KungSängen Häggvik

KungSängen Häggvik

4.4

Här på KungSängen i Häggvik kan du prova våra handgjorda sängar, inspireras av härlig sovrumsinredning och få tips och råd från vår duktiga personal. De kan det här med sängar och sömn och guidar dig gärna till rätt säng för just dig. Vi på KungSängen tror inte att maskiner kan skapa lika sköna sängar som mänskliga händer....

30 omdömen om KungSängen Häggvik

Rosa P
Skrev om KungSängen Häggvik

Mycket trevligt personal. Vi fick hjälp och välja sängar på rätt sätt.

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Rosa! Vad härligt och höra att du är nöjd med ditt köp. Stort tack för ditt fina omdöme och för att du handlar hos oss på KungSängen i Häggvik!

Catharina G

2 motorsängar Vi sover jättebra. Trevlig personal

Karl-johan B
Skrev om KungSängen Häggvik

VISBY 90 VÄL! Mina förväntningar var förhoppningsfulla, trodde skulle få en säng där jag skulle vara 100% nöjd från första stund. Tyvärr tyckte jag att bäddmadrassen var för tjock och den gled under sömnen. Själv resårmadrassen var inte riktigt den hårdheten jag testade i butiken , kanske jag missbedömer. M v h, Karl-Johan Berg

Martin B

Mycket bra Mycket bra Mycket bra Mycket bra

Kjell R
Skrev om KungSängen Häggvik

Köpte en säng Utmärkt bemött, trevlig och kunnig. Sängen kommer på måndag, ser fram mot det.

Emma R
Skrev om KungSängen Häggvik

Trevligt bemötande. Hjälp att välja ut säng. Kändes profesionellt. Dock sen leverans men det är ok.

Sussi G
Skrev om KungSängen Häggvik

Köpt en säng och blev mycket väl bemött av personalen. Sängen har uppfyllt de önskemål jag vill ha och är mycket nöjd. Skönt att få sängen levererad ända in i sovrummet.

Rasim R
Skrev om KungSängen Häggvik

Jag köpte säng från Häggvik och är jätte nöjd

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Rasim! Vad härligt och höra att du är nöjd med ditt köp. Stort tack för ditt fina omdöme och för att du handlar hos oss på KungSängen i Häggvik! Önskar dig en fortsatt fin sommar och välkommen åter/Noora på KungSängen

Birgitta B
Skrev om KungSängen Häggvik

Jag har köpt en säng som är höjbar servis personal samt väldigt kunniga trevliga Mina förväntningar blev tillgodo sedda Jag har ej fått sängen ännu det blir säkert bra i slutändan

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Birgitta, stort tack för att du tagit dig tid att ge det fina omdömet! Vi strävar efter att alltid ge den bästa servicen till er kunder och det glädjer mig att läsa att vi lyckats tillgodose dina förväntningar. Önskar dig en fortsatt fin sommar! MVH//Noora på KungSängen

Marianne S
Skrev om KungSängen Häggvik

Vi köpte två sängar med madrasser. Vi blev väldigt bra bemötta, fick varorna på utsatt tid hemlevererade. Vi är nöjda med köpet och hur vi blev bemötta.

Svar från KungSängen Häggvik

Hej! Tack för ditt fina omdöme och kul att ni känner er nöjda med ert köp. Varmt välkomna åter till oss på KungSängen i Häggvik! MVH//Noora på KungSängen

Marianne W
Skrev om KungSängen Häggvik

Blev utmärkt bemött i butiken på Stinsen. Jag köpte en madrass, bäddmadrass och kudde som jag trivs bra med. Jag hade tidigare haft kontakt med butiken per mail, skulle bara dit personligen och prova madrassen. Har inget att anmärka på.

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Marianne, Vad roligt och höra att du känner dig nöjd med bemötande från oss. Du är varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen i Häggvik! MVH//Noora på Kungsängen

Helena A
Skrev om KungSängen Häggvik

Vi köpte en säng och vi är nöjda med bemötande, sängen och allt runt omkring.

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Helena, Kul och höra att du är nöjd med bemötande, säng och allt runt omkring. Ni är varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen i Häggvik! MVH//Noora på Kungsängen

Anita D
Skrev om KungSängen Häggvik

Utmärkt service Helt nöjd både med köp och leverans

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Anita! Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback! Det uppskattar vi! Skönt att höra att du är nöjd med vårt service! Vi hoppas att du kommer att välja Kungsängen även nästa gång! Välkommen!

Andreas B
Skrev om KungSängen Häggvik

Bra service från start till slut!

Kungsängen häggvik gillar detta

Härligt å höra att du är så nöjd. Det tackar vi för Välkommen åter /Rickard

Monika G
Skrev om KungSängen Häggvik

Hej Jag har köpt en säng kontinental som jag är mycket nöjd med både till utseende och funktion.Fick mycket bra hjälp vid besök i butik Häggvik vi tog fram två förslag pris och bild efter några veckor var jag åter i butiken och gjorde en beställning. Passade på att handla när det var mycket bra erbjudanden. Bra med avgiftsfri hemleverans med fint bemötande och det bästa de tog med min gamla tunga säng mot avgift. Väl värt pengarna en mycket bra service. Har under lång tid tänkt köpa säng just från KungSängen eftersom det är närproducerat.

Kungsängen häggvik gillar detta
Svar från KungSängen Häggvik

Hej och tack för ditt väldigt fina omdöme. Glad att höra att du är nöjd med allt och hoppas att du fortsätter att vara det i många år till. Hjärtligt välkommen in igen om du behöver någon hjälp /Rickard

Anna N
Skrev om KungSängen Häggvik

Köpte nya sängar till hela familjen Väldigt trevlig personal o Slavan har varit väldigt tillmötesgående o förstående Kan varmt rekommendera Häggvik

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Anna. Hjärtligt tack för din superhärliga Reco. Sådana nöjda kunder som ni är det bästa vi vet. Varmt välkommen åter. Med Vänlig Hälsning, Slavan med personal.

Maths A

Wwwrgbjkkhvfssthbnjkj hhfffdyjkm bvcsdrhllojj vggj

Olof H
Skrev om KungSängen Häggvik

Dubbelsäng. Bra service vid leveransen. För lite personal i butiken. Annars ok.

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Olof! Tack för din rekommendation! Härligt att höra att du är nöjd! Välkomna igen!

Tolga C
Skrev om KungSängen Häggvik

Bra bemötande, professionella. Höll det som lovades. Får se ifall sängen håller i 25 år också.

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Tolga! Tack för att din rekommendation. Så kul att höra att du är nöjd med sängen och med bemötandet i butiken. Varmt välkommen tillbaka!

Ulrik J
Skrev om KungSängen Häggvik

Bra bemötande och kunskap i butik. Snabb, pålitlig leverans och problemfri installation. Detta var bara början med de perfekta sängarna vi nu njuter av

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Ulrik! Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback! Det uppskattar vi! Skönt att höra att du är nöjd med vårt service! Vi hoppas att du kommer att välja Kungsängen även nästa gång! Välkommen!

Nicholas H
Skrev om KungSängen Häggvik

Ger en försiktig 4:a till Kungsängen Häggvik. Vill säga att säljare, köpetillfälle och allt runt hela affären fungerade utmärkt. Däremot verkar det som om saker sker utanför butikens kontroll i transportledet eller vid fabriken. Vi fick en gavel med trasigt tyg på baksidan vid leverans. Dessutom fick vi fel dimension på bäddmadrass. Ringde butiken och säljaren var mycket trevlig och tillmötesgående. Kan bara varmt rekommendera honom. Synd att hans proffsiga hantering i alla led dras ner av saker som inte är under hans kontroll....

Baldur J
Skrev om KungSängen Häggvik

vi köpte säng ROSENDAL, väldigt nöjd med sängen samt med bemötandet

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Baldur ! Kul att du är nöjd med våra produkter =) Du är välkommen åter! Med vänlig hälsning Personalen i häggvik !

Sara D
Skrev om KungSängen Häggvik

Allt fungerade perfekt, leverans på utsatt tid. Sängen är skön!

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Sara! Tack för din rekommendation! Härligt att höra att du är nöjd! Välkomna igen!

Hans M
Skrev om KungSängen Häggvik

Beställningen som gjordes i butiken blev inte rätt levererad. Gaveln, fel storlek 180 cm kom,beställt 215 cm (som sängen) Monteringen, när man kom ville man inte sätta ihop den för att man saknade verktyg! Sänggavlarna saknades som ska hålla madrasserna på plats när man höjer sänker sängarna. Jag beställde i stort sätt det bästa ni hade. Jag kan inte ge ett bra betyg. Sängen är nu som den ska vara enl. beställning. Fick ett dåligt intryck av de som monterade, ej kunniga.

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Hans. Tack för att du tog dig tid att skriva en Reco. Vi ber om ursäkt för att avslutet med leveransen inte blev vad vi hoppats på. Vi ska ta till oss av er kritik och lovar att förbättra oss i framtiden. Välkommen åter.

Solveig P
Skrev om KungSängen Häggvik

Hej, jag vill med det varmaste rekommendera KungSängen Häggvik, för bra service. Är jättenöjd med vårt köp i julas 2015 , samt för leveransen upp till Norrland av 2 st 90-sängar och 1 kontinentalsäng,allt funkade perfekt ! Trevlig tillmötesgående personal, så stort tack till Slavia för din hjälp. Solveig Persson

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Solveig! Tack för att du tog dig tid att göra en rekommendation. Så kul att höra att Ni är nöjda med sängar och med bemötandet i butiken. Varmt välkommen tillbaka!

Rick F
Skrev om KungSängen Häggvik

Uselt. Leverans skedde idag; jag kände mig behandlad som en paria av leveranspersonalen trots att jag köpt en vara för femtiotusen kronor. Postpersonal, som inte får några pengar av mig, behandlar mig bättre. Fullständigt oacceptabelt och kineserna kommer att käka er till frukost, lunch och middag.

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Rick! Det var tråkigt att höra att du har en negativ upplevelse. I ditt fall handlade det om att du ville att vi skulle frångå våra regler kring hygiensäkerhet vilket vi aldrig tummar på. Vi vill att våra kunder ska vara nöjda om du får gärna återkomma till oss så kan vi försöka lösa detta på bästa sätt.

Teuvo S
Skrev om KungSängen Häggvik

Fick bra bemötande vid mitt köp av säng

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Teuvo! Tack för din rekommendation! Härligt att höra att du är nöjd! Välkomna igen!

Lillian A
Skrev om KungSängen Häggvik

Fick ett mycket bra bemötande av den säljare som var i butiken vid det tillfället. Har tidigare köpt dubbelsäng av er som vi är väldigt nöjda med. Nu behövde vi en till och valet gick till Kungsängen. Tyvärr "läckte" en av sängarna kåda så vi fick byta den. Jag talade vid ett par tillfällen med en annan säljare om detta och hade han varit i butiken när vi köpte sängarna hade det nog inte blivit ett köp. Annars är vi väldigt nöjda. Mycket trevliga grabbar som kom med sängarna.

Svar från KungSängen Häggvik

Hej Lillian! Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback! Det uppskattar vi! Skönt att höra att du är nöjd med vårt service! Vi hoppas att du kommer att välja Kungsängen även nästa gång! Välkommen!

Stefan C
Skrev om KungSängen Häggvik

Det var kanon kunning service minded och väldigt trevlig

Svar från KungSängen Häggvik

Tack Stefan! Kul att höra att du vart nöjd. Välkommen in till oss igen.

Lars Erik Å
Skrev om KungSängen Häggvik

Fick ett mycket bra och kunnigt bemötande av personalen på KungSängen. Köpte en kontinentalsäng med tillbehör. Bra säng, håller vad den lovar! Leverans på utsatt datum och de som levererade sängen ringde i god tid innan leverans.

Kungsängen gillar detta