Läs vad 24 kunder tycker om Fungerande Flytt Stockholm AB 2

• 2021-01-25
    Snabb och smidig service.
    Dom var väldigt lyhörda och tillmötesgående inför mina problem som dom löste smidigt och enkelt.
  • 2021-01-13
    Proffesionella, effektiva och trevliga
  • 2021-01-12
    Jag fick hjälp med flytt och magasinering. Fick ett fantastiskt bra bemötande och bra service. Är jättenöjd och kommer anlita Fungerande Flytt igen!
  • 2021-01-11
    Trevliga killar, var varsamma med allt.
    Gick snabbt och smidigt med flytt från Hässelby till Åkersberga. Inga konstigheter och bra pris.
    Rekommenderas!
  • 2021-01-07
    Vi kunde inte ha fått bättre flytthjälp! Grabbarna var effektiva, trevliga och flexibla. Bra pris dessutom. Rekommenderas varmt!
  • 2020-12-30
    Grabbarna överträffade mina förväntningar. Riktigt bra jobbat!
  • 2020-12-29
    Köpte flytt packning och flytt vid två tillfällen, vänligt och snabbt bemötande, inget krångel. Flyttade från en adress till flera, personalen var väldigt flexibel och gjorde jobbet på bästa sätt. Kan verkligen rekommenderas.
  • 2020-12-29
    Punktliga, gjorde sitt. Gick snabbt
    Miguel T
  • 2020-12-18
    Vi beställde en tömmning av delar av ett förråd i vår BRF. Väldigt snabb och effektiv service.
  • 2020-12-17
    Otroligt professionell hjälp, vi kommer enbart att använda fungerande flytt i framtiden. Rekommenderas varmt!
  • 2020-11-07
    Effektiva, i tid och trevliga.
  • 2020-10-28
    Profetionella killar, trevliga och tillmötesgående!
  • 2020-10-24
    Mycket seriös och trevlig personal. Dom skötte jobbet på ett mycket proffesionellt sätt. Att välja annat flyttbolag i framtiden är uteslutet.
  • 2020-10-19
    Ett flyttbolag som sätter kundens önskemål i första hand! Vi är mycket nöjda med allt från packning till flytt! De packade allting noggrant och det var lätt att sedan packa upp igen. De ställde till och med möblerna på rätt plats, vilket vi är väldigt tacksamma för 🙏🏻 Lätta att nå på telefon, bra kontakt. Ett flyttbolag vi anlitar nästa gång det är dags att flytta igen 🌟
  • 2020-09-23
    Bra företag att vara kund hos. I priset ingår flyttkartonger som lämnas och hämtas så himla bra. Trevliga och bra. Flyttade allt precis som de skulle. Kan verkligen rekommenderas!
    Anki H
  • 2020-09-10
    Professionellt bemötande från början till slut. Avsatte halva dagen för en flytt som blev klar på några timmar, blixtsnabba o rutinerade killar. Noggranna, försiktiga och omsorgsfulla med varenda låda
  • 2020-09-10
    Pålitliga och ärliga. Håller vad de lovar.
  • 2020-09-10
    Bra med snabbt svar och lätt att hitta tider.
  • 2020-09-09
    2 roliga killar som skötte vår flytt på rekordtid. Har endast gott att säga om dom!
  • 2020-09-09
    Jag som kontorsansvarig på mitt arbete fick i uppgift att på mindre en månad handla upp och genomföra en kontorsflytt. Jag skickade ut förfrågningar till flertalet firmor, existerande kontakter inom branschen samt helt nya.
    Fungerande Flytt svarade mig inom två timmar efter att jag skickat mejlet, bemötandet var mycket professionellt! De kom och tittade på kontoret, informerade väldigt bra om hur de arbetar och vad de erbjuder och återkom inom en dag med en offert.
    Vi valde att använda Fungerande Flytt pga deras flexibilitet, professionalism och snabba respons.
    Flytten gick enormt bra, all personal som vi kom i kontakt med var fantastiskt trevliga och duktiga. Younas och Douglas som är delägare och grundare är ett radarpar som kompletterar varandra på ett mycket bra sätt. Jag och vi är mer än nöjda med det arbete Fungerande Flytt har gjort och jag rekommenderar dem verkligen. Inget är ett problem för dem, det finns bara lösningar! De levererar verkligen en fungerande flytt.
    Sirona Group Ab S
  • 2020-09-09
    Flyttjänst av byggmaterial och fönster på en ö.
    Mycket bra bemött.
    Levde absolut upp till förväntningarna, inget knussel.
    Trevliga, drivna, proffsiga
  • 2020-09-09
    Flytten funkade jättebra. Snabb, trevlig och smidig. Allt till ett bra pris.
  • 2020-09-08
    Fungerande flytt kan sammanfattas med ett ord: Outstanding!!!
    Jag var så nervös inför min flytt med tre barn men det löste grabbarna på ett professionellt sätt. Extremt effektiva, kunniga och kompetenta. De både flyttade mina möbler, hjälpte mig med montering och tog med sig alla kartonger som skulle slängas. Allt för att jag ska känna mig bekväm. Kommer definitiva anlita de igen och rekommenderar alla att göra det
  • 2020-09-08
    Behövde snabb flytthjälp då corona slagit till och saker och ting inte gick enligt plan, kontaktade Fungerande flytt och beskrev läget kortfattat och dom kom eftee våra önskemål och hjälpte till med det vi inte kunde hantera själva, det drog över på tiden och dom fick arbeta längre än överenskommet men ändå gav dom det lilla extra och tog på sig mer än vad vi sagt. Helt underbart att ha dom vid sin sida, proffesionella mänskliga effektiva med ganska mycket extra!