Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fujitsu Sweden AB

Fujitsu Sweden AB

Färögatan 33, 164 51 Kista — Visa karta

Fujitsu Siemens Computers is the leading European computer company offering innovative IT products spanning the entire range of home and business computing needs throughout Europe, the Middle East and Africa.
Årstavägen 29, 12052, Stockholm
Datorreparation.se
Anders N:
Mycket trevligt bemötande och kompetent personal. Väldigt snabb reparation och bra meddelande när den var klar. Går nåt annat sönder så komm...

Företag inom dator nära Fujitsu Sweden AB:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
O. Haag Vent-kontroll:
Jag kunde inte ladda in gratisversionen av windows 10 i min dator, Köpte en ned- laddningsbar usb från webbhallen men det fungerade inte he...

Läs vad 3 kunder tycker om Fujitsu Sweden AB

• Joakim N
    Joakim N skrev om Fujitsu Sweden AB
    Datorns nätagg dog så skickade in den, tog 2-3 veckor så hade de bytt den. Snabbt, men datorn dog igen veckan efter garantin gick ut.
  • Greger N
    Greger N skrev om Fujitsu Sweden AB
    ALDRIG har jag blivit så jävla nonchalant bemött, som hos Fujitsu/Siemens data support .. !!!
    En ggn , är mer än tillräckligt, påföljande gånger bara FÖR MYCKET !! En support ska väl vara till för : just SUPPORT !! Och försöker man nå ngn ansvarig, medd vxln att de inte FÅR "koppla in" samtal "till Cheferna.." En endast engelsk talande man i nån "chefsposition" lyckades jag efter mycket om o men bli kopplad till; HAN GÄSPADE LÄTT O SA ATT D E T T A MINSANN INTE VAR HANS BORD.. ETT RENT SKITKONTOR I KISTA !!!!! Jag tänker köra slut på laptopen jag tyvärr köpte, sedan går aldrig i närheten av ngt som heter FUJITSU-SIEMENS !!! Lägg på Minnet !!!!!!!!!!
  • Martin A
    Martin A skrev om Fujitsu Sweden AB
    Det här är det sämsta jag har vart med om i hela mitt liv. Det här är ett extremt lönemässigt fixerat företag som visserligen har vänlig personal men inte mycket mer. De focuserar på att snabbt få ut produkter som är halvklara och OFTA inte fungerar. De löser även support problem så snabbt som möjlig (konstigt nog eftersom dte kan ta upp till 2 månader) och därmed löses ofta inte dte riktiga prblemet och du får lämna in din produkt igen.

Jag har haft en dator i tre år nu och det sista året var den inne på support 7 gånger. Eftersom det inte var EXAKT samma fel minst 4 gånger (deras policy för att man ska få en ny dator) kunde jag inte få en ny. Den var bland annat hos supporten i två månader för att byta ett grafikkort, fick hem den utan fungerande mus eller fläkt, skärmen pajjade och MYCKET annat.
    Nu är det Januari och jag har fått en ny dator (som är sämre) men eftersom garantin gick ut under tiden som den var hos dom (skräll) så kan dom inte göra något för mig även om dom gett mig en sämre dator (ännu en bra policy). Det här företaget måste ha gjort åt med tio tals tusen bara för att ge min dator support men deras personal är så extremt inkompetent och deras support regler är så fel så det går inte att få ett bra resultat. Nu senast ringde jag och blev hänvisad till ett annat nummer. Det visade sig att det var fle person så jag ringde tillbaks och fick prata med någon ny. DOm har massvis med supportcenter så man vet aldrig var datorn är och de flesta skickar inte ens någon information om vad dom har gjort med datorn.

Jag kan skriva en roman men jag ber er alla. Snälla SNÄLLA köp INTE en dator därifrån. Ni KOMMER ha problem med den. Jag gick senast in på Webhallen och bad en kompis om hjälp. Han frågade vad jag hade för märke på datorn. De tre killarna skrattade åt mig och sa bara: Lycka till!

Gör dig själv en tjänst och köp av någon annan för datorerna är mycket instabila, supporten okunnig och allt tar bara oerhört lång tid. Kolla deras engelska hemsida och gå in på forumet. FYLLT med folk som har problem och inte får hjälp av support så de frågar varandra.

HUR kan man ha en dator på support under 90% av ett år? Då är något väldigt fel.
    Greger N gillar detta

Färögatan 33, 164 51 Kista