Alla kategorier Mattor Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sleepo AB

Sleepo AB

Markvardsgatan 9, 113 53 Stockholm — Visa karta

Sleepo grundades år 2011 och är en e-handel som säljer sängar, möbler och inredning.

Vi har ett stort sortiment med över 80 varumärken (T.ex. Himla, Gripsholm, Mille Notti, Gant Home, House Doctor, Bloomingville, Marimekko och Design House Stockholm.)

Våra möbler är av modern, klassisk och stillfull design. Hos oss hittar du sängar, soffor, utemöbler, bord och stolar, garderober och barnartiklar mm. Vi har ett stort utbud av sängar och oavsett om du letar efter en skön säng att sova i, en snygg soffa eller inredning så har vi något för dig!

Det är viktigt att du som kund är nöjd därför erbjuder vi fri frakt, fri retur, öppet köp i 14 dagar, prisgaranti och snabba leveranser. Vi jobbar tätt tillsammans med våra tillverkare och leverantörer. På Markvardsgatan 9 i Stockholm finns vårt Showroom, där vår duktiga personal gärna hjälper dig i val av möbler, sängar eller inredning.Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 1 kund tycker om Sleepo AB

• Anna S
    Anna S skrev om Sleepo AB
    Hej, jag beställde en ny säng från Sleepo som levererades utan problem. Snabbt och smidigt! Tack kundservice för trevligt bemötande och för en bra hemsida. Jag vill rekommendera Sleepo för alla!

Markvardsgatan 9, 113 53 Stockholm