Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Friskis&Svettis Kista Entré

Friskis&Svettis Kista Entré

Knarrarnäsgatan 3, 164 40 Kista — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära Friskis&Svettis Kista Entré:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Johan C:
Snabba svar på mailen och snyggt, korrekt utfört jobb. Skulle utan tvekan anlita företaget igen om behovet skulle uppstå. //Johan

Läs vad 1 kund tycker om Friskis&Svettis Kista Entré

• Natalie  S
    Natalie S skrev om Friskis&Svettis Kista Entré
    Bor du i närheten och skall införskaffa ett gymkort så tycker jag absolut att du skall köra på Friskis trots konkurrensen i området.
    Friskis i Kista har den trevligaste receptionspersonalen någonsin och de har dessutom riktigt roliga/underhållande pass. Gymmet är väl utrustat med diverse maskiner för alla tänkbara muskelpartier. Till alla barnfamiljer så finns det ett oerhört underhållande barngympa-pass kl 10.00 på lördagar där både barn och föräldrar får "leka" av sig samt ett lekrum fullt med olika filmer och leksaker för att hålla barnen sysselsatta.

Knarrarnäsgatan 3, 164 40 Kista