Alla kategorier Möbler Stockholms län Huddinge Go to Bed

Go to Bed

Geometrivägen 5, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Vi kan sängar, och med omsorg och eftertanke har vi handplockat vårt sortiment av marknadens bästa sängar och sovrumstillbehör. På vår hemsida kan du läsa om sängarna i vårt sortiment, använda Sängkompassen för att få en idé om vad du ska fråga om när du kommer till butiken eller kika på olika sovrumstillbehör bekvämt hemma i soffan.

Vårt mål är att det ska vara enkelt att köpa säng och därför tar vi gärna hand om din gamla säng, delar upp din betalning utan ränta eller tar hand om barnen i vår barnhörna så att du i lugn och ro kan prova ut den säng som du kommer sova gott i.

Allt du egentligen behöver göra är att somna, vi sköter resten. Go to Bed.
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 123 kunder tycker om Go to Bed

• Alex skrev om Go to Bed
    Vilken fantastisk bemötande man får av personalen i butiken där alla är trevliga och kunniga. Säljaren mötte verkligen mina preferenser och behov. Hemleveransen gick smidigt och snabbt. Jag sover så himla underbart och jag har starkt rekommenderat Go To Bed till mina nära och kära. Tack vare Ibba. Läs mer
  • Jenny F skrev om Go to Bed
    Köpte en Continental säng
    Fick proffsig hjälp med val av säng
    Supertrevligt bemötande & högklassig service när det saknades ben vid leverans.
    👌 Läs mer
  • Nicklas J skrev om Go to Bed
    Mycket bra säljare proffsig köpte säng ,,stort förtoende för företaget ! Läs mer
  • Linda B skrev om Go to Bed
    Upptäckte Go To Bed av en slump när vi var ute efter en kontinentalsäng i ett visst mått. Jag har sällan blivit så vänligt bemött, han kan verkligen sin sak och vi kommer sova så gott! När det är dags att köpa säng kommer vi tillbaka, jag kommer aldrig gå någon annanstans igen.
    Professionellt och prisvärt +++++ Läs mer
  • Hultkrantz A skrev om Go to Bed
    Jag köpte en säng. Blev bra bemött i butiken. Ringde sedan och beställde den säng jag tittat på och blev väldigt trevligt bemött. Sängen har inte kommit ändå. Men tror det blir en bra säng. Läs mer
    2018-10-18 Go To Bed svarar Hultkrantz A
    Hej Alma! Du kommer få ett samtal inom kort med leverans av din nya säng. Vi är säkra på att du kommer bli nöjd. Vi undrar dock självklart ifall du varit missnöjd med något då du valt 1/5 poäng på reco-skalan. Är det något vi missat? MVH, Go to Bed
  • Sussane O
    Sussane O skrev om Go to Bed
    Jag var inne för att titta på ny säng. Fick ett otroligt bra bemötande och mycket proffsig personal som kan allt om deras produkter. Fick prova flera olika alternativ. Kommer definitivt att köpa säng där. Rekommenderas varmt😁👍 Läs mer
  • Isabelle D skrev om Go to Bed
    Köpte en underbar 160 säng av märket Eken. Suverän service i butiken i Kungens Kurva, kommer definitivt tillbaka som kund.
    Otroligt nöjd med både säng och service<3 Läs mer
  • Hjelm H skrev om Go to Bed
    Köpte ramsäng. Mycket professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Said M skrev om Go to Bed
    Köpte 2 sängar. Toppen service av Simon.
    Nöjd kund. Läs mer
  • Christer A skrev om Go to Bed
    Sover äntligen Gott hela natten !😴 Läs mer
  • Tin A skrev om Go to Bed
    +Bra service, kunnig personal
    - tyg till madrass saknades så fick åka tillbaks och hämta det Läs mer
    2018-10-18 Go To Bed svarar Tin A
    Stort tack för din feedback! MVH, Go to Bed
  • Tina B skrev om Go to Bed
    Jättetrevlig personal och service! Var på många större sängbutiker men ingen uppnådde samma höga kvalité Läs mer
  • Kari T
    Kari T skrev om Go to Bed
    Vi köpte en ställbar säng av märket Viking. Simon som hjälpte oss var helt outstanding, ordnade så att våra barn kunde koppla av med både fika och barntv. Vi fick prova sängen i lugn och ro, utan att ha en på flugen försäljare som enbart vill sälja till vilket pris som helst. När vi ville veta mer om sängens egenskaper så kunde Simon berätta proffsigt hur sängen var uppbyggd och hur vi kunde ligga skönt och hur alla zoner i madrassen avlastade kroppen.
    Allt klaffade utmärkt med hemleverans och montering av sängen.
    Vi har sovit så himla gott i snart tre veckor.
    Mycket nöjd att vi valde go To ned som butik, vi hann besöka flera butiker innan och där var bemötandet uselt.
    Rekomenderar varmt go To ned.
    Tack Simon. Läs mer
  • Satalov V skrev om Go to Bed
    Riktiga proffs, fantastisk bemötande. Vi köpte riktig bra säng, och sängkläder Läs mer
  • Ilia G skrev om Go to Bed
    God mottagande och hjälp samt bra info inför inköp. Bra personal! Läs mer
  • Annelie O skrev om Go to Bed
    Super!
    Fick fantastiskt stöd och hjälp vid mitt sängköp. Snabbt, enkelt och proffsigt! Läs mer
  • Alexander M skrev om Go to Bed
    Jag ångrar köpet. Leveransen var usel. Nu får jag leva med dåliga minnen nästa 20 år. Läs mer
    2018-10-18 Go To Bed svarar Alexander M
    Hej Alexander! Det är såklart väldigt tråkigt att du upplevt missnöje med din leverans. Efter en genomgång av din beställning fick vi veta att du beställt en tomtgräns leverans men trott att inbärning ingått i detta pris. Dessvärre gjorde det inte det i en tomtgräns leverans. Dock erbjuder transportbolaget att kunden kan uppgradera sitt leveransalternativ på plats med hjälp av ett swish-konto.
    Återigen tråkigt att du upplevt missnöje, kom gärna in till butiken/mejla eller ring och prata med en säljare om du har några funderingar eller tips på förbättringar vid leverans.
    Tack för din feedback,
    MVH
    Go to Bed
  • Jan H skrev om Go to Bed
    Vi blev mycket vänligt bemötta av riktigt kunnig personal, vilket gjorde upplevelsen av att köpa säng till ett trevligt minne.

Kan starkt rekommendera ett besök om ni är på jakt efter en säng, great deals can be made! Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Go to Bed
    Köpte en säng. Mycket trevlig och bra säljare. Anpassade sig efter mitt behov av snabb leverans och var även flexibel mot mina önskemål. Är mycket nöjd med sängen som kom på lovad tid och datum inget strul. Läs mer
  • Kicki G skrev om Go to Bed
    Trevlig och kunnig personal. Mycket tillmötesgående. Läs mer
  • Anna Christina Ö skrev om Go to Bed
    Säng vid två tillfälle.
    Trevligt bemötande av duktig personal. Läs mer
  • Mikael S skrev om Go to Bed
    Personalen var tillmötesgående. Läs mer
  • Liis K skrev om Go to Bed
    Vi köpte en dubbelsäng och sängkläder. Det bästa med köpet var så klart kvaliteten på inköpten och även den servicen som vi fick! Helt fantastiskt! Läs mer
  • Marcus L skrev om Go to Bed
    Jag köpte ett täcke och kuddar, som student var jag orolig att jag inte skulle hitta något men Go to bed hjälpte mig! Fantastisk service! Läs mer
  • Lars F skrev om Go to Bed
    Personlig och kompetent samt pålitlig leverans blev det - gillas Läs mer
  • Christina Ö
    Christina Ö skrev om Go to Bed
    Kan varmt rekommendera denna butik. Personligt och mycket proffsigt bemötande. Läs mer
  • Charbel S skrev om Go to Bed
    Mycket bra bemötande i butiken! Läs mer
  • Nilsson M skrev om Go to Bed
    Vi köpte en dubbelsäng 210lång.
    Säljare var proffsig och kunnig, hjälpsam, intresserad av att hjälpa och att vi skulle bli nöjda. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Go to Bed
    Jag visste inte hur, men vår säng behövde en make-over.
    Ibbe o Simon tipsade, visade och beställde en kantklädsel så vår sköna säng blev som ny!
    Så hade de även ett praktiskt kuvertlakan till gästsängen.
    👍😁😴 Läs mer
  • Munoz J skrev om Go to Bed
    Köpte nyligen en säng och blev väl bemött av en väldigt kunnig personal.
    Själv är jag säljare och såg lite mig själv i honom vilket gjorde mitt val enkelt!
    Trevligt och grymt resultat och har redan rekommenderat Go to Bed till andra nära och kära. Läs mer
  • Borg U skrev om Go to Bed
    Specialbeställde en säng, proffsigt och bra bemötande. Läs mer
  • Pettersson C
    Pettersson C skrev om Go to Bed
    Köpte en säng.
    Vänligt och proffsigt bemötande med sakkunnig personal som prioriterar kunden och inte siffror Läs mer
  • Classon M skrev om Go to Bed
    Jättetrevlig säljare. Snabb och bra leverans inklusive montering. Läs mer
  • Sjögren L
    Sjögren L skrev om Go to Bed
    Köpte ramsäng Ekens och blev mycket väl omhändertagen av Frida. Överträffade våra förväntningar då vi fick mycket bra hjälp och information för att hitta rätt säng. Endast ett steg ifrån full pott - sängarna blev en vecka försenade och precis som konkurenterna så var utbudet av sänggavel litet och till alltför högt pris. Rekommenderas!! Läs mer
  • Olsson N skrev om Go to Bed
    Jag är väldigt nöjd med mitt köp hos Go to bed, professionell service och bemötande, snabb leveranstid och otroligt skön säng av hög kvalité. Rekommenderas. Läs mer
  • Andersson S
    Andersson S skrev om Go to Bed
    Köpte en säng. Ett proffsigt och trevligt bemötande. Kommer absolut rekommendera vänner och bekanta att köpa säng hos Go to Bed. Läs mer
  • Johansson R skrev om Go to Bed
    Bra service, trevlig personal, kunniga. Supernöjd med Sängen som jag köpte där. Leveransen gick supersmidigt och de som levererade sängen skötte det bra. Läs mer
  • Charlotte D
    Charlotte D skrev om Go to Bed
    Ett jätte trevligt ställe med kunnig personlig att handla på. Vi köpte nya sängar som vi nu sover så gott i. Jag kan varmt rekommendera Go To Bed! Läs mer
  • Chohan D
    Chohan D skrev om Go to Bed
    Vi köpte dubbelsäng ställbar. Vi blev mycket bra bemötta av säljaren. Han var professionell och vänlig. Visade intresse för våra behov och önskemål. Han var kunnig och förtroende ingivande.
    Vi ville hitta en bra säng och vi tror att vi har hittat en. Vi är nöjda med vår affär. Läs mer
  • Sonja W skrev om Go to Bed
    Köpte en motordriven säng av en kompetent person som var väldigt trevlig.
    Allt har fungerat bra. Läs mer
  • Angelica T
    Angelica T skrev om Go to Bed
    Snabb service!
    Trevligt bemötande!
    Suveräna!
    Kan rekommenderas😀 Läs mer
  • Johan W skrev om Go to Bed
    Bra objektiv försäljning med mål att hitta bästa sängen för bästa priset gör oss. Snabb och bra leverans och montage Läs mer
  • Ayob A skrev om Go to Bed
    Jätte bra service i butiken med att välja ut och beställa 2x105cm sängar. Säljaren lät säker på att sängen skulle levereras inom 4 veckor men det har gått 5 veckor och kommer att ta ytterligare 10 dagar så det är ett minus Läs mer
  • Lundgren M skrev om Go to Bed
    Köpte en ekens säng och hon som sålde den till var väldigt proffsig och trevlig. Läs mer
  • Mattias L skrev om Go to Bed
    Mycket proffsigt och bra bemötande !Rekomenderar dom starkt
    M Läs mer
  • Evgin M skrev om Go to Bed
    Grym service samt leverans kommer ske snabbt och får även hjälp med flytt uppskattar Go to bed! Läs mer
  • Titti G skrev om Go to Bed
    Otroligt bra bemötande och en superbra service. Kunnig personal som vet vad de pratar om från början till avslut. Smidig hemleverans. Rekommenderar absolut alla att besöka Go to Bed. Läs mer
  • Kaan G skrev om Go to Bed
    Bästa bemötandet jag fått på länge. Serviceminded personal Läs mer
  • Jonas I skrev om Go to Bed
    Bra mottagande i butiken av kunnig personal som även hade tid att agera lite barnvakt medans vi provade ut sängarna. Sängen kom på utsatt tid och vi fick möjlighet att mellanlagra den hos dem i väntan på att vi kunde ta emot den hemma, mycket uppskattat. Leveransen hem fungerade mycket bra. Vi trivs mycket bra med vår nya säng // Jonas Läs mer
  • Tove N skrev om Go to Bed
    Jag gillar Go To Bed. När jag var i butik för fösta gången och bestämde vilken säng jag ville ha var personalen trevliga, hade gott bemötande och var villiga och hjälpa till.
    De hade även bra service över telefon när vi skulle lösa betalningen. Enda nackdelen var att det inte gick att lösa så jag kunde betala via SweetPay. Personalen har även var trevliga när man haft kontakt med de via sms osv. Rekommenderar starkt Go To Bed, både för deras sängar men även personalen. Läs mer

Geometrivägen 5, 141 75 Kungens kurva