Alla kategorier Sängar Stockholms län Stockholm Norrmalm KungSängen KungSängen Kungsgatan

KungSängen Kungsgatan

Kungsgatan 62, 111 22 Stockholm — Visa karta

Du finner Kungssängen butiken i hörnet Klara Norra Kyrkogata och Kungsgatan. Mitt emot har du det välkända och anrika kaféet Vetekatten och när du fikat kan du snabbt och enkelt komma över till oss och prova någon av alla våra sängar!

Förutom sängar visar vi även upp alla de senaste tillbehören. Du kan botanisera bland kuddar, täcken, lakan och sovrumsmöbler för att uppdatera lite hemma eller drömma ihop ett helt nytt sovrum. Vi har allt du behöver för sovrummet, inklusive garderober, överkast och självklart säng.

Välkommen!
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 163 kunder tycker om KungSängen Kungsgatan

• Tanya B
    Tanya B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte Kungsgatan i Stockholm.Bemöttes ok.Unga damen glömde bara informera mig att plasta den gamla sängen när den nya kom och gamla togs med sen.Jag hade betalt det .Allt gick bra ändo. Den nya sängen är jag njöd. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte en resår madrass och fick bra service. Vår tidigare var hård och denna är lite mjukare, vi är nöjda med den nya så den rekommendation vi fick från personalen stämde. Bemötandet var professionellt och bra. Läs mer
    2018-05-11 KungSängen City svarar Anders L
    Hej Anders !
    Skönt att höra att den nya madrassen känns lite mjukare och skönare än det tidigare valet.
    Det är viktigt för oss att hjälpa kunden rätt vid köp säng och vår SovGottGaranti är en ytterligare del i detta.
    Välkommen åter !
  • Iris A
    Iris A skrev om KungSängen Kungsgatan
    Säng .madrass, madrasskydd.
    Mycket väl bemött av en mycket engagerad, informativ och tålig försäljare (kvinlig)
    Helt nöjd med besöket. Läs mer
    2018-05-11 KungSängen City svarar Iris A
    Hej Iris !
    Vår ambition är att hjälpa kunden att hitta RÄTT säng och det måste förstås få ta all den tid som behövs.
    Vi finns här för er alla dagar i veckan. Tveka inte att höra av er om ni har funderingar.
    Välkommen åter !
  • Karl P
    Karl P skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra och kunnig hjälp i lugnt tempo. Kände inget ”säljtryck”. Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om KungSängen Kungsgatan
    Både min man och jag sover bättre än tidigare en fantastisk säng över förbäntam Läs mer
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om KungSängen Kungsgatan
    Har köpt min nya säng där nyligen och gjorde några besök
    i samband med detta.
    Blev vänligt bemött och fick god service av personalen.
    Hade även blivit tipsad av bekanta om denna butik.
    Och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bemötandet i butiken var utmärkt Beställde en ny sängdyna ”vändex” mjuk ena sidan, medelmjuk andra sidan Upplever nu efter att ha vänt den ett par gånger att den tyvärr är lika mjuk på båda sidor Läs mer
  • Maurice G
    Maurice G skrev om KungSängen Kungsgatan
    Min fjärde eller femte säng från Kungsängen. Alltid nöjd Läs mer
  • Håkan S
    Håkan S skrev om KungSängen Kungsgatan
    Hej!

Jag heter Eva Kunz och var beställare, Pappa, dvs. Hàkan var mottagare till semesterhuset i Norrland.
    Jag köpte en dubbelsäng som heter "Borgholm", en ramsäng.
    Pà Kungsängen pà Kungsgatan blev jag bemött
    av försäljaren kompetent och vänligt.
    Mina förväntningar var svensk kvalitet, och ocksà svensk organisation för sängen skulle levereras till en speciell vecka upp till Norrland (väldigt làngt och ute pà landsbygden).
    Allt fungerade perfekt!
    Jag kunde skriva mail till försäljaren angàende betalning fràn utlandet, och andra detaljer, och det blev snabbt, vänligt och kompetent bemött.
    Den personliga kontakten var làngt bättre än jag väntat mig, jag var inte bara ett "uppdragsnummer".

Hälsningar fràn Eva (Schweiz) Läs mer
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jag har länge sökt en ny madrass. Har handlat mycket på Kungssängen så vände mig dit först och främst.
    Förklarade enligt mitt tycke exakt vad jag ville ha.
    Ville ha en fast madrass ingen man sjunker ned i.
    Blev rek BM Contir soft 160 vit Q.
    Bad få prova kändes jättebra.
    Men det är en madrass man sjunker ned i vilket jag inte kände då. Madrassen är ok men jag är fortfarande besviken för det var inte den madrass jag sökte. Läs mer
  • Lars-christer B
    Lars-christer B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jag sover som en kung i den nys sängen. Jag somnar så fort jag lagt mig i sängen och sover i minst 7 timmar i streck. Tidigare vaknade jag efter 3 timmars sömn varje natt. Jag älskar den nya sängen . Läs mer
  • Caroline C
    Caroline C skrev om KungSängen Kungsgatan
    Vi köpte ny kontinentalsäng och sänggavel. Vi fick bra hjälp ang vårt val av madrass, bäddmadrass, sängben o.dyl. Personalen var kunnig och hjälpsam. Mina förväntningar infriades och jag fick alla info jag behövde. Ringde även butiken ett par gånger och fick även då tydlig information ang leverans o.dyl.

Vi är supernöjda!😀 Läs mer
  • Glen O
    Glen O skrev om KungSängen Kungsgatan
    Flytt, mycket trevligt bemötande från första början tills att flytten var klar.
    Fakturan var också helt enl, mina egen uppskattade tidsåtgång.

Mvgh/Glenn Läs mer
    2018-05-10 KungSängen City svarar Glen O
    Hej Glen!

Hoppas du kommit i ordning efter flytten och att du sover gott i din nya KungSäng!
    Välkommen in igen!

• Josef U
    Josef U skrev om KungSängen Kungsgatan
    Hej, jag bemöttes av en jätte trevlig kvinna vars namn var Jeanette, jag köpte en säng med alla tillbehör vilket jag är jätte nöjd med. Läs mer
    2018-05-10 KungSängen City svarar Josef U
    Hej Josef!

Vad roligt att jag kunde hjälpa dig hitta rätt säng! Sov gott nu lång tid framöver i din KungSäng!

Med vänlig hälsning Jeanette
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte en säng. Blev mycket bra bemött av försäljaren och även sen vid ett återbesök då jag hade synpunkter på fraktkostnader. Mina synpunkter beaktades och jag fick rätt utan knot.
    Förväntade mig en säng efter de mått jag givit samt leverans vid angiven tidpunkt och dessa förväntningar infriades.
    Jag är mycket nöjd med KungSängen Kungsgatan. Läs mer
    2018-05-10 KungSängen City svarar Ingrid B
    Hej Ingrid!

Tack för ditt omdöme. Vi vill ju alltid göra vad vi kan för en nöjd kund och det verkar vi ju ha lyckats med!
    Sov nu gott i din KungSäng lång tid framöver och välkommen in om du behöver oss!

• Ingrid I
    Ingrid I skrev om KungSängen Kungsgatan
    Vi köpte 2 sängar S31+bm line latex + ben, madrasskydd, 4 st kuddar, 4 kuddar. Proffsig och hjälpsam personal. Leverans i rätt tid, bars upp till våning 8 (puh) med glatt leende. Sängarna är sköna och vi är jättenöjda. Ingrid o Rutger Persson Läs mer
    2018-05-10 KungSängen City svarar Ingrid I
    Hej Ingrid och Rutger!

Stort tack för et fina omdöme och så roligt att höra att allt funkat i alla led! Från butik till fabrik
    ända hem till er! Välkomna tillbaka till oss om ni behöver oss.

• Grassman P
    Grassman P skrev om KungSängen Kungsgatan
    Säng
    Blev ganska väl bemött av personalen. Läs mer
    2018-05-10 KungSängen City svarar Grassman P
    Hej Grassman!

Tack för dina ord och varmt välkommen in igen!

Med vänlig hälsning Vi på Kungsagatan
  • Max A
    Max A skrev om KungSängen Kungsgatan
    Specialbeställd madrass, hyfsad leveranstid men bra service. Läs mer
    2018-05-02 KungSängen City svarar Max A
    Hej Max!

Tack för ditt omdöme! Vi är ju en av få som fortfarande tillverkar efter dina mått och önskemål!
    Välkommen in igen om du behöver oss!

• Tommy A
    Tommy A skrev om KungSängen Kungsgatan
    Vi köpte en säng som vi tror på , pris värd kan mycket väl
    rekondera den, Läs mer
    2018-05-02 KungSängen City svarar Tommy A
    Hej Tommy!

Vad roligt att höra att du känner dig nöjd, du är välkommen in om du behöver oss igen!

• Mattias J
    Mattias J skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra service och produktkunskap Läs mer
    2018-05-01 KungSängen City svarar Mattias J
    Hej Mattias!

Då har vi lyckats med två viktiga punkter för oss! tack för dina ord.

• Tommy H
    Tommy H skrev om KungSängen Kungsgatan
    Utmärkt service. Inga problem att korrigera beställningen. Effektiv leverans Läs mer
    2018-05-01 KungSängen City svarar Tommy H
    Hej Tommy!

Alltid lika kul när nöjda kunder låter oss få reda på att vi gjort ett bra jobb!
    Välkommen in igen om du behöver oss!

• Mårten A
    Mårten A skrev om KungSängen Kungsgatan
    Två sängar med hemleverans. Redan glömt vad de hette.

Vänligt bemötande, god service.

Sökte och förväntade mig en värdig inköpssituation, där jag inte blev lämnad med uthämtningskvitton, omständliga frakter, lukten av tjeckiskt trä och uzbekiska bärare. Läs mer
    2018-05-01 KungSängen City svarar Mårten A
    Hej Mårten!

Skönt att du slapp omständiga frakter mm som du beskrev! Och kul att vi gjort ett bra jobb!

Med vänlig hälsning Vi på Kungsagatan
  • Inger S
    Inger S skrev om KungSängen Kungsgatan
    En ställbar säng.
    Bra service i butiken. Ingen stress
    Trevliga killar som satte ihop sängen härhemma och tog med våra gamla madrasser.
    Det var en totalt positiv affär! Läs mer
    2018-05-01 KungSängen City svarar Inger S
    Hej Inger!

Så roligt att höra att allt funkat från butik till leverans! Sov nu gott lång tid framöver
    i din KungSäng och välkommen in om du behöver oss!

Vi på Kungsgatan
  • Maud S
    Maud S skrev om KungSängen Kungsgatan
    Sängbotten + madrass, Täcke och kuddar
    Trevligt bemötande . Levde upp till förväntningar. Hjälp på bästa sätt. Läs mer
    2018-05-01 KungSängen City svarar Maud S
    Hej Maud!

Tack för dina fina ord, alltid lika kul att höra att vi gjort ett bra jobb.
    Glada kunder ger glada säljare!

• Andreas E
    Andreas E skrev om KungSängen Kungsgatan
    Sänggavel, blev väldigt väl bemött av kunnig personal som beställde min vara och meddelade mig när den kunde hämtas.
    Rekommenderas! Läs mer
    2018-05-01 KungSängen City svarar Andreas E
    Hej Andreas!

Tack för ditt omdöme. Hoppas din gavel gör sig väl ihop med din säng!
    Välkommen in till oss igen om du behöver oss!

• Klas-göran W
    Klas-göran W skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jag köpte en säng, ben, gavel och madrasskydd.
    Personalen var mycket tillmötesgående och hjälpsam.
    Varorna levererades punktligt.
    Mer kan man inte önska sig!!!! Läs mer
    2018-04-23 KungSängen City svarar Klas-göran W
    Hej Klas-Göran!

Tack för ditt fina omdöme, då har vi verkligen lyckats med vårat jobb! Nöjda kunder ger glada säljare!
    Välkommen in igen om du behöver oss.

• Britt K
    Britt K skrev om KungSängen Kungsgatan
    En från deras service skulle komma och titta på madrassen som inte känns rätt. Har ont i ryggen när jag kliver upp. Anmält till tekniker 19/2 påminnelse per tel och ff har ingen kommit eller hört av sig Läs mer
    2018-04-23 KungSängen City svarar Britt K
    Hej Britt!

Jag minns ju när du var inne här och rådfrågade oss och testade sängen här i butik. Jag ska genast kolla upp varför detta fallit mellan stolarna. Du är välkommen att ta kontakt med oss i butiken.

Med vänlig hälsning Jeanette
  • Katina M
    Katina M skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpt Sunneborn (eller något liknande namn) 2x 90 + en 180 bäddmadrass med naturlatexkärna. Dessutom täcken, kuddar, lakan och lite andra grejjer.
    Jättetrevlig, kunnig och alltid tillmötesgående personal på Kungsgatan.
    Jag älskar min säng, den är den absolut skönaste säng jag någonsin sovit i. Så man skulle kunna säga att både personalen på Kungsgatan och sängen var långt mycket bättre än jag hade förväntat mig. Läs mer
    2018-04-23 KungSängen City svarar Katina M
    Hej Katina!

Tack för dina fina rader! Det är alltid lika trevligt när du tittar in till oss. Kul med kunder som kommer tillbaka.
    Så välkommen in igen nu när vi även byggt om i butiken.

Med vänlig hälsning vi på Kungsgatan
  • Norberg B
    Norberg B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Mycket hjälpsam personal. Hade akuta ryggproblem, som orsakade hjälp om snabb lindring. Det blev väldigt rätt !!! Läs mer
    2018-04-23 KungSängen City svarar Norberg B
    Hejsan!

Vad skönt att höra att ryggen mår bättre! Det är alltid kul att höra att vi kunnat hjälpa till!

• Mimmi B
    Mimmi B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Kunnig personal, bra pris, superbra säng! Bara nöjd! Läs mer
    2018-04-23 KungSängen City svarar Mimmi B
    Hej Mimmi!

Härligt att höra att du är så nöjd med oss, det är ju vårat mål!
    Välkommen tillbaka om du behöver oss.

• Katarina F
    Katarina F skrev om KungSängen Kungsgatan
    Trevlig säljare!
    Bra service och snabb leverans!
    Är mycket nöjd med sängen! Läs mer
    2018-04-21 KungSängen City svarar Katarina F
    Hej Katarina!

Så roligt att läsa dina rader! Sov nu gott lång tid framöver i din KungSäng och välkommen in igen om du behöver oss.

• Lou-Ann W
    Lou-Ann W skrev om KungSängen Kungsgatan
    Trevligt och serviceinriktat bemötande. Läs mer
    2018-04-18 KungSängen City svarar Lou-Ann W
    Hej Lou-Ann!

Tack för ditt omdöme! Nöjda kunder är vårat mål!

• Bengt A
    Bengt A skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra, korrekt, höll leveranstid, trevliga killar som kom med sängen , Läs mer
    2018-04-18 KungSängen City svarar Bengt A
    Hej Bengt!

Jag ska se till att berörd leveranspersonal får ta del av ditt fina omdöme!
    Välkommen åter!

• Charlotta R
    Charlotta R skrev om KungSängen Kungsgatan
    Riktigt bra service! Fick snabb hjälp med att hitta perfekt säng. Läs mer
    2018-04-18 KungSängen City svarar Charlotta R
    Hej Charlotta!

Tack för ditt omdöme. Vi finns ju här just för att hjälpa till att hitta rätt bland alla sängar.
    Välkommen in igen!

• Thomas L
    Thomas L skrev om KungSängen Kungsgatan
    Trevligt bemötande, uppriktigt intresse för min problembeskrivning, attraktiv offert inklusive pågående kampanjerbjudande, överenskommen leveransdag var tvungen att senareläggas av privata skäl – lätt att ändra. Slutlig leverans, inbärning, montering, emballagebortforslning. En lyckad affär och en nöjd kund! Läs mer
    2018-04-16 KungSängen City svarar Thomas L
    Hej Thomas!

Tack för ditt fina omdöme! Så roligt att höra att vi gjort ett bra jobb från butik, via fabrik
    och ända hem till dig! Välkommen tillbaka om du behöver oss!

• Johan H
    Johan H skrev om KungSängen Kungsgatan
    Service och intresserad, kunnig personal Läs mer
    2018-04-16 KungSängen City svarar Johan H
    Hej Johan!

Vi är väldigt noga med att göra en bra behovsanalys för att kunna hjälpa kunder på bästa sätt.
    Kul att du uppskattade våran hjälp!

Med vänlig hälsning vi på Kungsgatan
  • Magnus S
    Magnus S skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jag har köpt säng, bäddmadrass, täcken, kuddar, sängkläder, allt håller hög kvalitet till ett bra pris. Läs mer
    2018-04-16 KungSängen City svarar Magnus S
    Hej Magnus!

Precis det KungSängen vill stå för! Hög kvalité till ett bra pris. Välkommen tillbaka till oss på Kungsgatan!

Med vänlig hälsning vi på kungsgatan
  • Ann H
    Ann H skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra service och fantastisk säng Läs mer
    2018-04-13 KungSängen City svarar Ann H
    Hej Ann!

Tack för ditt omdöme! Alltid lika kul när nöjda kunder låter oss få veta det!

• Daniel I
    Daniel I skrev om KungSängen Kungsgatan
    Vi fick väldigt bra bemötande av personalen på Kungsängen Kungsgatan! Vi köpte en dubbelsäng, ett dubbeltäcke, lakan och två kuddar. Leveransen gick supersmidigt. Vi fick svar på alla frågor vi hade plus lite till. I stort var vi väldigt nöjda och kommer absolut komma tillbaka! Läs mer
    2018-04-09 KungSängen City svarar Daniel I
    Hej Daniel!

Vad roligt att höra att ni är så nöjda och att vi lyckats hjälpa till!
    Ni är så välkomna tillbaka om ni behöver oss!

• Karolin A
    Karolin A skrev om KungSängen Kungsgatan
    Mycket duktig säljare i butiken. Avslappnad och verkade kunnig. Kändes ej säljig, utan mer hjälpsam. Rimlig leveranstid. Läs mer
    2018-04-09 KungSängen City svarar Karolin A
    Hej Karolin!

Stort tack för ditt fina omdöme! Du vet vart vi finns om du behöver oss igen.

• Ulla H
    Ulla H skrev om KungSängen Kungsgatan
    Från första stund fick jag proffsig hjälp med mitt val av säng. KungSängen Kungsgatans personal är otroligt vänliga och hjälpsamma, vilket gör att butiken har en trivsam atmosfär.

Det kändes bra att det fanns Sov Gott garanti, vilket jag utnyttjade, då sängen jag köpt kändes för hård. Även inför byte av fasthet fick jag lika bra service som när jag köpte min säng! Efter bytet har jag fått en säng som passar mig perfekt! Läs mer
    2018-04-09 KungSängen City svarar Ulla H
    Hej Ulla!

Vilket fint omdöme! Precis vårat mål att ge den känslan till kund och skapa en trivsam atmosfär!
    Du vet ju vart vi finns om du behöver oss!

• Rebecca G
    Rebecca G skrev om KungSängen Kungsgatan
    Duktig personal som hjälpte till att mäta höjd på sängben m.m,bra kvalitet på sängen och bra leverans Läs mer
    2018-04-09 KungSängen City svarar Rebecca G
    Hej Rebecca!

Alltid roligt att höra att vi gjort ett bra jobb! Kul också att det funkar i hela ledet ända hem till dig!

• Edward D
    Edward D skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte en ny säng. Fick mycket bra hjälp i butik med modeller och material. Utmärkt med madrassgarantin så att vi kunde prova hemma i nästan 3 månader och sedan byta om vi ej var nöjda, vilket vi utnyttjade. Läs mer
    2018-04-06 KungSängen City svarar Edward D
    Hej Edward!

Tack för ditt omdöme! Vi är stolta att kunna erbjuda våran Sov Gott garanti och har nu även förlängt den till 6 månader.
    Det är vi alldeles ensamma om! Sov nu gott länge i din KungSäng!

• Niccolas A
    Niccolas A skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jag köpte en måttbeställd säng till min udda sovalkov. Jag blev väldigt väl bemött och fick tydliga svar på de frågor jag hade kring vad som gällde. Jag fick även djupare förståelse för hur sängarna funkar och vad som är bra eller inte bra för en. Det var intressan att få veta mer. Det finns inga klagomål här. Allt sköttes exemplariskt och det kändes väldigt tryggt, vilket är så viktigt när jag ställde mig där inför ett relativt stort beslut. Jag väldigt tacksam och nöjd med bemötandet och resultatet. Läs mer
    2018-04-04 KungSängen City svarar Niccolas A
    Hej Niccolas!

Oj, vilket fint omdöme! Så kul att höra att vi gjort ett bra jobb. Våran kompetens är våran stolthet och
    det är såklart alltid kul när den uppskattas. Sov nu gott en lång tid framöver i din KungSäng.

• Mårten P
    Mårten P skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte säng och bäddmadrass för att dels matcha tjejens säng samt att ta hand om min ömma rygg. De var väldigt behjälpliga från första stund och spenderade mycket tid med att hjälpa mig hitta rätt. Sen när jag kom tillbaka och hade behov av lite reservdelar till en annan säng såg de till att beställa från lager och kontaktade mig när de fått in delarna.
    För att sammanfatta fick jag riktigt bra och trevlig service från början till slutet och lite därtill. Läs mer
    2018-04-04 KungSängen City svarar Mårten P
    Hej Mårten!

Tack för ditt omdöme! vårat mål är ju att allt ska funka från butik och hela vägen ut till kund.
    Verkar som vi verkligen lyckats och då är det alltid kul när någon berättar det!
    Välkommen in till oss igen om du behöver oss.

Med vänlig hälsning Vi på kungsgatan
  • Sigrid T
    Sigrid T skrev om KungSängen Kungsgatan
    Allt bra! Trevliga och snabba med svar. Välsigt skönt säng. Läs mer
    2018-04-04 KungSängen City svarar Sigrid T
    Hej Sigrid!

Stort tack för dina fina ord! Vårt mål är uppnått med ännu en nöjd kund!

Med vänlig hälsning Vi på kungsgatan
  • Göran Z
    Göran Z skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra och kunnig hjälp vid val av säng och tillbehör. Likaså att fixa transport hem och bortfördes av gammal säng. Mycket nöjd överlag. Även med killarna som levererade sängen. Läs mer
    2018-04-03 KungSängen City svarar Göran Z
    Hej Göran!

Tack för ditt omdöme! Jag ska absolut se till så leveranskillarna får ta del
    av detta, de är en viktig del av vårat företag. Välkommen in till oss igen om du
    behöver oss.

• Olivia L
    Olivia L skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jag tyckte att kundbemötandet var riktigt bra. Kvinnan som hjälpte mig hade hela tiden ett leende på läpparna trots att jag ställde många frågor och hon gjorde verkligen allt för att jag skulle hitta rätt säng för mig. När hon rekommenderade att jag skulle köpa bäddmadrass kände jag mig inte heller tvingad till att köpa en, utan hon var väldigt respekterande och sa att jag gärna fick fundera på det tills sängen kom.

Jag hade egentligen beställt bortforsling av in gamla säng, men sedan behövdes det inte. När jag kom tillbaka för att få pengarna tillbaka för den icke utförda tjänsten var det en man som hjälpte mig, och även han var mycket tillmötesgående.

Allt som allt kände jag mig väldigt väl omhändertagen och respekterad, och jag skulle varmt rekommendera KungSängen Kungsgatan till andra om de skulle behöva köpa säng. Läs mer
    2018-04-03 KungSängen City svarar Olivia L
    Hej Olivia!

Tack för att du tagit dig tid att ge oss så fint omdöme. Låter helt enkelt som vi gjort ett bra jobb!
    välkommen in till oss om du behöver oss framöver.

• Filip H
    Filip H skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte en dubbelsäng från Kungsängen och är sjukt nöjd. Läs mer
    2018-04-03 KungSängen City svarar Filip H
    Hej Filip!

Vi blir sjukt glada när vi får så fina ord som dom från dig! Sov nu gott länge i din nya KungSäng!

• Urban S
    Urban S skrev om KungSängen Kungsgatan
    Två latexmadrasser till landet. Vi köpte sängar och sådana madrasser för ett par månader sedan och var jättenöjda. Nu passade vi på eftersom det var rabatt på bäddmadraser dessutom.
    Trevlig personal. Läs mer
    2018-04-03 KungSängen City svarar Urban S
    Hej Urban!

Vi är stolta över våra latexmadrasser och då är det kul att höra att även ni är nöjda!
    Alltid roligt att vi dessutom kan erbjuda ett bra pris.

Med vänlig hälsning vi På Kungsgatan

Kungsgatan 62, 111 22 Stockholm