Alla kategorier Sängar Stockholms län Stockholm Norrmalm KungSängen KungSängen Kungsgatan

KungSängen Kungsgatan

Kungsgatan 62, 111 22 Stockholm — Visa karta

Du finner Kungssängen butiken i hörnet Klara Norra Kyrkogata och Kungsgatan. Mitt emot har du det välkända och anrika kaféet Vetekatten och när du fikat kan du snabbt och enkelt komma över till oss och prova någon av alla våra sängar!

Förutom sängar visar vi även upp alla de senaste tillbehören. Du kan botanisera bland kuddar, täcken, lakan och sovrumsmöbler för att uppdatera lite hemma eller drömma ihop ett helt nytt sovrum. Vi har allt du behöver för sovrummet, inklusive garderober, överkast och självklart säng.

Välkommen!
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 102 kunder tycker om KungSängen Kungsgatan

• Veronica B
    Veronica B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Hjälpsam och kunnig personal. Bemötandet var väldigt bra och jag är jättenöjd med mitt val av säng. Läs mer
  • Ia S
    Ia S skrev om KungSängen Kungsgatan
    Hej, butiken på kungsgatan är väl egentligen allt utom inspirerande i sin känsla. Skulle behöva ett lite uppryck. Personalen Jeanette och Morgan är grymma.
    Vi har köpt ny säng, den väl kom var den klockren för maken men katastrof för mig. Sedan dess har bemötande, tålamodet att lösa problemet varit fantastiskt. Läs mer
    2017-09-13 KungSängen City svarar Ia S
    Hej Ia!

Vi har ett nytt koncept som har införts i några av våra butiker, bland annat Kungens Kurva. Nytt och fräscht och vi bara väntar på våran tur på Kungsgatan!
    Vi jobbar vidare med att hitta en lösning för dig i din halva av sängen, ni ska ju såklart sova gott båda två.

Med vänlig hälsning Jeanette & Morgan
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jag och min sambo köpte ny säng. Trevlig och hjälpsam personal fanns på plats som guidade oss. Läs mer
    2017-09-08 KungSängen City svarar Jimmy B
    Hej Jimmy med sambo!

Tack för att Ni tog Er tid att lämna det fina omdömet. Kul att vi tillsammans kunde hitta den perfekta sängen för just Er!

Varmt välkomna åter.

Vi på KungSängen
  • Mall K
    Mall K skrev om KungSängen Kungsgatan
    Hade före besöket varit på Mio Sveav. Hade oengagerat bemötande där och blev ifrågasatt om de överhuvudtaget kunde leverera sängar till Ljusterö (anslutning med stor bilfärja). Destå större blev den positiva kontrasten hos Kungsängen. Sakligt och vänligt bemötande, lyhörd försäljare som anpassade informationen efter mina krav. Blev ett trevligt sängköp inkl tillbehör, bra information om priser o rabatt. Bra hemkörning och med rimlig leveranstid. Jag är så här efteråt, mycket nöjd med sängköpet och har rekommenderat butiken till vänner! Mao bästa betyg! Läs mer
    2017-09-07 KungSängen City svarar Mall K
    hej Mall!
    Vilken bra start på dagen att läsa dina rader! Stort tack för att du tog dig tid.
    Låter ju som vi skött vårat jobb på flera plan och det känns alltid så bra.
    Välkommen in igen!

• Angela M
    Angela M skrev om KungSängen Kungsgatan
    Kanontrevliga och hjälpsamma! Läs mer
    2017-09-06 KungSängen City svarar Angela M
    Hej Angela!

Stort tack för de orden! Hoppas nu att den nya hårdheten passar bra!

Med vänlig hälsning Jeanette
  • Hans F
    Hans F skrev om KungSängen Kungsgatan
    Allt var väldigt bra, hjälpsam och kunnig personal.
    2 sängar med tillbehör, frakt och retur av två gamla sängar. Läs mer
    2017-09-06 KungSängen City svarar Hans F
    Hej Hans!

Så roligt att höra att ni är nöjda med både oss i butik och våra chaufförer! Hoppas ni får många sköna nätter
    i de nya sängarna.

Med vänlig hälsning ´Vi på Kungsgatan
  • Martin L
    Martin L skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra och kunnig personal, trevligt bemötande. De ringde upp och kollade om vi va nöjda med sängen, det ger en stjärna i kanten. Läs mer
    2017-09-06 KungSängen City svarar Martin L
    Hej Martin!

Stort tack för ditt fina omdöme! Våra uppföljningssamtal är väldigt uppskattade och det inspirerar oss att fortsätta!
    Ha nu många sköna nätter framöver och titta gärna in i butiken om ni behöver oss på något sätt.

• Andrei L
    Andrei L skrev om KungSängen Kungsgatan
    Mycket proffsigt
    Vi är väldigt nöjda med vår säng Läs mer
    2017-09-06 KungSängen City svarar Andrei L
    Hej Andrei!

Tack för ditt omdöme, så kul att höra! Nöjda kunder är vårat mål. Sov nu gott i många år framåt!

• Kenneth B
    Kenneth B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Snabb och proffsig service! Ansträngde sig verkligen för att få in vår beställning och få kortast möjliga leveranstid. Läs mer
    2017-09-06 KungSängen City svarar Kenneth B
    Hej Kenneth!

Riktigt roligt att höra att du är nöjd! Hoppas nu att ni får många sköna nätter i sängen framöver.

• Kerstin H
    Kerstin H skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bemötandet var bra. Jag togs om hand av en kunnig person som var noggrann med att kolla hur min ryggrad betedde sig när jag prövade olika sängars mjukhet. Egentligen ville jag ha en mjukare säng, men gav mig för hans sakkunniga råd, att min dåliga rygg skulle bli sämre av en för mjuk säng.
    När jag väl bestämt mig gick allt också som smort, sängen kom på utsatt tid, grabbarna monterade den och tog med den gamla, inget tjafsande om någonting.
    Jag är alltså en nöjd kund!
    Kerstin Hellbom Läs mer
    2017-05-23 KungSängen City svarar Kerstin H
    Hej Kerstin!
    Tack för dina fina ord! Det låter som vi skött oss i alla led vilket såklart är vårat mål!
    Ha nu många långa år av skön sömn i din nya säng.

• Miguel L
    Miguel L skrev om KungSängen Kungsgatan
    Affärens personal var jättesnäll och gav bra råd om produkter, men affären på Kungsgatan saknades några artiklar till att prova, t.ex. madrasser. Läs mer
    2017-05-21 KungSängen City svarar Miguel L
    Hej Miguel!

Hoppas du haft möjlighet att ta dig till någon av våra större butiker om du kände att vi inte hade
    det just du ville testa. Vi har ju p g a platsbrist inte möjlighet att ha precis allt även om vi såklart
    strävar efter att ha det mest väsentliga.
    Lycka till!

• Simon R
    Simon R skrev om KungSängen Kungsgatan
    Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Ville vid ett tillfälle byta madrass på sovgott-garantin, men då blev jag lite motarbetad av personalen. De ville ändå väl, därför ger jag högt betyg ändå. Läs mer
    2017-05-21 KungSängen City svarar Simon R
    Hej Simon!

Det var jag som rådde dig att vänta lite med bytet så att du verkligen har gett det en chans då
    du bara har ett byte, så som du sa, så vill jag bara väl :-)
    Om jag minns rätt har du fortfarande tid att byta då garantin sträcker över 3 månader.

Välkommen in!

Med vänlig hälsning Jeanette
  • Ewa S
    Ewa S skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jag och min sambo var ute efter att köpa en större säng. Vi hade turen att få hjälp av en fantastiskt tålmodig och kunnig kvinna. Hon förstod vårt behov och gav oss alternativ och framförallt tid att tänka och diskutera.

Vi köpte sängen och är väldig nöjda! Läs mer
    2017-05-21 KungSängen City svarar Ewa S
    Hej Ewa!

Stort tack för dina fina ord! Vi tycker ju såklart att det är ett viktigt köp när man köper säng
    så tid och eftertanke är viktigt! Vad roligt att hör att vi kunde hjälpa till och att ni känner att det
    blev bra!
    Välkomna in igen om ni behöver oss.

• Stuart I
    Stuart I skrev om KungSängen Kungsgatan
    Ett väldigt bra och informativt bemötande. Leverans precis som avtalat. Ett ben var trasigt men det gick att byta samma dag som vi fick leverans. Inga problem alls. Bra personal. Och en bra och bekväm säng! Läs mer
    2017-05-20 KungSängen City svarar Stuart I
    Hej Stuart!
    Tack för ditt fina omdöme! Låter som om vi gjort vårat jobb helt enkelt!
    Hoppas du får många sköna nätter i din nya säng!

• Josip M
    Josip M skrev om KungSängen Kungsgatan
    Everything was OK, buying experience,delivery, changing the madras etc.. Thank you very much and all the best in growing business. Läs mer
    2017-04-12 KungSängen City svarar Josip M
    Hi Josip!

Thank you for your nice words. We hope you and your bed get many years of good sleep together :-)

Welcome back to us!

Best regards KungSängen
  • Byström A
    Byström A skrev om KungSängen Kungsgatan
    Allt var mycket bra...Försäljaren var mycket hjälpsam på alla sätt. Läs mer
    2017-04-12 KungSängen City svarar Byström A
    Hej och tack för ditt omdöme! Skönt att höra att du fått bra hjälp, det är vårat mål att alla ska känna just så!

välkommen igen!

• Filip K
    Filip K skrev om KungSängen Kungsgatan
    Det har bra. Skön säng, bra försäljare och bra leverans. Inga större klagomål. Eftersom texten måste vara 30 ord fortsätter jag skriva lite till. Kul att ni skänker pengar till barncancerfonden, det behövs alltid. Som man säger: need is endless Läs mer
    2017-04-12 KungSängen City svarar Filip K
    Hej Filip!
    fint att höra att du är nöjd med helheten hos KungSängen! Jag håller med dig när det gäller barncancerfonden och är stolt över att vi skänker pengar, som du säger, need is endless.

• Katarina  S
    Katarina S skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra kvalitet och punktlig leverans Läs mer
    2017-03-27 KungSängen City svarar Katarina S
    Hej Katarina! Då har vi med andra ord gjort ett bra jobb! Tack för din fina feedback och välkommen åter.

• Liselott  H
    Liselott H skrev om KungSängen Kungsgatan
    en motorsäng-levererad och i ordning-skräp togs bort . fungerade utmärkt Läs mer
    2017-03-27 KungSängen City svarar Liselott H
    Hejsan!

Trevligt att höra att allt gått bra. Sov Gott nu i din nya säng!

• Marie-louice D
    Marie-louice D skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra bemötande men hade velat prova en av de mjukare sängarna men de fanns inte i butiken. Säljaren ansåg att de just inte var lämpade för någon?!? Läs mer
    2017-03-27 KungSängen City svarar Marie-louice D
    Hej Marie-louice! Tack för ditt omdöme. Vi har en säng i sortimentet som inte görs i mjuk just för att den sängen inte blir bra i den hårdheten. Annars kan jag bara säga att vi inte säljer så värst mycket mjuka sängar jämfört med t ex medel eller fast. Hoppas du har hittat din säng i sortimentet!
    Välkommen åter.

• Valentina V
    Valentina V skrev om KungSängen Kungsgatan
    Väldigt trevlig personal, fint bemötande, håller leveranstider, varor av bra kvalité. Läs mer
    2017-03-27 KungSängen City svarar Valentina V
    Hej Valentina!

Det är så trevligt at komma till jobbet och läsa ett så här fint omdöme! Tack för det och välkommen åter!

• charlotte b
    charlotte b skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpte kontinentalsäng. Mycket bra bemötande, fin service och smidig leverans. Sängen är fantastisk, det ända jag ångrar är att jag inte köpte den tidigare! Läs mer
    2017-03-25 KungSängen City svarar charlotte b
    Hej Charlotte! Det är så roligt att höra att du är så nöjd. bättre sent än aldrig säger man ju :-).
    Nu får du sova gott lång tid framöver i din nya säng.

• Evelyn P
    Evelyn P skrev om KungSängen Kungsgatan
    Helt ok bemötande, kunnig och effektiv service Läs mer
    2017-03-25 KungSängen City svarar Evelyn P
    Hej Evelyn! Tack för ditt omdöme, då har vi gjort vårt jobb.

• Hans B
    Hans B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Vi är väldigt nöjda med expediter och bemötande på Kungsängen Kungsgatan.
    Vi kände oss som väldigt nöjda kunder , när vi lämnade affären. Bra detta med att få hjälp att köpa rätt säng till oss båda med prov liggning och råd och upplysningar.

Leveransen är vi också nöjda med allt flöt som det skulle. Läs mer
    2017-03-23 KungSängen City svarar Hans B
    Hej Hans!
    Så roligt att höra att vi lyckats med vårt jobb, dvs att bemöta våra kunder väl och
    hjälpa till att hitta rätt säng. Sov nu gott båda två en lång tid framöver!

Välkomna åter!

• Annelie W
    Annelie W skrev om KungSängen Kungsgatan
    Fick bra hjälp med att välja säng så att den var anpassad både till mig och min man. Läs mer
    2017-03-23 KungSängen City svarar Annelie W
    Hej Anneli! Tack för ditt omdöme. Då hoppas vi att ni sover gott lång tid framöver i nya sängen.
    Välkomna åter!

• Lise-lott F
    Lise-lott F skrev om KungSängen Kungsgatan
    Trevligt och professionellt bemötande när jag skulle köpa två sängar till mina tonåringar. Sängarna de rekommenderade för en hyfsad penning älskas nu av de som använder dem. Jag kommer att återkomma till butiken på Kungsgatan. Läs mer
    2017-03-23 KungSängen City svarar Lise-lott F
    Hej Lise-Lott! Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att tonåringarna är nöjda, precis som det ska vara!

• Bergström
    Bergström skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jättetrevlig och hjälpsam personal. Tog sig tid att hitta rätt hård/mjukhet på sängen och det utan att välja det dyraste eller vara påstridigt "säljiga". Det kändes som det var en genuin vilja att hjälpa mig som kund. Supernöjd! Läs mer
    2017-03-23 KungSängen City svarar Bergström
    Hej Bergström :-)

Tack för din feedback! Jätteroligt att höra för det är precis så vi vill jobba. Nöjda kunder ger nöjda säljare!
    Sov nu gott i din nya säng.

• Eva T
    Eva T skrev om KungSängen Kungsgatan
    Köpt säng 160 cm,vilket varit svårt att hitta med bra kvalitet o hyfsat pris! Läs mer
    2017-03-23 KungSängen City svarar Eva T
    hej Eva! Vad bra att vi kunde hjälpa dig med just det du ville ha! Hoppas nu du sover
    gott lång tid framöver i din nya säng!

• Diego C
    Diego C skrev om KungSängen Kungsgatan
    Very good service. Morgan was incredibly helpful. Läs mer
    2017-03-23 KungSängen City svarar Diego C
    Hi Diego!

Nice to hear from you. Hope you sleep well in your new bed!

Best regards Morgan
  • Evelyn C
    Evelyn C skrev om KungSängen Kungsgatan
    Väldigt hjälpsamma och trevliga personal. Bra kundskap. Läs mer
    2017-03-23 KungSängen City svarar Evelyn C
    Hej Evelyn! Tack för dina fina ord, de gjorde våran dag här i butiken.

• Jennie L
    Jennie L skrev om KungSängen Kungsgatan
    Tycker att det är en toppenbutik med mkt kunnig personal. Alltid nöjd! Läs mer
    2017-02-23 KungSängen City svarar Jennie L
    Hej Jennie! Tänk att komma till jobbet på morgonen och läsa dina fina ord. Stort tack! Välkommen in igen.

• Maija K
    Maija K skrev om KungSängen Kungsgatan
    Det var inte så säljinriktat som jag väntade mig utan fick fråga om allt om sängar.
    Köpte mitt och fick en fin säng som jag är nöjd med. Läs mer
    2017-02-23 KungSängen City svarar Maija K
    Hej Maija! Vad skönt att vi kunde ge dig svar på dina frågor och att du fick ställa dom i lugn och ro. det är vårat mål i butiken att göra just så. Sov nu gott i många nätter framöver och välkommen in igen.

• Staffan E
    Staffan E skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra sängar. Använt och köpt flera ggr Läs mer
    2017-02-19 KungSängen City svarar Staffan E
    Hej Staffan,

Vad roligt och höra att vi på Kungsängen levererar även denna gången till en glad och nöjd kund! :)

Med bästa hälsningar
  • Anders A
    Anders A skrev om KungSängen Kungsgatan
    I september 2016 köpte vi två sängar av modell Lyckås. Bemötande och service i butiken var utmärkt. Sängarna levererades när utlovat och monterades snabbt. Ett par uppkomna frågor besvarades bra i butiken. Läs mer
    2017-02-19 KungSängen City svarar Anders A
    God dag Anders & co,

Hatten av för Er! Tack för det fina omdömet Ni ger oss.
    Hoppas Ni får många sköna nätter i Era nya fina sängar!

Varmt välkomna åter in till oss när Ni vill komplettera med annat,

Med vänliga hälsningar
  • Christer J
    Christer J skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra hjälp och service och trevligt bemötande vid två tillfällen. Transport inbärning och råd för att vända sängen åt rätt håll fungerade kladerfritt. Läs mer
    2017-02-19 KungSängen City svarar Christer J
    Hej Christer!

Tack för din positiva återkoppling & för de fina betyget på vår service och bemötandena. Vi skall såklart även framföra detta till killarna på transport.

Hoppas Ni sover gott i Er nya säng!

På återseende,

• Lena H
    Lena H skrev om KungSängen Kungsgatan
    Riktigt bra butik och galet skön säng. Så nöjd. Läs mer
    2017-02-19 KungSängen City svarar Lena H
    Hej Lena,

Så roligt att höra de fina orden samt att valet av säng blev så bra!

Varmt välkommen åter!

• Catarina W
    Catarina W skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra höjd och en för mig skön säng. Sover nu utan att vakna upp flera gånger per dag. Läs mer
    2017-02-14 KungSängen City svarar Catarina W
    Hej Catarina!

Tack för ditt fina omdöme! Så kul att höra att vi hjälpte dig välja rätt säng.

• Hellström C
    Hellström C skrev om KungSängen Kungsgatan
    Mycket nöjd. Fick hjälp med ett bra erbjudande som inte fanns angivet i annons, på justerbar säng. Lätt att byta leveranstid. Läs mer
    2017-05-20 KungSängen City svarar Hellström C
    Hejsan!

Vad roligt att höra att vi kunde hitta rätt säng för dig och dina behov. Vi gör ju vad vi kan :-)
    Även då det kommer till leverans så försöker vi möta kundens behov så gott vi kan.
    Sov gott nu en lång tid framöver!

• Camilla S P
    Camilla S P skrev om KungSängen Kungsgatan
    Sängen motsvarande våra förväntningar och smidigt med grattis hemleverans. Läs mer
    2017-02-14 KungSängen City svarar Camilla S P
    Hej Camilla! Vad roligt att höra att ni är nöjda både med sängen och våran service!
    Sov nu gott i många nätter framåt.

• Lis-mari B
    Lis-mari B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra mottagande i butiken på Kungsgatan och Birger Jarlsgatan från kunnig och trevlig personal. Skön säng!! Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om KungSängen Kungsgatan
    Vi fick mycket bra hjälp vid val av säng. Den som hjälpte oss var sedan inte den person vi gjorde själva köpet av men vi fick ett bra bemötande även då. De levde upp till de förväntningar man kan ha av personer som jobbar i service-branschen, dvs. vi fick service och den var bra. Läs mer
    2016-12-05 KungSängen City svarar Pia S
    Hej Pia! Vad kul att ni upplevde en känsla av bra service hos oss alla. Vi jobbar ju som ett team och inte på provision
    så vårat mål är att ge alla kunder samma service oavsett vem av oss man pratat med tidigare. Tack för dina fina ord!

• David A
    David A skrev om KungSängen Kungsgatan
    Grym personal grymt bra bemötande, ni vet vad service minded innebär, vi kommer tillbaka. Läs mer
    2016-12-05 KungSängen City svarar David A
    Hej David! Grymt kul att läsa ditt omdöme, det är därför vi är på jobbet, för att ge god service till alla våra kunder.
    Stort tack och välkommen åter!

• Ingrid B
    Ingrid B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra säng för sömn men för mjuk i kanterna att kliva in och ut i. Önskar att jag vetat då hade jag köpt en säng med mer fadta kanter i underdelen. Läs mer
    2016-12-05 KungSängen City svarar Ingrid B
    Hej Ingrid! Inget går ju upp mot en god sömn! Jag vet ju inte vilken modell du köpte men om det är något du tror vi kan hjälpa dig med så
    är du välkommen att titta in till oss i butiken.

Med vänlig hälsning Jeanette/KungSängen
  • Göran.E. B
    Göran.E. B skrev om KungSängen Kungsgatan
    Säng 120X200 Sunnerbro .Bra service i affären . Enda felet var attt Kungsängen inte talade om NÄR sängen skulle leverreras exakt klockslag !! Läs mer
    2016-12-05 KungSängen City svarar Göran.E. B
    Hej Göran! Hoppas du sover gott i din Sunnerbo och riktigt kul att höra att du är nöjd med servicen i våran butik!
    Vad gäller leveransen får man ju veta en mer exakt tid samma morgon och minst en timme före själva leveransen.
    Jag ber om ursäkt om vi var otydliga med det i butiken och tar med mig dina synpunkter.

Med vänlig hälsning Jeanette/KungSängen
  • Bruce H
    Bruce H skrev om KungSängen Kungsgatan
    Vi behövde en säng med special mått,185 cm längd i stället för 200 cm. Allt från beställning till leverans fungerade klanderfritt. Läs mer
    2016-12-05 KungSängen City svarar Bruce H
    Hej Bruce! Alltid lika roligt att höra att vi lyckats med vårat jobb! Tack för dina ord.

• Kristina L
    Kristina L skrev om KungSängen Kungsgatan
    Vi fick den perfekta sängen efter att ha berättar för säljaren ungefär vad vi var ute efter. Läs mer
    2016-12-05 KungSängen City svarar Kristina L
    Hej Kristina! Det är ju precis så det ska vara! Vi lyssnar på dig och hjälper dig rätt.
    Hoppas ni får sova gott i den nya sängen i många år framöver!

• Louise S
    Louise S skrev om KungSängen Kungsgatan
    Proffsig och personlig service i butiken, trevliga killar levererade, superskön säng! Läs mer
    2016-11-28 KungSängen City svarar Louise S
    Hej Louise! Alltid så kul att få positiv feedback, tack så mycket för det! Våran ambition är att alla kunder ska vara nöjda!
    Vi ska hälsa killarna som levererar från dig :-) Sov gott i din nya säng!

• Karin E
    Karin E skrev om KungSängen Kungsgatan
    Det mest fantastiska var när vi behövde hjälp för att byta från medar till lägre ben.
    Medarbetaren i affären ringde till hantverkaren som just då var i Sköndal, där vi tidigare bodde, och någon timme efteråt var allt fixat.

Leverans av ny säng funkade klanderfritt. Läs mer
    2016-11-28 KungSängen City svarar Karin E
    Hej Karin! Just den där personliga servicen är viktig för oss och vi har ju möjligheten ända från fabrik till kund! Kul att höra att du blev nöjd!
    Sov nu gott i sängen i många år framöver!

KungSängen City gillar detta
  • Ann-christin L
    Ann-christin L skrev om KungSängen Kungsgatan
    Bra och professionellt bemötande.Säng har inköpts. Läs mer
    2016-11-28 KungSängen City svarar Ann-christin L
    hej Ann-christin! Tack för dina ord, det är vårt mål att bemöta alla professionellt, kul att vi lyckats!
    Hoppas du sover gott i din säng lång tid framöver.

• Linnea W
    Linnea W skrev om KungSängen Kungsgatan
    Jag gick dit för att köpa en säng och hade väldigt dålig koll vilken typ jag var ute efter. Personalen hejade när jag kom in och erbjöd att berätta om sängutbudet. Bra och proffsig service. Jag är väldigt nöjd med sängen och butiken. Läs mer
    2016-11-28 KungSängen City svarar Linnea W
    Hej Linnea! Vad roligt att du hade en bra upplevelse i butiken. Nu hoppas vi att du sover gott i din nya säng en låg tid framöver!

Kungsgatan 62, 111 22 Stockholm