Alla kategorier Sängar Västra Götaland Göteborg KungSängen KungSängen Göteborg City
Rekommenderat företag 2016 - KungSängen Göteborg City
Rekommenderat företag 2015 - KungSängen Göteborg City

KungSängen Göteborg City

Västra Hamngatan 21, 411 17 Göteborg — Visa karta

Butiken i Göteborg City ligger ett stenkast från Avenyn och på gatan utanför går spårvagnen. Här får du nära kontakt med personalen eftersom butiken är liten till ytan. Engagemanget är dock stort hos oss – varmt välkommen!

Läs vad 39 kunder tycker om KungSängen Göteborg City

• Barbara P
    Barbara P skrev om KungSängen Göteborg City
    Jättetrevlig kille som hjälpte mig att köpa en ny säng.
    Mycket nöjd med sängen.
    2016-11-29 KungSängen Göteborg City svarar Barbara P
    Hej Barbara!
    Vad kul att höra, det värmer.
    Härligt att du gillar sängen, hoppas nu att du får många goda nätter.
    Är det något du behöver så är du hjärtligt välkommen in till butiken.
    Sweet Dreams
    /Victor
  • Jan K
    Jan K skrev om KungSängen Göteborg City
    Det var lätt att beställa, snabb leverans utav en mjuk och god säng.
    2016-11-30 KungSängen Göteborg City svarar Jan K
    Hej Jan,

Härligt att du är nöjd med din nya säng!
    Du är jättevälkommen tillbaka till oss på KungSängen.
    //Oliver.
  • Anneli S
    Anneli S skrev om KungSängen Göteborg City
    Superbra när jag fick offert😀 När jag köpte så var det extra personal, fick ej rätt instruktioner glömde papper som sa hur montering skulle gå till😒 Var inne och fick de papper som han glömt! Böt hårdhetsgrad och är i dag nöjd.
    2016-08-17 KungSängen Göteborg City svarar Anneli S
    Hej Anneli!
    Ibland kan även den bäste glömma, och det var verkligen tråkigt att höra att du blev drabbad! Jag är glad att det löste sig och att du nu är nöjd. Hör gärna av dig om det är något annat du funderar på, du är alltid välkommen tillbaka till oss på Västra Hamngatan!
  • Annika L
    Annika L skrev om KungSängen Göteborg City
    Hej
    Fick fantastisk hjälp av Anders inne i Göteborg city. Tack till dig Anders.
    Jag fullkomligt älskar min nya säng, har aldrig legat i en så skön säng i hela mitt liv.
    Mvh Annika Larsson
    2016-08-17 KungSängen Göteborg City svarar Annika L
    Hej Annika!
    Jätteroligt att höra! Det gläder mig att höra att du är så glad i din nya säng. Är det något mer du vill ha hjälp med, så kom bara in i butiken.
    Med vänliga hälsningar, Anders
  • Jonas A
    Jonas A skrev om KungSängen Göteborg City
    Fånigt att ordinare pris inte avspeglar det faktiska priset, att kunna få 40% rakt av känns fel.
    2016-08-17 KungSängen Göteborg City svarar Jonas A
    Hej Jonas!
    Vi arbetar med olika kampajer på KungSängen och paketveckor. Genom detta har vi möjlighet att sänka vissa utvalda produkter vid olika tillfällen.
  • Philip H
    Philip H skrev om KungSängen Göteborg City
    BRA BEMÖTANDE, HJÄLPSAM PERSONAL
    2016-07-07 KungSängen Göteborg City svarar Philip H
    Hej Philip! Tack för din feedback! Trevlig sommar, och välkommen tillbaka till oss!
  • Anne H
    Anne H skrev om KungSängen Göteborg City
    Jag hade en liten annorlunda situation vid köptillfället. Vi behövde köpa en likadan säng som vi köpte 2010,men leverensen skulle gå till Frankrike där vi är bosatta. Det visades att man gjort en del förändringar med färg och ben,men jag blev på ett mycket trevligt och professionellt guidad av Helena.
    2016-07-06 KungSängen Göteborg City svarar Anne H
    Hej Anne!
    Tack för din fina kommentar! Det var ett nöje att hjälpa er, och det känns väldigt kul att höra att allt fungerade så bra, från att så ett frö till att sängarna kommit hem till er i Frankrike! Ha en riktigt skön sommar!
    Med vänliga hälsningar, Helena
  • Sofia O
    Sofia O skrev om KungSängen Göteborg City
    Bra personal i affären, inte så hjälpsamma killar som körde ut sängen.
    2016-07-06 KungSängen Göteborg City svarar Sofia O
    Tack för din Reco Sofia! Roligt att höra att du var nöjd med hjälpen här i butiken, men trist att höra att du inte fick den hjälp du ville ha vid leveransen. Du får gärna höra av dig till oss och berätta vad som gick fel, så hoppas jag att vi kan vända det hela till en positiv situation.
  • Peter B
    Peter B skrev om KungSängen Göteborg City
    Fantastisk service. Mycket trevlig och kunnig personal och sist men viktigast en underbart skön och snygg säng.
    2016-07-06 KungSängen Göteborg City svarar Peter B
    Tack så mycket Peter för att du tog dig tid att skriva en så fint omdöme om oss! Riktigt kul att höra att du är så nöjd med ditt val av säng! Hoppas du kommer sova som en kung i din nya säng!
  • Fariba J
    Fariba J skrev om KungSängen Göteborg City
    Bra bemötande och setvice. Personalen är tillmötesgående och ör tydliga med information .
    2016-07-06 KungSängen Göteborg City svarar Fariba J
    Hej Fariba! Tack för att du tog dig tid att skriva en Reco om oss. Välkommen tillbaka till oss på Kungsängen!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om KungSängen Göteborg City
    Vi fick bra service och tack vare det hittade vi rätt säng för oss och vi är super nöjda med den!
    2016-07-06 KungSängen Göteborg City svarar Andreas J
    Hej Andreas! Vad kul att höra att ni är så nöjda med helheten! Trevlig sommar, och välkomna tillbaka till oss!
  • Marko L
    Marko L skrev om KungSängen Göteborg City
    Mycket trevlig och personal i butiken som hjälpte mig med köp av en sängavel.
  • Michel P
    Michel P skrev om KungSängen Göteborg City
    Upplevde servicen som väldigt professionell och effektiv. Fick hjälp med mina frågor men säljaren var inte "för påflugen". 5/5
    2016-05-19 KungSängen Göteborg City svarar Michel P
    Tack för ett fint omdöme! Det värmer att höra att du blev så pass nöjd med servicen och oss på Kungsängen! Välkommen tillbaka till oss om du har några fler funderingar, eller när det är dags att förnya sovrummet igen!
  • Carina P
    Carina P skrev om KungSängen Göteborg City
    Jag är väldigt nöjd med den service jag fått i butiken.
    Köpte fel storlek på säng som jag upptäckte vid leverans då vände jag mig till butiken och fick hjälp med att byta till nya sängar.
    All eloge till personalen.
    Hälsningar Carina Petersson
    2016-04-06 KungSängen Göteborg City svarar Carina P
    Vad glada vi blir att höra att du blev nöjd med de nya sängarna, och att två 80-sängar passade bättre! Tack för din fina kommentar, och välkommen in till oss igen på Västra Hamngatan!
  • Bill E
    Bill E skrev om KungSängen Göteborg City
    Mycket bra service, köpte dubbelsäng med alla tillbehör samt 2 bäddmadrasser till enkelsängar
    2016-04-06 KungSängen Göteborg City svarar Bill E
    Tack för din kommentar! Gott att höra att du är nöjd!
  • Johanna C
    Johanna C skrev om KungSängen Göteborg City
    vi köpte en ny säng Lindenäs Lyx i december och fick mycket bra hjälp och
    väldigt trevligt bemötande av personalen. Allt funkade perfekt, inga förseningar och själva leveransen funkade smärtfritt. Vi är mycket nöjda med både sängen och
    den hjälp vi fick.
    2016-04-06 KungSängen Göteborg City svarar Johanna C
    Tack Johanna för din feedback! Väldigt roligt att höra att du är nöjd med såväl sängen som oss här i butiken!
    Välkommen tillbaka!
  • Camilla C
    Camilla C skrev om KungSängen Göteborg City
    Jag handlade under semestertider och hade därför kontakt med olika säljare men alla var trevliga och hjälpsamma. Kommunikationen fungerade och varorna levererades UA. På det helavar det en positiv upplevelse med personlig service.
    2016-03-14 KungSängen Göteborg City svarar Camilla C
    Vad kul att höra att du blivit så nöjd med oss! Du är alltid välkommen tillbaka till oss om du har några funderingar, eller om det är dags att shoppa vårnyheter till sovrummet!
  • Stig W
    Stig W skrev om KungSängen Göteborg City
    Mötte en man som var trevlig dessutom talade han om hur sängen tillverkade. Så det kan jag säga, att utan han är det troligt att det blev ingen affär.
    2016-03-14 KungSängen Göteborg City svarar Stig W
    Tack Stig! Den skäggige gubben småler, bockar och bugar!
  • Maria J
    Maria J skrev om KungSängen Göteborg City
    Trevligt bemötande och bra service, krävs balans för att inte sälja in för hårt och visa rätt säng till rätt person- vissa av säljarna var bra, andra lite sämre. Men överlag nöjda.
    2016-03-14 KungSängen Göteborg City svarar Maria J
    Hej Maria!
    Tack för dina tankar och kommentarer, och välkommen in till oss igen på Västra Hamngatan!
  • Mats R
    Mats R skrev om KungSängen Göteborg City
    Bra bemötande och bra information om sängen. Fungeradebra med leveransen av sängarna.
  • Lisbet W
    Lisbet W skrev om KungSängen Göteborg City
    Sängen har god komfort men jag är mycket besviken över att madrassen glider ut då man höjer huvudmännen. Mycket irriterande att varje morgon vara tvungen att rätta till den.
    2016-03-14 KungSängen Göteborg City svarar Lisbet W
    Hej Lisbet!
    Tack för din feedback! Ibland kan det vara så att bäddmadrassen rör på sig, och då kan det hjälpa med ett glidstopp som man lägger under bäddmadrassen. Vi har sådana till försäljning här i butiken. Välkommen in i butiken så hjälper vi dig gärna.
  • Martin S
    Martin S skrev om KungSängen Göteborg City
    De var trevliga och gav bra service! Snabb leverans och stort kunnande.
    2016-03-14 KungSängen Göteborg City svarar Martin S
    Tack för din kommentar Martin! Välkommen till oss igen!
  • Henrik J
    Henrik J skrev om KungSängen Göteborg City
    Mycket bra! Trevligt, informativt. Dock anser jag att deras reklam och "rea" är missvisande då den är hela tiden.
    2016-03-14 KungSängen Göteborg City svarar Henrik J
    Hej Henrik! Tack för din feedback! Nu är vår vinterrea slut, och en ny kampanj är på väg att starta inom kort. Du är välkommen in!
  • Filip L
    Filip L skrev om KungSängen Göteborg City
    Mycket bra service och lösningar på allt jag behövde.
    2016-03-14 KungSängen Göteborg City svarar Filip L
    Tack för din feedback Filip! Välkommen tillbaka till oss!
  • Catarina I
    Catarina I skrev om KungSängen Göteborg City
    Är helnöjd med min säng,sover och ligger verkligen som en kung:)
    2016-03-14 KungSängen Göteborg City svarar Catarina I
    Hej Catarina!
    Kul att höra, då är vårat syfte uppnått! :) Välkommen tillbaka till oss!
  • Melisa M
    Melisa M skrev om KungSängen Göteborg City
    Jättebra service från rådgivning till leverans!
    2016-03-14 KungSängen Göteborg City svarar Melisa M
    Hej Melisa! Härligt att höra att du blev så nöjd med besöket hos oss!
    Är det något mer är du alltid välkommen tillbaka!
  • Per S
    Per S skrev om KungSängen Göteborg City
    Vi köpte en kontinentalsäng, Lindenäs.
    Vi fick mycket bra bemötande och proffsig hjälp.
    2015-10-26 KungSängen Göteborg City svarar Per S
    Tack Per för din feedback! Hoppas du kommer sova gott i din nya säng!
  • Christian A
    Christian A skrev om KungSängen Göteborg City
    Bra säng, mycket nöjd med bpda kvalitén och servicen i butiken.
  • Tobias L
    Tobias L skrev om KungSängen Göteborg City
    Bra service! Expediten hjälpte verkligen till att hitta rätt säng som passade oss.
    2015-10-23 KungSängen Göteborg City svarar Tobias L
    Det var kul att höra Tobias, tack för din kommentar!
  • Semir D
    Semir D skrev om KungSängen Göteborg City
    Ett bra bemötande av en mycket duktig herre som visste vad han gjorde!
    2015-10-23 KungSängen Göteborg City svarar Semir D
    Hej Semir!
    Tack för din fina kommentar! Hoppas att ni kommer sova gott i er nya säng!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om KungSängen Göteborg City
    Jag fick snabb och bra service. Hade bestämt mig för vilken säng jag ville ha och det gick snabbt och smidigt att genomföra köpet.
    Sängen är levererad och jag tror jag är nöjd med den. Men det återstår att se när den är "insoven" ordentligt!
    2015-10-17 KungSängen Göteborg City svarar Andreas A
    Hej Andreas!
    Tack för din kommentar! Hoppas att du kommer få många nätters god sömn i din nya säng!
  • Carolina G
    Carolina G skrev om KungSängen Göteborg City
    Väldigt bra bemötande! Vi köpte säng och sängkläder.
    2015-09-14 KungSängen Göteborg City svarar Carolina G
    Hej Carolina! Tack för din kommentar! Välkommen tillbaka till oss på Västra hamngatan!
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om KungSängen Göteborg City
    Vi köpte en ny 160x200 säng och var väldigt nöjda med köpet. Vi kände vi fick jättebra vägledning och hjälp till allt från säng till de små detaljerna.
    2015-09-14 KungSängen Göteborg City svarar Fredrik K
    Hej Fredrik! Tack för din kommentar! Välkommen tillbaka till oss på Västra hamngatan!
  • Sebastian G
    Sebastian G skrev om KungSängen Göteborg City
    Köpte allt tillhörande en ny säng med undantag från täcke och kudde. Fick ett mycket bra pris och ett ännu bättre bemötande.
    Mannen som hjälpte mig var väldigt mån om att jag skulle kunna göra ett informerat beslut och hjälpte mig med information för att göra det. Han var mycket trevlig att ha och göra mig och vi samtalade gemytligt mellan provliggningar.
    Inga klagomål, vilket i sig självt är ett av de bästa beröm man kan få.
    2015-09-14 KungSängen Göteborg City svarar Sebastian G
    Hej Sebastian! Tack för din kommentar! Välkommen tillbaka till oss på Västra hamngatan!
  • Vera S
    Vera S skrev om KungSängen Göteborg City
    Vi fick en tydlig genomgång av sängens konstruktion och ett utmärkt bemötande.
    2015-09-14 KungSängen Göteborg City svarar Vera S
    Hej Vera! Tack för din kommentar! Välkommen tillbaka till oss på Västra hamngatan!
  • Karin W
    Karin W skrev om KungSängen Göteborg City
    Vi fick ett personligt och kunnigt bemötande av en vältalig försäljare som tog sig tid och förklarade skillnaden mellan de olika sängarna. Vi köpte två sängar 80cm breda tror den heter Rosendal, bäddmadrass 160x200 ca för båda sängarna och en gavel.
    2015-09-14 KungSängen Göteborg City svarar Karin W
    Hej Karin! Tack för din kommentar! Vi hoppas på att se dig i butiken snart igen!
  • Karl-erik E
    Karl-erik E skrev om KungSängen Göteborg City
    Underbar Service i Butiken trevlig personal och även leverans på rätt tid!
    2015-09-14 KungSängen Göteborg City svarar Karl-erik E
    Hej Karl-Erik! Tack för din kommentar. Trevligt att höra att du fick ett sådant bra bemötande!
  • Anders B
    Anders B skrev om KungSängen Göteborg City
    Bra service i affären.
    Förvirrad leverans.
    Sängen okej hittills.
    2015-06-26 Kungsängen svarar Anders B
    Tack för dina synpunkter Anders, vi tar till oss dem. Hoppas du kommer sova gott i många år framöver! Välkommen tillbaka!
    KungSängen Länna, Kungsängen gillar detta
  • Lena J
    Lena J skrev om KungSängen Göteborg City
    Jag blev mkt väl bemött och fick bra fakta underlag på den produkt som jag sedan köpt. Produkten jag köpte var en säng.
    Jag fick god tid på mig att prova produkten.
    2015-06-23 Kungsängen svarar Lena J
    Tack för din feedback Lena! Du är välkommen tillbaka!
    KungSängen Länna, Kungsängen gillar detta

Västra Hamngatan 21, 411 17 Göteborg