Sleepo AB

1.2 i betyg av av 21 omdömen
Sleepo grundades år 2011 och är en e-handel som säljer sängar, möbler och inredning.

Vi har ett stort sortiment med över 80 varumärken (T.ex. Himla, Gripsholm, Mille Notti, Gant Home, House Doctor, Bloomingville, Marimekko och Design House Stockholm.)

Våra möbler är av modern, klassisk och stillfull design. Hos oss hittar du sängar, soffor, utemöbler, bord och stolar, garderober och barnartiklar mm. Vi har ett stort utbud av sängar och oavsett om du letar efter en skön säng att sova i, en snygg soffa eller inredning så har vi något för dig!

Det är viktigt att du som kund är nöjd därför erbjuder vi fri frakt, fri retur, öppet köp i 14 dagar, prisgaranti och snabba leveranser. Vi jobbar tätt tillsammans med våra tillverkare och leverantörer. På Markvardsgatan 9 i Stockholm finns vårt Showroom, där vår duktiga personal gärna hjälper dig i val av möbler, sängar eller inredning.Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 21 kunder tycker om Sleepo AB