Alla kategorier Snickare Södermanland Eskilstuna Fönsterhuset

Fönsterhuset

Näckrosgatan 15B, 644 35 Torshälla — Visa karta

Tors Bockar Bygg & Konsult är ett byggföretag som startades 2002 och vi har över 20 års erfarenhet av branschen. Vi arbetar runt mälaren och upp till roslagen runt Åkersberga.

Har sitt ursprung i Torshälla därav namnet.

Företagskultur: Personlig kontakt med kunderna, bra utfört arbete i rätt tid
SKOGVAKTARVÄGEN 2, 15147, SÖDERTÄLJE
Tommie Hjelms Bygg
Emil S:
Utför det som ska utföras till överenskommen kostnad. Håller tider.

Läs vad 4 kunder tycker om Fönsterhuset

• Lotta H
    Lotta H skrev om Fönsterhuset
    Vi har fått hjälp av Tors Bockar att lägga om vårt tak. Resultatet blev snyggt och all kommunikation med företaget har varit bra.
    Vi är nöjda med Tors Bockar och rekomenderar dem gärna.
    Vi kommer definitivt att överväga dem vid framtida ombyggnationer.
  • Ulla-Britt E
    Ulla-Britt E skrev om Fönsterhuset
    Trevliga och bra. Inga egentliga klagomål efter avslutat arbete. Vi skulle absolut kunna anlita dem igen.
  • jan R
    jan R skrev om Fönsterhuset
    Gör snygga jobb ett företaget kan man lita på har bytt alla fönster + ny ytterdörr E-Posten funkar bra kommer nog att anlita dom fler gånger
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Fönsterhuset
    Vi har använt Tors Bockar Bygg & Konsult för ett flertal projekt (fönsterbyte, takbyte, inomhusrenovering och byte av kök). Företaget har kompetenta medarbetare som gör ett bra jobb och dessutom är bra att ha och göra med. De håller snyggt omkring sig och täcker tex. golv noga för att inte orsaka skada. De anställda är duktiga snickare och för oss som har ett gammalt hus har detta varit värdefullt, då det ofta krävs lite speciallösningar.

Näckrosgatan 15B, 644 35 Torshälla