Alla kategorier Sängar Stockholms län Huddinge KungSängen KungSängen Länna

Truckvägen 5, 142 53 Skogås — Visa karta

KungSängen Länna är en av våra största och luftigaste butiker och ligger i Länna Market (Länna Handelsplats), c.a. 10 minuters bilfärd längs Nynäsvägen från Globen. Precis utanför entrén finns ett tusental fria parkeringsplatser och vill man hellre åka kommunalt så stannar buss 709, 835, 831 vid köpcentrumet.

Vi tillverkar alla våra sängar för hand och kan på så vis säkerställa att ni får en säng av högsta kvalitet. Vi kan dessutom skräddarsy er säng efter era specifika önskemål. Varje resårsäng som lämnar fabriken handtillverkas just för er.

Vi erbjuder fri sängleverans utan extra kostnad inom respektive butiks närområde (gäller Komfort, Premium och Lyx-serien).

Hos oss hittar ni även ett utvalt sortiment av tillbehör såsom sängben, sänggavlar, madrasser, bäddmadrasser, sängbord, byråer, möbler, kuddar, täcken, påslakan, örngott, bäddset, lakan, överkast, plädar, mörkläggningsgardiner, skjutdörrar samt inredning till din garderob.

Välkommen till KungSängen Länna – det självklara valet när ni vill inreda ert personliga sovrum.
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 291 kunder tycker om KungSängen Länna

• Charlotte E
    Charlotte E skrev om KungSängen Länna
    ————————————-//—-____________\\\\_____________\_\_____________\\\\____________\\\\_______________________ Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om KungSängen Länna
    Jag köpte en säng
    Blev vänligt o proffsigt bemött
    Det motsvarade mina förväntningar.
    Allt fungerade väldigt bra Läs mer
    2018-08-24 KungSängen Länna svarar Jan L
    Hej Jan,

Tack för ert fina omdöme. Vi är väldigt glada över att ni är nöjd med upplevelsen ni fick här i butiken.

• Marie A
    Marie A skrev om KungSängen Länna
    Bra hjälp i butiken och väldigt skön säng. Läs mer
    2018-08-23 KungSängen Länna svarar Marie A
    Hej Marie,

Tack för ert fina omdöme. Vi är glada över att ni är nöjd med både bemötande och säng! Vi önskar er nu många goda nätters sömn!

• Jonas W
    Jonas W skrev om KungSängen Länna
    Mycket bra service och hjälpsam personal ! Läs mer
    2018-08-23 KungSängen Länna svarar Jonas W
    Hej Jonas,

Tack för ert fina omdöme. Vi är glada över att ni är nöjd med bemötandet ni fick hos oss. Vi önskar er nu många goda nätters sömn!

• Staffan S
    Staffan S skrev om KungSängen Länna
    Köpt kontinentalsäng. Trevlig personal. Bra leverans

På det hela jättenöjd. Läs mer
    2018-08-23 KungSängen Länna svarar Staffan S
    Hej Staffan,

Tack för ert fina omdöme. Vi är glada över att ni är nöjd med upplevelsen i butik samt i samband med leverans. Vi önskar er nu många goda nätters sömn!

• Maria Z
    Maria Z skrev om KungSängen Länna
    Hej
    Vi köpte sängar i Länna. Var där två gånger och fick bra hjälp av två olika säljare. Beställde hem leverans. Datum och tid stämnde och leveransen var kortekt. Helt nöjda Läs mer
    2018-08-23 KungSängen Länna svarar Maria Z
    Hej Maria,

Tack för ert fina omdöme. Vi är glada över att ni är nöjda med upplevelsen i butik samt i samband med leverans. Vi önskar er nu många goda nätters sömn!

• Jill A
    Jill A skrev om KungSängen Länna
    Sänggavel. Blev mycket bra bemött .Allt blev som jag ville. Mycket trevlig säljare mvh Jill Läs mer
    2018-08-23 KungSängen Länna svarar Jill A
    Hej Jill,

Tack för ert fina omdöme! Vi är glada över att ni är nöjd med sänggaveln samt bemötandet!

• Felicia R
    Felicia R skrev om KungSängen Länna
    Vi köpte sängen Engelfors och är nöjda med helhetsupplevelsen, från köp till produkt. Läs mer
    2018-08-23 KungSängen Länna svarar Felicia R
    Hej Felicia,

Vi är väldigt glada över att ni är nöjda med helhetsupplevelsen. Vi önskar er många goda nätters sömn!

• Charlotta B
    Charlotta B skrev om KungSängen Länna
    Jag fick köpa en skräddarsydd bäddmadrass via nätet med hemleverans! Utmärkt service. Läs mer
    2018-08-23 KungSängen Länna svarar Charlotta B
    Hej Charlotta,

Vi är väldigt glada över att ni är nöjd med vår service, tack för ert omdöme!

• Pia M
    Pia M skrev om KungSängen Länna
    Bra bemötande och hantering i affären.
    Dock svårt med leveransen då denna endast sker 1 dag i veckan mellan 9-16... Ingen möjlighet till mer specifik tid... Varför tror alla att man bara kan vara hemma... Kvällstider önskas! Läs mer
    2018-06-17 KungSängen Länna svarar Pia M
    Hej Pia,

Tack för ert omdöme samt feedback.

• Monica W
    Monica W skrev om KungSängen Länna
    Bra. Trevlig och kunnig personal. Läs mer
    2018-04-18 KungSängen Länna svarar Monica W
    Hej Monica,

Tack för omdömet. Varmt välkommen tillbaka!

• Adam L
    Adam L skrev om KungSängen Länna
    Trevligt bemötande. Köpte en säng. Läs mer
    2018-04-18 KungSängen Länna svarar Adam L
    Hej Adam,

• Inga J
    Inga J skrev om KungSängen Länna
    Vi möttes av en ointresserad säljare, bad oss se på sängarna själva. Jag fick ytterligare fråga om råd. Vi köpte ändå en säng, blev lovade stt den skulle köras kostnadsfritt till rätt adress. Sedan Efter någon vecka gick jag info om att det inte finns hemkörning fraktfritt till aktuell adress utan skulle få betala för frakten? Allt löste sig till slut, med försenad lev. Jag fick kompensation på fina underlakan i butiken vilket var ändå positivt. Läs mer
    2018-04-18 KungSängen Länna svarar Inga J
    Hej Inga,

Tack för er feedback. Vi jobbar ständigt med att bli bättre i vårt arbete och tar till oss detta. Vi hoppas detta till trots att ni är nöjd med sängen och lakanen.

KungSängen
  • Lena L
    Lena L skrev om KungSängen Länna
    Väldigt bra bemötande, tog sig tid och gav bra feedback.
    Köpte säng + säng gavel, sängben o div sängkläder.
    Lev enligt tidsplan Läs mer
    2018-04-18 KungSängen Länna svarar Lena L
    Hej Lena,

Tack för ert fina omdöme! Vi är glada över att ni är nöjd med upplevelsen i samband med köp och leverans. Vi hoppas att ni sover gott i er nya säng!

• Jenny D
    Jenny D skrev om KungSängen Länna
    Bra bemötande och service vid köp av ny säng! (Blev i samma veva lovad av chefen att komma in och byta mina sängben som var spruckna på den gamla sängen som jag skulle behålla. Vid återbesök med benen var annan personal på plats. Mycket arrogant bemötande. Lämnade ut sängben som var olika längd på. Extra jobb att åka tillbaka för personal som inte gjort sitt jobb.) Bra bemötande vid leverans av nya sängen och bra service att ringa innan! Läs mer
    2018-04-17 KungSängen Länna svarar Jenny D
    Hej Jenny,

Vi är glada för att du är nöjd med vårt bemötande och service i samband med orderläggande och leverans. Vi beklagar att du fick fel längd på benen och fick åka tillbaka till oss. Vi hoppas detta till trots att du är nöjd med sängen och sover gott!

• Nils-erik H
    Nils-erik H skrev om KungSängen Länna
    Trevlig personal med bra kunskap och ett proffsigt bemötande. Vi är mkt nöjda med vårt köp av sängar. Läs mer
    2018-04-17 KungSängen Länna svarar Nils-erik H
    Hej Nils-Erik,

Tack för ert fina omdöme. Vi önskar er många goda nätters sömn!

• Pernilla W
    Pernilla W skrev om KungSängen Länna
    Har köpt våran 2:a säng från er. Alltså har vi varit nöjdares den första. Allt sköttes mycket professionellt från Lisa i butiken i Länna. När sängen levererades hade ett hål i plasten uppstått och en lerfläck hade uppstått på madrassen. Detta åtgärdades snabbt med ett samtal+ bilder till Lisa i butiken. När vårat nya överdrag skulle bytas efter 3v väntan dyker det upp en mycket otrevlig och nonchalant person från Kungsängen. Då han levererat sängen visste han var den fanns. Klev rakt in i min hall och sovrum utan att ta av sig sina gigantiska kängor som var smutsiga i mitten på februari. Medarbetaren gjorde en ansats att ta av sig skorna men den första sa att det inte behövdes. Där står de sedan i vårat trånga sovrum och trängs mellan sängen och våra vita gardiner med dessa skitiga kängor. Av deras samtal som hördes under uppdraget framgick att person nr2 va lite orolig att det nya överdraget också skulle bli smutsigt om det nu nuddade golvet. Återigen ringde jag butiken för att meddela att detta är under all kritik!!! Fick kompensation i form av presentkort. Om inte Lisa varit så trevlig och tillmötesgående hade historien varit mycket tråkigare. Man undrar efteråt att om demo trevliga killenninte levererat och behandlat sängen ovarsamt kanske detta aldrig behövt hända. Pga Lisa ger jag betyg 5. Läs mer
    2018-04-17 KungSängen Länna svarar Pernilla W
    Hej Pernilla,

Tack för ert fina omdöme och er feedback. Vi har talats vid med berörda parter så att händelser som dessa kan undvikas i framtiden. Vi ber återigen om ursäkt för det inträffade och önskar er många goda nätters sömn!

• Mikael E
    Mikael E skrev om KungSängen Länna
    Trevligt och proffsigt. Förtroendeingivande Läs mer
    2018-04-11 KungSängen Länna svarar Mikael E
    Tack för det fina omdömet Mikael! Vi hoppas ni sover gott i er nya säng!

• Erik H
    Erik H skrev om KungSängen Länna
    Bra bemötande. Bra hjälp. Kunde rekommendera det som var bra för oss. Läs mer
    2018-04-10 KungSängen Länna svarar Erik H
    Tack för omdömet Erik! Vi hoppas ni sover gott i er nya säng!

• Per D
    Per D skrev om KungSängen Länna
    Vi har köpt sängar till barnen tidigare så vi visste att man får mycket för pengarna, det var det som avgjorde. Läs mer
    2018-04-09 KungSängen Länna svarar Per D
    Tack för omdömet Per! Vad kul att ni är nöjda sedan tidigare och valde oss igen!

• Carina W
    Carina W skrev om KungSängen Länna
    Otroligt kundvänlig kille dom ser till att jag som kund känner mig sedd o omhändertagen. Köpte min säng lite sådär spontant för ca 6 månader sen. Jag glömde då att köpa till madrasskydd. Det fixade han lätt o la till på min beställning. Sen när min säng hade kommit så var sänggaveln trasig. Han erbjöd mig et annat datum men jag ville ha sängen levererad den dagen ändå. När då gaveln kom så frågade han när jag ville ha den leverad. Jag valde att hämta den själv. Jag fick ett fint doftljus för det besvär jag haft. Det gör att jag återkommer som kund Läs mer
    2018-04-09 KungSängen Länna svarar Carina W
    Tack för det fina omdömet Carina! Det var trevligt att ha dig här i butiken och hjälpa dig att hitta rätt säng. Du är mer välkommen tillbaka!

• Anne-marie N
    Anne-marie N skrev om KungSängen Länna
    Trevligt bemötande. Bra info om olika sängval. Vi är nöjda med köpet o sover nu som prinsessor på ärten. Läs mer
    2018-04-09 KungSängen Länna svarar Anne-marie N
    Tack för omdömet Anne-Marie! Vad kul att ni är nöjda med bemötandet och sängen, vi önskar er många goda nätters sömn!

• Stefan F
    Stefan F skrev om KungSängen Länna
    Superbra service och stabila leveranser. Jag är jättenöjd och sover väldigt gott på nätterna! Läs mer
    2018-04-06 KungSängen Länna svarar Stefan F
    Tack för det fina omdömet Stefan. Vad kul att du är nöjd med upplevelsen hos oss samt med sängen! Det var trevligt att hjälpa dig här i butiken!

• Maria O Lennart Z
    Maria O Lennart Z skrev om KungSängen Länna
    Trots liggunderlagen så flyttar sig madrasserna, så varje morgon måste vi rätta till dessa. Men sover gott gör vi. Läs mer
    2018-04-05 KungSängen Länna svarar Maria O Lennart Z
    Hej Maria och Lennart,

Att bäddmadrasserna rör på sig är väldigt vanligt när det kommer till just ställbara sängar och det är en utmaning för oss inom sängbranschen att ta fram en produkt där man helt slipper detta. Vi är hursomhelst glada över att ni sover gott i era sängar!

Christian,
  • Jenny B
    Jenny B skrev om KungSängen Länna
    Killen som sålde vår första Kungsängen hette Philip men jobbar inte kvar längre-han var toppenbra därför köpte jag en till säng av hans kollega, som kan ha hetat Christoffer också superbra-smidig, inga problem och "allt går att lösa"-inställning, fick mkt bra intryck! Däremot samtalen jag ringt där jag pratat med en tjej fick jag inte lika bra intryck då jag upplevde henne som ovillig att hjälpa mig, nonchalant och inte intresserad...samma bemötande fick jag av henne i butik. Läs mer
    2018-04-04 KungSängen Länna svarar Jenny B
    Tack för Feedback Jenny. Det var trevligt att hjälpa dig! Det var dock tråkigt att höra att du fick det bemötandet av min kollega, jag ska framföra detta. Vi hoppas detta till trots att du är nöjd med sängen och väljer att handla här hos oss igen.

• Lars F
    Lars F skrev om KungSängen Länna
    Proffsigt med bra attityd och djupa kunskaper
    När jag köpte min nya säng. Läs mer
    2018-04-04 KungSängen Länna svarar Lars F
    Tack för omdömet Lars! Vad kul att du är nöjd med bemötandet, vi önskar dig många goda nätters sömn!

• Michael H
    Michael H skrev om KungSängen Länna
    Köpte ny säng. Och blev mycket bra bemött. Kommer rekommendera er till alla jag känner. Tack Läs mer
    2018-04-03 KungSängen Länna svarar Michael H
    Tack för omdömet Michael! Det var trevligt att ha er i butiken och vi garanterar att ge dina vänner samma bemötande. Vi önskar er många goda nätters sömn!

• Monika G
    Monika G skrev om KungSängen Länna
    Jag fick jättebra hjälp av personalen i butiken med alla olika modeller av sängar och alla val som sen skulle göras. Läs mer
    2018-04-03 KungSängen Länna svarar Monika G
    Tack för omdömet Monika! Vi är glada över att ni är nöjd med köpet!

• Gunnar T
    Gunnar T skrev om KungSängen Länna
    Engagerad och kunnig personal, som tar sig tid med kunden för att kunna välja lämplig säng och bäddmadrass.
    Leverans av nya sängar och bortforsling av gamla sängar snabbt och smidigt.
    Helt nöjd! Läs mer
    2018-04-03 KungSängen Länna svarar Gunnar T
    Tack för omdömet Gunnar, vi är glada över att ni är nöjd med ert köp och upplevelsen ni fick i butik samt i samband med leverans. Önskar er många goda nätters sömn!

• Anders Ö
    Anders Ö skrev om KungSängen Länna
    Köpte säng och passande lakan till. Lakanen var slut just då men säljaren skulle ringa när dom fått in dom igen. Ingen hörde av sig och sängen hann levereras efter en månad. Vi hade betalat allt vid köpet i förväg så vi åkte dit för att få våra lakan. Fick ett otrevligt bemötande som att vi försöker att lura till oss lakanen?! Som vi redan betalat för men inte fått?! Vi fick lakanen till slut med en lam kommentar om att hon får väl lita på oss!
    Uruselt!! Två olika säljare men båda gjorde fel. Och det värsta är att dom försöker tvinga på oss jätte dyra madrass skydd för att garantin skall gälla?! Helt idiotiskt! Sänk priset avsevärt så säljer ni mer. Läs mer
    2018-03-30 KungSängen Länna svarar Anders Ö
    Hej Anders & Natasha,

Vad tråkigt att ni valde att ge oss detta omdöme efter vårt trevliga möte i butiken. Jag hade missat att meddela er samt min kollega att lakanen åter hade kommit in i butik, vilket jag ber om ursäkt för. Garanti har ni på sängen oavsett om ni köpt madrasskydd eller inte. Väljer man att köpa till ett madrasskydd så får man möjligheten att byta fasthet på sin säng inom 180 dagar. Detta var något vi gick igenom i butik och som står på baksidan på garantibeviset ni fick i samband med orderläggande. Priset på madrasskyddet har vi satt då det inkluderar just Sov Gott Garantin samt är av hög bomullskvalitet. Vi hoppas hursomhelst att ni sover gott i er nya säng!

Butikschef, KungSängen Länna
  • Rolf Ö
    Rolf Ö skrev om KungSängen Länna
    Fick ett bra bemötande och den typ av hjälp jag behövde. Läs mer
    2018-03-26 KungSängen Länna svarar Rolf Ö
    Hej Rolf.
    Vad roligt att du vart nöjd och att vi kunde hjälpa dig på bästa möjliga sätt.
    Tack för det fina omdömet.

Med vänlig hälsning Lisa KungSängen i Länna.
  • Jasmina B
    Jasmina B skrev om KungSängen Länna
    Jag köpte en garderob.
    Trots att expediten inte kunde så mycket angående modulen som jag skulle köpa gav hon sig tid och såg till att beställningen genomfördes.
    Jag är mycket nöjd och måste säga att ni har en fantastisk personal som är mån om sina kunder.
    Jag upplever att Kungsängen alltid levererar oavsett jag handlar i en butik eller på nätet. Läs mer
    2018-03-26 KungSängen Länna svarar Jasmina B
    Hej Jasmina.
    Tack snälla för det fina omdömet, det betyder mycket.
    Om jag inte minns helt fel så var det nog jag som hjälpte er mer eran garderobslösning. Tillsammans såg vi till att ni fick det ni ville ha. Jag hoppas ni är nöjda med eran garderobslösning och att det blev som ni önskade.

Med vänlig hälsning Lisa KungSängen i Länna
  • Agneta E
    Agneta E skrev om KungSängen Länna
    Redan vid mitt första besök blev jag vänligt bemött och fick hjälp att prova utvilken ramsäng som passade mig resp min man.Vi behövde byta, men inga problem , det blev en väldigt bra lösning. Fortfarande vänligt bemötta och hjälpsamma. Läs mer
    2018-03-26 KungSängen Länna svarar Agneta E
    Tack Agneta för det fina omdömet. Vi önskar er många goda nätters sömn!

MVH Lisa, KungSängen Länna
  • Jonas L
    Jonas L skrev om KungSängen Länna
    Grymt bra och hjälpsam personal som inte försöker kränga på fel typ av säng. Läs mer
    2018-03-18 KungSängen Länna svarar Jonas L
    Tack för omdömet Jonas, det var trevligt att hjälpa er. Önskar er många goda nätters sömn!

• Representant för Junibacken AB
    Representant för Junibacken AB skrev om KungSängen Länna
    Jag upplevde personalen mycket kunnig och serviceminded. Han talade visserligen väldigt fort och sluddrigt men gav i övrigt ett gott intryck och gav oss bra erbjudande. Jag är mycket nöjd med köpet. Läs mer
    2017-09-12 KungSängen Länna svarar Representant för Junibacken AB
    Tack för omdömet Nancy! Vi är glada över att du är nöjd med köpet!

• Rikard S
    Rikard S skrev om KungSängen Länna
    Mycket trevlig personal och bra service. Handlar gärna där igen. Läs mer
    2017-09-10 KungSängen Länna svarar Rikard S
    Tack för det fina omdömet Rikard! Du är mer än välkommen tillbaka!

• Andreas L
    Andreas L skrev om KungSängen Länna
    Bra och vänligt bemött när jag kom in i butiken. Kunning försäljare som hjälpte mig att välja rätt säng för mig och inte nödvändigtvis den dyraste. Fick tom hjälp med att bära madrasser till bilen. Läs mer
    2017-09-08 KungSängen Länna svarar Andreas L
    Tack för det fina omdömet och kul att du är nöjd med oss!

• Sarah L
    Sarah L skrev om KungSängen Länna
    Trevligt och genuint bemötande. Glad och kunnig personal som på ett mycket enkelt sätt tydliggjorde djungeln av kontinentalsängar. Säljaren gjorde oss delaktiga i köpet, där vi diskuterade sängen, gavel, bäddmadrass mm. Vi valde också att köpa nya täcken och kuddar och nytt lakan då han valde att de oss en förhandlingsmöjlighet. Det kändes som han var där för oss och inte tvärtom. Och det bästa av allt var att sängen levererades i rätt tid, i exakt det utförandet vi valt, inget krångel, inga problem! Så toppbetyg från oss! Läs mer
    2017-09-08 KungSängen Länna svarar Sarah L
    Tack för det fina omdömet! Vi är väldigt glada över att ni är nöjda med upplevelsen ni fick här hos oss. Vi önskar er nu många goda nätters sömn!

• Gunilla H
    Gunilla H skrev om KungSängen Länna
    Utmärk service och proffsigt bemötande Läs mer
    2017-09-08 KungSängen Länna svarar Gunilla H

• Kjell H
    Kjell H skrev om KungSängen Länna
    Mycket bra å trevligt. Proffsiga Läs mer
    2017-09-08 KungSängen Länna svarar Kjell H

• Maritta E
    Maritta E skrev om KungSängen Länna
    Vi kommer in i butiken och maken får en hostattack! "Vill ni ha ett glas vatten?" Då är det Simon som jobbar och frågar detta. Det kallar jag för service och omtänksamhet från personalen. Vi ska titta på en ny säng. Simon frågar om vad det är för typ vi vill ha och visar oss olika möjligheter för att få det bästa som skulle passa för våra behov. Vi får all information som hör till om köpet, leverans, tiden och betalningen. Det blir inget köp samma dag för vi ville kolla med andra butiker också. Men känslan av bemötandet och behandlingen av oss som kunder slutade med att dagen efter blev det ett köp av en säng som levererades som det hade lovats. Kan verkligen rekommendera butiken i Länna till andra också. Träffade även en kollega till Simon och fick samma bra intryck av henne också!
    Vi sover gott i våran nya säng! Läs mer
    2017-09-07 KungSängen Länna svarar Maritta E
    Tack för det fina omdömet! Vi är väldigt glada över att ni är nöjda med upplevelsen ni fick hos oss samt att ni sover gott i era nya sängar!

• Eva O
    Eva O skrev om KungSängen Länna
    Trevligt och kunnigt bemötande som tog sig god tid.
    Stort beslut och stor investering att köpa nya sängar.
    Proffsigt. Läs mer
    2017-09-07 KungSängen Länna svarar Eva O
    Tack för det fina omdömet! Vi önskar er många goda nätters sömn!

• Kent S
    Kent S skrev om KungSängen Länna
    Bra service med trevlig personal inte påträngande som närliggande konkurrenter, och nu efter haft min nya säng i 3 månader och är jättenöjd med mitt köp så är det dags att köpa nya sängar till barnen. Valet blev lätt var nya sängarna kommer köpas. Läs mer
    2017-09-06 KungSängen Länna svarar Kent S
    Tack för det fina omdömet! Kul att ni trivs i era sängar från oss, välkommen in igen så ordnar vi lika sköna sängar till barnen!

• Gunnar B
    Gunnar B skrev om KungSängen Länna
    Fantastiskt bemötande i butik där jag upplevde säljaren som både trevlig och kunnig. Istället för att försöka sälja mig den dyraste sängen så rekommenderade han en billigare variant som han trodde skulle passa mig bättre.

Jag hade initialt bara tänkt att prova sängar men det slutade med att jag köpte en säng direkt den dagen till ett bättre pris än jag förväntat mig.

Leveransen gick relativt fort, jag blev notifierad i god tid och lastbilen var framme till och med tidigare än beräknat. Snabbt och enkelt var mina nya säng på plats och min gamla bortforslad. Det enda möjligen negativa var att jag var tvungen att plasta in min gamla säng.

Vad gäller själva sängen tycker jag än så länge är fantastisk. Den är snygg, stabil och komforten är enastående. Läs mer
    2017-09-06 KungSängen Länna svarar Gunnar B
    Tack för det fina omdömet! Vi är mycket glada över att ni är nöjd med er säng och upplevelsen ni fick här hos oss i butik samt i samband med leverans! Vi önskar er många goda nätters sömn!

• Ingrid G
    Ingrid G skrev om KungSängen Länna
    Toppenpersonal som är synnerligen serviceinriktade och kunniga. Vi köpte två kontinentalsängar med elhissar. Affärspersonalen får högsta betyg, leveransen var smidig och sängarna håller högsta standard.
    Vi är MYCKET nöjda!!!! Läs mer
    2017-09-06 KungSängen Länna svarar Ingrid G
    Tack för det fina omdömet, kul att ni är nöjda med oss! Vi önskar er många goda nätters sömn!

• Robin B
    Robin B skrev om KungSängen Länna
    KungSängen Länna vart helt klart en favorit och detta endast pga säljaren Christian (om han hette så) Ung var han och alltid på plats. Suverän hjälp och sjukt nöjda med val av säng. Rekommenderar stark att handla genom honom! Läs mer
    2017-09-06 KungSängen Länna svarar Robin B
    Tack för det fina omdömet, det var kul att ha er här i butiken och hjälpa er att hitta rätt säng!

• Eva S
    Eva S skrev om KungSängen Länna
    Tack, Sofia; för ett mycket proffsigt och vänligt bemötande! Läs mer
  • Ewa L
    Ewa L skrev om KungSängen Länna
    En underbar säljare som heter Simon.l i länna.
    Som hjälpte mej att köpa säng oss er 👍 Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om KungSängen Länna
    Framför allt den första säljaren var väldigt hjälpsam och inte alls "provisions"-påstridig. Hon förklarade skillnaden på sängarna och visade vad vi skulle tänkta på när vi provlåg madrasserna. Därefter fick vi en offert och hon tyckte absolut vi skulle fundera en vecka och sedan komma tillbaka om vi vill prova igen. Läs mer
  • Robab J
    Robab J skrev om KungSängen Länna
    Det verkar att min mamma trivs bra med nya sängen.
    hoppas i längden hon kunna sova gott med sin nya sängen.
    Tack Läs mer

Truckvägen 5, 142 53 Skogås