KungSängen Länna

4.5 i betyg av av 292 omdömen
KungSängen Länna är en av våra största och luftigaste butiker och ligger i Länna Market (Länna Handelsplats), c.a. 10 minuters bilfärd längs Nynäsvägen från Globen. Precis utanför entrén finns ett tusental fria parkeringsplatser och vill man hellre åka kommunalt så stannar buss 709, 835, 831 vid köpcentrumet.

Vi tillverkar alla våra sängar för hand och kan på så vis säkerställa att ni får en säng av högsta kvalitet. Vi kan dessutom skräddarsy er säng efter era specifika önskemål. Varje resårsäng som lämnar fabriken handtillverkas just för er.

Vi erbjuder fri sängleverans utan extra kostnad inom respektive butiks närområde (gäller Komfort, Premium och Lyx-serien).

Hos oss hittar ni även ett utvalt sortiment av tillbehör såsom sängben, sänggavlar, madrasser, bäddmadrasser, sängbord, byråer, möbler, kuddar, täcken, påslakan, örngott, bäddset, lakan, överkast, plädar, mörkläggningsgardiner, skjutdörrar samt inredning till din garderob.

Välkommen till KungSängen Länna – det självklara valet när ni vill inreda ert personliga sovrum.

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 292 kunder tycker om KungSängen Länna