Betyg 5 Butiken får högsta betyg för sitt kundbemötande samt att leverantiden hölls enligt bestämt darum
Betyg 1 Leveransen av plast som kund skulle täcka in på gamla sängar var på tok för trånga att kränga över
Betyg2 Killarna som levererade nya sängar levererar enligt avtal och skiter i om kund ej klarar sina uppgifter. Ex: lägga ned köpt säng i kundens sängram eller ta med sej embalaget från levererade sängar
Läs mer
2016-04-05
Kungsängen arninge
svarar Säfström H
Hej tack för feedback, ledsen för ett sent respons av oss.
Kul att du var nöjd med butikspersonalen.
Ang att du ville ha sängen i en ram så ska man säga till det i butiken och för det så tar vi en avgift och då ingår det att dom tar emballaget med sig. Chaufförerna planerar sin körning på morgonen när dom går igenom sina ordrar så ser dom på ett ungefär hur lång tid det tar hos varje kund, är det då någon som vill att dom ska hjälpa en kund och det inte står på ordern, då blir dom andra kunderna sura pga att dom inte kan hålla tiderna. Det är därför som chaufförerna vill att det ska stå på ordern. Ledsen om du inte fick veta detta i butiken.
Ang plasten är det synd att ni fick fel storlek. Kom gärna in i butik igen så ger vi dig bra rabatt på något tillbehör som du vill ha som kompensation.
Hoppas att du blev nöjd med svaren.
gillar detta