Alla kategorier Sängar Västra Götaland Göteborg KungSängen KungSängen Göteborg City

KungSängen Göteborg City

Västra Hamngatan 21, 411 17 Göteborg — Visa karta

Vi på KungSängen är övertygade om att mänskliga händer bygger skönare och bättre sängar än någon maskin kan, och därför är varje säng vi säljer tillverkad för hand av vår egna personal.

Ett stenkast från Avenyn, innanför vallgraven och i hörnet Södra Larmgatan / Västra Hamngatan hittar du KungSängen butiken i Göteborg City. Butiken är liten till ytan, men vårt engagemang är desto större! Här får du en nära kontakt med personalen och vi hjälper dig gärna välja allt från små sovrumsdetaljer till en specialbeställd säng.
Lör: 10:00-16:00
Sön: 11:00-15:00

Läs vad 80 kunder tycker om KungSängen Göteborg City

• Agneta G
    Agneta G skrev om KungSängen Göteborg City
    blev bemött på ett trevligt sätt och mina förväntningar blev uppfyllda Läs mer
  • Inger A
    Inger A skrev om KungSängen Göteborg City
    Köpte säng och sängbord. Hanna w. hjälpte mig på ett föredömligt sätt, var kunnig, hjälpsam, föreslog olika lösningar. Emil och hans kompis som levererade var också mycket trevliga och hjälpsamma. På det hela taget en lyckad affär och upplevelse. Hälsningar Inger Läs mer
  • Hanna F
    Hanna F skrev om KungSängen Göteborg City
    Jättebra! Otrolig bra service! Läs mer
  • Anita T
    Anita T skrev om KungSängen Göteborg City
    Mycket kompetent och trevlig personal. Köpte en säng för ett par år sedan, var mycket nöjd den gången också, därför blev det ett retur besök för inköp av ytterligare en säng , har även köpt en extra madrass.
    Kan verkligen rekommendera butiken. Läs mer
  • Britt H
    Britt H skrev om KungSängen Göteborg City
    Bäddmaddras m 50%.Mkt nöjd-sover som en princessa! Kontakt m försäljare m bra. Blev ngt strul m att min betalning inte blev reg.-men det löste sig.Hade kvitto. Läs mer
    2018-05-10 KungSängen Göteborg City svarar Britt H
    Hej Britt!

Vad härligt att höra att du sover som en prinsessa :) Tack för det fina betyget, det värmer gott.
  • Saied A
    Saied A skrev om KungSängen Göteborg City
    Jag har köpt en kontinental säng Nirvarna och sist fick jag köpa en ny bäddmadrass och skydd. Hon som hjälpte mig var väldigt trevligt att tala med och hjälpte mig välja varor efter mitt behov.
    Efter köpet blev jag kvar där några minuter och pratade om allmänna vardagliga upplevelser och erfarenheter med henne.
    Jag är mycket nöjd. Nirvarna har varit den bästa sängen jag och min fru någonsin har ägt. Läs mer
    2018-05-10 KungSängen Göteborg City svarar Saied A
    Hej Saied!
    Vad härligt att höra att ni är nöjda och sover gott om nätterna, det är precis så vi vill ha det :)
    Om vi kan hjälpa er med något mer är ni mer än välkomna att höra av er eller titta förbi. Tack för det fina betyget!
  • Per-olof Ö
    Per-olof Ö skrev om KungSängen Göteborg City
    Köpte en kontinentalsäng
    Fick exeptionellt bra hjälp
    Det var på grund av det vi valde er Läs mer
    2018-05-03 KungSängen Göteborg City svarar Per-olof Ö
    Hej Per-Olof!
    Vad glada vi blir att höra detta, det värmer gott! Tack för det fina omdömet!
    Vi hoppas att ni är lika nöjda med sängen :)
  • Angelica A
    Angelica A skrev om KungSängen Göteborg City
    Blev bemött på ett väldigt trevligt och kompetent sätt som ledde till att jag köpte rätt säng för min onda rygg. Har i princip ingen smärta alls i kroppen tack vare den kunniga personalen. Läs mer
    2018-05-03 KungSängen Göteborg City svarar Angelica A
    Hej Angelica!

Vad glada vi blir att få höra detta! Tack så mycket för det fina betyget!
    Vi hoppas att du kommer må lika gott i många många år framöver!
  • Karin J
    Karin J skrev om KungSängen Göteborg City
    Butiken Kungsängen är en mycket trevlig sådan med likaledes trevlig personal.
    Sängarna jag köpte har dock vandrande madrasser, vilket jag aldrig tidigare råkat ut för. Varje dag måste jag ta tag i madrassen ich lyfta upp den till huvudändan och även lyfta in den mot mitten. Mycket störande!!!! Modell Marielund. Läs mer
    2018-05-03 KungSängen Göteborg City svarar Karin J
    Hej Karin
    Tack för dina ord om vår personal!
    Vi skulle bli jätteglad om du kunde mail eller ringa oss, så ska vi se om vi kan hjälpa dig med madrassbekymret gbg-city@kungsangen.com 031-13 51 14
  • Henning K
    Henning K skrev om KungSängen Göteborg City
    Mycket nöjd med bemötande och service. Efter sex månader är vi fortsatt mycket nöjda med produkten! Läs mer
    2018-05-03 KungSängen Göteborg City svarar Henning K
    Hej Henning!

Tack för ditt/ert fina betyg, det värmer gott!
    Vi hoppas att ni ska vara lika nöjda i många år framöver!
  • Olle W
    Olle W skrev om KungSängen Göteborg City
    Lugnt och trevligt! Ja, finemang. Inte alls dumt. Roligt Läs mer
    2018-05-03 KungSängen Göteborg City svarar Olle W
    Hej Olle!

Vad härligt! Hoppas du har det lika lugnt och gott när du sover också :) Tack för det fina betyget!

• Lotta L
    Lotta L skrev om KungSängen Göteborg City
    Tydliga trevliga och omsorgsfulla. Jag köpte senast en 160 säng hos företaget och är väldigt nöjd med allt utom att själva madrassens dragkedja gått sönder. Har inte hunnit reklamera detta pga livet, dock. Läs mer
    2018-05-03 KungSängen Göteborg City svarar Lotta L
    Hej Lotta!
    Tack för dina fina ord och betyget! Hör gärna av dig till oss så ska vi se vad vi kan göra åt dragkedjan :)
  • Cathrin W
    Cathrin W skrev om KungSängen Göteborg City
    Trevligt bemötande och bra sängar!! Helt nöjd!!! Läs mer
    2018-05-03 KungSängen Göteborg City svarar Cathrin W
    Hej Cathrin!
    Vad härligt att höra, precis så vi vill ha det! Tack för dina fina ord och betyget :)
  • Jan H
    Jan H skrev om KungSängen Göteborg City
    Trevlig service och sängen jag köpte är mycket bra. Läs mer
    2018-05-03 KungSängen Göteborg City svarar Jan H
    Hej Jan!

Vad hörligt att höra, vi hoppas att du ska sova gott i många år framöver! Tack för det fina betyget!
  • Ingela K
    Ingela K skrev om KungSängen Göteborg City
    Vi hängde på låset tidigt en söndag morgon. Fick snabb hjälp av en trevlig ung man. Vi visste vad vi ville ha - trodde vi. Efter lite provliggande i olika sängar blev det något helt annat ☺. Beställde och betalade på en gång och ca en månad senare kom sängen right on time. Uppburen och installerad 4 våningar upp utan hiss. Och det var wn service. Smidigt. Och nu sover vi gott varje natt ☺ Läs mer
    2018-05-03 KungSängen Göteborg City svarar Ingela K
    Hej Ingela!
    Så det kan bli ibland :) Vad härligt att höra att ni blev fint bemötta och är nöjda med era sängar. Vi hoppas att ni ska sova gott i era sängar i många år framöver!
    Tack för dina/era fina ord och för det fina betyget :)
  • Douglas G
    Douglas G skrev om KungSängen Göteborg City
    extremt dålig leveransservice. Var lovad att få sängen mellan 12-16 men istället kom den kl 21 - och då saknades hälften av benen. Nästa dag skulle dessa komma innan kl 12 men de kom kl 19.
    Annars nöjd. Läs mer
    2018-05-03 KungSängen Göteborg City svarar Douglas G
    Hej Douglas!
    Vad tråkigt att leveransen blev så försenad, vi ber så mycket om ursäkt.
    Vi hoppas att du får sova gott i din säng i alla fall.

• Ulrika B
    Ulrika B skrev om KungSängen Göteborg City
    När jag första gången var inne för att titta på säng var jag angelägen om att säga att jag inte skulle köpa just nu. Ändå fick jag en grundlig genomgång av de olika sängar och alternativ som finns. Fyra månader senare var det dags att köpa och då gick allt fort och smidigt. Jag gick det jag behövde och allt i utsagd tid. Läs mer
    2018-05-03 KungSängen Göteborg City svarar Ulrika B
    Hej Ulrika!

Vi är alltid måna om att det ska bli bra för våra kunder, och nu fick du ju ett försprång när det väl var dags - vilken tur! :)
    Vi hoppas att du sover gott i din säng och att du får göra det i många år framöver, tack för ditt fina betyg!
  • Anna O
    Anna O skrev om KungSängen Göteborg City
    Glad och trevlig försäljare. Lite stelt när jag ville göraett byte av ben.... Gick inte för då skulle sängen komma flera veckor senare på grund av något dator system som skulle sätta sängen i fel status.......

Sängen är hel fantastisk att sova i. Jag är nöjd! Läs mer
    2018-05-03 KungSängen Göteborg City svarar Anna O
    Hej Anna!

Ja tänk vad lite teknik kan ställa till med, vi hoppas att du är nöjd i övrigt och att du får sova gott om nätterna. Hör gärna av dig om vi kan hjälpa dig med något i efterhand. Tack för ditt fina betyg!
  • Dalia B
    Dalia B skrev om KungSängen Göteborg City
    Jag köpte en säng från Kungssängen i slutet på 2017 och var supernöjd med hela köpet, från bemötandet och hjälpen i affären till leveransen och montaget av sängen. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-03 KungSängen Göteborg City svarar Dalia B
    Hej Dalia!

Vad roligt att höra att du är nöjd med den hjälp du fått :) Vi hoppas att du ska få sova gott i din säng i många år framöver! Tack för det fina betyget!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om KungSängen Göteborg City
    Fick ett bra och hjälpsamt bemötande. Vi är väldigt nöjda med vårt val av sängar. Läs mer
    2018-05-03 KungSängen Göteborg City svarar Fredrik A
    Hej Fredrik!

Tack för det fina betyget, vi hoppas att ni kommer sova gott många år framöver!

• Camilla B
    Camilla B skrev om KungSängen Göteborg City
    Bra service i butik. Kändes som en duktig försäljare som visste vad hon talade om.
    Vi är supernöjda med sängen som blev skräddarsydd till oss. Läs mer
    2018-05-03 KungSängen Göteborg City svarar Camilla B
    Hej Camilla!
    Tack för ditt/ert jättefina omdöme, vi hoppas att sängen ska göra er nöjda i många år framöver!
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om KungSängen Göteborg City
    Bra bemötande av alla försäljare trots att jag hade svårt att välja säng. Köpte till flera produkter och provar nu för fullt. Tycker att sängen inte är riktigt ytmjuk trots tjock madrass. Läs mer
    2017-05-25 KungSängen Göteborg City svarar Ingrid L
    Hej Ingrid

Det var roligt att höra att du är nöjd med bemötandet i butiken. Kom förbi någon dag så ska vi se om vi kan hjälpa dig med fastheten om den inte känns rätt. Vi på Kungsängen City strävar efter att hela tiden bli ännu bättre och er åsikt är viktig för oss. Välkommen tillbaka till oss på Kungsängen City och vi önskar dig en riktig skön sommardag.

Victor, Anders, Mikael, Linda, Helena
  • Niclas M
    Niclas M skrev om KungSängen Göteborg City
    Bra service, god kunskap och ett gott pris Läs mer
    2017-05-19 KungSängen Göteborg City svarar Niclas M
    Hej Niclas

Roligt att höra att du är nöjd med vår service, kunskap och vår prisbild. Kom gärna förbi någon dag framöver och berätta hur du upplever din nya säng. Vi på Kungsängen City strävar efter att hela tiden bli ännu bättre och din åsikt är viktig för oss. Välkommen tillbaka till oss på Kungsängen City nästa gång det är dags för inköp.

• Julia D
    Julia D skrev om KungSängen Göteborg City
    Superduperhyperbra absolut bäst! Läs mer
    2017-05-19 KungSängen Göteborg City svarar Julia D
    Hej Julia

Härligt att höra och kom gärna förbi någon dag och berätta mer om din upplevelse av din nya säng. Din åsikt är viktig för oss på Kungsängen City i vår strävan att hela tiden bli bättre. Välkommen tillbaka till oss på Kungsängen City när det dags för nya inköp.

Anders, Linda, Victor, Helena, Mikael
  • Solbritt E
    Solbritt E skrev om KungSängen Göteborg City
    Kanske svårt att jämföra, men jag sover gott om natten så även min man! Ät nöjd med bemötandet vid köpet! Läs mer
    2017-05-18 KungSängen Göteborg City svarar Solbritt E
    Hej Solbritt

Det var roligt att höra att du och din man sover gott om natten. Det kan vara svårt att hitta rätt säng, det är därför vi på Kungsängen finns. Bra att ni även är nöjda med bemötandet och er synpunkt är viktigt för oss på Kungsängen City så att vi hela tiden kan bli ännu bättre. Önskar er många goda nätter framöver i era nya sängar. Välkommen tillbaka till oss på Kungsängen City.

Tack för att ni väljer KungSängen City
  • Bernt T
    Bernt T skrev om KungSängen Göteborg City
    Köpet bestod av två ställbara sängar med diverse tillbehör såsom kuddar, lakan mm.

Mycket bra och kunnigt bemötande. Bra leverans med tydliga besked. Läs mer
    2017-05-18 KungSängen Göteborg City svarar Bernt T
    Hej Bernt

Det var roligt att höra att ni är nöjde med bemötande, kunnande och leverans. Ert omdöme är viktigt för att vi på Kungsängen City skall kunna nå vårt mål att hela tiden bli ännu bättre. Kom gärna förbi framöver och berätta vad ni tycker om era sängar och era sängtillbehör. Välkommen tillbaka till oss på Kungsängen City.

Tack för att ni väljer KungSängen City
    Anders, Linda, Victor, Helena, Mikael
  • Urban K
    Urban K skrev om KungSängen Göteborg City
    Som helhet bra bemötande (från första gången vi gick in i affären till och med leverans). Läs mer
    2017-05-18 KungSängen Göteborg City svarar Urban K
    Hej Urban

Roligt att höra att ni är nöjda med er sängaffär från första besöket till leveransen. Vi på Kungsängen city har ambitionen att hela tiden bli ännu bättre och ert omdöme är viktigt för att kunna uppnå detta. Välkommen tillbaka till oss på Kungsängen City.

• Annika J
    Annika J skrev om KungSängen Göteborg City
    Köp av säng och blev väldigt bra bemött av personal Läs mer
    2017-05-18 KungSängen Göteborg City svarar Annika J
    Hej Annika

Det glädjer oss på Kungsängen City att du gillade bemötandet du fick. Kom gärna förbi och berätta också vad du tycker om din nya säng. Ditt omdöme hjälper oss på Kungsängen att hela tiden bli ännu bättre. Välkommen tillbaka till oss på Kungsängen City.

Anders, Helena, Mikael, Linda, Victor
  • Håkan L
    Håkan L skrev om KungSängen Göteborg City
    Hade tittat omkring under några veckor hos ett flertal möbelbutiker i Göteborg efter ny säng.Hamnade till slut hos Kungsängen och fick ett mycket proffsigt och trevligt bemötande att det till slut blev köp.En säng är ett mycket svårt val eftersom man endast i efterhand vet om det blev bra.Nu har det gått några månader och det blev helt rätt.Säljaren var som sagt trevlig och kunnig. Läs mer
    2017-05-18 KungSängen Göteborg City svarar Håkan L
    Hej Håkan

Vad roligt att du blev nöjd med din nya säng och att vi kunde leverera ett bemötande och kunskap i din smak. Vi på Kungsängen vill hela tiden bli ännu bättre och dina synpunkter hjälper oss till detta. Önskar dig många goda nätters sömn framöver och välkommen tillbaka till oss på Kungsängen City.

Anders, Linda, Helena, Victor, Mikael
  • Johan W
    Johan W skrev om KungSängen Göteborg City
    Trevligt bemötande med personlig touch. Köpte en säng och bäddmadrass. Återkommer gärna. Läs mer
    2017-03-27 KungSängen Göteborg City svarar Johan W
    Hej Johan

Det glädjer oss på Kungsängen City att du är nöjd med både service och säng/bäddmadrass. Varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen City vid nästa inköp.

Anders, Helena, Mikael, Victor, Oliver
  • Elsy H
    Elsy H skrev om KungSängen Göteborg City
    Jag har köpt sängar som jag är mycket nöjd med. Jag fick ett bra bemötande av kunnig personal. Säljaren lyssnade på mina önskemål och försökte inte packa på mig något jag inte frågat efter. Det är sådant jag uppskattar och som gör att jag återkommer som kund. Även transporten hem fungerade utmärkt. Läs mer
    2017-03-27 KungSängen Göteborg City svarar Elsy H
    Hej Elsy

Det glädjer oss stort på Kungsängen City att du är nöjd med val av säng, bemötande, leverans och att vi uppfyllt dina önskemål som kund. Varmt välkommen till oss på Kungsängen City vid nästa inköp.

Helena, Anders, Oliver, Victor, Helena
  • Ulla C
    Ulla C skrev om KungSängen Göteborg City
    2 sängar Jag tyckte allt gick bra. Läs mer
    2017-03-27 KungSängen Göteborg City svarar Ulla C
    Hej Ulla
    Det glädjer oss på Kungsängen City att du tycker allt gick bra med sänginköpet. Varmt välkommen till oss på Kungsängen City vid nästa inköp.

Helena, Victor, Anders, Oliver, Mikael
  • Charlotta W
    Charlotta W skrev om KungSängen Göteborg City
    Vi fick snabb hjälp i butiken. Leveranstiden var rimlig. Sängen kom det datum som var sagt. Den lyftes in, monterades o de tog med sig skräpet. Jag är helnöjd! Läs mer
    2017-03-27 KungSängen Göteborg City svarar Charlotta W
    Hej Charlotta
    Det glädjer oss på Kungsängen City att du är nöjd med service och leverans. Varmt välkommen till oss på Kungsängen City vid nästa inköp.

Mikael, Helena, Anders, Victor, Oliver
  • Inga-lill A
    Inga-lill A skrev om KungSängen Göteborg City
    Köpet av sång och leverans var helt OK Läs mer
    2017-03-27 KungSängen Göteborg City svarar Inga-lill A
    Hej Inga-Lill
    Det glädjer oss på Kungsängen City att du är nöjd med säng och leverans. Varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen City vid nästa inköp.

Victor, Mikael, Helena, Anders
  • Axel M
    Axel M skrev om KungSängen Göteborg City
    Bra säng. Sover gott. Köpt tidigare så det motsvarade mina förväntningar sängen Gustav med dyrare övermadrass. Läs mer
    2017-03-27 KungSängen Göteborg City svarar Axel M
    Hej Axel
    Det glädjer oss på Kungsängen City att sängen du valt motsvarar dina förväntningar och inte mist att du sover gott. Varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen City vid nästa inköp.

Anders, Helena, Mikael, Victor
  • Sandra H
    Sandra H skrev om KungSängen Göteborg City
    De är mycket skickliga och serviceminded Läs mer
    2017-03-27 KungSängen Göteborg City svarar Sandra H
    Hej Sandra
    Roligt att höra att du nöjd med vår service och kunskap. Varmt välkommen tillbaka till Kungsängen City vid nästa inköp.

Mikael, Anders, Helena, Victor
  • Minna L
    Minna L skrev om KungSängen Göteborg City
    bra säljare, informativ, trygg, kunnig Läs mer
    2017-02-20 KungSängen Göteborg City svarar Minna L
    Hej Minna !
    Roligt att höra att ni är nöjda hoppas nu att ni sover gott.
    Ni är alltid välkomna tillbaka om ni behöver några tillbehör ur vårat sortiment!
    Anders
  • Barbro A
    Barbro A skrev om KungSängen Göteborg City
    Allt fungerade väldigt bra! Från affär till leverans! Läs mer
    2017-02-20 KungSängen Göteborg City svarar Barbro A
    Hej Barbro!
    Härligt att höra att allt fungerade bra.
    Du är välkommen tillbaka till oss om du behöver något mer !
    Anders.H
  • Gunno G
    Gunno G skrev om KungSängen Göteborg City
    Trevlig personal. Gott bemötande. Vi köpte en avancerad säng enligt deras rekommendation. Den motsvarade i stort våra förväntningar. Läs mer
    2017-02-20 KungSängen Göteborg City svarar Gunno G
    Hej Gunno,
    Det gläder oss på KungSängen City att ni är nöjda med både bemötande och val av säng. Varmt välkommen igen!

Mikael, Anders, Helena, Oliver
  • Gert G
    Gert G skrev om KungSängen Göteborg City
    Jag och min sambo köpte en dubbelsäng. Vi är mycket nöjda med både bemötandet i butiken och med sängen. Läs mer
    2017-02-15 KungSängen Göteborg City svarar Gert G
    Det glädjer oss på KungSängen City att ni är mycket nöjda med både bemötandet och er nya säng. Varmt välkommen igen!

Mikael, Anders, Helena
  • Apilou D
    Apilou D skrev om KungSängen Göteborg City
    Bästa kundservice och bemötande jag stött på! Trots att jag varit en "jobbig kund" som kommit tillbaka flera gånger har jag alltid blivit bemött på ett professionellt sätt med leende på läpparna. Rekommenderar till 100%. Valuta för pengarna :) Läs mer
    2016-12-16 KungSängen Göteborg City svarar Apilou D
    Tack så mycket för ett sådant fint omdöme, det gör oss väldigt glada och pushar oss till att bli ännu bättre! Du är alltid välkommen att besöka oss igen:)
    Med vänliga hälsningar
    Helena
  • Barbara P
    Barbara P skrev om KungSängen Göteborg City
    Jättetrevlig kille som hjälpte mig att köpa en ny säng.
    Mycket nöjd med sängen. Läs mer
    2016-11-29 KungSängen Göteborg City svarar Barbara P
    Hej Barbara!
    Vad kul att höra, det värmer.
    Härligt att du gillar sängen, hoppas nu att du får många goda nätter.
    Är det något du behöver så är du hjärtligt välkommen in till butiken.
    Sweet Dreams
    /Victor
  • Jan K
    Jan K skrev om KungSängen Göteborg City
    Det var lätt att beställa, snabb leverans utav en mjuk och god säng. Läs mer
    2016-11-30 KungSängen Göteborg City svarar Jan K
    Hej Jan,

Härligt att du är nöjd med din nya säng!
    Du är jättevälkommen tillbaka till oss på KungSängen.
    //Oliver.
  • Anneli S
    Anneli S skrev om KungSängen Göteborg City
    Superbra när jag fick offert😀 När jag köpte så var det extra personal, fick ej rätt instruktioner glömde papper som sa hur montering skulle gå till😒 Var inne och fick de papper som han glömt! Böt hårdhetsgrad och är i dag nöjd. Läs mer
    2016-08-17 KungSängen Göteborg City svarar Anneli S
    Hej Anneli!
    Ibland kan även den bäste glömma, och det var verkligen tråkigt att höra att du blev drabbad! Jag är glad att det löste sig och att du nu är nöjd. Hör gärna av dig om det är något annat du funderar på, du är alltid välkommen tillbaka till oss på Västra Hamngatan!
  • Annika L
    Annika L skrev om KungSängen Göteborg City
    Hej
    Fick fantastisk hjälp av Anders inne i Göteborg city. Tack till dig Anders.
    Jag fullkomligt älskar min nya säng, har aldrig legat i en så skön säng i hela mitt liv.
    Mvh Annika Larsson Läs mer
    2016-08-17 KungSängen Göteborg City svarar Annika L
    Hej Annika!
    Jätteroligt att höra! Det gläder mig att höra att du är så glad i din nya säng. Är det något mer du vill ha hjälp med, så kom bara in i butiken.
    Med vänliga hälsningar, Anders
  • Jonas A
    Jonas A skrev om KungSängen Göteborg City
    Fånigt att ordinare pris inte avspeglar det faktiska priset, att kunna få 40% rakt av känns fel. Läs mer
    2016-08-17 KungSängen Göteborg City svarar Jonas A
    Hej Jonas!
    Vi arbetar med olika kampajer på KungSängen och paketveckor. Genom detta har vi möjlighet att sänka vissa utvalda produkter vid olika tillfällen.
  • Philip H
    Philip H skrev om KungSängen Göteborg City
    BRA BEMÖTANDE, HJÄLPSAM PERSONAL Läs mer
    2016-07-07 KungSängen Göteborg City svarar Philip H
    Hej Philip! Tack för din feedback! Trevlig sommar, och välkommen tillbaka till oss!
  • Anne H
    Anne H skrev om KungSängen Göteborg City
    Jag hade en liten annorlunda situation vid köptillfället. Vi behövde köpa en likadan säng som vi köpte 2010,men leverensen skulle gå till Frankrike där vi är bosatta. Det visades att man gjort en del förändringar med färg och ben,men jag blev på ett mycket trevligt och professionellt guidad av Helena. Läs mer
    2016-07-06 KungSängen Göteborg City svarar Anne H
    Hej Anne!
    Tack för din fina kommentar! Det var ett nöje att hjälpa er, och det känns väldigt kul att höra att allt fungerade så bra, från att så ett frö till att sängarna kommit hem till er i Frankrike! Ha en riktigt skön sommar!
    Med vänliga hälsningar, Helena
  • Sofia O
    Sofia O skrev om KungSängen Göteborg City
    Bra personal i affären, inte så hjälpsamma killar som körde ut sängen. Läs mer
    2016-07-06 KungSängen Göteborg City svarar Sofia O
    Tack för din Reco Sofia! Roligt att höra att du var nöjd med hjälpen här i butiken, men trist att höra att du inte fick den hjälp du ville ha vid leveransen. Du får gärna höra av dig till oss och berätta vad som gick fel, så hoppas jag att vi kan vända det hela till en positiv situation.
  • Peter B
    Peter B skrev om KungSängen Göteborg City
    Fantastisk service. Mycket trevlig och kunnig personal och sist men viktigast en underbart skön och snygg säng. Läs mer
    2016-07-06 KungSängen Göteborg City svarar Peter B
    Tack så mycket Peter för att du tog dig tid att skriva en så fint omdöme om oss! Riktigt kul att höra att du är så nöjd med ditt val av säng! Hoppas du kommer sova som en kung i din nya säng!

Västra Hamngatan 21, 411 17 Göteborg