Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Förbundskontoret

Olof Palmes Gata 17, 111 22 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Förbundskontoret

• Nadir E
    Nadir E skrev om Förbundskontoret
    Äckligt jävla parasit företag som lurar folk på pengar. Jag är grymt besviken.
  • K
    K skrev om Förbundskontoret
    jag ringde fakförbudet för att få råd. så frågar tanten i telefonen vart jag jobbar. 1 vecka senare får jag en fakura i från unionen. eftersom jag inte info om rätt inkomst så måste jag betala in den rätta inkomsten för att få ut akassa. känns som jag inte skulle ringt det JÄVLA samtalet som inte heller gav någonting. ringde då till unionen
    -om du inte betalar in det så får du inten a-kassa. då utförsäkrar vi dig.
    jag har varit arbetslös. jag vet att a-kassan har 10 veckors handläggningstid när man har lämnat in alla papper. jösses vad dom vill ha papper. sedan 5 år tillbaka. att jag ska betala in pengar till inkomstförsäkring till unionen. - jag har inte fått en spänn i inkomst försäkring när jag har varit arbetslös. försäkringskassan fungerar bättre än a-kassan.
    DET ÄR SANNINGEN OM UNIONEN.
    Fredrik E gillar detta
  • Linda Å
    Linda Å skrev om Förbundskontoret
    ett bra fackförbund som verkligen hjälper en med allt man behöver hjälp med. ger mycket och bra information till medlemmarna!

Olof Palmes Gata 17, 111 22 Stockholm