Go to Bed

Vi kan sängar, och med omsorg och eftertanke har vi handplockat vårt sortiment av marknadens bästa sängar och sovrumstillbehör. På vår hemsida kan du läsa om sängarna i vårt sortiment, använda Sängkompassen för att få en idé om vad du ska fråga om när du kommer till butiken eller kika på olika sovrumstillbehör bekvämt hemma i soffan.

Vårt mål är att det ska vara enkelt att köpa säng och därför tar vi gärna hand om din gamla säng, delar upp din betalning utan ränta eller tar hand om barnen i vår barnhörna så att du i lugn och ro kan prova ut den säng som du kommer sova gott i.

Allt du egentligen behöver göra är att somna, vi sköter resten. Go to Bed.
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 43 kunder tycker om Go to Bed

• Tayib T
    Tayib T skrev om Go to Bed
    Fick hjälp av Ibrahim och jag blev jätte nöjd , jag rekomendrerar starkt butiken ä.

Jag fick hjälp med att köpa säng
  • Wetterbrandt L
    Wetterbrandt L skrev om Go to Bed
    Jättebra bemötande från företaget! Jötteskön säng, jättebra allting.
  • Per L
    Per L skrev om Go to Bed
    Trevligt bemötande i butiken. Leverans enligt överenskommelse.
  • Hansan J
    Hansan J skrev om Go to Bed
    Received alot of help in The shop to find a bed that suited me with my back problems.

Very patient,helpful and polite
  • Harrop R
    Harrop R skrev om Go to Bed
    Bara bra....proffs på alla sätt.
    Highly recommended.
  • Feltwall L
    Feltwall L skrev om Go to Bed
    Bra information och god service
  • Emil D
    Emil D skrev om Go to Bed
    Ja, vad säger man, de var väl en fyra om allt hade blivit levererat som det skulle, men vi upptäckte att det var fel hårdhet på bäddmadrassen, sedan gick det bara utför. Undvik!
    Det tog 6 månader med besök från Go to bed samt Hilding innan det konstaterades att det var fel bäddmadrass. Go to bed upplevde vi väldigt hala i sitt kundbemötande under dessa månader. När väl den "nya" bäddmadrassen levererades var den trasig, skitig och vi upplevde en märklig doft. Det var bara kärnan, själva madrassen, som levererades, vilket vi tyckte var märkligt.
    Go ot bed kom till slut och kollade på den "nya" madrassen och konstaterade att den skulle bytas ut. Vi hade bestämt en tid för leverans, men på dagen, när jag stämde av, gav de helt plötsligt en tid mitt på dagen, så leveransen fick skjutas fram.
    Det kan inte varit någon dyr "ny" madrass vi fick levererad omgång två eftersom de inte ens brydde sig om att hämta den.
    2017-10-09 Go To Bed svarar Emil D
    Tack Emil för din feedback. Vi lägger stor vikt på vår servicegrad. Ärendet är avslutat med en ny bäddmadrass på plats. Vi hoppas ni blir nöjda med den nya madrassen. Har ni vidare frågor eller funderingar, kontakta: kundsupport@gotobed.se eller besök oss i butiken.
    Mvh Kundsupport.
  • Peter C
    Peter C skrev om Go to Bed
    Ibrahim och Simon var båda hjälpsamma och kompetenta. De var flexibla och tillmötesgående under köpet och fram till leverans av sängen. Dessvärre var det semestertider och Viking (sängproducenten) levererade inte sängen enligt utsatt tid, men det är förståeligt då det var semestertider. Dock hade Viking glömt att lämna med ett lakan som dröjde några veckor innan det kom, men GoToBed såg till att vi kompenserades rimligt för den försenade leveransen.
    Så jag kan rekommendera Go To Bed och är mycket nöjd med sängen och övriga tillbehör.
  • Sharat G
    Sharat G skrev om Go to Bed
    Trevlig och kunnig personal. Blev en miss när sängen väl kom fram (fel sängben) dock fick man möjlighet att behålla dessa som var dyrare.
  • Axel E
    Axel E skrev om Go to Bed
    Riktigt bra!! Grym service från trevlig personal. Supernöjd!!
  • Sven Erik S
    Sven Erik S skrev om Go to Bed
    Mycket positivt bemötande, skapade direkt ett förtroende!
  • Christian G
    Christian G skrev om Go to Bed
    Bra bemötande, kunnig personal, bra urval/kvalité av sängar!
  • Kadir T
    Kadir T skrev om Go to Bed
    Väldigt bra bemötande av personalen. Personalen var väldigt kunniga och visste precis vad som passade våra krav.
  • Mirva B
    Mirva B skrev om Go to Bed
    Bästa service med hög kvalité 👍
  • Carina M
    Carina M skrev om Go to Bed
    Tillmötesgående, humoristiska och glada. Service inriktade och kunniga. Goda kunskaper.
  • Daniela C
    Daniela C skrev om Go to Bed
    Jag köpte min säng i gotobed och det har varit jätte bra, mina nätter har blivit annorlunda sedan jag sover i en säng från GoToBed. Bemötande var bra och det skapade mig trygghet för att köpa hos GoToBed. Jag rekommenderar att köpa på GoToBed
  • Maria-teresa D
    Maria-teresa D skrev om Go to Bed
    Mycket positiv bemöttande. Kunnig personal.
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Go to Bed
    Fantastiskt bra!
    Trevlig och hjälpsam personal
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Go to Bed
    Världsklass! Fantastisk service och hjälp med att välja nya sängen! Rekommenderas starkt att komma hit!
  • Jan G
    Jan G skrev om Go to Bed
    Jättenöjd med bemötande, service och köp.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Go to Bed
    Killarna på Go to Bed är fantastiska. Vi har köpt dubbelsängar i två omgångar hos dem och kommer gärna tillbaka. Servicen är i världsklass!
  • Peter A
    Peter A skrev om Go to Bed
    Nya sängar till landställe. Leverades punktligt. Smidigt med tanke på att vi hade semester.
    Priset var helt ok dessutom.
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Go to Bed
    Hjälpsam och kunnig personal, vi fick den säng vi ville ha till ett bra pris. Kort leveranstid.
  • Kg S
    Kg S skrev om Go to Bed
    Har köpt sängar och senare en ottoman. Blev mycket bra bemött och kände verkligen förtroende för Simon som vi köpte sängarna av. Dessutom lämnade de bra priser som jag inte kunde få i Karlskrona trots vi handlat andra möbler där. Kan varmt rekommendera Go to Bed
  • Simon-petrus S
    Simon-petrus S skrev om Go to Bed
    De var mycket trevliga. Gav flera alternativ och råd för att kunna välja rätt säng och madrass
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Go to Bed
    Vi har köpt en säng. Vi fick bästa tänkbara bemötande och säljaren visade vilka sängar som passade bäst för våra ryggar. Allt fungerade klockrent från köp till leverans och montage. Vi kommer att rekommenderar våra nära och kära denna butik.
  • Eva-lisa D
    Eva-lisa D skrev om Go to Bed
    Vänligt bemötande och personlig och innehållsrik korrekt information. Lugn och kompetent personal.
  • Linda V
    Linda V skrev om Go to Bed
    Riktigt bra säng på alla sätt. Men en grej vi inte tyckte om så mycket var bäddmadrassen som åker åt att håll. Vi köpte den stora som är för dubbel säng. Borde kanske ha valt 2 x 90 iställt.
  • Navid R
    Navid R skrev om Go to Bed
    Bra bemötande, kunnig personal som gav jätte bra service och hjälpte mig med att göra det bästa sängvalet.
  • Michal M
    Michal M skrev om Go to Bed
    Allt bäst, som önskat, kvalité, materialen, priset. Rekommenderar
  • Roger L
    Roger L skrev om Go to Bed
    Bra bemötande. Kunnig info.
    Allmänt trevliga och hjälpsamma.
  • Johan A
    Johan A skrev om Go to Bed
    Ett fantastiskt bemötande! Förtroendeingivande säljare! Vi kändes oss väldigt trygga att vi köpt rätt säng!
  • Carina T
    Carina T skrev om Go to Bed
    Trevlig personal, hjälpsam och väldigt tillmötesgående. Serviceinriktade
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Go to Bed
    Bra o kunniga bra service o bra pris
  • Petrus T
    Petrus T skrev om Go to Bed
    Kunnig och bra service. Produkten är kvalitativ.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Go to Bed
    Jag fick ligga i lugn och ro i flera timmar och prova sängar. Hjälpsam personal.
  • Hans N
    Hans N skrev om Go to Bed
    En bra upplevelse att i lugn och ro prov ut olika sängar med hjälp av mycket kunnig personal
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Go to Bed
    suverän service och kunnig personal som ställde upp för oss med det där lilla extra som gör att du får förtroende för butiken!
  • Mari S
    Mari S skrev om Go to Bed
    Har fått bra hjälp med att prova ut sängar, madrasser.
    m.m. Även fått hemtransport när bäddmadrasserna inte
    kom som planerat från Viking.
    Trevlig och tillmötesgående personal.
    Rekommenderar dom verkligen till alla vi känner.
  • Ludwig D
    Ludwig D skrev om Go to Bed
    Mycket bra kundbemötande.
    Trött på säljare som försöker trycka på en sin sak, men här var det absolut inte så. Tvärtom, fick tid att testa sängar ifred och han tyckte t.o.m vi skulle sova på saken och sen komma förbi för att testa nästa dag med.
    Inte som konkurrerande sängbutiker som helst ska ha sålt innan man kollar på säng nr 3..
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Go to Bed
    Väldigt trevligt bemötande i butik, kunnig och tillmötesgående personal. Sängen levererades på utsatt tid. Helnöjd med nya sängen!
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Go to Bed
    Jättebra service av säljaren å Go To Bed och snabb leverans av sängen samma vecka så vi get Go To Bed högsta betyg faktiskt /Michael
  • Fadi M
    Fadi M skrev om Go to Bed
    Utomordentligt nöjd med servicen och köpet!