Förvaltnings AB Kubiken

1.0

8 omdömen om Förvaltnings AB Kubiken

Ann A
Skrev om Förvaltnings AB Kubiken

Arroganta och totalt ointresserade av att ge service till hyresgästerna.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Ron D
Skrev om Förvaltnings AB Kubiken

Svarar aldrig på mail. Svarar aldrig om man ringer och lämnar meddelande. Tar månader innan något åtgärdas. Visas av mina ärenden har tagit över ett år utan att överdriva. De hantverkare de anställer verkar också vara riktigt tomtar och har deras företagsadresser på mindre städer (billig arbetskraft). Ett exempel på svar jag fått från dem är när ett vägguttag hängde löst: "Detta kan man faktiskt göra själv".

Erik E
Skrev om Förvaltnings AB Kubiken

Hopplöst ointresserade av att ställa upp för sina hyresgäster. Svarar inte på mail och återkommer inte på telefon trots överenskommelse. Kan på inga sätt rekommendera detta företag.

Carolina
Skrev om Förvaltnings AB Kubiken

Rekommenderar absolut INTE detta företag. Har felanmält en vattenskada i min lägenhet som åtgärdades. 5 månader senare efter att jag ringt ett antal gånger. (borde det inte ligga i deras intresse att åtgärda en vattenskada??) vem som helst tycks kunna kalla sig förvaltare nu för tiden om Kubiken fortfarande får "förtroende" att förvalta fastigheter. SUCK! orkar inte tjata om andra saker som ska åtgärdas, som ingår i hyran...de kommer ändå inte.

Victoria S

Lance
Skrev om Förvaltnings AB Kubiken

Kubikens förvaltning kommer troligtvis inte rekommenderas av någon. De är usla på att kommunicera med sina hyresgäster och de missköter husen så att de förfaller. ==== Total katastrof är min bedömning av detta företag. Att tro att man sparar pengar på att man skjuter problem framför sig tills allt rämnar och blir ännu dyrare är bara dumsnålt. Misskötsel av gamla fina fastigheter borde kunna anmälas.

FRIDA A
Skrev om Förvaltnings AB Kubiken

Instämmer med ovanstående, det är ett hemskt dåligt företag. Kubikens förvaltning är ett stort skämt, de förvaltar inte bostäder utan förstör dem.

Björn L
Skrev om Förvaltnings AB Kubiken

Fruktansvärt dålig förvaltning av bostäder i Stockholm.