Stone Center AB

Stone Center AB

Välkommen till Stone Center!

Vi producerar, levererar och monterar stenprodukter samt kakel och klinker. Våra produkter håller en hög kvalitet och vi sätter dig som kund i första rummet. Vår vision är att vara Sveriges bästa företag som bryr sig om både individ, kund och samhälle.

Varför Stone Center?
  • Snabb leverans och inga mellanhänder
  • Brett sortiment
  • Våra experter guidar dig till rätt produkter
  • Produkter med lång hållbarhet och garanti

Varmt välkommen in till oss. Besök gärna vår hemsida för att se hela vårt utbud av produkter.

Läs vad 8 kunder tycker om Stone Center AB 2

2021-09-20
    Nöjd med montering av bänkskiva, proffsigt och prisvärt!
  • RASMUS B
    skrev om Stone Center AB
    2021-08-18
    Inget företag att rekommendera. Dålig service & bemötande.
    Utlovades bilder på den bänkskiva vi beställt, vi fick inga bilder och det var dessutom fel sten som levererats. Trots bevis från andra stenföretag, stenindustriförbundet och en stenexpert som alla säger att det är fel sten från den offererade och beställda vägrar de byta och leverera rätt sten.
    Stone Center AB levererar inte heller den sista stenen som var över 2 veckor försenad så vi har fått ta hjälp av Kronofogden.
    Välj inte Stone Center AB!!
    2021-04-20
    Beställde en badkarsblandare den 30/3 utan att någon leveranstid angavs (vilket vi tyckte var lite förvånande!). Vi tänkte dock att eftersom blandaren enligt hemsidan fanns i lager så bör det ju inte ta mer än 7-10 arbetsdagar, påsken exkluderad. Efter det fick vi ingen information om när blandaren skulle kunna tänkas komma. Jag mailade och bad om ett spårningsnummer i o m att vi hade avtalat tid med en VVS:are som skulle montera blandaren. Fick då inget svar inom de 48 timmar som angavs på hemsidan. Efter tre dagar ringde jag och fick då till svar att blandaren beräknades komma fredag den 16/4. Vi bokade in VVS:aren igen till tors den 22/4 så att vi skulle ha lite marginal. Den 16/4 fick vi istället meddelande om att blandaren skulle skickas mån den 19/4 och vara framme inom 2-3 arbetsdagar. Nu sitter vi här, visserligen med ett spårningsnummer, men funderar nu på om blandaren hinner komma innan torsdag då den ska sättas upp. Kanske kommer vi istället behöva åka och köpa blandaren i butik någonstans. Totalt 16 arbetsdagar har de nu haft på sig och jag undrar vad som hade hänt om jag inte legat på. Tycker det är oseriöst att inte kunna erbjuda sina kunder en tydligare leveranstid och en bättre kommunikation!
  • 2020-11-02
    Pålitlig samarbetspartner, levererar alltid i tid med bra priser. Stort tack från GBGtransport.se
  • Aso N
    skrev om Stone Center AB
    2020-11-01
    Duktig personal , bra priser
    Och väldigt bra leverans tid
    Rekommenderas starkt
    Aso Nuri
    Brahem i Göteborg AB
    2020-11-01
    Mycket nöjd med bemötande och leverans.
    2020-10-30
    Jag är väldigt nöjd med säljaren och priset. Det är jätte bra leverans tid.
    2020-10-30
    Vänligt bemötande och duktiga och noggranna montörer