Sleepo AB

Sleepo grundades år 2011 och är en e-handel som säljer sängar, möbler och inredning.

Vi har ett stort sortiment med över 80 varumärken (T.ex. Himla, Gripsholm, Mille Notti, Gant Home, House Doctor, Bloomingville, Marimekko och Design House Stockholm.)

Våra möbler är av modern, klassisk och stillfull design. Hos oss hittar du sängar, soffor, utemöbler, bord och stolar, garderober och barnartiklar mm. Vi har ett stort utbud av sängar och oavsett om du letar efter en skön säng att sova i, en snygg soffa eller inredning så har vi något för dig!

Det är viktigt att du som kund är nöjd därför erbjuder vi fri frakt, fri retur, öppet köp i 14 dagar, prisgaranti och snabba leveranser. Vi jobbar tätt tillsammans med våra tillverkare och leverantörer. På Markvardsgatan 9 i Stockholm finns vårt Showroom, där vår duktiga personal gärna hjälper dig i val av möbler, sängar eller inredning.Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor!
Frejgatan 12, 11349, STOCKHOLM
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Sleepo AB

• Sabina E
    Sabina E skrev om Sleepo AB
    Leveransen uteblev trots bokad tid, fraktbolaget tappade bort flera kollin och efter att ha jagat dem två veckor hörde jag av mig till sleepo för att få pengarna tillbaka. Fick inte svar på flera mail och efrer många om och men dök plötsligt fraktfirman upp flera veckor sent, oanmält och levererade 5 av 6 kollin ordentligt trasiga paket och syndes rakt igenom sprickor i sänggaveln! Ber sleepo om pengarna tillbaka och retur och får som svar att de håller inne pengarna tills fraktbolaget levererat paketen tillbaka till dem, trots att jag endast fått en komplett säng så håller de inne pengarna för båda, därtill hör att Bring inte heller kontaktat oss för upphämtning på en vecka. Får se OM de hör av sig och ännu hellre OM sängarna lyckas nå sleepo så vi kan få lös pengarna att köpa andra sängar till barnen!! :@ SÄMSTA FÖRETAG HAG NÅGONSIN HAFT ATT GÖRA MED! Läs mer
  • Platon G
    Platon G skrev om Sleepo AB
    Den värsta kundservice jag har sett! Läs mer
  • Karin F
    Karin F skrev om Sleepo AB
    Taskigt bemötande när man bokat hemleverans med inbärning och betalt 400 spänn för detta. Framgår inte via hemsidan och dessutom avsatt en halv dag för väntan på leverans som pga att sleepo bokat fel inte kunde bäras in. Uruselt! Detta är faktiskt andra gången det händer och trots sleepos fördelaktiga priser med erbjudande hit o dit så blir totalkostnaden större OCH frustrationen i slutändan. Rekommenderas VERKLI>GEN INTE. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Sleepo AB
    Hej, jag beställde en ny säng från Sleepo som levererades utan problem. Snabbt och smidigt! Tack kundservice för trevligt bemötande och för en bra hemsida. Jag vill rekommendera Sleepo för alla! Läs mer