Fordonsbolaget, sid 2

Råbäcksvägen 1, 194 65 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till Fordonsbolaget!

Med många års erfarenhet av bilbranschen kan du känna dig trygg när du handlar bil av oss.
Tillsammans med vår verkstad jobbar vi intensivt med noggranna tester för att alla våra bilar ska vara i bästa möjliga skick, allt för att våra kunder ska ha ett problemfritt bilägande.

Med ett brett sortiment av begagnade premiumbilar samt nya Honda, vågar vi påstå att vi har något som passar alla smaker i alla prisklasser. Vi sätter stor stolthet i att leverera en förstklassig service till våra kunder.

Alla bilar som går till försäljning genom oss har blivit kvalitetssäkrade av vår auktoriserade verkstad. Vi strävar efter att alla våra fordon ska vara svensksålda och det är endast i undantagsfall som vi köper in bilar som har gått längre än 10 000 mil.

Vi välkomnar all feedback, oavsett prägel, och bemöter era tankar och åsikter vid första möjliga tillfälle.

Läs vad 611 kunder tycker om Fordonsbolaget

• 2020-07-16

Leif B skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Köpte en bil och hade väl inte så stora förväntningar så företaget överraskande mig regält, allt flöt på och inge krångel samt trevlig säljare som gjorde sitt yttersta. Läs mer
  • 2020-07-16

Rickard Carl Georg F skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Köpte en Tesla model 3.. Hade varit där tidigare och kollat på en annan tesla och redan då fått ett jättebra bemötande av Asif så var jätteenkelt å köpa bilen då man redan tidigare fått ett bra förtroende för säljaren.

Väldigt nöjd. Läs mer

Josef D skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget
    Tydlig, rak och ärlig i sin kommunikation. Nöjd med köpet än så länge! Läs mer
  • EDWIN N

2020-07-15

EDWIN N skrev om Fordonsbolaget
    Utomordentligt service jag fick utav säljaren Asif Ahmad. Jag har aldrig känt en sådan trygghet hos någon annan bilhandlare. Definitivt inte sista gången jag handlar hos fordonsbolaget! Med vänlig hälsning, Edwin Läs mer

Pär Olof K skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Fantastiskt snabb och bra service. Säljaren ringde mig kl 20 på kvällen då jag mailat att jag ville ha kontakt. Smidig kontraktsskrivning via nätet. Mycket bra bemötande på plats:-) Läs mer

Bahareh B skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Köpte ett fordon online.
    Väldigt behjälplig försäljare med god kunskap kring fordonen som dessutom var lättillgänglig vid frågor!
    Affären gick smidigt och han var informativ och tydlig vid varje steg av affären. Guldstjärna! Läs mer
  • 2020-07-02

Patrik T skrev om Gustaf Malmström en del av Fordonsbolaget
    Jag kontaktade Fordonsbolaget för att få en offert på min Tesla.
    fick snabbt svar med ett bra bud. affären gick smidigt till och va väldigt tillmötesgående med mina behov. håller verkligen va dom lovar. Läs mer
  • 2020-06-29

John Henrik S skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Smidig affär med rak och tydlig kommunikation. Allt gjordes på distans och affären kunde genomföras helt elektroniskt. Läs mer
  • 2020-06-29

Jessica C skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Smidig och bra försäljning. Hel nöjd och kommer garanterat återkomma Läs mer
  • 2020-06-28

Staffan Manasse V skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Vännlig och profesionellt skött.
    Smidigt att göra affär med. Läs mer

Lars Niklas P skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Jätte bra bemött
    Hjälpsam
    Fick den bil som han lovade mig(skicket på bilen)
    Förstående
    Ett smidigt bilköp Läs mer

Zlatko B skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Fantastiskt service!
    Från första kontakt via mail till affär!

Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service känsla! Den här säljaren vet hur en kund vill bli bemött.

Rekomenderar Fordonsbolaget till alla!! Här gör du en trygg och smidig affär. Läs mer

Offenca Consulting A skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Grymt bra service. Grymt att lösa problem. Läs mer

Nikunj P skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    En trygg och säker upplevelse vid mitt bilköp på Fordonsbolaget. Säljaren David Davidsun är otroligt professionell och fick mig att känna en trygghet i hela säljprocessen! Kan varmt rekommendera Fordonbolaget! Läs mer
  • 2020-05-19

Olof P skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Snabb, smidig, trevlig och superbra service! En stjärna! Läs mer
  • 2020-05-17

Sandra H skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget
    Bäst!! Jätte duktig försäljare och Hjälper en att få sin drömbil Läs mer
  • 2020-05-17

Jan S skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Köpt en Audi i mkt .fint skick.
    Bemöttes väldigt artigt, och även att jag kom i halv sjaskiga kläder så togs jag emot av Asif Ahmad som en trovärdig kund. Det var mycket proffsiga och hjälpsamma. Alla mycket trevliga!
    Asif jobbade xtra en helg för att hjälpa mig och min fru att kunna hämta ut vår nya A8. Kan rekommendera FORDONSBOLAGET till alla eventuella köpare 100%. Jag är jättenöjd med Asif som fortfarande håller kontakten med mig ibland.
    Jan S med familj. Läs mer
  • 2020-05-15

Sauli V skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget
    Trevligt och gott bemötande.

Proffsigt.

Företaget känns fräscht samt ha goda lokaler och utrustningar.

Tack! Läs mer
  • 2020-05-15

Sandra H skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget
    Toppen försäljare som är väldigt hjälpsam och lyssnar på kunden för att efter behov kunna välja den bil som bäst passar.

Elias rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sven O

2020-05-14

Sven O skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Köpte en bil Bemötandet och leverans TOPPEN Läs mer
  • 2020-05-13

Bojan J skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Jag köpte en BMW M5 och har upplevt en jättefin engagemang från säljare som har bemöter mina önskningar på väldigt fint och bra sätt. Jag kan säga bara ,bra jobbat. Läs mer
  • 2020-04-28

Fredrick W skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Asif Ahmad hjälpte mig att hitta drömbilen , en Porsche Panamera 4. Fick proffsig hjälp och ett mycket trevligt bemötande.
    Återkommer när det är dags för nästa bilaffär. Tack Asif!!
    En mycket nöjd Frederic Läs mer
  • Markku J

2020-04-25

Markku J skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Fordonsbolaget förmedlade ett köp av en Volvo XC90. Mycket trevligt bemötande av David. Jag förstår att ett sådant köp kan dra ut på tiden med diverse åtgärder såsom ägarbyte m.m. Som köpare är man väl något otålig att allt ska bli klart så fort som möjligt. Som sagt mycket trevligt bemötande från David. Läs mer
  • 2020-04-25

Nooshin R skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Jätte nöjd med min nya BMW!
    David Davidsun är jätte duktig att informera och hjälpa med allt när det gäller ny bil!
    Tack David! Läs mer
  • 2020-04-23

Samir B skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Allt var toppen .David var jätte trevlig försäljare Läs mer
  • Lahon H

2020-04-20

Lahon H skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Jag kom in på Fordonsbolaget mer eller mindre bara för att ”kolla”, men jag vart på jakt efter en bil , Tanken var inte att jag skulle slå till samma dag då jag ville tänka på saken och inte göra ett förhastat köp då jag vart med om det innan och känt mig lurad.
    Trotts detta så lyckades David se till att jag kände mig extremt bekväm nästan som att vi känner varandra i flera år och att jag kunde gå därifrån och känna att jag gjort en trygg affär och där jag samtidigt kan hålla ryggen rak och inte få ångest utöver mitt snabba köp.

Jag vart den där ”jobbiga” kunden ingen bilfirma vill ha in men David tog hela 3 timmar utav sin tid.

Så extremt proffesionellt utav David !
    Kommer definitivt komma tillbaka till Fordonsbolaget i Framtiden och rekommendera David samt bolaget till alla jag känner. Läs mer
  • 2020-04-20

Nicolas B skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Fick fantastisk service och rådgivning vid köp av en Tesla.
    Väldigt trevlig och smidig affär.
    Detta var mitt första köp vid Fordonsbolaget men definitivt inte mitt sista! Läs mer
  • 2020-04-15

Fredrik H skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Väldigt nöjd med David rakt igenom hela processen. Tillgänglig, kunnig och fantastisk service. Kommer garanterat komma tillbaka och köpa min nästa bil av David. Läs mer
  • 2020-04-08

Johan L skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Superproffsig säljare som vet vad han pratar om. Snabb och smidig hjälp, bra svar på alla frågor jag hade....10 av 10 möjliga poäng. Läs mer
  • 2020-04-07

Peter L skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Helt grym bilfirma att ha o göra med. Vi har köpt totalt 6 bilar genom åren och så tillmötesgående, flexibla och kunniga. David Davidsun är kung!!!

Mvh Peter Läs mer
  • 2020-04-01

Hawar A skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget
    Hej, jag köpte en bil av Elias på fordonsbolaget.
    Jag tycker att Elias kändes genuin och väldigt serviceminded och tillmötesgående Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • 2020-03-24

Ola H skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Köpte Tesla Model X
    Snabbt smidigt, bra pris, bra service.
    Asif vet vad han pratar om
    Supernöjd Läs mer
  • 2020-03-23

Cecilia J skrev om Fordonsbolaget
    Jätte bra service av Alex från första dagen. Tryggt och säkert. Rekommenderas starkt :)

Mvh Cecilia Läs mer
  • 2020-03-21

Niclas C skrev om Fordonsbolaget
    Stephan var oss mycket behjälpliga i vårt bilköp! Inte som många andra säljare utan uppriktigt mån om sina kunder. Även efter köp så bistår han ifall det varit något som behövts bytas eller saknats.
    Lyhörd, proffsig och väldigt trevlig att ha och göra med.
    Blir helt klart fler affärer med stephan. Läs mer

Sylwester A skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget
    Love this company !!:)
    Alla proffs som jobbar där ! Läs mer

Rawaz B skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget
    Det är min tredje bilaffär där och förmodligen inte sista.
    Man blir alltid korrekt bemött med respekt o ärlighet.
    Mina förväntningar är höga och jag blir aldrig besviken.
    Elias är en Kanon person och ger en väldigt personlig möte med kunden att man känner sig hemma. Kommer alltid köpa o sälja bil till honom Läs mer

Christoffer H skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Trevliga, enkla att köpa från distans Läs mer
  • 2020-03-18

Alexander T skrev om Fordonsbolaget
    Vår familj köpte en Honda Civic idag. Säljare Alex Adwani var mycket schyst och vi är mycket nöjda med hjälpen vi fick idag. Mycket trevlig och kvalificerad säljare.
    Alexander Läs mer
  • 2020-03-18

Kerim K skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Köpte en bil
    Mycket bra och effektivt bemötande Läs mer
  • Nedim R

2020-03-18

Nedim R skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Ett smidigt sätt att köpa bil med deras distan paket, säljaren Asif var väldigt proffsig och korrekt med information om bilen.Kan rekommendera dem alla dagar i veckan! Läs mer
  • 2020-03-06

Elvira Maria Elisabet S skrev om Fordonsbolaget
    Proffsigt bemötande vid köp av vår nya bil. Levde verkligen upp till våra förväntningar på alla sätt. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-03-06

Pelle L skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Extremt proffsigt bemötande rakt igenom hela affären. Fordonsbolagets affärsmodell med transport osv är väldigt bra totalupplevelse och Asif var 5 av 5 stjärnor som säljare! Läs mer
  • 2020-03-05

Jan Lennart L skrev om Fordonsbolaget
    Bilköp
    Bra bemötande och ingen stress.
    Hade ingen större förväntning men fick en positiv upplevelse.
    Kommer att rekommendera företaget Läs mer
  • 2020-03-05

Tarek L skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Jätte trevlig och serviceinriktad. Hämtade mig på Arlanda. Jätte plus Läs mer
  • 2020-03-04

Jacob Martin Kemil A skrev om Fordonsbolaget
    Köpte en BMW f30 330e 2016. Blev bemött bra och fick snabba svar och inget krångel.
    Super bra! Läs mer
  • Jonathan W

2020-03-03

Jonathan W skrev om Fordonsbolaget
    Jag upplevde att mitt bilköp gick väldigt smidigt. Alex var väldigt trevlig och hjälpsam.
    Han ordnade till och med hemleverans av vinterdäcken (inväntar leverans). Han har varit väldigt behjälplig med frågor och service efter köpet också. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Mattias Pierre J

2020-03-03

Mattias Pierre J skrev om Fordonsbolaget
    Tack Alex och Fordonsbolaget! Alex har genom hela processen från mitt första besök till klar affär och utlämnande av bil varit proffsig, korrekt och hjälpsam! Jag kommer att rekommendera mina vänner att besöka fordonsbolaget nästa gång det är dags för byte/köp av bil. Mattias Jackson Läs mer

Marie-louise Agneta S skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Mercedes 350 GLE
    Vi blev mycket trevligt bemötta av Asif Ahmad,
    Hela affären sköttes korrekt innan vi kom upp till Stockholm och vi fick mycket god hjälp på plats.
    Vitt mycket nöjda med vårt köp.
    Trevlig kväll Marie-Louise och Werner Swenson Läs mer

Johan P skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Bra bemötande och bra kontakt med säljare gav förtroende att göra affär. Kommer gärna tillbaka om/när det blir aktuellt med byte. 👍 Läs mer

Firas A skrev om Asif Ahmad en del av Fordonsbolaget
    Mycket nöjed för hela köppet.
    Med vänlingar hälsningar Läs mer
    Asif A gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte