Alla kategorier Sängar Stockholms län Norrtälje KungSängen KungSängen Norrtälje

Radarvägen 9, 761 42 Norrtälje — Visa karta

Här hos KungSängen i Norrtälje hittar du en liten butik med personal som har stor kunskap. Vi finns vid Flygfältets handelsområde och du är varmt välkommen in för att prova dig fram bland KungSängens modeller, eller berätta för oss hur du vill att vi ska tillverka just din säng.

Vi tillverkar alla sängar för hand och tycker att det ska vara prisvärt att sova gott, därför har vi bra priser och levererar självklart sängen hem till dörren. Våra hantverkare är erfarna och duktiga och tillverkar bara kvalitetsprodukter.

Läs vad 17 kunder tycker om KungSängen Norrtälje

• 2018-09-11

Eva S skrev om KungSängen Norrtälje
    Hej, i juli köpte jag en säng. Har köpt alla mina/ familjens sängar hos K. Jag ville ha exakt samma som ett köp levererat januari 2015. Den fanns inte kvar. Jag beställde den som enl personalen låg närmast denna.
    Bra leverans i augusti. Sängen bra men bäddmadrassen katastrof för mig.
    Efter några turer har jag returnerat bäddmadrassen, men har alltså ingen fullständig säng.
    Sammanfattningsvis både bra och dåligt.
    Bra bemötande. Men kanske skulle jag inte ha köpt sängen där? Jag vet inte?
    Just nu ligger jag på golvet bredvid sängen.
    Ska ta mig tid (!) att söka bäddmadrass hos en annan leverantör. Puh! Läs mer
  • 2018-08-24

Bengt B skrev om KungSängen Norrtälje
    Köpte ny madrass till en 15-årig säng Wasa+.
    Det sagda leveransdatumet stämde. Ett plus.
    Korrekt bemötande från tjejerna i butiken. Läs mer
    2018-08-29 KungSängen Norrtälje svarar Bengt B
    Hej Bengt!

Då lever din säng vidare med en ny resårmadrass, toppen!

Varmt Välkommen igen!

Med Vänliga Hälsningar
  • 2018-08-24

Camilla B skrev om KungSängen Norrtälje
    fick god hjälp i butiken. Däremot blev sängen veckor försenad, men det är förhoppningsvis ingen i butikens fel. Så svårt att säga när leveransen inte skett.
    Jag köpte en kontinentalsäng. Läs mer
    2018-08-29 KungSängen Norrtälje svarar Camilla B
    Hej Camilla!
    Härligt att höra att du känner att du fick bra hjälp i butiken.
    Det är väldigt sällan vi har några leveransförseningar och vi är ledsna för att det drabbade dig. I det här fallet beror det på restorder från vår leverantör. Vi jobbar givetvis på att detta inte ska behöva hända, men ibland händer saker vi inte kan påverka.
    Hoppas du kommer att sova gott i alla fall när du får din säng :)
    Varmt välkommen om vi kan hjälpa dig med något mer.

Vänliga Hälsningar
  • Marita L

2018-08-23

Marita L skrev om KungSängen Norrtälje
    Köpte säng och fick mycket bra hjälp i affären. Läs mer
    2018-08-24 KungSängen Norrtälje svarar Marita L
    Hej Marita!
    Va roligt att höra att du köpt säng hos oss och att du upplever att du fick bra hjälp i butiken!
    Det är vårt huvudmål- Bra service och kvalitet och nöjda kunder!
    Hoppas ni sover gott i er nya säng och är nöjda i många år framöver!
    Tusen tack för ditt omdöme!

Vänligen,
    Kunsängen Norrtälje
  • Viktor C

2018-08-09

Viktor C skrev om KungSängen Norrtälje
    jag köpte en säng. Var väldigt nöjd med den hjälp jag fick i butiken, gott om tid och vägledning. Leveransen funkade utmärkt och jag är nöjd med sängen. Läs mer
    2018-08-10 KungSängen Norrtälje svarar Viktor C
    Hej Viktor!
    Tusen tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd!

Vänligen,
  • 2018-08-07

Siv L skrev om KungSängen Norrtälje
    Vi köpte en komplett säng med sängkläder mm och blev mycket bra bemötta i butiken när vi kom in där. Expediten tog sig god tid med oss och ställde bra och relevanta frågor till oss inte så kunniga om sängar vilket slutade med att vi fick en bra säng som passade oss med bra tillbehör. Vi är mycket nöjda hittills. Läs mer
    2018-08-11 KungSängen Norrtälje svarar Siv L
    Hej Siv, Vad kul att höra att ni är nöjda med bemötandet och de varor ni köpt. Hoppas ni sover gott i en nya säng och är nöjda i många år framöver.

Med vänlig hälsning
    Kungsängen butiken i Norrtälje
  • 2018-05-10

Thomas Ö skrev om KungSängen Norrtälje
    Mycke bra håller vad som är lovat om priset service bra bemötate bra Läs mer
    2018-05-10 KungSängen Norrtälje svarar Thomas Ö
    Tack Thomas för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd!
  • Pia W

2018-03-23

Pia W skrev om KungSängen Norrtälje
    Vi kom till butiken i Norrtälje och blev väl mött av expediten. Han var kunnig och svarade på våra frågor. Vår son ( säng ägaren) provade några sängar ovh fick tips vad som var viktigt för att välja rätt säng. Vi valde en säng 120 bred med madrass och ben. Leveransen kom på bestämd tid och vår son är nöjd med köpet. Bra att veta om garantin också.
    Med vänlig hälsning,
    Pia Westerberg Läs mer
    2018-05-10 KungSängen Norrtälje svarar Pia W
    Hej Pia,
    Tack för din rekommendation :)
    Kul att höra att ni är nöjda med oss här på Kungsängen!
  • 2017-09-06

Leif E skrev om KungSängen Norrtälje
    Mycket väl och vänligt mottagen. Läs mer
    2017-09-08 KungSängen Norrtälje svarar Leif E
    Va trevligt att höra Leif, du är varmt välkommen in till oss igen!
    KungSängen Norrtälje gillar detta
  • 2017-05-18

Annica A skrev om KungSängen Norrtälje
    Vi besökte butiken i Norrtälje i december, för att köpa en säng. Vi fick bra hjälp med att prova och välja vilken säng som passade oss. Det blev en Ulriksdal 160 säng. Vi ville ha en sänggavel i trä, då visade sig att det tog längre tid att få leveransen. 1 mars blev det, ok för oss. Dagen före leveransen ringde dom från butiken och sa att dom fått hem fel storlek på gaveln, dom undrade om vi ville få hem allt utom gaveln eller vänta längre. Vi hade beställt montering vid leverans. Nu blev vi besvikna och besökte butiken för att avboka eller hitta på annan lösning. Vi kom fram till att ta tyggaveln som tillhör sängen. Som tur var fanns det en demo-gavel i lagret som vi fick ta i stället. Priset justerades och vi fick hela sängen 1 mars. Om det inte varit för gaveln så hade vi fått sängen levererad mycket tidigare, men nu har vi en jätteskön säng och är mycket nöjda. Synd att det blev strul innan leveransen. Säljarna i butiken var trevliga och hjälpsamma. Läs mer
    2017-05-20 KungSängen Norrtälje svarar Annica A
    Tack Annica för din rekommendation.
    Det var verkligen oturligt det som hände med gaveln och vi ber om ursäkt för det, vilken tur ändå att vi hade en passade gavel i butiken som ni blev nöjda med.
    Kul att höra att ni sover gott nu och är nöjda trots några motgångar på vägen.
    Ni är varmt välkomna till oss igen och jag och mina kollegor önskar er en trevlig helg!
  • 2017-03-25

Lillebeth H skrev om KungSängen Norrtälje
    Vi blev mycket bra bemötta när vi köpte sängarna, all hantering sköttes som förväntat på ett professionellt sätt. Vi är mycket nöjda med vårt val av sängar och sover gott varje natt! Läs mer
    2017-03-25 KungSängen Norrtälje svarar Lillebeth H
    Det var kul att höra att ni är nöjda med ert köp och att ni sover gott, det är vårt mål :) Ni är varmt välkomna tillbaka till vår butik!
  • 2016-03-09

Karin K skrev om KungSängen Norrtälje
    Mycket bra service med telefonkontakt osv.
    Bra information om produkterna osv. Läs mer
    2016-03-09 KungSängen Norrtälje svarar Karin K
    Hej Karin!
    Tack,vad kul att höra! Jätte härligt att få sådan positiv feedback.
    Ha en fortsatt fin dag!
    Hälsningar,
  • Marie J

2016-03-08

Marie J skrev om KungSängen Norrtälje
    Bemötandet gott. Kunnig och trevlig personal. Lite snopen att det var 4 veckors leveranstid på en enkel Haga-säng men den som väntar på något gott.. Exakt leveransdag och trevliga killar som levererade. Blev lite orolig för den ena killens rygg bara, då han bar hela 105-sängen själv trots att de var två pers. Läs mer
    2016-03-08 KungSängen Norrtälje svarar Marie J
    Hej Marie, tack för den positiva feedbacken. Kul att höra att du är nöjd med din köpupplevelse och vi hoppas att du ska sova riktigt gott i din nya säng.
    Med vänlig hälsning
  • 2015-10-22

Robert F skrev om KungSängen Norrtälje
    MYCKET BRA och Superbra personal i Norrtälje. Läs mer
    2015-10-24 KungSängen Norrtälje svarar Robert F
    Härligt att höra! Varmt välkommen åter. Med vänlig hälsning, KungSängen i Norrtälje
  • 2015-09-12

Pernilla W skrev om KungSängen Norrtälje
    Väldigt trevliga och kunde sitt jobb. Bara massor av ++++ Läs mer
    2015-10-24 KungSängen Norrtälje svarar Pernilla W
    Vad roligt att du upplevde ett bra kundbemötande, välkommen in igen. Med vänlig hälsning KungSängen Norrtälje
  • 2015-09-10

Elisabeth D skrev om KungSängen Norrtälje
    Fick ett trevligt bemötande i butiken, hittade en dubbelsäng som jag ville ha till ett bra pris köpte även en kudde som jag är jätte nöjd med. Tyckte att KungsSängen hade mer i sitt sortiment an väntat och bra priser. Kudde och säng var över förväntan. Läs mer
    2015-10-24 KungSängen Norrtälje svarar Elisabeth D
    Vad roligt att du är nöjd med ditt köp. Varmt välkommen åter!
  • 2015-06-22

Lisbeth S skrev om KungSängen Norrtälje