Alla kategorier Vårdcentral Västra Götaland Göteborg Vårdcentralen Gibraltargatan

Vårdcentralen Gibraltargatan

Gibraltargatan 1C, 411 32 Göteborg — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Vårdcentralen Gibraltargatan

• Jonas A
    Jonas A skrev om Vårdcentralen Gibraltargatan
    Har varit där två gånger under drop-in och inte fått träffa någon läkare. Det har inte funnits tid säger dom. Detta trots att drop-in tiden är långt ifrån slut. Skriven på annan vc nu.
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Vårdcentralen Gibraltargatan
    KANON! Jag har varit hos många tandläkare, men aldrig fått så bra bemötande som här.
    En klinik som har en kanon service från att man kommer tills man lämnar.
    Dom här kan jag verkligen rekomendera.
  • Filip L
    Filip L skrev om Vårdcentralen Gibraltargatan
    oproffsigt! Lät som tandläkaren satt och tränade på de latinska namnen för de olika tänder som finns när de gjorde min undersökning. Sköterskan förstod inte alla termer så han fick översätta till svenska vilket gör det hela tämligen meningslöst. Sen säger de att de ska skicka iväg mina foton till specialist för avgörande om jag behöver dra ut en tand och efter flera månader ringer jag tillbaka och frågar "vad händer" och då säger de att de glömt bort mig. Snacka om oproffsigt när man betalar så mycket!!!
  • Katarina D
    Katarina D skrev om Vårdcentralen Gibraltargatan
    Mycket fräscha lokaler, jag har sällan behövt vänta länge i väntrummet. All den senaste tekniken finns tillgänglig. Finns inget negativt att anmärka på.
  • Elin W
    Elin W skrev om Vårdcentralen Gibraltargatan
    Jag skulle vilja rekommendera Folktandvården Gibraltar för mycket vänligt bemötande, snabba och kunniga tandläkare (åtminstone de jag träffat på) och bra service. Jag tycker även att "Frisktandvårdsavtalet" via Folktandvården har fungerat mycket bra.
  • Lisa R
    Lisa R skrev om Vårdcentralen Gibraltargatan
    Inte en av mina favoriter då den tandläkaren jag träffat där är den virrigaste som finns. Han har gett ett intryck av att inte varit förberedd alls, inte veta varför jag är där eller något. Samt givit dåliga behandlingar. Resten av stället är dock trevligt och man blir väldigt bra bemött.
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Vårdcentralen Gibraltargatan
    Bra service och kunnig personal

Gibraltargatan 1C, 411 32 Göteborg