O Frisör

Tomtebogatan 20, 113 38 Stockholm — Visa karta

Välkommen till O Frisör!

O Frisör är centralt beläget i Stockholm i en modern, ljus och fräsch lokal på Tomtebogatan 20. Här kan du unna dig att bli fin i håret av vår professionella frisör med stort engagemang, som finns på plats för att du som kund ska lämna salongen med en underbar känsla av att vara fin i håret.

Hos oss på O Frisör kan du få allt från en snabb (men noggrann) snaggning till avancerade håruppsättningar och färgning. Trender kommer och går men oavsett vad du än har för önskemål kan vi fixa frisyren - att du som kund är nöjd är det viktigaste!

Välkommen förbi eller boka tid online på vår hemsida!

Läs vad 63 kunder tycker om O Frisör

• 2019-09-22

Malin B skrev om O Frisör
    Äntligen en frisör som förstod sig på mitt hår. Otroligt proffsig och noggrann. Vänligt bemötande i lugn, avkopplande och personlig salong. Läs mer
  • 2019-09-17

elin j skrev om O Frisör
    Fredrik är otroligt duktig på både färg och klipp. Jag har gått hos honom flera år i rad och han lyssnar alltid på hur man vill ha det och kommer även med bra förslag. Alltid lika nöjd. Fredrik är behaglig och besöket blir alltid en stunds avkoppling för mig. Salongen känns personlig och här får man en stunds lugn och ro samtidigt som man blir fin! Jag har flera vänner som också går regelbundet hos Fredrik trots att de har flyttat en bra bit bort från salongen. Läs mer
  • Bianca I

2019-08-28

Bianca I skrev om O Frisör
    En fantastisk salong. Jag har aldrig tidigare varit så nöjd med mitt hår. Färgen känns precis rätt, det är lixom såhär jag ska se ut. Det har nog till och med gett mig bättre självkänsla. Så stort tack för det! Läs mer
  • 2019-08-27

Daniela C skrev om O Frisör
    Wonderfully done colour and cut every time! Fredrik always greets me with a smile and takes extremely good care of my hair :) Läs mer
  • Michael G

2019-07-05

Michael G skrev om O Frisör
    Jag har klippt mig hos O Frisör i många år och har alltid blivit extremt nöjd, både med resultatet men också med Fredrik som frisör. Hans nya lokal är ännu bättre än tidigare och har en väldigt skön känsla. Ligger bra till också. Läs mer
  • 2019-05-09

Jeanette T skrev om O Frisör
    Fredrik är professionell, skicklig och noggrann. Är alltid nöjd efter mina klippningar. Läs mer
  • Chris H

Maria E skrev om O Frisör
    Alltid lika nöjd hos Fredrik. Kan varmt rekommendera O frisör Läs mer
  • 2019-03-14

Ludvig B skrev om O Frisör
    Jag har köpt en vanlig klippning och är mycket nöjd med bemötandet och resultatet Läs mer
  • 2019-03-13

Kristina J skrev om O Frisör
    Alltid bra service och trevlig personal.
    Och det viktigaste av allt, duktig och kunnig frisör vilket gör att man är alltid nöjd när man går därifrån :-) Läs mer
  • 2019-03-12

Liisa J skrev om O Frisör
    Mycket kunnig och trevlig frisör/stylist som lyssnar till kundens önskemål. Läs mer
  • 2019-03-11

Karin S skrev om O Frisör
    Fredrik är fantastisk. Jag har gått till honom ett par år nu och han är den absolut bästa frisören jag haft. Han är lyhörd och engagerad i mig som kund och otroligt skicklig på både klippning och färg/slingor. Han får mig alltid att känna mig trygg i hans händer och jag är supernöjd med resultatet varje gång! Sjukt trevlig är han också förresten :) Läs mer
  • 2019-01-07

Helena B skrev om O Frisör
    Klippning, färg, slingning, toning, långt hår, kortare hår - eller min vackra bruduppsättning, jag går alltid, sedan många år, lika nöjd från Fredrik Olofsson!
    I honom har jag funnit en superproffessionell frisör som lyssnar och förstår mina önskemål, som ständigt utvecklar sin kunskap inom sitt område och som är genuint intresserad av hår! Ibland känner jag att Fredrik är mer mån om mitt hårs kvalité och välbefinnande än vad jag själv är.
    Just det långsiktiga vårdande perspektivet som han har, värdesätter jag mycket, det får mig att må bra och att känna mig stolt över mitt hår.
    Fredrik är lyhörd och engagerad och jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2018-12-21

Jennie L skrev om O Frisör
    Känner mig alltid supernöjd efter att jag varit och klippt mig hos Fredrik. Han är noggrann, följer mina önskemål men även bra på att ge tips på hur jag kan variera min frisyr och vad som passar min stil och mitt utseende. / Jennie Läs mer
  • 2018-12-19

Theresia S skrev om O Frisör
    Att välja rätt bland alla hårsalonger är klurigt i Stockholm, varför jag är så extremt nöjd att jag hittat till Fredriks. Man känner sig väldigt trygg. Han förstår precis vad man vill ha & ser vad håret behöver. Dessutom kan jag varmt rekommendera hans egna produkt Wetsuit, som är en räddare i nöden för uttorkat hår. Passar alla som vill ha ett välmående hår, helt klart 🙏🏼 Läs mer
  • 2018-12-18

Niklas V skrev om O Frisör
    Jag och familjen har klippt och oss och gjort färgbehandlingar hos Fredrik i många år och är alltid supernöjda! Han lyssnar alltid och kommer alltid med bra råd. Alltid lugnt och behagligt att slå sig ner i frisörstolen. Läs mer

Anette B skrev om O Frisör
    Jag köpte en klippning och föning av Fredrik. Han bemötte mig mycket trevligt och proffesionellt. Lyssnade noga på mina önskemål men kom även med egen input om vad han tyckte skulle passa mig och inte. Klippningen blev precis som jag önskade. Jag blev mycket nöjd!!! Läs mer

Frida S skrev om O Frisör
    Mycket kunnig frisör, alltid nöjd med resultatet efter en trevlig stund i Fredriks salong! Läs mer

Emma L skrev om O Frisör
    Fredrik är helt fantasisk! Proffsig och skicklig,! Lyhörd för önskemål och har alltid bra förslag och idéer. Jag har färgat och klippt håret hos Fredrik i tio års tid och skulle inte kunna tänka mig att gå till någon annan.
    Jag rekommenderar verkligen Fredrik! Läs mer
  • 2018-04-25

Camilla L skrev om O Frisör
    Klipp o färg, Fredrik Olofsson är en fantastiskt duktig frisör!
    Lättskött och snyggt resultat varje gång! Supernöjd! Läs mer
  • 2018-03-06

Peter W skrev om O Frisör
    Superbra service, jättefint resultat. Läs mer
  • 2018-03-05

Jenny B skrev om O Frisör
    Väldigt bra på alla punkter! Jag är helnöjd.
    Med vänlig hälsning
    Karolina W Ekdahl Läs mer
  • 2018-02-01

Daniel O skrev om O Frisör
    Alltid lika nöjd när jag lämnar Eleven Store och är nyklippt! Det är därför jag går dit varje månad! :) Rekomenderas! Läs mer
  • 2018-02-01

Jonas E skrev om O Frisör
    Jag blev väldigt trevligt bemött av kunnig personal. Mitt besök var i samband med klippning och kände att jag verkligen fick rekommendationer som passar min hårtyp! Läs mer
  • 2018-01-31

Kerstin L skrev om O Frisör
    Jag har blivit stamkund då jag är väldigt nöjd med både klippning och färgning. Bemötandet är väldigt bra och proffsigt. Jag trivs!
    Jag har köpt någon stylingprodukt för att samla ihop håret och en platttång.

Vänligen
    Kerstin Läs mer
  • 2017-12-22

Elina T skrev om O Frisör
    Jag är väldigt nöjd varje gång varit hos Fredrik och klipp + slingat håret. Senast gjorde jag en kallare blond slingning och blev SÅ nöjd!! Kan verkligen rekommendera! Läs mer

Gunilla E skrev om O Frisör
    Jag går hos frisören Fredrik Olofsson i Sthlm och fixar håret. Jag är jättenöjd med både hans arbete och bemötande!!!
    Jag har köpt en del hårvårdsprodukter och de har varit bra.
    Mitt helhetsintryck är mycket positivt. Läs mer

Mirelle E skrev om O Frisör
    Jag har inget att klaga på. Allt är i topp service. Läs mer

Bodil B skrev om O Frisör
    Fredrik är fantastisk. Förutom att han är kreativt skicklig så är han lugn och pålitlig och lyssnar väldigt nog på mina önskemål och visioner. Sist jag var där så skulle jag för första gången våga mig på att tona håret rosa och tog därför med mig inspirationsbilder. Resultatet blev precis den ton som jag ville ha och jag blev än en gång supernöjd! Man känner sig alltid trygg i Fredriks händer :) Läs mer
  • Maggie M

2016-04-13

Maggie M skrev om O Frisör
    Jag älskar att klippa mig hos Fredrik. Han är alltid så noggrann, omtänksam och vänlig. Läs mer
  • Jenny O

2016-03-13

Jenny O skrev om O Frisör
    Fredrik är grym! Jag har haft Fredrik som frisör i snart 6 år och jag har aldrig varit missnöjd med något! Läs mer
  • 2016-03-01

Mattias S skrev om O Frisör
    Jag har klippt mig hos Fredrik på Eleven sedan några år nu och kan varmt rekommendera honom och hans tjänster som gör att man bara vill komma tillbaka. Han är mycket trevlig och personlig samt har känslan för detaljer. Välj Fredrik om du ska byta frisör! Läs mer
  • Petra K

2016-02-23

Petra K skrev om O Frisör
    Bästa frisören i stan! Jag var hos Fredrik för första gången för mer än 10 år sedan och har aldrig varit missnöjd utan alltid supernöjd. Han är den enda frisör jag träffat på som fixar mina virvlar och lockiga hår och får det snyggt, och det varje gång! Läs mer
  • 2016-02-22

Sevilay B skrev om O Frisör
    Jag får ett härligt bemötande som kund varje gång och jag har fått högsta möjliga service från Fredrik när det gäller klippning och färgning under de 8 åren jag har varit hans kund! Läs mer
  • 2016-02-21

Shakiba M skrev om O Frisör
    Fredrik har klippt och färgat mitt hår sedan 2011, jag har aldrig någonsin blivit besviken. Han är oerhört duktig, trevlig, kunnig och snygg ;)
    Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2016-02-19

Natassa S skrev om O Frisör
    Har aldrig haft så snygg form på min frisyr innan jag har börjat hos Fredrik. Jag har aldrig varit missnöjd trots att jag inte har någon fantasi och inte riktigt kan förklara vad jag vill - Fredrik lyckas ändå fånga vad jag är efter...och lite till! Läs mer

Sofia L skrev om O Frisör
    Hos Fredrik får jag alltid det bästa välkomnandet och jag är alltid 100% nöjd med både klippning och färg när jag går därifrån. Han är lyhörd, noggrann och har en fantastisk känsla för stil, trender och detaljer. Dessutom är han världens trevligaste!
    Jag kan varmt rekommendera Fredrik på Eleven Store! Läs mer
  • Christine D

Christine D skrev om O Frisör
    Jag har Fredrik som min frisör för nästan 15 år. Alltid varit mer än njöd o får berömd för min frisyr. Både färg o klippning. För mig är det enkel är klippning av klass.då är det bara att tvätta hår. O allt blir perfekt. I dag har jag flyttat till Karlstad. Men jag kör till Stockholm för att bli klippt Tänker inte byta frisör. Fredrik bestämmer allt. Färg frisyr. O jag behöver inte säga nåt. Det är alltid en stolt o trevlig överraskning när jag lämna salong. Läs mer
    2016-02-17 Fredrik O svarar Christine D
    Tack snälla! Lika kul att ha dig i stolen varje gång
    Fredrik O, Christine D gillar detta

Nicolaus R skrev om O Frisör
    Absolut bästa frisör jag varit i närheten av. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Lena W

Lena W skrev om O Frisör
    Jag har aldrig haft en bättre frisör sedan jag började anlita frisörer och det tar sin början från mitten av 60-talet. Så det vill inte säga lite hur nöjd jag är med Fredrik. Säker, pålitlig och med stor känsla för sitt hantverk. Läs mer
    2016-02-17 Fredrik O svarar Lena W
    Tack, vad glad jag blir. Otroligt kul att få äran att ha stammisar så trogna.
  • Niklas T

Niklas T skrev om O Frisör
    Fredrik har varit min frisör under en längre tid (flera år) och jag är kanonnöjd med hans professionella tjänster och personliga bemötande. Rekommenderar honom varmt till både killar och tjejer. Läs mer

Eva-Lena Å skrev om O Frisör
    Jag är helt fantastiskt nöjd med min frisör - Fredrik - som alltid har ett professionellt bemötande, ger värdefulla råd och tips för hur jag ska sköta mitt hår på bästa sätt tillsammans med de mest lämpliga produkterna. Läs mer

Patrik B skrev om O Frisör
    Söker ni proffsigt bemötande och hantverk i lugn miljö har ni hamnat rätt. Bra utbud av hårvårdsprodukter och ett och annat restips kan man få på köpet. Läs mer
    2016-02-17 Fredrik O svarar Patrik B
    Tack snälla! Och fortsatt varmt välkommen tillbaks igen och igen och igen/f
  • 2016-01-21

Åsa S skrev om O Frisör
    Oerhört duktig trevlig och kunnig frisör Fredrik. Han var intresserad och är mycket nöjd med min nya frissa och kommer lätt gå dit igen!
    Mysig salong och härlig hemtrevlig känsla Läs mer
  • 2015-10-15

Ann-charlotte S skrev om O Frisör
    Skickligt hantverk, personlig service. Butiken ligger på gångavstånd för mig. Allt bra! Läs mer
  • 2015-10-13

Miriam F skrev om O Frisör
    Min frisör Fredrik Olofsson gör allt för mig som kund!
    Flexibel, kunnig och har även mycket bra hårvårds produkter. Läs mer
  • 2015-10-13

Birgitta K skrev om O Frisör
    har endast använt frisörtjänsten. Läs mer

Åsa N skrev om O Frisör
    Är stammis hos Fredrik sedan 15 år tillbaka. Kan inte tänka mig att gå till någon annan. Fantastskt lyhörd och kunnig alltid med det senaste inom hårvård. Trevlig miljö på Eleven med ett brett sortiment av produkter. Rekommenderas varmt! Åsa N Läs mer

Martin W skrev om O Frisör
    Jag fick ett professionellt och vänligt bemötande, kände av en hög service nivå redan när personalen sa Välkommen. Jag klippte mig och köpte ett schampo. Läs mer

Christina W skrev om O Frisör
    Lätt att använda, bra service! Läs mer

Tomtebogatan 20, 113 38 Stockholm