Alla kategorier Möbler Stockholms län Huddinge Go to Bed

Go to Bed

Geometrivägen 5, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Vi kan sängar, och med omsorg och eftertanke har vi handplockat vårt sortiment av marknadens bästa sängar och sovrumstillbehör. På vår hemsida kan du läsa om sängarna i vårt sortiment, använda Sängkompassen för att få en idé om vad du ska fråga om när du kommer till butiken eller kika på olika sovrumstillbehör bekvämt hemma i soffan.

Vårt mål är att det ska vara enkelt att köpa säng och därför tar vi gärna hand om din gamla säng, delar upp din betalning utan ränta eller tar hand om barnen i vår barnhörna så att du i lugn och ro kan prova ut den säng som du kommer sova gott i.

Allt du egentligen behöver göra är att somna, vi sköter resten. Go to Bed.
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 79 kunder tycker om Go to Bed

• Mattias L
    Mattias L skrev om Go to Bed
    Mycket proffsigt och bra bemötande !Rekomenderar dom starkt
    M Läs mer
  • Evgin M
    Evgin M skrev om Go to Bed
    Grym service samt leverans kommer ske snabbt och får även hjälp med flytt uppskattar Go to bed! Läs mer
  • Titti G
    Titti G skrev om Go to Bed
    Otroligt bra bemötande och en superbra service. Kunnig personal som vet vad de pratar om från början till avslut. Smidig hemleverans. Rekommenderar absolut alla att besöka Go to Bed. Läs mer
  • Kaan G
    Kaan G skrev om Go to Bed
    Bästa bemötandet jag fått på länge. Serviceminded personal Läs mer
  • Jonas I
    Jonas I skrev om Go to Bed
    Bra mottagande i butiken av kunnig personal som även hade tid att agera lite barnvakt medans vi provade ut sängarna. Sängen kom på utsatt tid och vi fick möjlighet att mellanlagra den hos dem i väntan på att vi kunde ta emot den hemma, mycket uppskattat. Leveransen hem fungerade mycket bra. Vi trivs mycket bra med vår nya säng // Jonas Läs mer
  • Tove N
    Tove N skrev om Go to Bed
    Jag gillar Go To Bed. När jag var i butik för fösta gången och bestämde vilken säng jag ville ha var personalen trevliga, hade gott bemötande och var villiga och hjälpa till.
    De hade även bra service över telefon när vi skulle lösa betalningen. Enda nackdelen var att det inte gick att lösa så jag kunde betala via SweetPay. Personalen har även var trevliga när man haft kontakt med de via sms osv. Rekommenderar starkt Go To Bed, både för deras sängar men även personalen. Läs mer
  • Nicholas R
    Nicholas R skrev om Go to Bed
    Trevlig personal och utmärkta produkter jag är mycket nöjd med min nya Elite Kontinental säng Läs mer
  • Moussawi A
    Moussawi A skrev om Go to Bed
    Jättebra service 👍 och jättenöjda med sängen. Vi rekommenderar go to bed ;) Läs mer
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Go to Bed
    Vi köpte en säng och är väldigt nöjda. Läs mer
  • Jakobson A
    Jakobson A skrev om Go to Bed
    Kunnig personal med väldigt bra kunskaper inom området,kan rekomendera stark. Läs mer
  • Lars-owe W
    Lars-owe W skrev om Go to Bed
    ................................ Läs mer
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Go to Bed
    Vi är supernöjda med vår säng Lextus Impress och med det bemötande vi fick av säljaren Ibrahim Sabo. Sängen är fantastisk och Ibrahim löste så att vi fick sängen i precis det utförande vi ville. Rekommenderar verkligen Go to bed! Läs mer
  • Ragnar W
    Ragnar W skrev om Go to Bed
    Mycket bra hjälp och trevlig personal! Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Go to Bed
    Grym service av kunnig säljare och fantastisk säng till rimligt pris.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Carina P
    Carina P skrev om Go to Bed
    Supertrevlig och kunnig personal! Jag är jättenöjd med både service och köpet hisGo to bed. Läs mer
  • Sanharib A
    Sanharib A skrev om Go to Bed
    Mycket bra bemötande med kunnig personal från början till avslutad affär.
    Rekommenderar varmt Läs mer
  • Bengt D
    Bengt D skrev om Go to Bed
    Trevligt bemötande från första stund. Stod i valet och kvalet mellan ett par sängar. Continental sängar. Fick utomordentlig hjälp av personalen på go to bed. Vägde för och nackdelar mellan sängarna, men till slut valde vi en säng som verkligen passade oss. Vid leveransen av sängen( som vi hämtade själva) fick vi mycket hjälp med lastning av alla delar. Är utomordentligt nöjd med all hjälp och possitivt bemötande från personalen på Go to bed./ Bengt. Läs mer
  • Lema B
    Lema B skrev om Go to Bed
    Bemötandet var väldigt bra. Fick hjälp med att välja säng från start till slut och personalen var trevlig och tillmötesgående och försökte visa passande alternativ utan att vara påtvingande. Köpte en elektrisk dubbelsäng med från curem. Har ännu inte hunnit testa sängen men verkar vara av hög kvalite. Hela upplevelsen levde upp till förväntan. Läs mer
  • Mattias Å
    Mattias Å skrev om Go to Bed
    Proffsigt bemötande och bra kompetens hos säljare. Läs mer
  • Sara K
    Sara K skrev om Go to Bed
    Väldigt proffsigt bemötande hela vägen från beställning till leverans. Go to bed såg till att vi fick en säng som verkligen passade våra behov. Här tar man sig tiden att hjälpa kunder med tålamod och förståelse!

När en produkt hade gått sönder pga frakt såg go to bed till att vi fick en ny väldigt snabbt.

Tusen tack! Läs mer
  • Edit L
    Edit L skrev om Go to Bed
    Jag fick fel mått på min gavel. Gick att rätta till problemet, men det tog ca 2 månader innan jag hade rätt gavel hemma. Är annars nöjd med den! Läs mer
  • Jonathan B
    Jonathan B skrev om Go to Bed
    Very informative and friendly. Not pushy at all. Great customer service. We both felt very comfortable doing business with Go to Bed. Would highly recommend!!! Läs mer
  • Lina W
    Lina W skrev om Go to Bed
    Trevlig personal och superbra service Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Go to Bed
    Mycket bra och kundorienterat bemötande. Kunnig och intresserad personal. Jag rekommenderar gärna ert företag till bekanta och vänner.
    Mats Läs mer
  • Tomas  L
    Tomas L skrev om Go to Bed
    Enormt bra service och hög kvalitet. Läs mer
  • Niclas  S
    Niclas S skrev om Go to Bed
    Mycket bra service och lyhörd säljare Läs mer
  • Angelica  B
    Angelica B skrev om Go to Bed
    Vi kan varmt rekommendera Go to Bed! Väldigt bra service, trevlig personal och bra priser! Vi köpte en Viking säng och kuddar och är väldigt nöjda. Det enda negativa var att sängen var försenad och något vi saknade var återkoppling från Go To Bed kring när den skulle levereras, det var vi själva som ringde in och stämde av. Känner dock att Go to Bed försökte engagera sig när vi väl ringde. Sammansfattningsvis känner vi oss trots detta nöjda. Tack Ibrahim, Frida och Simon! Läs mer
    2017-11-27 Go To Bed svarar Angelica B
    Hej! Stort tack för din fina rekommendation och självklart är den feedbacken ang. återkoppling viktig för oss också. Detta ska vi tänka mer på hädanefter! Tack igen! Mvh, Personalen
  • Peter  N
    Peter N skrev om Go to Bed
    Grymt proffsig service - visste inte att det var så mycket att tänka på vid sängköpet. Pålitligt, enkelt och smidigt hanterat vid sängköpet. Rekommenderar denna butik skarpt! Läs mer
  • Simon G
    Simon G skrev om Go to Bed
    Bra service, bra bemötande, smidig leverans Läs mer
  • Paul S
    Paul S skrev om Go to Bed
    Har haft min säng i ett år. Vaknar alltid upp med samma leende på läppen varje morgon. Enda problemet är att man inte kan ge högre betyg!!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Charlotte Q
    Charlotte Q skrev om Go to Bed
    Alla i personalen gör sitt yttersta varje gång jag träffat dom. De är glada och har humor. Det viktigaste är att jag känner stort förtroende! Jag är så nöjd!!! Stort tack!!! Läs mer
  • Topcu E
    Topcu E skrev om Go to Bed
    Hej

Köpte två sängar till våra tjejer.Personalen var mycket trevlig och kunnig.Fick så mycket information och svar på våra frågor som köpare.Allt från köpet början till sängarna kördes hem var perfekt.Sängarna är sköna och kvalitet på sängarna är jätte bra.Vi rekommenderar verkligen Go to bed Läs mer
  • Alfredsson L
    Alfredsson L skrev om Go to Bed
    Vi köpte en kontinentalsäng Lectus, butik i Kungens Kurva.
    Vi fick verkligen ett otroligt bra bemötande direkt. Er person där gav ett förtoendefullt intryck som visade sig stämmma mycket väl genom hela köpprocessen. Han var uppmärksam och visade ett genuint intresse för våra behov och önskemål. Vi kände hela tiden att han var ärligt mån om att våra behov som stod i fokus. Han visade på alternativ utan att vara inväljande. Vi kände oss aldrig forcerade utan att det var viktigt att vi fick tid att känna att vi fattade rätt beslut.
    Vi måste ärligt få säga att vi var och är imponerade av hans bemötande och service. Det låter kanske nästan överdrivet positivt men är vår ärliga och uppriktiga uppfattning.
    Vi fattade dessutom precis rätt beslut och är mycket nöjda med sängen. Vi skulle bara ha köpt den tidigare, nu när vi känner skillnaden mot tidigare sängar.
    Sammanfattningsvis en outstanding service och bemötande som ledde till precis rätt produkt för oss. Mycket nöjda! Läs mer
  • Bertilsson R
    Bertilsson R skrev om Go to Bed
    Professionellt bemötande och kunnig personal. Köpte en kontinentalsäng som levt upp till mina förväntningar. Bra kvalité till bra priser. Läs mer
  • Sandberg D
    Sandberg D skrev om Go to Bed
    Bra service, bra rådfrågning och enkla att ha att göra med Läs mer
  • Christer M
    Christer M skrev om Go to Bed
    Otroligt proffsig personal som sätter kunden i fokus med en service som är svår att finna på andra ställen.

Jag kan varmt rekommendera ett besök i deras butik i Kungens Kurva. Läs mer
  • Tayib T
    Tayib T skrev om Go to Bed
    Fick hjälp av Ibrahim och jag blev jätte nöjd , jag rekomendrerar starkt butiken ä.

Jag fick hjälp med att köpa säng Läs mer
  • Wetterbrandt L
    Wetterbrandt L skrev om Go to Bed
    Jättebra bemötande från företaget! Jötteskön säng, jättebra allting. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Go to Bed
    Trevligt bemötande i butiken. Leverans enligt överenskommelse. Läs mer
  • Hansan J
    Hansan J skrev om Go to Bed
    Received alot of help in The shop to find a bed that suited me with my back problems.

Very patient,helpful and polite Läs mer
  • Harrop R
    Harrop R skrev om Go to Bed
    Bara bra....proffs på alla sätt.
    Highly recommended. Läs mer
  • Feltwall L
    Feltwall L skrev om Go to Bed
    Bra information och god service Läs mer
  • Emil D
    Emil D skrev om Go to Bed
    Ja, vad säger man, de var väl en fyra om allt hade blivit levererat som det skulle, men vi upptäckte att det var fel hårdhet på bäddmadrassen, sedan gick det bara utför. Undvik!
    Det tog 6 månader med besök från Go to bed samt Hilding innan det konstaterades att det var fel bäddmadrass. Go to bed upplevde vi väldigt hala i sitt kundbemötande under dessa månader. När väl den "nya" bäddmadrassen levererades var den trasig, skitig och vi upplevde en märklig doft. Det var bara kärnan, själva madrassen, som levererades, vilket vi tyckte var märkligt.
    Go ot bed kom till slut och kollade på den "nya" madrassen och konstaterade att den skulle bytas ut. Vi hade bestämt en tid för leverans, men på dagen, när jag stämde av, gav de helt plötsligt en tid mitt på dagen, så leveransen fick skjutas fram.
    Det kan inte varit någon dyr "ny" madrass vi fick levererad omgång två eftersom de inte ens brydde sig om att hämta den. Läs mer
    2017-10-09 Go To Bed svarar Emil D
    Tack Emil för din feedback. Vi lägger stor vikt på vår servicegrad. Ärendet är avslutat med en ny bäddmadrass på plats. Vi hoppas ni blir nöjda med den nya madrassen. Har ni vidare frågor eller funderingar, kontakta: kundsupport@gotobed.se eller besök oss i butiken.
    Mvh Kundsupport.
  • Peter C
    Peter C skrev om Go to Bed
    Ibrahim och Simon var båda hjälpsamma och kompetenta. De var flexibla och tillmötesgående under köpet och fram till leverans av sängen. Dessvärre var det semestertider och Viking (sängproducenten) levererade inte sängen enligt utsatt tid, men det är förståeligt då det var semestertider. Dock hade Viking glömt att lämna med ett lakan som dröjde några veckor innan det kom, men GoToBed såg till att vi kompenserades rimligt för den försenade leveransen.
    Så jag kan rekommendera Go To Bed och är mycket nöjd med sängen och övriga tillbehör. Läs mer
  • Sharat G
    Sharat G skrev om Go to Bed
    Trevlig och kunnig personal. Blev en miss när sängen väl kom fram (fel sängben) dock fick man möjlighet att behålla dessa som var dyrare. Läs mer
  • Axel E
    Axel E skrev om Go to Bed
    Riktigt bra!! Grym service från trevlig personal. Supernöjd!! Läs mer
  • Sven Erik S
    Sven Erik S skrev om Go to Bed
    Mycket positivt bemötande, skapade direkt ett förtroende! Läs mer
  • Christian G
    Christian G skrev om Go to Bed
    Bra bemötande, kunnig personal, bra urval/kvalité av sängar! Läs mer
  • Kadir T
    Kadir T skrev om Go to Bed
    Väldigt bra bemötande av personalen. Personalen var väldigt kunniga och visste precis vad som passade våra krav. Läs mer
  • Mirva B
    Mirva B skrev om Go to Bed