Svedbergs Lackering

Ulvsundavägen 106C, 168 67 Bromma — Visa karta

4.0 i betyg av av 14 omdömen
Välkommen till Svedbergs Lackering!

Vi arbetar med industrilackering i Stockholmsområdet och har många års erfarenhet inom branschen. Vårt mål är att leverera högklassiga helhetslösningar av lackering till dig som privatperson eller företagare.

Vi erbjuder dig sprutlackering av till exempel köksluckor, garderober, möbler, innertak, mässmontrar och mycket mer. Känns det jobbigt att behöva demontera och sedan montera dina köksluckor igen efter utförd lackering? Lugn - Vi hjälper dig med detta också.
Vi använder oss bara av vattenbaserade färger för att skona både människa och miljö.

Välkommen till oss på Svedbergs Lackering!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om Svedbergs Lackering

• PETER S

2020-10-30

PETER S skrev om Svedbergs Lackering
    Välj ett annat företag!!! Allt lät kanon på förhand och vi lämnade in våra köksluckor. Det skulle ta 5-10 arbetsdagar enligt dem och min snickerifärg skulle jag få efter bara några dagar. Efter flera samtal så kom snickerifärgen efter 9 arbetsdagar. Jag hade en dålig känsla och stämnde av att det var rätt färg med rätt matthet och fick till svar att ”det ska det vara”. Min dåliga känsla visade sig stämma då det var fel matthet på färgen. Efter 14 arbetsdagar är äntligen luckorna klara. Väl hemma är tre luckor skadade pga slarvig packetering från dem (jag hade meddelat att jag skulle komma en viss tid och hämta luckorna men det hade dom glömt så dem var ej embalerade, vilket de gjorde snabbt). Efter 1,5 vecka ska jag få de tre skadade luckorna hemkörda då det visar sig att dom är målade med fel färg. Efter ytterligare två dagar är luckorna klara. Väl hemma ser jag att det är små skador på två av luckorna. Känner att det får vara så för jag orkar inte ha något mer med Svedbergs lackering att göra nu. Ständigt oklara bortförklaringar från Danne. Om jag hade fått göra om detta hade jag val någon annan firma och vill varmt rekommendera dig som läser detta att välja någon annan. Läs mer
    Tunby Fritid
    4.7 / 5 i betyg — 198 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Beställde ett set om två stolar och bord för utomhusbruk. Dagen efter återkom dom och beklagade fel i lagersaldo och hänvisade till ett anna"
  • 2019-01-14

Robert B skrev om Svedbergs Lackering
    Jag ringde och kollade pris och tider för lackering av ett slitet Fritz Hansen bord.
    Blixtsnabbt svar och klara besked om när man lämnar och när man kan hämta.

Fast pris 1.600:-, prutat och klart och i linje med min förväntan.
    Jag lämnade en tisdag och förväntade mig att få hämta fredagen veckan efter vilket jag var helt nöjd med.
    På torsdag kväll ringer de mig och säger att de hunnit med mitt bord redan innevarande vecka så jag kunde hämta redan fredag!
    Bordet var jättefint och de gav sig tid att berätta om vad man inte skulle göra för att det skulle hålla sig fint.

Totalt sett en av de bästa kundupplevelserna jag haft på flera år!
    Jag rekommenderar de här killarna alla dar i veckan! Läs mer
  • 2019-01-14

Anders Ö skrev om Svedbergs Lackering
    Lackade köksluckorna, blev så bra👍
    Snabbt och bra service. Läs mer
    Folkhemmet
    4.5 / 5 i betyg — 120 omdömen
    Badge2020
    "Beställde varor (bord och soffa) för upp mot 40’ hos Folkhemmet. Efter att vi diskuterat pris får vi den fantastiska rabatten på 10%. Prob"
  • 2018-12-21

Åsa T skrev om Svedbergs Lackering
    Lackerade stolar. De blev bra.
    Svårt att hitta in. Läs mer
  • 2018-12-14

John L skrev om Svedbergs Lackering
    Bra service och utmärkt slutresultat! 👍 Läs mer
    Go to Bed
    4.8 / 5 i betyg — 238 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en kontinentalsäng. Ärlig och personlig service hela vägen. Grabbarna på Go go Bed förmedlar trygghet och har som mål att bemöta kunde"
    Sanharib M

Med vänlig hälsning,
    Stagmo, Ekerö Läs mer
  • 2018-12-12

Karin R skrev om Svedbergs Lackering
    Prisvärt, snyggt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-12-11

Håkan J skrev om Svedbergs Lackering
    Omlackering av köksluckor.
    Mycket bra, återkommer gärna. Läs mer
  • 2018-12-08

Kerstin D skrev om Svedbergs Lackering
    Lackering av köksluckor - bra service, fint resultat, bra pris! Läs mer
  • 2018-12-04

Eva L skrev om Svedbergs Lackering
    Ett positivt bemötande i telefon och även när jag lämnade in mitt bord till lackering. Blev rekomenderad av en väninna att de var duktiga och noggranna och trevliga att ha att göra med. Och det stämde..Så bara positivt!!! Läs mer
  • 2018-12-03

Hans C skrev om Svedbergs Lackering
    Tar allt, snabb hantering, bra slutarbete, tillgängliga, trevliga killar! Läs mer
  • 2018-12-03

Åke J skrev om Svedbergs Lackering
    Lackering av köksluckor. Mycket nöjd med mottagandet, information pch kvaliteten på jobbet. Rekommenderas!!!!!! Läs mer
  • 2015-01-20

Des skrev om Svedbergs Lackering
    Sällan stött på ett företag med så usel kundservice. Svedbergs Lackering håller ingenting av vad de lovar. Ett jobb som ska ta några veckor dras ut på månader. Detta företag är experter på bortförklaringar. Är det inte det ena så är det det andra. Helt otroligt. Svåra att få kontakt med också. Varning för dessa skojare. Läs mer
  • 2014-07-14

Anna L skrev om Svedbergs Lackering
    Helt fruktansvärt dålig service! Vi lämnade in köksluckor i december och fick tillbaks dem i uselt skick, färgen hade spruckit och det hade inte slipats till innan målning. Vi reklamerade och efter över 6 månader (!!) fick vi äntligen tillbaks luckorna!
    Det efter flertalet inställda leveransbesök- de dök helt enkelt inte upp, trots bestämd tid (detta hände flera ggr)
    Trevliga när man väl får tag i dem, men det här var katastrofalt dåligt! Kan verkligen INTE rekommendera folk att anlita dem! Läs mer

Bästa Möblerna nära Svedbergs Lackering :

Go to Bed (8.9km)
Sanharib M Sanharib M tycker:
“Köpte en kontinentalsäng. Ärli...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte