Alla kategorier Hosting FS Data

FS Data

4.4 i betyg av av 120 omdömen
Hos oss på FS Data står trygghet, teknik och miljö i fokus. Och kundupplevelsen, förstås! Vår kundtjänst är öppen sena kvällar och helger för att vi ska kunna ge snabba och bra svar till dig när tekniken krånglar.

Vi är en av Sveriges äldsta, mest populära och största leverantörer av servertjänster, webbhotell, domännamn och e-post och vi är helt familjeägda och ägarstyrda.

Den teknik vi använder är miljövänlig och våra servrar drar lite ström, trots att de levererar stabila och snabba tjänster. Vi använder vatten från Öresund för att kyla våra servrar och vattnet återanvänds som fjärrvärme i hela Helsingborg!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-15:00

Läs vad 120 kunder tycker om FS Data

• 2019-04-18

Anders Benny L skrev om FS Data
    FSData har varit min e-post leverantör och domänförvaltare sedan januari 2013, och mitt omdöme om FSData är att företaget är välskött, och har vid varje varje kundkontakt uppträtt professionellt. Personalen på kundsupporten är kompetenta & välutbildade, svarar oftast snabbt, och det är sällan man behöver kontakta supporten en andra gång i samma ärende.

Efter 6 år och 3 månader som kund hos FSdata kan jag rekommendera FSdata´s tjänster. Läs mer
  • David Terence A

David Terence A skrev om FS Data
    Doesn't matter who you speak to you always get the help you need when you need it. :) Läs mer
  • Tomas Gunnar H

Tomas Gunnar H skrev om FS Data
    Har jobbat med FS Data i ca ett år. Min kontakt är Michael Andersson. Ruskigt bra man. Snabb återkoppling, ingenting är omöjligt. Hög nivå. Läs mer
  • 2019-04-17

ROGER E skrev om FS Data
    Har varit kund hos FS Data sedan år 2000 och har endast goda vitsord att ge dem. Alla är mycket trevliga och tillmötesgående, vad man än har för problem. Mycket bra och proffsig support. Michael Andersson och Lisbeth har hjälpt mig oerhört mycket och verkligen ställt upp när allt har varit tufft. Läs mer
  • ROY D

ROY D skrev om FS Data
    Extremt bra leverantör som är blixtsnabba, lyhörda och levererar säkra produkter. Dessutom är FS Data prisvärda. Tack för god service! Läs mer
  • LENA H

LENA H skrev om FS Data
    Jag tänker varje gång jag kontaktar Michael och resten av gänget på FS Data, att nu måste dom tro att jag är helt dum i huvudet - igen!...Men, aldrig! De är så fantastiskt bra med att hjälpa till med minsta lilla grej, får aldrig en att känna sig som att man inte fattar...Väldigt ödmjuka och tålmodiga med människor som inte dealar med IT grejer varje dag. Detta är ett sånt område där många som jobbar med detta varje dag, tar för givet att vi alla kan allt de kan, men så är de inte på FS Data. Det uppskattar jag i alla fall väldigt mycket. Vi på @ Graphiken AB har varit kunder sedan vi startade företaget och kommer att fortsätta var kunder så länge vi får ( ; Läs mer
  • 2019-04-16

ROBIN N skrev om FS Data
    Har varit kund hos FS Data sen 2017 och är extremt nöjd med deras kundservice samt tjänster. Ett stort eloge även till Stefan som gör ett strålande jobb där. Läs mer
  • 2019-04-16

Göran Peter L skrev om FS Data
    Har använt FS Data i flera år och har bara bra saker att säga om företaget. Är helnöjd med bemötande och service. Läs mer
  • 2019-04-15

NIMA K skrev om FS Data
    Vår ideella förening har varit kund hos FS Data och ägt flera hemsidor sedan år 2000. Vi har alltid haft glädjen att få proffsig hjälp från företaget.
    Personalen är fantastisk, alltid hjälpsamma och tillmötesgående. Varje gång vi har haft behov av teknisk support (då informationsteknologin inte finns inom vårt expertområde!) så har problemet blivit avhjälpt både snabbt och effektivt. Det är vi verkligen tacksamma för!
    FS Datas kompetenta personal plus deras personliga engagemang har varit anledningen till att vi har rekommenderat, och värmt rekommenderar, företaget till våra medlemmar. Läs mer
  • JÖRGEN J

2019-04-15

JÖRGEN J skrev om FS Data
    Jag har använt FS-Data i väldigt många år, fungera alltid, Uptiden är utan anmärkning
    Supporten är excellent , jag har flera olika webbar där både egna och föreningar som jag är webmaster åt
    Priset är också OK, Läs mer
  • 2019-03-31

Andras Istvan S skrev om FS Data
    ............................... Läs mer
  • Håkan P

2018-12-02

Håkan P skrev om FS Data
    Vi har varit kunder hos FS Data sedan våren 1999 och de senaste åren också som återförsäljare.

FS Data har och har haft över tid bra stabila produkter/tjänster. När nya produkter/tjänster lanseras är de noga testade och genomgångna för säker och lättskött drift för oss kunder.

Om supporten både via telefon och helpdesk kan man skriva spaltmeter.
    Alltid lika tillgängliga, trevliga, kunniga och gör alltid sitt yttersta för att vi som kunder ska få löst eventuella problem på bästa sätt eller t ex diskutera nya lösningar. Återkopplingen via helpdesken fungerar utmärkt och gör också att man kan fokusera på annat under tiden supporten jobbar med frågan. När de är klara med ärendet får man mejlsvar att ärendet i helpdesken är uppdaterat, suveränt bra och framförallt - det fungerar.

FS Data lever verkligen upp till sina ledord: trygghet, service och miljövänlig teknik.

Vi kan inget annat än varmt rekommendera FS Data som leverantör av webbhotell, servertjänster, domännamn och e-post.

Nadiro Läs mer
  • Helena B

2018-10-30

Helena B skrev om FS Data
    Bästa stället!
    Har alltid fått så otroligt proffsig hjälp.
    Vad det än gäller så är personalen helt fantastisk.
    Proffsig, snabb och tydlig!
    Alltid lika Tacksam när jag lägger på luren efter att ha varit i kontakt med er. Läs mer
  • 2018-09-04

Kenneth D skrev om FS Data
    Den okunnige konstnär jag var om hur en hemsida byggs vändes tack vare professionell support av Michael Andersson. Han lotsade mig in dess otaliga möjligheter. Oerhört kunnig. Lyhörd. Alltid med goda förslag och ett gott humör. M lyfte mig ur min förtvivlan när jag var på väg att ge upp. Just detta att bli ett team: att vi byggde sidan tillsammans och fortfarande gör, är en trygghet jag sätter stort värde på.
    Tack Michael och tack FS Data.
    Kenneth Derlow
    September 2018 Läs mer
    2018-09-04 FS Data svarar Kenneth D
    Tack för dina vänliga ord Kenneth!
    Michael hälsar så gott!

• 2018-08-27

Madeleine E skrev om FS Data
    FS Data har alltid bemött oss väl och är snabba när det gäller kundservicefrågor. Vi är väldigt nöjda med vårt val! Läs mer
    2018-08-27 FS Data svarar Madeleine E
    Tack så jättemycket för dom varma och trevliga orden!

Ha en bra vecka!

• 2018-08-16

Alexander M skrev om FS Data
    Jag har haft fsdata som Sammarbetspartner i några år nu. Jag har valt att stanna pågrund av deras fantastiska support. Nås alltid via telefon vid bra tider. Rekommenderas starkt Läs mer
    2018-08-24 FS Data svarar Alexander M
    Tack för dina fina ord Alexander!

Trevlig helg!

• 2018-08-16

Mats D skrev om FS Data
    Vi på Atsela har varit kund hos FS Data sedan 1999 och har alltid fått förstklassig support. Snabb och oerhört kunnig personal som alltid löser eventuella problem på ett kvalitativt och långsiktigt sätt. Jag rekommenderar FS Data till alla våra nya kunder.

Mats Danson - Atsela webbyrå Läs mer
    2018-08-24 FS Data svarar Mats D
    Tack för dina värmande och trevliga ord

Trevlig helg!

• 2018-08-15

Patrik K skrev om FS Data
    Jag har haft med fsdata att göra I väldigt många år. Måste vara minst 10 år. Med det sagt, är det bevis på vad jag tycker. Supporten är superbra när det behövs. De är lyhörda och snabba och ställer upp när det behövs. Känner ett personligt engagemang från många av er. Rekommenderar alltid Fsdata! Läs mer
    2018-08-15 FS Data svarar Patrik K
    Tack för dina vänliga ord Patrik!

• Simon B

2018-08-15

Simon B skrev om FS Data
    Från att ha varit Sveriges bästa webbhotell till att jag måste flytta ut från dem. Jag hoppas ni tar tag i kvaliteten och blir bäst igen! Läs mer
  • Fredrik C

2018-08-15

Fredrik C skrev om FS Data
    Vi hostar flera sajter och är nöjd med servicen. Läs mer
    2018-08-15 FS Data svarar Fredrik C
    Tack Fredrik!

/vännerna på FS Data
  • 2018-08-15

Christoffer E skrev om FS Data
    Använt Binero, Loopia, One och Crystone åt mina kunder tidigare. Den stora skillnaden mellan dessa och FS Data är att FS Datas servrar och webbhotell har en mycket högre prestanda. Priset är något högre men det är värt varenda krona för en produkt som levererar i toppklass! Läs mer
    2018-08-15 FS Data svarar Christoffer E
    Vi tackar ödmjukast för den trevliga rekommendationen Christoffer!

• Patrik R

2018-08-14

Patrik R skrev om FS Data
    Kan varmt rekommendera Fsdata, har varit kund till dom i över 20 år. Gillar att det går att göra rätt mycket på deras servrar. Har satt upp över 100 webbsidor på fsdatas servrar och i det långa loppet så vet jag att det kommer att funka.
    Jag har provar flera olika webbhotell men fsdata är dom som håller i långa loppet. Läs mer
    2018-08-15 FS Data svarar Patrik R
    Tack Patrik för dina trevliga ord, det värmer.

• 2018-08-14

Cina L skrev om FS Data
    Suveränt företag! Varit kund sedan start...alltså i väldigt många år. Har web-hotell och e-post hos FS Data. Fungerar utmärkt. Och om något inträffar, är deras support förstklassig. Läs mer
    2018-08-15 FS Data svarar Cina L
    Kul att du är nöjd! och vår support tyckte extra mycket om dina trevliga ord.

• 2018-08-10

Matthias J skrev om FS Data
    Helt underbar support! Väldigt hjälpsamma och anstränger sig verkligen för att hjälpa mig när jag får problem med min hemsida. Har fått återställa min hemsida några gånger, men det har inte varit några problem heller då de har öppet så gott som alltid.

Bra priser och stabilt webbhotell som gör att jag rekommenderar Fsdata till mina vänner och kollegor. Läs mer
  • 2018-08-08

Richard skrev om FS Data
    Alltid väldigt bra och snabb service och support samt lätta att ha och göra med. Är du ute efter webhotellstjänster skulle jag verkligen rekommendera FS Data! Läs mer
    2018-08-15 FS Data svarar Richard
    Tack för att du tar dig tid och skriver så fina ord om oss, vi uppskattar det verkligen.

• Ulrica

2018-08-08

Ulrica skrev om FS Data
    Ett supertrevligt gäng i supporten som verkligen hjälper mig med det jag behöver. Min webbsida blev mycket snabbare på deras servrar än på övriga servrar vi legat på i Sverige! Kan rekommenderas! Läs mer
    2018-08-08 FS Data svarar Ulrica
    Tack för dina vänliga ord Ulrica, det värmer!

• Carcenter i Tullinge

2018-05-14

Carcenter i Tullinge skrev om FS Data
    Är mycket missnöjd med servicen jag har fått av dem. Läs mer
  • 2017-12-11

Fredrik skrev om FS Data
    Bäst i Sverige! Trevlig personal, serviceinriktade, personliga och kunniga. Tjänsterna som levereras håller hög klass - snabb leverans av sidan och säker hosting. Bäst helt enkelt. Läs mer
  • 2017-12-11

FREDRIK Ö skrev om FS Data
    Jag har varit kund i 15 år och har alltid fått bästa bemötandet, högsta service och aldrig varit med om att FS Data har på något sätt gjort mig besviken.
    Jag rekommenderar FSData till mina kunder och vänner som också upplever stor positiv skillnad ifrån tidigare leverantörer. Läs mer
  • 2017-12-07

Mikael M skrev om FS Data
    Alltid fått väldigt fin service och hjälp från dem på FS Data! Generösa med support, trevliga, snabba - bara toppen! Läs mer
  • 2017-11-02

Fredrik S skrev om FS Data
    Bra gäng!
    Duktiga och engagerade - möjligtvis att öppettiderna skulle vara lite länge! Läs mer
  • Cay L

2017-11-01

Cay L skrev om FS Data
    Jag har ett flertal webbplatser hos FSdata för att supporten fungerar så bra. Man blir vänligt och seriöst bemött. Det går att få support både via telefon eller helpdesken med skriftliga meddelanden. Fördelen med helpdesken är att man får dokumentation som man kan återkomma till när liknande problem dyker upp.
    Själv har jag anlitat en handfull webbhotell i Sverige genom åren och genom mina kunder har jag ytterligare haft att göra med flera andra webbhotell. Men den bästa supporten har jag fått hos FSdata. Det stödet värderar jag högt.
    /Cay Lundén Läs mer
  • 2017-10-31

Gunilla B skrev om FS Data
    Jag är övervägande väldigt nöjd med den service jag får från FS-data, men kvaliteten växlar beroende på vem jag har kontakt med. Läs mer
  • 2017-10-26

Peter A skrev om FS Data
    Professionella webbhotell, virtuella servar och domänhantering. Allt till riktigt bra priser. Körsbär på moset suverän kundsupport med kort svarstid. Världsklass! Läs mer
    2017-10-31 FS Data svarar Peter A
    Tack för dina vänliga ord!

Vänligen,

Vännerna på FS Data
  • Conny S

2017-03-17

Conny S skrev om FS Data
    Suverän support både via telefon och mejl. Alltid trevligt bemötande av kunnig och engagerad personal. Läs mer
  • Mats J

2017-03-14

Mats J skrev om FS Data
    Bra priser, tjänster och support!! Läs mer
  • 2017-02-20

Robin skrev om FS Data
    Jobbat i många år med FS Data nu. Fantastiskt bra service. Man får alltid hjälp snabbt när man behöver den. Kan rekommendera FS Data för allt från domänhantering & webbhotell till VPS Läs mer
  • 2017-02-20

Peter L skrev om FS Data
    FS data har en fantastisk service! :) Snabb, vänlig och korrekt! :) Vad mer kan man begära? Peter, https://www.droginformation.nu/ Läs mer
  • 2016-10-25

Pontus skrev om FS Data
    Billigast på min .nu domän.

Rådfrågade deras kundtjänst. Snabbt och trevligt svar. Sedan undrade jag tveksamt om de kunde lägga in en rewrite regel för min domän. Inga problem och fixat på 2 röda! Läs mer
  • 2016-09-25

Ingemar O skrev om FS Data
    Jag är användare av en domäm för e-post sedan mer än 10 år tillbaka.
    Under många år sköttes tjänsten av Telia med utmärkt beröm godkänt.
    Årskostnaden var låg.
    I januari 2015 meddelade Telia att denna tjänst skulle upphöra inom 1 månad.
    Jag fick snabbt hitta någon som kunde sköta tjänsten.

Jag hittade ett prisvärt Webbhotell, som hade e-posttjänst.
    Min mejltrafik fungerade bra, men jag fick en enorm mängd spam.
    Till slut fick jag även problem med att svara på mejl till Teliakontakter.

Jag började att leta efter en bättre operatör för e-posttjänster.
    Jag fastnade för FSdata, som erbjöd sig att sköta min tjänst gratis.
    Jag tog kontakt med FSdata och fick ett mycket trevligt bemötande.
    Jag fick hjälp hur jag skulle peka om min domän från Loopa till FSdata.
    Uppläggningen av två domänadresser tog 15 minuter.
    Jag skapade två konton i PC snabbt med hjälp av deras manual.
    Servern på FSdata kom igång på ungefär 1 timma.

Jag fick toppenbra hjälp att skapa domänkonton i min surfplatta.
    Jag fick också mycket kvalificerad hjälp att kunna gå in på FSdata Webbmail.
    Skapa en snabbflik för att enkelt kunna växla mellan Mejl och Välja Svartlista resp. Vitlista.

Har nu kört FSdata under 6 dagar och är mycket nöjd.
    Antalet spam så här långt är under 10 stycken.
    Det är i klass med spammängden hos Telia under alla år.
    Min mejltrafik fungerar perfekt.
    Jag har varit inne och lagt spam mejlen i Svartlista på FSdata Webbmail.
    Räknar med att antalet spam mejl kommer att minska succesivt.

Jag ger FSdata ett mycket högt betyg så här långt.
    Företaget lever upp till vad man lovat.
    Trevligt bemötande och enkelt att ringa och prata med personalen.
    Mycket hjälpsam och kunnig support.
    Har ett väl intrimmat filterprogram från Microsoft, som ger en mycket låg mängd spam.
    Spamhanteringen verkar mycket bra, då jag kommer in i FSdatas system och kan göra Svartlistning, Vitlistning och Nivåinställning på spam själv.
    Den mindre bevandrade kunden behöver bara ta kontakt med företaget så hjälper dom till med spamfiltreringsnivån.
    Och allt detta helt gratis. Läs mer
  • 2016-09-24

Ingemar O skrev om FS Data
    Jag är användare av en domäm för e-post sedan mer än 10 år tillbaka.
    Under många år sköttes tjänsten av Telia med utmärkt beröm godkänt.
    Årskostnaden var låg.
    I januari 2015 meddelade Telia att denna tjänst skulle upphöra inom 1 månad.
    Jag fick snabbt hitta någon som kunde sköta tjänsten.

Jag hittade ett prisvärt Webbhotell, som hade e-posttjänst.
    Min mejltrafik fungerade bra, men jag fick en enorm mängd spam.
    Till slut fick jag även problem med att svara på mejl till Teliakontakter.

Jag började att leta efter en bättre operatör för e-posttjänster.
    Jag fastnade för FSdata, som erbjöd sig att sköta min tjänst gratis.
    Jag tog kontakt med FSdata och fick ett mycket trevligt bemötande.
    Jag fick hjälp hur jag skulle peka om min domän från Loopa till FSdata.
    Uppläggningen av två domänadresser tog 15 minuter.
    Jag skapade två konton i PC snabbt med hjälp av deras manual.
    Servern på FSdata kom igång på ungefär 1 timma.

Jag fick toppenbra hjälp att skapa domänkonton i min surfplatta.
    Jag fick också mycket kvalificerad hjälp att kunna gå in på FSdata Webbmail.

Har nu kört FSdata under 6 dagar och är mycket nöjd.
    Antalet spam så här långt är under 10 stycken.
    Det är i klass med spammängden hos Telia under alla år.
    Min mejltrafik fungerar perfekt.
    Jag har varit inne och lagt spam mejlen i Svartlista på FSdata Webbmail.
    Räknar med att antalet spam mejl kommer att minska succesivt.

Jag ger FSdata ett mycket högt betyg så här långt.
    Företaget lever upp till vad man lovat.
    Trevligt bemötande och enkelt att ringa och prata med personalen.
    Mycket hjälpsam och kunnig support.
    Och allt detta helt gratis. Läs mer
  • 2016-09-21

Charlotte N skrev om FS Data
    Har fått fantastiskt fin hjälp två kvällar i rad av supporten för att komma i gång, väldigt mycket värt! Läs mer
  • Anders M

2016-09-09

Anders M skrev om FS Data
    Bra kundtjänst och bra priser. Hade mitt förra bolags hemsida liggandes hos FS Data i 7 år och har mitt nuvarande bolags domäner där sedan start. Läs mer
  • 2016-03-03

Papa U skrev om FS Data
    Stabilitet och flexibilitet samt liknande funktioner kan man säkert hitta hos andra, men Det som för mig gör FS Data till ett självklart val för mig är deras fantastiska kundservice. Med professionalitet, förståelse och humor har de löst de problem som uppstått för mig på ett ytomotdentligt sätt, och då har några av problemen minst sagt varit av ovanlig art. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2016-03-02

Agneta E skrev om FS Data
    Jag har tidigare varit kund på ett par stora webhotell som har erbjudit utmärkta tjänster men där jag känt mig helt anonym och ibland litet sedd över axeln. Jag är en pensionär med begränsade IT-kunskaper. Jag blev intresserad av FS-data via goda vänner som var kunder när jag sökte efter en mindre organisation där man kunde få kontakt med samma personer som var insatta i och förstod ens problem.

Just en sådan organisation har FS-data visat sig vara när jag som ny kund stött på problem och kontaktat supporten. Samma person har följt mitt problem hela vägen, provat lösningar, återkommit till mig och inte släppt taget förrän ärendet varit slutfört. Heder åt personal som får en liten kund att känna sig sedd!

Varmt tack Elias för att du hittade en bra utväg! Jag kommer aldrig att känna mig för dum för att återkomma igen om det skulle behövas!

Hälsningar Agneta Läs mer
    2016-03-03 FS Data svarar Agneta E
    Vi tackar så hjärtligt för de vänliga orden och har vidarebefordrat ditt beröm till Elias. Du är alltid välkommen åter!
  • 2016-02-15

Vasaboden M skrev om FS Data
    Bra och snabb support.

Vi har alltid fått den hjälp vi kan kräva för den typ av tjänst vi köper från FS Data.

Vi använde att annat webhotell tidigare, och till skillnad från dem så är FS Data personalen trevliga och svarar på våra frågor.

Snabbt och enkelt.

//Micke
    Vasaboden
    Göteborg Läs mer
    2016-02-15 FS Data svarar Vasaboden M
    Tack så hjärtligt för de vänliga orden. Vi ska göra vårt yttersta för att ni ska vara fortsatt nöjda med oss.
  • 2016-01-12

Jon skrev om FS Data
    Suspekt marknadsföring och lever tekniskt kvar i 90-talet.

- Dolda avgifter. Marknadsför en domänavgift (45kr + moms) som bara gäller första året, och bara vid nyregistrering. För flytt av domäner till dem är avgiften det fyrdubbla (180kr + moms), och andra året är det det dubbla (90kr + moms). Försök hitta info om detta på deras sida… t.ex. https://fsdata.se/domannamn/ eller https://fsdata.se/domannamn/lagsta-pris-garanti-pa-domaner/ (tips: du kommer inte lyckas, för uppgiften finns inte ens i finstilt).

- Även hycklande då de låtsas vara emot just samma princip när den är en tillfällig kampanj https://fsdata.se/blogg/darfor-kor-vi-inte-en-domankampanj/

- Skryter om att de är Sveriges äldsta webbhotell, vilket blir uppenbart när man loggar in i adminpanelen. Mycket basfunktionalitet finns inte, man måste maila support som hanterar ärendet manuellt. Viss grundläggande fuktionalitet som t.ex. mailforwards erbjuder de inte alls, vilket för min del omöjliggjorde användandet av domänen. Men man kanske inte förväntar sig ett tekniskt underverk när ett webbhotell använder en clipart-sköldpadda som logotyp...

De har en mörk historia som jag hittade lite om när jag sökte vidare. Själv stötte jag inte på något liknade problem, så de kan ha skärpt sig:

Jag tror fortfarande de kan vara billigast i Sverige på .SE-domäner, men det är knappast värt de extra kronorna. Läs mer
    2016-01-19 FS Data svarar Jon
    Tack för din kommentar här, Jon. Vi får beklaga att du fått ett negativt intryck av oss. Det är det sista vi vill. Om du fortfarande har frågor relaterade till detta, kontakta oss då gärna direkt: https://fsdata.se/support/

Vi vill kort förklara och förtydliga några saker.

- Vi har inga som helst dolda avgifter. Alla avgifter för domännamn framgår tydligt på https://fsdata.se/domannamn/domaner-priser/. Detta är inget vi försöker dölja, tvärtom. Vid t ex prisuppdateringar så går vi även ut med allmän information om detta på vår hemsida/blogg, till skillnad från vissa branschkollegor. Detta är något vi arbetar väldigt aktivt med.

Beloppet "180 kr" låter som förnyelse/överföring av två domännamn. Det är inget belopp som debiteras för förnyelse/överföring av ett enskilt domännamn, som du kan se av vår länk ovan.

- Det är fullt möjligt att vidarebefordra e-post via den kostnadsfria domänhantering som vi inkluderar vid köp av domännamn hos oss. Det är något man ställer in under "E-post", "Redigera konto" och "Vidarebefordringar" i vår kontrollpanel.

Om du tycker att vår kontrollpanel är svår att hantera så kan du även som domänkund kontakta vår kundtjänst via telefon (med frikostiga öppettider även om kvällar och helger). Detta gäller givetvis oavsett vad du har för frågor.

- De sidor som du hänvisar till är inte sanningsenliga. Förslagsvis att du läser här på Reco.se vad andra kunder till oss anser om våra tjänster och service istället.

Vi vill avslutningsvis alltid att våra kunder ska vara nöjda. Nu har vi inte möjlighet att se vem du är här, men om du fortsatt har några problem, frågor eller kommentarer om vår verksamhet eller dina tjänster (domännamn) hos oss så är du alltid välkommen att kontakta oss direkt: https://fsdata.se/support/
  • Lennarth B

Erik S skrev om FS Data
    Snabba, hjälpsamma och prisvärda! Tack! Läs mer
  • 2015-10-05

Adonai T skrev om FS Data
    Fantastiskt! Detta är en verksamhet som verkligen har förstått värdet av att ha en genuin och bra relation med kund! En verksamhet som är utformad efter mina villkor och behov, som kund!
    Supporten är effektiv och snabb, oavsett vem man än pratar med, luren läggs inte på förrän problemen är lösta.

Hatten av för FS data! Läs mer