Fungerande Flytt Stockholm AB

Piongränd 10, 165 60 Hässelby — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Fungerande Flytt Stockholm AB

Razan A skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB
    Professionellt bemötande från början till slut. Avsatte halva dagen för en flytt som blev klar på några timmar, blixtsnabba o rutinerade killar. Noggranna, försiktiga och omsorgsfulla med varenda låda Läs mer

Joacim A skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB
    Pålitliga och ärliga. Håller vad de lovar. Läs mer

Annelie S skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB
    Bra med snabbt svar och lätt att hitta tider. Läs mer

Johanna R skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB
    2 roliga killar som skötte vår flytt på rekordtid. Har endast gott att säga om dom! Läs mer
  • Sirona Group Ab S

2020-09-09

Sirona Group Ab S skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB
    Jag som kontorsansvarig på mitt arbete fick i uppgift att på mindre en månad handla upp och genomföra en kontorsflytt. Jag skickade ut förfrågningar till flertalet firmor, existerande kontakter inom branschen samt helt nya.
    Fungerande Flytt svarade mig inom två timmar efter att jag skickat mejlet, bemötandet var mycket professionellt! De kom och tittade på kontoret, informerade väldigt bra om hur de arbetar och vad de erbjuder och återkom inom en dag med en offert.
    Vi valde att använda Fungerande Flytt pga deras flexibilitet, professionalism och snabba respons.
    Flytten gick enormt bra, all personal som vi kom i kontakt med var fantastiskt trevliga och duktiga. Younas och Douglas som är delägare och grundare är ett radarpar som kompletterar varandra på ett mycket bra sätt. Jag och vi är mer än nöjda med det arbete Fungerande Flytt har gjort och jag rekommenderar dem verkligen. Inget är ett problem för dem, det finns bara lösningar! De levererar verkligen en fungerande flytt. Läs mer

Jonas F skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB
    Flyttjänst av byggmaterial och fönster på en ö.
    Mycket bra bemött.
    Levde absolut upp till förväntningarna, inget knussel.
    Trevliga, drivna, proffsiga Läs mer

Hornsbergs F skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB
    Flytten funkade jättebra. Snabb, trevlig och smidig. Allt till ett bra pris. Läs mer
  • 2020-09-08

Maya D skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB
    Fungerande flytt kan sammanfattas med ett ord: Outstanding!!!
    Jag var så nervös inför min flytt med tre barn men det löste grabbarna på ett professionellt sätt. Extremt effektiva, kunniga och kompetenta. De både flyttade mina möbler, hjälpte mig med montering och tog med sig alla kartonger som skulle slängas. Allt för att jag ska känna mig bekväm. Kommer definitiva anlita de igen och rekommenderar alla att göra det Läs mer
  • 2020-09-08

Daniel I skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB
    Behövde snabb flytthjälp då corona slagit till och saker och ting inte gick enligt plan, kontaktade Fungerande flytt och beskrev läget kortfattat och dom kom eftee våra önskemål och hjälpte till med det vi inte kunde hantera själva, det drog över på tiden och dom fick arbeta längre än överenskommet men ändå gav dom det lilla extra och tog på sig mer än vad vi sagt. Helt underbart att ha dom vid sin sida, proffesionella mänskliga effektiva med ganska mycket extra! Läs mer

Piongränd 10, 165 60 Hässelby