O Frisör

O Frisör

Välkommen till O Frisör!

O Frisör är centralt beläget i Stockholm i en modern, ljus och fräsch lokal på Tomtebogatan 20. Här kan du unna dig att bli fin i håret av vår professionella frisör med stort engagemang, som finns på plats för att du som kund ska lämna salongen med en underbar känsla av att vara fin i håret.

Hos oss på O Frisör kan du få allt från en snabb (men noggrann) snaggning till avancerade håruppsättningar och färgning. Trender kommer och går men oavsett vad du än har för önskemål kan vi fixa frisyren - att du som kund är nöjd är det viktigaste!

Välkommen förbi eller boka tid online på vår hemsida!

Läs vad 79 kunder tycker om O Frisör 2

• 2021-05-03
    Jag har köpt klippning och färgning av håret.
    Fredrik har skapat nya frisyrer varje gång till min belåtenhet. Han är mycket avlyssnande och betraktande, och ser inte bara till frisyren utan till mig som person.
    Jag är mycket nöjd och återvänder med positiv förväntan inför nästa besök.
    Jag rekommenderar honom varmt.
    /Kerstin Fagervall
  • 2021-05-01
    Bästa frisören i Stockholm, i Sverige, antagligen i världen
    Tack Max! En bättre recension kan man knappast få :-) Härligt att du vågar ta ut svängarna varje gång O Frisör
  • 2021-04-30
    Bättre frisör kan man inte önska sig.
  • 2021-01-25
    Super kunnig frisör som alltid levererar på topp!
  • 2021-01-11
    Blir alltid mer än nöjd, känner mig väldigt trygg(har lite social fobi) och kommer helt enkelt aldrig byta frisör igen.
  • 2020-07-04
    Den bästa frisör jag vart oss. Kommer inte gå till någon annan framöver. Lyhörd och proffsig i sitt bemötande. Kommer med egna idéer och förslag som gör att jag varje gång går därifrån och ser fantastisk ut i håret. Inte bara bra på att klippa utan färgar så naturligt och snyggt! Jag är alltid 100 % nöjd.
  • 2020-07-02
    Jag färgade mitt hår, blev perfekt och färgen har hållt väldigt länge.
    Mina barn har även klippt sig hos Fredrik och även dem är supernöjda.
    Med vänlig hälsning,
    Lena
  • 2020-07-02
    Fredrik är helt klart bästa frisören! Proffsig, kunnig och trevlig!
  • 2020-06-26
    Proffsigt bemötande, känner sig alltid omhändertagen. Betalar mer än gärna för varje sekund!
  • 2020-04-18
    Suuuuperbra frisör. Noggrann, trevlig och väldigt inkännande.
  • 2020-02-19
    Bästa frisören! Blir alltid nöjd!
  • 2020-02-17
    Klipper mig här ofta och blir lika nöjd varje gång!
    Proffsig klippning och trevlig miljö!
  • 2020-01-22
    Måste bara rekommendera Fredrik och O Frisör!, Någon mer yrkesskicklig, serviceinriktad och trevlig frisör får man leta efter!!
    Med vänlig hälsning, Peter
  • 2020-01-16
    Har länge letat efter en frisör som förstår och lyckas skapa det resultat jag vill åt! O Frisör lyckas med det varje gång!

O Frisör är helt klart den bästa jag varit hos! Gå dit och du kommer längta tills nästa gång!
  • 2020-01-07
    Fredrik är helt fantastisk. Jag vill aldrig gå till någon annan!! Han lyssnar på dina önskemål och lägger sedan till sin egna stil och extrema skicklighet. Jag kan inte rekommendera Fredrik tillräckligt högt. Gå och se honom!!!!
  • 2020-01-07
    Vill man bli bra klippt i en trevlig miljö är det detta stället helt perfekt.
  • 2019-09-22
    Äntligen en frisör som förstod sig på mitt hår. Otroligt proffsig och noggrann. Vänligt bemötande i lugn, avkopplande och personlig salong.
  • 2019-09-17
    Fredrik är otroligt duktig på både färg och klipp. Jag har gått hos honom flera år i rad och han lyssnar alltid på hur man vill ha det och kommer även med bra förslag. Alltid lika nöjd. Fredrik är behaglig och besöket blir alltid en stunds avkoppling för mig. Salongen känns personlig och här får man en stunds lugn och ro samtidigt som man blir fin! Jag har flera vänner som också går regelbundet hos Fredrik trots att de har flyttat en bra bit bort från salongen.
  • 2019-08-28
    En fantastisk salong. Jag har aldrig tidigare varit så nöjd med mitt hår. Färgen känns precis rätt, det är lixom såhär jag ska se ut. Det har nog till och med gett mig bättre självkänsla. Så stort tack för det!
  • 2019-08-27
    Wonderfully done colour and cut every time! Fredrik always greets me with a smile and takes extremely good care of my hair :)
  • 2019-07-05
    Jag har klippt mig hos O Frisör i många år och har alltid blivit extremt nöjd, både med resultatet men också med Fredrik som frisör. Hans nya lokal är ännu bättre än tidigare och har en väldigt skön känsla. Ligger bra till också.
  • 2019-05-09
    Fredrik är professionell, skicklig och noggrann. Är alltid nöjd efter mina klippningar.
  • 2019-04-01
    Mycket kunnig och kundinriktad. Helt enkelt toppen.
  • 2019-03-14
    Alltid lika nöjd hos Fredrik. Kan varmt rekommendera O frisör
  • 2019-03-14
    Jag har köpt en vanlig klippning och är mycket nöjd med bemötandet och resultatet
  • 2019-03-13
    Alltid bra service och trevlig personal.
    Och det viktigaste av allt, duktig och kunnig frisör vilket gör att man är alltid nöjd när man går därifrån :-)
  • 2019-03-12
    Mycket kunnig och trevlig frisör/stylist som lyssnar till kundens önskemål.
  • 2019-03-11
    Fredrik är fantastisk. Jag har gått till honom ett par år nu och han är den absolut bästa frisören jag haft. Han är lyhörd och engagerad i mig som kund och otroligt skicklig på både klippning och färg/slingor. Han får mig alltid att känna mig trygg i hans händer och jag är supernöjd med resultatet varje gång! Sjukt trevlig är han också förresten :)
  • 2019-01-07
    Klippning, färg, slingning, toning, långt hår, kortare hår - eller min vackra bruduppsättning, jag går alltid, sedan många år, lika nöjd från Fredrik Olofsson!
    I honom har jag funnit en superproffessionell frisör som lyssnar och förstår mina önskemål, som ständigt utvecklar sin kunskap inom sitt område och som är genuint intresserad av hår! Ibland känner jag att Fredrik är mer mån om mitt hårs kvalité och välbefinnande än vad jag själv är.
    Just det långsiktiga vårdande perspektivet som han har, värdesätter jag mycket, det får mig att må bra och att känna mig stolt över mitt hår.
    Fredrik är lyhörd och engagerad och jag rekommenderar honom varmt!
  • 2018-12-21
    Känner mig alltid supernöjd efter att jag varit och klippt mig hos Fredrik. Han är noggrann, följer mina önskemål men även bra på att ge tips på hur jag kan variera min frisyr och vad som passar min stil och mitt utseende. / Jennie
  • 2018-12-19
    Att välja rätt bland alla hårsalonger är klurigt i Stockholm, varför jag är så extremt nöjd att jag hittat till Fredriks. Man känner sig väldigt trygg. Han förstår precis vad man vill ha & ser vad håret behöver. Dessutom kan jag varmt rekommendera hans egna produkt Wetsuit, som är en räddare i nöden för uttorkat hår. Passar alla som vill ha ett välmående hår, helt klart 🙏🏼
  • 2018-12-18
    Jag och familjen har klippt och oss och gjort färgbehandlingar hos Fredrik i många år och är alltid supernöjda! Han lyssnar alltid och kommer alltid med bra råd. Alltid lugnt och behagligt att slå sig ner i frisörstolen.
  • 2018-12-17
    Jag köpte en klippning och föning av Fredrik. Han bemötte mig mycket trevligt och proffesionellt. Lyssnade noga på mina önskemål men kom även med egen input om vad han tyckte skulle passa mig och inte. Klippningen blev precis som jag önskade. Jag blev mycket nöjd!!!
  • 2018-12-17
    Mycket kunnig frisör, alltid nöjd med resultatet efter en trevlig stund i Fredriks salong!
  • 2018-12-17
    Fredrik är helt fantasisk! Proffsig och skicklig,! Lyhörd för önskemål och har alltid bra förslag och idéer. Jag har färgat och klippt håret hos Fredrik i tio års tid och skulle inte kunna tänka mig att gå till någon annan.
    Jag rekommenderar verkligen Fredrik!
  • 2018-04-25
    Klipp o färg, Fredrik Olofsson är en fantastiskt duktig frisör!
    Lättskött och snyggt resultat varje gång! Supernöjd!
  • 2018-03-06
    Superbra service, jättefint resultat.
  • 2018-03-05
    Väldigt bra på alla punkter! Jag är helnöjd.
    Med vänlig hälsning
    Karolina W Ekdahl
  • 2018-02-01
    Alltid lika nöjd när jag lämnar Eleven Store och är nyklippt! Det är därför jag går dit varje månad! :) Rekomenderas!
  • 2018-02-01
    Jag blev väldigt trevligt bemött av kunnig personal. Mitt besök var i samband med klippning och kände att jag verkligen fick rekommendationer som passar min hårtyp!
  • 2018-01-31
    Jag har blivit stamkund då jag är väldigt nöjd med både klippning och färgning. Bemötandet är väldigt bra och proffsigt. Jag trivs!
    Jag har köpt någon stylingprodukt för att samla ihop håret och en platttång.

Vänligen
    Kerstin
  • 2017-12-22
    Jag är väldigt nöjd varje gång varit hos Fredrik och klipp + slingat håret. Senast gjorde jag en kallare blond slingning och blev SÅ nöjd!! Kan verkligen rekommendera!
  • 2017-10-05
    Jag går hos frisören Fredrik Olofsson i Sthlm och fixar håret. Jag är jättenöjd med både hans arbete och bemötande!!!
    Jag har köpt en del hårvårdsprodukter och de har varit bra.
    Mitt helhetsintryck är mycket positivt.
  • 2017-10-05
    Jag har inget att klaga på. Allt är i topp service.
  • 2017-10-05
    Fredrik är fantastisk. Förutom att han är kreativt skicklig så är han lugn och pålitlig och lyssnar väldigt nog på mina önskemål och visioner. Sist jag var där så skulle jag för första gången våga mig på att tona håret rosa och tog därför med mig inspirationsbilder. Resultatet blev precis den ton som jag ville ha och jag blev än en gång supernöjd! Man känner sig alltid trygg i Fredriks händer :)
  • 2016-04-13
    Jag älskar att klippa mig hos Fredrik. Han är alltid så noggrann, omtänksam och vänlig.
  • 2016-03-13
    Fredrik är grym! Jag har haft Fredrik som frisör i snart 6 år och jag har aldrig varit missnöjd med något!
  • 2016-03-01
    Jag har klippt mig hos Fredrik på Eleven sedan några år nu och kan varmt rekommendera honom och hans tjänster som gör att man bara vill komma tillbaka. Han är mycket trevlig och personlig samt har känslan för detaljer. Välj Fredrik om du ska byta frisör!
  • 2016-02-23
    Bästa frisören i stan! Jag var hos Fredrik för första gången för mer än 10 år sedan och har aldrig varit missnöjd utan alltid supernöjd. Han är den enda frisör jag träffat på som fixar mina virvlar och lockiga hår och får det snyggt, och det varje gång!
  • 2016-02-22
    Jag får ett härligt bemötande som kund varje gång och jag har fått högsta möjliga service från Fredrik när det gäller klippning och färgning under de 8 åren jag har varit hans kund!