Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Svedbergs Lackering

Svedbergs Lackering

Ulvsundavägen 106C, 168 67 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svedbergs Lackering!

Vi arbetar med industrilackering i Stockholmsområdet och har många års erfarenhet inom branschen. Vårt mål är att leverera högklassiga helhetslösningar av lackering till dig som privatperson eller företagare.

Vi erbjuder dig sprutlackering av till exempel köksluckor, garderober, möbler, innertak, mässmontrar och mycket mer. Känns det jobbigt att behöva demontera och sedan montera dina köksluckor igen efter utförd lackering? Lugn - Vi hjälper dig med detta också.
Vi använder oss bara av vattenbaserade färger för att skona både människa och miljö.

Välkommen till oss på Svedbergs Lackering!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 2 kunder tycker om Svedbergs Lackering

• Des skrev om Svedbergs Lackering
    Sällan stött på ett företag med så usel kundservice. Svedbergs Lackering håller ingenting av vad de lovar. Ett jobb som ska ta några veckor dras ut på månader. Detta företag är experter på bortförklaringar. Är det inte det ena så är det det andra. Helt otroligt. Svåra att få kontakt med också. Varning för dessa skojare. Läs mer
  • Anna L skrev om Svedbergs Lackering
    Helt fruktansvärt dålig service! Vi lämnade in köksluckor i december och fick tillbaks dem i uselt skick, färgen hade spruckit och det hade inte slipats till innan målning. Vi reklamerade och efter över 6 månader (!!) fick vi äntligen tillbaks luckorna!
    Det efter flertalet inställda leveransbesök- de dök helt enkelt inte upp, trots bestämd tid (detta hände flera ggr)
    Trevliga när man väl får tag i dem, men det här var katastrofalt dåligt! Kan verkligen INTE rekommendera folk att anlita dem! Läs mer

Ulvsundavägen 106C, 168 67 Bromma