Alla kategorier Möbler Västra Götaland

Borås  (1 st)
Skövde  (1 st)

Topp 9 möbelaffärer i Västra Götaland

• KungSängen Sisjön

Varmt välkommen till KungSängens butik i Sisjön! Här hittar du handgjorda kvalitetssängar till bra priser.
    Marlene B
    Marlene B: Väldigt trevlig, kunnig och behjälplig personal. Är super nöjd med min säng och madrasstyp Tack 😊
  • KungSängen Borås

Här hos oss på KungSängen i Borås får du personlig service, fri leverans och självklart kvalitetssängar till bra priser!
    Börje Olof L
    Börje Olof L: Vi kom in i affären och genast kom personalen och undrade om vi behövde hjälp och det behövde vi. Vi fick genast den hjä...
  • Varmt välkomna till KungSängen!
    Johanna C
    Johanna C: vi köpte en ny säng Lindenäs Lyx i december och fick mycket bra hjälp och väldigt trevligt bemötande av personalen. Al...
  • Välkommen till oss på KungSängen i Hisings backa. Här hittar du handgjorda kvalitetssängar och får fri leverans!
    Emelie D
    Emelie D: Köpa en säng. Trevlig service, trevlig personal.
  • Anders K
    Anders K: IKEA i Kållered är ett stort, gammalt hederligt IKEA som funnits med riktigt länge. Tyvärr syns det lite i butiken som i...
  • Välkommen till oss på Color Glo Hisingen! Vi reparerar och restaurerar bilar, båtar och möbler med den bästa metoden och kvaliteten.
    Jonathan H
    Jonathan H: Fantastiskt bra service och snabb hjälp. Fick en reva i min skinnstol, men det löste dom redan samma dag.
  • Varmt välkomna till KungSängen Outlet! Kvalitetssängar till bästa pris!
    Egon S
    Egon S: säng Mycket trevligt Bra säng till bra pris
  • Iris L
    Iris L: Fantastiskt fina möbler och trevliga snickare. Rekommenderas varmt!
  • KungSängen Skövde

Varmt välkomna till KungSängen!
    Adam
    Adam: Trevlig personal både i butiken och dom som kom hem. Tack gör god hjälp!
Visa sida: