Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Ring 073-082 07 36 xn--saltsjbadensmleri-lrb92a.se

Välkommen till Saltsjöbadens Måleri & Inredning! Vi är ett företag med bred kompetens och erfarna hantverkare som hjälper dig med allt inom måleri, tapetsering, inredning, el, montering, snickeri och VVS i Stockholm med omnejd. Vår styrka är snabb service, noggrannhet och kvalitet och vi finns till för dig som företag såväl...

48 omdömen om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Anna B
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Målning av väggar, tak och fönsterkarmar i fyrarumslägenhet. Arbetet utfördes mycket bra på utsatt tid och kontakten med Nabil var smidig hela vägen från offert till avslutat arbete. Kan absolut rekommendera dem för målning.

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Latifa B
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Jag blev bra bemött med öppen diskussion om mina förväntningar. Både jag och min familj var nöjda med målningen av hela lägenheten och dörrarna.

Mohammed A
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Kort om tid från kontakt till uppdragsstart, Nabil levererade med bravur. Det här bolaget levererar, de lyssnar, förstår, rådgör och sedan leverans av fint golv. Mindre snack och mycket verkstad, så det ska vara. Stort tack till Saltjöbadens Måleri & Inredning

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 371 omdömen 4.2 av 371 omdömen

Fick bra service av personalen i butik! Leveransen kom fortare än tänkt.

Kemal A
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Trevliga, enkla att ha att göra med samt samarbetsvilliga. Kommer rekommendera er vidare !

Olov K
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Eltjänster - trevlig och kunnig elkille. Jobbade snabbt och koncentrerat.

Malin F
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Rörig början, de som kom och monterade var supertrevliga och det gick smidigt

Ahmed S
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Utmärkt service & välgjort jobb. Nöjd kund.

Hast B
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Företaget var proffsiga från början tillslut. Dem jobbade snabbt och effektivt och visade god resultat. Detta företag rekommenderas.

Firat D
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Vi anlitade Saltsjöbadens måleri & inredning för målning av flera rum. Vi fick ett professionellt bemötande med smidig och snabb kommunikation vilket uppskattas. Effektivt och noggrant arbete med en väldigt trevlig och lyhörd målare, vi är verkligen supernöjda med slutresultatet! Vi kommer definitivt att anlita Saltsjöbadens måleri & inredning för våra kommande projekt, rekommenderas starkt!

Lisel N
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Ett toppen bemötande under hela processen. Blev riktigt nöjd med resultatet. Rekommenderar verkligen!!

Idil M
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Jag fick hjälp med att måla några rum och fick ett fantastiskt bra bemötande både inför, under och efter arbetet. Arbetet gjordes utomordentligt, professionellt och över förväntan. Efter målningen, bestämde jag mig för att anlita Saltsjöbadens måleri & inredning igen. Denna gång med uppsättning av tavlor och montering av lite möbler. Även denna gång blev jag super nöjd! Jag rekommenderar verkligen företaget, både till det lilla och det stora. Jag kommer fortsätta anlita dem, den saken är saker!

Shavin H
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Jag rekommenderar starkt så det var toppenbra service och bemötande! Från kontakt till utförandet gick det fort och utan några som helt problem. Jag är jättenöjd med resultat av mina persienner!

Charlotta W
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Flexibel och pålitlig firma. Hög standard på kompetens

Lamin S
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Saltsjöbadens Måleri & Inredning gjorde ett 5-stjärnigt jobb från början till slut. Vi fick ett professionellt bemötande från första kontakt och blev sedan ledda genom hela processen på ett sätt som skapade stor trygghet. Slutresultatet blev verkligen den förvandling som vi hade hoppats på och att befinna sig på kontoret har aldrig känts så bra som nu. Jag planerar redan för nästa uppdrag som jag ska sätta i händerna på Saltsjöbadens Måleri & Inredning och kommer definitivt att rekommendera dem till alla som behöver hjälp.

Philip S
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Bra slutresultat! Lyssnade på önskemål och tillrättade fel eller annat som vi anmärkte på.

Christoffer Å
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Kan varmt rekommendera. Saltsjöbadens Måleri och Nabil skötte uppdraget att måla två rum samt tapetsera på ett utmärkt sätt. Bra kommunikation och resultatet blev mycket bra!

Jordanos E
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Behövde hjälp med att måla om väggarna i vardagsrummet. Fick supersnabb hjälp av Nabil och kunde inte bli nöjdare med resultatet. Rekommenderas starkt! Kommer definitivt anlita Saltsjöbadens måleri igen i framtiden.

Ronnie L
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Anlitade på att komplettera upp persienner. Snabbt och snyggt utfört, rekommenderas!

Selam W.T
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Vi behövde hjälp med att spackla och måla vår nya lägenhet och fick snabb hjälp av Nabil. Vi upplevde Saltsjöbadens måleri som mycket professionell, noggrann och lyhörda. De uppdaterade oss under hela processens gång. Vi rekommenderar starkt Saltsjöbadens måleri och kommer använda oss av deras tjänster i framtiden.

Haydi F
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Köpte målning av väggar och tak i samtliga rum i min tvåa på 66 kvm. Jag hade kontakt med Nabil som jag direkt fick en bra känsla av och det hela gick väldigt smidigt från början till slut. Nabil har ett väldigt gott bemötande och är lyhörd, tillgänglig och professionell. Jag var inte hemma under målningen, men fick löpande uppdateringar och bilder, vilket är viktigt om man inte kan vara på plats. Hade jag någon synpunkt lyssnades den till och det märks att fokus är att kunden ska bli nöjd. De utförde jobbet snabbt, mycket...

Tawfik I
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Köpte persienner och fick snabb och proffsig service! Bra priser har de också! Rekommenderar starkt!

Najat S
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Hej! Jag kom i kontakt med saltsjöbadensmåleri via rekommendationer, tog kontakt med Nabil. Allt gick smidigt till fick en tid dagen efter . De monterade mina gardiner som jag önska och utan problem . Väldigt skickliga och tålmodiga . Jag kommer definitivt att använda mig av saltsjöbadensmåleri återigen.

Khalid I
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Jag kontaktade Nabil för att få hjälp med insättning av persienner, montering av ett stort garderob samt uppläggning av gardinskena. Nabil var mycket lyhörd och tillmötesgående. Jag är mer än nöjd med bemötandet och mina förväntningnar infriades minst sagt. Jag sammanfattar min upplevelse med fint bemötande, professionellt och mycket bra service. Jag rekommenderar Nabil och Saltsjöbadens måleri & inredning.

Sadek A
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Jag var ute efter hjälp med att få TV upphängd på betongvägg. Extremt snabb kontakt samt tydlig information om både prisbild och det jag behövde ordna själv. Väl på plats så gick arbetet mycket snabbt, och smidigt. Tvn kom upp på exakt det önskade läget (jag ville ha tvn upphängd enligt specifika mått) och jag kan inte säga att jag är annat än nöjd. Rekommenderas!

Orhan B
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Bra service och bemötande!! Dem kom i tid och arbetet gick suveränt, inga konstigheter alls

Dan S
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Skulle dra in fas 3 el till en tvättstuga och bygga in ett eluttag. Blev mycket bra bemött av Nabil och elektriker och de gjorde ett bra och snyggt) jobb. Enligt förfrågan och offerten skulle de dra in fas 3-el hela vägen till tvättstugan. Detta planerades till en dags jobb. Väl på plats upptäckte elektrikern att fas 3 redan var indraget på tvättstugan men inte till uttaget vilket resulterade i att jobbet blev mycket mindre än förväntat. Dock blev avdraget av kostnaden ganska liten. Som helhet är jag dock nöjd med dem och jag rekommenderar deras tjänster.

Fredrik S
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Bra bemötande, bra pris och ett bra utfört jobb! Rekommenderar dem!

Miran C
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete! Rekommenderas!

Senait A
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Vi har gjort totalt renovering på en lägenhet 91 kvm, allt från köket, målning, sätt nya garderober, golvet samt badrummet osv. Vi är jättenöjda med slutresultatet. Som person är Nabil samarbetsvillig, respektfull och lyhörd för sina kunder. Han göra sitt bästa för att du ska bli nöjd med arbetet. Vi tycker att företaget levde upp vår förväntningar och genomfört ett fantastiskt arbete. Vi rekommendera dig med glädje att vända dig till Nabil om du tänker renovera, måla eller fixa något i din lägenhet eller ditt hus. Vi kommer...

Hussam H
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Jag anlitade Saltdjöbadens Måleri och är nöjd med resultatet. Fint bemötande, medgörliga, och väl utfört arbete. Detta var en god erfarenhet jag erfarit och jag rekommendera detta företag för den som vill måla om eller göra annat som företaget erbjuder av sina tjänster.

Hischam E
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Världsklass! Här har ni ett företag som levererar på högsta nivå. Vi anlitade Saltsjöbadens Måleri & Inredning för att måla om våra väggar i sovrum, hall och kök/vardagsrum. Resultatet var långt över vår förväntan och vi är enormt tacksamma och glada över arbetet som de utförde. Målaren var mycket trevlig, noggrann och precis i sitt arbete. Vi njuter så mycket av våra nya väggar! Kommunikationen med Nabil var på topp då vi ständigt fick återkommande uppdateringar som vi önskade och han var väldigt tillmötesgående...

Nura A
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Hade inhandlat nya möbler såsom skafferi, speglar, hatthylla m.m behövde hjälp med montering och upphängning. Kontaktade Saltsjöbadens måleri och inredning och fick en god service och snabb montering. Inte nog med att jag blev överlycklig över resultatet utan servicen och kommunikationen gjorde att allt gick smidigt. Väldigt professionella och noga i sitt arbete! Tvekar inte på att anlita Saltsjöbadens måleri igen. Tack så mycket igen ni är BÄST 🙏🏽

Nura A
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Jag har länge velat ha min vägg slät med fräsch vitfärg och bli av med min vävtapet. Kontaktade Saltsjöbadens måleri och bemötande var professionellt. De förklarade processen och utförde arbetet enligt det de lovat inom en rimlig tid. Blev supernöjd kommer definitivt kontakta de igen för andra uppdrag. Vill du ha hjälp med måleri, inredning och montering rekommenderar jag starkt Saltsjöbadens måleri 💯

Jane R
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Otroligt duktig målarfirma! Målat om hela lägenheten, väggar, tak & lister. Superproffsigt! Skulle anlita de igen alla dagar i veckan! Fick t.o.m. uppdatering & bilder hur det gick under helgen hur långt de hade kommit, vad de hade kvar mm. Guldstjärna!!

Adam F
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

fantastiska verkligen. Tog kontakt med Nabil för att få hjälp med att måla om min nyköpta lägenhet samt spackla diverse väggar. Är supernöjd. Enkla,snabba med fantastisk service. rekommenderas starkt. Tack Nabil! /Adam Farhoumand

Marika F
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Saltsjöbadens måleri målade om vår balkong med stor noggrannhet och var mycket flexibla med arbetstiderna.

Sara J
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Sätta upp lampor och tv, och dem var lyhörda och snabba ! Rekommenderar starkt!

Aya W
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Hade en jättebra upplevelse med Saltsjöbadens måleri. Allting gick smidigt och jobbet utfördes proffesionellt utan några krångligheter. Under arbetet fick jag uppdateringar om vad som gjorts under dagen. Kan varmt rekommendera företaget!

Bilal A
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Jag var mycket nöjd med resultatet av måleriarbetet som utfördes i min lägenhet. Bra arbete från grunden, välbemött och tydlig information samt väldigt prisvärt.

Pierre D
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Beställde målning av väggar och tak. Ett större arbete behövde göras med taket, vilket drog ut lite mer på tiden än beräknat. Mycket vänligt och proffsigt bemötande genom hela processen. Rekommenderar Nabil och Saltsjöbadens måleri varmt.

Adil S
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Jag behövde måla om i min lägenhet och montera lite i vardagsrum och badrum när jag kom i kontakt med Nabil som var väldigt trevlig. Nabil var mycket professionell och tydlig i allt han förmedlade. Jag är otroligt nöjd med arbetet och bemötandet jag fick av Nabil. Jag rekommenderar Saltsjöbadens Måleri & Inredning starkt till alla som behöver fixa hemma såsom måla, inreda eller montera. Självklart kommer jag kontakta Nabil igen om jag behöver hjälp med något. /Adil

Helena B
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Målning av lägenhet. Professionellt bemötande och otroligt samarbetsvilliga. Lösningsorienterad och flexibla. Resultatet blev väldigt bra, jag är otroligt nöjd. Rekommenderas!

Eleni R
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Behövde ommålning i hela huset på väldigt kort varsel och de tog sig an uppdraget och utförde det inom den satta tidsramen. Kontakten med Nabil har varit mycket god och han är väldigt lyhörd och professionell. Behöll en god kontakt genom hela uppdraget och fick löpande uppdateringar vartefter. Resultatet blev precis som jag tänkt mig och jag är mycket nöjd med målningen. Jag kan med handen på hjärtat ge dem mina varmaste rekommendationer och önskar dem fortsatt framgång.

Svar från Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Hej Eleni med familjen. Tack för ditt fina omdöme. Det värmer. Kul att ni blev så nöjda med allt. Ni får gärna återkomma om något mer önskas. Lycka till med nya huset. Med vänliga hälsningar Nabil

Wail E
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Vi behövde måla lägenheten inför försäljning. Sprickor i väggarna behövde lagas, hål från hyllor skulle fyllas och skador på väggarna behövde repareras. Saltsjöbadens måleri var väldigt professionella, yrkeskunniga och pålitliga. De bemötte oss på ett serviceinriktat sätt och hjälpte oss med allt vi behövde. Vi kan varmt rekommendera dem och kommer själva anlita dem i framtiden när vi behöver hjälp med målning och styling av hemmet. Wail & Malin

Marika F
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Vi fick hjälp med att måla om vårt gästrum - väggar, garderober och fönsterfoder. Nabil var mycket snabb på att återkoppla vid min förfrågan och de kunde påbörja arbetet snabbt. Målaren på plats var mycket noggrann och snabb med kanonresultat. Kan varmt rekommendera Saltsjöbadens Måleri.

Svar från Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Hej! Vad roligt att du är mycket nöjd med målningen. Tack så mycket för de fina orden. Hälsningar Nabil

Tomas K
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

När vi köpte våran lägenhet så var det så många lager på vägarna och tapeterna var verkligen långt ifrån vår smak. Vi ville bara ha vita väggar. Vi är jätte nöjda av arbetet Saltsjöbadens måleri utfört hemma hos oss! Vi kan varmt rekommendera deras service och hur snabbt allt gick till. Det är så pass vanligt att man blir missnöjd efteråt när det går snabbt för man är rätt att det bara ska bli lager på lager. Men i detta fall så var det långt ifrån det! Vi vill ge ett stort tack till hela företaget för att ni gjorde vår första lägenhet till vårt hem. Många kramar Tomas och Michelle.

Svar från Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Hej, Tomas & Michelle. Jag hoppas att ni får njuta och har det så mysigt i lägenheten. Tusen tack för de fina orden. Känns jätte kul att höra att ni är nöjda med oss, och arbetet vi gjort åt er. Det betyder så mycket för oss att våra kunder nöjda. Med vänliga hälsningar Nabil

Rozina Y
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Saltsjöbaden måleri och inredning är de bästa jag kan rekommendera om man funderar måla och fräscha upp sitt hem. Supper nöjd med bemötande och utförande av arbetet. Och allt blev utfört i avtalad tid. Hälsningar, Rozina Yohans

Svar från Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Hej Rozina Tusen tack för fint omdöme, det värmer i hjärtat. Vi är glada att du är så nöjd med oss! Jag tackar för det fina orden om vårt bemötande, både från min sida och personal. Det är ett nöje att få hjälpa dig och du är alltid välkommen åter till oss. På återseende. Med vänliga hälsningar Nabil Saltsjöbadens måleri & inredning.

Henelna K
Skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Tycker det är svårt att överdriva men nu måste jag nog det! Sååååååå duktiga o professionella. Kunde inte blivit mer nöjd!!!!!! Punktliga o håller vad dom lovar med råge. Tillmötesgåendet var fenomenalt. Hoppas verkligen att dom blir större i branchen för det är dom värda. Bra priser dessutom. Dom borde bli ett föredöme för andra hantverkare!!!! TACK NABIL!!!

Svar från Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Hej Helena med familjen. Vi på Saltsjöbadens måleri & inredning tackar för dessa fina ord och omdöme. Vi hoppas ni nu kommer trivas i ert nya fina lägenhet Tack för att du tog tid och skrev om oss, och tack för förtroendet. Vi blir så glada av att höra att ni är nöjda med oss och slutresultatet :) På återseende. Vänliga hälsningar Nabil Saltsjöbadens måleri & inredning