Saltsjöbadens Måleri & Inredning

Fisksätra Torg 11, 133 41 Saltsjöbaden — Visa karta

Välkommen till Saltsjöbadens Måleri & Inredning!

Vi är ett företag med bred kompetens och erfarna hantverkare som hjälper dig med allt inom måleri, tapetsering, inredning, el, montering, snickeri och VVS i Stockholm med omnejd. Vår styrka är snabb service, noggrannhet och kvalitet och vi finns till för dig som företag såväl som privatperson. Att måla om sätter färg på vardagen. Därför vill vi ta ditt hem till nästa nivå genom att skapa en personlig stil för ditt hem.

Glöm inte att du nu kan få upp till 50 000 kr i skatterabatt. Men ROT-avdrag behöver du bara betala 70% av kostnaden för allt arbete i din bostad.

Läs vad 8 kunder tycker om Saltsjöbadens Måleri & Inredning

• 2020-06-20

Adil S skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning
    Jag behövde måla om i min lägenhet och montera lite i vardagsrum och badrum när jag kom i kontakt med Nabil som var väldigt trevlig.
    Nabil var mycket professionell och tydlig i allt han förmedlade. Jag är otroligt nöjd med arbetet och bemötandet jag fick av Nabil. Jag rekommenderar Saltsjöbadens Måleri & Inredning starkt till alla som behöver fixa hemma såsom måla, inreda eller montera. Självklart kommer jag kontakta Nabil igen om jag behöver hjälp med något.
    /Adil Läs mer
  • 2020-06-11

Helena B skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning
    Målning av lägenhet. Professionellt bemötande och otroligt samarbetsvilliga. Lösningsorienterad och flexibla. Resultatet blev väldigt bra, jag är otroligt nöjd. Rekommenderas! Läs mer
  • Eleni R

2020-05-27

Eleni R skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning
    Behövde ommålning i hela huset på väldigt kort varsel och de tog sig an uppdraget och utförde det inom den satta tidsramen. Kontakten med Nabil har varit mycket god och han är väldigt lyhörd och professionell. Behöll en god kontakt genom hela uppdraget och fick löpande uppdateringar vartefter.
    Resultatet blev precis som jag tänkt mig och jag är mycket nöjd med målningen.
    Jag kan med handen på hjärtat ge dem mina varmaste rekommendationer och önskar dem fortsatt framgång. Läs mer
    2020-06-05 Saltsjöbadens Måleri & Inredning svarar Eleni R
    Hej Eleni med familjen.

Tack för ditt fina omdöme. Det värmer. Kul att ni blev så nöjda med allt.
    Ni får gärna återkomma om något mer önskas. Lycka till med nya huset.
  • 2020-05-13

Wail E skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning
    Vi behövde måla lägenheten inför försäljning. Sprickor i väggarna behövde lagas, hål från hyllor skulle fyllas och skador på väggarna behövde repareras. Saltsjöbadens måleri var väldigt professionella, yrkeskunniga och pålitliga. De bemötte oss på ett serviceinriktat sätt och hjälpte oss med allt vi behövde. Vi kan varmt rekommendera dem och kommer själva anlita dem i framtiden när vi behöver hjälp med målning och styling av hemmet.
    Wail & Malin Läs mer
  • 2019-12-05

Marika F skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning
    Vi fick hjälp med att måla om vårt gästrum - väggar, garderober och fönsterfoder. Nabil var mycket snabb på att återkoppla vid min förfrågan och de kunde påbörja arbetet snabbt. Målaren på plats var mycket noggrann och snabb med kanonresultat. Kan varmt rekommendera Saltsjöbadens Måleri. Läs mer
    2020-05-11 Saltsjöbadens Måleri & Inredning svarar Marika F
    Hej!

Vad roligt att du är mycket nöjd med målningen. Tack så mycket för de fina orden.

Hälsningar
  • 2019-11-15

Tomas K skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning
    När vi köpte våran lägenhet så var det så många lager på vägarna och tapeterna var verkligen långt ifrån vår smak. Vi ville bara ha vita väggar.

Vi är jätte nöjda av arbetet Saltsjöbadens måleri utfört hemma hos oss! Vi kan varmt rekommendera deras service och hur snabbt allt gick till. Det är så pass vanligt att man blir missnöjd efteråt när det går snabbt för man är rätt att det bara ska bli lager på lager. Men i detta fall så var det långt ifrån det! Vi vill ge ett stort tack till hela företaget för att ni gjorde vår första lägenhet till vårt hem.

Många kramar Tomas och Michelle. Läs mer
    2020-05-11 Saltsjöbadens Måleri & Inredning svarar Tomas K
    Hej, Tomas & Michelle.

Jag hoppas att ni får njuta och har det så mysigt i lägenheten.

Tusen tack för de fina orden. Känns jätte kul att höra att ni är nöjda med oss, och
    arbetet vi gjort åt er. Det betyder så mycket för oss att våra kunder nöjda.

• 2019-11-08

Rozina Y skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning
    Saltsjöbaden måleri och inredning är de bästa jag kan rekommendera om man funderar måla och fräscha upp sitt hem. Supper nöjd med bemötande och utförande av arbetet. Och allt blev utfört i avtalad tid.

Hälsningar, Rozina Yohans Läs mer
    2019-11-11 Saltsjöbadens Måleri & Inredning svarar Rozina Y
    Hej Rozina

Tusen tack för fint omdöme, det värmer i hjärtat. Vi är glada att du är så nöjd med oss! Jag tackar för det fina orden om vårt bemötande, både från min sida och personal. Det är ett nöje att få hjälpa dig och du är alltid välkommen åter till oss.

På återseende.

Nabil
    Saltsjöbadens måleri & inredning.
  • 2019-10-21

Henelna K skrev om Saltsjöbadens Måleri & Inredning
    Tycker det är svårt att överdriva men nu måste jag nog det! Sååååååå duktiga o professionella. Kunde inte blivit mer nöjd!!!!!! Punktliga o håller vad dom lovar med råge. Tillmötesgåendet var fenomenalt. Hoppas verkligen att dom blir större i branchen för det är dom värda. Bra priser dessutom. Dom borde bli ett föredöme för andra hantverkare!!!! TACK NABIL!!! Läs mer
    2019-10-23 Saltsjöbadens Måleri & Inredning svarar Henelna K
    Hej Helena med familjen.

Vi på Saltsjöbadens måleri & inredning tackar för dessa fina ord och omdöme. Vi hoppas ni nu kommer trivas i ert nya fina lägenhet
    Tack för att du tog tid och skrev om oss, och tack för förtroendet.
    Vi blir så glada av att höra att ni är nöjda med oss och slutresultatet :)

På återseende.

Vänliga hälsningar