Alla kategorier Sängar Stockholms län Norrtälje KungSängen KungSängen Norrtälje

KungSängen Norrtälje

Radarvägen 9, 761 42 Norrtälje — Visa karta

Butiken i Norrtälje ligger i Flygfältets handelsområde. Här provar du säng i en liten butik med personal som har stor kunskap. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 8 kunder tycker om KungSängen Norrtälje

• Annica A
    Annica A skrev om KungSängen Norrtälje
    Vi besökte butiken i Norrtälje i december, för att köpa en säng. Vi fick bra hjälp med att prova och välja vilken säng som passade oss. Det blev en Ulriksdal 160 säng. Vi ville ha en sänggavel i trä, då visade sig att det tog längre tid att få leveransen. 1 mars blev det, ok för oss. Dagen före leveransen ringde dom från butiken och sa att dom fått hem fel storlek på gaveln, dom undrade om vi ville få hem allt utom gaveln eller vänta längre. Vi hade beställt montering vid leverans. Nu blev vi besvikna och besökte butiken för att avboka eller hitta på annan lösning. Vi kom fram till att ta tyggaveln som tillhör sängen. Som tur var fanns det en demo-gavel i lagret som vi fick ta i stället. Priset justerades och vi fick hela sängen 1 mars. Om det inte varit för gaveln så hade vi fått sängen levererad mycket tidigare, men nu har vi en jätteskön säng och är mycket nöjda. Synd att det blev strul innan leveransen. Säljarna i butiken var trevliga och hjälpsamma.
    2017-05-20 KungSängen Norrtälje svarar Annica A
    Tack Annica för din rekommendation.
    Det var verkligen oturligt det som hände med gaveln och vi ber om ursäkt för det, vilken tur ändå att vi hade en passade gavel i butiken som ni blev nöjda med.
    Kul att höra att ni sover gott nu och är nöjda trots några motgångar på vägen.
    Ni är varmt välkomna till oss igen och jag och mina kollegor önskar er en trevlig helg!
  • Lillebeth H
    Lillebeth H skrev om KungSängen Norrtälje
    Vi blev mycket bra bemötta när vi köpte sängarna, all hantering sköttes som förväntat på ett professionellt sätt. Vi är mycket nöjda med vårt val av sängar och sover gott varje natt!
    2017-03-25 KungSängen Norrtälje svarar Lillebeth H
    Det var kul att höra att ni är nöjda med ert köp och att ni sover gott, det är vårt mål :) Ni är varmt välkomna tillbaka till vår butik!
  • Karin K
    Karin K skrev om KungSängen Norrtälje
    Mycket bra service med telefonkontakt osv.
    Bra information om produkterna osv.
    2016-03-09 KungSängen Norrtälje svarar Karin K
    Hej Karin!
    Tack,vad kul att höra! Jätte härligt att få sådan positiv feedback.
    Ha en fortsatt fin dag!
    Hälsningar,
    Kungsängen Norrtälje
  • Marie J
    Marie J skrev om KungSängen Norrtälje
    Bemötandet gott. Kunnig och trevlig personal. Lite snopen att det var 4 veckors leveranstid på en enkel Haga-säng men den som väntar på något gott.. Exakt leveransdag och trevliga killar som levererade. Blev lite orolig för den ena killens rygg bara, då han bar hela 105-sängen själv trots att de var två pers.
    2016-03-08 KungSängen Norrtälje svarar Marie J
    Hej Marie, tack för den positiva feedbacken. Kul att höra att du är nöjd med din köpupplevelse och vi hoppas att du ska sova riktigt gott i din nya säng.
    Med vänlig hälsning
    Kungsängen Norrtälje
  • Robert F
    Robert F skrev om KungSängen Norrtälje
    MYCKET BRA och Superbra personal i Norrtälje.
    2015-10-24 KungSängen Norrtälje svarar Robert F
    Härligt att höra! Varmt välkommen åter. Med vänlig hälsning, KungSängen i Norrtälje
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om KungSängen Norrtälje
    Väldigt trevliga och kunde sitt jobb. Bara massor av ++++
    2015-10-24 KungSängen Norrtälje svarar Pernilla W
    Vad roligt att du upplevde ett bra kundbemötande, välkommen in igen. Med vänlig hälsning KungSängen Norrtälje
  • Elisabeth D
    Elisabeth D skrev om KungSängen Norrtälje
    Fick ett trevligt bemötande i butiken, hittade en dubbelsäng som jag ville ha till ett bra pris köpte även en kudde som jag är jätte nöjd med. Tyckte att KungsSängen hade mer i sitt sortiment an väntat och bra priser. Kudde och säng var över förväntan.
    2015-10-24 KungSängen Norrtälje svarar Elisabeth D
    Vad roligt att du är nöjd med ditt köp. Varmt välkommen åter!
  • Lisbeth S
    Lisbeth S skrev om KungSängen Norrtälje
    Proffsigt och trevligt bemötande. Sängköp
    2015-06-23 Kungsängen svarar Lisbeth S
    Kul att höra! Välkommen tillbaka!
    Kungsängen gillar detta

Radarvägen 9, 761 42 Norrtälje