Fotograf Peter Jergos

Fotograf Peter Jergos

• Badge2018

Professionell Fotograf med över 180 Rekommendationer och ett Snittbetyg på 4,9 Välkommen till min Reco-profil! Peter här, en passionerad och engagerad fotograf som alltid strävar efter att leverera det bästa fotomaterialet för mina kunder. Med över 180 rekommendationer med ett snittbetyg på 4,9 har jag etablerat mig som en...

181 omdömen om Fotograf Peter Jergos

Sedan starten hos Reco 2018

Hazem M
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Super duktig fotograf. Blev jättenöjd med bilderna på min lägenhet!

M
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Peter är en mycket duktig fotograf. Han är professionell, pålitlig och trevligt bemötande. +++++++++++++

Curt R
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Bra och tydliga foton trevligt bemötande

Gunnel E
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Peter Jergos är en fantastisk fotograf, duktig och proffsig. Är nöjd med hans jobb, fina bilder och så har han ett lättsamma och trevliga sätt. Rekomenderas.

Svar från Fotograf Peter Jergos

Tusen tack för dom fina orden, Gunnel! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!

Alicja R
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Fantastiska bilder och otroligt professionellt samt trevlig bemötande!!!!!

Svar från Fotograf Peter Jergos

Tack Akicja! Det va riktigt kul att få fotografera er bostad! Bra styling och fina detaljer.

Micke M
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Otroligt proffsig fotograf!! Bilderna blev fantastiska! Väldigt trevlig och duktig och lätt att jobba med. Vill du lyckas med din försäljning så låt Peter Jergos hjälpa dig!

Svar från Fotograf Peter Jergos

Tusen tack Micke! Kul med snabb förmedling och det goda samarbetet!

Minna W
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Peter är proffesionell och en fröjd att jobba med! Han lyssnade på mig som kund men kom även med egna förslag. Jag skulle rekommendera Peter till alla som vill lyckas med sin försäljning!

Svar från Fotograf Peter Jergos

Tusen tack Minna! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad! Det va ett nöje att få fotografera er bostad!

Roffe P
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Mycket trevlig och proffsig fotograf, kan varmt rekommendera 👍👍👍

Abbe A
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Duktig o trevlig. Proffsiga bilder och bidrog till en snabb försäljning. Rekas varmt. /Christian

Harriet V
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Min mäklare är Tony Jergos. Peter Jergos var den som fotograferade lägenheten. Båda personerna är väldigt lätta att ha och göra med. Trevliga, proffsiga och alltid tillgängliga. Vi försöker bli av med ett dödsbo. En lägenhet i Hallunda. Vi är absolut nöjda med fastighetsbyrån.

Sandra A
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Jag tyckte verkligen att Peter Jergos levde upp till våra förväntningar. Vi blev jätte bra bemötta och kände att han verkligen hade koll! En riktigt grym fotograf!

Goran G
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Peter Jergos är en fantastisk fotograf , ödmjuk och hjälpsam. Med många tips och idéer. Super nöjd med jobbet han gjort och kan verkligen varmt rekommendera han om ni ska sälja. Jag visste att han skulle fixa fina bilder innan visning, men så fina som de är hade jag aldrig trott. Stort Tack ! Från Goran och Dragana

Dragana G
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Peter Jergos , jag visste att bilderna på huset skulle vara fina ,men så fina som han har fixat de hade jag aldrig trott !. Riktigt duktig fotograf , kan varmt rekommendera! Inte bara duktig fotograf , ödmjuk och sjukt trevlig person ! Med vänlig hälsning Goran och Dragana från Lavendelvägen

Slavica C
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Peter är en mycket trevlig kille som har gjort ett jätte bra intryck både som person och som proffesionell fotograf. Vill varmt rekommendera honom! Med vänlig hälsning, Slavica och Vinko Cale

Sofia A
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Jag kunde inte vara mer nöjd och tacksam för all hjälp från Peter. Jag kände verkligen att han tog sig tid och var insatt i min situation. Proffesionellt från början till slut och jag kan varmt rekommendera honom. Kommer absolut vända mig till er igen!!

Eva A
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Peter är en glad och trevlig person man får ett mycket trevligt bemötande och även tips och hjälp vid fotografering.

Marie M
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Super trevlig och hjälpsam och duktig kille, vi fick verkligen rätt hjälp.

Sara E
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Peter Jergos är en mycket trevlig, ärlig och rak mäklare. Väldigt lätt att prata med om man har funderingar kring köp och sälj. Han kommer med bra tips och råd. Han är också en otroligt skicklig fotograf och lyckas verkligen få fram känslan av huset i sina bilder, rekommenderas varmt ! Sara & Daniel

Elsie Ingegerd G
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Jag är mycket nöjd med Peter. Gav proffsigt och mycket vänligt intryck. Elsie Guve

CATARINA C
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Peter är en riktigt duktig fotograf. Han ett öga för detaljer och tog jättefina bilder på vår lägenhet inför försäljning. Han kom med många användbara tips innan och under fotograferingen och kunde leverera snabbt efter våra önskemål. Utöver det har han ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Rekommenderas varmt!

Svar från Fotograf Peter Jergos

Tack för din rekommendation! Och tack för det goda samarbetet. Det va ett nöje att fotografera er lägenhet!

Ann-lousie G
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Vänlig ! Vet vad han pratar om!

Suzan T

Trevlig personal, service minded,

Tayyibe T
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Mycket hjälpsam, trevlig och punktlig kille. Fick väldigt bra bemötande av Peter han delade mig sig sina kunskaper. Resultat blev utöver det jag hade förväntat mig, tack för ditt tålamod. Rekommenderas.

Saara R
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Väldigt trevlig och talangfull fotograf! Han ger bra tips inför fotografering och svarar snabbt. Vi har varit otroligt nöjda!

Nazan Y
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Han jobbar sin hjärta tycker jag; älskar han sitt jobb ock sooooooo mycket fotografiers bäst! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Svar från Fotograf Peter Jergos

Tack Nazan för den fina rekommendationen! Det va ett nöje att fotografera er bostad! Lycka till nu med allt!

Karina J
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Peter är trevlig och mycket proffsig. Han tog jättefina bilder på vårt hus.

Jano R
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Sakkunnig punktlig trevlig Effektiv bra intryck direkt/Can

Per Erik S
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Peter tog fotografier till vår försäljning av radhuset. Han var super proffsig och duktig. Vi rekommenderar honom varmt!

Sven Urban N
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Peter är en bra, och trevlig kille! Han är omtänksam och noggran, på ett personligt och avslappnat sätt. Känsla för detaljer och ger plats kreativitet. Grym fotograf som gör ett riktigt bra jobb och gör bilder med djup och skärpa. En kanonsnubbe helt enkelt!

Rame E
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Professionell, pålitlig och mycket trevlig!

Ceris Marianne L
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Trevligt bemötande och proffsiga bilder, jag är jättenöjd. Fick dessutom en tid med kort varsel.

Patrik F
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Proffesionell och mycket duktig. Sakkunnig och håller hög standard i bemötande och hantering

Anita K
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Mycket trevlig med proffsigt uppträdande, Tog mycket fina bilder och gav bra råd. Jag är mycket nöjd.

Anette V
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Perfekt duktig fotograf vänlig och tillmötesgående bara en massa +++++++++++

Karin S
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Superduktig och skicklig fotograf! Peter var punktlig, professionell och pedagogisk. Jättefina bilder som gör lägenheten rättvisa! Rekommenderar Fastighetsbyrån och Peter som fotograf till alla som ska sälja sin lägenhet!

Pentti R
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Alldeles Glimmande, allt från att komma i rätt tid, välutrustad. Proffsblick för detaljer, perfekta bilder, allt klaffade enligt önskemål! Mycket artigt och vänligt bemötande. Bilderna fick vi också mycket snabbt.

Munir A
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Det var så mycket bra information Tack så jättemycket

Ali H
Skrev om Fotograf Peter Jergos

mycket bra, hjälpsam samt bra serivce

Per S
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Mycket bra foton och trevligt, professionellt bemötande.

Carl Christopher S
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Kompetent, intresserad, trevlig, kreativ.

Laila D
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Bra bemötande trevlig kille bra fotograf, jag är mycket nöjd Laila Dahlström

Ewa C
Skrev om Fotograf Peter Jergos

Peter Jergos är en kreativ och bra fotograf. Han visar med sina bilder lägenheten ur flera olika perspektiv så att intresserade köpare ser och förstår vad bostaden har att erbjuda.

Belmir D
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Peter är en mycket trevlig och väldigt bra fotograf. Bilderna blev jätte fina. Skulle rekommendera Peter till alla som behöver fina bilder med bra kvalitet. Mycket nöjd. Mvh//Belmir.

Mona L
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Mycket nöjd med Peters bemötande och mycket väl utförda uppdrag med fotografering av bostadsrätt! Kan verkligen rekommendera Peter för andra att anlita Peter som fotograf! Proffsig, bra blick för hur bilderna ska tas, visar tydligt hur bostaden verkligen ser ut!

Nene W
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Vi kan varmt rekommendera Peter Jergos,en synnerligen proffsig fotograf med öga för detaljer. Mycket trevlig samt proffessionellt bemötande😊

Lars Uno P
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Mycket trevlig och informativ,hoppas att försäljningen går bra

Rita S
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Peter Jergos är mycket duktig och professioell fotograf. Han är dessutom trevlig och punktlig.

Ann-marie H
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Trevligt och professionellta bemötande.

Mehtap U

5 stjärnor Trevliga möten mvh serkan o mehtap

Ove G
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Peter är mycket trevlig och positiv. Han fotograferade vårt säljobjekt på ett professionellt sätt med ett utmärkt resultat.