Alla kategorier Sängar Stockholms län Sollentuna KungSängen KungSängen Häggvik

KungSängen Häggvik

En del av KungSängen

Norra Malmvägen 80, 191 62 Sollentuna — Visa karta

Butiken i Häggvik ligger i handelsområdet Stansen precis brevid Stinsen köpcentrum. Här provar du säng i en luftig och inspirerande miljö. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 9 kunder tycker om KungSängen Häggvik

• Baldur J
    Baldur J skrev om KungSängen Häggvik
    vi köpte säng ROSENDAL, väldigt nöjd med sängen samt med bemötandet
    2016-07-06 KungSängen Häggvik svarar Baldur J
    Hej Baldur !
    Kul att du är nöjd med våra produkter =)
    Du är välkommen åter!

Med vänlig hälsning
    Personalen i häggvik !
  • Sara D
    Sara D skrev om KungSängen Häggvik
    Allt fungerade perfekt, leverans på utsatt tid. Sängen är skön!
    2016-04-05 KungSängen Häggvik svarar Sara D
    Hej Sara!
    Tack för din rekommendation! Härligt att höra att du är nöjd! Välkomna igen!
  • Hans M
    Hans M skrev om KungSängen Häggvik
    Beställningen som gjordes i butiken blev inte rätt levererad.
    Gaveln, fel storlek 180 cm kom,beställt 215 cm (som sängen)
    Monteringen, när man kom ville man inte sätta ihop den för
    att man saknade verktyg! Sänggavlarna saknades som ska hålla madrasserna på plats när man höjer sänker sängarna. Jag beställde i stort sätt det bästa ni hade. Jag kan inte ge ett bra betyg. Sängen är nu som den ska vara enl. beställning.
    Fick ett dåligt intryck av de som monterade, ej kunniga.
    2016-03-09 KungSängen Häggvik svarar Hans M
    Hej Hans. Tack för att du tog dig tid att skriva en Reco.
    Vi ber om ursäkt för att avslutet med leveransen inte blev vad vi hoppats på. Vi ska ta till oss av er kritik och lovar att förbättra oss i framtiden. Välkommen åter.
  • Solveig P
    Solveig P skrev om KungSängen Häggvik
    Hej, jag vill med det varmaste rekommendera KungSängen Häggvik, för bra service. Är jättenöjd med vårt köp i julas 2015 , samt för leveransen upp till Norrland av 2 st 90-sängar och 1 kontinentalsäng,allt funkade perfekt !
    Trevlig tillmötesgående personal, så stort tack till Slavia för din hjälp.
    Solveig Persson
    2016-02-17 KungSängen Häggvik svarar Solveig P
    Hej Solveig!
    Tack för att du tog dig tid att göra en rekommendation. Så kul att höra att Ni är nöjda med sängar och med bemötandet i butiken.
    Varmt välkommen tillbaka!
  • Rick F
    Rick F skrev om KungSängen Häggvik
    Uselt. Leverans skedde idag; jag kände mig behandlad som en paria av leveranspersonalen trots att jag köpt en vara för femtiotusen kronor. Postpersonal, som inte får några pengar av mig, behandlar mig bättre.

Fullständigt oacceptabelt och kineserna kommer att käka er till frukost, lunch och middag.
    2015-12-15 KungSängen Häggvik svarar Rick F
    Hej Rick!
    Det var tråkigt att höra att du har en negativ upplevelse. I ditt fall handlade det om att du ville att vi skulle frångå våra regler kring hygiensäkerhet vilket vi aldrig tummar på. Vi vill att våra kunder ska vara nöjda om du får gärna återkomma till oss så kan vi försöka lösa detta på bästa sätt.
    2015-12-15 Rick F svarar KungSängen Häggvik
    Nej, det var inte vad som hände. Jag berättade all bakgrundsinformation och leveranspersonalen valde själva att frångå sina egna riktlinjer, vilka inte kommunicerats till mig, för att senare ångra sig och inte utföra det redan betalda arbetet utan istället dumpa min gamla säng rakt ut på trottoaren utanför mitt hem. Vidare, att påstå att kunden (med bild!) har dålig hygien förbättrar inte heller ett redan uselt intryck. Vill ni försöka igen?

Detta är dessutom bara en liten del i den dåliga upplevelsen. Jag förväntar mig betydligt högre servicenivå när jag köper en vara för ett sådant pris än att den ställs av slumpmässigt i delar hemma hos mig som vore det en godsmottagning. Asiatiska företag lämnar den inte bara ihopsatt, utan bäddad också, efter att ha städat rummet först och burit bort det som ska ersättas. Det kan ni tycka är larvigt, överdrivande och koketterande av mig, men det är vad era konkurrenter redan gör, utan att skryta om det, eftersom det anses vara en självklar servicenivå.

Därav att kineserna kommer att äta er till frukost, lunch och middag.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Teuvo S
    Teuvo S skrev om KungSängen Häggvik
    Fick bra bemötande vid mitt köp av säng
    2015-10-24 KungSängen Häggvik svarar Teuvo S
    Hej Teuvo!

Tack för din rekommendation! Härligt att höra att du är nöjd!

Välkomna igen!
  • Lillian A
    Lillian A skrev om KungSängen Häggvik
    Fick ett mycket bra bemötande av den säljare som var i butiken vid det tillfället. Har tidigare köpt dubbelsäng av er som vi är väldigt nöjda med. Nu behövde vi en till och valet gick till Kungsängen. Tyvärr "läckte" en av sängarna kåda så vi fick byta den. Jag talade vid ett par tillfällen med en annan säljare om detta och hade han varit i butiken när vi köpte sängarna hade det nog inte blivit ett köp. Annars är vi väldigt nöjda. Mycket trevliga grabbar som kom med sängarna.
    2015-10-25 KungSängen Häggvik svarar Lillian A
    Hej Lillian!

Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback! Det uppskattar vi!
    Skönt att höra att du är nöjd med vårt service!

Vi hoppas att du kommer att välja Kungsängen även nästa gång! Välkommen!
  • Stefan C
    Stefan C skrev om KungSängen Häggvik
    Det var kanon kunning service minded och väldigt trevlig
    2015-10-09 KungSängen Häggvik svarar Stefan C
    Tack Stefan! Kul att höra att du vart nöjd. Välkommen in till oss igen.
  • Lars Erik Å
    Lars Erik Å skrev om KungSängen Häggvik
    Fick ett mycket bra och kunnigt bemötande av personalen på KungSängen. Köpte en kontinentalsäng med tillbehör.

Bra säng, håller vad den lovar! Leverans på utsatt datum och de som levererade sängen ringde i god tid innan leverans.
    2015-06-23 Kungsängen svarar Lars Erik Å
    Tack för din feedback Lars Erik och vad kul att du är nöjd! Välkommen tillbaka!
    Kungsängen gillar detta

Norra Malmvägen 80, 191 62 Sollentuna