Go to Bed

Vi kan sängar, och med omsorg och eftertanke har vi handplockat vårt sortiment av marknadens bästa sängar och sovrumstillbehör. På vår hemsida kan du läsa om sängarna i vårt sortiment, använda Sängkompassen för att få en idé om vad du ska fråga om när du kommer till butiken eller kika på olika sovrumstillbehör bekvämt hemma i soffan.

Vårt mål är att det ska vara enkelt att köpa säng och därför tar vi gärna hand om din gamla säng, delar upp din betalning utan ränta eller tar hand om barnen i vår barnhörna så att du i lugn och ro kan prova ut den säng som du kommer sova gott i.

Allt du egentligen behöver göra är att somna, vi sköter resten. Go to Bed.
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 57 kunder tycker om Go to Bed

• Lina W
    Lina W skrev om Go to Bed
    Trevlig personal och superbra service Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Go to Bed
    Mycket bra och kundorienterat bemötande. Kunnig och intresserad personal. Jag rekommenderar gärna ert företag till bekanta och vänner.
    Mats Läs mer
  • Tomas  L
    Tomas L skrev om Go to Bed
    Enormt bra service och hög kvalitet. Läs mer
  • Niclas  S
    Niclas S skrev om Go to Bed
    Mycket bra service och lyhörd säljare Läs mer
  • Angelica  B
    Angelica B skrev om Go to Bed
    Vi kan varmt rekommendera Go to Bed! Väldigt bra service, trevlig personal och bra priser! Vi köpte en Viking säng och kuddar och är väldigt nöjda. Det enda negativa var att sängen var försenad och något vi saknade var återkoppling från Go To Bed kring när den skulle levereras, det var vi själva som ringde in och stämde av. Känner dock att Go to Bed försökte engagera sig när vi väl ringde. Sammansfattningsvis känner vi oss trots detta nöjda. Tack Ibrahim, Frida och Simon! Läs mer
    2017-11-27 Go To Bed svarar Angelica B
    Hej! Stort tack för din fina rekommendation och självklart är den feedbacken ang. återkoppling viktig för oss också. Detta ska vi tänka mer på hädanefter! Tack igen! Mvh, Personalen
  • Peter  N
    Peter N skrev om Go to Bed
    Grymt proffsig service - visste inte att det var så mycket att tänka på vid sängköpet. Pålitligt, enkelt och smidigt hanterat vid sängköpet. Rekommenderar denna butik skarpt! Läs mer
  • Simon G
    Simon G skrev om Go to Bed
    Bra service, bra bemötande, smidig leverans Läs mer
  • Paul S
    Paul S skrev om Go to Bed
    Har haft min säng i ett år. Vaknar alltid upp med samma leende på läppen varje morgon. Enda problemet är att man inte kan ge högre betyg!!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Charlotte Q
    Charlotte Q skrev om Go to Bed
    Alla i personalen gör sitt yttersta varje gång jag träffat dom. De är glada och har humor. Det viktigaste är att jag känner stort förtroende! Jag är så nöjd!!! Stort tack!!! Läs mer
  • Topcu E
    Topcu E skrev om Go to Bed
    Hej

Köpte två sängar till våra tjejer.Personalen var mycket trevlig och kunnig.Fick så mycket information och svar på våra frågor som köpare.Allt från köpet början till sängarna kördes hem var perfekt.Sängarna är sköna och kvalitet på sängarna är jätte bra.Vi rekommenderar verkligen Go to bed Läs mer
  • Alfredsson L
    Alfredsson L skrev om Go to Bed
    Vi köpte en kontinentalsäng Lectus, butik i Kungens Kurva.
    Vi fick verkligen ett otroligt bra bemötande direkt. Er person där gav ett förtoendefullt intryck som visade sig stämmma mycket väl genom hela köpprocessen. Han var uppmärksam och visade ett genuint intresse för våra behov och önskemål. Vi kände hela tiden att han var ärligt mån om att våra behov som stod i fokus. Han visade på alternativ utan att vara inväljande. Vi kände oss aldrig forcerade utan att det var viktigt att vi fick tid att känna att vi fattade rätt beslut.
    Vi måste ärligt få säga att vi var och är imponerade av hans bemötande och service. Det låter kanske nästan överdrivet positivt men är vår ärliga och uppriktiga uppfattning.
    Vi fattade dessutom precis rätt beslut och är mycket nöjda med sängen. Vi skulle bara ha köpt den tidigare, nu när vi känner skillnaden mot tidigare sängar.
    Sammanfattningsvis en outstanding service och bemötande som ledde till precis rätt produkt för oss. Mycket nöjda! Läs mer
  • Bertilsson R
    Bertilsson R skrev om Go to Bed
    Professionellt bemötande och kunnig personal. Köpte en kontinentalsäng som levt upp till mina förväntningar. Bra kvalité till bra priser. Läs mer
  • Sandberg D
    Sandberg D skrev om Go to Bed
    Bra service, bra rådfrågning och enkla att ha att göra med Läs mer
  • Christer M
    Christer M skrev om Go to Bed
    Otroligt proffsig personal som sätter kunden i fokus med en service som är svår att finna på andra ställen.

Jag kan varmt rekommendera ett besök i deras butik i Kungens Kurva. Läs mer
  • Tayib T
    Tayib T skrev om Go to Bed
    Fick hjälp av Ibrahim och jag blev jätte nöjd , jag rekomendrerar starkt butiken ä.

Jag fick hjälp med att köpa säng Läs mer
  • Wetterbrandt L
    Wetterbrandt L skrev om Go to Bed
    Jättebra bemötande från företaget! Jötteskön säng, jättebra allting. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Go to Bed
    Trevligt bemötande i butiken. Leverans enligt överenskommelse. Läs mer
  • Hansan J
    Hansan J skrev om Go to Bed
    Received alot of help in The shop to find a bed that suited me with my back problems.

Very patient,helpful and polite Läs mer
  • Harrop R
    Harrop R skrev om Go to Bed
    Bara bra....proffs på alla sätt.
    Highly recommended. Läs mer
  • Feltwall L
    Feltwall L skrev om Go to Bed
    Bra information och god service Läs mer
  • Emil D
    Emil D skrev om Go to Bed
    Ja, vad säger man, de var väl en fyra om allt hade blivit levererat som det skulle, men vi upptäckte att det var fel hårdhet på bäddmadrassen, sedan gick det bara utför. Undvik!
    Det tog 6 månader med besök från Go to bed samt Hilding innan det konstaterades att det var fel bäddmadrass. Go to bed upplevde vi väldigt hala i sitt kundbemötande under dessa månader. När väl den "nya" bäddmadrassen levererades var den trasig, skitig och vi upplevde en märklig doft. Det var bara kärnan, själva madrassen, som levererades, vilket vi tyckte var märkligt.
    Go ot bed kom till slut och kollade på den "nya" madrassen och konstaterade att den skulle bytas ut. Vi hade bestämt en tid för leverans, men på dagen, när jag stämde av, gav de helt plötsligt en tid mitt på dagen, så leveransen fick skjutas fram.
    Det kan inte varit någon dyr "ny" madrass vi fick levererad omgång två eftersom de inte ens brydde sig om att hämta den. Läs mer
    2017-10-09 Go To Bed svarar Emil D
    Tack Emil för din feedback. Vi lägger stor vikt på vår servicegrad. Ärendet är avslutat med en ny bäddmadrass på plats. Vi hoppas ni blir nöjda med den nya madrassen. Har ni vidare frågor eller funderingar, kontakta: kundsupport@gotobed.se eller besök oss i butiken.
    Mvh Kundsupport.
  • Peter C
    Peter C skrev om Go to Bed
    Ibrahim och Simon var båda hjälpsamma och kompetenta. De var flexibla och tillmötesgående under köpet och fram till leverans av sängen. Dessvärre var det semestertider och Viking (sängproducenten) levererade inte sängen enligt utsatt tid, men det är förståeligt då det var semestertider. Dock hade Viking glömt att lämna med ett lakan som dröjde några veckor innan det kom, men GoToBed såg till att vi kompenserades rimligt för den försenade leveransen.
    Så jag kan rekommendera Go To Bed och är mycket nöjd med sängen och övriga tillbehör. Läs mer
  • Sharat G
    Sharat G skrev om Go to Bed
    Trevlig och kunnig personal. Blev en miss när sängen väl kom fram (fel sängben) dock fick man möjlighet att behålla dessa som var dyrare. Läs mer
  • Axel E
    Axel E skrev om Go to Bed
    Riktigt bra!! Grym service från trevlig personal. Supernöjd!! Läs mer
  • Sven Erik S
    Sven Erik S skrev om Go to Bed
    Mycket positivt bemötande, skapade direkt ett förtroende! Läs mer
  • Christian G
    Christian G skrev om Go to Bed
    Bra bemötande, kunnig personal, bra urval/kvalité av sängar! Läs mer
  • Kadir T
    Kadir T skrev om Go to Bed
    Väldigt bra bemötande av personalen. Personalen var väldigt kunniga och visste precis vad som passade våra krav. Läs mer
  • Mirva B
    Mirva B skrev om Go to Bed
    Bästa service med hög kvalité 👍 Läs mer
  • Carina M
    Carina M skrev om Go to Bed
    Tillmötesgående, humoristiska och glada. Service inriktade och kunniga. Goda kunskaper. Läs mer
  • Daniela C
    Daniela C skrev om Go to Bed
    Jag köpte min säng i gotobed och det har varit jätte bra, mina nätter har blivit annorlunda sedan jag sover i en säng från GoToBed. Bemötande var bra och det skapade mig trygghet för att köpa hos GoToBed. Jag rekommenderar att köpa på GoToBed Läs mer
  • Maria-teresa D
    Maria-teresa D skrev om Go to Bed
    Mycket positiv bemöttande. Kunnig personal. Läs mer
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Go to Bed
    Fantastiskt bra!
    Trevlig och hjälpsam personal Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Go to Bed
    Världsklass! Fantastisk service och hjälp med att välja nya sängen! Rekommenderas starkt att komma hit! Läs mer
  • Jan G
    Jan G skrev om Go to Bed
    Jättenöjd med bemötande, service och köp. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Go to Bed
    Killarna på Go to Bed är fantastiska. Vi har köpt dubbelsängar i två omgångar hos dem och kommer gärna tillbaka. Servicen är i världsklass! Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Go to Bed
    Nya sängar till landställe. Leverades punktligt. Smidigt med tanke på att vi hade semester.
    Priset var helt ok dessutom. Läs mer
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Go to Bed
    Hjälpsam och kunnig personal, vi fick den säng vi ville ha till ett bra pris. Kort leveranstid. Läs mer
  • Kg S
    Kg S skrev om Go to Bed
    Har köpt sängar och senare en ottoman. Blev mycket bra bemött och kände verkligen förtroende för Simon som vi köpte sängarna av. Dessutom lämnade de bra priser som jag inte kunde få i Karlskrona trots vi handlat andra möbler där. Kan varmt rekommendera Go to Bed Läs mer
  • Simon-petrus S
    Simon-petrus S skrev om Go to Bed
    De var mycket trevliga. Gav flera alternativ och råd för att kunna välja rätt säng och madrass Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Go to Bed
    Vi har köpt en säng. Vi fick bästa tänkbara bemötande och säljaren visade vilka sängar som passade bäst för våra ryggar. Allt fungerade klockrent från köp till leverans och montage. Vi kommer att rekommenderar våra nära och kära denna butik. Läs mer
  • Eva-lisa D
    Eva-lisa D skrev om Go to Bed
    Vänligt bemötande och personlig och innehållsrik korrekt information. Lugn och kompetent personal. Läs mer
  • Linda V
    Linda V skrev om Go to Bed
    Riktigt bra säng på alla sätt. Men en grej vi inte tyckte om så mycket var bäddmadrassen som åker åt att håll. Vi köpte den stora som är för dubbel säng. Borde kanske ha valt 2 x 90 iställt. Läs mer
  • Navid R
    Navid R skrev om Go to Bed
    Bra bemötande, kunnig personal som gav jätte bra service och hjälpte mig med att göra det bästa sängvalet. Läs mer
  • Michal M
    Michal M skrev om Go to Bed
    Allt bäst, som önskat, kvalité, materialen, priset. Rekommenderar Läs mer
  • Roger L
    Roger L skrev om Go to Bed
    Bra bemötande. Kunnig info.
    Allmänt trevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Go to Bed
    Ett fantastiskt bemötande! Förtroendeingivande säljare! Vi kändes oss väldigt trygga att vi köpt rätt säng! Läs mer
  • Carina T
    Carina T skrev om Go to Bed
    Trevlig personal, hjälpsam och väldigt tillmötesgående. Serviceinriktade Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Go to Bed
    Bra o kunniga bra service o bra pris Läs mer
  • Petrus T
    Petrus T skrev om Go to Bed
    Kunnig och bra service. Produkten är kvalitativ. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Go to Bed
    Jag fick ligga i lugn och ro i flera timmar och prova sängar. Hjälpsam personal. Läs mer