Alla kategorier Möbler Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Svedbergs Lackering

Svedbergs Lackering

Ulvsundavägen 106C, 168 67 Bromma — Visa karta

4.2 i betyg av av 13 omdömen
Välkommen till Svedbergs Lackering!

Vi arbetar med industrilackering i Stockholmsområdet och har många års erfarenhet inom branschen. Vårt mål är att leverera högklassiga helhetslösningar av lackering till dig som privatperson eller företagare.

Vi erbjuder dig sprutlackering av till exempel köksluckor, garderober, möbler, innertak, mässmontrar och mycket mer. Känns det jobbigt att behöva demontera och sedan montera dina köksluckor igen efter utförd lackering? Lugn - Vi hjälper dig med detta också.
Vi använder oss bara av vattenbaserade färger för att skona både människa och miljö.

Välkommen till oss på Svedbergs Lackering!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om Svedbergs Lackering

• 2019-01-14

Robert B skrev om Svedbergs Lackering
    Jag ringde och kollade pris och tider för lackering av ett slitet Fritz Hansen bord.
    Blixtsnabbt svar och klara besked om när man lämnar och när man kan hämta.

Fast pris 1.600:-, prutat och klart och i linje med min förväntan.
    Jag lämnade en tisdag och förväntade mig att få hämta fredagen veckan efter vilket jag var helt nöjd med.
    På torsdag kväll ringer de mig och säger att de hunnit med mitt bord redan innevarande vecka så jag kunde hämta redan fredag!
    Bordet var jättefint och de gav sig tid att berätta om vad man inte skulle göra för att det skulle hålla sig fint.

Totalt sett en av de bästa kundupplevelserna jag haft på flera år!
    Jag rekommenderar de här killarna alla dar i veckan! Läs mer
  • 2019-01-14

Anders Ö skrev om Svedbergs Lackering
    Lackade köksluckorna, blev så bra👍
    Snabbt och bra service. Läs mer
  • 2018-12-21

Åsa T skrev om Svedbergs Lackering
    Lackerade stolar. De blev bra.
    Svårt att hitta in. Läs mer
  • 2018-12-14

Med vänlig hälsning,
    Stagmo, Ekerö Läs mer
  • 2018-12-12

Karin R skrev om Svedbergs Lackering
    Prisvärt, snyggt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-12-11

Håkan J skrev om Svedbergs Lackering
    Omlackering av köksluckor.
    Mycket bra, återkommer gärna. Läs mer
  • 2018-12-08

Kerstin D skrev om Svedbergs Lackering
    Lackering av köksluckor - bra service, fint resultat, bra pris! Läs mer
  • 2018-12-04

Eva L skrev om Svedbergs Lackering
    Ett positivt bemötande i telefon och även när jag lämnade in mitt bord till lackering. Blev rekomenderad av en väninna att de var duktiga och noggranna och trevliga att ha att göra med. Och det stämde..Så bara positivt!!! Läs mer
  • 2018-12-03

Hans C skrev om Svedbergs Lackering
    Tar allt, snabb hantering, bra slutarbete, tillgängliga, trevliga killar! Läs mer
  • 2018-12-03

Åke J skrev om Svedbergs Lackering
    Lackering av köksluckor. Mycket nöjd med mottagandet, information pch kvaliteten på jobbet. Rekommenderas!!!!!! Läs mer
  • 2015-01-20

Des skrev om Svedbergs Lackering
    Sällan stött på ett företag med så usel kundservice. Svedbergs Lackering håller ingenting av vad de lovar. Ett jobb som ska ta några veckor dras ut på månader. Detta företag är experter på bortförklaringar. Är det inte det ena så är det det andra. Helt otroligt. Svåra att få kontakt med också. Varning för dessa skojare. Läs mer
  • 2014-07-14

Anna L skrev om Svedbergs Lackering
    Helt fruktansvärt dålig service! Vi lämnade in köksluckor i december och fick tillbaks dem i uselt skick, färgen hade spruckit och det hade inte slipats till innan målning. Vi reklamerade och efter över 6 månader (!!) fick vi äntligen tillbaks luckorna!
    Det efter flertalet inställda leveransbesök- de dök helt enkelt inte upp, trots bestämd tid (detta hände flera ggr)
    Trevliga när man väl får tag i dem, men det här var katastrofalt dåligt! Kan verkligen INTE rekommendera folk att anlita dem! Läs mer

Bästa möblerna i Stockholm:

Filip K Filip K tycker: