Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Hässelby Gård Forma Träningscenter Hässelby

Forma Träningscenter Hässelby

Hässelby Torg 1, 165 77 Hässelby — Visa karta

Varmt välkomna till Forma Träningscenter Hässelby!

Hos oss kan du ägna dig åt styrketräning med såväl fria vikter som maskiner och funktionell träning i vår fys-avdelning! Träna kondition, kör crossfit i vår crossfitbur eller gå på gruppträning, boka en personlig tränare eller lära dig dansa. Alla är välkomna!
Drottninggatan 114, 11360, STOCKHOLM
Adolf Fredriks Fysiocenter
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Företag inom gym nära Forma Träningscenter Hässelby:

Klasrovägen 23A, SOLLENTUNA
Klassisk massage i nya lokaler vid Häggviks station. Varmt välkomna! Läs mer ›
Nina A:
Proffsigt och bra priser Trevligt bemötande

Lindhagensgatan 135A, STOCKHOLM
Ylva V:
Lisa har koll, ger bra behandlingar som känns (ibland lite väl mycket) och får en att vilja göra rehab.

Läs vad 196 kunder tycker om Forma Träningscenter Hässelby

• Emil M
    Emil M skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Bra utrustning, fräsch och öppen lokal, familjevänligt men också proffsigt
  • Lena E
    Lena E skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Fräscht, lagom stort, trevlig personal
  • Ninni W
    Ninni W skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Jag bokade in mig för ett års träning med månadsbetalning som pensionär. Jag hade två tillfällen med personlig tränare som skräddarsydde min träning efter vad jag behövde med tanke på att jag måste bygga skelett och muskler och balans eftersom jag har osteoporos. Hon upptäckte en del spändhet i nacke och axlar och la in träningsmoment för det.
    Jag har gjort ett längre uppehåll pga resor, sjukdom och helger, men är på gång igen.
    Mitt största problem är att komma i väg. När man kan gå när som helst så finns ingen press att gå just nu och då blir det inte av. Det är lätt att säga att man ska schemalägga, lika lätt är det att inte gå. Jag har ett förslag: Samla personer som har lite samma träningsstatus och fråga om de kan tänka sig att träna i grupp på bestämda tider. Grupptryck gör att man kommer till träningen. Det behöver inte vara många. Ju färre, desto bättre.
    Annars: väldigt trevlig personal, personligt bemötande och bra maskiner.
  • Ingalill S
    Ingalill S skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Omhändertagande,familjärt(inte påträngande).
    Totalnöjd med utbud.
    Lättilljängligt
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Lagom stort och fräscht!
    Hjälpsam personal, samt bra utbud av gruppträning.
  • Eva V
    Eva V skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Alltid gott om plats pga att stället är så stort och rymligt med många träningsredskap. Personalen hälsar alltid glatt när man kommer vilket gör träningen till ett rent nöje.
  • Sukru D
    Sukru D skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Jag tycker det är ganska bra.Ja är mycket nöjd.Med vänlinga hälsningar Sukru Demir.
  • Bill L
    Bill L skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Trevliga lokaler, trevlig personal, bra produkter för mej
  • Bereket W
    Bereket W skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Mycket bra bemötande snabb svar på ens frågor och funderingar.
    Årskort
  • Vanesa C
    Vanesa C skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Super fräscha lokaler och hjälpsamt personal, samt väldig bra öppettider
  • Semantha B
    Semantha B skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    I thoroughly enjoyed my time at Forma! Staff were helpful and very knowledgeable. I did several classes including Zumba. I also worked out on the circuits. The gym is clean and well lit. Equipment works well and is well maintained!
  • Satu K
    Satu K skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Familj kort, otroligt bra och välkomnande bemötande. All personal är så glada och trevliga
  • Sanna M
    Sanna M skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Forma är ett väldigt bra tränigscenter med mycket trevlig personal, som aldrig tvekar på att hjälpa till om man skulle behöva hjälp före, under och efter ett träningspass. Det som gör att forma får 4/5 och inte full pott är tyvärr att det är för mycket maskiner på en så trång yta. Det blir som att man står på varandra och tränar. Tyvärr är det många som inte har gymmat så länge(även andra) som kan känna sig lite obekväma med det. Även det att man behöver binda sig i 12 månader gör att betyget dras ner lite. Annars är forma ett riktigt bra träningscenter!
  • Rose-marie M
    Rose-marie M skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Jag har blivit bra bemött. Köpt årskort, även barnbarn som gått flera terminer på barndans. Bra pass och bra instruktörer =)
  • Terje L
    Terje L skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Det var bra i början.
    Men nu är det uppbrutna klädskåp och allmänt inte så trevligt längre.
    Jag har bytt gym numera.
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Bra och fräscha lokaler. Synd bara att de ofta tar bort pass från schemat som man gillar.
  • Ulf I
    Ulf I skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Bra öppettider. Börjar bli trångt med alla maskiner. Långsamt underhåll när ngt gått sönder.
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    För mycket stånkande biffar. Ingen koll på pulver i omklädningsrummen. Slutade för två år sen...!
  • Therese Ä
    Therese Ä skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Väldigt roliga pass, särskilt boxningen. Bra att det fanns pass mitt på dagen, så man kunde nyttja lunchen (jobbar i närheten).
  • Youssef M
    Youssef M skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Det blev väldigt roligt när Thai-Box träningspass var aktuellt (betyg 5) men sen bestämde man sig under sommaren att lägga ner verksamheten och organisera om tränningmaskinerna på ett ineffektiv sätt.
  • Tora K
    Tora K skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Oproffsiga och har dåligt kundbemötande. Bra tränare men ägarna är riktigt oseriösa.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    På tok för dyrt i föhållande till vad man får.
    Det finns billigare och bättre alternativ, kolla runt ordentlogt så slipper ni göra samma misstag som mig.
  • Zandra L
    Zandra L skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Bra gym, mycket bra gruppträning.
    Dock är priset för dyrt. Hade det kostat ca 300:- i månaden hade fler tränat. Många vänner lixom jag väljer annat gym pga priset. Skulle det sänkas kommer både jag och andra välja forma igen och då tror jag ni tjänar på det i längden
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Bra gym med trevlig personal, bra instruktörer och ett stort utbud av pass. Fin modern gymavdelning med många konditionsmaskiner, man behöver aldrig vänta för att få plats.
    Barnpassningen är kanon. Prisvärt.
  • Benny C
    Benny C skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Jag har köpt några enstaka träningspass på Forma. På Forma blir jag alltid trevligt bemött, träningsmaskinerna håller hög klass och jag kan varmt rekommendera Forma träningscenter.

Med vänlig hälsning

B.Carlsson
  • Candice L
    Candice L skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Helt OK. Tycker dock att det lite mycket "barn" i träningslokalen.
  • Anders K
    Anders K skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Aldrig varit där, men bra bemötande på telefon för hantering av felaktig faktura.
  • Dariosh A
    Dariosh A skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    hej.
    Det var den tid så pass bra& haft god atmosfär också.
    Ni haft bra med olika groupträning i olika formar också.
    MEN NI TAR FÖR DYRA PRISER.
    Ni ska ha lågt pris för mer deltagande.Det är det viktigaste.
  • Elin T
    Elin T skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Trevligt glatt jag älskar forma hässelby. Som ensamstående är barnpassningen perfekt!
  • Anneli T
    Anneli T skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Jag har aldrig tränat där. Jag tränade i Kallhäll.
  • Björn W
    Björn W skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Bemötandet var bra. Jag hade en månatlig avgift som betalades med autogiro.
    Jag fick nästan alltid hjälp de gånger jag behövde det.
    Enda klagomålet jag har är når jag sa upp träningen pga av ekonomiska problem, så ville de ha en månads uppsägning, vilket är löjligt och bara ett sätt att krama ur mer pengar!! Detta drar ner betyget rejält och jag tvekar att rekommendera gymet.
  • Christine N
    Christine N skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Jag avslutade mitt träningskort hos Forma för snart ett år sedan så jag är nog inte rätt person att tillfråga.
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Generösa öppettider och bra pass! Kunde dock haft lite fler pass på helgerna.
  • Rebecka N
    Rebecka N skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Bra gym och trevlig,hjälpsam personal!
  • Christian B
    Christian B skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Jag är otroligt nöjd. Bra rymliga lokaler och bra pass.
  • Mehrnaz A
    Mehrnaz A skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Dålig luft, samma personal vid olika pass, ingen ro i gymmet . Vid uppsägning av min plats kom jag i konflikt med personal eftersom man hittade på olika orsak som det dröjde och jag fick betala extra. Jag är inte så nöjd.
  • manuel C
    manuel C skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Ganska dåligt upplevde jag. Vid öppnandet lovades flertalet saker som sedan inte hölls. Jag kände mig lurad faktiskt.
  • Anna B
    Anna B skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Trevlig personal och duktiga instruktörer!
  • Elmo S
    Elmo S skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Personalen är helt ok på FORMA. Nu var det en stund sedan jag var där. Men det var en tid då det var turbulent bland de anställda och framförallt talade 1 person nedsättande om en annan inför kunder, det är inte ok tycker jag. För övrigt är det ett fantastiskt gym. Omklädningsrummen borde kunna vara fräschare. När jag jobbade i hall så städade jag på morgonen... I Formas fall så är det svårt med städningen då de har så långa öppettider. Det är bra om de löser sig med städningen det tror jag de vinner på i längden.
  • Angela J
    Angela J skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Rent snyggt o trevlig personal. Bra utbud av träningsredskap
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Grymma pass, fräscha lokaler, bra maskiner, bra öppettider. Större yta vid de fria vikterna skulle ge 5
  • Annika L
    Annika L skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Hej,
    Jag har mitt medlemsskap i Forma på tredje året. Jag rivs med Forma men saknar några av de danspass som är bortplockade nu i efteråret.
    Jag har desutom en PT i Frma som är helt otrolig bra,kunnig på alla de områden som jag behöver hjälp med. Hon peppar mig, hjälper mig med träningen, kosten osv osv helt suverän. Hon får alla gånger en femma!!!
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Ni har ett bra urval av maskiner och vikter. Jag får känslan av att de ni har passar just min träningsform. Jag känner att jag kan få hjälp och alltid mycket trevlig personal! Det jag saknar för att uppnå max betyg är en bastu! SÅ skönt att kunna koppla av efter ett hårt träningspass!
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Gym, fick ett gott bemötande. trevlig och kunnig personal, skönt med barnpassning
  • Natalia L
    Natalia L skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Ganska bra träning center .
    Jag skulle vilja lite mer gruppträning på morgonen, och senkvällar
  • Shibendra D
    Shibendra D skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Det var perfekt för mig och kan rekommendera mina vänner.
  • Monica F
    Monica F skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Tyvärr har jag inte riktigt "kommit" igång med min träning som jag borde. Men de gånger jag är där är jag fullt nöjd.
    Kanske en del maskiner börjar bli lite slitna.
  • John H
    John H skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Bra gymlokal och trevlig personal. Mycket maskiner och fria vikter och dessutom gratis gruppträning för de som vill. Bäst av allt öppettiderna:)
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Finns egentligen ingenting att klaga på. Sedan har jag inga erfarenheter av gym utöver perioden på Forma träningscenter, men jag kan inte komma att tänka på något som behöver förbättras. Många, väl fungerande, maskiner, bra gruppträning och man blir bra bemött. 5/5.
  • Anna S
    Anna S skrev om Forma Träningscenter Hässelby
    Hjälpsam och trevlig personal.
    Bra utbud av gruppträning. Detta gym rekommenderas varmt

Hässelby Torg 1, 165 77 Hässelby