KungSängen Norrtälje

KungSängen Norrtälje

4.3

Här hos KungSängen i Norrtälje hittar du en liten butik med personal som har stor kunskap. Vi finns vid Flygfältets handelsområde och du är varmt välkommen in för att prova dig fram bland KungSängens modeller, eller berätta för oss hur du vill att vi ska tillverka just din säng. Vi tillverkar alla sängar för hand och tycker...

18 omdömen om KungSängen Norrtälje

MICAELA N
Skrev om KungSängen Norrtälje

Extremt dålig service. Okunnig och otrevlig personal. Aldrig blivit så dålig bemött i en butik förut.

Eva S
Skrev om KungSängen Norrtälje

Hej, i juli köpte jag en säng. Har köpt alla mina/ familjens sängar hos K. Jag ville ha exakt samma som ett köp levererat januari 2015. Den fanns inte kvar. Jag beställde den som enl personalen låg närmast denna. Bra leverans i augusti. Sängen bra men bäddmadrassen katastrof för mig. Efter några turer har jag returnerat bäddmadrassen, men har alltså ingen fullständig säng. Sammanfattningsvis både bra och dåligt. Bra bemötande. Men kanske skulle jag inte ha köpt sängen där? Jag vet inte? Just nu ligger jag på golvet...

Bengt B
Skrev om KungSängen Norrtälje

Köpte ny madrass till en 15-årig säng Wasa+. Det sagda leveransdatumet stämde. Ett plus. Korrekt bemötande från tjejerna i butiken.

Svar från KungSängen Norrtälje

Hej Bengt! Då lever din säng vidare med en ny resårmadrass, toppen! Varmt Välkommen igen! Med Vänliga Hälsningar KungSängen Norrtälje

Camilla B
Skrev om KungSängen Norrtälje

fick god hjälp i butiken. Däremot blev sängen veckor försenad, men det är förhoppningsvis ingen i butikens fel. Så svårt att säga när leveransen inte skett. Jag köpte en kontinentalsäng.

Svar från KungSängen Norrtälje

Hej Camilla! Härligt att höra att du känner att du fick bra hjälp i butiken. Det är väldigt sällan vi har några leveransförseningar och vi är ledsna för att det drabbade dig. I det här fallet beror det på restorder från vår leverantör. Vi jobbar givetvis på att detta inte ska behöva hända, men ibland händer saker vi inte kan påverka. Hoppas du kommer att sova gott i alla fall när du får din säng :) Varmt välkommen om vi kan hjälpa dig med något mer. Vänliga Hälsningar KungSängen Norrtälje

Marita L
Skrev om KungSängen Norrtälje

Köpte säng och fick mycket bra hjälp i affären.

Svar från KungSängen Norrtälje

Hej Marita! Va roligt att höra att du köpt säng hos oss och att du upplever att du fick bra hjälp i butiken! Det är vårt huvudmål- Bra service och kvalitet och nöjda kunder! Hoppas ni sover gott i er nya säng och är nöjda i många år framöver! Tusen tack för ditt omdöme! Vänligen, Kunsängen Norrtälje

Viktor C
Skrev om KungSängen Norrtälje

jag köpte en säng. Var väldigt nöjd med den hjälp jag fick i butiken, gott om tid och vägledning. Leveransen funkade utmärkt och jag är nöjd med sängen.

Svar från KungSängen Norrtälje

Hej Viktor! Tusen tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd! Trevlig helg! Vänligen, Kungsängen Norrtälje

Siv L
Skrev om KungSängen Norrtälje

Vi köpte en komplett säng med sängkläder mm och blev mycket bra bemötta i butiken när vi kom in där. Expediten tog sig god tid med oss och ställde bra och relevanta frågor till oss inte så kunniga om sängar vilket slutade med att vi fick en bra säng som passade oss med bra tillbehör. Vi är mycket nöjda hittills.

Svar från KungSängen Norrtälje

Hej Siv, Vad kul att höra att ni är nöjda med bemötandet och de varor ni köpt. Hoppas ni sover gott i en nya säng och är nöjda i många år framöver. Med vänlig hälsning Kungsängen butiken i Norrtälje

Thomas Ö
Skrev om KungSängen Norrtälje

Mycke bra håller vad som är lovat om priset service bra bemötate bra

Svar från KungSängen Norrtälje

Tack Thomas för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd! Trevlig helg!

Pia W
Skrev om KungSängen Norrtälje

Vi kom till butiken i Norrtälje och blev väl mött av expediten. Han var kunnig och svarade på våra frågor. Vår son ( säng ägaren) provade några sängar ovh fick tips vad som var viktigt för att välja rätt säng. Vi valde en säng 120 bred med madrass och ben. Leveransen kom på bestämd tid och vår son är nöjd med köpet. Bra att veta om garantin också. Med vänlig hälsning, Pia Westerberg

Svar från KungSängen Norrtälje

Hej Pia, Tack för din rekommendation :) Kul att höra att ni är nöjda med oss här på Kungsängen! Trevlig helg!

Leif E
Skrev om KungSängen Norrtälje

Mycket väl och vänligt mottagen.

KungSängen Norrtälje gillar detta
Svar från KungSängen Norrtälje

Va trevligt att höra Leif, du är varmt välkommen in till oss igen!

Annica A
Skrev om KungSängen Norrtälje

Vi besökte butiken i Norrtälje i december, för att köpa en säng. Vi fick bra hjälp med att prova och välja vilken säng som passade oss. Det blev en Ulriksdal 160 säng. Vi ville ha en sänggavel i trä, då visade sig att det tog längre tid att få leveransen. 1 mars blev det, ok för oss. Dagen före leveransen ringde dom från butiken och sa att dom fått hem fel storlek på gaveln, dom undrade om vi ville få hem allt utom gaveln eller vänta längre. Vi hade beställt montering vid leverans. Nu blev vi besvikna och besökte butiken...

Svar från KungSängen Norrtälje

Tack Annica för din rekommendation. Det var verkligen oturligt det som hände med gaveln och vi ber om ursäkt för det, vilken tur ändå att vi hade en passade gavel i butiken som ni blev nöjda med. Kul att höra att ni sover gott nu och är nöjda trots några motgångar på vägen. Ni är varmt välkomna till oss igen och jag och mina kollegor önskar er en trevlig helg!

Lillebeth H
Skrev om KungSängen Norrtälje

Vi blev mycket bra bemötta när vi köpte sängarna, all hantering sköttes som förväntat på ett professionellt sätt. Vi är mycket nöjda med vårt val av sängar och sover gott varje natt!

Svar från KungSängen Norrtälje

Det var kul att höra att ni är nöjda med ert köp och att ni sover gott, det är vårt mål :) Ni är varmt välkomna tillbaka till vår butik!

Karin K
Skrev om KungSängen Norrtälje

Mycket bra service med telefonkontakt osv. Bra information om produkterna osv.

Svar från KungSängen Norrtälje

Hej Karin! Tack,vad kul att höra! Jätte härligt att få sådan positiv feedback. Ha en fortsatt fin dag! Hälsningar, Kungsängen Norrtälje

Marie J
Skrev om KungSängen Norrtälje

Bemötandet gott. Kunnig och trevlig personal. Lite snopen att det var 4 veckors leveranstid på en enkel Haga-säng men den som väntar på något gott.. Exakt leveransdag och trevliga killar som levererade. Blev lite orolig för den ena killens rygg bara, då han bar hela 105-sängen själv trots att de var två pers.

Svar från KungSängen Norrtälje

Hej Marie, tack för den positiva feedbacken. Kul att höra att du är nöjd med din köpupplevelse och vi hoppas att du ska sova riktigt gott i din nya säng. Med vänlig hälsning Kungsängen Norrtälje

Robert F
Skrev om KungSängen Norrtälje

MYCKET BRA och Superbra personal i Norrtälje.

Svar från KungSängen Norrtälje

Härligt att höra! Varmt välkommen åter. Med vänlig hälsning, KungSängen i Norrtälje

Pernilla W

Väldigt trevliga och kunde sitt jobb. Bara massor av ++++

Svar från KungSängen Norrtälje

Vad roligt att du upplevde ett bra kundbemötande, välkommen in igen. Med vänlig hälsning KungSängen Norrtälje

Elisabeth D
Skrev om KungSängen Norrtälje

Fick ett trevligt bemötande i butiken, hittade en dubbelsäng som jag ville ha till ett bra pris köpte även en kudde som jag är jätte nöjd med. Tyckte att KungsSängen hade mer i sitt sortiment an väntat och bra priser. Kudde och säng var över förväntan.

Svar från KungSängen Norrtälje

Vad roligt att du är nöjd med ditt köp. Varmt välkommen åter!

Lisbeth S

Proffsigt och trevligt bemötande. Sängköp