Alla kategorier Möbler Stockholms län Huddinge Go to Bed

Go to Bed

Geometrivägen 5, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Vi kan sängar, och med omsorg och eftertanke har vi handplockat vårt sortiment av marknadens bästa sängar och sovrumstillbehör. På vår hemsida kan du läsa om sängarna i vårt sortiment, använda Sängkompassen för att få en idé om vad du ska fråga om när du kommer till butiken eller kika på olika sovrumstillbehör bekvämt hemma i soffan.

Vårt mål är att det ska vara enkelt att köpa säng och därför tar vi gärna hand om din gamla säng, delar upp din betalning utan ränta eller tar hand om barnen i vår barnhörna så att du i lugn och ro kan prova ut den säng som du kommer sova gott i.

Allt du egentligen behöver göra är att somna, vi sköter resten. Go to Bed.
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 172 kunder tycker om Go to Bed

• Vencel K

2019-05-09

Vencel K skrev om Go to Bed
    Köpte från Elite sängar den Borgholm modellen, som är 240 cm bred. Sängen är verkligen en dröm, fantastiskt bekväm! Säljaren hjälpte till oss för rätt val. Vi är så tacksamma. Läs mer
  • 2019-05-09

Zohreh B skrev om Go to Bed
    Allt va jättebrA, super nöjd!! Läs mer
  • 2019-05-09

Catherine F skrev om Go to Bed
    Köpte en säng + sänggavel
    Blev väldigt väl bemött av en trevlig säljare
    Hade inga riktiga förväntningar men blev positivt överraskad. Fick först prova runt lite själv utan att bli störd och sen efter ett tag kom det fram en säljare som frågade om vi ville ha hjälp. Väldigt proffsigt och ostressigt. Sammanfattningsvis väldigt nöjd och gick ut ut affären med en glad känsla. Läs mer
  • Gabriella Y

2019-05-09

Gabriella Y skrev om Go to Bed
    Fint bemötande och professionell personal. Väldigt nöjd med både vara och service. Rekommenderar starkt. Läs mer

Ursula P skrev om Go to Bed
    Mycket trevlig och kunnig personal samt mycket bra service, precis som det ska vara. Vi var mycket nöjda med köpet! Läs mer

Kurt B skrev om Go to Bed
    Ett utmärkt bemötande. Jag är mycket nöjd . Läs mer

Irene E skrev om Go to Bed
    Jag köpte en fantastiskt fin o skön säng och några kuddar. Jag blev väldigt trevligt bemött fick fin service och hemleverans på rätt tid.. Handlar gärna där igen ! Läs mer

Rickard B skrev om Go to Bed
    Allt var jättebra! Mycket bra service och bemötande Läs mer

Patricio Q skrev om Go to Bed
    Whysoneeedyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Läs mer

Christian I skrev om Go to Bed
    Vi köpte en helt komplett säng, med allting man kan tänkas behöva. Topp service och kvalité på allt! Rekommenderar absolut Go To Bed till alla jag känner! Läs mer

Adita E skrev om Go to Bed
    Hemleverans av möbler och killarna som kom var punktliga och trevliga Läs mer

Marie W skrev om Go to Bed
    Dubbelsäng av en fantastiskt duktig säljare - ärlig inkännande och mkt trevlig. Längtar efter leveransen! Läs mer

Ana E skrev om Go to Bed
    Bästa köpet jag har gjort
    Bekväm säng med allt man kan önska sig och otrolig trevlig personal Läs mer
  • Ida F

2019-05-06

Ida F skrev om Go to Bed
    Jag var i behov av en ny säng och besökte därför en rad olika butiker. Jag uppskattade speciellt Go to Bed för att det var få kunder i butiken vilket gjorde att man fick tid att prova olika sängar i lugn och ro. Säljaren var väldigt lugn, seriös och kunnig vilket gjorde att jag fick ett stort förtroende för honom. Han hjälpte mig att prova ut sängen, gav mig gott om tid att känna efter och var helt okej med att jag åkte hem och funderade. Detta resulterade i att jag åkte tillbaka någon dag senare och köpte sängen. Nu har det gått några månader och jag är fortfarande väldigt nöjd. Därför rekommenderar jag starkt att åka till Go to Bed i Kungens Kurva om man ska köpa säng.
    / Ida Läs mer

Nino C skrev om Go to Bed
    Jag köpte säng, bemötande var fantastisk, förväntningar och servis av personal suveränt. Sammanfattar, gick att tittar bara på sängar men köpte sängen direkt det seger allt. Läs mer

Erkan C skrev om Go to Bed
    Trevlig och hjälpsam kundbemötande. Läs mer

Gun Ö skrev om Go to Bed
    Har köpt ställbar säng. Skulle bli utskriven från rehab och behövde han en säng. Ringde till butiken och pratade med en säljare som hjälpte mig på bästa sätt. Snabb leverans och bästa säljare, är nöjd kan inte bli bättre. Läs mer

Bo C skrev om Go to Bed
    Fin service, snabb leverans, fräsch butik. Rekommenderas! Läs mer

Maria N skrev om Go to Bed
    Vi köpte en Hilding dubbelsäng och fick jättefin service från början till slut av försäljaren som var väldigt engagerad och tålmodig hela tiden, trots att köpet tog fyra timmar. Go to Bed levde verkligen upp till våra förväntningar och behöver vi köpa något mer kommer vi gärna tillbaka. Läs mer

Mikael I skrev om Go to Bed
    Bra service och väldigt kunnig personal. Jätte nöjd med köpet! Läs mer

John G skrev om Go to Bed
    Perfekt bemötande ! Perfekt service Läs mer

Joel T skrev om Go to Bed
    Köpte en mycket prisvärd säng och kan säga att kvalitén på deras sängar är riktigt bra. Grymt kunnig och trevlig personal. Kommer lätt handla alla tillbehör till min säng härifrån Läs mer

Leif W skrev om Go to Bed
    Sängar dom är toppen.
    Blev bemött på ett utmärkt sätt. Läs mer

Gertrud A skrev om Go to Bed
    Engagerad och kompetent säljare vid val av nya Ekens sängar. Vi är jättenöjda! Läs mer

Gustav W skrev om Go to Bed
    Jag köpte en dubbelsäng och vart bemött av mycket bra och trevlig personal som var bra pålästa om vad som gällde Läs mer

Kristoffer H skrev om Go to Bed
    Min flickvän skulle byta sin madrass . Och betalat för bytet men fortfarande inte fått den . Det var 2 månader sedan Läs mer
    2019-05-07 Go To Bed svarar Kristoffer H
    Hej Kristoffer! Det var oroligt att det kan ha tagit 2 månader för detta byte att ske. Ring gärna till butiken idag, så löser vi detta omgående, om inte det redan är löst. Tack för er feedback! 08-602 22 90 - MVH, Go to Bed

Jonna S skrev om Go to Bed
    Allt var bra! Trevliga killar som hjälpte oss Läs mer

Carl A skrev om Go to Bed
    Intresserad kunnig personal. Bra utbud av sängar. Läs mer

Semko A skrev om Go to Bed
    Mycket bra bemötande..utmärkt
    Mycket nöjd med leveransen.
    Men!!! När vi tog bort packningen upptäckte jag spricka på trä ramen vid fästan till ett av benen..fotograferade det och gick till Er.det var en annan person och inte samma jag gjorde affären med..
    Jag visade upp bilder på skadan..då han skickade bilderna till sin mobil..för att skicka de till de som tar hand om såna fall..Men hittills fick jag inget svar om saken..
    Vänliga hälsningar
    Semko Ahmad Läs mer

Isabelle B skrev om Go to Bed
    Hade inga förväntningar när jag klev in i butiken och hade inte tänkt köpa säng heller, men möttes av fantastiskt serviceminded och kunnig personal. Slutade i sängköp! Rekommenderar Go to Bed starkt. Kommer bara köpa säng från dem händan efter! Läs mer
  • Taina S

2019-05-02

Taina S skrev om Go to Bed
    Trevligt och bra bemötande. Kunnig personal och hjälpsamma. Läs mer
  • Linus L

2019-05-02

Linus L skrev om Go to Bed
    Köpte bara ett tillbehör men mycket trevlig service Läs mer

Gilbert H skrev om Go to Bed
    Jag har köpt 2 sängar.
    Bra bemötande.
    Jag rekommenderar starkt! Läs mer

Maria M skrev om Go to Bed
    En säng. Vi blev mycket väl mottagna och fick bra service. Jag hade inga förväntningar så intrycket blev över förväntan. Läs mer

Ulla B skrev om Go to Bed
    Sängar. Fick fel leverans men det rättade till snabbt. Läs mer
  • 2019-04-30

Sanharib M skrev om Go to Bed
    Köpte en kontinentalsäng. Ärlig och personlig service hela vägen. Grabbarna på Go go Bed förmedlar trygghet och har som mål att bemöta kundens alla önskemål. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anna S

2019-04-29

Anna S skrev om Go to Bed
    Vi köpte sängar, höj och sänkbara.
    Vid leverans upptäcktes att de var för stora för att
    bäras upp för trappan till övervåningen och leveransföretaget lämnar oss med två enorma
    sängar innanför ytterdörren.
    Efter samtal till Go to Bed dyker en av försäljarna
    upp och demonterar sängarna, bär upp delarna,
    monterar ihop delarna och ger oss en personlig instruktion i hur sängarna kan användas.
    Tack till två fantastiska killar på Go to Bed.
    Anna&Roger Läs mer

Munir R skrev om Go to Bed
    Kunnig personal bästa kvalitet Läs mer
  • 2019-04-29

Alexandra N skrev om Go to Bed
    Utmärkt rådgivning samt snabb leverans Läs mer

Tea L skrev om Go to Bed
    Köpte en säng. Superbra bemötande av kunnig personal i butiken! Läs mer

Carl-fredrik F skrev om Go to Bed
    Pga ryggbesvär bytte jag till hårdare Ekensäng än den jag köpte 2014. Efter ett halvår i fast säng har jag fortfarande ont och byte på gång till extra fast.
    Bemötandet var proffesionellt och jag har förtroende för att de har bra kunskap om sängar. Läs mer

Henning W skrev om Go to Bed
    Bra service. Leveransen kom som planerat. Vi valde leverans med montering. Läs mer

Ulla S skrev om Go to Bed
    Köpte en höj och sänkbar säng. Fick jättebra service av en säljare, Simon. Läs mer

Minoo S skrev om Go to Bed
    Mkt bra personal, trevlig, proffesionellt och tillmötesgående.
    Vi köpte säng. Jag rekommenderar till andra att handla hos Go to Bed Läs mer

Maria A skrev om Go to Bed
    Trevlig och kunnig personal
    Dock lite fel med leveransen skickade underlakan istället för överkast och missade ett lovat tidningsställ men fixades senare
    Fakturan tog lite tid för det missades med ett godkännande har ännu inte kommit.... Läs mer

Maria D skrev om Go to Bed
    Butikspersonalen har en otroligt hög servicenivå. De tog sig verkligen tiden att hjälpa oss i alla de val som man behöver ta för att köpa en ny säng. Även kontakten med nästa med som var vid leverans av sängen var förstklassig. Vi kan varmt rekommendera GO TO BED om du vill ha ett bekymmersfritt köp. Läs mer
  • Joel T

2019-03-04

Joel T skrev om Go to Bed
    Trevlig, kunnig och väldigt hjälpsam personal. Både i butik och på telefon. Köpte säng och tillbehör. Är väldigt nöjd med allt och kan starkt rekommendera att besöka denna affär Läs mer
  • 2019-01-21

Simon J skrev om Go to Bed
    Vi köpte en säng av Simon för snart ett år sedan.
    Superbra service på plats i butiken och lyssnade verkligen in på vårt behov.
    Sedan när det strulade med leveransen kom han ut personligen och monterade ihop sängen. Världsklass! Läs mer
    2019-01-23 Go To Bed svarar Simon J
    Hej Simon,

Jag tackar ödmjukast för din feedback och hoppas ni får många års sköna nätter i er nya säng.
    Välkommen in på en kaffe när ni vill.

Hälsningar, Simon.
  • 2018-11-06

Alex skrev om Go to Bed
    Vilken fantastisk bemötande man får av personalen i butiken där alla är trevliga och kunniga. Säljaren mötte verkligen mina preferenser och behov. Hemleveransen gick smidigt och snabbt. Jag sover så himla underbart och jag har starkt rekommenderat Go To Bed till mina nära och kära. Tack vare Ibba. Läs mer

Geometrivägen 5, 141 75 Kungens kurva