Alla kategorier Sängar Stockholms län Stockholm Norrmalm KungSängen KungSängen Kungsgatan

KungSängen Kungsgatan

Kungsgatan 62, 111 22 Stockholm — Visa karta

Du finner Kungssängen butiken i hörnet Klara Norra Kyrkogata och Kungsgatan. Mitt emot har du det välkända och anrika kaféet Vetekatten och när du fikat kan du snabbt och enkelt komma över till oss och prova någon av alla våra sängar!

Förutom sängar visar vi även upp alla de senaste tillbehören. Du kan botanisera bland kuddar, täcken, lakan och sovrumsmöbler för att uppdatera lite hemma eller drömma ihop ett helt nytt sovrum. Vi har allt du behöver för sovrummet, inklusive garderober, överkast och självklart säng.

Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 188 kunder tycker om KungSängen Kungsgatan

• Anette M skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte säng. Snabb service i butiken, däremot svårt, nästan omöjligt att nå butiken per tel. Läs mer
  • Kristian H skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra service, bra information och en smidig leverans enligt tidsplan av en fantastisk säng. Högsta betyg till KungSängen Kungsgatan. Överträffande alla förväntningar. Läs mer
    2018-11-10 KungSängen City svarar Kristian H
    Oj va kul !

Det glädjer oss enormt att allt fungerat som tänkt och att du är så nöjd. Precis så ska det vara !
    Att hitta rätt säng till rätt person är väldigt viktigt för oss. Skönt att höra att det blev en bra lösning hela vägen.
    Stort tack för din fullpoängare :)

• Nina W skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jag köpte en säng, underbart skön! Bra service i butiken också.
    Jag betalade 30.000:- för sängen och fick betala 1000:- för att de tog med den gamla madrassen!!! Tråkigt. Läs mer
    2018-11-09 KungSängen City svarar Nina W
    Hej Nina !
    Härligt att höra att sängen är "underbart skön" !
    Precis så vill vi att det skall kännas efter att ha valt ut sin favorit modell.

Sängmodellerna kostar olika utifrån uppbyggnad, materialval, garantitid, valfrihet mm.
    Hemleverans ingår som regel i alla våra modeller
    Därutöver tillkommer övriga tjänster som kunden ev önskar hjälp med. T ex bortforsling i ditt fall. (495:- för en enkelsäng och 995:- för större sängar) Då detta kostar extra för oss också så behöver vi ta ut denna summa.
    Kan kanske verka konstigt vid ett stort köp men prissättningen är idag separerad för att kunden skall kunna välja fritt.
    Vi beklagar om vi trots info och skyltar ej varit tillräckligt tydliga med detta och att du känner att det känns "tråkigt".

Hoppas nu att du glömmer det som känts tråkigt och fortsätter att sova underbart skönt i lång tid framöver.

• Yvonne H skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte en säng och blev perfekt bemött i butiken på Kungsgatan Stockholm. Särskilt glädjande och ett stort plus i kanten var att hemtransporten fungerade perfekt - killarna kom vid utsatt tid och dessutom var de trevliga. Mycket ovanligt när man har beställt från andra leverantörer. Läs mer
    2018-11-09 KungSängen City svarar Yvonne H
    Hej Yvonne !

Tusen tack för din fullpottare !!
    Vår ambition är förstås att, med egen tillverkning och egen personal, göra sängköpet smidigt hela vägen.
    Skönt att höra att det fungerade som tänkt.
    Hoppas att du sover gott under lång tid framöver
    Är det något annat som vi kan hjälpa till med så vet du var vi finns. Välkommen !

Trevlig helg
    önskar vi på
  • Per W skrev om KungSängen Kungsgatan
    Fick bra och proffsig hjälp i butiken. Hade förberett mig innan besöken genom att titta på hemsidan och hade därmed ett antal frågor kring mitt val av säng. Är mycket nöjd efter 2 månaders användande av sängen! Läs mer
    2018-11-09 KungSängen City svarar Per W
    Hej Per !
    Skönt att höra att du är nöjd med vår vägledning i butiken och att valet av säng/hårdhet blev lyckat !
    Vi hoppas du kommer att vara nöjd under många år framöver men att vi förstås får äran att ses igen snarare än så :)
  • Fritz E skrev om KungSängen Kungsgatan
    2 Sängar ,Madras kuddar ,sängkläder.Kunnig informativ personal. Är nöjd med köpet . Läs mer
    2018-08-27 KungSängen City svarar Fritz E
    Hej Fritz !

Det glädjer oss att du är nöjd med ditt sängköp.
    Hoppas att du kommer att trivas med ditt inköp lång tid framöver.
    Är det något annat som du behöver eller om vi kan hjälpa till med något så vet du ju var vi finns.
    Varmt välkommen åter !

Vi på KS Kungsgatan
  • Daniel J
    Daniel J skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte en kontinentalsäng, fick bra hjälp hur jag ligger på madrassen, hur sängen kommer bete sig vid användning, och hjälp med beställning av olika materialval, och delar som jag ville ha i paketet. Leveransen kom en månad efter beställning, leverans direkt in i sovrummet. Läs mer
    2018-08-27 KungSängen City svarar Daniel J
    Tusen tack för din fullpottare !
    Vår ambition är att sängköpet ska bli kundens bästa investering.
    Hela flödet ska fungera väl. Vilket det tycks ha gjort även i ditt fall.
    Hoppas nu att du sover "kungligt" lång tid framöver.
    Varmt välkommen åter !
  • Paraskevi X skrev om KungSängen Kungsgatan
    Säng kontinental
    Professionellt bemötande, hög kompetens
    I stort sätt levde företaget upp till mina förväntningar
    Rekommenderas! Läs mer
    2018-08-26 KungSängen City svarar Paraskevi X
    Hej !

Tack för din fina respons.
    Vi försöker hela tiden att bli bättre på det vi gör. I alla leden vid ett sängköp. Så alla synpunkter är för oss intressanta.

Varmt välkommen till oss om det är något som vi kan vara ytterligare behjälpliga med. Vi finns här 7 dagar i veckan.
    Hoppas att du sover gott i din nya säng.
    Bästa hälsningar
    Vi på Kungsgatan-butiken
  • Lars R skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpet av sängarna fungerade utmärkt, däremot var det lite struligt vid leveransen. Läs mer
    2018-08-24 KungSängen City svarar Lars R
    Hej !
    Va synd att det inte fungerade i slutledet :(
    Nu känner jag inte till vad som klickade men tar tacksamt emot respons för att förbättra oss.
    I övrigt så hoppas jag att du är riktigt nöjd med din nya säng.
    Varmt välkommen att höra av dig om vi kan hjälpa till.

Gänget på Kungsgatan 62
  • Eivor L skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte säng. Bra service! Rekommenderar företaget! Läs mer
    2018-08-24 KungSängen City svarar Eivor L
    Hej Eivor !

Tack för ditt fina omdöme om vår verksamhet.
    Hoppas vi ses igen !

Trevlig helg
  • Helen F skrev om KungSängen Kungsgatan
    Mycket bra hjälp i butiken på Kungsgatan när vi köpte sonens andra Kungsängen-säng.
    Mycket bra återkoppling och kontakt vid leverans.
    Kungsängen äger! 👍🏼 Läs mer
    2018-08-24 KungSängen City svarar Helen F
    Hej !

Vilken härlig recension :)
    Vi glädjer oss hela gänget åt detta.
    Stort tack

• Per-anders E skrev om KungSängen Kungsgatan
    har inget speciellt att skriva.............. Läs mer
    2018-08-24 KungSängen City svarar Per-anders E
    Hej !
    Jag tyder ditt betyg som att vi har fått godkänt ialla fall :)
    Genom att betygsätta oss så har du också bidragit till en god sak. Det tackar vi för !
    Hoppas att sover gott.
    Välkommen in om vi kan vara till ytterligare hjälp.

• Lillemor N skrev om KungSängen Kungsgatan
    Man måste få hjälp med en tung säng till den plats där den aka vara och inte att den lämnas i tamburen. Pga av min höga ålder bar pojkarna upp till övervåningen, men de vägrade först. Jag hade även behövt få den på plats - men icke. Jag orkade till sist. Nu sover jag riktigt skönt. Läs mer
    2018-08-24 KungSängen City svarar Lillemor N
    Hej !
    Skönt att du fick sängen på plats och att du sover gott.
    I vanliga fall så ingår just hemleverans hem till hallen. Önskas inbärning / montering mm så kan detta köpas till i butiken.
    Vi ber om ursäkt om detta inte var tydligt nog. Men som sagt... Skönt att det löste sig. Våra killar är en stor del i teamet.

Önskar du något annat till ditt sovrum så pågår vår rea ytterligare några dagar.
    Men sedan kommer det också in lite nyheter allt eftersom
    Du är alltid välkommen till oss !
  • Niina B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jag köpte en säng på rean och blev väldigt bra bemött, jag kände att säljaren hade tid att förklara och hon kom även med bra råd. Även leveransen av sängen skedde på ett bra sätt. Jag är mycket nöjd med min upplevelse. Läs mer
    2018-08-24 KungSängen City svarar Niina B
    Hej Niina !

Stor tack för att vi fick full pott i din bedömning.
    Hela flödet från utprovning i butiken till leveransen hem ska fungera smidigt för alla.
    Det strävar vi efter varje dag och till varje kund.
    Skönt att höra att allt funkade.
    Ta hand om dig och din nya säng.

• Anne J skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jag har köpt en säng, Sunnerbo, inkl bäddmadrass, madrasskydd och ben, på butiken på Kungsgatan i Stockholm.
    Jag upplevde att allt fungerade mycker bra, kunnig personal, vänligt bemötande, kvalitetsprodukter till bra priser, leverans enl kontrakt. Läs mer
    2018-08-24 KungSängen City svarar Anne J
    Hej Anne !
    Vi blir så glada när allt har fungerat som vi vill ha det.
    Hoppas nu att du njuter av din nya sköna säng en lång tid framöver.
    Bästa hälsningar från oss på Kungsgatan
  • Sten C skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte min femte säng från Kungsängen och jag är helnöjd. Nya behov och en ny säng. Bra kvalitet och prisvärt. Fint bemötande hos Kungsängen Kungsgatan. Tack! Läs mer
    2018-08-24 KungSängen City svarar Sten C
    Tack själv Sten !
    Vi älskar när det blir rätt - Skönt att du hittade en ny säng du gillade.
    Sov nu gott !
    Välkommen förbi om det skulle vara något vi kan hjälpa till med.
    Gänget på Kungsgatan
  • Riitta W skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jätte bra, bra personal och bra säng. :) Läs mer
    2018-08-24 KungSängen City svarar Riitta W
    Tusen tack för ditt toppbetyg !
    Att hjälpa kunden till rätt val av säng gör att man själv sover gott på natten.
    Ha en trevlig helg !
  • Marie L skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte en säng av en väldigt kompetent säljare. Sängen är urskön! Sover jättebra! tack! Läs mer
    2018-08-24 KungSängen City svarar Marie L
    Hej Marie !
    Tack för din fina recension.
    Vi strävar hela tiden mot att hjälpa kunden gentemot RÄTT val av säng. Skönt att höra att du sover urskönt :)
    Önskar du komplettera med något så håller vår REA på i ytterligare några dagar. Välkommen !
  • Elisabeth A skrev om KungSängen Kungsgatan
    140 säng mellan. Mycket bekväm. Levererad upp på ett berg på landet. Läs mer
    2018-08-08 KungSängen City svarar Elisabeth A
    Hej Elisabeth!

Tack för ditt omdöme. Då antar jag att det var de "stora, starka" killarna som levererade :-)
    Sov gott och du vet vart vi finns om det är något!

• Eva H skrev om KungSängen Kungsgatan
    Är jättenöjd med både säng och bemötandet av försäljaren på Kungsgatan som jag tror hette Leon. Tror att sängen jag köpte hette Rånäs. Köpte även fina lakan på rea som jag också är nöjd med. Läs mer
    2018-08-08 KungSängen City svarar Eva H
    Hej Eva!

Tack för ditt omdöme! Önskar dig många sköna nätter framöver och skönt med nya lakan
    i nya sängen. Lite sim pricken över i:et!

• Carina V skrev om KungSängen Kungsgatan
    Proffsig hjälp på plats o helnöjd med sängen Läs mer
    2018-08-08 KungSängen City svarar Carina V
    Hej Carina!

Nöjda kunder är det bästa vi vet! Du vet vart vi finns om du behöver oss.

• Peter S skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte en säng som fungerar mycket bra Läs mer
    2018-08-08 KungSängen City svarar Peter S
    Hej Peter!

Kul att hör att sängen fungerar för dig! Önskar dig många sköna nätter framöver :-)

• Miriam N skrev om KungSängen Kungsgatan
    Hej. Jag köpte en ny säng, med elmotor så man kan lyfta över- eller underkropp eller båda, samt bäddmadrass, underlakan, sängben och som jag trodde en gavel. Vid leverans visade det sig vara fel. Det är min besvikelse och Jeanette, säljaren, är på semester.
    Jag blev mycket trevligt bemött av Jeanette. Supertrevlig!
    Jag sover bra och jag måste ge ordentlig kred till killarna som levererade sängen. Väldigt snabbt gick de igenom hur jag skulle plocka ihop sängen på bästa sätt.
    Förutom att jag känner mig "blåst" på att det inte kom någon sänggavel så är jag nöjd! Läs mer
    2018-08-08 KungSängen City svarar Miriam N
    Hej Miriam!

Missförstånd är ju alltid tråkiga men jag hoppas att du är nöjd med sängen och det är även
    kul att leveranskillarna får beröm, det ska jag föra vidare!

Med vänlig hälsning Jeanette/Kungsgatan
  • Bo W skrev om KungSängen Kungsgatan
    köpte en säng 2x80cm
    blev bemött ok
    det blev dyrare än jag hade förväntat mig och mycket tunga sängar
    jag borde ha jämfört bättre med andra erbjudanden Läs mer
    2018-08-08 KungSängen City svarar Bo W
    Hej Bo!

Jag hoppas i alla fall att du numera sover gott i sängarna. Jag vet ju inte vilken modell du köpt
    men hoppas du upplever att du fått något bra för pengarna!

Mvh Jeanette/Kungsgatan
  • Thomas R skrev om KungSängen Kungsgatan
    Continentalsäng.
    Bra säljare. Behosorienterad. Organisationen stelare i sitt erbjudande (kombinationer). Läs mer
    2018-08-08 KungSängen City svarar Thomas R
    Hej Thomas!

Tack för ditt omdöme! Kundens behov är vårat fokus och det är alltid kul att höra att vi gör ett bra jobb.
    Du vet vart vi finns om du behöver oss!

• Tanya B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte Kungsgatan i Stockholm.Bemöttes ok.Unga damen glömde bara informera mig att plasta den gamla sängen när den nya kom och gamla togs med sen.Jag hade betalt det .Allt gick bra ändo. Den nya sängen är jag njöd. Läs mer
    2018-06-19 KungSängen City svarar Tanya B
    Hej Tanya !
    Trots att vi var otydliga med rutinen för avhämtning av er säng, så är det skönt att det löste sig.
    Härligt att höra att du är nöjd med sängen.
    Välkommen till oss igen om vi kan hjälpa till med något.
    Trevlig sommar !
  • Anders L
    Anders L skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte en resår madrass och fick bra service. Vår tidigare var hård och denna är lite mjukare, vi är nöjda med den nya så den rekommendation vi fick från personalen stämde. Bemötandet var professionellt och bra. Läs mer
    2018-05-11 KungSängen City svarar Anders L
    Hej Anders !
    Skönt att höra att den nya madrassen känns lite mjukare och skönare än det tidigare valet.
    Det är viktigt för oss att hjälpa kunden rätt vid köp säng och vår SovGottGaranti är en ytterligare del i detta.
  • Iris A skrev om KungSängen Kungsgatan
    Säng .madrass, madrasskydd.
    Mycket väl bemött av en mycket engagerad, informativ och tålig försäljare (kvinlig)
    Helt nöjd med besöket. Läs mer
    2018-05-11 KungSängen City svarar Iris A
    Hej Iris !
    Vår ambition är att hjälpa kunden att hitta RÄTT säng och det måste förstås få ta all den tid som behövs.
    Vi finns här för er alla dagar i veckan. Tveka inte att höra av er om ni har funderingar.
  • Karl P
    Karl P skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra och kunnig hjälp i lugnt tempo. Kände inget ”säljtryck”. Läs mer
  • Birgitta L skrev om KungSängen Kungsgatan
    Både min man och jag sover bättre än tidigare en fantastisk säng över förbäntam Läs mer
  • Elisabeth E skrev om KungSängen Kungsgatan
    Har köpt min nya säng där nyligen och gjorde några besök
    i samband med detta.
    Blev vänligt bemött och fick god service av personalen.
    Hade även blivit tipsad av bekanta om denna butik.
    Och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Karin H skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bemötandet i butiken var utmärkt Beställde en ny sängdyna ”vändex” mjuk ena sidan, medelmjuk andra sidan Upplever nu efter att ha vänt den ett par gånger att den tyvärr är lika mjuk på båda sidor Läs mer
  • Maurice G skrev om KungSängen Kungsgatan
    Min fjärde eller femte säng från Kungsängen. Alltid nöjd Läs mer
  • Håkan S skrev om KungSängen Kungsgatan
    Hej!

Jag heter Eva Kunz och var beställare, Pappa, dvs. Hàkan var mottagare till semesterhuset i Norrland.
    Jag köpte en dubbelsäng som heter "Borgholm", en ramsäng.
    Pà Kungsängen pà Kungsgatan blev jag bemött
    av försäljaren kompetent och vänligt.
    Mina förväntningar var svensk kvalitet, och ocksà svensk organisation för sängen skulle levereras till en speciell vecka upp till Norrland (väldigt làngt och ute pà landsbygden).
    Allt fungerade perfekt!
    Jag kunde skriva mail till försäljaren angàende betalning fràn utlandet, och andra detaljer, och det blev snabbt, vänligt och kompetent bemött.
    Den personliga kontakten var làngt bättre än jag väntat mig, jag var inte bara ett "uppdragsnummer".

Hälsningar fràn Eva (Schweiz) Läs mer
  • Birgitta N skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jag har länge sökt en ny madrass. Har handlat mycket på Kungssängen så vände mig dit först och främst.
    Förklarade enligt mitt tycke exakt vad jag ville ha.
    Ville ha en fast madrass ingen man sjunker ned i.
    Blev rek BM Contir soft 160 vit Q.
    Bad få prova kändes jättebra.
    Men det är en madrass man sjunker ned i vilket jag inte kände då. Madrassen är ok men jag är fortfarande besviken för det var inte den madrass jag sökte. Läs mer
  • Lars-christer B
    Lars-christer B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jag sover som en kung i den nys sängen. Jag somnar så fort jag lagt mig i sängen och sover i minst 7 timmar i streck. Tidigare vaknade jag efter 3 timmars sömn varje natt. Jag älskar den nya sängen . Läs mer
  • Caroline C
    Caroline C skrev om KungSängen Kungsgatan
    Vi köpte ny kontinentalsäng och sänggavel. Vi fick bra hjälp ang vårt val av madrass, bäddmadrass, sängben o.dyl. Personalen var kunnig och hjälpsam. Mina förväntningar infriades och jag fick alla info jag behövde. Ringde även butiken ett par gånger och fick även då tydlig information ang leverans o.dyl.

Vi är supernöjda!😀 Läs mer
  • Glen O skrev om KungSängen Kungsgatan
    Flytt, mycket trevligt bemötande från första början tills att flytten var klar.
    Fakturan var också helt enl, mina egen uppskattade tidsåtgång.

Mvgh/Glenn Läs mer
    2018-05-10 KungSängen City svarar Glen O
    Hej Glen!

Hoppas du kommit i ordning efter flytten och att du sover gott i din nya KungSäng!
    Välkommen in igen!

• Josef U skrev om KungSängen Kungsgatan
    Hej, jag bemöttes av en jätte trevlig kvinna vars namn var Jeanette, jag köpte en säng med alla tillbehör vilket jag är jätte nöjd med. Läs mer
    2018-05-10 KungSängen City svarar Josef U
    Hej Josef!

Vad roligt att jag kunde hjälpa dig hitta rätt säng! Sov gott nu lång tid framöver i din KungSäng!

Med vänlig hälsning Jeanette
  • Ingrid B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte en säng. Blev mycket bra bemött av försäljaren och även sen vid ett återbesök då jag hade synpunkter på fraktkostnader. Mina synpunkter beaktades och jag fick rätt utan knot.
    Förväntade mig en säng efter de mått jag givit samt leverans vid angiven tidpunkt och dessa förväntningar infriades.
    Jag är mycket nöjd med KungSängen Kungsgatan. Läs mer
    2018-05-10 KungSängen City svarar Ingrid B
    Hej Ingrid!

Tack för ditt omdöme. Vi vill ju alltid göra vad vi kan för en nöjd kund och det verkar vi ju ha lyckats med!
    Sov nu gott i din KungSäng lång tid framöver och välkommen in om du behöver oss!

• Ingrid I skrev om KungSängen Kungsgatan
    Vi köpte 2 sängar S31+bm line latex + ben, madrasskydd, 4 st kuddar, 4 kuddar. Proffsig och hjälpsam personal. Leverans i rätt tid, bars upp till våning 8 (puh) med glatt leende. Sängarna är sköna och vi är jättenöjda. Ingrid o Rutger Persson Läs mer
    2018-05-10 KungSängen City svarar Ingrid I
    Hej Ingrid och Rutger!

Stort tack för et fina omdöme och så roligt att höra att allt funkat i alla led! Från butik till fabrik
    ända hem till er! Välkomna tillbaka till oss om ni behöver oss.

• Grassman P skrev om KungSängen Kungsgatan
    Säng
    Blev ganska väl bemött av personalen. Läs mer
    2018-05-10 KungSängen City svarar Grassman P
    Hej Grassman!

Tack för dina ord och varmt välkommen in igen!

Med vänlig hälsning Vi på Kungsagatan
  • Max A skrev om KungSängen Kungsgatan
    Specialbeställd madrass, hyfsad leveranstid men bra service. Läs mer
    2018-05-02 KungSängen City svarar Max A
    Hej Max!

Tack för ditt omdöme! Vi är ju en av få som fortfarande tillverkar efter dina mått och önskemål!
    Välkommen in igen om du behöver oss!

• Tommy A
    Tommy A skrev om KungSängen Kungsgatan
    Vi köpte en säng som vi tror på , pris värd kan mycket väl
    rekondera den, Läs mer
    2018-05-02 KungSängen City svarar Tommy A
    Hej Tommy!

Vad roligt att höra att du känner dig nöjd, du är välkommen in om du behöver oss igen!

• Mattias J skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra service och produktkunskap Läs mer
    2018-05-01 KungSängen City svarar Mattias J
    Hej Mattias!

Då har vi lyckats med två viktiga punkter för oss! tack för dina ord.

• Tommy H skrev om KungSängen Kungsgatan
    Utmärkt service. Inga problem att korrigera beställningen. Effektiv leverans Läs mer
    2018-05-01 KungSängen City svarar Tommy H
    Hej Tommy!

Alltid lika kul när nöjda kunder låter oss få reda på att vi gjort ett bra jobb!
    Välkommen in igen om du behöver oss!

• Mårten A skrev om KungSängen Kungsgatan
    Två sängar med hemleverans. Redan glömt vad de hette.

Vänligt bemötande, god service.

Sökte och förväntade mig en värdig inköpssituation, där jag inte blev lämnad med uthämtningskvitton, omständliga frakter, lukten av tjeckiskt trä och uzbekiska bärare. Läs mer
    2018-05-01 KungSängen City svarar Mårten A
    Hej Mårten!

Skönt att du slapp omständiga frakter mm som du beskrev! Och kul att vi gjort ett bra jobb!

Med vänlig hälsning Vi på Kungsagatan
  • Inger S skrev om KungSängen Kungsgatan
    En ställbar säng.
    Bra service i butiken. Ingen stress
    Trevliga killar som satte ihop sängen härhemma och tog med våra gamla madrasser.
    Det var en totalt positiv affär! Läs mer
    2018-05-01 KungSängen City svarar Inger S
    Hej Inger!

Så roligt att höra att allt funkat från butik till leverans! Sov nu gott lång tid framöver
    i din KungSäng och välkommen in om du behöver oss!

• Maud S skrev om KungSängen Kungsgatan
    Sängbotten + madrass, Täcke och kuddar
    Trevligt bemötande . Levde upp till förväntningar. Hjälp på bästa sätt. Läs mer
    2018-05-01 KungSängen City svarar Maud S
    Hej Maud!

Tack för dina fina ord, alltid lika kul att höra att vi gjort ett bra jobb.
    Glada kunder ger glada säljare!

• Andreas E skrev om KungSängen Kungsgatan
    Sänggavel, blev väldigt väl bemött av kunnig personal som beställde min vara och meddelade mig när den kunde hämtas.
    Rekommenderas! Läs mer
    2018-05-01 KungSängen City svarar Andreas E
    Hej Andreas!

Tack för ditt omdöme. Hoppas din gavel gör sig väl ihop med din säng!
    Välkommen in till oss igen om du behöver oss!

Kungsgatan 62, 111 22 Stockholm