Forma Träningscenter Hässelby

Forma Träningscenter Hässelby

4.1

Varmt välkomna till Forma Träningscenter Hässelby! Hos oss kan du ägna dig åt styrketräning med såväl fria vikter som maskiner och funktionell träning i vår fys-avdelning! Träna kondition, kör crossfit i vår crossfitbur eller gå på gruppträning, boka en personlig tränare eller lära dig dansa. Alla är välkomna!

196 omdömen om Forma Träningscenter Hässelby

Emil M
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Bra utrustning, fräsch och öppen lokal, familjevänligt men också proffsigt

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Lena E
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Fräscht, lagom stort, trevlig personal

Ninni W
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Jag bokade in mig för ett års träning med månadsbetalning som pensionär. Jag hade två tillfällen med personlig tränare som skräddarsydde min träning efter vad jag behövde med tanke på att jag måste bygga skelett och muskler och balans eftersom jag har osteoporos. Hon upptäckte en del spändhet i nacke och axlar och la in träningsmoment för det. Jag har gjort ett längre uppehåll pga resor, sjukdom och helger, men är på gång igen. Mitt största problem är att komma i väg. När man kan gå när som helst så finns ingen press...

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Ingalill S
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Omhändertagande,familjärt(inte påträngande). Totalnöjd med utbud. Lättilljängligt

Joakim N
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Lagom stort och fräscht! Hjälpsam personal, samt bra utbud av gruppträning.

Eva V
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Alltid gott om plats pga att stället är så stort och rymligt med många träningsredskap. Personalen hälsar alltid glatt när man kommer vilket gör träningen till ett rent nöje.

Sukru D
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Jag tycker det är ganska bra.Ja är mycket nöjd.Med vänlinga hälsningar Sukru Demir.

Bill L
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Trevliga lokaler, trevlig personal, bra produkter för mej

Bereket W
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Mycket bra bemötande snabb svar på ens frågor och funderingar. Årskort

Vanesa C
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Super fräscha lokaler och hjälpsamt personal, samt väldig bra öppettider

Semantha B
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

I thoroughly enjoyed my time at Forma! Staff were helpful and very knowledgeable. I did several classes including Zumba. I also worked out on the circuits. The gym is clean and well lit. Equipment works well and is well maintained!

Satu K
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Familj kort, otroligt bra och välkomnande bemötande. All personal är så glada och trevliga

Sanna M
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Forma är ett väldigt bra tränigscenter med mycket trevlig personal, som aldrig tvekar på att hjälpa till om man skulle behöva hjälp före, under och efter ett träningspass. Det som gör att forma får 4/5 och inte full pott är tyvärr att det är för mycket maskiner på en så trång yta. Det blir som att man står på varandra och tränar. Tyvärr är det många som inte har gymmat så länge(även andra) som kan känna sig lite obekväma med det. Även det att man behöver binda sig i 12 månader gör att betyget dras ner lite. Annars är forma ett riktigt bra träningscenter!

Rose-marie M
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Jag har blivit bra bemött. Köpt årskort, även barnbarn som gått flera terminer på barndans. Bra pass och bra instruktörer =)

Terje L
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Det var bra i början. Men nu är det uppbrutna klädskåp och allmänt inte så trevligt längre. Jag har bytt gym numera.

Susanne M
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Bra och fräscha lokaler. Synd bara att de ofta tar bort pass från schemat som man gillar.

Ulf I
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Bra öppettider. Börjar bli trångt med alla maskiner. Långsamt underhåll när ngt gått sönder.

Tomas L
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

För mycket stånkande biffar. Ingen koll på pulver i omklädningsrummen. Slutade för två år sen...!

Therese Ä
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Väldigt roliga pass, särskilt boxningen. Bra att det fanns pass mitt på dagen, så man kunde nyttja lunchen (jobbar i närheten).

Jonas E
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Det blev väldigt roligt när Thai-Box träningspass var aktuellt (betyg 5) men sen bestämde man sig under sommaren att lägga ner verksamheten och organisera om tränningmaskinerna på ett ineffektiv sätt.

Tora Fredrika M
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Oproffsiga och har dåligt kundbemötande. Bra tränare men ägarna är riktigt oseriösa.

Ulf W
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

På tok för dyrt i föhållande till vad man får. Det finns billigare och bättre alternativ, kolla runt ordentlogt så slipper ni göra samma misstag som mig.

Zandra L
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Bra gym, mycket bra gruppträning. Dock är priset för dyrt. Hade det kostat ca 300:- i månaden hade fler tränat. Många vänner lixom jag väljer annat gym pga priset. Skulle det sänkas kommer både jag och andra välja forma igen och då tror jag ni tjänar på det i längden

Madeleine L
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Bra gym med trevlig personal, bra instruktörer och ett stort utbud av pass. Fin modern gymavdelning med många konditionsmaskiner, man behöver aldrig vänta för att få plats. Barnpassningen är kanon. Prisvärt.

Benny C
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Jag har köpt några enstaka träningspass på Forma. På Forma blir jag alltid trevligt bemött, träningsmaskinerna håller hög klass och jag kan varmt rekommendera Forma träningscenter. Med vänlig hälsning B.Carlsson

Candice L
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Helt OK. Tycker dock att det lite mycket "barn" i träningslokalen.

Anders K
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Aldrig varit där, men bra bemötande på telefon för hantering av felaktig faktura.

Dariosh A
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

hej. Det var den tid så pass bra& haft god atmosfär också. Ni haft bra med olika groupträning i olika formar också. MEN NI TAR FÖR DYRA PRISER. Ni ska ha lågt pris för mer deltagande.Det är det viktigaste.

Elin T
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Trevligt glatt jag älskar forma hässelby. Som ensamstående är barnpassningen perfekt!

Anneli T
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Jag har aldrig tränat där. Jag tränade i Kallhäll.

Björn W
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Bemötandet var bra. Jag hade en månatlig avgift som betalades med autogiro. Jag fick nästan alltid hjälp de gånger jag behövde det. Enda klagomålet jag har är når jag sa upp träningen pga av ekonomiska problem, så ville de ha en månads uppsägning, vilket är löjligt och bara ett sätt att krama ur mer pengar!! Detta drar ner betyget rejält och jag tvekar att rekommendera gymet.

Christine N
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Jag avslutade mitt träningskort hos Forma för snart ett år sedan så jag är nog inte rätt person att tillfråga.

Emelie E
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Generösa öppettider och bra pass! Kunde dock haft lite fler pass på helgerna.

Rebecka N
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Bra gym och trevlig,hjälpsam personal!

Christian B
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Jag är otroligt nöjd. Bra rymliga lokaler och bra pass.

Mehrnaz A
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Dålig luft, samma personal vid olika pass, ingen ro i gymmet . Vid uppsägning av min plats kom jag i konflikt med personal eftersom man hittade på olika orsak som det dröjde och jag fick betala extra. Jag är inte så nöjd.

manuel C
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Ganska dåligt upplevde jag. Vid öppnandet lovades flertalet saker som sedan inte hölls. Jag kände mig lurad faktiskt.

Anna B
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Trevlig personal och duktiga instruktörer!

Elmo S
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Personalen är helt ok på FORMA. Nu var det en stund sedan jag var där. Men det var en tid då det var turbulent bland de anställda och framförallt talade 1 person nedsättande om en annan inför kunder, det är inte ok tycker jag. För övrigt är det ett fantastiskt gym. Omklädningsrummen borde kunna vara fräschare. När jag jobbade i hall så städade jag på morgonen... I Formas fall så är det svårt med städningen då de har så långa öppettider. Det är bra om de löser sig med städningen det tror jag de vinner på i längden.

Angela J
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Rent snyggt o trevlig personal. Bra utbud av träningsredskap

Caroline J
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Grymma pass, fräscha lokaler, bra maskiner, bra öppettider. Större yta vid de fria vikterna skulle ge 5

Annika L
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Hej, Jag har mitt medlemsskap i Forma på tredje året. Jag rivs med Forma men saknar några av de danspass som är bortplockade nu i efteråret. Jag har desutom en PT i Frma som är helt otrolig bra,kunnig på alla de områden som jag behöver hjälp med. Hon peppar mig, hjälper mig med träningen, kosten osv osv helt suverän. Hon får alla gånger en femma!!!

Andreas N
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Ni har ett bra urval av maskiner och vikter. Jag får känslan av att de ni har passar just min träningsform. Jag känner att jag kan få hjälp och alltid mycket trevlig personal! Det jag saknar för att uppnå max betyg är en bastu! SÅ skönt att kunna koppla av efter ett hårt träningspass!

Mikael L
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Gym, fick ett gott bemötande. trevlig och kunnig personal, skönt med barnpassning

Natalia L
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Ganska bra träning center . Jag skulle vilja lite mer gruppträning på morgonen, och senkvällar

Shibendra D
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Det var perfekt för mig och kan rekommendera mina vänner.

Monica F
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Tyvärr har jag inte riktigt "kommit" igång med min träning som jag borde. Men de gånger jag är där är jag fullt nöjd. Kanske en del maskiner börjar bli lite slitna.

John H
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Bra gymlokal och trevlig personal. Mycket maskiner och fria vikter och dessutom gratis gruppträning för de som vill. Bäst av allt öppettiderna:)

Daniel S
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Finns egentligen ingenting att klaga på. Sedan har jag inga erfarenheter av gym utöver perioden på Forma träningscenter, men jag kan inte komma att tänka på något som behöver förbättras. Många, väl fungerande, maskiner, bra gruppträning och man blir bra bemött. 5/5.

Anna S
Skrev om Forma Träningscenter Hässelby

Hjälpsam och trevlig personal. Bra utbud av gruppträning. Detta gym rekommenderas varmt