Alla kategorier Bilvård Västra Götaland Göteborg Color Glo Hisingen

Color Glo Hisingen

Backa Bergögata 8, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Vill du få den där härliga nybilskänslan igen när du reparerar bilen, eller behöver du kanske laga dina trasiga möbler? Vi på Color Glo Hisingen reparerar bilar, båtar och möbler och är specialister när det kommer till färgning och rengöring av material som skinn, plast, tyg, vinyl och läder. Självklart är våra produkter miljövänliga.

Color Glo är verkligen en metod som måste upplevas. Kom förbi oss så återställer vi det du vill fixa. Vi håller hög kvalitet och ger dig ett års garanti, utan att det kostar dig skjortan. Varmt välkommen!

Läs vad 7 kunder tycker om Color Glo Hisingen

• Per R skrev om Color Glo Hisingen
    Alltid fläckfritt resultat. De kan verkligen trolla. Läs mer
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Color Glo Hisingen
    Fantastiskt bra service och snabb hjälp. Fick en reva i min skinnstol, men det löste dom redan samma dag. Läs mer
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Color Glo Hisingen
    Fick 2 skinnsitsar till en äldre Volvo 164 lagade, insmörjda, färgade stoppade. Ett mycket proffsigt arbete. Trevlig och lättsam personal som levererade det som vi kom överens om. Läs mer
  • Tomas L skrev om Color Glo Hisingen
    Mycket bra arbete tack återkommer till er nästa gång jag behöver hjälp Läs mer
  • Ulf T skrev om Color Glo Hisingen
    Color Glo har hjälpt mig på ett mycket proffsigt sätt att restaurera stora sprickor i förarstolen så den blev som ny samt lagat ett hål i baksätet. Mycket nöjd & kan varmt rekomendera Mahmoud på Color Glo på Hisingen. //Uffe Läs mer
  • Stefan E skrev om Color Glo Hisingen
    Mycket trevligt bemötande, skitsnyggt jobb av läderklädslen i den gamla slitna pontiacen, som ny😃😃😃 Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Color Glo Hisingen
    Mycket nöjd med deras service, och bemötande. Lagade en skinnstol. Läs mer

Backa Bergögata 8, 422 46 Hisings backa