Alla kategorier Försäkringsmäklare Skåne Lomma Ikc Administration AB

Norra Villavägen 34, 237 34 Bjärred — Visa karta

Stortorget 11, 21122, MALMÖ
Izave Malmö
Stefan A:
Fick en bra genomgång där jag kommer att välja att följa delar av de tips som jag fick.

Läs vad 4 kunder tycker om Ikc Administration AB

• Dan L
    Dan L skrev om Ikc Administration AB
    Danne J! Jag skulle nog rekommendera din far att anlita tjänsten, deras avkastning på PPM är ca 395% på 8 år (vilket innebär att om du börjat med 100 000 hade du haft 395 000 år 8). Hade du haft premiesparfonden som jag haft så har du mindre idag än för 8 år sedan. Fakturan är på 450 kr och det hade din far sparat in snabbt!
  • magnus e
    magnus e skrev om Ikc Administration AB
    Danne, du kan ju knappast vara kund hos Fondbytesprogrammet...

Fondbytesprogrammet förvaltar åt mig sen 3 år tillbaka. Riktigt nöjd. Leta efter bättre avkastning!
  • inge k
    inge k skrev om Ikc Administration AB
    Bra tjänst enorm avkastning Jätte nöjd
    Danne måste vara en som fått sparken.
  • Danne J
    Danne J skrev om Ikc Administration AB
    Mycket tvivelaktiga metoder. Hela Kristianstad har blivit nerringt och fått en värdelös förvaltningstjänst nerkörd i halsen. Undvik dessa!

ÄNDRING!
    Asså ni två däruppe! Pratar vi om samma företag?! Farsan min var inte lika nöjd när han fick faktura på nått som skulle va gratis först o dessutom skulle man bli uppringd om man ville fortsätta. Ingen jävla strumpförsälning detta fan pensionspengar det handlar om ringa runt o pracka på folk massa skit. Seriösa håller väl för i helsike inte på o låter folk som knappt är torra bakom öronen ringa o pracka på folk sånna här skitprodukter o ta över deras pensionssparande?!! Kunnde gett mig fan på att ni kom från Malmö sveriges Chicago. Sånna här bolag kan ha sina gangsterfasoner i malmö så kan ni låta norra skåne va där vi har lite ärlighet kvar.

Norra Villavägen 34, 237 34 Bjärred