Alla kategorier Möbler Stockholms län Huddinge Go to Bed

Go to Bed

Geometrivägen 5, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Vi kan sängar, och med omsorg och eftertanke har vi handplockat vårt sortiment av marknadens bästa sängar och sovrumstillbehör. På vår hemsida kan du läsa om sängarna i vårt sortiment, använda Sängkompassen för att få en idé om vad du ska fråga om när du kommer till butiken eller kika på olika sovrumstillbehör bekvämt hemma i soffan.

Vårt mål är att det ska vara enkelt att köpa säng och därför tar vi gärna hand om din gamla säng, delar upp din betalning utan ränta eller tar hand om barnen i vår barnhörna så att du i lugn och ro kan prova ut den säng som du kommer sova gott i.

Allt du egentligen behöver göra är att somna, vi sköter resten. Go to Bed.
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 98 kunder tycker om Go to Bed

• Christina Ö
    Christina Ö skrev om Go to Bed
    Kan varmt rekommendera denna butik. Personligt och mycket proffsigt bemötande. Läs mer
  • Charbel S
    Charbel S skrev om Go to Bed
    Mycket bra bemötande i butiken! Läs mer
  • Nilsson M
    Nilsson M skrev om Go to Bed
    Vi köpte en dubbelsäng 210lång.
    Säljare var proffsig och kunnig, hjälpsam, intresserad av att hjälpa och att vi skulle bli nöjda. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Go to Bed
    Jag visste inte hur, men vår säng behövde en make-over.
    Ibbe o Simon tipsade, visade och beställde en kantklädsel så vår sköna säng blev som ny!
    Så hade de även ett praktiskt kuvertlakan till gästsängen.
    👍😁😴 Läs mer
  • Munoz J
    Munoz J skrev om Go to Bed
    Köpte nyligen en säng och blev väl bemött av en väldigt kunnig personal.
    Själv är jag säljare och såg lite mig själv i honom vilket gjorde mitt val enkelt!
    Trevligt och grymt resultat och har redan rekommenderat Go to Bed till andra nära och kära. Läs mer
  • Borg U
    Borg U skrev om Go to Bed
    Specialbeställde en säng, proffsigt och bra bemötande. Läs mer
  • Pettersson C
    Pettersson C skrev om Go to Bed
    Köpte en säng.
    Vänligt och proffsigt bemötande med sakkunnig personal som prioriterar kunden och inte siffror Läs mer
  • Classon M
    Classon M skrev om Go to Bed
    Jättetrevlig säljare. Snabb och bra leverans inklusive montering. Läs mer
  • Sjögren L
    Sjögren L skrev om Go to Bed
    Köpte ramsäng Ekens och blev mycket väl omhändertagen av Frida. Överträffade våra förväntningar då vi fick mycket bra hjälp och information för att hitta rätt säng. Endast ett steg ifrån full pott - sängarna blev en vecka försenade och precis som konkurenterna så var utbudet av sänggavel litet och till alltför högt pris. Rekommenderas!! Läs mer
  • Olsson N
    Olsson N skrev om Go to Bed
    Jag är väldigt nöjd med mitt köp hos Go to bed, professionell service och bemötande, snabb leveranstid och otroligt skön säng av hög kvalité. Rekommenderas. Läs mer
  • Andersson S
    Andersson S skrev om Go to Bed
    Köpte en säng. Ett proffsigt och trevligt bemötande. Kommer absolut rekommendera vänner och bekanta att köpa säng hos Go to Bed. Läs mer
  • Johansson R
    Johansson R skrev om Go to Bed
    Bra service, trevlig personal, kunniga. Supernöjd med Sängen som jag köpte där. Leveransen gick supersmidigt och de som levererade sängen skötte det bra. Läs mer
  • Charlotte D
    Charlotte D skrev om Go to Bed
    Ett jätte trevligt ställe med kunnig personlig att handla på. Vi köpte nya sängar som vi nu sover så gott i. Jag kan varmt rekommendera Go To Bed! Läs mer
  • Chohan D
    Chohan D skrev om Go to Bed
    Vi köpte dubbelsäng ställbar. Vi blev mycket bra bemötta av säljaren. Han var professionell och vänlig. Visade intresse för våra behov och önskemål. Han var kunnig och förtroende ingivande.
    Vi ville hitta en bra säng och vi tror att vi har hittat en. Vi är nöjda med vår affär. Läs mer
  • Sonja W
    Sonja W skrev om Go to Bed
    Köpte en motordriven säng av en kompetent person som var väldigt trevlig.
    Allt har fungerat bra. Läs mer
  • Angelica T
    Angelica T skrev om Go to Bed
    Snabb service!
    Trevligt bemötande!
    Suveräna!
    Kan rekommenderas😀 Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Go to Bed
    Bra objektiv försäljning med mål att hitta bästa sängen för bästa priset gör oss. Snabb och bra leverans och montage Läs mer
  • Ayob A
    Ayob A skrev om Go to Bed
    Jätte bra service i butiken med att välja ut och beställa 2x105cm sängar. Säljaren lät säker på att sängen skulle levereras inom 4 veckor men det har gått 5 veckor och kommer att ta ytterligare 10 dagar så det är ett minus Läs mer
  • Lundgren M
    Lundgren M skrev om Go to Bed
    Köpte en ekens säng och hon som sålde den till var väldigt proffsig och trevlig. Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Go to Bed
    Mycket proffsigt och bra bemötande !Rekomenderar dom starkt
    M Läs mer
  • Evgin M
    Evgin M skrev om Go to Bed
    Grym service samt leverans kommer ske snabbt och får även hjälp med flytt uppskattar Go to bed! Läs mer
  • Titti G
    Titti G skrev om Go to Bed
    Otroligt bra bemötande och en superbra service. Kunnig personal som vet vad de pratar om från början till avslut. Smidig hemleverans. Rekommenderar absolut alla att besöka Go to Bed. Läs mer
  • Kaan G
    Kaan G skrev om Go to Bed
    Bästa bemötandet jag fått på länge. Serviceminded personal Läs mer
  • Jonas I
    Jonas I skrev om Go to Bed
    Bra mottagande i butiken av kunnig personal som även hade tid att agera lite barnvakt medans vi provade ut sängarna. Sängen kom på utsatt tid och vi fick möjlighet att mellanlagra den hos dem i väntan på att vi kunde ta emot den hemma, mycket uppskattat. Leveransen hem fungerade mycket bra. Vi trivs mycket bra med vår nya säng // Jonas Läs mer
  • Tove N
    Tove N skrev om Go to Bed
    Jag gillar Go To Bed. När jag var i butik för fösta gången och bestämde vilken säng jag ville ha var personalen trevliga, hade gott bemötande och var villiga och hjälpa till.
    De hade även bra service över telefon när vi skulle lösa betalningen. Enda nackdelen var att det inte gick att lösa så jag kunde betala via SweetPay. Personalen har även var trevliga när man haft kontakt med de via sms osv. Rekommenderar starkt Go To Bed, både för deras sängar men även personalen. Läs mer
  • Nicholas R
    Nicholas R skrev om Go to Bed
    Trevlig personal och utmärkta produkter jag är mycket nöjd med min nya Elite Kontinental säng Läs mer
  • Moussawi A
    Moussawi A skrev om Go to Bed
    Jättebra service 👍 och jättenöjda med sängen. Vi rekommenderar go to bed ;) Läs mer
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Go to Bed
    Vi köpte en säng och är väldigt nöjda. Läs mer
  • Jakobson A
    Jakobson A skrev om Go to Bed
    Kunnig personal med väldigt bra kunskaper inom området,kan rekomendera stark. Läs mer
  • Lars-owe W
    Lars-owe W skrev om Go to Bed
    ................................ Läs mer
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Go to Bed
    Vi är supernöjda med vår säng Lextus Impress och med det bemötande vi fick av säljaren Ibrahim Sabo. Sängen är fantastisk och Ibrahim löste så att vi fick sängen i precis det utförande vi ville. Rekommenderar verkligen Go to bed! Läs mer
  • Ragnar W
    Ragnar W skrev om Go to Bed
    Mycket bra hjälp och trevlig personal! Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Go to Bed
    Grym service av kunnig säljare och fantastisk säng till rimligt pris.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Carina P
    Carina P skrev om Go to Bed
    Supertrevlig och kunnig personal! Jag är jättenöjd med både service och köpet hisGo to bed. Läs mer
  • Sanharib A
    Sanharib A skrev om Go to Bed
    Mycket bra bemötande med kunnig personal från början till avslutad affär.
    Rekommenderar varmt Läs mer
  • Bengt D
    Bengt D skrev om Go to Bed
    Trevligt bemötande från första stund. Stod i valet och kvalet mellan ett par sängar. Continental sängar. Fick utomordentlig hjälp av personalen på go to bed. Vägde för och nackdelar mellan sängarna, men till slut valde vi en säng som verkligen passade oss. Vid leveransen av sängen( som vi hämtade själva) fick vi mycket hjälp med lastning av alla delar. Är utomordentligt nöjd med all hjälp och possitivt bemötande från personalen på Go to bed./ Bengt. Läs mer
  • Lema B
    Lema B skrev om Go to Bed
    Bemötandet var väldigt bra. Fick hjälp med att välja säng från start till slut och personalen var trevlig och tillmötesgående och försökte visa passande alternativ utan att vara påtvingande. Köpte en elektrisk dubbelsäng med från curem. Har ännu inte hunnit testa sängen men verkar vara av hög kvalite. Hela upplevelsen levde upp till förväntan. Läs mer
  • Mattias Å
    Mattias Å skrev om Go to Bed
    Proffsigt bemötande och bra kompetens hos säljare. Läs mer
  • Sara K
    Sara K skrev om Go to Bed
    Väldigt proffsigt bemötande hela vägen från beställning till leverans. Go to bed såg till att vi fick en säng som verkligen passade våra behov. Här tar man sig tiden att hjälpa kunder med tålamod och förståelse!

När en produkt hade gått sönder pga frakt såg go to bed till att vi fick en ny väldigt snabbt.

Tusen tack! Läs mer
  • Edit L
    Edit L skrev om Go to Bed
    Jag fick fel mått på min gavel. Gick att rätta till problemet, men det tog ca 2 månader innan jag hade rätt gavel hemma. Är annars nöjd med den! Läs mer
  • Jonathan B
    Jonathan B skrev om Go to Bed
    Very informative and friendly. Not pushy at all. Great customer service. We both felt very comfortable doing business with Go to Bed. Would highly recommend!!! Läs mer
  • Lina W
    Lina W skrev om Go to Bed
    Trevlig personal och superbra service Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Go to Bed
    Mycket bra och kundorienterat bemötande. Kunnig och intresserad personal. Jag rekommenderar gärna ert företag till bekanta och vänner.
    Mats Läs mer
  • Tomas  L
    Tomas L skrev om Go to Bed
    Enormt bra service och hög kvalitet. Läs mer
  • Niclas  S
    Niclas S skrev om Go to Bed
    Mycket bra service och lyhörd säljare Läs mer
  • Angelica  B
    Angelica B skrev om Go to Bed
    Vi kan varmt rekommendera Go to Bed! Väldigt bra service, trevlig personal och bra priser! Vi köpte en Viking säng och kuddar och är väldigt nöjda. Det enda negativa var att sängen var försenad och något vi saknade var återkoppling från Go To Bed kring när den skulle levereras, det var vi själva som ringde in och stämde av. Känner dock att Go to Bed försökte engagera sig när vi väl ringde. Sammansfattningsvis känner vi oss trots detta nöjda. Tack Ibrahim, Frida och Simon! Läs mer
    2017-11-27 Go To Bed svarar Angelica B
    Hej! Stort tack för din fina rekommendation och självklart är den feedbacken ang. återkoppling viktig för oss också. Detta ska vi tänka mer på hädanefter! Tack igen! Mvh, Personalen
  • Peter  N
    Peter N skrev om Go to Bed
    Grymt proffsig service - visste inte att det var så mycket att tänka på vid sängköpet. Pålitligt, enkelt och smidigt hanterat vid sängköpet. Rekommenderar denna butik skarpt! Läs mer
  • Simon G
    Simon G skrev om Go to Bed
    Bra service, bra bemötande, smidig leverans Läs mer
  • Paul S
    Paul S skrev om Go to Bed
    Har haft min säng i ett år. Vaknar alltid upp med samma leende på läppen varje morgon. Enda problemet är att man inte kan ge högre betyg!!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Charlotte Q
    Charlotte Q skrev om Go to Bed
    Alla i personalen gör sitt yttersta varje gång jag träffat dom. De är glada och har humor. Det viktigaste är att jag känner stort förtroende! Jag är så nöjd!!! Stort tack!!! Läs mer

Geometrivägen 5, 141 75 Kungens kurva