Fönsterhuset

Fönsterhuset

Ring 070-290 10 22 www.torsbockar.se
4.0

Tors Bockar Bygg & Konsult är ett byggföretag som startades 2002 och vi har över 20 års erfarenhet av branschen. Vi arbetar runt mälaren och upp till roslagen runt Åkersberga. Har sitt ursprung i Torshälla därav namnet. Företagskultur: Personlig kontakt med kunderna, bra utfört arbete i rätt tid

6 omdömen om Fönsterhuset

Daida Sarah Lisette S

Kan varmt rekommendera Fönsterhuset.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Karolin L
Skrev om Fönsterhuset

Försenad leverans Inte persienner med på alla fönster. Slarvigt påsatt fönster smyg med påkladdat silikon. Så det ser fläckig ut. Takfönster är fönster smyg ej klart blev lovad att endast målning skulle vi behöva göra. Där är inte Så hat jämt med kanterna och spaklat runt om och i springor. Inhen fönster foder runt. Långt ifrån klart enligt vår mening. Inget företag vi kommer anlita igen... Tar mycket betalt för montering, för att vara slarvigt gjort.

Lotta H
Skrev om Fönsterhuset

Vi har fått hjälp av Tors Bockar att lägga om vårt tak. Resultatet blev snyggt och all kommunikation med företaget har varit bra. Vi är nöjda med Tors Bockar och rekomenderar dem gärna. Vi kommer definitivt att överväga dem vid framtida ombyggnationer.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Ulla-Britt E
Skrev om Fönsterhuset

Trevliga och bra. Inga egentliga klagomål efter avslutat arbete. Vi skulle absolut kunna anlita dem igen.

jan R
Skrev om Fönsterhuset

Gör snygga jobb ett företaget kan man lita på har bytt alla fönster + ny ytterdörr E-Posten funkar bra kommer nog att anlita dom fler gånger

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Staffan H
Skrev om Fönsterhuset

Vi har använt Tors Bockar Bygg & Konsult för ett flertal projekt (fönsterbyte, takbyte, inomhusrenovering och byte av kök). Företaget har kompetenta medarbetare som gör ett bra jobb och dessutom är bra att ha och göra med. De håller snyggt omkring sig och täcker tex. golv noga för att inte orsaka skada. De anställda är duktiga snickare och för oss som har ett gammalt hus har detta varit värdefullt, då det ofta krävs lite speciallösningar.