Alla kategorier Sängar Stockholms län Täby KungSängen KungSängen Arninge

KungSängen Arninge

Hantverkarvägen 2, 187 66 Täby — Visa karta

Butiken ligger i Arninge Centrum som är nära granne med Täby. Här möts du av inspirerande miljö och kunnig personal. Detta är en av våra ombyggda butiker med helt nytt koncept som har fokus på sovrummet. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 14 kunder tycker om KungSängen Arninge

• Anonym M
    Anonym M skrev om KungSängen Arninge
    Bra bemötande och råd. Säljaren kändes kunnig och kunde förklara sängarna tekniska detaljer och skillnaden mellan kungssängens modeller även jämfört med andra tillverkare.

Jag skulle vilja de ett större utbud av bambu produkter.
    2016-07-05 KungSängen Arninge svarar Anonym M
    Hej!
    Kul att du är nöjd med våra produkter och tack att du tog dig tid att skriva ! =)
    Nu kan vi säga att vi håller på att ta fram fler bambu produkter tex underlakan samt påslakan.

Med vänlig hälsning
    Personalen i Arninge !
  • Magnus H
    Magnus H skrev om KungSängen Arninge
    Hon som jag till slut köpte av var jättetrevlig. Innan jag köpte var jag inne på flera olika Kungsängenbutiker som alla hade lite olika priser vilket gör att jag snabbt insåg att man inte ska bry sig så mycket om vad ni först säger att det kostar - lite konstig prispolicy kan jag tycka
    2016-04-21 KungSängen Arninge svarar Magnus H
    Tack så mycket för din feedback!
    Detta är en viktig fråga som vi själklart kommer att ta upp med ledningen.
    Skulle det vara något så är du alltid välkommen till oss i Arninge butiken.

MVH
    Ioannis
  • Tobias K
    Tobias K skrev om KungSängen Arninge
    Hej,

Servicen var bra och kunnig. Först var man lite tveksam pga. att vi hade en gammal Kungsängen som vi ville komplettera med en ny till. Säljaren avrådde först från att köpa pga dålig matchning. Men sedan fick vi bra service andra gången vid köp.
    Vid lämning av sängen hade man först slarvat bort en liten skruv som man sedan hittade utanför vår dörr. Allt som allt kunde det kanske varit lite bättre service. Men sängen kan jag inte klaga på, den är mycket bra!
    2016-04-21 KungSängen Arninge svarar Tobias K
    Tack för din Feedback! Vi jobbar aktivt med leveransfrågor då man alltid vill göra bättre ifrån sig.
    Vad kul att du är så nöjd med din säng.
    Du vet alltid var vi finns fall det skulle vara något.

MVH
    teamet i Arninge
  • Christina W
    Christina W skrev om KungSängen Arninge
    Trevligt bemötande. Kunnig vägledning vid sängköp gjorde att vi som tur var ändrade våra första planer.
    Hög förväntan genom oändliga reklamsnuttar på TV, men det höll!
    2016-04-05 KungSängen Arninge svarar Christina W
    Hej tack för feedback, ledsen för ett sen respons av oss.
    Du är alltid välkommen tillbaka om det är något.
    Ha en fortsatt bra dag och sov så gott.
  • Säfström H
    Säfström H skrev om KungSängen Arninge
    Betyg 5 Butiken får högsta betyg för sitt kundbemötande samt att leverantiden hölls enligt bestämt darum
    Betyg 1 Leveransen av plast som kund skulle täcka in på gamla sängar var på tok för trånga att kränga över
    Betyg2 Killarna som levererade nya sängar levererar enligt avtal och skiter i om kund ej klarar sina uppgifter. Ex: lägga ned köpt säng i kundens sängram eller ta med sej embalaget från levererade sängar
    2016-04-05 KungSängen Arninge svarar Säfström H
    Hej tack för feedback, ledsen för ett sent respons av oss.
    Kul att du var nöjd med butikspersonalen.

Ang att du ville ha sängen i en ram så ska man säga till det i butiken och för det så tar vi en avgift och då ingår det att dom tar emballaget med sig. Chaufförerna planerar sin körning på morgonen när dom går igenom sina ordrar så ser dom på ett ungefär hur lång tid det tar hos varje kund, är det då någon som vill att dom ska hjälpa en kund och det inte står på ordern, då blir dom andra kunderna sura pga att dom inte kan hålla tiderna. Det är därför som chaufförerna vill att det ska stå på ordern. Ledsen om du inte fick veta detta i butiken.

Ang plasten är det synd att ni fick fel storlek. Kom gärna in i butik igen så ger vi dig bra rabatt på något tillbehör som du vill ha som kompensation.
    Hoppas att du blev nöjd med svaren.
  • Annika W
    Annika W skrev om KungSängen Arninge
    Vi har köpt en säng. Vi tycker att det var bra hela vägen bra produkt bra säljare
    och mycket bra med leveransen.Tack ska ni ha
    2016-04-05 KungSängen Arninge svarar Annika W
    Tack för din feedback. Förlåt för ett sent respons av oss.
    Du är alltid välkommen om det är något.
    Ha en fortsatt bra dag och sov så gott.
  • Johan M
    Johan M skrev om KungSängen Arninge
    Bra service, trevlig personal, leverans på rätt tid.
    2015-09-18 KungSängen Arninge svarar Johan M
    Hej Johan!

Tack för din feedback och varmt välkommen tillbaka!
    KungSängen Arninge gillar detta
  • Soheila Y
    Soheila Y skrev om KungSängen Arninge
    Bemötandet var vänligt.
    Vi är nöjda med vår val om sängen.
    Det var bara ensak som jag tyckte är det var märkligt.
    När vi köpte sängarana frågade om man fick hjälp med att flytta dem till övervåningen i huset. Killen jag pratade med sa att om ni ber snällt kan dem hjälpa er att flyya sängarna till övervåningen men vid leverans sa killen att det skulle kosta 500 kr att hjälpa till med flytten av sängarna.
    2015-09-18 KungSängen Arninge svarar Soheila Y
    Hej Sohelia!
    Tack för din feedback!
    Va kul att ni är nöjda med er säng!
    De va mindre kul att höra att de uppenbarligen skett ett missförstånd gällande leveransen.
    Hoppas det löste sig på bästa sätt för er tillslut.
    Varmt välkommen tillbaka!
  • Christina H
    Christina H skrev om KungSängen Arninge
    Mycket bra hjälp i butiken. Kunnig och trevlig personal.
    Sängen levererades av två personer. Den ena var effektiv, trevlig och serviceminded. Den andra betedde sig mindre bra, vilket också drar ner mitt helhetsintryck av produkten/tjänsten.
    Vad gäller sängen så är den utmärkt.
    2015-09-18 KungSängen Arninge svarar Christina H
    Hej Christina!
    Tack för din feedback!
    Det var kul att höra att du blivit bra bemött i butiken och att du trivs med valet du gjort.
    Vi försöker hela tiden att förbättra oss på alla plan och omdömet vi nu fått av dig kommer hjälpa oss att bli ännu bättre.
    Du är alltid varmt välkommen tillbaka till butiken!
  • Catrin T
    Catrin T skrev om KungSängen Arninge
    Sedan jag köpte min säng har jag varit missnöjd och fått ont i ryggen, eftersom den var för mjuk. Jag hade dovk inga möjligheter att få reklamera den enligt Kungssängen. Efter två års lidande köpte jag därför en ny mellandel. Den är dock helt annorlunda och så hård att vare sig jag eller min man kan använda den. Jsg är djupt missnöjd och ångrar att jag köpte hos Kungssängen. Väldigt tråkig upplevelse
    2015-09-18 KungSängen Arninge svarar Catrin T
    Hej Catrin!
    Tack för din feedback!
    Tråkigt att du känner dig så pass missnöjd med din produkt, hoppas vi kunnat hjälpa dig på bästa sätt när du senast besökte oss.
    Förhoppningsvis kommer det att bli bättre och om inte är du varmt välkommen in till butiken så ska vi försöka hjälpa dig att hitta rätt i största möjliga mån.
    Du är varmt välkommen tillbaka till butiken!
  • Åsa G
    Åsa G skrev om KungSängen Arninge
    Tillmötesgående personal, lite rörig butik.
    2015-09-18 KungSängen Arninge svarar Åsa G
    Hej Åsa!
    Tack för din feedback!
    Arninge butiken är under uppbyggnad just nu för att de ska bli så lätt för alla kunder som möjligt att hitta rätt i vårt sortiment.
    Du är varmt välkommen tillbaka!
  • Hans O
    Hans O skrev om KungSängen Arninge
    Bemötandet var utmärkt. Vi köpte 2 st höjd/sänkbara sängar. Produkten levererades på utsagd dag levde upp helt enligt förväntan.
    2015-06-23 Kungsängen svarar Hans O
    Tack för din feedback Hans! Välkommen tillbaka!
    Kungsängen gillar detta
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om KungSängen Arninge
    Bra.
    Kontinentalsäng.
    Försenad leverans i 2 omgångar, inte ok.
    Sängen är ok.
    2015-06-23 Kungsängen svarar Anders Ö
    Vi handtillverkar våra sängar efter kundens önskemål vilket innebär att vi inte har något lager. Vi förbereder alltid vår kapacitet efter förväntad försäljning men under vår framgångsrika kampanj tidigare i år fick vi många fler beställningar än vad vi hann med. Detta gjorde att en del av våra kunder drabbades av förseningar. Vi har sett över våra rutiner så att vi kan undvika att detta inte händer igen och vi ber om ursäkt att du blev drabbad.

Hoppas du sover gott i din kontinentalsäng i många år framöver. Du är välkommen tillbaka!
  • Karin W
    Karin W skrev om KungSängen Arninge
    Trevligt och kunnigt bemötande vid besök i butik. Vi skulle senare bli uppringda ang. transportkostnad vilket vi inte blev. När vi sedan själva kontaktade butiken via telefon fick vi tydlig information och trevligt bemötande. Leverantören av sängen hörde inte av sig de dagar som det informerades om utan några dagar senare. Däremot var överlämnandet av sängen mycket bra.
    2015-06-23 Kungsängen svarar Karin W
    Tack för din feedback Karin, vi tar till oss den! Du är välkommen tillbaka!

Hantverkarvägen 2, 187 66 Täby