Fungerande Flytt Stockholm AB

Fungerande Flytt Stockholm AB

Välkommen till Fungerande Flytt Stockholm AB!

När du flyttar vill du så klart ha en flyttfirma du kan lita på. Då är det viktigt att du anlitar rätt flyttfirma för att få en fungerande flytt. Vi på Fungerande Flytt skräddarsyr din flytt, helt efter dina önskemål.

Oavsett om det handlar om privatflytt, kontorsflytt eller flyttar som innebär tunga lyft så kan vi vara på plats för snabb hjälp.

Vår personal ger dig alltid ett trevligt bemötande och professionell flytthjälp. Vi följer dokumentet: Bohag 2010 där det ingår instruktioner om hur en godkänd flytt ska gå till. Du kan också känna dig trygg i att vi alltid ger dig en försäkrad flytt. Varmt välkommen!

Läs vad 83 kunder tycker om Fungerande Flytt Stockholm AB 2

2021-09-20
    Jag anlitade de för flytt. Flytten gick super smidigt. Rekommenderas varmt..
  • Helena C
    2021-09-19
    Anlita dessa proffs om ni behöver flytthjälp! Snabba, flexibla och trevliga. Flyttade ett stort bohag med många tunga möbler, allt gick väldigt smidigt. Alla i personalen var bra att ha att göra med.
    2021-09-18
    Flytt var jätte bra, trevlig , stark och duktiga killar som var jätte hjälpsam . Flytt funkade jatte smiidigt.
  • LASSE L
    2021-09-18
    Snabba och effektiva, tar god hand om kundens saker, trevliga och glada killar. Rekommenderas helhjärtat
    2021-09-14
    Snabba effektiva och trevliga. Varma rekommendationer
    2021-09-14
    Allting var snabbt, smidigt och proffsigt!
  • John Ludvig S
    2021-09-11
    Fick hjälp med att flytta en väldigt tung möbel mellan två adresser i Stockholm. Fungerande Flytt var enkla att få tag på, var punktliga, gjorde ett utmärkt jobb och till ett bra pris. Trevliga och proffsiga killar. Kommer definitivt använda igen. Rekommenderas!
    /Ludvig
    2021-09-11
    Mycket nöjd med deras insatts o att dom kunde på så kort varsel
    2021-09-10
    Super service! Really friendly booking & quote process, they kept in touch and answered all my questions quickly. The movers were great on the day too - really friendly, efficient and careful. Fungerande Flytt made moving feel really easy and fun on the day! Thank you!
    2021-09-08
    Har bara positiva saker att säga, rekommenderar absolut för den som vill ha snabb, smidig och proffsig flytthjälp. Dessutom är dom supertrevliga!
  • Eddie K
    2021-09-04
    Smidiga och trevliga grabbar som skötte flytten galant. Rekommenderas varmt och kommer definitivt att använda de vid nästa flytt!
    2021-09-02
    Trevliga och lätta att ha att göra med!
    Kunde med kort varsel och väldigt snabba i sitt arbete.
    2021-09-02
    Superproffsigt, trevligt och bra hanterat allt kring flytten. Kan varmt rekommenderas.
    mycket nöjd
    de vet jobbet, tack
    2021-09-02
    En mycket effektiv och bra flytt! Rekommenderar verkligen denna flyttfirma.
    2021-08-31
    Serviceinriktade, inlyssnande och lätta att samarbeta med.
    2021-08-24
    Duktiga och pålitliga, rekommenderar de varmt!
    2021-08-20
    Bästa betyg! Trevliga killar, alltid trevligt bemött och snabb och effektiv flytt.
    2021-08-15
    Allt var utmärkt! Perfekt!
    Bra upplevelse.
    2021-08-15
    Mycket bra utfört flytt mellan 3 olika adresser. De skötte allt punktligt och proffsigt. Starka killar så du behöver bara peka vart du vill ha dina möbler. Kan varmt rekommendera.
    2021-08-10
    Skall ni flytta så använd dessa gubbar.
    Demontering inga problem, montering inga problem. Det var inga problem att fylla på mer i bilarna - 4 gubbar, 2 bilar. Packade in möbler så att man kändes sig trygg. Snabba och säkra. Jag kan varmt rekommendera dessa härliga killar och kan lämna rekommendationer för dina framtida kunder. Vi har haft en verkligen super härlig flytt med härliga killar som gjorde mer än förväntat.
    Det tråkigaste var när de åkte för vi hade mycket roligt då man kunde prata med dem och man kändes sig inte i vägen.
    Mycket uppskattade, ps det var närmare 30 gr och sol men det märktes knappt..
    2021-08-05
    Utmärkt service, kom i tid, var bra att prata med och flyttade mitt tunga piano nerför många trappor.
    2021-08-03
    En mycket bra flyttfirma. Trevliga killar som med ett mycket gott humör och bemötande genomförde vår flytt just så smidigt och snabbt som vi hoppats. Högsta betyg.
    2021-08-03
    Flytten gick väldigt smidigt till och jag är super nöjd med deras service!
    Trevligt bemötande
    Snabbt och bra jobbat!
    2021-08-01
    Bra information, punktligt, duktiga och trevliga killar som utförde arbetet.
    Återkommer gärna.
    Sixten
    2021-08-01
    Över mina förväntningar! Rekommenderas starkt!
    2021-07-26
    Trevligt, tydligt, punktligt, ordentligt dvs mycket bra!
    2021-07-22
    Bemötande= det allra bästa!
    Flytten med arbetsledaren Douglas. Han var suverän och alla killarna gjorde ett jättebra jobb. Jag kommer att anlita dom igen!!!
    Jag är bara så helnöjd! Rekommenderar dom!
    2021-07-12
    Trevligt bemötande rakt igenom, och väl genomförd flytt.
  • SARAH R
    2021-07-11
    Bästa service man kan tänka sig! Mycket gott bemötande, varsam hantering av flyttgods och mycket prisvärt. Jag rekommenderar varmt Fungerande flytt om du ska flytta.
    /Sarah
    2021-07-10
    Flyttade ifrån ett ställe till ett annat och anställde en flyttfirma.

Två män kom dit i tid, de var trevliga och tog rimligt betalt för sitt arbete.

Företaget nådde upp till förväntningarna eftersom de gjorde det som vi kom överens om.
    2021-07-08
    Alltså HERREGUD SÅ GRYMMA GRABBARNA VA! rekommenderas staaaarkt!!!! Så hjälpsamma och trevliga! 10 av 10!!!!
    2021-07-04
    Bemötandet hur bra som helst. Personalen var hur tillmötesgående som helst sammanfattningsvis flytten gick över förväntan hur nöjd som helst
    2021-07-03
    Det här är klass hela vägen!
    Från första samtalet till efterspelet med upphämtning av flyttkartonger när vi var klara hemma.
    Härifrån kommer enbart starka rekommendationer.
    2021-06-10
    Jättebra allting! Är verkligen supernöjd. Alla saker var varsamt behandlade och jättetrevliga, tillmötesgående killar.

Jag rekommenderar absolut fungerande flytt om ni ska flytta.
    2021-06-05
    Väldigt seriöst, mycket trevliga, snabba och NOGA.
    Rekommenderas verkligen.
    Man känner sig väldigt trygg, dom är jordnära samtidigt yrkes stolthet, professionella.
    2021-05-17
    Fungerande Flytt skötte både packning och flytt på ett jättebra sätt. Mycket trevliga och hjälpsamma!
    2021-05-07
    Bra kundbemötande, snabba och lyhörda.
    Rekommenderas varmt.
    2021-05-07
    Företaget fraktade bort en uttjänt tvättmaskin. Det gick utmärkt, tog bara några minuter, allt enligt avtal.
  • ROBERT S
    2021-04-27
    Sjukt bra service,snabba& väldigt trevliga killar!
    2021-04-27
    Strålande bra service och trevliga grabbar! Den där Douglas var otroligt hjälpsam
  • JÖRGEN P
    2021-04-27
    Perfekt att anlita,snabb och perfekt service!!Jag rekomomenderar att kontakta dom.
  • Tomas A
    2021-04-27
    Om ni vill ha effektiv o snabb hjälp med trevligt bemötande så är Fungerande flytt det absolut bästa valet. Kommer självklart att anlita dom igen!
    2021-04-23
    Flytt av färdigpackat bohag från tvårummare från södra sidan Stockholm till norra sidan för temporär förvaring.

Flyttkillarna kom exakt på utsatt tid, var jättetrevliga och supersnabba. De såg inga problem - bara lösningar!

Vi kommer självklart att anlita dem igen om ca en månad när det blir inflyttning i nya lägenheten.
    2021-04-07
    Bra killar, trevliga, hjalpsamma - snabba - att kora fran Stockholm till Bastad och sedan jobbar non stop i 8 timmar - starkt!
    2021-03-30
    Jättenöjd trevligt bemötande allt gick så smidigt. Kommer anlita dom igen absolut/Inga-Lill
    2021-03-24
    Andra gången jag anlitar grabbarna från Fungerande Flytt och har bara positivt att säga om de :)

Extremt snabba och professionella och som vanligt gick allt perfekt.

5/5
    2021-03-18
    Snabb och effektiv flyttfirma, med trevlig personal.
    2021-03-10
    Snabba och effektiva. Kan rekommenderas