Alla kategorier Fastighetsskötare Stockholms län Stockholm Östermalm Förvaltnings AB Kubiken

Förvaltnings AB Kubiken

Nybrogatan 51, 114 40 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Förvaltnings AB Kubiken

• Ron D
    Ron D skrev om Förvaltnings AB Kubiken
    Svarar aldrig på mail. Svarar aldrig om man ringer och lämnar meddelande. Tar månader innan något åtgärdas. Visas av mina ärenden har tagit över ett år utan att överdriva. De hantverkare de anställer verkar också vara riktigt tomtar och har deras företagsadresser på mindre städer (billig arbetskraft).

Ett exempel på svar jag fått från dem är när ett vägguttag hängde löst: "Detta kan man faktiskt göra själv". Läs mer
  • Erik E
    Erik E skrev om Förvaltnings AB Kubiken
    Hopplöst ointresserade av att ställa upp för sina hyresgäster. Svarar inte på mail och återkommer inte på telefon trots överenskommelse. Kan på inga sätt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Carolina
    Carolina skrev om Förvaltnings AB Kubiken
    Rekommenderar absolut INTE detta företag.

Har felanmält en vattenskada i min lägenhet som åtgärdades. 5 månader senare efter att jag ringt ett antal gånger. (borde det inte ligga i deras intresse att åtgärda en vattenskada??)

vem som helst tycks kunna kalla sig förvaltare nu för tiden om Kubiken fortfarande får "förtroende" att förvalta fastigheter. SUCK!

orkar inte tjata om andra saker som ska åtgärdas, som ingår i hyran...de kommer ändå inte. Läs mer
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Förvaltnings AB Kubiken
  • Lance
    Lance skrev om Förvaltnings AB Kubiken
    Kubikens förvaltning kommer troligtvis inte rekommenderas av någon. De är usla på att kommunicera med sina hyresgäster och de missköter husen så att de förfaller.
    ====
    Total katastrof är min bedömning av detta företag. Att tro att man sparar pengar på att man skjuter problem framför sig tills allt rämnar och blir ännu dyrare är bara dumsnålt. Misskötsel av gamla fina fastigheter borde kunna anmälas. Läs mer
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Förvaltnings AB Kubiken
    Instämmer med ovanstående, det är ett hemskt dåligt företag.
    Kubikens förvaltning är ett stort skämt, de förvaltar inte bostäder utan förstör dem. Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Förvaltnings AB Kubiken
    Fruktansvärt dålig förvaltning av bostäder i Stockholm. Läs mer

Bästa fastighetsskötarna i Stockholm:

Nils W Nils W tycker:
“Inte särskilt tydligt uppfölja...” Läs mer

Viggebyvägen 22, 19571, ROSERSBERG