Wowto Sweden AB

Wowto Sweden AB

wowto.com
  • BadgeEightYears
1 064

Välkommen till Wowto Sweden AB tidigare Fordonsbolaget! Med många års erfarenhet av bilbranschen kan du känna dig trygg när du handlar bil av oss. Tillsammans med vår verkstad jobbar vi intensivt med noggranna tester för att alla våra bilar ska vara i bästa möjliga skick, allt för att våra kunder ska ha ett problemfritt bilägande....

1064 omdömen om Wowto Sweden AB

Sedan starten hos Reco 2017

Magnus H
Skrev om Simon Kalayci en del av Wowto Sweden AB

Bra kille hjälper till i den mån han kan

Alexander S
Skrev om Simon Kalayci en del av Wowto Sweden AB

min andra affär med Simon, och fler skall det bli. Väldigt trevlig kille som är väldigt hjälpsam & visar otrolig service känsla till mig som kund. Kommer definitivt att köpa fler bilar av Simon & wowto. Rekommenderar denna firma iom kvaliten på bilarna samt känslan av att kliva in i bil hallen är som ett hotell!!

Simon K gillar detta
Svar från Simon Kalayci

Stort tack för din recension Alexander!

Hamed Z
Skrev om Wowto Sweden AB

Trevlig säljare och personal. Fina nya fräscha lokaler och bilar. Bilen jag köpte var i väldigt gott skick och har hittills gått bra. Det som jag var betydligt mindre nöjd med var priset. Betalade nog 10% för mycket. De spelar andrahands marknaden duktigt, i med svaga kronan åker mycket bilar utomlands vilket gör att svenska priserna stiger för oss svenska kunder. Så vill ni göra en bra bilaffär prismässigt skulle jag kolla på andra bilfirmor.

Jan-Erik M
Skrev om Saron Zekariyas en del av Wowto Sweden AB

Hej! Saron var föredömlig på alla vis! Hon lyssnade, var närvarande och engagerad på ett mycket inspirerande vis:-). Hon levde verkligen upp till alla förväntningar och det var mycket trevligt att köpa en bil av henne! Leveransen kan man däremot ha åsikter om! Några exempel är att bilen var dåligt rengjord och den idiot som lagt in vinterhjulen borde få en tillrättavisning! Det första som händer när jag kör iväg är att ett av hjulen rullar bakåt och smutsar ner sidan och del av taket på det ljusa innertaket på höger...

Karl Olof Daniel U
Skrev om Karlen Harutyunyan en del av Wowto Sweden AB

Hela processen funkade fin fint.

Karlen H gillar detta
Svar från Karlen Harutyunyan

Hej Olof Fantastiskt fin bil du köpt, se till att ta hand om den väl innan du säljer tillbaka den! Stooort Grattis! // Karlén

Conny B
Skrev om Karlen Harutyunyan en del av Wowto Sweden AB

Lugnt och sakligt bemötande. Klar och tydlig kommunikation. Höll vad som var lovat. Professionell.

Karlen H gillar detta
Svar från Karlen Harutyunyan

Hej Conny Kul att du fått hem din nya bil & stort grattis! Vi ses snart igen. // Karlén

Navruz A
Skrev om Karlen Harutyunyan en del av Wowto Sweden AB

Han är väldigt duktig och trevlig.

Svar från Karlen Harutyunyan

Hej Navruz Stort grattis till din nya bildröm, Jag önskar dig all lycka med din nya pärla! Vi hoppas på att få se dig återigen vid nästa tillfälle! // Karlén

Jörgen B
Skrev om Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

Jag tycker bemötandet var superbra. bra dialog och förståelse. grymt smidigt och snabb/smidig affär. Rosina är super duktig. bara gott att säga.

Kenan S
Skrev om Karlen Harutyunyan en del av Wowto Sweden AB

Trevlig och serviceinriktad från första samtal tills affären blev gjord. Karlen upplevdes ärlig, hjälpsam och kunnig. Snabb återkoppling. Sammanfattningsvis är jag helnöjd med honom som försäljare samt köpet av min nya BMW.

Svar från Karlen Harutyunyan

Hej Kenan Vi önskar dig all lycka med din nya bil, gratulerar från Wowto Sweden AB! Nästa bilbyte ser vi framemot! // Karlén

David H
Skrev om Karlen Harutyunyan en del av Wowto Sweden AB

Karlén var verkligen super. Bra kännedom kring bilen vi ville köpa, tillmötesgående och riktigt trevlig. Nästa köp blir sannolikt av samma försäljare.

Svar från Karlen Harutyunyan

Hej David Kul att du upplevt att affären gått precis som alla affärer bör gå till! Stort grattis till din Volvo V60, vi ses säkerligen igen! // Karlén

Deniz B

Riktigt bra service , bra bemötande från början till slut. Bästa Saron ☺️

Simon S
Skrev om Saron Zekariyas en del av Wowto Sweden AB

Super professionell och trevlig! Väldigt noggrann och hjälpsam i alla steg av köpet.

Ulf Michael H
Skrev om Wowto Sweden AB

Toppen service från start till mål!

Patrik V
Skrev om Saron Zekariyas en del av Wowto Sweden AB

Mycket service inriktad och trevlig. Vi hade mycket Mail kontakt som följdes av avslutande telefon kontakt som lede till ett köp av en Porsche Macan.

David T

Bra service , trevligt bemötande . 👍

Bengt M
Skrev om Wowto Sweden AB

Bra bemötande från början till avslutad affär/leverans. Var en del småfel som åtgärdades. En uppdatering kommer att göras på högtalarsystemet senare. Säljaren svarar alltid eller ringer snabbt tillbaka när man sökt honom. Även trevligt bemötande av serviceavdelningen.

Mia J
Skrev om Saron Zekariyas en del av Wowto Sweden AB

Mycket trevligt bemötande och inte för säljande som man kan uppleva bilförsäljare. Jag fick titta på bilen i lugn och ro och ställa min frågor i min takt. Kunde hon inte svara på en fråga så tog hon direkt reda på svar. Hon var trevlig och kändes genuin.

Janusz W
Skrev om Wowto Sweden AB

Nöjd av bemötande. Inga problem med leveransen av bil.

Daniel B
Skrev om Saron Zekariyas en del av Wowto Sweden AB

Toppen. Snabb på att svara, trevlig, förtroendeingivande

Goran S
Skrev om Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

Snabbt och effektiv bemötande, smidig bilförsäljning

David M
Skrev om Carl Holm en del av Wowto Sweden AB

He was really helpful on the process, had to come back because an engine light came up 30 min after driving out with the car. They temporarily fixed it. It has come back again and they promised to take care of the expenses... hopefully this is the turn out

Per P
Skrev om Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

Snabb, korrekt och håller vad hon lovar

Ardit I
Skrev om Saron Zekariyas en del av Wowto Sweden AB

Fantastik säljare svara snabbt, jätte snäll och hjälpsam.!

Astrit B
Skrev om Saron Zekariyas en del av Wowto Sweden AB

Fantastik säljare. God och hjälpsam. 10 poäng. Bästa säljaren jag varit hos.

Stefan N
Skrev om Simon Kalayci en del av Wowto Sweden AB

Vi är jättenöjd med vår bilaffär. Simon är pålitlig, väldigt hjälpsam och service minded. Under hela processen har han svarat på våra frågor, varit tillgänglig vilket har fått oss som kund att känna oss trygga. Köpte Volvo S60 2018. Ett stort TACK Simon :)

Svar från Simon Kalayci

Stort tack för din Recension!

Rami E
Skrev om Simon Kalayci en del av Wowto Sweden AB

Toppen kille med exemplarisk servicekänsla

Carl Anders Fredrik O
Skrev om Saron Zekariyas en del av Wowto Sweden AB

Proffsigt bemötande rakt igenom och alltid tillgänglig vid frågor

Nattika L
Skrev om Carl Holm en del av Wowto Sweden AB

Jag fick hjälp av Carl och möttes av ett vänligt och professionellt bemötande. Leveransen var snabb och jag är mycket nöjd med bilen. Jag ger mina varmaste rekommendationer!

Kerlos zakaria wesa Z
Skrev om Wowto Sweden AB

I have received help from Karlen, very nice and kind guy who really thinks with you and wants the best for you. Bought an Audi RS Q3 through him and everything went smooth and flawless. Thank you! Can recommend this company!

Nattika L

Martin N
Skrev om Asif Ahmad en del av Wowto Sweden AB

Jag möttes av ett varmt bemötande redan från första stund jag klev in på Wowto i deras nya lokaler. Den fräscha interiören i lokalerna och det stora utbudet av fordon är sannerligen storslagen. Mina förväntningar på ett bilköp var höga redan från start, Asif Ahmad gjorde det hela möjligt med ett mycket bra resultat. Jag kände mig trygg, sedd och uppmärksammad av Asif under hela försäljningen, vilket leder till att jag kommer återkomma fler gånger för att göra affärer hos Wowto. Samt att jag kommer rekommendera detta...

Dennis N
Skrev om Carl Holm en del av Wowto Sweden AB

Jävligt trevliga säljare. Bra service snabb återkoppling

Ville F
Skrev om Carl Holm en del av Wowto Sweden AB

Trevligt bemötande, kunnig om säljeobjektet och fick en att känna att man gjort ett bra köp! Fixade fram lite servicepapper som annars inte följt med bilen så eloge till Carl.

Per-Erik H
Skrev om Carl Holm en del av Wowto Sweden AB

Jag blev väl bemött av Carl Holm. Var kunnig och om bilen jag köpt. Det var den tredje bilen som han har sålt till mig, lika nöjd varje gång. Jag köpte en Mercedes! Jag kommer att rekommendera honom till mina Vänner. Mvh Pelle

George S
Skrev om Karlen Harutyunyan en del av Wowto Sweden AB

Professionellt bemötande i mitt bilsökande! Karlen har agerat felfritt från första mötet, rekommenderas starkt!

Svar från Karlen Harutyunyan

Hej George Grattis till din nya Tesla, vi önskar dig ett gott och smärtfritt ägande. Vi ses snart igen! // Karlén

Hans Lukas Viggo L
Skrev om Karlen Harutyunyan en del av Wowto Sweden AB

Mycket lugnt köp som gick igenom till hjälp av Karlen. Han tog sig god tid till alla våra frågor och vi blev otroligt nöjda med hans skicklighet och kunskap. Vi kommer kontakta Karlen inför vårt nästa köp av bil. Tack Karlen!

Svar från Karlen Harutyunyan

Hej Viggo, Tack för förtroendet & besöket, det är alltid lika kul att se nybils ägarna åka hem glada! // Karlén

Antonina M
Skrev om Wowto Sweden AB

Proffs på lyxbilar och inte bara! Rekommenderar!

Gabriel G
Skrev om Wowto Sweden AB

Super trevlig personal och fint bemötande

Nicklas N
Skrev om Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

Sjukt proffsig, snabb och trevlig

Mats lennart S
Skrev om Wowto Sweden AB

Allt fungerade enkelt från första telefonsamtalet till att jag rullade ut med min Macan från Fordonsbolagets bilhall. Kontaktperson hos Fordonsbolaget var Simon som alltid var tillgänglig. Gav snabba och bra svar på mina frågor. Nöjd!

Jens Peter B
Skrev om Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

Detta var min smidigaste bilaffär jag har upplevt. Jag fick vad jag önskade för bilen. Betalning i tid!! Tack Rosina för en bra bilaffär. Jag REKOMMENDERAR verkligen att kontakta Fordonsbolaget när du tänkt sälja/köpa din bil!!

Michel B
Skrev om Simon Kalayci en del av Wowto Sweden AB

Simon Kalayci bemötte mig på ett professionellt och effektivt sätt när jag köpte min bil. Jag hade förväntningar på att han skulle vara hjälpsam och lösa eventuella problem smidigt, och han levde definitivt upp till dem. Min upplevelse med honom var positiv och problemfri. Han var snabb att agera och löste alla frågor utan några konstigheter. Jag köpte en bil och han gjorde processen smidig och enkel.

Tom Christian Valter A
Skrev om Wowto Sweden AB

Hur bra som helst! Fattades en detalj vid köpet av bilen, som det tog ett tag att få hem. Men när den väl kom, fixade killarna det på en halvtimme! 👍👌 Supernöjd med Karlén, väldigt trevlig och ordnar det han säger! Kommer garanterat kolla med Fordonsbolaget vid nästa bilköp! Tack grabbar!

Hanan H
Skrev om Simon Kalayci en del av Wowto Sweden AB

Väldigt kundorenterad, håller det han lovar med högsevice.

Alexander S
Skrev om Simon Kalayci en del av Wowto Sweden AB

Väldigt trevlig säljare, och hjälpsam tog sin tid till allt jag behövde. Kommer definitivt tillbaka och köper bil av honom!! Rekommenderas starkt

Patrik P
Skrev om Simon Kalayci en del av Wowto Sweden AB

Blev väldigt trevligt bemött av Simon när jag köpte en v90 från Fordonsbolaget. Speciellt efter affären när jag behövde hjälp med bilen så löste de alla bekymmer på ett väldigt bra sätt. Det är bra kundservice👍

Fredrik R
Skrev om Gustaf Malmström en del av Wowto Sweden AB

Snabb återkoppling och smidigt genomförande!

Jonas G
Skrev om Gustaf Malmström en del av Wowto Sweden AB

Snabb och smidig - precis som jag ;)

Jonas T
Skrev om Gustaf Malmström en del av Wowto Sweden AB

Oerhört trevlig och jobbar med en hög servicenivå vilket jag uppskattar starkt.

Joakim H
Skrev om Gustaf Malmström en del av Wowto Sweden AB

Snabb,kunnig,proffsig att samarbeta med.Föredömlig var ordet!