 3 månader, så måste jag säga att vilken skön säng.
    Jag är "jätte nöjd"
  • Lisa L
    Lisa L skrev om KungSängen Barkarby
    Vi blev väldigt bra bemötta av personalen i butiken och vi är otroligt nöjda över vår nya säng. Vi skulle verkligen rekommendera KungSängen Barkarby till andra.
  • Henriksson A
    Henriksson A skrev om KungSängen Barkarby
    Säljaren hade stor kunskap vad gäller deras utbud och möjligheter till deras sängar. Min inställning var att de finns väll inte så mycket möjligheter då jag har problem att ligga på sidan.
    Men upplever nu att den sängen som vi köpte har faktiskt underlättat till viss del, så jag tackar för bra bemötande och kunskap med en ödmjuk framtoning

anne
  • Thomas S
    Thomas S skrev om KungSängen Barkarby
    Mycket kunnig säljare. Trevlig. Tog sig tid att förklara vad vi skulle tänka på. Det viktiga var inte att sälja den dyraste sängen utan att sälja en säng som var bra för oss.
  • Carina W
    Carina W skrev om KungSängen Barkarby
    Mycket bra service och bemötande.
  • Paola S
    Paola S skrev om KungSängen Barkarby
    Lugnt och trevligt bemötande.................
  • Ylva S
    Ylva S skrev om KungSängen Barkarby
    sq<Till en början var säljaren lite avvaktande men attityden ändrades när det blev klart att vi var seriösa spekulanter. Vi köpte två ställbara sängar och tycker att leveransen och installationen gick bra. Sammantaget blev det en lyckad affär så här I efterhand.
  • Lennart G
    Lennart G skrev om KungSängen Barkarby
    Hej!
    Trevlig kille som betjänade oss, och leveransen kom som bestämt. Vi känner oss nöjda och kommer att besöka KungSängen Barkarby fler gånger.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om KungSängen Barkarby
    Fantastiskt engagemang i butiken och leveransen i tid. Allt man kan önska.
  • Joakim S
    Joakim S skrev om KungSängen Barkarby
    Man känner sig väl omhändertagen av mycket kunnig och hjälpsam personal.
  • Ludwig L
    Ludwig L skrev om KungSängen Barkarby
    Jättebra service på plats. Hemkörningen av sängen funkade sådär. Annars bra säng!
  • Curt E
    Curt E skrev om KungSängen Barkarby
    Mycket bra service, trevlig personal
    och mycket bra leverans till vår hemadress
    mycket trevliga killar från Uppsala som levererade sängarna
    Och vi upplever sängarna som mycket, mycket sköna och bra!
    Curt Elmesten
    Norrtälje
  • Britt P
    Britt P skrev om KungSängen Barkarby
    Mkt bra bemötande, fick förtroende för säljaren.
  • Erik S
    Erik S skrev om KungSängen Barkarby
    Känner att bemötandet var bra. Vi var även till konkurrenter, och upplevde att Kungsängen fokuserade mer på att vi fick det som var bäst för oss snarare än att sälja den dyraste sängtypen.

Vi visste att vi ville ha ställbara sängar med fjärrkontroll, men självklart även en bra säng för att ge avlastning under natten.
  • Mia G
    Mia G skrev om KungSängen Barkarby
    Trevligt bemötande, bra information, nöjda med alltihop! Särskilt sängarna. Vi rekommenderar butiken och sängarna varmt till goda vänner.
  • Ebba R
    Ebba R skrev om KungSängen Barkarby
    Jag går nu och ligger mig direkt efter jobbet i kungsängenen. Skillnaden mellan min förra sovplats,en madrass på golvet och denna säng är jättestor. Önskar alla en god sömn.
  • Päivi R
    Päivi R skrev om KungSängen Barkarby
    Bra säng, bra leverans. hjälpsamma killar vid leveransen
  • Marcus C
    Marcus C skrev om KungSängen Barkarby
    Lyssnade inte riktigt på kunden vilket ledde till att vi inte fick med allt på ursprungsbeställningen utan var tvugna att återkomma. Innebar extra kostnader mot förväntad...
  • Sten W
    Sten W skrev om KungSängen Barkarby
    De rekommenderade en bra säng som vi köpte.
  • Thommy J
    Thommy J skrev om KungSängen Barkarby
    Mycket bra.trevligt bemötande.snabb leverans
  • Tove N
    Tove N skrev om KungSängen Barkarby
    Jag var mkt nöjd med bemötandet och expertisen hos er i samband med mina sänginköp (två 105 cm-sängar). Utöver det ficka jag ett bra pris och goda råd.
  • Stellan M
    Stellan M skrev om KungSängen Barkarby
    Hej!

Jag är jätte nöjd med servicen jag fick. Vi köpte en säng och sängkläder.
    Kan varmt rekommendera dessa sängar. Jag hade ont i ryggen och nu är det helt borta. Tack för all hjälp och tålamod ni hade med oss!
    / G
  • Anita E
    Anita E skrev om KungSängen Barkarby
    Ok men inte mer! Leverantörerna bra. Sängarna ok, svårt hitta bra upphängning för manöver donen,
  • Ingegärd B
    Ingegärd B skrev om KungSängen Barkarby
    Bemötandet var OK men kunskapen om att lyssna på kundens önskemål och sängarnas mjukhet - fasthet var låg. Jag ville ha en säng som var fast INTE mjuk. Fick förslag att ta en med medelfast botten men det blev förödande. Efter tre nätter hade jag ont i ryggslut, lår, knä o ben. Var tvungen att lägga mig i en annan säng. Kontaktade företaget o mot extra kostnad fick jag en säng med fast botten. Något. bättre men ej bra. Med hjälp av att lägga ett liggunderlag rakt under den mjuka bäddmadrassen kan jag nu gå upp på morgonen utan att ischiasnerven kommer i kläm. Kunskapen i affären hos personalen upplever jag för låg när det gäller att lyssna på kundens behov men även hos tillverkaren, som inte förstår vad alltför mjuka sängar och madrasser kan åstadkomma med kroppen.
  • Leif S
    Leif S skrev om KungSängen Barkarby
    Trevligt bemötande av personalen och en produkt som jag är mycket nöjd med
    2016-12-21 KungSängen Barkarby svarar Leif S
    Hej Leif,

Kul att höra att du är nöjd med både bemötandet och produkten som du köpte.

Micke V
  • Patrik E
    Patrik E skrev om KungSängen Barkarby
    Kalasserivice hjälpsamma och strålande leveranser
    2016-12-21 KungSängen Barkarby svarar Patrik E
    Hej Patrik,
    Härligt att höra att du är så nöjd med både sängköp och leverans.
    Hoppas att du sover gott i många år framåt.

Micke V
  • Lennart S
    Lennart S skrev om KungSängen Barkarby
    Köpte 2 sängar på sommarrean. Jag beklagade att hemsidan inte längre visade hur de olika sängmodellerna var konstruerade. Vid 1:a besöket trodde den kvinnliga expediten att det berodde på att Kungsängen inte ville röja denna information för sina konkurrenter (vilket jag ansåg vara mycket märkligt). Vid 2:a besöket berättade jag samma sak för den manliga expediten och han kolla de då hemsidan och såg att den informationen saknades numera. Han tog då raskt och skrev ut datablad för flera sängmodeller där konstruktionen tydligt visades. Han informerade också om att jag kunde välja latex istället för foamex och deras skillnader. Han skrev också ut en offert åt mig med olika alternativ som jag senare kunde hänvisa till. Hans bemötande och saklighet gjorde att jag ett par veckor senare hade bestämt mig och återkom till butiken i Barkarby för att lägga en beställning på 2st sängar med latex madrasser.
    2016-11-28 KungSängen Barkarby svarar Lennart S
    Hej Lennart.
    Tack för din feedback, den är viktig för oss för att kunna bli ännu bättre i framtiden.
    Hoppas att ni sover gott i era nya sängar och välkommen åter!

• Cecilia T
    Cecilia T skrev om KungSängen Barkarby
    Bra bemötande i butik, serviceminded och trevliga.
    2016-08-23 KungSängen Barkarby svarar Cecilia T
    Hej Cecilia!

Tack för ert fina omdöme! Hoppas ni sover gott i er nya säng!

Christian
  • Jan S
    Jan S skrev om KungSängen Barkarby
    Vi har haft våra sängar i ca 3 månader och sovit så gott i dom, bästa vi haft.
    2016-07-22 KungSängen Barkarby svarar Jan S
    Hej Jan!

Vad glada vi blir att höra hur nöjda ni är med dem nya sängarna :)
    Vi hoppas att ni få många goda nätters sömn i många år framöver!

Stort tack för er fina reco :)

• Jan Åke L
    Jan Åke L skrev om KungSängen Barkarby
    Utmärkt produkt tycker Jan & Karin Larsson
    2016-07-22 KungSängen Barkarby svarar Jan Åke L
    Hej Jan Åke!

Tack för er fina reco :)
    Vi håller så klart med om att vi säljer utmärkta produkter och hoppas ni ska ha glädje av dem i många år framöver :)

• Greger B
    Greger B skrev om KungSängen Barkarby
    Bra bemötande, speciellt i Barkabybutiken där vi också gjorde vårt inköp. Personalen tog sig tid att byta ut olika bäddmadrass alternativ etc. Säkerställde också noggrant att vår beställning stämde till hundra procent. Vi hade några reklamationer som hanterades väldigt bra av personalen i butiken. Något mindre proffesionellt av fabriken, "långa svarstider". Positivt att personalen i butik inte agerade så "telecom säljinriktat" som i Sovabutikerna där de nästan blev som en parodi på sig själva = "Ungdom med driv som vill göra karriär"
    2016-07-22 KungSängen Barkarby svarar Greger B
    Hej Greger!

Vad glada vi blir när vi får ett så fint omdöme!
    Vårat mål är alltid att ge så bra information och service som möjligt så att det ska kännas tryggt som kund att handla hos oss på Kungsängen :)
    Tack vare att vi på Kungsängen sköter butiker, tillverkning och leveranser inom samma företag så säkerställer det hantering och kvalitet inom alla led.

Stort tack för er fina reco!

KungSängen Barkarby, KungSängen Barkarby gillar detta
  • Eva F
    Eva F skrev om KungSängen Barkarby
    Vi blev väldigt bra bemötta och leveranstid och leverans blev korrekt utförda på korrekt tid. Vi köpte en dubbelsäng som levererades till vårt fritidshus på Rådmansö.
    2016-07-22 KungSängen Barkarby svarar Eva F
    Hej Eva!

Vad roligt att höra att ni är nöjda med både bemötande i butiken samt att leveransen gick bra. Vi eftersträvar alltid efter att ge bästa möjliga service, både i butik och vid leverans.
    Stort tack för er fina reco!

• Peter O
    Peter O skrev om KungSängen Barkarby
    Mortorsäng och allt är bra från butik till installation mycket nöjd
    2016-07-22 KungSängen Barkarby svarar Peter O
    Hej Peter!

Vi blir mycket glada när vi får en så bra reco :)
    Stort tack och önskar er skön sömn i många år framöver!

• Fred L
    Fred L skrev om KungSängen Barkarby
    Vi fick ett trevligt personligt bemötande och trots att vi var sena med återkoppling så kom hon ihåg oss som var inne i butiken och vi fick ett väldigt bra och professionellt bemötande!
    Vi är väldigt nöjda med vår säng och hjälpen vi fick att välja hårdhet.
    Vi fick även bra hjälp att välja kuddar och lakan utefter vad vi beskrev om våra sömnvanor.
    Leverans av sängen fungerade också den tiptop.
    2016-07-22 KungSängen Barkarby svarar Fred L
    Hej Fred!

Jättekul att höra att allt var till belåtenhet och att ni är nöjda med allt från första mötet, till leveransen.
    Önskar er sköna drömmar i nya sängen med tillbehör, och stort tack för er fina reco :)

• Pether H
    Pether H skrev om KungSängen Barkarby
    Vi var där 2ggr och träffade vid varje tillfälle mycket trevlig personal. Vid första tillfället blev vi övertygade och kunde välja vilken säng vi skulle köpa. Vid andra tillfället var det att välja färg och form. Personalen var helt avgörande att vi valde att handla. Sängarna är ju bra och man får vad man betalar för. Det verkar finnas för alla smaker.
    2016-07-22 KungSängen Barkarby svarar Pether H
    Hej Pether!

Vad glada vi blir när vi får höra detta och ett stort tack för att ni valde Kungsängen :)
    Stort tack även för er fina reco! Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service.

• Carina F
    Carina F skrev om KungSängen Barkarby
    Kunnig och serviceminded personal!
    2016-07-22 KungSängen Barkarby svarar Carina F
    Hej Carina!

Tack så mycket för er fina reco :)
    Nöjda kunder är otroligt viktigt för oss.

• Annika W
    Annika W skrev om KungSängen Barkarby
    Den första försäljaren var bakfyll. Plus att han berättade inget om sängarna själv utan man fick fråga själv och dra ut varje ord. Fel person att ha i en affär som eftersträvar kvalité.
    Sedan trädde fram en tjej som var så proffsig och saklig.
    2016-07-06 KungSängen Barkarby svarar Annika W
    Hej
    Varmt tack för din Reco.
    Tråkigt att er första kontakt hos oss inte uppfyllde de förväntningar ni, med all rätt, har på vår service. Givetvis vill vi uppnå 100% nöjda kunder genom våra säljmöten och produkter.
    Vi är tacksamma för att ni beställde er nya säng från oss på KungSängen.
    Vi önskar er en god nattsömn många år framåt.

• Shadi Y
    Shadi Y skrev om KungSängen Barkarby
    Är nöjd med min säng. Det var värd pengarna👌
    2016-07-06 KungSängen Barkarby svarar Shadi Y
    Hej
    Tack för din Reco.
    Kul att du är nöjd med din nya säng från oss på KungSängen.
    Hoppas du får många sköna nätter i din nya säng.

• Lennart S
    Lennart S skrev om KungSängen Barkarby
    Hon var påläst och viste vad hon pratade om
    2016-07-06 KungSängen Barkarby svarar Lennart S
    Hej Lennart
    Hoppas du bli nöjd med din säng från oss på KungSängen.

• Kenneth O
    Kenneth O skrev om KungSängen Barkarby
    Nöjd med allt. Sköna sängar som funkar utmärkt.
    2016-07-06 KungSängen Barkarby svarar Kenneth O
    Hej Kenneth!
    Det var trevligt att läsa.
    Har du några frågor om din ny säng från oss på KungSängen, är du alltid välkommen att kontakta oss.

• Jan F
    Jan F skrev om KungSängen Barkarby
    Köpte 2st motorstyrda sängar och är jättenöjda med de köpet
    2016-07-22 KungSängen Barkarby svarar Jan F
    Hej Jan!
    Tack för ert fina omdöme :)
    Vi hoppas ni får många sköna nätter i dem nya sängarna!

• Oscar N
    Oscar N skrev om KungSängen Barkarby
    Den var bra. Det gick snabbt och blev dyrt.
    2016-07-20 KungSängen Barkarby svarar Oscar N
    Hej Oscar
    Vi tackar för din positiva respons.
    Vi önskar dig många sköna nätter i din nya säng.

Hälsningar KungSängen Barkarby
  • Johan C
    Johan C skrev om KungSängen Barkarby
    Otroligt bra service! Fick väldigt bra hjälp med val av säng samt tillbehör!
    2016-07-20 KungSängen Barkarby svarar Johan C
    Hej Johan
    Tack för din trevliga feedback!,
    det betyder mycket för oss .

Hälsningar KungSängen Barkarby

Herrestavägen 11, 177 38 Järfälla