O Frisör

O Frisör

www.ofrisor.se
  • Badge2020

Välkommen till O Frisör! O Frisör är centralt beläget i Stockholm i en modern, ljus och fräsch lokal på Tomtebogatan 20. Här kan du unna dig att bli fin i håret av vår professionella frisör med stort engagemang, som finns på plats för att du som kund ska lämna salongen med en underbar känsla av att vara fin i håret. Hos oss...

82 omdömen om O Frisör

Sedan starten hos Reco 2015

Carolin S
Skrev om O Frisör

Lyhörd, trevlig och otroligt skicklig!

Jonna S
Skrev om O Frisör

Bättre frisör finns inte! Fredrik/O Frisör är en erfaren och lyhörd frisör med gedigen kunskap. Att komma in med ett slitet hår med trist hårfärg och utväxt och få kliva ut med naturlig och vårsnygg hårfärg och Hollywoodlockar - det är magi!

Eva D
Skrev om O Frisör

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Kerstin F
Skrev om O Frisör

Jag har köpt klippning och färgning av håret. Fredrik har skapat nya frisyrer varje gång till min belåtenhet. Han är mycket avlyssnande och betraktande, och ser inte bara till frisyren utan till mig som person. Jag är mycket nöjd och återvänder med positiv förväntan inför nästa besök. Jag rekommenderar honom varmt. /Kerstin Fagervall

Max K

Bästa frisören i Stockholm, i Sverige, antagligen i världen

Svar från O Frisör

Tack Max! En bättre recension kan man knappast få :-) Härligt att du vågar ta ut svängarna varje gång

Staffan A
Skrev om O Frisör

Bättre frisör kan man inte önska sig.

Anna T
Skrev om O Frisör

Super kunnig frisör som alltid levererar på topp!

Niklas Ö
Skrev om O Frisör

Blir alltid mer än nöjd, känner mig väldigt trygg(har lite social fobi) och kommer helt enkelt aldrig byta frisör igen.

Camilla L
Skrev om O Frisör

Den bästa frisör jag vart oss. Kommer inte gå till någon annan framöver. Lyhörd och proffsig i sitt bemötande. Kommer med egna idéer och förslag som gör att jag varje gång går därifrån och ser fantastisk ut i håret. Inte bara bra på att klippa utan färgar så naturligt och snyggt! Jag är alltid 100 % nöjd.

Lena E
Skrev om O Frisör

Jag färgade mitt hår, blev perfekt och färgen har hållt väldigt länge. Mina barn har även klippt sig hos Fredrik och även dem är supernöjda. Med vänlig hälsning, Lena

Peter M
Skrev om O Frisör

Fredrik är helt klart bästa frisören! Proffsig, kunnig och trevlig!

Anna Ida B
Skrev om O Frisör

Proffsigt bemötande, känner sig alltid omhändertagen. Betalar mer än gärna för varje sekund!

Agnes S
Skrev om O Frisör

Suuuuperbra frisör. Noggrann, trevlig och väldigt inkännande.

Anki L
Skrev om O Frisör

Bästa frisören! Blir alltid nöjd!

Christofer M
Skrev om O Frisör

Klipper mig här ofta och blir lika nöjd varje gång! Proffsig klippning och trevlig miljö!

Peter M
Skrev om O Frisör

Måste bara rekommendera Fredrik och O Frisör!, Någon mer yrkesskicklig, serviceinriktad och trevlig frisör får man leta efter!! Med vänlig hälsning, Peter

PELLE H
Skrev om O Frisör

Har länge letat efter en frisör som förstår och lyckas skapa det resultat jag vill åt! O Frisör lyckas med det varje gång! O Frisör är helt klart den bästa jag varit hos! Gå dit och du kommer längta tills nästa gång!

Bodil Margareta F

Fredrik är helt fantastisk. Jag vill aldrig gå till någon annan!! Han lyssnar på dina önskemål och lägger sedan till sin egna stil och extrema skicklighet. Jag kan inte rekommendera Fredrik tillräckligt högt. Gå och se honom!!!!

Mats H
Skrev om O Frisör

Vill man bli bra klippt i en trevlig miljö är det detta stället helt perfekt.

Malin B
Skrev om O Frisör

Äntligen en frisör som förstod sig på mitt hår. Otroligt proffsig och noggrann. Vänligt bemötande i lugn, avkopplande och personlig salong.

elin j
Skrev om O Frisör

Fredrik är otroligt duktig på både färg och klipp. Jag har gått hos honom flera år i rad och han lyssnar alltid på hur man vill ha det och kommer även med bra förslag. Alltid lika nöjd. Fredrik är behaglig och besöket blir alltid en stunds avkoppling för mig. Salongen känns personlig och här får man en stunds lugn och ro samtidigt som man blir fin! Jag har flera vänner som också går regelbundet hos Fredrik trots att de har flyttat en bra bit bort från salongen.

Bianca I
Skrev om O Frisör

En fantastisk salong. Jag har aldrig tidigare varit så nöjd med mitt hår. Färgen känns precis rätt, det är lixom såhär jag ska se ut. Det har nog till och med gett mig bättre självkänsla. Så stort tack för det!

Daniela C
Skrev om O Frisör

Wonderfully done colour and cut every time! Fredrik always greets me with a smile and takes extremely good care of my hair :)

Michael G
Skrev om O Frisör

Jag har klippt mig hos O Frisör i många år och har alltid blivit extremt nöjd, både med resultatet men också med Fredrik som frisör. Hans nya lokal är ännu bättre än tidigare och har en väldigt skön känsla. Ligger bra till också.

Jeanette T
Skrev om O Frisör

Fredrik är professionell, skicklig och noggrann. Är alltid nöjd efter mina klippningar.

Chris H
Skrev om O Frisör

Mycket kunnig och kundinriktad. Helt enkelt toppen.

Maria E

Alltid lika nöjd hos Fredrik. Kan varmt rekommendera O frisör

Ludvig B
Skrev om O Frisör

Jag har köpt en vanlig klippning och är mycket nöjd med bemötandet och resultatet

Kristina J
Skrev om O Frisör

Alltid bra service och trevlig personal. Och det viktigaste av allt, duktig och kunnig frisör vilket gör att man är alltid nöjd när man går därifrån :-)

Liisa J
Skrev om O Frisör

Mycket kunnig och trevlig frisör/stylist som lyssnar till kundens önskemål.

Karin S
Skrev om O Frisör

Fredrik är fantastisk. Jag har gått till honom ett par år nu och han är den absolut bästa frisören jag haft. Han är lyhörd och engagerad i mig som kund och otroligt skicklig på både klippning och färg/slingor. Han får mig alltid att känna mig trygg i hans händer och jag är supernöjd med resultatet varje gång! Sjukt trevlig är han också förresten :)

Helena B
Skrev om O Frisör

Klippning, färg, slingning, toning, långt hår, kortare hår - eller min vackra bruduppsättning, jag går alltid, sedan många år, lika nöjd från Fredrik Olofsson! I honom har jag funnit en superproffessionell frisör som lyssnar och förstår mina önskemål, som ständigt utvecklar sin kunskap inom sitt område och som är genuint intresserad av hår! Ibland känner jag att Fredrik är mer mån om mitt hårs kvalité och välbefinnande än vad jag själv är. Just det långsiktiga vårdande perspektivet som han har, värdesätter jag mycket,...

Jennie L
Skrev om O Frisör

Känner mig alltid supernöjd efter att jag varit och klippt mig hos Fredrik. Han är noggrann, följer mina önskemål men även bra på att ge tips på hur jag kan variera min frisyr och vad som passar min stil och mitt utseende. / Jennie

Theresia S
Skrev om O Frisör

Att välja rätt bland alla hårsalonger är klurigt i Stockholm, varför jag är så extremt nöjd att jag hittat till Fredriks. Man känner sig väldigt trygg. Han förstår precis vad man vill ha & ser vad håret behöver. Dessutom kan jag varmt rekommendera hans egna produkt Wetsuit, som är en räddare i nöden för uttorkat hår. Passar alla som vill ha ett välmående hår, helt klart 🙏🏼

Niklas V
Skrev om O Frisör

Jag och familjen har klippt och oss och gjort färgbehandlingar hos Fredrik i många år och är alltid supernöjda! Han lyssnar alltid och kommer alltid med bra råd. Alltid lugnt och behagligt att slå sig ner i frisörstolen.

Anette B
Skrev om O Frisör

Jag köpte en klippning och föning av Fredrik. Han bemötte mig mycket trevligt och proffesionellt. Lyssnade noga på mina önskemål men kom även med egen input om vad han tyckte skulle passa mig och inte. Klippningen blev precis som jag önskade. Jag blev mycket nöjd!!!

Frida S
Skrev om O Frisör

Mycket kunnig frisör, alltid nöjd med resultatet efter en trevlig stund i Fredriks salong!

Emma L
Skrev om O Frisör

Fredrik är helt fantasisk! Proffsig och skicklig,! Lyhörd för önskemål och har alltid bra förslag och idéer. Jag har färgat och klippt håret hos Fredrik i tio års tid och skulle inte kunna tänka mig att gå till någon annan. Jag rekommenderar verkligen Fredrik!

Camilla L
Skrev om O Frisör

Klipp o färg, Fredrik Olofsson är en fantastiskt duktig frisör! Lättskött och snyggt resultat varje gång! Supernöjd!

Peter W
Skrev om O Frisör

Superbra service, jättefint resultat.

Jenny B
Skrev om O Frisör

Väldigt bra på alla punkter! Jag är helnöjd. Med vänlig hälsning Karolina W Ekdahl

Daniel O
Skrev om O Frisör

Alltid lika nöjd när jag lämnar Eleven Store och är nyklippt! Det är därför jag går dit varje månad! :) Rekomenderas!

Jonas E
Skrev om O Frisör

Jag blev väldigt trevligt bemött av kunnig personal. Mitt besök var i samband med klippning och kände att jag verkligen fick rekommendationer som passar min hårtyp!

Kerstin L
Skrev om O Frisör

Jag har blivit stamkund då jag är väldigt nöjd med både klippning och färgning. Bemötandet är väldigt bra och proffsigt. Jag trivs! Jag har köpt någon stylingprodukt för att samla ihop håret och en platttång. Vänligen Kerstin

Elina T
Skrev om O Frisör

Jag är väldigt nöjd varje gång varit hos Fredrik och klipp + slingat håret. Senast gjorde jag en kallare blond slingning och blev SÅ nöjd!! Kan verkligen rekommendera!

Gunilla E
Skrev om O Frisör

Jag går hos frisören Fredrik Olofsson i Sthlm och fixar håret. Jag är jättenöjd med både hans arbete och bemötande!!! Jag har köpt en del hårvårdsprodukter och de har varit bra. Mitt helhetsintryck är mycket positivt.

Mirelle E
Skrev om O Frisör

Jag har inget att klaga på. Allt är i topp service.

Bodil B
Skrev om O Frisör

Fredrik är fantastisk. Förutom att han är kreativt skicklig så är han lugn och pålitlig och lyssnar väldigt nog på mina önskemål och visioner. Sist jag var där så skulle jag för första gången våga mig på att tona håret rosa och tog därför med mig inspirationsbilder. Resultatet blev precis den ton som jag ville ha och jag blev än en gång supernöjd! Man känner sig alltid trygg i Fredriks händer :)

Maggie M
Skrev om O Frisör

Jag älskar att klippa mig hos Fredrik. Han är alltid så noggrann, omtänksam och vänlig.

Jenny O
Skrev om O Frisör

Fredrik är grym! Jag har haft Fredrik som frisör i snart 6 år och jag har aldrig varit missnöjd med något!