Fönsterhuset

Näckrosgatan 15B, 644 35 Torshälla — Visa karta

4.0 i betyg av av 6 omdömen

Tors Bockar Bygg & Konsult är ett byggföretag som startades 2002 och vi har över 20 års erfarenhet av branschen. Vi arbetar runt mälaren och upp till roslagen runt Åkersberga.

Har sitt ursprung i Torshälla därav namnet.

Företagskultur: Personlig kontakt med kunderna, bra utfört arbete i rätt tid

Läs vad 6 kunder tycker om Fönsterhuset

• 2020-02-10

Daida Sarah Lisette S skrev om Fönsterhuset
    Kan varmt rekommendera Fönsterhuset. Läs mer
    Palma Bygg
    4.8 / 5 i betyg — 244 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket nöjd med både slutresultat och bemötande före, under och efter min lägenhetsrenovering."
  • Karolin L

2019-09-30

Karolin L skrev om Fönsterhuset
    Försenad leverans
    Inte persienner med på alla fönster.
    Slarvigt påsatt fönster smyg med påkladdat silikon. Så det ser fläckig ut.
    Takfönster är fönster smyg ej klart blev lovad att endast målning skulle vi behöva göra. Där är inte Så hat jämt med kanterna och spaklat runt om och i springor. Inhen fönster foder runt. Långt ifrån klart enligt vår mening.
    Inget företag vi kommer anlita igen...
    Tar mycket betalt för montering, för att vara slarvigt gjort. Läs mer
  • 2014-02-18

Lotta H skrev om Fönsterhuset
    Vi har fått hjälp av Tors Bockar att lägga om vårt tak. Resultatet blev snyggt och all kommunikation med företaget har varit bra.
    Vi är nöjda med Tors Bockar och rekomenderar dem gärna.
    Vi kommer definitivt att överväga dem vid framtida ombyggnationer. Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2014-02-16

Ulla-Britt E skrev om Fönsterhuset
    Trevliga och bra. Inga egentliga klagomål efter avslutat arbete. Vi skulle absolut kunna anlita dem igen. Läs mer
  • 2014-02-14

jan R skrev om Fönsterhuset
    Gör snygga jobb ett företaget kan man lita på har bytt alla fönster + ny ytterdörr E-Posten funkar bra kommer nog att anlita dom fler gånger Läs mer
    Målabromma Entreprenad
    4.6 / 5 i betyg — 117 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Reparation och ommålning av träfasad + puts. Bra offert till att börja med. Under arbetet upptäcktes att delar av träfasaden måste bytas ut."
    Valentino B
  • 2014-02-14

Staffan H skrev om Fönsterhuset
    Vi har använt Tors Bockar Bygg & Konsult för ett flertal projekt (fönsterbyte, takbyte, inomhusrenovering och byte av kök). Företaget har kompetenta medarbetare som gör ett bra jobb och dessutom är bra att ha och göra med. De håller snyggt omkring sig och täcker tex. golv noga för att inte orsaka skada. De anställda är duktiga snickare och för oss som har ett gammalt hus har detta varit värdefullt, då det ofta krävs lite speciallösningar. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte